Upozornění:
Studijní plán je neaktivní.
PdF NSPZP19 Speciální pedagogika pro učitele (na dostudování kombinovaný) (neaktivní)
Název anglicky: Special Education for Teachers (graduation combined)
navazující kombinovaný na dostudování, vyučovací jazyk: čeština
Zahrnut v programu: PdF N-SPZP Speciální pedagogika
navazující kombinovaný na dostudování, vyučovací jazyk: čeština
Zahrnut v programu: PdF N-SPZP Speciální pedagogika
Pedagogicko-psychologická propedeutika
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:SPk208 | Metodologie 2 | zk | 3 | 1 | - |
PdF:SZ6049 | Pedagogická psychologie | zk | 4 | 1 | - |
PdF:SZ6051 | Školní pedagogika | zk | 4 | 2 | - |
PdF:SZ6052 | Pedagogicko-psychologická diagnostika v práci učitele | k | 3 | 3 | - |
14 kreditů |
Cizí jazyk
Student si volí 1 z nabízených předmětů
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:JVk014 | Angličtina pro speciální pedagogy II | zk | 4 | 1 | - |
PdF:JVk034 | Němčina pro speciální pedagogy II | zk | 4 | 1 | - |
8 kreditů |
Speciálněpedagogický základ
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:SPk200 | Strategie podpory matematické gramotnosti | zk | 3 | 1 | - |
PdF:SPk201 | Strategie podpory funkční gramotnosti | zk | 4 | 2 | - |
PdF:SPk202 | Strategie podpory v učení a práce s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na ZŠ | zk | 4 | 3 | - |
PdF:SPk204 | Inkluzivní didaktika | k | 2 | 3 | - |
PdF:SPk206 | Internacionalizace oboru Speciální pedagogika | z | - | 1 | - |
PdF:SPk210 | Patopsychologie 2 | k | 3 | 1 | - |
PdF:SPk226 | Specializace: Specifické poruchy učení | zk | 6 | 1 | - |
PdF:SPk906 | Speciálněpedagogická praxe diagnostická | z | 4 | 2 | - |
PdF:SPk908 | Český jazyk pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami | zk | 4 | 2 | - |
30 kreditů |
Volitelné předměty
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:IVk001 | Výtvarné umění jako prostor pro inkluzi | k | 5 | 1 | - |
PdF:IVk002 | Genderově senzitivní vzdělávání | k | 5 | 1 | - |
PdF:SPk008 | Případová studie | z | 10 | 4 | - |
PdF:SPk012 | Snoezelen | z | 2 | 2 | - |
PdF:SPk017 | Pedagogická praxe - Specifické poruchy učení | z | 1 | 4 | - |
PdF:SPk104 | Oftalmologie | zk | 3 | 1 | - |
26 kreditů |
Profilace (specializace)
Studenti volí předměty podle volby profilace:
A Edukace žáků s mentálním postižením
B Edukace žáků s tělesným postižením a souběžným postižením více vadami
C Edukace žáků s narušenou komunikační schopností a s mentálním postižením
D Edukace žáků se zrakovým postižením
E Edukace žáků se sluchovým postižením
F Edukace žáků s poruchami chování, s mentálním postižením
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:SPk203 | Funkční vidění | zk | 6 | 1 | - |
PdF:SPk205 | Inkluzivní vzdělávání jedinců/žáků s poruchami chování | zk | 6 | 1 | - |
PdF:SPk207 | Intervence 3P žáků s ADHD/ADD | k | 3 | 2 | - |
PdF:SPk209 | Narušená komunikační schopnost u dětí předškolního věku | zk | 6 | 1 | - |
PdF:SPk212 | Prevence a intervence agresivního chování/šikany | k | 3 | 2 | - |
PdF:SPk213 | Prevence a intervence závislostního chování | zk | 3+3 | 1 | - |
PdF:SPk214 | Specializace: Edukace žáků s mentálním postižením 1 | zk | 8 | 2 | - |
PdF:SPk215 | Specializace: Edukace žáků s mentálním postižením 2 | zk | 8 | 3 | - |
PdF:SPk216 | Specializace: Edukace žáků s narušenou komunikační schopností a s mentálním postižením 1 | zk | 8 | 2 | - |
PdF:SPk217 | Specializace: Edukace žáků s narušenou komunikační schopností a s mentálním postižením 2 | zk | 8 | 3 | - |
PdF:SPk218 | Specializace: Edukace žáků s poruchami chování a adiktologie 2 | zk | 8 | 3 | - |
PdF:SPk220 | Specializace: Edukace žáků s tělesným a souběžným postižením více vadami 1 | zk | 8 | 2 | - |
PdF:SPk221 | Specializace: Edukace žáků s tělesným a souběžným postižením více vadami 2 | zk | 8 | 3 | - |
PdF:SPk222 | Specializace: Edukace žáků se sluchovým postižením 1 | zk | 8 | 2 | - |
PdF:SPk223 | Specializace: Edukace žáků se sluchovým postižením 2 | zk | 8 | 3 | - |
PdF:SPk224 | Specializace: Edukace žáků se zrakovým postižením 1 | zk | 8 | 2 | - |
PdF:SPk225 | Specializace: Edukace žáků se zrakovým postižením 2 | zk | 8 | 3 | - |
PdF:SPk900 | Edukace žáků s chronickým onemocněním | zk | 6 | 2 | - |
PdF:SPk901 | Podpůrná opatření u žáků s narušenou komunikační schopností a sluchovým postižením | k | 6 | 4 | - |
PdF:SPk902 | Podpůrná opatření u žáků s poruchami chování | k | 6 | 4 | - |
PdF:SPk903 | Podpůrná opatření u žáků s tělesným, zrakovým a mentálním postižením | k | 6 | 4 | - |
PdF:SPk904 | Specializace: Edukace žáků s poruchami chování a s mentálním postižením 1 | zk | 8 | 2 | - |
150 kreditů |
Praxe
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:SPk905 | Pedagogická praxe souvislá | z | 8 | 4 | - |
PdF:SPk906 | Speciálněpedagogická praxe diagnostická | z | 4 | 2 | - |
12 kreditů |
Závěrečná práce
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:SP_DP | Diplomová práce | z | 4 | 3 | - |
PdF:SP_DPd | Diplomová práce - Dokončení | z | 8 | 4 | - |
PdF:SP_DPp | Diplomová práce - Projekt | z | 4 | 2 | - |
16 kreditů |