SOJKA, Petr a Roman PLCH. Technological Challenges of Teaching Mathematics in a Blended Learning Environment. International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning (IJCEELL). UK: InderScience Publishers, 2008, roč. 18, 5/6, s. 657-665. ISSN 1560-4624.
Další formáty:   BibTeX LaTeX RIS
Základní údaje
Originální název Technological Challenges of Teaching Mathematics in a Blended Learning Environment
Název česky Technologické výzvy výuky matematiky v prostředí `blended learning'
Autoři SOJKA, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) a Roman PLCH (203 Česká republika, domácí).
Vydání International Journal of Continuing Engineering Education and Life-Long Learning (IJCEELL), UK, InderScience Publishers, 2008, 1560-4624.
Další údaje
Originální jazyk angličtina
Typ výsledku Článek v odborném periodiku
Obor 10101 Pure mathematics
Stát vydavatele Velká Británie a Severní Irsko
Utajení není předmětem státního či obchodního tajemství
WWW plný text článku u vydavatele web časopisu preprint článku
Kód RIV RIV/00216224:14330/08:00024134
Organizační jednotka Fakulta informatiky
Klíčová slova česky elektronická podpora výuky;e-learning; výuka matematiky; Maple; tex4ht; TeX; MapleNet; PDF;zkoušení; digitální typografie;výuka
Klíčová slova anglicky blended learning; teaching; mathematics; Maple; tex4ht; TeX; MapleNet; MathML; PDF; examination; digital typography
Štítky blended learning, digital typography, examination, Maple, MapleNet, mathematics, MathML, PDF, teaching, TeX, tex4ht
Příznaky Mezinárodní význam, Recenzováno
Změnil Změnil: RNDr. Roman Plch, Ph.D., učo 736. Změněno: 15. 1. 2013 13:41.
Anotace
This paper describes the following technological aspects of blended learning of mathematics: effective preparation of electronic teaching materials suited for different students' needs, videotaping of mathematics lectures, automated (self)testing of subjects taught using the computer algebra system Maple and preparation of interactive teaching materials with the MapleNet technology. Authors describe results achieved during preparation and implementation of these challenges in a Calculus course taught at the Faculty of Science, Masaryk University in Brno, in Autumn 2006.
Anotace česky
Článek je věnován technologickým aspektům výuky matematiky s využitím výpočetní techniky a komunikačních technologií (blended learning): efektivní příprava elektronických výukových materiálů, nahrávání přednášek, příprava a realizace autotestování s využitím technologie MapleNet.
Návaznosti
1ET208050401, projekt VaVNázev: E-learning v kontextu sémantického webu
Investor: Akademie věd ČR, E-learning v kontextu sémantického webu
Typ Název Vložil/a Vloženo Práva
Sojka-Plch-IJCEELL.pdf   Verze souboru Plch, R. 15. 1. 2013

Vlastnosti

Adresa v ISu
https://is.muni.cz/auth/publication/746224/Sojka-Plch-IJCEELL.pdf
Adresa ze světa
https://is.muni.cz/publication/746224/Sojka-Plch-IJCEELL.pdf
Adresa do Správce
https://is.muni.cz/auth/publication/746224/Sojka-Plch-IJCEELL.pdf?info
Ze světa do Správce
https://is.muni.cz/publication/746224/Sojka-Plch-IJCEELL.pdf?info
Vloženo
Út 15. 1. 2013 13:41, RNDr. Roman Plch, Ph.D.

Práva

Právo číst
  • kdokoliv v Internetu
  • osoba doc. RNDr. Petr Sojka, Ph.D., učo 2378
  • osoba RNDr. Roman Plch, Ph.D., učo 736
Právo vkládat
 
Právo spravovat
  • osoba doc. RNDr. Petr Sojka, Ph.D., učo 2378
  • osoba RNDr. Roman Plch, Ph.D., učo 736
Atributy
 

Sojka-Plch-IJCEELL.pdf

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://is.muni.cz/auth/publication/746224/Sojka-Plch-IJCEELL.pdf
Adresa ze světa
https://is.muni.cz/publication/746224/Sojka-Plch-IJCEELL.pdf
Typ souboru
PDF (application/pdf)
Velikost
2 MB
Hash md5
2f04c830e08c100b39d31ec97c84fc39
Vloženo
Út 15. 1. 2013 13:41

Sojka-Plch-IJCEELL.txt

Aplikace
Otevřít soubor.
Stáhnout soubor.
Adresa v ISu
https://is.muni.cz/auth/publication/746224/Sojka-Plch-IJCEELL.txt
Adresa ze světa
https://is.muni.cz/publication/746224/Sojka-Plch-IJCEELL.txt
Typ souboru
holý text (text/plain)
Velikost
16,2 KB
Hash md5
5a7e82e6261313a9a6a2beddedd2fc45
Vloženo
Út 15. 1. 2013 13:42
Vytisknout
Nahlásit neoprávněně vložený soubor Zobrazeno: 25. 4. 2024 23:08