-
ZVONČÁKOVÁ, Katarína a Jan KRÁSA. Jaká je vaše představa kalendářního roku? In Psychologické dny. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2441838/cs
-
KRÁSA, Jan, Monika SLÁDKOVÁ a Iveta VAŇKOVÁ. Jaký vztah je mezi tematickým myšlením a narativní kompetencí? In Kognitivní škola 2024. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2364358/cs
-
KRÁSA, Jan a Martin HORÁK. Amatérská archeologie. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2364680/cs
-
KRÁSA, Jan, Lucie FERULÍKOVÁ a Lenka ČAPKOVÁ. Narativní punk. In XXII. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2260277/cs
-
KRÁSA, Jan, Lucie FERULÍKOVÁ a Lenka ČAPKOVÁ. Preference tematických a taxonomických vztahů u předškolních dětí. Československá psychologie. Praha: Academia, 2023, roč. 67, č. 2, s. 141-155. ISSN 0009-062X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.51561/cspsych.67.2.141.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2280117/cs
-
KRÁSA, Jan, Lucie FERULÍKOVÁ a Lenka ČAPKOVÁ. Proč vede preference tematických vztahů mezi kategoriemi ke spontánnímu vyprávění příběhu? In Kognitivní škola 2023. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2364678/cs
-
KRÁSA, Jan, Monika SLÁDKOVÁ a Iveta VAŇKOVÁ. Výzkum kognice předškolních dětí. In Psychologický networking. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2364357/cs
-
KRÁSA, Jan, Lucie FERULÍKOVÁ a Lenka ČAPKOVÁ. Preference tematických a taxonomických vztahů u předškolních dětí. In Psychologické dny 2022. 2022. ISBN 978-80-244-6224-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2260259/cs
-
KRÁSA, Jan, Zora SYSLOVÁ, Lucie ZATLOUKALOVÁ, Monika SLÁDKOVÁ, Karolína SALAVOVÁ a Michaela LEBEDOVÁ. Kvalitativní charakteristiky vývoje narativní paměti. 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1615240/cs
-
LESŇÁK, Slavomír, Petr JEMELKA, Svatopluk NOVÁK, Radim ŠTĚRBA, Viliam ZÁTHURECKÝ, Michal ŠKERLE, Pavla PITNEROVÁ, Jan KRÁSA, Jan ŠŤÁVA, Karel ČERVENKA, Pavel SOMOGYI, Klára LEŠKOVÁ, Adéla OTHOVÁ a Petra PROCHÁZKOVÁ. Rozvíjení personální, sociální a občanské kompetence učitelů, studentů a žáků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 123 s. ISBN 978-80-210-9612-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1674784/cs
-
KRÁSA, Jan. Jak řeč ovlivnila člověka: o evoluci moderní lidské řeči a mysli. Praha: Malvern, 2019, 192 s. Edice božské lahvice. ISBN 978-80-7530-209-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1633777/cs
-
KRÁSA, Jan. Kdy vznikla moderní řeč? 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1581396/cs
-
KRÁSA, Jan, Zora SYSLOVÁ, Lucie ZATLOUKALOVÁ, Monika SLÁDKOVÁ, Karolína SALAVOVÁ a Michaela LEBEDOVÁ. Vývoj narativní kompetence v souvislostech. In XXVII. ročník konference České asociace pedagogických výzkumu. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1581378/cs
-
LUKAS, Josef, Kateřina BARTOŠOVÁ a Jan KRÁSA. Dotazník měření úrovně klíčových kompetencí pro žáky ZŠ. In Pedagogická diagnostika a evaluace 2018. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1449818/cs
-
KRÁSA, Jan. Kvalitativní dimenze výzkumu pohádek. In XVI. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1505199/cs
-
KRÁSA, Jan. Narativní paměť a pohádky. In XXVI. ročník konference České asociace pedagogického výzkumu. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1505216/cs
-
MAREŠ, Jan, Josef LUKAS, Bohumíra LAZAROVÁ a Jan KRÁSA. Novinky v pedagogické a školní psychologii. Příklady dobré praxe. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1505254/cs
-
LESŇÁK, Slavomír, Viliam ZÁTHURECKÝ, Jan ŠŤÁVA, Svatopluk NOVÁK, Jan KRÁSA a Pavla PITNEROVÁ. Společenství praxe MU: Cílený rozvoj klíčových kompetencí (workshop). 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1470278/cs
-
Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1505220/cs
-
KRÁSA, Jan. Vlastnosti a vývoj narativní paměti. In Kognitivní škola 2018. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1504978/cs
-
MAREŠ, Jan, Josef LUKAS, Bohumíra LAZAROVÁ a Jan KRÁSA. Novinky v pedagogické a školní psychologii. Příklady dobré praxe. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1408624/cs
-
KRÁSA, Jan. Princip evoluce ve výuce psychologie. In Teaching Psychology 2017, Brno. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1398856/cs
-
KRÁSA, Jan. Role pohádky ve vývoji narativní kompetence. In XX. ročník konference Sociální procesy a osobnost, Brno. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1398842/cs
-
Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1398868/cs
-
KRÁSA, Jan. Vývoj narativní kompetence u dětí – poznatky z longitudinálního výzkumu. In XXV. ročník konference ČAPV, Hradec králové. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1398836/cs
-
ŠKRDLA, Petr, Tereza RYCHTAŘÍKOVÁ, Ladislav NEJMAN, Jaroslav BARTÍK, Alena HRUŠKOVÁ a Jan KRÁSA. Ořechov IV : Nová lokalita bohunicienu nad údolím Bobravy. Přehled výzkumů. Brno: AV ČR, Archeologický ústav, 2016, roč. 57, č. 1, s. 11-32. ISSN 1211-7250.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1362732/cs
-
KRÁSA, Jan a Martin ŠVANDA. Role pohádky v kognitivním vývoji. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1366183/cs
-
Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1364740/cs
-
KRÁSA, Jan a Martin ŠVANDA. Vyprávění pohádky jako ukazatel kognitivního vývoje. In PEDAGOGICKÁ DIAGNOSTIKA A EVALUACE 2016 - Ostravice. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1366185/cs
-
KRÁSA, Jan a Martin ŠVANDA. Vývoj narativní struktury. In XXIV. výroční konferenci České asociace pedagogického výzkumu s tématem "Síťování (networking) v pedagogickém výzkumu". 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1366186/cs
-
KRÁSA, Jan. Jak moc je lidská řeč stará? In Mezinárodní konference sociální procesy a osobnost 2015. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1340884/cs
-
KRÁSA, Jan. Jak moc je lidská řeč stará? In Mezinárodní konference sociální procesy a osobnost 2015. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1321635/cs
-
LAZAROVÁ, Bohumíra, Jan MAREŠ, Josef LUKAS a Jan KRÁSA. Novinky v pedagogické a školní psychologii. Školní psycholog jako badatel školy. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1311167/cs
-
KRÁSA, Jan. Princip evoluce ve výuce psychologie. In 33. Psychologické dni 2015. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1321634/cs
-
Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1318666/cs
-
KRÁSA, Jan a Martin ŠVANDA. Vliv pohádek na psychiku dítěte. In XXIII. ročník konference České asociace pedagogického výzkumu. 2015. ISBN 978-80-261-0521-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1322361/cs
-
KRÁSA, Jan a Břetislav SVOZIL. Kvalitativní výzkum komunity v zahraničí a u nás. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1231494/cs
-
KRÁSA, Jan. Obraz a příběh: Krátká studie konformního řádu. In Umění ve vědě a věda v umění. Praha: Grada, 2010, s. 100-111. ISBN 978-80-247-1707-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/945319/cs
-
KRÁSA, Jan. Vznik a rozvoj identity odvozený z lidských děl – inspirace evoluční psychologií. In Zábrodská, K., Čermák, I. Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku IX. Individualita a jedinečnost v kvalitativním výzkumu. Brno: Psychologický ústav AV ČR, 2010, s. 293-302. ISBN 978-80-86174-17-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/945317/cs
-
KRÁSA, Jan. Výzkum na hranicích sdělitelného – konformní a nekonformní řád ve vědomí. In Petrjánošová, M., Masaryk, R., Lášticová, B. Kvalitatívny výskum vo verejnom priestore – Príspevky zo 7. česko-slovenskej konferencie Kvalitatívny prístup a metódy vo vedách o človeku. Bratislava: KVSBK SAV Bratislava a Pedagogická fakulta UK v Bratislave, 2008, s. 223-228. ISBN 978-80-900981-9-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/945316/cs
-
KRÁSA, Jan. Obraz a příběh: Krátká studie konformního řádu. In Gajdošíková, H. Sborník z konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku V – Vybrané aspekty teorie a praxe. Praha: Centrum adiktologie a sdružení SCAN, 2007, s. 52-56. ISBN 80-86620-14-X.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/945315/cs
-
KRÁSA, Jan. Doma v přírodě a doma ve městě. Sociální studia – Město. Brno: FSS MUNI, 2006, roč. 2006, č. 2, s. 203-215. ISSN 1214-813X.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/964777/cs
-
KRÁSA, Jan. Jazyk a nevědomí. Československá psychologie. Praha: AV ČR, 2005, roč. 49, č. 4, s. 289-301. ISSN 0009-062X.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/933459/cs
-
KRÁSA, Jan. Jazyk a imaginace. In Čermák, I., Miovský, M. Řehan, V. Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku III. Sborník z konference. Olomouc: FF Univerzity Palackého, 2004, s. 97-108, 13 s. ISBN 80-244-0909-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/945314/cs
2024
2023
2022
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2010
2008
2007
2006
2005
2004
Zobrazeno: 29. 4. 2025 14:44