Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2021

    1. ČINČERA, Jan, Bruce JOHNSON, Roman KROUFEK, Miloslav KOLENATÝ, Petra ŠIMONOVÁ a Jan ZÁLEŠÁK. Real World Learning in Outdoor Environmental Education Programs : The Practice from the Perspective of Educational Research. 1st ed. Brno: Masaryk University Press, 2021, 192 s. ISBN 978-80-210-9757-5. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9758-2021.
    2. ČINČERA, Jan, Bruce JOHNSON, Roman KROUFEK, Miloslav KOLENATÝ, Petra ŠIMONOVÁ a Jan ZÁLEŠÁK. Real World Learning in Outdoor Environmental Education Programs. The Practice from the Perspective of Educational Research. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 194 s. ISBN 978-80-210-9758-2.
    3. ČINČERA, Jan, Bruce JOHNSON, Roman KROUFEK, Miloslav KOLENATÝ, Petra ŠIMONOVÁ a Jan ZÁLEŠÁK. Real World Learning in Outdoor Environmental Education Programs. The Practice from the Perspective of Educational Research. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 194 s. ISBN 978-80-210-9757-5.
    4. ČINČERA, Jan, Roman KROUFEK, Kateřina MARKOVÁ, Šárka KŘEPELKOVÁ a Petra ŠIMONOVÁ. The GLOBE program : what factors influence students’ and teachers’ satisfaction with science education. Research in Science & Technological Education. Abingdon: Routledge Journals, Taylor & Francis, 2021, roč. 39, č. 2, s. 245-261. ISSN 0263-5143. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/02635143.2019.1687441.
    5. ČINČERA, Jan, Jan ZÁLEŠÁK, Miloslav KOLENATÝ, Petra ŠIMONOVÁ a Bruce JOHNSON. We love them anyway : outdoor environmental education programs from the accompanying teachers’ perspective. Journal of Outdoor and Environmental Education. London: Springer Nature, 2021, roč. 24, č. 3, s. 243-257. ISSN 2206-3110. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/s42322-021-00084-9.

    2020

    1. ČINČERA, Jan, Petra ŠIMONOVÁ, Roman KROUFEK a Bruce JOHNSON. Empowerment in outdoor environmental education : who shapes the programs? Environmental Education Research. Abingdon: Routledge, Taylor & Francis, 2020, roč. 26, č. 12, s. 1690-1706. ISSN 1350-4622. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/13504622.2020.1814205.
    2. ČINČERA, Jan, Bruce JOHNSON, Roman KROUFEK, Miloslav KOLENATÝ a Petra ŠIMONOVÁ. Frames in Outdoor Environmental Education Programs : What We Communicate and Why We Think It Matters. Sustainability. Basel: MDPI, 2020, roč. 12, č. 11, s. 1-14. ISSN 2071-1050. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3390/su12114451.
    3. ČINČERA, Jan, Bruce JOHNSON, Roman KROUFEK a Petra ŠIMONOVÁ. Values Education in Outdoor Environmental Education Programs from the Perspective of Practitioners. Sustainability. Basel: MDPI, 2020, roč. 12, č. 11, s. 1-12. ISSN 2071-1050. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3390/su12114700.

    2019

    1. ŠIMONOVÁ, Petra, Jan ČINČERA, Roman KROUFEK, Šárka KŘEPELKOVÁ a Andreas HADJICHAMBIS. Active Citizens : Evaluation of a Community-Based Education Program. Sustainability. Basel: MDPI, 2019, roč. 11, č. 3, s. 1-10. ISSN 2071-1050. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3390/su11030663.
    2. ČINČERA, Jan, Jelle BOEVE-DE PAUW, Daphne GOLDMAN a Petra ŠIMONOVÁ. Emancipatory or instrumental? Students' and teachers' perceptions of the implementation of the EcoSchool program. Environmental Education Research. Abingdon: Routledge, Taylor & Francis Group, 2019, roč. 25, č. 7, s. 1083-1104. ISSN 1350-4622. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/13504622.2018.1506911.
    3. ČINČERA, Jan, Barbora VALEŠOVÁ, Šárka KŘEPELKOVÁ, Petra ŠIMONOVÁ a Roman KROUFEK. Place-based education from three perspectives. Environmental Education Research. Abingdon: Routledge, Taylor & Francis, 2019, roč. 25, č. 10, s. 1510-1523. ISSN 1350-4622. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/13504622.2019.1651826.

    2017

    1. ČINČERA, Jan, Roman KROUFEK, Jan SKALÍK, Petra ŠIMONOVÁ, Lenka BROUKALOVÁ a Václav BROUKAL. Eco-School in kindergartens : the effects, interpretation, and implementation of a pilot program. Environmental Education Research. Routledge, 2017, roč. 23, č. 7, s. 919-936. ISSN 1350-4622. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/13504622.2015.1076768.
    2. ČINČERA, Jan a Petra ŠIMONOVÁ. „I am not a big man“ : Evaluation of the issue investigation program. Applied Environmental Education & Communication. Taylor & Francis, 2017, roč. 16, č. 2, s. 84-92. ISSN 1533-015X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/1533015X.2017.1304297.

    2016

    1. ŠIMONOVÁ, Petra a Jan ČINČERA. Do Environmental Education School Coordinators Have a Mission? Discourse and Communication for Sustainable Education. 2016, roč. 7/2016, č. 1, s. 23-36. ISSN 2255-7547. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1515/dcse-2016-0002.
    2. ČINČERA, Jan, Kateřina JANČAŘÍKOVÁ, Tomáš MATĚJČEK, Petra ŠIMONOVÁ, Jan BARTOŠ, Miroslav LUPAČ a Lenka BROUKALOVÁ. Environmentální výchova z pohledu učitelů. 1. vyd. Brno: BEZK; Masarykova univerzita; Agentura Koniklec, 2016, 207 s. ISBN 978-80-210-8439-1.
    3. ČINČERA, Jan, Kateřina JANČAŘÍKOVÁ, Tomáš MATĚJČEK, Petra ŠIMONOVÁ, Jan BARTOŠ, Miroslav LUPAČ a Lenka BROUKALOVÁ. Environmentální výchova z pohledu učitelů. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 207 s. ISBN 978-80-210-8439-1.
    4. ČINČERA, Jan, Kateřina JANČAŘÍKOVÁ, Tomáš MATĚJČEK, Miroslav LUPAČ, Petra ŠIMONOVÁ a Jan BARTOŠ. Metodika pro autoevaluaci škol v oblasti realizace environmentální výchovy. 2016.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 26. 4. 2024 21:37