ZOUNEK, Jiří. ICT a prostředí podporující učení a vyučování v současné české škole. In Pedagogický výzkum: reflexe společenských potřeb a očekávání? Olomouc: Katedra pedagogiky s celoškolskou působností PF Univerzity Palackého, ČAPV, 2005. s. 362-365. ISBN 80-244-1079-6.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název ICT a prostředí podporující učení a vyučování v současné české škole
Název česky ICT a prostředí podporující učení a vyučování v současné české škole
Název anglicky ICT and learning/teaching-friendly environment in Czech primary schools
Autoři ZOUNEK, Jiří (203 Česká republika, garant).
Vydání Olomouc, Pedagogický výzkum: reflexe společenských potřeb a očekávání? od s. 362-365, 4 s. 2005.
Nakladatel Katedra pedagogiky s celoškolskou působností PF Univerzity Palackého, ČAPV
Další údaje
Originální jazyk čeština
Typ výsledku Stať ve sborníku
Obor 50300 5.3 Education
Stát vydavatele Česká republika
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
Kód RIV RIV/00216224:14210/05:00012809
Organizační jednotka Filozofická fakulta
ISBN 80-244-1079-6
Klíčová slova anglicky ICT; school; learning; teaching; teacher; school culture
Štítky ICT, learning, school, school culture, teacher, teaching
Změnil Změnil: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D., učo 1752. Změněno: 1. 2. 2006 13:22.
Anotace
Příspěvek je jedním z výstupů výzkumného projektu s názvem Informační a komunikační technologie a kultura školy. Autor se věnuje klíčové oblasti chodu školy prostředí podporující učení a vyučování ve dvou rovinách. V obecné rovině ukazuje, jaké prvky prostředí podporujícího učení a vyučování ovlivňují ICT nejvýznamněji, poté analyzuje výpovědi ředitelů vztažené k situaci na jejich školách.
Anotace anglicky
The contribution is another output of a three-year research project called Information and Communication Technologies and School Culture (Czech Science Foundation, grant #406/03/P119). The author presents some results of this empirical research stage, addressing the key domain of school functioning the learning- and teaching-friendly environment in detail at two levels. He first shows at a general level which elements of learning-friendly environment are most influenced by ICT. In another part of the paper, the author analyzes the responses of the headmasters relating to the situation at their respective school.
Návaznosti
GP406/03/P119, projekt VaVNázev: Informační a komunikační technologie a kultura školy. K roli informačních a komunikačních technologií v rozvoji kultury české školy
Investor: Grantová agentura ČR, Postdoktorské projekty
VytisknoutZobrazeno: 21. 1. 2021 02:38