Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2024

    1. JUŘÍKOVÁ, Zuzana, Nicol DOSTÁLOVÁ, Libor JUHAŇÁK and Vojtěch JUŘÍK. Studying Metacognitive Learning Processes with the Use of Eye-tracking Technology. In INTED2024, 18th International Technology, Education and Development Conference. 2024.
    2. JUŘÍKOVÁ, Zuzana, Nicol DOSTÁLOVÁ, Libor JUHAŇÁK and Vojtěch JUŘÍK. Studying Metacognitive Learning Processes with the Use of Eye-tracking Technology. In INTED2024 Proceedings. 2024. ISBN 978-84-09-59215-9. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2024.1250.

    2023

    1. JUHAŇÁK, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky (Learning analytics and educational data mining in the context of learning management systems). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2023, 223 pp. Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity 525. ISBN 978-80-280-0184-1. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0185-2023.
    2. JUHAŇÁK, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky (Learning analytics and educational data mining in the context of learning management systems). Online. 1., elektronické vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2023, 223 pp. Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity 525. ISBN 978-80-280-0185-8. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0185-2023.
    3. JUHAŇÁK, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky (Learning analytics and educational data mining in the context of learning management systems). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2023. Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity 525. ISBN 978-80-280-0184-1.
    4. NEHYBA, Jan, Libor JUHAŇÁK and Jakub CIGÁN. Effects of Seating Arrangement on Students' Interaction in Group Reflective Practice. JOURNAL OF EXPERIMENTAL EDUCATION. ABINGDON: ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD., 2023, vol. 91, No 2, p. 249-277. ISSN 0022-0973. Available from: https://dx.doi.org/10.1080/00220973.2021.1954865.
    5. JUHAŇÁK, Libor. Exploring students' self-regulated learning in online learning environments : The multimodal learning analytics approach. Online. In EDULEARN23 Proceedings. Palma, Spain: IATED, 2023, p. 8038-8045. ISBN 978-84-09-52151-7. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2023.2084.
    6. JUHAŇÁK, Libor, Nicol DOSTÁLOVÁ, Zuzana JUŘÍKOVÁ and Vojtěch JUŘÍK. Exploring the Effects of Metacognitive Prompts on Learning Outcomes in Multimedia Learning. In European Conference on Educational Research, ECER 2023, University of Glasgow, 22–25 August 2023. 2023.
    7. JUHAŇÁK, Libor, Karla BRÜCKNEROVÁ, Barbora NEKARDOVÁ and Jiří ZOUNEK. Goal setting and goal orientation as predictors of learning satisfaction and online learning behavior in higher education blended courses. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2023, vol. 28, No 3, p. 39-58. ISSN 1803-7437. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/SP2023-3-2.
    8. JUHAŇÁK, Libor, Karla BRÜCKNEROVÁ, Nicol DOSTÁLOVÁ and Barbora NEKARDOVÁ. Seberegulované učení vysokoškolských studentů v prostředí e-learningu: Pohled multimodální analytiky učení (Self-regulated learning of university students in an e-learning environment: A multimodal learning analytics perspective). In XXXI. výroční konference ČAPV 2023, 2023. 2023. ISBN 978-80-280-0359-3.
    9. KVASKOVÁ, Lucia, Petr HLAĎO, Libor JUHAŇÁK and Petr MACEK. Self-esteem and career adaptability : Moderating roles of parental and peer support. Career Development Quarterly. Willey, 2023, vol. 71, No 2, p. 84-96. ISSN 0889-4019. Available from: https://dx.doi.org/10.1002/cdq.12319.
    10. JUHAŇÁK, Libor. Využití multimodální analytiky učení pro výzkum seberegulovaného učení vysokoškolských studentů v online výukových prostředí (Using multimodal learning analytics to study university students’ self-regulated learning in online learning environments). In XXXI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu; Ústí nad Labem 5.–7. září 2023. 2023. ISBN 978-80-280-0359-3.
    11. ZOUNEK, Jiří and Libor JUHAŇÁK. Život a učení adolescentů v digitální éře: východiska, výsledky výzkumu a výzvy do budoucna (Adolescents' lives and learning in the digital era: background, research findings and future challenges). 2023.

    2022

    1. DOSTÁLOVÁ, Nicol, Libor JUHAŇÁK and Lukáš PLCH. A Narrative Review of Eye-Tracking Research on Self-Regulated Learning from Multimedia Learning Materials in Higher Education. Studia Paedagogica. Czechia: Masaryk University, Faculty of Arts, 2022, vol. 27, No 2, p. 77-96. ISSN 1803-7437. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/SP2022-2-4.
    2. HLAĎO, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka HLOUŠKOVÁ and Bohumíra LAZAROVÁ. Exploring the Roles of Career Adaptability, Self-Esteem, and Work Values in Life Satisfaction Among Emerging Adults During their Career Transition. Emerging Adulthood. Thousand Oaks: Sage Publishing, 2022, vol. 10, No 1, p. 135-148. ISSN 2167-6968. Available from: https://dx.doi.org/10.1177/21676968211012586.
    3. DOSTÁLOVÁ, Nicol and Libor JUHAŇÁK. Eye-tracking technology in self-regulated learning from multimedia materials : A review. In European Conference on Educational Research ECER 2022. 2022.
    4. ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK and Klára ZÁLESKÁ. Life and Learning of Digital Teens : Adolescents and digital technology in the Czech Republic. Cham: Springer Nature, 2022, 254 pp. Young People and Learning Processes in School and Everyday Life, Volume 6. ISBN 978-3-030-90042-7. Available from: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-90040-3.

    2021

    1. ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK, Hana STAUDKOVÁ and Jiří POLÁČEK. E-learning : učení (se) s digitálními technologiemi (E-learning : Teaching/Learnig Using Digital Technologies). 2nd ed. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2021, 330 pp. ISBN 978-80-7676-175-9.
    2. NOVOTNÝ, Petr, Karla BRÜCKNEROVÁ, Milada RABUŠICOVÁ, Libor JUHAŇÁK, Dana KNOTOVÁ and Katarína ROZVADSKÁ. Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách (Non-traditional students studying education in Czech universities). Brno: Masarykova univerzita, 2021, 306 pp. ISBN 978-80-210-9973-9.
    3. NOVOTNÝ, Petr, Karla BRÜCKNEROVÁ, Milada RABUŠICOVÁ, Libor JUHAŇÁK, Dana KNOTOVÁ and Katarína ROZVADSKÁ. Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách (Non-traditional students studying education in Czech universities). Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 305 pp. ISBN 978-80-210-9974-6.
    4. NOVOTNÝ, Petr, Karla BRÜCKNEROVÁ, Milada RABUŠICOVÁ, Libor JUHAŇÁK, Dana KNOTOVÁ and Katarína ROZVADSKÁ. Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách (Non-traditional students studying education in Czech universities). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 305 pp. ISBN 978-80-210-9973-9.
    5. NOVOTNÝ, Petr, Petr NOVOTNÝ, Milada RABUŠICOVÁ, Libor JUHAŇÁK, Dana KNOTOVÁ and Katarína ROZVADSKÁ. Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách. (Non-traditional students studying education in Czech universities). Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 306 pp. ISBN 978-80-210-9974-6. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9974-2021.
    6. JUHAŇÁK, Libor and Karla BRÜCKNEROVÁ. Patterns of academic success : data-driven typology of university students' approaches to learning, motivation, and academic achievement. In ICERI2021 Proceedings. Seville, Spain: IATED, 2021, p. 6798-6806. ISBN 978-84-09-34549-6. Available from: https://dx.doi.org/10.21125/iceri.2021.1538.

    2020

    1. BRÜCKNEROVÁ, Karla, Katarína ROZVADSKÁ, Dana KNOTOVÁ, Libor JUHAŇÁK, Milada RABUŠICOVÁ and Petr NOVOTNÝ. Educational Trajectories of Non-traditional Students: Stories Behind Numbers. Studia paedagogica. Masarykova univerzita, 2020, vol. 25, No 4, p. 93-114. ISSN 1803-7437. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/SP2020-4-5.
    2. HLAĎO, Petr, Lucia KVASKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ, Stanislav JEŽEK, Libor JUHAŇÁK, Petr MACEK, Petra DAŇSOVÁ, Jaroslav GOTTFRIED, Petr PALÍŠEK, Karel REČKA and Václav ŠAŠINKA. Kariérová adaptabilita : její podoby, proměny, souvislosti a role v životě mladých dospělých procházejících středním odborným vzděláváním (Career adaptability : Its Forms, Changes, Contexts, and Roles in the Lives of Young Adults Undergoing Upper-Secondary Vocational Education). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 208 pp. monografie. ISBN 978-80-210-9666-0. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9692-2020.
    3. HLAĎO, Petr, Lucia KVASKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ, Stanislav JEŽEK, Libor JUHAŇÁK, Petr MACEK, Petra DAŇSOVÁ, Jaroslav GOTTFRIED, Petr PALÍŠEK, Karel REČKA and Václav ŠAŠINKA. Kariérová adaptabilita : její podoby, proměny, souvislosti a role v životě mladých dospělých procházejících středním odborným vzděláváním (Career adaptability : Its Forms, Changes, Contexts, and Roles in the Lives of Young Adults Undergoing Upper-Secondary Vocational Education). Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 208 pp. monografie. ISBN 978-80-210-9692-9. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9692-2020.
    4. HLAĎO, Petr, Lucia KVASKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Bohumíra LAZAROVÁ, Stanislav JEŽEK, Libor JUHAŇÁK, Petr MACEK, Petra DAŇSOVÁ, Jaroslav GOTTFRIED, Petr PALÍŠEK, Karel REČKA and Václav ŠAŠINKA. Kariérová adaptabilita : její podoby, proměny, souvislosti a role v životě mladých dospělých procházejících středním odborným vzděláváním (Career adaptability : Its Forms, Changes, Contexts, and Roles in the Lives of Young Adults Undergoing Upper-Secondary Vocational Education). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 208 pp. monografie. ISBN 978-80-210-9666-0.
    5. NOVOTNÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Milada RABUŠICOVÁ, Dana KNOTOVÁ and Karla BRÜCKNEROVÁ. Netradiční studenti : Role angažovanosti ve studiu (Nontraditional Students : The Role of Study Engagement). In XXVIII. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2020.
    6. ZOUNEK, Jiří, Klára ZÁLESKÁ and Libor JUHAŇÁK. Výuka s využitím ICT v mezinárodní perspektivě: na cestě k moderní pedagogice (Teaching using ICT in an international perspective: towards modern pedagogy). LIFELONG LEARNING- CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ. Mendelova univerzita v Brně, 2020, vol. 10, No 1, p. 57-93. ISSN 1804-526X. Available from: https://dx.doi.org/10.11118/lifele20201001057.

    2019

    1. JUHAŇÁK, Libor. Analytika a data mining ve vzdělávání : revoluce nebo evoluce? (Analytics and data mining in education : revolution or evolution?). In Interdisciplinární studentská vědecká konference doktorandů FPE, 13. 5. 2019, Plzeň. 2019.
    2. NOVOTNÝ, Petr, Karla BRÜCKNEROVÁ, Libor JUHAŇÁK and Katarína ROZVADSKÁ. Driven To Be a Non-Traditional Student : Measurement of the Academic Motivation Scale with Adult Learners After Their Transition to University. Studia paedagogica. Masarykova univerzita, 2019, vol. 24, No 2, p. 109-135. ISSN 1803-7437. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/SP2019-2-5.
    3. BÁRTA, Ondřej, Klára ZÁLESKÁ, Jiří ZOUNEK, Libor JUHAŇÁK and Kristýna VLČKOVÁ. Chosen Ambiguities of ICT-Related Learning in Youth. In European Conference on Educational Research (ECER) : Education in an Era of Risk – the Role of Educational Research for the Future, Hamburg, 2 – 6 September 2019. 2019.
    4. HLOUŠKOVÁ, Lenka, Libor JUHAŇÁK, Petr HLAĎO and Bohumíra LAZAROVÁ. Kariérová adaptabilita začínajících vysokoškoláků (Career adaptability of first year university students). In PŘESAH (Y) vysokoškolského poradenství : Konference Asociace vysokoškolských poradců, 13. - 14. června 2019, Praha. 2019.
    5. JUHAŇÁK, Libor and Jiří ZOUNEK. Learning Analytics : Challenges and Opportunities of Using Data Analysis in Education. In Ordóñez de Pablos, Patricia; D. Lytras, Miltiadis; Zhang, Xi; Chui, Kwok Tai. Opening Up Education for Inclusivity Across Digital Economies and Societies. Hershey, USA: IGI Global, 2019, p. 52-72. ISBN 978-1-5225-7473-6. Available from: https://dx.doi.org/10.4018/978-1-5225-7473-6.ch003.
    6. ZOUNEK, Jiří, Klára ZÁLESKÁ, Libor JUHAŇÁK and Kristýna VLČKOVÁ. Otázky ambivalence učení mládeže v oblasti ICT (Questions of Ambiguities in ICT-Related Learning in Youth). In 27. ročník konference České asociace pedagogických výzkumu : Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie, 11.-13.9.2019, Liberec. 2019.
    7. JUHAŇÁK, Libor, Jiří ZOUNEK, Klára ZÁLESKÁ and Ondřej BÁRTA. Relationship between early computer use and ICT competence : Evidence from OECD Countries. In 18th Biennial EARLI Conference, 12.-16.8.2019, Aachen, Germany. 2019.
    8. NOVOTNÝ, Petr, Karla BRÜCKNEROVÁ, Katarína ROZVADSKÁ, Milada RABUŠICOVÁ, Libor JUHAŇÁK and Dana KNOTOVÁ. Research based typology of non-traditional university students studying for education degrees. In ECER 2019 : Education in an Era of Risk – the Role of Educational Research for the Future, 2.-6.9.2019, Hamburg. 2019.
    9. JUHAŇÁK, Libor, Jiří ZOUNEK, Klára ZÁLESKÁ, Ondřej BÁRTA and Kristýna VLČKOVÁ. The relationship between the age at first computer use and students' perceived competence and autonomy in ICT usage : A mediation analysis. Computers & Education. 2019, vol. 141, NOV 2019, p. 1-14. ISSN 0360-1315. Available from: https://dx.doi.org/10.1016/j.compedu.2019.103614.
    10. JUHAŇÁK, Libor, Klára ZÁLESKÁ, Jiří ZOUNEK, Ondřej BÁRTA and Kristýna VLČKOVÁ. The use of ICT by natives and immigrant children in Europe : Is there a difference? In Gómez Chova, Luis; López Martínez, Augustín; Candel Torres, Ignacio. ICERI2019 Proceedings. Seville, Spain: IATED Academy, 2019, p. 4266-4274. ISBN 978-84-09-14755-7.
    11. NOVOTNÝ, Petr, Milada RABUŠICOVÁ, Libor JUHAŇÁK, Karla BRÜCKNEROVÁ and Dana KNOTOVÁ. Typologie netradičních univerzitních studentů pedagogických oborů postavená na datech (Research-based typology of non-traditional university students studying for education degrees). In 27. ročník konference České asociace pedagogických výzkumu : Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie, 11.-13.9.2019, Liberec. 2019.
    12. JUHAŇÁK, Libor, Jiří ZOUNEK and Lucie ROHLÍKOVÁ. Using process mining to analyze students' quiz-taking behavior patterns in a learning management system. Computers in Human Behavior. Pergamon Press, 2019, vol. 92, MAR 2019, p. 496-506. ISSN 0747-5632. Available from: https://dx.doi.org/10.1016/j.chb.2017.12.015.
    13. ZÁLESKÁ, Klára, Libor JUHAŇÁK, Kateřina TRNKOVÁ and Martina ŠMAHELOVÁ. Uvádění začínajících učitelů do základních škol : plánovitý, nebo intuitivní proces? (Induction of novice teachers to elementary schools : planned, or intuitive process?). Komenský. Masarykova univerzita, 2019, vol. 143, No 4, p. 22-28. ISSN 0323-0449.
    14. ZÁLESKÁ, Klára, Libor JUHAŇÁK, Kateřina TRNKOVÁ and Martina ŠMAHELOVÁ. Uvádění začínajících učitelů v mateřských, základních a středních školách pohledem jeho hlavních aktérů (Novice teachers and their induction process inkindergartens, primary, secondary schools by the view of its main actors). Pedagogická orientace. 2019, vol. 29, No 2, p. 149-171. ISSN 1211-4669. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2019-2-149.

    2018

    1. BÁRTA, Ondřej, Jiří ZOUNEK, Libor JUHAŇÁK, Klára ZÁLESKÁ and Kristýna VLČKOVÁ. Ambivalence in ICT-related learning. In Cyberspace Conference 2018, 30. listopadu – 1. prosince 2018, Brno. 2018.
    2. ZOUNEK, Jiří, Klára ZÁLESKÁ, Libor JUHAŇÁK, Ondřej BÁRTA and Kristýna VLČKOVÁ. Czech Republic and Norway on their path todigital education. Studia paedagogica. Masarykova univerzita, 2018, vol. 23, No 4, p. 11-48. ISSN 1803-7437. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/SP2018-4-2.
    3. ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK, Klára ZÁLESKÁ, Ondřej BÁRTA and Kristýna VLČKOVÁ. ICT in Czech Students’ Learning through the Lenses of PISA 2015: A Secondary Analysis. In ECER 2018, 3 – 7 September, Bolzano. 2018.
    4. NOVOTNÝ, Petr, Karla BRÜCKNEROVÁ, Milada RABUŠICOVÁ, Dana KNOTOVÁ and Libor JUHAŇÁK. Non-traditional Students Studying for Education Degrees. In ECER 2018, 3 – 7 September, Bolzano. 2018.
    5. JUHAŇÁK, Libor, Jiří ZOUNEK, Klára ZÁLESKÁ, Ondřej BÁRTA and Kristýna VLČKOVÁ. The Relationship between Students’ ICT Use and Their School Performance: Evidence from PISA 2015 in the Czech Republic. Orbis Scholae. Karolinum, 2018, vol. 12, No 2, p. 37-64. ISSN 1802-4637. Available from: https://dx.doi.org/10.14712/23363177.2018.292.
    6. ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK, Klára ZÁLESKÁ, Ondřej BÁRTA and Kristýna VLČKOVÁ. Učení českých žáků a jejich školní úspěšnost v éře digitálních technologií (sekundární analýza výzkumu PISA 2015) (Learning of Czech pupils and their school performance in the era of digital technologies (secondary analysis of PISA 2015)). In XXVI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 12. – 14. září 2018, Zlín. 2018.

    2017

    1. ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK, Ondřej BÁRTA, Klára ZÁLESKÁ and Kristýna VLČKOVÁ. Digitální technologie v životě žáků pohledem empirického výzkumu (Digital technologies in the lives of students from the perspective of empirical research). In XXV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 13.-15. 9. 2017, Hradec Králové. 2017.
    2. CHROMEC, Jakub and Libor JUHAŇÁK. moodler : A new R package to easily fetch data from Moodle. In useR! International R User Conference, 3.-7. 7. 2017. 2017.
    3. JUHAŇÁK, Libor. Sociální sítě autorů publikujících v pedagogických vědách v letech 2009–2013 : exploratorní analýza (Social Networks of Authors Publishing in Educational Sciences Between 2009 and 2013 : An Exploratory Analysis). Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2017, vol. 22, No 1, p. 9-36. ISSN 1803-7437. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/SP2017-1-2.
    4. ZOUNEK, Jiří and Libor JUHAŇÁK. Učitelé, žáci a rodiny v digitální éře (Teachers, pupils and families in the digital era). 2017.
    5. JUHAŇÁK, Libor. Využití metod process miningu pro analýzu chování studentů v online systému pro řízení výuky (Using methods of process mining to analyze students’ behavior in a learning management system). In XXV. výroční konferenci České asociace pedagogického výzkumu s tématem Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu, 13.-14. 9. 2017, Hradec Králové. 2017.
    6. ZOUNEK, Jiří and Libor JUHAŇÁK. Webináře ve vzdělávání (Webinars in Education). Praha: Asociace institucí vzdělávání dospělých ČR, o.s., 2017, p. 16-16. ISSN 2336-5145.

    2016

    1. JUHAŇÁK, Libor and Jiří ZOUNEK. Analytika učení : nový přístup ke zkoumání učení (nejen) ve virtuálním prostředí (Learning analytics : A new approach to the study of learning (not only) in virtual environments). Pedagogická orientace. Brno: Česká pedagogická společnost, 2016, vol. 26, No 3, p. 560-583. ISSN 1211-4669. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2016-3-560.
    2. ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK, Hana STAUDKOVÁ and Jiří POLÁČEK. E-learning. Učení (se) s digitálními technologiemi (E-learning. Learning with digital technologies). Vydání první. Praha: Wolters Kluwer, 2016, 280 pp. ISBN 978-80-7552-217-7.
    3. ARNSETH, Hans Christian, Ola ERSTAD, Libor JUHAŇÁK and Jiří ZOUNEK. Pedagogika a nové výzvy výzkumu ICT : role digitálních technologií v každodenním životě a učení mládeže (Pedagogy and New Challenges in ICT Research : On the Role of Digital Technologies in Everyday Life and Youth Learning). Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2016, vol. 21, No 1, p. 87-110. ISSN 1803-7437. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/SP2016-1-5.

    2015

    1. JUHAŇÁK, Libor and Jiří ZOUNEK. Analyzing Interaction Between Students In Online Discussion Forums Using Social Network Analysis. In ECER 2015 : Education and Transition. Contributions from Educational Research, Corvinus University, 7.-11. 9. 2015, Budapest, Hungary. 2015.
    2. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Petra FUNIOKOVÁ, Anna CZASCHOVÁ, Veronika NĚNIČKOVÁ, Jakub CHROMEC, Irina MATUSEVICH and Lenka BELÁŇOVÁ. ELFday0215: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Samostatnost a kreativita). 2015.
    3. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Petra FUNIOKOVÁ, Anna CZASCHOVÁ, Jakub CHROMEC, Veronika NĚNIČKOVÁ and Irina MATUSEVICH. ELFday0915: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Mobilní technologie v akademickém prostředí). 2015.

    2014

    1. JUHAŇÁK, Libor. Analytika učení – o čem mluvíme a co už víme (Learning analytics – what are we talking about and what we know now). In AEDUCA, Olomouc, 9.-10. října 2014. 2014.
    2. JUHAŇÁK, Libor. Co nového v Moodle aneb to nejdůležitější v posledních verzích (What's new in Moodle: The most important features in recent releases). Online. In Rosecký, Jan. Počítač ve škole 2014 - sborník příspěvků. Nové Město na Moravě: Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami, 2014, p. nestránkováno, 6 pp. ISBN 978-80-905765-1-3.
    3. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Petra FUNIOKOVÁ, Veronika NĚNIČKOVÁ, Anna CZASCHOVÁ, Jakub CHROMEC, Irina MATUSEVICH and Lenka BELÁŇOVÁ. ELFday0914: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Spolupráce a kritické myšlení). 2014.
    4. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ and Filip BENČO. Galerie FF MU: Modul pro správu a prezentaci obrazových a video materiálů v kurzech [presentation] (Gallery FA MU: A Module for the Administration and Presentation of Images and Videos in Moodle Courses). In MoodleMoot.cz 2014. 2014.
    5. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ and Filip BENČO. Introducing a New Gallery Module: Store, Edit and Display Images Easily in Your Courses [online presentation]. In iMoot 2014. 2014.
    6. JUHAŇÁK, Libor. Na cestě k analytice učení a dolování z dat ve vzdělávání (On the road to Learning Analytics and Educational Data Mining). In 4. ročník interdisciplinární studentské vědecké konference doktorandů FPE, Plzeň. 2014.
    7. ZOUNEK, Jiří, Libor JUHAŇÁK and Hana STAUDKOVÁ. Výzkum učení mládeže v digitální éře založený na konceptu „learning lives“ (Research on learning of youth in the digital age based on the concept of "learning lives"). In Současná škola - "Dílna lidskosti"?, Uherský Brod, 27.-28. března 2014. 2014.

    2013

    1. JUHAŇÁK, Libor. Analytika učení a dolování dat v oblasti e-learningu (Learning Analytics And Data Mining In E-Learning). In XXI. konference České asociace pedagogického výzkumu Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti. 2013.
    2. SUDICKÝ, Petr, Lenka BELÁŇOVÁ, Libor JUHAŇÁK and Filip BENČO. Echo-Assignment: A New Module for Tutored Text Production and Work Revision. In iMoot 2013. 2013.
    3. SUDICKÝ, Petr, Lenka BELÁŇOVÁ, Libor JUHAŇÁK and Filip BENČO. Echo-Assignment: A New Module for Tutored Text Production and Work Revision [online presentation]. In iMoot 2013. 2013.
    4. JUHAŇÁK, Libor and Petr SUDICKÝ. Enhancing Student Collaboration and Teamwork: Theoretical and Practical Issues of Virtual Project-based Collaborative Learning. In Gómez Chova, Luis; López Martínez, A.; Candel Torres, I. Proceedings of INTED2013 Conference. Valencia: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2013, p. 3453-3462. ISBN 978-84-616-2661-8.
    5. JUHAŇÁK, Libor and Petr SUDICKÝ. Enhancing Student Collaboration and Teamwork: Theoretical and Practical Issues of Virtual Project-based Collaborative Learning. In INTED 2013: 7th International Technology, Education and Development Conference. 2013. ISBN 978-84-616-2660-1.
    6. JUHAŇÁK, Libor and Petr SUDICKÝ. Enhancing Student Collaboration and Teamwork: Theoretical and Practical Issues of Virtual Project-based Collaborative Learning [presentation]. In INTED 2013: 7th International Technology, Education and Development Conference. 2013.
    7. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK and Jakub CHROMEC. Putting the Pencil Down: Selected Issues of Web-based Language Testing. In Gómez Chova, Luis; López Martínez, A.; Candel Torres, I. Proceedings of ICERI2013 Conference. Seville: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2013, p. 4432-4442. ISBN 978-84-616-3847-5.
    8. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK and Jakub CHROMEC. Putting the Pencil Down: Selected Issues of Web-based Language Testing. In ICERI2013: 6th International Conference of Education, Research and Innovation. 2013. ISBN 978-84-616-3849-9.
    9. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK and Jakub CHROMEC. Putting the Pencil Down: Selected Issues of Web-based Language Testing [presentation]. In ICERI2013: 6th International Conference of Education, Research and Innovation. 2013.
    10. JUHAŇÁK, Libor. Tvorba a využití Drag & Drop otázek v Moodle testech (Creating and using Drag & Drop questions in Moodle quizzes). In Počítač ve škole: 10. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol, Nové Město na Moravě, 26.–28. března 2013. 2013.
    11. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ and Filip BENČO. Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills. In Gómez Chova, Luis; López Martínez, A.; Candel Torres, I. Proceedings of EDULEARN13 Conference. Barcelona: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2013, p. 1055-1062. ISBN 978-84-616-3822-2.
    12. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ and Filip BENČO. Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills. In EDULEARN13: 5th International Conference on Education and New Learning Technologies. 2013. ISBN 978-84-616-3823-9.
    13. SUDICKÝ, Petr, Libor JUHAŇÁK, Lenka BELÁŇOVÁ and Filip BENČO. Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills [presentation]. In EDULEARN13: 5th International Conference on Education and New Learning Technologies, Barcelona, Spain, 1-3 July 2013. 2013.

    2012

    1. SUDICKÝ, Petr and Libor JUHAŇÁK. Novinky a trendy v oblasti e-learningových technologií a přístupů [presentation] (News and Trends in the Field of E-learning Technologies and Approaches). In E-learning na FF MU: Setkání a prezentace kurzů. 2012.
Display details
Displayed: 3/8/2024 17:03