Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2021

    1. DREXLER, Michaela a Jan VÁLEK. Efektivní tvorba elektronické studijní opory. Komenský. Brno: Masarykova univerzita, 2021, roč. 146, č. 01, s. 19-24. ISSN 0323-0449.
      URL
      Název česky: Efektivní tvorba elektronické studijní opory
      Název anglicky: Effective creation of e-learning materials
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Modern technology; study aids; eye-tracking; elarning
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 29. 2. 2024 14:02.

    2019

    1. DREXLER, Michaela, Denis DREXLER, Jan VÁLEK a Petr SLÁDEK. Perception of the Layout of Study Texts by a Teacher. Online. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. INTED2019 Proceedings; 13th International Technology, Education and Development Conference (INTED). 1. vyd. Valenica, SPAIN: IATED Academy, 2019, s. 3791-3799. ISBN 978-84-09-08619-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2019.0963.
      Název anglicky: Perception of the Layout of Study Texts by a Teacher
      RIV/00216224:14410/19:00109317 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Drexler, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí) -- Drexler, Denis (203 Česká republika) -- Válek, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Sládek, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Textbook; eye-tracking; teacher; perception
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: PhDr. Jan Válek, Ph.D., učo 166133. Změněno: 8. 9. 2023 15:10.
    2. DREXLER, Michaela, Denis DREXLER, Jan VÁLEK a Petr SLÁDEK. Perception of the Layout of Study Texts by a Teacher. In INTED2019; 13th International Technology, Education and Development Conference (INTED). 2019.
      Název anglicky: Perception of the Layout of Study Texts by a Teacher
      angličtina. Španělsko.
      Klíčová slova anglicky: Textbook; eye-tracking; teacher; perception
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: PhDr. Jan Válek, Ph.D., učo 166133. Změněno: 14. 9. 2023 00:50.
    3. DREXLER, Michaela, Denis DREXLER, Jan VÁLEK a Petr SLÁDEK. Perception of the Layout of Study Texts by a Teacher. In INTED2019; 13th International Technology, Education and Development Conference (INTED). 2019.
      URL
      Název anglicky: Perception of the Layout of Study Texts by a Teacher
      angličtina. Španělsko.
      Klíčová slova anglicky: Textbook; eye-tracking; teacher; perception
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: PhDr. Jan Válek, Ph.D., učo 166133. Změněno: 13. 9. 2023 19:58.

    2018

    1. DREXLER, Michaela, Denis DREXLER a Petr SLÁDEK. Eyetracking as a Tool For Measuring Students' Attention When Working With Physics Textbooks. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. 10th International Conference on Education and New Learning Technologies. 1. vyd. Palma, Mallorca, Spain: IATED Academy, 2018, s. 9219-9228. ISBN 978-84-09-02709-5. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2018.
      Název anglicky: Eyetracking as a Tool For Measuring Students' Attention When Working With Physics Textbooks
      RIV/00216224:14410/18:00103361 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Drexler, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Drexler, Denis (203 Česká republika) -- Sládek, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Textbooks; Eye-tracking; Physics
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 26. 1. 2021 10:17.

    2017

    1. DREXLER, Michaela. FYZIKÁLNÍ CVIČEBNICE aneb jak to udělat přehledněji. Online. In PhDr. Jan Válek, Ph.D., Ing. Peter Marinič, Ph.D. 11. mezinárodní vědecká konference Didaktická konference 2017 - Sborník příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2017, s. 37-41. ISBN 978-80-210-8590-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8590-2017-5.
      URL
      Název česky: FYZIKÁLNÍ CVIČEBNICE aneb jak to udělat přehledněji
      Název anglicky: Physical practice book or how to make it clearer
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: physical practice book; eye-tracking; layout
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Michaela Drexler, učo 350140. Změněno: 6. 4. 2018 20:52.

    2016

    1. ŠUTOVÁ, Michaela. Jak žáci vidí učebnici. In Národní konference doktorského studijního programu Teorie vzdělávání ve fyzice. Hradec Králové, 2016.
      Název česky: Jak žáci vidí učebnici
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: PhDr. Mgr. Michaela Drexler, učo 350140. Změněno: 6. 2. 2016 10:43.
    2. DREXLER, Michaela. Optické hračky. In Mgr. Tomáš Miléř, Ph.D., PhDr. Jan Válek, Ph.D. Veletrh nápadů učitelů fyziky 21. Sborník z konference. první. Brno: Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, 2016, s. 206-210. ISBN 978-80-210-8465-0.
      URL
      Název česky: Optické hračky
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Michaela Drexler, učo 350140. Změněno: 22. 3. 2017 11:00.

    2015

    1. ŠUTOVÁ, Michaela. Eye-Tracker a mechanická práce. In Sborník příspěvků z Národní konference doktorského studijního programu Teorie vzdělávání ve fyzice. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, 2015, s. 60-64.
      Název česky: Eye-Tracker a mechanická práce
      Název anglicky: Eye-tracker and mechanical work
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnila: PhDr. Mgr. Michaela Drexler, učo 350140. Změněno: 31. 3. 2016 11:57.
    2. ŠUTOVÁ, Michaela. Eye-tracking a jeho využití v pedagogice. In Jiřina Novotná (ed.). 9. Didaktická konference s mezinárodní účastí. Sborník příspěvků. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2015, s. 248 - 253. ISBN 978-80-210-8143-7.
      Název česky: Eye-tracking a jeho využití v pedagogice
      Název anglicky: Eye-tracking and his usability in pedagogy
      RIV/00216224:14410/15:00083231 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Šutová, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Eye-tracking; pedagogy
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Michaela Drexler, učo 350140. Změněno: 29. 3. 2016 17:11.
    3. ŠUTOVÁ, Michaela. Eye-tracking a jeho využití v pedagogice. In 9. Didaktická konference s mezinárodní účastí. 2015. ISBN 978-80-210-7814-7.
      Název česky: Eye-tracking a jeho využití v pedagogice
      Název anglicky: Eye-tracking and his usability in pedagogy
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Eye-tracking; pedagogy
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Michaela Drexler, učo 350140. Změněno: 29. 3. 2016 17:09.
    4. ŠUTOVÁ, Michaela. Fyzikální učebnice z pohledu chlapců a dívek. In Monika Šindelková (ed.). Moderní trendy ve vyučování, matematiky a přírodovědných předmětů V. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2015, s. 68-77. ISBN 978-80-210-8136-9.
      Název česky: Fyzikální učebnice z pohledu chlapců a dívek
      Název anglicky: Textbooks of Physics from boys and girls point of view
      RIV/00216224:14410/15:00086727 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Šutová, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Textbooks; reading of textbooks; eye-tracking; physics
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Michaela Drexler, učo 350140. Změněno: 29. 3. 2016 17:13.
    5. ŠUTOVÁ, Michaela. Mezipředmětové vztahy fyziky a chemie ve vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků. In XXIV. Mezinárodní konference o výuce chemie DIDAKTIKA CHEMIE A JEJÍ KONTEXTY. 2015. ISBN 978-80-210-7844-4.
      Název česky: Mezipředmětové vztahy fyziky a chemie ve vzdělávání sociálně znevýhodněných žáků
      Název anglicky: Cross curricular relationship of physics and chemistry in education of socially disabled pupils
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: cross curricular relationship, physics, chemistry, density, social disable

      Změnila: PhDr. Mgr. Michaela Drexler, učo 350140. Změněno: 8. 3. 2016 18:04.
    6. ŠUTOVÁ, Michaela, Petr NOVÁK a Jan VÁLEK. Solární hračky ve výuce fyziky na ZŠ. In Vladimír Vochozka, Vít Bednář, Ota Kéhar, Miroslav Randa. Veletrh nápadů učitelů fyziky 19. 1. vyd. Plzeň: ZČU v Plzni, 2015, s. 175-177. ISBN 978-80-261-0439-1.
      Název česky: Solární hračky ve výuce fyziky na ZŠ
      Název anglicky: Solar toys in teaching physics at the elementary school
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Solar toys; education; physics
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: PhDr. Jan Válek, Ph.D., učo 166133. Změněno: 31. 3. 2016 09:18.
    7. ŠUTOVÁ, Michaela. Život pod tlakem. In Dětská univerzita Masarykovy univerzity - MjUNI. MU, 2015.
      URL
      Název česky: Život pod tlakem
      Název anglicky: Live under pressure
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: mechanical properties of gases

      Změnila: PhDr. Mgr. Michaela Drexler, učo 350140. Změněno: 31. 3. 2016 11:58.

    2014

    1. ŠUTOVÁ, Michaela a Petr SLÁDEK. EYE-TRACKING VE VÝUCE ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ. In D. Lajčin, R. Hrmo. 10. medzinárodná vedecká konferencia SCHOLA 2014 INOVÁCIE VO VÝCHOVE A VZDELÁVANÍ – TRENDY V ODBOROVEJ DIDAKTIKE. 1. vyd. Dubnica nad Váhom: DUBNICKÝ TECHNOLOGICKÝ INŠTITÚT V DUBNICI NAD VÁHOM, 2014, s. 533-542. ISBN 978-80-89732-15-9.
      Název anglicky: EYE-TRACKING IN TEACHING VOCATIONAL SUBJECTS
      RIV/00216224:14410/14:00077598 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Slovensko.
      Šutová, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí) -- Sládek, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: education; eye tracking; vocational subject
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. RNDr. Petr Sládek, CSc., učo 1617. Změněno: 3. 3. 2015 11:06.
    2. ŠUTOVÁ, Michaela a Petr SLÁDEK. EYE-TRACKING VE VÝUCE ODBORNÝCH PŘEDMĚTŮ. In 10. medzinárodná vedecká konferencia SCHOLA 2014 INOVÁCIE VO VÝCHOVE A VZDELÁVANÍ – TRENDY V ODBOROVEJ DIDAKTIKE. 2014. ISBN 978-80-89732-14-2.
      Název anglicky: EYE-TRACKING IN TEACHING VOCATIONAL SUBJECTS
      Pedagogika a školství. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: education; eye tracking; vocational subject
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: doc. RNDr. Petr Sládek, CSc., učo 1617. Změněno: 3. 3. 2015 11:06.
    3. KREJČÍ, Jan, David STANĚK a Michaela ŠUTOVÁ. Mobilní aplikace pro základní kurz matematiky. In Jiřina Novotná. Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů IV. 1. vyd. 2014. ISBN 978-80-210-7598-6.
      Název česky: Mobilní aplikace pro základní kurz matematiky
      Název anglicky: Mobile application for math elementary course
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Basic course , math, mobile application , tablets.

      Změnil: Ing. Mgr. Jan Krejčí, učo 208057. Změněno: 26. 3. 2015 21:53.
    4. ŠUTOVÁ, Michaela a Denisa KAWULOKOVÁ. Motivace žáků se sociálním znevýhodněním. In Motivace nadaných žáků a studentů v matematice a přírodních vědách III. 2014. ISBN 978-80-210-6870-4.
      Název česky: Motivace žáků se sociálním znevýhodněním
      Název anglicky: Motivation socially disadvantaged pupils
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Motivation, physics, teaching, socially disadvantaged pupils
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Ing. Mgr. Jan Krejčí, učo 208057. Změněno: 3. 8. 2014 14:42.
    5. DREXLER, Michaela, Petr NOVÁK a Jan VÁLEK. Solární hračky ve výuce fyziky na ZŠ. In Veletrh nápadů učitelů fyziky 19. 2014.
      URL
      Název česky: Solární hračky ve výuce fyziky na ZŠ
      Název anglicky: Solar toys in teaching physics at the elementary school
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: PhDr. Jan Válek, Ph.D., učo 166133. Změněno: 22. 5. 2021 21:01.
    6. ŠUTOVÁ, Michaela. Solární hračky ve výuce fyziky na ZŠ. In Veletrh nápadů učitelů fyziky 19. 2014.
      Název česky: Solární hračky ve výuce fyziky na ZŠ
      Název anglicky: Solar toys in teaching physics at the elementary school
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: PhDr. Jan Válek, Ph.D., učo 166133. Změněno: 28. 2. 2015 18:07.
    7. KREJČÍ, Jan, Michaela ŠUTOVÁ a Ladislav DVOŘÁK. Využití mobilních technologií ve výuce fyziky na ZŠ. In Veletrh nápadů učitelů fyziky 19. Cheb, 2014, 5 s.
      URL
      Název anglicky: Use of mobile technology in physics education
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Tablet, Smartphone, measurements using a computer, measurement, laboratory work, projects.

      Změnil: Ing. Mgr. Jan Krejčí, učo 208057. Změněno: 24. 9. 2020 12:32.

    2013

    1. ŠUTOVÁ, Michaela a Denisa KAWULOKOVÁ. Archimédes versus Sokrates. In Miroslav Randa. Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 6 - Výuka fyziky v kontextu potřeb současné společnosti. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2013, s. 233-237. ISBN 978-80-261-0374-5.
      Název česky: Archimédes versus Sokrates
      Název anglicky: Archimedes versus Sokrates
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: socratic method, heuristic method, research survey
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Mgr. Jan Krejčí, učo 208057. Změněno: 24. 9. 2014 17:53.
Zobrazeno: 7. 11. 2024 06:36