Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2020

    1. BUDÍNOVÁ, Irena a Lenka PAVLÍČKOVÁ. Konstrukční úlohy. Učební text pro studenty učitelství matematiky 2. stupně základní školy. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020. ISBN 978-80-210-9819-0.
    2. BUDÍNOVÁ, Irena a Lenka PAVLÍČKOVÁ. Konstrukční úlohy. Učební text pro studenty učitelství matematiky 2. stupně základní školy. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020. ISBN 978-80-210-9818-3.
    3. BUDÍNOVÁ, Irena a Lenka PAVLÍČKOVÁ. Konstrukční úlohy. Učební text pro studenty učitelství matematiky 2. stupně základní školy. První. Brno: Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta, 2020. ISBN 978-80-210-9818-3.
    4. BUDÍNOVÁ, Irena a Lenka PAVLÍČKOVÁ. Konstrukční úlohy. Učební text pro studenty učitelství matematiky 2. stupně základní školy. První. Brno: Masarykova univerzita. Pedagogická fakulta, 2020. ISBN 978-80-210-9818-3.

    2018

    1. PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Poruchy matematických schopností žáků s dyskalkulií a jejich vliv na řešení učebních úloh ve fyzice a v matematice. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 189 s. Matematika a didaktika matematiky, svazek 3. ISBN 978-80-210-9090-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9091-2018.
    2. PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Poruchy matematických schopností žáků s dyskalkulií a jejich vliv na řešení učebních úloh ve fyzice a v matematice. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 189 s. Matematika a didaktika matematiky, sv. 3. ISBN 978-80-210-9091-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9091-2018.
    3. PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Poruchy matematických schopností žáků s dyskalkulií a jejich vliv na řešení učebních úloh ve fyzice a v matematice. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 189 s. Matematika a didaktika matematiky, sv. 3. ISBN 978-80-210-9090-3.
    4. PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Poruchy matematických schopností žáků s dyskalkulií a jejich vliv na řešení učebních úloh ve fyzice a v matematice. 1. vydání. Masarykova univerzita, 2018, 189 s. ISBN 978-80-210-9090-3.

    2016

    1. BLAŽKOVÁ, Růžena a Lenka PAVLÍČKOVÁ. Matematika podle H-mat: Hrajeme si s dřívky a parketami. In Dětská univerzita Masarykovy univerzity - MjUNI. 2016.

    2015

    1. PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Deficity dílčích funkcí u žáků se specifickými poruchami učení v matematice. první. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 14 s.
    2. PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Partial functions deficits with pupils with specific learning deficiencies in mathematics. první. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 14 s.
    3. PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Poruchy matematických schopností žáků s dyskalkulií. In Setkání učitelů a studentů matematiky VIII. Brněnské dny pro dyskalkulii. 2015.
    4. PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Využití matematického softwaru GeoGebra při výuce funkcí na střední škole. In 9. didaktická konference s mezinárodní účastí. 2015.
    5. PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Využití matematického softwaru GeoGebra při výuce funkcí na střední škole. In Jiřina Novotná. 9. didaktická konference s mezinárodní účastí. Brno: PdF MU, 2015, s. 182-187. ISBN 978-80-210-8143-7.
    6. PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Využití stavebnice MAGFORMERS ve výuce matematiky. 2015.

    2014

    1. PAVLÍČKOVÁ, Lenka a Josef TRNA. Hands-on Activities as a Support of Re-education of Students with Specific Learning Disabilities in Science and Mathematics Education. In M. Costa, P. Pombo, J. Dorrio. 11th International Conference on Hands-on Science. Science Communication with and for Society. Braga: The Hands-on Science Network, 2014, s. 103-108. ISBN 978-989-98032-5-1.
    2. PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Řešení učebních úloh žákem s dyskalkulií: výsledky výzkumu. In Seminář KMa PdF MU a MPS. 2014.
    3. JANÍK, Tomáš, Jan SLAVÍK, Veronika LOKAJÍČKOVÁ, Alena BENDOVÁ, Kateřina GAŽOVÁ, Marie HORÁČKOVÁ, Iva JANOUŠOVÁ, Lenka PAVLÍČKOVÁ, Kateřina ŠEVČÍKOVÁ, Jana VLČKOVÁ a Lucie ZIEMBOVÁ. Školní vzdělávání: učitel - vyučování, žák - učení. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 196 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 40. ISBN 978-80-210-7569-6.
    4. JANÍK, Tomáš, Jan SLAVÍK, Veronika LOKAJÍČKOVÁ, Alena BENDOVÁ, Kateřina GAŽOVÁ, Marie HORÁČKOVÁ, Iva JANOUŠOVÁ, Lenka PAVLÍČKOVÁ, Kateřina ŠEVČÍKOVÁ, Jana VLČKOVÁ a Lucie ZIEMBOVÁ. Školní vzdělávání: učitel - vyučování, žák - učení. Online. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 196 s. ISBN 978-80-210-7836-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-7836-2014.
    5. JANÍK, Tomáš, Jan SLAVÍK, Veronika LOKAJÍČKOVÁ, Alena BENDOVÁ, Kateřina GAŽOVÁ, Marie HORÁČKOVÁ, Iva JANOUŠOVÁ, Lenka PAVLÍČKOVÁ, Kateřina ŠEVČÍKOVÁ, Jana VLČKOVÁ a Lucie ZIEMBOVÁ. Školní vzdělávání: učitel - vyučování, žák - učení. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 196 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 40. ISBN 978-80-210-7569-6.

    2013

    1. PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Dovednosti v matematice u žáků s dyskalkulií: ověření výzkumného nástroje a výsledky výzkumu. In Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: od podmínek k výsledkům. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 187-207. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 33. ISBN 978-80-210-6677-9.
    2. JANÍK, Tomáš, Petr NAJVAR, Miroslav JIREČEK, Alena BENDOVÁ, Tereza ČEŠKOVÁ, Eliška DUNOWSKI, Hana FAJKUSOVÁ, Marie HORÁČKOVÁ, Ivana HOVOŘÁKOVÁ, Jana CHLÁPKOVÁ, Jitka JAKEŠOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANKO, Petr KNECHT, Veronika LOKAJÍČKOVÁ, Josef MAŇÁK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Lenka PAVLÍČKOVÁ, Michaela PÍŠOVÁ, Jitka SEDLÁČKOVÁ, Michaela ŠAMALOVÁ, Kateřina ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina ŠVANDOVÁ, Markéta ŠVRČKOVÁ NEDEVOVÁ a Petra VYSTRČIL MARKOVÁ. Výzkum školního vzdělávání: poznatky a výzvy. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 112 s. ISBN 978-80-210-6689-2.

    2012

    1. PAVLÍČKOVÁ, Lenka a Josef TRNA. Experimenty v modulech projektu PROFILES. In Koudelková, V. Veletrh nápadů učitelů fyziky 17. Praha: P3K, 2012, s. 228-233. ISBN 978-80-87343-13-5.
    2. PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Experimenty v modulech projektu PROFILES. In Veletrh nápadů učitelů fyziky 17. 2012.
    3. MAKYDOVÁ, Lucie a Lenka PAVLÍČKOVÁ. Řešení fyzikálních úloh žáky s poruchou učení. In Budínová Irena. Vzdělávání žáků se specifickými vzdělávacími potřebami. Matematika a řešení úloh. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 39-46. ISBN 978-80-210-6153-8.
    4. PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Řešení učebních úloh žáky s vývojovou dyskalkulií ve výuce fyziky a matematiky: postup a výsledky pilotních výzkumů. In Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 247-264. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 31. ISBN 978-80-210-6132-3.
    5. PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Řešení učebních úloh žáky s vývojovou dyskalkulií ve výuce fyziky a matematiky: výsledky pilotáže. In Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky (SKOLA 2012). 2012.
    6. PAVLÍČKOVÁ, Lenka. Využití modelů mnohostěnů při výuce stereometrie na základní a střední škole. In Novotná Jiřina. Moderní trendy ve vyučování matematiky a přírodovědných předmětů. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 6 s. ISBN 978-80-210-6148-4.

    2011

    1. PAVLÍČKOVÁ, Lenka. ICT support of science learning task solving by students with dyscalculia. In MPTL'16 - HSCi 2011. 2011.
    2. TRNA, Josef, Lucie MAKYDOVÁ a Lenka PAVLÍČKOVÁ. ICT support of science learning task solving by students with dyscalculia and gifted students. In Divjak S. Proceedings book of the joint international conference MPTL'16 - HSCi 2011. Ljubljana: University of Ljubljana, Slovenia, 2011, s. 81-87. ISBN 978-961-269-637-5.

    2010

    1. BLAŽKOVÁ, Růžena a Lenka PAVLÍČKOVÁ. Inkluzivní vzdělávání dětí s poruchami učení v matematice na základních školách. In Filová,H., Havel, J. (eds) Inkuzivní vzdělávání v primární škole. první. Brno: Paido, 2010, s. 249-258, 9 s. ISBN 978-80-7315-202-4.
    2. BLAŽKOVÁ, Růžena a Lenka PAVLÍČKOVÁ. Inkluzivní vzdělávání dětí s poruchami učení v matematice na základních školách. 2010.
    3. ŠIROKÁ, Lenka. Problematika dyskalkulie na střední škole. In 7. žilinská didaktická konferencia s medzinárodnou účasťou. 2010. ISBN 978-80-554-0215-4.
    4. ŠIROKÁ, Lenka. Problematika dyskalkulie na střední škole. In 7. žilinská didaktická konferencia s medzinárodnou účasťou. Žilina: Žilinská univerzita v Žilině, 2010, 10 s. ISBN 978-80-554-0216-1.
    5. BLAŽKOVÁ, Růžena a Lenka PAVLÍČKOVÁ. Problematika dyskalkulie v rámci inkluzivního vzdělávání na základních školách. In Konference Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 2010.
    6. BLAŽKOVÁ, Růžena a Lenka PAVLÍČKOVÁ. Problematika dyskalkulie v rámci inkuzivního vzdělávání na základních školách. In Vítková. M., Havel, J.(eds). Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. první. Brno: Paido, 2010, 22 s. ISBN 978-80-7315-199-7.

    2009

    1. BEDNÁROVÁ, Renáta, Lenka ŠIROKÁ a Denisa KAWULOKOVÁ. Klíče ke vzdušným zámkům, inscenované fyzikální pásmo o jevech v problematice klimatu. 2009.
    2. BLAŽKOVÁ, Růžena a Lenka ŠIROKÁ. Vliv dyskalkulie na profesní orientaci žáka. In VÍTKOVÁ, Marie a Věra VOJTOVÁ. Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Education of Socially Disadvantaged Students. první. Brno: MU, 2009, 11 s. ISBN 978-80-7315-188-1.
    3. ŠIROKÁ, Lenka. Vliv specifických poruch učení na profesní orientaci žáka. In Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. 2009. ISBN 978-80-7315-188-1.
    4. ŠIROKÁ, Lenka. Využití didaktických her pro reedukaci specifických poruch učení. In Setkání učitelů matematiky II - Matematika a hry. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 108-120. ISBN 978-80-210-4969-7.
    5. ŠIROKÁ, Lenka. Využití didaktických her pro reedukaci specifických poruch učení. In Setkání učitelů matematiky II - Matematika a hry. 2009. ISBN 978-80-210-4969-7.
    6. ŠIROKÁ, Lenka. Využití didaktických her pro reedukaci specifických poruch učení. In Setkání učitelů matematiky II - Matematika a hry. CD ROM. první. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 108-120. ISBN 978-80-210-4970-3.

    2008

    1. MILÉŘ, Tomáš a Lenka ŠIROKÁ. Experimenty s lidským tělem. In Regionální seminář Heuréka na téma Fyzika a člověk. 2008.
    2. ŠIROKÁ, Lenka. Problematika dyskalkulie na základní a střední škole. In Setkání učitelů matematiky. první. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 91-106. ISBN 978-80-210-4675-7.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 28. 4. 2024 10:53