Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. BAZALOVÁ, Barbora, Dana ZÁMEČNÍKOVÁ a Pavel SOCHOR. Brief analysis regarding the health needs of persons with ID (the Czech Republic case). In XVI CIEI 23 Congreso Internacional de Educación e Innovación. 2023.
      URL
      Název anglicky: Brief analysis regarding the health needs of persons with ID (the Czech Republic case)

      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D., učo 11544. Změněno: 22. 1. 2024 08:02.
    2. BAZALOVÁ, Barbora, Dana ZÁMEČNÍKOVÁ, Věra VOJTOVÁ a Pavel SOCHOR. Developing Inclusion with Special Needs Teachers: Disorders of Intellectual Development: Health Issues and Strategies in Education. In Abstract Volume. International Conference on Ethnicity, Identity and Nationalism in Indigenous Literature. 2023.
      URL
      angličtina.
      Klíčová slova anglicky: Inclusion, Special Needs Teachers, Disorders of Intellectual Development, Health
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D., učo 11544. Změněno: 11. 2. 2024 18:49.
    3. BAZALOVÁ, Barbora, Dana ZÁMEČNÍKOVÁ a Pavel SOCHOR. Erasmus + Project: Developing a Higher Education Curriculum in SET Teaching for the Health Protection and Promotion of Intellectually Disabled Individuals 2022-1-TR01-KA220-HED-000085572. 2023.
      URL

      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D., učo 11544. Změněno: 31. 7. 2023 19:53.
    4. BAZALOVÁ, Barbora, Dana ZÁMEČNÍKOVÁ a Pavel SOCHOR. Health protection in children with ID: needs analysis. In P. D. Herrera, J. M. T. Torres, J. A. M. Domingo, M. R. Navas-Parejo. PERSPECTIVAS INTERDISCIPLINARIAS PARA LA PROMOCIÓN DE LA INVESTIGACIÓN Y LA INNOVACIÓN EN EL ÁMBITO EDUCATIVO. Madrid: Dykinson, 2023, s. 173-182. 1. ISBN 978-84-1170-421-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.2307/jj.8500870.24.
      URL
      Název anglicky: Health protection in children with ID: needs analysis
      RIV/00216224:14410/23:00131325 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. angličtina. Portugalsko.
      Bazalová, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Sochor, Pavel (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: health protection; health promotion; disorders of intellectual develompment; qualitative approach
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 30. 1. 2024 14:52.
    5. BAZALOVÁ, Barbora, Dana ZÁMEČNÍKOVÁ, Pavel SOCHOR, Feyzullah SAHIN, Dilek SAHIN a Nilay GÜNEL. HEALTH REQUIREMENTS OF INDIVIDUALS WITH INTELLECTUAL DEVELOPMENT DISORDERS NEEDS ASSESSMENT REPORT. Prosen Mirko; Licen Sabina; Tadeu Pedro; Brigas Carlos. 1. vyd. Turkey: The European Commission, 2023, 83 s. 1.
      URL
      Název anglicky: HEALTH REQUIREMENTS OF INDIVIDUALS WITH INTELLECTUAL DEVELOPMENT DISORDERS NEEDS ASSESSMENT REPORT
      RIV/00216224:14410/23:00131328 Výzkumná zpráva. turečtina. Turecko.
      Bazalová, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Sochor, Pavel (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Individuals with Intellectual Development Disorders; Healt Protection; Health Promotion; Needs Analysis
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 29. 2. 2024 12:46.
    6. BAZALOVÁ, Barbora, Dana ZÁMEČNÍKOVÁ a Pavel SOCHOR. Popularizační videa a aktivity k projektu THID Erasmus +. In Project - THID. 1. vyd. Turkey: Erasmus + Developing a Higher Education Curriculum in SET Teaching or the Health Protection and Promotion of Intellectually Disabled Individuals 2022-1-TR01-KA220-HED-000085572, 2023. 1.
      URL URL

      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D., učo 11544. Změněno: 31. 7. 2023 20:17.
    7. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana a Věra VOJTOVÁ. Provázení podpůrnými opatřeními - provázející pedagog a student při vstupu do speciálněpedagogické praxe. 2023.
      Název anglicky: Accompaniment by support measures - accompanying teacher and student upon entering special pedagogical practice

      Klíčová slova anglicky: support measures, practice, accompanying predagogue, special pedagogue, competence

      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 1. 2. 2024 14:35.
    8. BAZALOVÁ, Barbora, Dana ZÁMEČNÍKOVÁ, Věra VOJTOVÁ a Pavel SOCHOR. Special Needs Teachers and Inclusion in the Czech Republic. In International Conference on Transformative Education, Gender Equality, Active Citizenship for Sustainable Development. 2023.
      URL
      Název anglicky: Special Needs Teachers and Inclusion in the Czech Republic
      angličtina.
      Druh účasti: vyžádaná přednáška
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: doc. PhDr. Mgr. Barbora Bazalová, Ph.D., učo 11544. Změněno: 11. 2. 2024 18:52.
    9. BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona, Věra VOJTOVÁ, Dana ZÁMEČNÍKOVÁ a Pavel SOCHOR. Uspořádání výstavy fotografií Lenky Hatašové "Od rozštěpu k úsměvu". 2023.
      Změnila: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D., učo 6817. Změněno: 1. 2. 2024 10:41.
    10. BAZALOVÁ, Barbora, Dana ZÁMEČNÍKOVÁ a Pavel SOCHOR. Zdraví lidí s poruchou intelektu. 2023.
      URL URL
      Název anglicky: Health of People with Disorders of Intellectual Development
      RIV/00216224:14410/23:00132075 Uspořádání konference. čeština. Česká republika.
      Bazalová, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Sochor, Pavel (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: health; disorders of intellectual development; sexuality; sensory integration; occupational therapy

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 29. 2. 2024 12:50.

    2021

    1. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana a Dagmar OPATŘILOVÁ. Ochablé svalstvo, silná mysl: Žáci se spinální svalovou atrofií. Průvodce společným vzděláváním. Praha: Nakladatelství FORUM, s.r.o., 2021. ISSN 2694-6785.
      Název česky: Ochablé svalstvo, silná mysl: Žáci se spinální svalovou atrofií
      Název anglicky: Weak muscles, strong mind: Pupils with spinal muscular atrophy
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: a pupil with special educational needs; spinal muscular atrophy; somatic aspects; social aspects; psychological aspects; cooperation; barriers

      Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 9. 11. 2021 10:26.

    2020

    1. OPATŘILOVÁ, Dagmar a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Metodika práce s třídním kolektivem v inkluzivní třídě se zaměřením na žáky s tělesným postižením. Metodická příručka. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 268 s. ISBN 978-80-210-5578-0.
      Čítárna Munispace
      Název anglicky: Methodological publication of work with inclusive classroom with the focus on pupils with physical disability. Methodical Manual

      Klíčová slova anglicky: inclusion, education, physical disability, cerebral palsy, teaching, diagnostics, support measures

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 20. 4. 2022 14:58.
    2. HRNČÍŘOVÁ, Lenka, Dana ZÁMEČNÍKOVÁ a Katarína JARIABKOVÁ. Mezinárodní výzkum dopadu pandemie covid-19 na rodiny dětí se speciálními potřebami: Průběžná informace. In 38. Psychologické dny, Olomouc - Zkušenost epidemie. 2020.
      URL
      Název česky: Mezinárodní výzkum dopadu pandemie covid-19 na rodiny dětí se speciálními potřebami: Průběžná informace
      Název anglicky: International Research on the Impact of the Covid-19 Pandemic on Families of Children with Special Needs: Ongoing Information

      Klíčová slova anglicky: covid-19, special needs; research project
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 24. 3. 2021 11:58.

    2019

    1. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana. STAR project result and achievements. In Final dissemination conference. 2019.
      URL
      Název česky: Výsledky projektu STAR a jeho dosah
      Název anglicky: STAR project result and achievements
      angličtina. Gruzie.
      Klíčová slova anglicky: STAR project, cooperation, CPD jednotky, LCT approchach, development of internationa cooperation
      Druh účasti: vyžádaná přednáška
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 24. 1. 2020 10:10.
    2. BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Barbora CHLEBORADOVÁ, Veronika JÁNSKÁ, Petr KACHLÍK, Petr KOPEČNÝ, Michaela KRISTLOVÁ, Štěpánka LAUKOVÁ, Martina MALENOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Jiří MARTINEC, Jarmila MÁTLOVÁ, Eva MATULOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Kristýna PIPALOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Dita ŠIMÁČKOVÁ, Dagmar TRCHALÍKOVÁ, Mária VINDIŠOVÁ, Věra VOJTOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice - speciální pedagog a jeho role. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 250 s. ISBN 978-80-210-9562-5.
      Název česky: Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice - speciální pedagog a jeho role
      Název anglicky: Here we are! Case studies in special needs education - special educator and his role
      RIV/00216224:14410/19:00113228 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, garant, domácí) -- Doležalová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Chleboradová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Jánská, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Kachlík, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Kristlová, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Lauková, Štěpánka (203 Česká republika, domácí) -- Malenová, Martina (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Martinec, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Mátlová, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Matulová, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pipalová, Kristýna (203 Česká republika, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Röderová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Šimáčková, Dita (203 Česká republika, domácí) -- Trchalíková, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Vindišová, Mária (703 Slovensko, domácí) -- Vojtová, Věra (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: case study; special needs teacher; sensory disability; developmental impairment; physical disability; health disadvantage; speech and language disability; specific learning disability; autism spectrum disorder; emotional and behavioural disorders.
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 23. 2. 2023 13:54.
    3. BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Barbora CHLEBORADOVÁ, Veronika JÁNSKÁ, Petr KACHLÍK, Petr KOPEČNÝ, Michaela KRISTLOVÁ, Štěpánka LAUKOVÁ, Martina MALENOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Jiří MARTINEC, Jarmila MÁTLOVÁ, Eva MATULOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Kristýna PIPALOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Dita ŠIMÁČKOVÁ, Dagmar TRCHALÍKOVÁ, Mária VINDIŠOVÁ, Věra VOJTOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice - speciální pedagog a jeho role. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 258 s. ISBN 978-80-210-9562-5.
      Název česky: Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice - speciální pedagog a jeho role
      Název anglicky: Here we are! Case studies in special needs education - special educator and his role
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: case study; special needs teacher; sensory disability; developmental impairment; physical disability; health disadvantage; speech and language disability; specific learning disability; autism spectrum disorder; emotional and behavioural disorders.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 16. 12. 2021 11:09.

    2018

    1. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana. Advanced Recourse for Georgia and China. In Interim dissemination conference. 2018.
      angličtina. Čína.
      Klíčová slova anglicky: Star project - international cooperation
      Druh účasti: vyžádaná přednáška
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 24. 1. 2020 10:13.
    2. HARAKCHIYSKA, Tsvetelina, Teresa PESSOA, Dana ZÁMEČNÍKOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva TRNOVÁ, Martha MOTTELSON, Johnny BALTZEREN, Jinghui YANG, Shujie QU, Liping LIU a Surong LI. Learner-centred Teaching Manual. A Training Pack for University Teaching Staff. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masaryk University, 2018. ISBN 978-80-210-9058-3.
      Čítárna Munispace
      Název česky: Učení zaměřené na studenta. Manuál pro vysokoškolské pedagogy
      angličtina. Česká republika.
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 26. 8. 2019 10:48.
    3. HARAKCHIYSKA, Tsvetelina, Teresa PESSOA, Dana ZÁMEČNÍKOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva TRNOVÁ, Martha MOTTELSON, Johnny BALTZEREN, Jinghui YANG, Shujie QU, Liping LIU a Surong LI. Learner-centred Teaching Manual. A Training Pack for University Teaching Staff. 1. vyd. Brno: Masaryk University, 2018. ISBN 978-80-210-9057-6.
      Název česky: Učení zaměřené na studenta. Manuál pro vysokoškolské pedagogy
      angličtina. Česká republika.
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 26. 8. 2019 10:46.
    4. HARAKCHIYSKA, Tsvetelina, Teresa PESSOA, Dana ZÁMEČNÍKOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva TRNOVÁ, Martha MOTTELSON, Johnny BALTZEREN, Jinghui YANG, Shujie QU, Liping LIU a Surong LI. Learner-centred Teaching Manual. A Training Pack for University Teaching Staff. 1st edition. Brno: Masaryk University, 2018. ISBN 978-80-210-9057-6.
      URL
      Název česky: Učení zaměřené na studenta. Manuál pro vysokoškolské pedagogy
      angličtina. Česká republika.
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 4. 3. 2019 09:32.
    5. KOPEČNÝ, Petr, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Karel ČERVENKA, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Barbora CHLEBORADOVÁ, Petr KACHLÍK, Jana MAGEROVÁ, Ivana MÁROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Evžen ŘEHULKA, Věra VOJTOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Reflexe speciálních vzdělávacích potřeb v edukačním procesu. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 150 s. ISBN 978-80-210-9206-8.
      Název anglicky: Reflection of Special Educational Needs in the Educational Process
      RIV/00216224:14410/18:00106184 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Kopečný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Červenka, Karel (203 Česká republika, domácí) -- Doležalová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Chleboradová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Kachlík, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Magerová, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Röderová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Řehulka, Evžen (203 Česká republika, domácí) -- Vojtová, Věra (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: special needs; inclusion; pupil; education; sources; support; intervention; communication
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 23. 2. 2023 16:34.
    6. KOPEČNÝ, Petr, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Karel ČERVENKA, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Barbora CHLEBORADOVÁ, Petr KACHLÍK, Jana MAGEROVÁ, Ivana MÁROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Evžen ŘEHULKA, Věra VOJTOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Reflexe speciálních vzdělávacích potřeb v edukačním procesu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 150 s. ISBN 978-80-210-9206-8.
      Název anglicky: Reflection of Special Educational Needs in the Educational Process
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: special needs; inclusion; pupil; education; sources; support; intervention; communication
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 20. 6. 2019 14:34.

    2017

    1. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Bohumíra LAZAROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Karel PANČOCHA, Jarmila PIPEKOVÁ, Milan POL, Lenka SLEPIČKOVÁ, Kateřina TRNKOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. 1. dotisk 2., uprav. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 270 s. ISBN 978-80-210-8140-6.
      Název anglicky: Inclusion in schools and society as an interdisciplinary issue
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 2. 6. 2017 15:38.
    2. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka GAJZLEROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Support Measures for Students with Special Education Needs in Mainstream Schools in the Czech Republic and Abroad. první. Brno: MU, 2017, 198 s. ISBN 978-80-210-8504-6.
      Název česky: Podpůrná opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami do školy hlavního vzdělávacího proudu v České republice a v zahraničí
      Název anglicky: Support Measures for Students with Special Education Needs in Mainstream Schools in the Czech Republic and Abroad
      RIV/00216224:14410/17:00096293 Odborná kniha. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Students with special educational needs; inclusive school; inclusive education; support measures; physical disability; speech disorder; information and communication technology; digital technology
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 28. 3. 2018 14:53.
    3. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka GAJZLEROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Support Measures for Students with Special Education Needs in Mainstream Schools in the Czech Republic and Abroad. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 198 s. ISBN 978-80-210-8504-6.
      Název česky: Podpůrná opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami do školy hlavního vzdělávacího proudu v České republice a v zahraničí
      Název anglicky: Support Measures for Students with Special Education Needs in Mainstream Schools in the Czech Republic and Abroad
      angličtina. Česká republika.
      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 18. 6. 2018 13:41.
    4. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka GAJZLEROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Support Measures for Students with Special Education Needs in Mainstream Schools in the Czech Republic and Abroad. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 198 s. ISBN 978-80-210-8504-6.
      Název česky: Podpůrná opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami do školy hlavního vzdělávacího proudu v České republice a v zahraničí
      Název anglicky: Support Measures for Students with Special Education Needs in Mainstream Schools in the Czech Republic and Abroad
      Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 2. 6. 2017 14:13.
    5. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana, Ivana MÁROVÁ, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Tsvetelina HARAKCHIYSKA, Johnny BALTZERSEN, Teresa PESSOA a Nato CHIKHLADZE. Sustainable Learner-Centred Teaching - Advanced Resources for Georgia and China / STAR Project. Online. In L. Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres. ICERI2017 Proceedings. IATED, VALENICA, BURJASSOT 46100, SPAIN: IATED Academy, 2017, s. 7096-7101. ISBN 978-84-697-6957-7.
      URL
      Název česky: Udržitelnost pedagogického přístupu orientovaného na studenta - Pokročilé zdroje pro Gruzii a Čínu/ STAR Projekt
      Název anglicky: Sustainable Learner-Centred Teaching - Advanced Resources for Georgia and China / STAR Project
      RIV/00216224:14410/17:00103555 Stať ve sborníku. angličtina. Španělsko.
      Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Harakchiyska, Tsvetelina (100 Bulharsko) -- Baltzersen, Johnny (208 Dánsko) -- Pessoa, Teresa (620 Portugalsko) -- Chikhladze, Nato (268 Gruzie)
      Klíčová slova anglicky: Learner-centred teaching; Continuous professional development; Higher Education.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 4. 3. 2019 10:09.
    6. HORÁKOVÁ, Radka, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Jana BLÁHOVÁ, Bronislava BUBENÍČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Daniela ĎÁSKOVÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Nora JÁGEROVÁ, Petr KOPEČNÝ, Barbora KULIHOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva MATĚJÍČKOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Jana SEDLÁČKOVÁ, Milada TAICHOVÁ, Veronika UHROVÁ, Jan VIKTORIN, Jan VROŽINA, Dana ZÁMEČNÍKOVÁ a Barbora CHLEBORADOVÁ. Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí. první. Brno: MU, 2017, 311 s. ISBN 978-80-210-8915-0.
      Název česky: Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
      Název anglicky: Education and Support for Children, Pupils and Students with Special Educational Needs in the Inclusive Environment
      RIV/00216224:14410/17:00100342 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Horáková, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Bláhová, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Bubeníčková, Bronislava (203 Česká republika) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Ďásková, Daniela (203 Česká republika, domácí) -- Doležalová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí) -- Jágerová, Nora (703 Slovensko, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Kulihová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Matějíčková, Eva (703 Slovensko, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Röderová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Sedláčková, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Taichová, Milada (203 Česká republika, domácí) -- Uhrová, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Viktorin, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Vrožina, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Chleboradová, Barbora (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; pupil with special educational needs; support measures; support; therapy; teaching methods; speech therapy intervention; psychohygienic
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 17. 5. 2018 13:21.
    7. HORÁKOVÁ, Radka, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Jana BLÁHOVÁ, Bronislava BUBENÍČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Daniela ĎÁSKOVÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Nora JÁGEROVÁ, Petr KOPEČNÝ, Barbora KULIHOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva MATEJIČKOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Jana SEDLÁČKOVÁ, Milada TAICHOVÁ, Veronika UHROVÁ, Jan VIKTORIN, Jan VROŽINA, Dana ZÁMEČNÍKOVÁ a Barbora CHLEBORADOVÁ. Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 311 s. ISBN 978-80-210-8915-0.
      Název česky: Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
      Název anglicky: Education and Support for Children, Pupils and Students with Special Educational Needs in the Inclusive Environment
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; pupil with special educational needs; support measures; support; therapy; teaching methods; speech therapy intervention; psychohygienic
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 28. 5. 2018 15:20.

    2016

    1. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana. Conference EAPRIL 2016 Review Commitee. EAPRIL2016, 2016.
      Název česky: Konference EAPRIL Výbor pro hodnocení příspěvků
      Název anglicky: Conference EAPRIL 2016 Review Commitee

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 26. 10. 2017 18:20.
    2. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana, Marie VÍTKOVÁ a Miroslava BARTOŇOVÁ. Inclusion as an interdisciplinary topic with a focus on supporting pupils with special educational needs at the secondary school in the Czech Republic. In EAPRIL 2016, conference. 2016.
      Název česky: Inkluze jako interdisciplinární téma s důrazem na podporu žáků se speciálními potřebami na střední škole v České republice
      Název anglicky: Inclusion as an interdisciplinary topic with a focus on supporting pupils with special educational needs at the secondary school in the Czech Republic
      Pedagogika a školství. angličtina. Portugalsko.
      Klíčová slova anglicky: inclusion, education, special needs, learning difficulties, grammar schools, multidisciplinary approach, physical disability, learning styles, support
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., učo 5643. Změněno: 28. 3. 2017 14:03.
    3. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Ivona JEDLIČKOVÁ, Geraldina PALOVČÍKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Bohumíra LAZAROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Hana OŠLEJŠKOVÁ, Karel PANČOCHA, Jarmila PIPEKOVÁ, Milan POL, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Evžen ŘEHULKA, Lenka SLEPIČKOVÁ, Ivo ŠLAPÁK, Kateřina TRNKOVÁ, Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 363 s. ISBN 978-80-210-8093-5.
      Název česky: Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma
      Název anglicky: Inclusion in Schools and in Society as an Interdisciplinary Issue
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inclusion; inclusive education; pupils with special educational needs; school; school management; school culture; society; social inclusion; prospects of cooperation
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 13. 3. 2017 10:52.
    4. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Bohumíra LAZAROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Karel PANČOCHA, Jarmila PIPEKOVÁ, Milan POL, Lenka SLEPIČKOVÁ, Kateřina TRNKOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. 2., upravené vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 270 s. ISBN 978-80-210-8140-6.
      Název anglicky: Inclusion in schools and society as an interdisciplinary issue
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 24. 11. 2016 09:08.
    5. BOČKOVÁ, Barbora, Marie VÍTKOVÁ, Monika AUGUSTINOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Dana BUČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Adéla ĎÁSKOVÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Helena GAJDOŠÍKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Miroslava HYNŠTOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Tinatin CHITORELIDZE, Barbora ILGNEROVÁ, Godwin Jude Uchenna IROKABA, Petr KOPEČNÝ, Eva MINÁŘOVÁ, Dana NOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Zuzana PAŽITNÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Kateřina ŠIMČÍKOVÁ, Kristina ŠIMEČKOVÁ, Petra ŠEVČÍKOVÁ, Veronika UHROVÁ, Jan VIKTORIN a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Brno: MU, 2016, 384 s. ISBN 978-80-210-8508-4.
      Název česky: Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání
      Název anglicky: Support of Pupils with Special Educational Needs in the Context of Inclusive Education
      RIV/00216224:14410/16:00093784 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Bočková, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Augustinová, Monika (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Bučková, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Ďásková, Adéla (203 Česká republika, domácí) -- Doležalová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Gajdošíková, Helena (203 Česká republika, domácí) -- Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Hynštová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí) -- Chitorelidze, Tinatin (268 Gruzie, domácí) -- Ilgnerová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Irokaba, Godwin Jude Uchenna (566 Nigérie, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Minářová, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Nová, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pažitná, Zuzana (703 Slovensko, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Röderová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Šimčíková, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Šimečková, Kristina (203 Česká republika, domácí) -- Ševčíková, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Uhrová, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Viktorin, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: pupil with special educational needs; support; support measures; inclusive education; small school; climate in the class; pedagogical assistant
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 31. 3. 2017 13:58.
    6. BOČKOVÁ, Barbora, Marie VÍTKOVÁ, Monika AUGUSTINOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Dana BUČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Adéla ĎÁSKOVÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Helena GAJDOŠÍKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Miroslava HYNŠTOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Tinatin CHITORELIDZE, Barbora ILGNEROVÁ, Godwin Jude Uchenna IROKABA, Petr KOPEČNÝ, Eva MINÁŘOVÁ, Dana NOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Zuzana PAŽITNÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Kateřina ŠIMČÍKOVÁ, Kristina ŠIMEČKOVÁ, Petra ŠEVČÍKOVÁ, Veronika UHROVÁ, Jan VIKTORIN a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 338 s. ISBN 978-80-210-8508-4.
      Název česky: Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání
      Název anglicky: Support of Pupils with Special Educational Needs in the Context of Inclusive Education
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: pupil with special educational needs; support; support measures; inclusive education; small school; climate in the class; pedagogical assistant
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 30. 6. 2017 14:30.

    2015

    1. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana. Approaches to Inclusive Education in the Czech republic. In Erasmus teaching programme. 2015.
      Název česky: Přístupy v inkluzivním vzdělávání v České republice
      Název anglicky: Approaches to Inclusive Education in the Czech republic
      angličtina. Turecko.
      Klíčová slova anglicky: inclusion, special needs, approaches to ppupils with special educational needs
      Druh účasti: vyžádaná přednáška
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 18. 1. 2016 08:48.
    2. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana. Inclusive Approach to Special Needs Pupils. In Erasmus teachíng programme. 2015.
      Název česky: Inkluzivní přístupy k žákům se speciálními vzdělávacími potřebami
      Název anglicky: Inclusive Approach to Special Needs Pupils
      Pedagogika a školství. angličtina. Turecko.
      Druh účasti: vyžádaná přednáška
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 22. 3. 2016 08:27.
    3. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Ivona JEDLIČKOVÁ, Geraldina PALOVČÍKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Bohumíra LAZAROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Hana OŠLEJŠKOVÁ, Karel PANČOCHA, Jarmila PIPEKOVÁ, Milan POL, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Evžen ŘEHULKA, Lenka SLEPIČKOVÁ, Ivo ŠLAPÁK, Kateřina TRNKOVÁ, Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. první. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 363 s. ISBN 978-80-210-8093-5.
      Název česky: Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma
      Název anglicky: Inclusion in Schools and in Society as an Interdisciplinary Issue
      RIV/00216224:14410/15:00086580 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Bočková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Hloušková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Jedličková, Ivona (203 Česká republika) -- Palovčíková, Geraldina (703 Slovensko) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Lazarová, Bohumíra (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Ošlejšková, Hana (203 Česká republika, domácí) -- Pančocha, Karel (203 Česká republika, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pol, Milan (203 Česká republika, domácí) -- Procházková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Řehulka, Evžen (203 Česká republika, domácí) -- Slepičková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Šlapák, Ivo (203 Česká republika, domácí) -- Trnková, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Vrubel, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: inclusion; inclusive education; pupils with special educational needs; school; school management; school culture; society; social inclusion; prospects of cooperation
      Recenzováno: ano

      Změnila: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., učo 1615. Změněno: 25. 4. 2017 11:24.
    4. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Ivona JEDLIČKOVÁ, Geraldina PALOVČÍKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Bohumíra LAZAROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Hana OŠLEJŠKOVÁ, Karel PANČOCHA, Jarmila PIPEKOVÁ, Milan POL, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Evžen ŘEHULKA, Lenka SLEPIČKOVÁ, Ivo ŠLAPÁK, Kateřina TRNKOVÁ, Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 363 s. ISBN 978-80-210-8093-5.
      Název česky: Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma
      Název anglicky: Inclusion in Schools and in Society as an Interdisciplinary Issue
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inclusion; inclusive education; pupils with special educational needs; school; school management; school culture; society; social inclusion; prospects of cooperation
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 1. 6. 2016 08:44.
    5. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana. Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením na střední škole a jejich podpora. In Docentské dny a doktorandské kolokvium speciální pedagogiky. 2015.
      Název česky: Inkluzivní vzdělávání žáků s tělesným postižením na střední škole a jejich podpora
      Název anglicky: Inclusive education of students with physical disabilities and their support
      Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: physical disability, grammar school, inclusive education
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 22. 3. 2016 08:26.
    6. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Daniela ĎÁSKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Tinatin CHITORELIDZE, Lenka GAJZLEROVÁ, Kateřina GRUBEROVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Godwin Jude Uchenna IROKABA, Nora JÁGEROVÁ, Kristýna KEHAROVÁ, Petr KOPEČNÝ, Ivana MÁROVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Petra PISKOVÁ, Lucia PLEVOVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ, Kateřina ŠIMČÍKOVÁ, Helena VAĎUROVÁ a Pavlína WINKLEROVÁ. Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe. první. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 367 s. ISBN 978-80-210-8098-0.
      Název česky: Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe
      Název anglicky: Current Trends in Inclusive Education focused on Pupils with Special Educational Needs in the Czech Republic and Abroad: Theory, Research, Practice
      RIV/00216224:14410/15:00086574 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Zámečníková, Dana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Bočková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Ďásková, Daniela (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Chitorelidze, Tinatin (268 Gruzie, domácí) -- Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Gruberová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Hrčová, Jana (703 Slovensko, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí) -- Irokaba, Godwin Jude Uchenna (566 Nigérie, domácí) -- Jágerová, Nora (703 Slovensko, domácí) -- Keharová, Kristýna (203 Česká republika, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Odehnalová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pisková, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Plevová, Lucia (703 Slovensko, domácí) -- Procházková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Přinosilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Franková, Alena (703 Slovensko, domácí) -- Slepičková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Šimčíková, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Vaďurová, Helena (203 Česká republika, domácí) -- Winklerová, Pavlína (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; early support; school education; support for children with special educational needs; job placement; physical and multiple disability; mental impairment; schizophrenia; speech therapy; tablets; environmental education
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 21. 2. 2016 20:19.
    7. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Daniela ĎÁSKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Tinatin CHITORELIDZE, Lenka GAJZLEROVÁ, Kateřina GRUBEROVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Godwin Jude Uchenna IROKABA, Nora JÁGEROVÁ, Kristýna KEHAROVÁ, Petr KOPEČNÝ, Ivana MÁROVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Petra PISKOVÁ, Lucia PLEVOVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ, Kateřina ŠIMČÍKOVÁ, Helena VAĎUROVÁ a Pavlína WINKLEROVÁ. Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 367 s. ISBN 978-80-210-8098-0.
      Název česky: Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe
      Název anglicky: Current Trends in Inclusive Education focused on Pupils with Special Educational Needs in the Czech Republic and Abroad: Theory, Research, Practice
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; early support; school education; support for children with special educational needs; job placement; physical and multiple disability; mental impairment; schizophrenia; speech therapy; tablets; environmental education
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 24. 3. 2017 08:20.
    8. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Daniela ĎÁSKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Tinatin CHITORELIDZE, Lenka GAJZLEROVÁ, Kateřina GRUBEROVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Godwin Jude Uchenna IROKABA, Nora JÁGEROVÁ, Kristýna KEHAROVÁ, Petr KOPEČNÝ, Ivana MÁROVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Petra PISKOVÁ, Lucia PLEVOVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ, Kateřina ŠIMČÍKOVÁ, Helena VAĎUROVÁ a Pavlína WINKLEROVÁ. Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 367 s. ISBN 978-80-210-8098-0.
      Název česky: Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe
      Název anglicky: Current Trends in Inclusive Education focused on Pupils with Special Educational Needs in the Czech Republic and Abroad: Theory, Research, Practice
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; early support; school education; support for children with special educational needs; job placement; physical and multiple disability; mental impairment; schizophrenia; speech therapy; tablets; environmental education
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 1. 6. 2016 09:03.
    9. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana. Support provided to pupils with physical disabilities. 2015.
      Název česky: Podpora poskytovaná žákům s tělesným postižením
      Název anglicky: Support provided to pupils with physical disabilities
      Turecko.
      Klíčová slova anglicky: podpora, žák, tělesné postižení, speciální potřeby
      Druh účasti: vyžádaná přednáška
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 22. 3. 2016 08:27.

    2014

    1. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana. Inclusive Education in the Czech Republic. In 5 th International Conference on New Trends in Education and Their Implications. 2014.
      Název česky: Inkluzivní vzdělávání v České Republice
      Název anglicky: Inclusive Education in the Czech Republic
      Pedagogika a školství. angličtina. Turecko.
      Klíčová slova anglicky: Inclusion; pupil with special needs; education; research
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 6. 5. 2014 10:33.
    2. PIPEKOVÁ, Jarmila, Marie VÍTKOVÁ, Kristýna BALÁTOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Lenka BÁRTOVÁ, Kristýna BĚLOHLÁVKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka GAJZLEROVÁ, Lenka HRICOVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Nora JÁGEROVÁ, Kateřina JISKROVÁ, Barbora KITTLEROVÁ, Soňa KLEMPOVÁ, Jiřina KLENKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Nela LEŠKANIČOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva MATĚJÍČKOVÁ, Eva Valerie MAXOVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Martina PUDIŠOVÁ, Tereza SÝSOVÁ, Zuzana ŠIRMEROVÁ, Lucie ŠPIČÁKOVÁ, Zuzana TIHELKOVÁ, Simona TOMANOVÁ, Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 456 s. ISBN 978-80-210-7530-6.
      Název anglicky: From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inclusion; social inclusion; education; student with special needs; preparatory class in elementary school; child with social disadvantage; tablet; alternative augmentative communication; professional training; visual handicap; autistic spectrum disorder
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Dykastová, učo 371418. Změněno: 12. 6. 2015 12:53.
    3. PIPEKOVÁ, Jarmila, Marie VÍTKOVÁ, Kristýna BALÁTOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Lenka BÁRTOVÁ, Kristýna BĚLOHLÁVKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka GAJZLEROVÁ, Lenka HRICOVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Nora JÁGEROVÁ, Kateřina JISKROVÁ, Barbora KITTLEROVÁ, Soňa KLEMPOVÁ, Jiřina KLENKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Nela LEŠKANIČOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva MATĚJÍČKOVÁ, Eva Valerie MAXOVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Martina PUDIŠOVÁ, Tereza SÝSOVÁ, Zuzana ŠIRMEROVÁ, Lucie ŠPIČÁKOVÁ, Zuzana TIHELKOVÁ, Simona TOMANOVÁ, Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. první. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 456 s. ISBN 978-80-210-7530-6.
      Název česky: Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti.
      Název anglicky: From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society
      RIV/00216224:14410/14:00079015 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, garant, domácí) -- Balátová, Kristýna (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Bártová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Bělohlávková, Kristýna (203 Česká republika, domácí) -- Bočková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Franková, Alena (703 Slovensko, domácí) -- Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Hricová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Hrčová, Jana (703 Slovensko, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí) -- Jágerová, Nora (703 Slovensko, domácí) -- Jiskrová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kittlerová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Klempová, Soňa (703 Slovensko, domácí) -- Klenková, Jiřina (203 Česká republika, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Leškaničová, Nela (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Matějíčková, Eva (703 Slovensko, domácí) -- Maxová, Eva Valerie (203 Česká republika, domácí) -- Odehnalová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Procházková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Přinosilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pudišová, Martina (703 Slovensko, domácí) -- Sýsová, Tereza (203 Česká republika, domácí) -- Širmerová, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Špičáková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Tihelková, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Tomanová, Simona (203 Česká republika, domácí) -- Vrubel, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: inclusion; social inclusion; education; student with special needs; preparatory class in elementary school; child with social disadvantage; tablet; alternative augmentative communication; professional training; visual handicap; autistic spectrum disorder
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 10. 2. 2015 13:43.
    4. OPATŘILOVÁ, Dagmar a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Podpora rozvoje hybnosti osob s tělesným postižením. Online. 1. vyd. Brno, Elportál, 2014. Brno: Masarykova univerzita, 2014. ISBN 978-80-210-7611-2.
      URL
      Název česky: Podpora rozvoje hybnosti osob s tělesným postižením
      Název anglicky: Support of motor development of people with physical disability
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Person with physical disability; gross motor development; assessment and support of development; compensatory tools; daily living activities
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 25. 3. 2015 08:23.
    5. OPATŘILOVÁ, Dagmar a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Podpora rozvoje hybnosti osob s tělesným postižením. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014. Elportál. ISBN 978-80-210-7611-2.
      url html epub
      Název anglicky: Support of motor development of people with physical disability
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Person with physical disability; gross motor development; assessment and support of development; compensatory tools; daily living activities
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Kateřina Drábková, učo 74369. Změněno: 1. 7. 2015 14:02.

    2008

    1. OPATŘILOVÁ, Dagmar a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Možnosti speciálně pedagogické podpory u osob s hybným postižením. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 180 s. 4648/Pd-3/08-17/99. ISBN 978-80-210-4575-0.
      Název česky: Možnosti speciálně pedagogické podpory u osob s hybným postižením
      Název anglicky: Special Educational Support for People with Physical Disabilities
      RIV/00216224:14410/08:00025927 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: motor development;positioning; psychic and motor development;development of fine motor skills; sensual development;writing; special educational intervention;occupational therapy;self-care
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 18. 1. 2013 07:34.
    2. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana, Petr KACHLÍK a Ilka VAĎUROVÁ. Questions about Education of Pupils Suffering from Chronic Disease or Another Grave Illness from The Parents Point of View-International Project TIMSIS. In Řehulka, Evžen et al. Social and Health Aspects of Health Education. 1. vyd. Brno: MSD, s.r.o., 2008, s. 221-239. School and Health 21. ISBN 978-80-7392-043-2.
      Název česky: Otázky vzdělávání žáků trpících chronickým či závažným onemocněním z pohledu rodičů-projekt TIMSIS
      Název anglicky: Questions about Education of Pupils Suffering from Chronic Disease or Another Grave Illness from The Parents Point of View-International Project TIMSIS
      Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: children; parents; teachers; school; hospital; disease; questionnaire; help; TIMSIS; project
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D., učo 2190. Změněno: 29. 3. 2010 20:13.

    2007

    1. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana, Petr KACHLÍK a Ilka VAĎUROVÁ. Issues of Education of Pupils with Chronic or Other Serious Disorders in Terms of a Teacher-International Project TIMSIS. In ŘEHULKA, Evžen. 2nd Conference School and Health 21. 1. vyd. Brno: Paido, 2007, s. 463-480. ISBN 978-80-7315-138-6.
      Název česky: Otázky edukace žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním z pohledu pedagoga - mezinárodní projekt TIMSIS
      Název anglicky: Issues of Education of Pupils with Chronic or Other Serious Disorders in Terms of a Teacher-International Project TIMSIS
      RIV/00216224:14410/07:00050830 Stať ve sborníku. Ostatní lékařské obory. angličtina. Česká republika.
      Zámečníková, Dana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Kachlík, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Vaďurová, Ilka (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: children; teachers; parents; school; hospital; disorders; questionnaire; help; TIMSIS; project
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D., učo 2190. Změněno: 19. 3. 2012 13:33.
    2. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana, Petr KACHLÍK a Ilka VAĎUROVÁ. Otázky edukace žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním z pohledu rodičů-mezinárnodní projekt TIMSIS. In Přehled anotací 3. konference Škola a zdraví 21 a 35. konference pro podporu zdraví dětí a mládeže. 1. vyd. Brno: MSD a PdF MU, 2007, s. 46-47, 48 s. ISBN 978-80-86633-98-5.
      Název česky: Otázky edukace žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním z pohledu rodičů-mezinárnodní projekt TIMSIS
      Název anglicky: Questions about Education of Pupils Suffering from Chronic Disease or Another Grave Illness from the Parents Point of View: International Project TIMSIS
      RIV/00216224:14410/07:00023712 Stať ve sborníku. Ostatní lékařské obory. čeština. Česká republika.
      Zámečníková, Dana (203 Česká republika, garant) -- Kachlík, Petr (203 Česká republika) -- Vaďurová, Ilka (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: children; parents; teachers; school; hospital; disease; questionnaire; help; TIMSIS; project
      Druh sborníku: předkonferenční sborník

      Změnil: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D., učo 2190. Změněno: 28. 5. 2008 10:51.
    3. KACHLÍK, Petr a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Problematika podpory žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním. In VÍTKOVÁ, M. et al. (Eds.) Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I (Education of Pupils with Special Educational Needs I). 1. vyd. Brno: Paido, 2007, s. 252-261. ISBN 978-80-7315-163-8.
      Název česky: Problematika podpory žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním
      Název anglicky: Support od Pupils with Chronic or Other Serious Illnesses
      RIV/00216224:14410/07:00051249 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Kachlík, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Children; illness; serious illness; parent; teacher; support; TIMSIS; project

      Změnil: doc. MUDr. Petr Kachlík, Ph.D., učo 2190. Změněno: 23. 3. 2012 21:03.
    4. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana a Petr KACHLÍK. Problematika podpory žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. (Eds.). Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na základní škole. Sborník z konference s mezinárodní účastí. 1. vyd. Brno: Paido, 2007, s. 696-708, 758 s. ISBN 978-80-7315-150-8.
      Název česky: Problematika podpory žáků s chronickým či jiným závažným onemocněním
      Název anglicky: Support of pupils with chronic or another serious illnesses
      RIV/00216224:14410/07:00022942 Stať ve sborníku. Ostatní lékařské obory. čeština. Česká republika.
      Zámečníková, Dana (203 Česká republika, garant) -- Kachlík, Petr (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: children; illness; serious illness; parent; teacher; support; project TIMSIS
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 30. 3. 2010 14:53.
    5. OPATŘILOVÁ, Dagmar. Somatopedie. Texty k distančnímu vzdělávání. 1.vydání. Brno: Paido, 2007, 123 s. Edice pedagogické literatury. ISBN 978-80-7315-137-9.
      Název česky: Somatopedie. Texty k distančnímu vzdělávání
      Název anglicky: Somatopedie. Texts for Distant Education
      RIV/00216224:14410/07:00022925 Učebnice. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: restriction in movements - classification - education
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. PhDr. Mgr. Dagmar Opatřilová, Ph.D., učo 25302. Změněno: 28. 8. 2009 13:59.

    2006

    1. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana a Helena VAĎUROVÁ. Podpora dítěte se závažným chronickým onemocněním. Predškolská výchova. 2006, LX, č. 5, s. 28-29. ISSN 0032-7220.
      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 30. 5. 2006 15:54.

    2005

    1. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana. Edukace jako nástroj budoucího upaltnění zdravotně postižených. In BARTOŇOVÁ, Miroslava. Edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami Zaměření na edukaci žáků se specifickými poruchami učení. Brno, 2005, s. 229-237. ISBN 8086633381.
      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 14. 12. 2005 10:48.
    2. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana. Kapitoly z etopedie 1 recenze. Speciální pedagogika. Praha: UK Praha, 2005, roč. 2005, č. 4, s. 321-322. ISSN 1211-2720.
      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 30. 1. 2006 10:38.
    3. OPATŘILOVÁ, Dagmar a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Předprofesní a profesní příprava zdravotně postižených. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2005, 132 s. ISBN 80-210-3718-0.
      Změnila: Mgr. Monika Foltánová, učo 55307. Změněno: 10. 6. 2013 10:44.
    4. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana. The development of socialisation. In KREGCJK, Konrad. Philosophieren mit Kindern mit und ohne Behinderung. 1. vyd. Munster: Litverlag, 2005. ISBN 3-8258-8409-0.
      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 23. 1. 2006 11:13.
    5. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana. Vzdělávání a další vzdělávání pedagogických pracovníků - Program Sokrates, Action Comenius 2.1. Speciální pedagogika. Praha: UK Praha, 2005, roč. 2005, č. 4, s. 317-318. ISSN 1211-2720.
      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 30. 1. 2006 10:36.

    2004

    1. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana. Péče o zdravotně postižené ve Velké Británii. Speciální pedagogika. 2004, s. 71-76. ISSN 1211-2720.
      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 14. 12. 2004 10:16.
    2. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana. Pracovní uplatnění zdravotně postižených. In Integrativní speciální pedagogika integrace školní a speciální. 2. vyd. Brno: Paido Brno, 2004, s. 201-215. Pedagogická literatura. ISBN 80-7315-071-9.
      Název anglicky: Working possibilities for handicapped people

      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 3. 12. 2004 12:43.
    3. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana. The development of socialisation. CD ROM. Socrates: Erasmus, 2004.
      Název anglicky: The development of socialisation

      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 17. 12. 2004 10:18.
    4. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana. Vybrané aspekty péče, edukace a nálsedného pracovního uplatnění zdravotně postižených. Brno: disertační práce, 2004, 194 s.
      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 14. 12. 2004 10:19.

    2003

    1. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana. Profesní orientace a možnosti uplatnění osob se zdravotním postižením. In Otázky speciálně pedagogického poradenství. 2003. vyd. Brno, 2003, s. 209-221, 261 s. ISBN 80-86633-08-x.
      Název anglicky: Profesional training and employment of handicaped people

      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 17. 12. 2004 10:04.
Zobrazeno: 27. 4. 2024 00:53