ZOUNEK, Jiří. E-learning z druhé strany: pohled studentů. Online. In SCO 2005. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005. s. 223-228. ISBN 80-210-3699-0. [citováno 2024-04-24]
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název E-learning z druhé strany: pohled studentů
Název česky E-learning z druhé strany: pohled studentů
Název anglicky E-learning from the other side: students` point of view
Autoři ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant)
Vydání Brno, SCO 2005, od s. 223-228, 6 s. 2005.
Nakladatel Masarykova univerzita v Brně
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/05:00019915
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 80-210-3699-0
Klíčová slova anglicky ICT; e-learning; university; student; research
Štítky e-learning, ICT, research, student, University
Příznaky Recenzováno
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 20. 6. 2007 07:45.
Anotace
E-learning se v poslední době stává součástí výuky na školách mnoha typů. V poměrně velké míře implementují elektronické podpory studia do svých programů také vysoké školy a univerzity. Velká pozornost je přitom věnována zejména technologickým otázkám (např. výběru adekvátního LMS systému, vybavení instituce infrastrukturou aj.), dále pak přípravě obsahu kurzů nebo výukových materiálů, případně přípravě vyučujících na používání elektronické podpory ve výuce. Relativně málo poznatků máme o tom, jak vnímají studující výuku podporovanou elektronickými médii. Přitom je zřejmé, že hodnocení uživatelů se může stát významným prostředkem rozvoje e-learningu. Ve svém příspěvku budu prezentovat výsledky výzkumné sondy, jejímž cílem bylo zmapovat a analyzovat názory studentů na začlenění systému Moodle do prezenční výuky (jednoho kurzu) realizovaného na Ústav pedagogických věd Filozofické fakulty Masarykovy univerzity v Brně.
Anotace anglicky
The text presents a research project focused on identifying the attitudes of students towards e-learning.
Návaznosti
GP406/03/P119, projekt VaVNázev: Informační a komunikační technologie a kultura školy. K roli informačních a komunikačních technologií v rozvoji kultury české školy
Investor: Grantová agentura ČR, Informační a komunikační technologie a kultura školy. K roli informačních a komunikačních technologií v rozvoji kultury české školy
VytisknoutZobrazeno: 24. 4. 2024 07:02