Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. JUHAŇÁK, Libor, Karla BRÜCKNEROVÁ, Barbora NEKARDOVÁ a Jiří ZOUNEK. Goal setting and goal orientation as predictors of learning satisfaction and online learning behavior in higher education blended courses. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2023, roč. 28, č. 3, s. 39-58. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2023-3-2.
    2. NEKARDOVÁ, Barbora. Mentoring among university teachers: on the way to pedagogically productive talk. In The 27th Annual JURE Conference for Research on Learning and Instruction 2023 Thessaloniki, Greece. 2023.
    3. LINTNER, Tomáš, Klára ŠEĎOVÁ, Martin SEDLÁČEK, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Roman ŠVAŘÍČEK, Karolína MALÍKOVÁ, Ivo ROZMAHEL, Jakub VLČEK a Barbora NEKARDOVÁ. Relational and interactional dynamic network data from Czech lower-secondary school students. Data in Brief. ELSEVIER, 2023, roč. 51, č. 109641, s. 1-7. ISSN 2352-3409. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.dib.2023.109641.
    4. NEKARDOVÁ, Barbora a Vít ŠŤASTNÝ. Rodiče a škola – soukromé doučování jako indikátor „nepartnerského“ vztahu. In XXXI. výroční konference ČAPV 2023. 2023. ISBN 978-80-280-0359-3.
    5. JUHAŇÁK, Libor, Karla BRÜCKNEROVÁ, Nicol DOSTÁLOVÁ a Barbora NEKARDOVÁ. Seberegulované učení vysokoškolských studentů v prostředí e-learningu: Pohled multimodální analytiky učení. In XXXI. výroční konference ČAPV 2023, 2023. 2023. ISBN 978-80-280-0359-3.
    6. LINTNER, Tomáš, Tomáš DIVIÁK, Barbora NEKARDOVÁ, Lukáš LEHOTSKÝ a Michal VAŠEČKA. Slovak MPs’ response to the 2022 Russian invasion of Ukraine in light of conspiracy theories and the polarization of political discourse. Humanities and Social Sciences Communications. SPRINGER NATURE, 2023, roč. 10, č. 758, s. 1-11. ISSN 2662-9992. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1057/s41599-023-02276-8.
    7. NEKARDOVÁ, Barbora. Zárodečné prvky pedagogicky produktivního rozhovoru: Jak spolu univerzitní učitelé hovoří o výuce. 2023.
    8. NEKARDOVÁ, Barbora. Zárodečné prvky pedagogicky produktivního rozhovoru: Jak spolu univerzitní učitelé hovoří o výuce. In XXII. ročník QAK. 2023. ISBN 978-80-7394-985-3.

    2022

    1. NEKARDOVÁ, Barbora. Mentoring mezi univerzitními učiteli jako cesta k posilování pedagogických kompetencí. In XXX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2022. ISBN 978-80-280-0090-5.
    2. ŠŤASTNÝ, Vít a Barbora NEKARDOVÁ. Proč rodiče zajišťují soukromé doučování svým dětem? In 14. ročník, mezinárodní vědecké konference ICOLLE, 7. září 2022, Brno. 2022. ISBN 978-80-7509-845-0.
    3. NEKARDOVÁ, Barbora. Strengthening Pedagogical Competences through Mentoring. In The European Conference on Educational Research ECER Plus 2022 (online). 2022.
    4. NEKARDOVÁ, Barbora. The Role of Peer Learning among University Teachers in Integrating Digital Technologies into Higher Education Teaching. Studia paedagogica. 2022, roč. 27, č. 2, s. 131-149. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2022-2-6.

    2021

    1. NEKARDOVÁ, Barbora. Pedagogical Development of University Teachers. In European universities in a shifting global context. 2021.
    2. NEKARDOVÁ, Barbora. Peer learning jako strategie učení se s digitálními technologiemi u vysokoškolských učitelů. In XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2021. ISBN 978-80-7392-367-9.
    3. ŠEĎOVÁ, Klára, Barbora NEKARDOVÁ a Katarína ROZVADSKÁ. Racionalisté a esoterici v digitální učebně: Pojetí výuky v době covid-19 očima univerzitních učitelů. In XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2021. ISBN 978-80-7599-196-6.
    4. ŠEĎOVÁ, Klára, Barbora NEKARDOVÁ a Katarína ROZVADSKÁ. Výzva nebo nemožná mise? Tranzice k online výuce v době pandemie covid-19 očima vysokoškolských učitelů. Studia paedagogica. 2021, roč. 26, č. 3, s. 51-81. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2021-3-3.

    2020

    1. NEKARDOVÁ, Barbora. Pedagogický rozvoj vysokoškolských učitelů. In XXVIII. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 2020. 2020. ISBN 978-80-7599-196-6.
    2. NEKARDOVÁ, Barbora. Vysokoškolští učitelé a jejich reflexe vlastního pedagogického rozvoje. LIFELONG LEARNING - CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ. Mendelova univerzita v Brně, 2020, roč. 10, Number 2, 2020, s. 209-229. ISSN 1804-526X.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 3. 6. 2024 23:43