Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. JUŘÍKOVÁ, Zuzana, Nicol DOSTÁLOVÁ, Libor JUHAŇÁK a Vojtěch JUŘÍK. Studying Metacognitive Learning Processes with the Use of Eye-tracking Technology. In INTED2024, 18th International Technology, Education and Development Conference. 2024.
      URL
      RIV: Prezentace na konferencích. angličtina. Španělsko.
      Juříková, Zuzana (703 Slovensko, domácí) -- Dostálová, Nicol (203 Česká republika, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Juřík, Vojtěch (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: metacognitive learning processes; self-regulated learning; eye tracking; experimental study
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Zuzana Juříková, Ph.D., učo 341797. Změněno: 20. 3. 2024 15:59.
    2. JUŘÍKOVÁ, Zuzana, Nicol DOSTÁLOVÁ, Libor JUHAŇÁK a Vojtěch JUŘÍK. Studying Metacognitive Learning Processes with the Use of Eye-tracking Technology. In INTED2024 Proceedings. 2024. ISBN 978-84-09-59215-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2024.1250.
      URL
      angličtina. Španělsko.
      Klíčová slova anglicky: metacognitive learning processes; self-regulated learning; eye tracking; experimental study
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Zuzana Juříková, Ph.D., učo 341797. Změněno: 20. 3. 2024 16:04.

    2023

    1. JUHAŇÁK, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2023, 223 s. Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity 525. ISBN 978-80-280-0184-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0185-2023.
      URL
      Název anglicky: Learning analytics and educational data mining in the context of learning management systems
      RIV/00216224:14210/23:00133493 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: learning analytics; educational data mining; learning management systems; predictive modelling; social network analysis; process mining

      Změnil: Mgr. et Mgr. Stanislav Hasil, učo 415267. Změněno: 11. 3. 2024 16:50.
    2. JUHAŇÁK, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. Online. 1., elektronické vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2023, 223 s. Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity 525. ISBN 978-80-280-0185-8. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0185-2023.
      Digitální knihovna FF MU Munishop
      Název anglicky: Learning analytics and educational data mining in the context of learning management systems

      Klíčová slova anglicky: learning analytics, educational data mining, learning management systems, predictive modelling, social network analysis, process mining
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lea Novotná, učo 110512. Změněno: 3. 4. 2023 13:26.
    3. JUHAŇÁK, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2023. Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity 525. ISBN 978-80-280-0184-1.
      Název anglicky: Learning analytics and educational data mining in the context of learning management systems

      Klíčová slova anglicky: learning analytics, educational data mining, learning management systems, predictive modelling, social network analysis, process mining

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 9. 3. 2023 09:53.
    4. NEHYBA, Jan, Libor JUHAŇÁK a Jakub CIGÁN. Effects of Seating Arrangement on Students' Interaction in Group Reflective Practice. JOURNAL OF EXPERIMENTAL EDUCATION. ABINGDON: ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD., 2023, roč. 91, č. 2, s. 249-277. ISSN 0022-0973. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/00220973.2021.1954865.
      URL
      RIV/00216224:14410/23:00129923 Článek v odborném periodiku. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Nehyba, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Cigán, Jakub (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Group reflective practice; student teachers; turn-taking; facilitation; multilevel modeling; seating arrangement; sociometric badges
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 1. 3. 2023 15:18.
    5. JUHAŇÁK, Libor. Exploring students' self-regulated learning in online learning environments : The multimodal learning analytics approach. Online. In EDULEARN23 Proceedings. Palma, Spain: IATED, 2023, s. 8038-8045. ISBN 978-84-09-52151-7. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2023.2084.
      URL
      RIV/00216224:14210/23:00134405 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: self-regulated learning;online learning environment;multimodal learning analytics
      Druh sborníku: předkonferenční sborník

      Změnil: Mgr. et Mgr. Stanislav Hasil, učo 415267. Změněno: 11. 3. 2024 16:47.
    6. JUHAŇÁK, Libor, Nicol DOSTÁLOVÁ, Zuzana JUŘÍKOVÁ a Vojtěch JUŘÍK. Exploring the Effects of Metacognitive Prompts on Learning Outcomes in Multimedia Learning. In European Conference on Educational Research, ECER 2023, University of Glasgow, 22–25 August 2023. 2023.
      URL
      RIV/00216224:14210/23:00134404 Prezentace na konferencích. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí) -- Dostálová, Nicol (203 Česká republika, domácí) -- Juříková, Zuzana (703 Slovensko, domácí) -- Juřík, Vojtěch (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: self-regulated learning; metacognitive processes; multimedia materials
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Pavla Martinková, učo 361548. Změněno: 4. 3. 2024 15:14.
    7. JUHAŇÁK, Libor, Karla BRÜCKNEROVÁ, Barbora NEKARDOVÁ a Jiří ZOUNEK. Goal setting and goal orientation as predictors of learning satisfaction and online learning behavior in higher education blended courses. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2023, roč. 28, č. 3, s. 39-58. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2023-3-2.
      URL
      RIV/00216224:14210/23:00134407 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí) -- Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí) -- Nekardová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Zounek, Jiří (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: self-regulated learning; goal setting; goal orientation; learning engagement; online learning behavior; course satisfaction

      Změnil: Mgr. et Mgr. Stanislav Hasil, učo 415267. Změněno: 24. 4. 2024 16:10.
    8. JUHAŇÁK, Libor, Karla BRÜCKNEROVÁ, Nicol DOSTÁLOVÁ a Barbora NEKARDOVÁ. Seberegulované učení vysokoškolských studentů v prostředí e-learningu: Pohled multimodální analytiky učení. In XXXI. výroční konference ČAPV 2023, 2023. 2023. ISBN 978-80-280-0359-3.
      URL
      Název anglicky: Self-regulated learning of university students in an e-learning environment: A multimodal learning analytics perspective
      čeština. Česká republika.
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 9. 2. 2024 01:04.
    9. KVASKOVÁ, Lucia, Petr HLAĎO, Libor JUHAŇÁK a Petr MACEK. Self-esteem and career adaptability : Moderating roles of parental and peer support. Career Development Quarterly. Willey, 2023, roč. 71, č. 2, s. 84-96. ISSN 0889-4019. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1002/cdq.12319.
      Text
      RIV/00216224:14210/23:00130409 Článek v odborném periodiku. angličtina. Spojené státy.
      Kvasková, Lucia (703 Slovensko, domácí) -- Hlaďo, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Macek, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: career adaptability; self-esteem; parental support; peer support; vocational education graduates
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. et Mgr. Lucie Racyn, učo 445546. Změněno: 22. 3. 2024 11:42.
    10. JUHAŇÁK, Libor. Využití multimodální analytiky učení pro výzkum seberegulovaného učení vysokoškolských studentů v online výukových prostředí. In XXXI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu; Ústí nad Labem 5.–7. září 2023. 2023. ISBN 978-80-280-0359-3.
      URL
      Název anglicky: Using multimodal learning analytics to study university students’ self-regulated learning in online learning environments
      RIV/00216224:14210/23:00134403 Konferenční abstrakt. čeština. Česká republika.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: self-regulated learning; learning management systems; multimodal learning analytics
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. et Mgr. Lucie Racyn, učo 445546. Změněno: 22. 3. 2024 13:54.
    11. ZOUNEK, Jiří a Libor JUHAŇÁK. Život a učení adolescentů v digitální éře: východiska, výsledky výzkumu a výzvy do budoucna. 2023.
      URL
      Název anglicky: Adolescents' lives and learning in the digital era: background, research findings and future challenges
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: digital technologies; learning; school; adolescents; educational research; informal learning
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 11. 12. 2023 18:37.

    2022

    1. DOSTÁLOVÁ, Nicol, Libor JUHAŇÁK a Lukáš PLCH. A Narrative Review of Eye-Tracking Research on Self-Regulated Learning from Multimedia Learning Materials in Higher Education. Studia Paedagogica. Czechia: Masaryk University, Faculty of Arts, 2022, roč. 27, č. 2, s. 77-96. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2022-2-4.
      URL
      RIV/00216224:14210/22:00129223 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Dostálová, Nicol (203 Česká republika, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí) -- Plch, Lukáš (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: self-regulated learning; self-regulatory processes; multimedia learning materials; eye tracking; narrative review
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Schwarzová Matýsová, učo 146481. Změněno: 7. 3. 2023 11:51.
    2. HLAĎO, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka HLOUŠKOVÁ a Bohumíra LAZAROVÁ. Exploring the Roles of Career Adaptability, Self-Esteem, and Work Values in Life Satisfaction Among Emerging Adults During their Career Transition. Emerging Adulthood. Thousand Oaks: Sage Publishing, 2022, roč. 10, č. 1, s. 135-148. ISSN 2167-6968. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1177/21676968211012586.
      URL
      RIV/00216224:14210/22:00118947 Článek v odborném periodiku. angličtina. Spojené státy.
      Hlaďo, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Hloušková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Lazarová, Bohumíra (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: life satisfaction; career adaptability; self-esteem; work values; emerging adulthood; vocational education and training; career transition
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. PhDr. Petr Hlaďo, Ph.D., učo 12270. Změněno: 25. 1. 2022 09:38.
    3. DOSTÁLOVÁ, Nicol a Libor JUHAŇÁK. Eye-tracking technology in self-regulated learning from multimedia materials : A review. In European Conference on Educational Research ECER 2022. 2022.
      URL
      RIV/00216224:14210/22:00129140 Prezentace na konferencích. angličtina. Arménie.
      Dostálová, Nicol (203 Česká republika, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: self-regulated learning; multimedia materials; eye-tracking; metacognitive processes; integrative review
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. et Mgr. Lucie Racyn, učo 445546. Změněno: 13. 3. 2023 13:27.
    4. ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK a Klára ZÁLESKÁ. Life and Learning of Digital Teens : Adolescents and digital technology in the Czech Republic. Cham: Springer Nature, 2022, 254 s. Young People and Learning Processes in School and Everyday Life, Volume 6. ISBN 978-3-030-90042-7. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-90040-3.
      URL
      Název česky: Život a učení digitálních teenagerů : Adolescenti a digitální technologie v České republice
      RIV/00216224:14210/22:00129028 Odborná kniha. angličtina. Švýcarsko.
      Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Záleská, Klára (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: digitální technologie; učení; škola;adolescenti;pedagogický výzkum; informální učení
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Tereza Schwarzová Matýsová, učo 146481. Změněno: 16. 2. 2023 15:13.

    2021

    1. ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK, Hana STAUDKOVÁ a Jiří POLÁČEK. E-learning : učení (se) s digitálními technologiemi. 2. vyd. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2021, 330 s. ISBN 978-80-7676-175-9.
      URL
      Název anglicky: E-learning : Teaching/Learnig Using Digital Technologies
      RIV/00216224:14210/21:00119260 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Staudková, Hana (203 Česká republika, domácí) -- Poláček, Jiří (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: e-learning; ICT in education; learning; teacher; learner; adult education; didactics; educational research
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 19. 4. 2022 15:23.
    2. NOVOTNÝ, Petr, Karla BRÜCKNEROVÁ, Milada RABUŠICOVÁ, Libor JUHAŇÁK, Dana KNOTOVÁ a Katarína ROZVADSKÁ. Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 306 s. ISBN 978-80-210-9973-9.
      URL
      Název anglicky: Non-traditional students studying education in Czech universities
      RIV/00216224:14210/21:00119551 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Novotný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí) -- Rabušicová, Milada (203 Česká republika, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Knotová, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Rozvadská, Katarína (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: non-traditional students; education degrees; research; study engagement

      Změnila: Mgr. Monika Kellnerová, učo 430435. Změněno: 8. 4. 2022 16:03.
    3. NOVOTNÝ, Petr, Karla BRÜCKNEROVÁ, Milada RABUŠICOVÁ, Libor JUHAŇÁK, Dana KNOTOVÁ a Katarína ROZVADSKÁ. Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 305 s. ISBN 978-80-210-9974-6.
      Čítárna Munispace
      Název anglicky: Non-traditional students studying education in Czech universities
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: non-traditional students; education degrees; research; study engagement

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 21. 2. 2022 08:49.
    4. NOVOTNÝ, Petr, Karla BRÜCKNEROVÁ, Milada RABUŠICOVÁ, Libor JUHAŇÁK, Dana KNOTOVÁ a Katarína ROZVADSKÁ. Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 305 s. ISBN 978-80-210-9973-9.
      Název anglicky: Non-traditional students studying education in Czech universities
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: non-traditional students; education degrees; research; study engagement

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 21. 2. 2022 08:46.
    5. NOVOTNÝ, Petr, Petr NOVOTNÝ, Milada RABUŠICOVÁ, Libor JUHAŇÁK, Dana KNOTOVÁ a Katarína ROZVADSKÁ. Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách.. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 306 s. ISBN 978-80-210-9974-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9974-2021.
      Čítárna Munispace
      Název anglicky: Non-traditional students studying education in Czech universities

      Klíčová slova anglicky: non-traditional students; education degrees; research; study engagement

      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 11. 1. 2022 12:53.
    6. JUHAŇÁK, Libor a Karla BRÜCKNEROVÁ. Patterns of academic success : data-driven typology of university students' approaches to learning, motivation, and academic achievement. In ICERI2021 Proceedings. Seville, Spain: IATED, 2021, s. 6798-6806. ISBN 978-84-09-34549-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/iceri.2021.1538.
      RIV/00216224:14210/21:00119478 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí) -- Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: university students;approaches to learning;academic achievement;cluster analysis
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnil: Mgr. et Mgr. Stanislav Hasil, učo 415267. Změněno: 22. 4. 2022 10:01.

    2020

    1. BRÜCKNEROVÁ, Karla, Katarína ROZVADSKÁ, Dana KNOTOVÁ, Libor JUHAŇÁK, Milada RABUŠICOVÁ a Petr NOVOTNÝ. Educational Trajectories of Non-traditional Students: Stories Behind Numbers. Studia paedagogica. Masarykova univerzita, 2020, roč. 25, č. 4, s. 93-114. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2020-4-5.
      URL
      RIV/00216224:14210/20:00114690 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí) -- Rozvadská, Katarína (703 Slovensko, domácí) -- Knotová, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Rabušicová, Milada (203 Česká republika, domácí) -- Novotný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: non-traditional students; educational trajectories; mixed methods research; survey; narrative interview
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 13. 4. 2021 08:00.
    2. HLAĎO, Petr, Lucia KVASKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ, Stanislav JEŽEK, Libor JUHAŇÁK, Petr MACEK, Petra DAŇSOVÁ, Jaroslav GOTTFRIED, Petr PALÍŠEK, Karel REČKA a Václav ŠAŠINKA. Kariérová adaptabilita : její podoby, proměny, souvislosti a role v životě mladých dospělých procházejících středním odborným vzděláváním. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 208 s. monografie. ISBN 978-80-210-9666-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9692-2020.
      URL
      Název anglicky: Career adaptability : Its Forms, Changes, Contexts, and Roles in the Lives of Young Adults Undergoing Upper-Secondary Vocational Education
      RIV/00216224:14210/20:00114484 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Hlaďo, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Kvasková, Lucia (703 Slovensko, domácí) -- Hloušková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Lazarová, Bohumíra (203 Česká republika, domácí) -- Ježek, Stanislav (203 Česká republika, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Macek, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Daňsová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Gottfried, Jaroslav (203 Česká republika, domácí) -- Palíšek, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Rečka, Karel (203 Česká republika, domácí) -- Šašinka, Václav (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: career adaptability; career construction theory; vocational upper-secondary education
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 15. 4. 2021 11:07.
    3. HLAĎO, Petr, Lucia KVASKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ, Stanislav JEŽEK, Libor JUHAŇÁK, Petr MACEK, Petra DAŇSOVÁ, Jaroslav GOTTFRIED, Petr PALÍŠEK, Karel REČKA a Václav ŠAŠINKA. Kariérová adaptabilita : její podoby, proměny, souvislosti a role v životě mladých dospělých procházejících středním odborným vzděláváním. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 208 s. monografie. ISBN 978-80-210-9692-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9692-2020.
      Čítárna Munispace
      Název anglicky: Career adaptability : Its Forms, Changes, Contexts, and Roles in the Lives of Young Adults Undergoing Upper-Secondary Vocational Education
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: career adaptability; career construction theory; vocational upper-secondary education
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 4. 3. 2022 14:41.
    4. HLAĎO, Petr, Lucia KVASKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ, Stanislav JEŽEK, Libor JUHAŇÁK, Petr MACEK, Petra DAŇSOVÁ, Jaroslav GOTTFRIED, Petr PALÍŠEK, Karel REČKA a Václav ŠAŠINKA. Kariérová adaptabilita : její podoby, proměny, souvislosti a role v životě mladých dospělých procházejících středním odborným vzděláváním. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 208 s. monografie. ISBN 978-80-210-9666-0.
      Název anglicky: Career adaptability : Its Forms, Changes, Contexts, and Roles in the Lives of Young Adults Undergoing Upper-Secondary Vocational Education
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: career adaptability; career construction theory; vocational upper-secondary education
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 4. 3. 2022 14:36.
    5. NOVOTNÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Milada RABUŠICOVÁ, Dana KNOTOVÁ a Karla BRÜCKNEROVÁ. Netradiční studenti : Role angažovanosti ve studiu. In XXVIII. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2020.
      URL
      Název anglicky: Nontraditional Students : The Role of Study Engagement
      RIV/00216224:14210/20:00114691 Prezentace na konferencích. čeština. Česká republika.
      Novotný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Rabušicová, Milada (203 Česká republika, domácí) -- Knotová, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: non-traditional students; education degree; higher education; study engagement
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 13. 4. 2021 08:02.
    6. ZOUNEK, Jiří, Klára ZÁLESKÁ a Libor JUHAŇÁK. Výuka s využitím ICT v mezinárodní perspektivě: na cestě k moderní pedagogice. LIFELONG LEARNING- CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ. Mendelova univerzita v Brně, 2020, roč. 10, č. 1, s. 57-93. ISSN 1804-526X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.11118/lifele20201001057.
      URL
      Název anglicky: Teaching using ICT in an international perspective: towards modern pedagogy
      RIV/00216224:14210/20:00114178 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
      Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) -- Záleská, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: teachers; ICT; teaching; comparative pedagogy; international large-scale survey
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 15. 6. 2020 16:21.

    2019

    1. JUHAŇÁK, Libor. Analytika a data mining ve vzdělávání : revoluce nebo evoluce? In Interdisciplinární studentská vědecká konference doktorandů FPE, 13. 5. 2019, Plzeň. 2019.
      URL
      Název anglicky: Analytics and data mining in education : revolution or evolution?
      RIV/00216224:14210/19:00110471 Prezentace na konferencích. čeština. Česká republika.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: learning analytics; educational data mining
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Zuzana Matulíková, učo 405304. Změněno: 17. 3. 2020 12:08.
    2. NOVOTNÝ, Petr, Karla BRÜCKNEROVÁ, Libor JUHAŇÁK a Katarína ROZVADSKÁ. Driven To Be a Non-Traditional Student : Measurement of the Academic Motivation Scale with Adult Learners After Their Transition to University. Studia paedagogica. Masarykova univerzita, 2019, roč. 24, č. 2, s. 109-135. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2019-2-5.
      URL
      RIV/00216224:14210/19:00107618 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Novotný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Rozvadská, Katarína (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: non-traditional students; self-determination theory; Academic Motivation Scale; intrinsic motivation; extrinsic motivation; confirmatory factor analysis; measurement invariance
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Zuzana Matulíková, učo 405304. Změněno: 3. 4. 2020 12:19.
    3. BÁRTA, Ondřej, Klára ZÁLESKÁ, Jiří ZOUNEK, Libor JUHAŇÁK a Kristýna VLČKOVÁ. Chosen Ambiguities of ICT-Related Learning in Youth. In European Conference on Educational Research (ECER) : Education in an Era of Risk – the Role of Educational Research for the Future, Hamburg, 2 – 6 September 2019. 2019.
      URL
      Název česky: Vybrané ambivalence v učení mládeže s podporou ICT
      RIV/00216224:14210/19:00108064 Prezentace na konferencích. angličtina. Německo.
      Bárta, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí) -- Záleská, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Zounek, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kristýna (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Digital Technologies; learning; youth; school
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Zuzana Matulíková, učo 405304. Změněno: 19. 3. 2020 11:08.
    4. HLOUŠKOVÁ, Lenka, Libor JUHAŇÁK, Petr HLAĎO a Bohumíra LAZAROVÁ. Kariérová adaptabilita začínajících vysokoškoláků. In PŘESAH (Y) vysokoškolského poradenství : Konference Asociace vysokoškolských poradců, 13. - 14. června 2019, Praha. 2019.
      Název anglicky: Career adaptability of first year university students
      RIV/00216224:14210/19:00107606 Prezentace na konferencích. čeština. Česká republika.
      Hloušková, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Hlaďo, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Lazarová, Bohumíra (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: career adaptability; university students; career guidance services
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Zuzana Matulíková, učo 405304. Změněno: 17. 3. 2020 12:28.
    5. JUHAŇÁK, Libor a Jiří ZOUNEK. Learning Analytics : Challenges and Opportunities of Using Data Analysis in Education. In Ordóñez de Pablos, Patricia; D. Lytras, Miltiadis; Zhang, Xi; Chui, Kwok Tai. Opening Up Education for Inclusivity Across Digital Economies and Societies. Hershey, USA: IGI Global, 2019, s. 52-72. ISBN 978-1-5225-7473-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.4018/978-1-5225-7473-6.ch003.
      URL
      Název česky: Analytika učení : Výzvy a příležitosti využívání analýzy dat ve vzdělávání
      RIV/00216224:14210/19:00107418 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. angličtina. Spojené státy.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí) -- Zounek, Jiří (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Online Learning; Learning Management Systems; Intelligent Tutoring System; Academic Analytics; Student Behavior; At-risk Students; Predictive Modelling; Data Visualization; Social Network Analysis; Natural Language Processing
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Zuzana Matulíková, učo 405304. Změněno: 17. 3. 2020 11:08.
    6. ZOUNEK, Jiří, Klára ZÁLESKÁ, Libor JUHAŇÁK a Kristýna VLČKOVÁ. Otázky ambivalence učení mládeže v oblasti ICT. In 27. ročník konference České asociace pedagogických výzkumu : Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie, 11.-13.9.2019, Liberec. 2019.
      Název anglicky: Questions of Ambiguities in ICT-Related Learning in Youth
      RIV/00216224:14210/19:00108069 Prezentace na konferencích. čeština. Česká republika.
      Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) -- Záleská, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kristýna (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Ambiguitues; ICT; school; youth; learning
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Zuzana Matulíková, učo 405304. Změněno: 19. 3. 2020 11:18.
    7. JUHAŇÁK, Libor, Jiří ZOUNEK, Klára ZÁLESKÁ a Ondřej BÁRTA. Relationship between early computer use and ICT competence : Evidence from OECD Countries. In 18th Biennial EARLI Conference, 12.-16.8.2019, Aachen, Germany. 2019.
      URL
      RIV/00216224:14210/19:00107579 Prezentace na konferencích. angličtina. Německo.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) -- Záleská, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Bárta, Ondřej (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Competencies; Educational technology; Secondary data analysis; Technology
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Klára Záleská, Ph.D., učo 342412. Změněno: 24. 3. 2020 10:01.
    8. NOVOTNÝ, Petr, Karla BRÜCKNEROVÁ, Katarína ROZVADSKÁ, Milada RABUŠICOVÁ, Libor JUHAŇÁK a Dana KNOTOVÁ. Research based typology of non-traditional university students studying for education degrees. In ECER 2019 : Education in an Era of Risk – the Role of Educational Research for the Future, 2.-6.9.2019, Hamburg. 2019.
      URL
      RIV/00216224:14210/19:00107617 Konferenční abstrakt. angličtina. Německo.
      Novotný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí) -- Rozvadská, Katarína (703 Slovensko, domácí) -- Rabušicová, Milada (203 Česká republika, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Knotová, Dana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Nontraditional Students; University; Education Degree
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Zuzana Matulíková, učo 405304. Změněno: 18. 3. 2020 15:43.
    9. JUHAŇÁK, Libor, Jiří ZOUNEK, Klára ZÁLESKÁ, Ondřej BÁRTA a Kristýna VLČKOVÁ. The relationship between the age at first computer use and students' perceived competence and autonomy in ICT usage : A mediation analysis. Computers & Education. 2019, roč. 141, NOV 2019, s. 1-14. ISSN 0360-1315. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.compedu.2019.103614.
      URL
      RIV/00216224:14210/19:00113977 Článek v odborném periodiku. angličtina. Nizozemské království.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) -- Záleská, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Bárta, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kristýna (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: ICT competence; ICT autonomy; Early computer use; Mediation analysis; PISA 2015
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 1. 3. 2022 22:35.
    10. JUHAŇÁK, Libor, Klára ZÁLESKÁ, Jiří ZOUNEK, Ondřej BÁRTA a Kristýna VLČKOVÁ. The use of ICT by natives and immigrant children in Europe : Is there a difference? In Gómez Chova, Luis; López Martínez, Augustín; Candel Torres, Ignacio. ICERI2019 Proceedings. Seville, Spain: IATED Academy, 2019, s. 4266-4274. ISBN 978-84-09-14755-7.
      RIV/00216224:14210/19:00107974 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí) -- Záleská, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Zounek, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Bárta, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kristýna (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: use of ICT; immigrant children; PISA 2015; social and cultural capital; socio-economic status
      Druh sborníku: předkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Zuzana Matulíková, učo 405304. Změněno: 19. 3. 2020 10:42.
    11. NOVOTNÝ, Petr, Milada RABUŠICOVÁ, Libor JUHAŇÁK, Karla BRÜCKNEROVÁ a Dana KNOTOVÁ. Typologie netradičních univerzitních studentů pedagogických oborů postavená na datech. In 27. ročník konference České asociace pedagogických výzkumu : Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie, 11.-13.9.2019, Liberec. 2019.
      Název anglicky: Research-based typology of non-traditional university students studying for education degrees
      RIV/00216224:14210/19:00108094 Prezentace na konferencích. čeština. Česká republika.
      Novotný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Rabušicová, Milada (203 Česká republika, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí) -- Knotová, Dana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: non-traditional students; higher education; research-based typology
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Petr Novotný, Ph.D., učo 36179. Změněno: 24. 3. 2020 10:24.
    12. JUHAŇÁK, Libor, Jiří ZOUNEK a Lucie ROHLÍKOVÁ. Using process mining to analyze students' quiz-taking behavior patterns in a learning management system. Computers in Human Behavior. Pergamon Press, 2019, roč. 92, MAR 2019, s. 496-506. ISSN 0747-5632. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.chb.2017.12.015.
      URL
      Název česky: Využití metod process miningu pro analýzu chování studentů při vyplňování testů v online systému pro řízení výuky
      RIV/00216224:14210/19:00108773 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. angličtina. Nizozemské království.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí) -- Zounek, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Rohlíková, Lucie (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: educational data mining; learning analytics; process mining; quiz-taking behavior; student interaction analysis; learning management system
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Zuzana Matulíková, učo 405304. Změněno: 6. 4. 2020 21:04.
    13. ZÁLESKÁ, Klára, Libor JUHAŇÁK, Kateřina TRNKOVÁ a Martina ŠMAHELOVÁ. Uvádění začínajících učitelů do základních škol : plánovitý, nebo intuitivní proces? Komenský. Masarykova univerzita, 2019, roč. 143, č. 4, s. 22-28. ISSN 0323-0449.
      URL
      Název anglicky: Induction of novice teachers to elementary schools : planned, or intuitive process?
      RIV/00216224:14210/19:00111704 Článek v odborném periodiku (nerecenzovaný). čeština. Česká republika.
      Záleská, Klára (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Trnková, Kateřina (203 Česká republika) -- Šmahelová, Martina (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: novice teacher; mentor; the person responsible for the induction process

      Změnila: Mgr. Zuzana Matulíková, učo 405304. Změněno: 6. 4. 2020 17:58.
    14. ZÁLESKÁ, Klára, Libor JUHAŇÁK, Kateřina TRNKOVÁ a Martina ŠMAHELOVÁ. Uvádění začínajících učitelů v mateřských, základních a středních školách pohledem jeho hlavních aktérů. Pedagogická orientace. 2019, roč. 29, č. 2, s. 149-171. ISSN 1211-4669. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2019-2-149.
      URL
      Název anglicky: Novice teachers and their induction process inkindergartens, primary, secondary schools by the view of its main actors
      RIV/00216224:14210/19:00111703 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
      Záleská, Klára (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Trnková, Kateřina (203 Česká republika) -- Šmahelová, Martina (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: novice teacher; mentor; the person responsible for the induction process
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Zuzana Matulíková, učo 405304. Změněno: 6. 4. 2020 17:56.

    2018

    1. BÁRTA, Ondřej, Jiří ZOUNEK, Libor JUHAŇÁK, Klára ZÁLESKÁ a Kristýna VLČKOVÁ. Ambivalence in ICT-related learning. In Cyberspace Conference 2018, 30. listopadu – 1. prosince 2018, Brno. 2018.
      RIV/00216224:14210/18:00101473 Prezentace na konferencích. angličtina. Česká republika.
      Bárta, Ondřej (203 Česká republika, garant, domácí) -- Zounek, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Záleská, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kristýna (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: ICT; youth; learning; ambivalence
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 10. 4. 2019 13:40.
    2. ZOUNEK, Jiří, Klára ZÁLESKÁ, Libor JUHAŇÁK, Ondřej BÁRTA a Kristýna VLČKOVÁ. Czech Republic and Norway on their path todigital education. Studia paedagogica. Masarykova univerzita, 2018, roč. 23, č. 4, s. 11-48. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2018-4-2.
      URL
      Název česky: Česká republika a Norsko na cestě k digitálnímu vzdělávání
      RIV/00216224:14210/18:00101591 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Zounek, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Záleská, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Bárta, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kristýna (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: implementation of ICT in education; educational policies; Czech Republic; Norway; comparative study

      Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 10. 4. 2019 13:58.
    3. ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK, Klára ZÁLESKÁ, Ondřej BÁRTA a Kristýna VLČKOVÁ. ICT in Czech Students’ Learning through the Lenses of PISA 2015: A Secondary Analysis. In ECER 2018, 3 – 7 September, Bolzano. 2018.
      URL
      RIV/00216224:14210/18:00101168 Prezentace na konferencích. angličtina. Itálie.
      Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Záleská, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Bárta, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kristýna (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: ICT availability; ICT use; students’ performance; PISA 2015; multilevel modelling
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 11. 4. 2019 10:56.
    4. NOVOTNÝ, Petr, Karla BRÜCKNEROVÁ, Milada RABUŠICOVÁ, Dana KNOTOVÁ a Libor JUHAŇÁK. Non-traditional Students Studying for Education Degrees. In ECER 2018, 3 – 7 September, Bolzano. 2018.
      Abstract
      RIV/00216224:14210/18:00101158 Prezentace na konferencích. angličtina. Itálie.
      Novotný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Brücknerová, Karla (203 Česká republika, domácí) -- Rabušicová, Milada (203 Česká republika, domácí) -- Knotová, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: nontraditional students; education degree; higher education
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 15. 4. 2019 14:08.
    5. JUHAŇÁK, Libor, Jiří ZOUNEK, Klára ZÁLESKÁ, Ondřej BÁRTA a Kristýna VLČKOVÁ. The Relationship between Students’ ICT Use and Their School Performance: Evidence from PISA 2015 in the Czech Republic. Orbis Scholae. Karolinum, 2018, roč. 12, č. 2, s. 37-64. ISSN 1802-4637. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14712/23363177.2018.292.
      URL
      RIV/00216224:14210/18:00101654 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) -- Záleská, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Bárta, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kristýna (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: ICT availability; ICT use; school performance; PISA 2015
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Michal Petr, učo 65024. Změněno: 23. 4. 2024 10:40.
    6. ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK, Klára ZÁLESKÁ, Ondřej BÁRTA a Kristýna VLČKOVÁ. Učení českých žáků a jejich školní úspěšnost v éře digitálních technologií (sekundární analýza výzkumu PISA 2015). In XXVI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 12. – 14. září 2018, Zlín. 2018.
      URL URL
      Název anglicky: Learning of Czech pupils and their school performance in the era of digital technologies (secondary analysis of PISA 2015)
      RIV/00216224:14210/18:00101178 Prezentace na konferencích. čeština. Česká republika.
      Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Záleská, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Bárta, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kristýna (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: ICT availability; ICT use; students' performance; PISA 2015
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 17. 4. 2019 14:25.

    2017

    1. ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK, Ondřej BÁRTA, Klára ZÁLESKÁ a Kristýna VLČKOVÁ. Digitální technologie v životě žáků pohledem empirického výzkumu. In XXV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 13.-15. 9. 2017, Hradec Králové. 2017.
      URL
      Název anglicky: Digital technologies in the lives of students from the perspective of empirical research
      RIV/00216224:14210/17:00100722 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Bárta, Ondřej (203 Česká republika, domácí) -- Záleská, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kristýna (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: digital technologies; student; formal and informal learning; school; family; virtual environment; research
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 15. 4. 2019 10:16.
    2. CHROMEC, Jakub a Libor JUHAŇÁK. moodler : A new R package to easily fetch data from Moodle. In useR! International R User Conference, 3.-7. 7. 2017. 2017.
      URL
      RIV/00216224:14210/17:00097300 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Belgie.
      Chromec, Jakub (203 Česká republika, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Moodle;SQL;tidy data
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 5. 4. 2018 15:43.
    3. JUHAŇÁK, Libor. Sociální sítě autorů publikujících v pedagogických vědách v letech 2009–2013 : exploratorní analýza. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2017, roč. 22, č. 1, s. 9-36. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2017-1-2.
      Digitální knihovna FF MU
      Název anglicky: Social Networks of Authors Publishing in Educational Sciences Between 2009 and 2013 : An Exploratory Analysis
      RIV/00216224:14210/17:00096665 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: publications; co-authorship; social network analysis; educational research
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 5. 4. 2018 12:59.
    4. ZOUNEK, Jiří a Libor JUHAŇÁK. Učitelé, žáci a rodiny v digitální éře. 2017.
      Název anglicky: Teachers, pupils and families in the digital era
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: ICT; educational technology; teacher; media;student; family;school; learning;research;PISA 2015
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 8. 9. 2019 21:27.
    5. JUHAŇÁK, Libor. Využití metod process miningu pro analýzu chování studentů v online systému pro řízení výuky. In XXV. výroční konferenci České asociace pedagogického výzkumu s tématem Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu, 13.-14. 9. 2017, Hradec Králové. 2017.
      URL
      Název anglicky: Using methods of process mining to analyze students’ behavior in a learning management system
      RIV/00216224:14210/17:00102056 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: educational data mining; process mining; online quizzes; learning management system
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 15. 4. 2019 09:28.
    6. ZOUNEK, Jiří a Libor JUHAŇÁK. Webináře ve vzdělávání. Praha: Asociace institucí vzdělávání dospělých ČR, o.s., 2017, s. 16-16. ISSN 2336-5145.
      Název anglicky: Webinars in Education
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: webinar;adult education

      Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 25. 6. 2017 16:14.

    2016

    1. JUHAŇÁK, Libor a Jiří ZOUNEK. Analytika učení : nový přístup ke zkoumání učení (nejen) ve virtuálním prostředí. Pedagogická orientace. Brno: Česká pedagogická společnost, 2016, roč. 26, č. 3, s. 560-583. ISSN 1211-4669. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2016-3-560.
      Název anglicky: Learning analytics : A new approach to the study of learning (not only) in virtual environments
      RIV/00216224:14210/16:00091313 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: learning analytics; e-learning; virtual learning environment; methodology
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 15. 4. 2019 14:31.
    2. ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK, Hana STAUDKOVÁ a Jiří POLÁČEK. E-learning. Učení (se) s digitálními technologiemi. Vydání první. Praha: Wolters Kluwer, 2016, 280 s. ISBN 978-80-7552-217-7.
      Název anglicky: E-learning. Learning with digital technologies
      RIV/00216224:14210/16:00090125 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Staudková, Hana (203 Česká republika, domácí) -- Poláček, Jiří (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: e-learning; ICT in education; learning; educational research
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 12. 4. 2017 13:23.
    3. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Petra FUNIOKOVÁ, Anna CZASCHOVÁ, Jakub CHROMEC, Veronika NĚNIČKOVÁ a Irina MATUSEVICH. ELFday0216: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Jak lépe poznat své studenty). 2016.

      Klíčová slova anglicky: e-learning

      Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 4. 2. 2019 19:15.
    4. ARNSETH, Hans Christian, Ola ERSTAD, Libor JUHAŇÁK a Jiří ZOUNEK. Pedagogika a nové výzvy výzkumu ICT : role digitálních technologií v každodenním životě a učení mládeže. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2016, roč. 21, č. 1, s. 87-110. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2016-1-5.
      Digitální knihovna FF MU
      Název anglicky: Pedagogy and New Challenges in ICT Research : On the Role of Digital Technologies in Everyday Life and Youth Learning
      RIV/00216224:14210/16:00090127 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Arnseth, Hans Christian (578 Norsko) -- Erstad, Ola (578 Norsko) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: youth; formal and informal learning; digital technology; literacy; research
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 15. 4. 2019 14:32.

    2015

    1. JUHAŇÁK, Libor a Jiří ZOUNEK. Analyzing Interaction Between Students In Online Discussion Forums Using Social Network Analysis. In ECER 2015 : Education and Transition. Contributions from Educational Research, Corvinus University, 7.-11. 9. 2015, Budapest, Hungary. 2015.
      RIV/00216224:14210/15:00083679 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Maďarsko.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí) -- Zounek, Jiří (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: learning analytics; online learning; online discussions; social network analysis
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 21. 3. 2016 09:40.
    2. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Petra FUNIOKOVÁ, Anna CZASCHOVÁ, Veronika NĚNIČKOVÁ, Jakub CHROMEC, Irina MATUSEVICH a Lenka BELÁŇOVÁ. ELFday0215: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Samostatnost a kreativita). 2015.

      Klíčová slova anglicky: e-learning

      Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 4. 2. 2019 21:18.
    3. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Petra FUNIOKOVÁ, Anna CZASCHOVÁ, Jakub CHROMEC, Veronika NĚNIČKOVÁ a Irina MATUSEVICH. ELFday0915: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Mobilní technologie v akademickém prostředí). 2015.

      Klíčová slova anglicky: e-learning

      Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 4. 2. 2019 19:11.

    2014

    1. JUHAŇÁK, Libor. Analytika učení – o čem mluvíme a co už víme. In AEDUCA, Olomouc, 9.-10. října 2014. 2014.
      URL
      Název anglicky: Learning analytics – what are we talking about and what we know now
      RIV/00216224:14210/14:00077298 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: learning analytics; online technologies; research; education
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 22. 3. 2015 20:41.
    2. JUHAŇÁK, Libor. Co nového v Moodle aneb to nejdůležitější v posledních verzích. Online. In Rosecký, Jan. Počítač ve škole 2014 - sborník příspěvků. Nové Město na Moravě: Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami, 2014, s. nestránkováno, 6 s. ISBN 978-80-905765-1-3.
      URL
      Název anglicky: What's new in Moodle: The most important features in recent releases
      RIV/00216224:14210/14:00075552 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: online learning; LMS; Moodle

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 22. 3. 2015 20:51.
    3. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Petra FUNIOKOVÁ, Anna CZASCHOVÁ, Jakub CHROMEC a Lenka BELÁŇOVÁ. ELFday0214: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Motivace v e-learningu). 2014.

      Klíčová slova anglicky: e-learning

      Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 4. 2. 2019 21:19.
    4. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Petra FUNIOKOVÁ, Veronika NĚNIČKOVÁ, Anna CZASCHOVÁ, Jakub CHROMEC, Irina MATUSEVICH a Lenka BELÁŇOVÁ. ELFday0914: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Spolupráce a kritické myšlení). 2014.

      Klíčová slova anglicky: e-learning

      Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 4. 2. 2019 21:18.
    5. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ a Filip BENČO. Galerie FF MU: Modul pro správu a prezentaci obrazových a video materiálů v kurzech [presentation]. In MoodleMoot.cz 2014. 2014.
      URL
      Název anglicky: Gallery FA MU: A Module for the Administration and Presentation of Images and Videos in Moodle Courses
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: e-learning; Moodle
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 10. 4. 2019 09:25.
    6. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ a Filip BENČO. Introducing a New Gallery Module: Store, Edit and Display Images Easily in Your Courses [online presentation]. In iMoot 2014. 2014.
      URL video
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: e-learning; Moodle
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 10. 4. 2019 09:24.
    7. JUHAŇÁK, Libor. Na cestě k analytice učení a dolování z dat ve vzdělávání. In 4. ročník interdisciplinární studentské vědecké konference doktorandů FPE, Plzeň. 2014.
      URL
      Název anglicky: On the road to Learning Analytics and Educational Data Mining
      RIV/00216224:14210/14:00077299 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: learning analytics; educational data mining; e-learning
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 22. 3. 2015 21:37.
    8. ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK a Hana STAUDKOVÁ. Výzkum učení mládeže v digitální éře založený na konceptu „learning lives“. In Současná škola - "Dílna lidskosti"?, Uherský Brod, 27.-28. března 2014. 2014.
      Název anglicky: Research on learning of youth in the digital age based on the concept of "learning lives"
      RIV/00216224:14210/14:00075239 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Zounek, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Staudková, Hana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: learning; youth; digital technologies; learning lives
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 22. 3. 2015 22:22.

    2013

    1. JUHAŇÁK, Libor. Analytika učení a dolování dat v oblasti e-learningu. In XXI. konference České asociace pedagogického výzkumu Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti. 2013.
      Název anglicky: Learning Analytics And Data Mining In E-Learning
      RIV/00216224:14210/13:00069499 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: e-learning; learning analytics; educational data mining; big data; LMS
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 3. 3. 2021 13:55.
    2. SUDICKÝ, Petr, Lenka BELÁŇOVÁ, Libor JUHAŇÁK a Filip BENČO. Echo-Assignment: A New Module for Tutored Text Production and Work Revision. In iMoot 2013. 2013.
      URL
      RIV/00216224:14210/13:00069985 Konferenční abstrakt. Pedagogika a školství. angličtina. Austrálie.
      Sudický, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Beláňová, Lenka (703 Slovensko, domácí) -- Juhaňák, Libor (703 Slovensko, domácí) -- Benčo, Filip (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: e-learning; Moodle; Echo-assignment; academic writing
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 1. 2. 2019 19:10.
    3. SUDICKÝ, Petr, Lenka BELÁŇOVÁ, Libor JUHAŇÁK a Filip BENČO. Echo-Assignment: A New Module for Tutored Text Production and Work Revision [online presentation]. In iMoot 2013. 2013.
      Video Slides
      RIV/00216224:14210/13:00069986 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Austrálie.
      Sudický, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Beláňová, Lenka (703 Slovensko, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Benčo, Filip (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: e-learning; Moodle; Echo-assignment; academic writing
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 1. 2. 2019 19:10.
    4. JUHAŇÁK, Libor a Petr SUDICKÝ. Enhancing Student Collaboration and Teamwork: Theoretical and Practical Issues of Virtual Project-based Collaborative Learning. In Gómez Chova, Luis; López Martínez, A.; Candel Torres, I. Proceedings of INTED2013 Conference. Valencia: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2013, s. 3453-3462. ISBN 978-84-616-2661-8.
      URL
      RIV/00216224:14210/13:00068109 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. angličtina. Španělsko.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí) -- Sudický, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: e-learning; ICT; teamwork; collaboration; groupware
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 31. 1. 2019 13:47.
    5. JUHAŇÁK, Libor a Petr SUDICKÝ. Enhancing Student Collaboration and Teamwork: Theoretical and Practical Issues of Virtual Project-based Collaborative Learning. In INTED 2013: 7th International Technology, Education and Development Conference. 2013. ISBN 978-84-616-2660-1.
      URL
      RIV/00216224:14210/13:00068108 Konferenční abstrakt. Pedagogika a školství. angličtina. Španělsko.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí) -- Sudický, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: e-learning; ICT; teamwork; collaboration; groupware
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 31. 1. 2019 13:29.
    6. JUHAŇÁK, Libor a Petr SUDICKÝ. Enhancing Student Collaboration and Teamwork: Theoretical and Practical Issues of Virtual Project-based Collaborative Learning [presentation]. In INTED 2013: 7th International Technology, Education and Development Conference. 2013.
      URL
      RIV/00216224:14210/13:00068107 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Španělsko.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí) -- Sudický, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: e-learning; ICT; teamwork; collaboration; groupware
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 31. 1. 2019 13:28.
    7. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK a Jakub CHROMEC. Putting the Pencil Down: Selected Issues of Web-based Language Testing. In Gómez Chova, Luis; López Martínez, A.; Candel Torres, I. Proceedings of ICERI2013 Conference. Seville: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2013, s. 4432-4442. ISBN 978-84-616-3847-5.
      URL
      RIV/00216224:14210/13:00070333 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. angličtina. Španělsko.
      Sudický, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Chromec, Jakub (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: web-based language testing; validity; reliability; item analysis; Moodle
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 1. 2. 2019 20:47.
    8. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK a Jakub CHROMEC. Putting the Pencil Down: Selected Issues of Web-based Language Testing. In ICERI2013: 6th International Conference of Education, Research and Innovation. 2013. ISBN 978-84-616-3849-9.
      URL
      RIV/00216224:14210/13:00070332 Konferenční abstrakt. Pedagogika a školství. angličtina. Španělsko.
      Sudický, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Chromec, Jakub (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: web-based language testing; validity; reliability; item analysis; Moodle
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 1. 2. 2019 20:48.
    9. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK a Jakub CHROMEC. Putting the Pencil Down: Selected Issues of Web-based Language Testing [presentation]. In ICERI2013: 6th International Conference of Education, Research and Innovation. 2013.
      URL
      RIV/00216224:14210/13:00070331 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Španělsko.
      Sudický, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Chromec, Jakub (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: web-based language testing; validity; reliability; item analysis; Moodle
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 1. 2. 2019 20:49.
    10. JUHAŇÁK, Libor. Tvorba a využití Drag & Drop otázek v Moodle testech. In Počítač ve škole: 10. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol, Nové Město na Moravě, 26.–28. března 2013. 2013.
      URL
      Název anglicky: Creating and using Drag & Drop questions in Moodle quizzes
      RIV/00216224:14210/13:00069500 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Juhaňák, Libor (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: e-learning; Moodle; quiz
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 16. 4. 2014 20:34.
    11. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ a Filip BENČO. Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills. In Gómez Chova, Luis; López Martínez, A.; Candel Torres, I. Proceedings of EDULEARN13 Conference. Barcelona: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2013, s. 1055-1062. ISBN 978-84-616-3822-2.
      URL
      RIV/00216224:14210/13:00069498 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. angličtina. Španělsko.
      Sudický, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Beláňová, Lenka (703 Slovensko, domácí) -- Benčo, Filip (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Moodle; assignment; academic writing; humanities; e-learning
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 1. 2. 2019 20:32.
    12. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ a Filip BENČO. Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills. In EDULEARN13: 5th International Conference on Education and New Learning Technologies. 2013. ISBN 978-84-616-3823-9.
      URL
      RIV/00216224:14210/13:00069495 Konferenční abstrakt. Pedagogika a školství. angličtina. Španělsko.
      Sudický, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Beláňová, Lenka (703 Slovensko, domácí) -- Benčo, Filip (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Moodle; assignment; academic writing; humanities; e-learning
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 1. 2. 2019 20:34.
    13. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ a Filip BENČO. Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills [presentation]. In EDULEARN13: 5th International Conference on Education and New Learning Technologies, Barcelona, Spain, 1-3 July 2013. 2013.
      URL
      RIV/00216224:14210/13:00069497 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Španělsko.
      Sudický, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Juhaňák, Libor (203 Česká republika, domácí) -- Beláňová, Lenka (703 Slovensko, domácí) -- Benčo, Filip (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Moodle; assignment; academic writing; humanities; e-learning
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 1. 2. 2019 20:31.

    2012

    1. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK a Daniel MIKŠÍK. E-learning na FF MU: Setkání a prezentace kurzů. 2012.

      Klíčová slova anglicky: e-learning; Moodle; VLE

      Změnila: Mgr. Monika Kellnerová, učo 430435. Změněno: 26. 4. 2019 11:39.
    2. SUDICKÝ, Petr a Libor JUHAŇÁK. Novinky a trendy v oblasti e-learningových technologií a přístupů [presentation]. In E-learning na FF MU: Setkání a prezentace kurzů. 2012.
      Název anglicky: News and Trends in the Field of E-learning Technologies and Approaches
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: e-learning
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Petr Sudický, učo 105945. Změněno: 2. 2. 2019 12:41.
Zobrazeno: 12. 10. 2024 09:29