VOJTOVÁ, Věra. Problematika efektivity výuky žáků s rizikem poruchy emocí a chování. In Pokorná, V. Inkluzivní a kognitivní edukace. 1. vyd. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, 2006, s. 129-141, 11 s. ISBN 80-7290-258-X.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Problematika efektivity výuky žáků s rizikem poruchy emocí a chování
Název česky Problematika efektivity výuky žáků s rizikem poruchy emocí a chování
Název anglicky Effectivness of education of the risky group children (with focus on emotional and behavioral difficulties)
Autoři VOJTOVÁ, Věra (203 Česká republika, garant).
Vydání 1. vyd. Praha, Pokorná, V. Inkluzivní a kognitivní edukace, od s. 129-141, 11 s. 2006.
Nakladatel Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW URL
Kód RIV RIV/00216224:14410/06:00031847
Organizační jednotka Pedagogická fakulta
ISBN 80-7290-258-X
Klíčová slova česky inkluzivní vzdělávání; individualizace vzdělávání; kvalita školního života; sociální vyloučení
Klíčová slova anglicky inclusive education;individualisation of education;quality of school life;quality of life;social exclusion;participation;behavioural difficulties;risk factors;behavioural disorders;
Štítky behavioural difficulties, behavioural disorders, inclusive education, individualisation of education, participation, quality of life, quality of school life, risk factors, social exclusion
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 5. 3. 2010 15:35.
Anotace
Příspěvek pojednává o souvislostech mezi efektivní výukou a kázeňskými problémy žáků, které jsou doloženy výzkumem ve školách hlavního proudu vzdělávání. Vychází z perspektivní orientace na edukaci dětí v riziku poruch emocí a chování v kontextu biopsychosociálního modelu postižení.Výlseky výzkumu.
Anotace anglicky
This contribution has introduced some results of the investigative research in mainstream schools contectuaĺised into inclusive approaches and quality of life focusing on the pupils with predispositions to emotional and behaviour disorder.Research thesis.
VytisknoutZobrazeno: 6. 5. 2024 10:46