Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. TROMBIKOVÁ, Martina a Ingrid PROCHÁZKOVÁ. Debata s názvem Jak přicházejí na svět učitelé a učitelky (projekt KVBU) v rámci Týdne učitelství na FF MUNI, 24.4.2023. 2023.
      Změnil: Mgr. Vlastimil Brom, Ph.D., učo 10978. Změněno: 21. 1. 2024 23:54.
    2. PROCHÁZKOVÁ, Ingrid. Editorial: Pedagogické vzdělávání vysokoškolských vyučujících: Rodící se tradice? Pedagogicka orientace. Brno: Masarykova univerzita, 2023, roč. 32, č. 3, s. 149-151. ISSN 1211-4669.
      URL
      čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 11. 2. 2024 19:49.
    3. PROCHÁZKOVÁ, Ingrid. Hostující editorka_Pedagogická orientace_ročník 32_číslo 3. 2023.
      URL
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Ingrid Procházková, Ph.D., učo 342061. Změněno: 19. 6. 2023 15:57.
    4. ŠVAŘÍČEK, Roman a Ingrid ČEJKOVÁ. Metaforický svět učení. In Strouhal, Martin; Štech, Stanislav. Vzdělání a dnešek : Pedagogické, filosofické, historické a sociální perspektivy. Vydání druhé. Praha: Karolinum, 2023, s. 124-145. ISBN 978-80-246-5750-9.
      Název anglicky: Metaphorical world of learning
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: methaphors; learning
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. et Mgr. Lucie Tomaňová, učo 445546. Změněno: 22. 3. 2024 15:16.
    5. KROČÁKOVÁ, Zuzana, Ingrid PROCHÁZKOVÁ a Zuzana VAŘEJKOVÁ. Videoreflexe výuky jako nástroj rozvoje vysokoškolských vyučujících. In Mezinárodní vědecká konference ICOLLE 2023. 2023.
      Název česky: Videoreflexe výuky jako nástroj rozvoje vysokoškolských vyučujících
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Ingrid Procházková, Ph.D., učo 342061. Změněno: 20. 9. 2023 09:37.
    6. BOČEK, Marek, Ingrid PROCHÁZKOVÁ, Petr SUCHÁČEK a Hana ŠVÁBÍKOVÁ. Výlet do dobré praxe. Příprava budoucích učitelů na vlastní kůži. 2023.
      webová stránka konference
      Název česky: Výlet do dobré praxe. Příprava budoucích učitelů na vlastní kůži.
      Název anglicky: Trip to Good Practice. Preparing future teachers first-hand.

      Klíčová slova anglicky: future teacher preparation; collegial sharing; university pedagogy; experiential learning

      Změnil: Mgr. Petr Sucháček, učo 327525. Změněno: 30. 1. 2023 13:26.
    7. KROČÁKOVÁ, Zuzana, Ingrid PROCHÁZKOVÁ a Zuzana VAŘEJKOVÁ. Vyučující na filmovém plátně: Videoreflexe výuky jako nástroj rozvoje vysokoškolských vyučujících. Pedagogická orientace. Brno, 2023, roč. 32, č. 3, s. 249–264. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2022-3-249.
      URL
      čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D., učo 217393. Změněno: 11. 2. 2024 19:57.

    2022

    1. ŠVAŘÍČEK, Roman, Ingrid PROCHÁZKOVÁ, Jeffrey Alan VANDERZIEL a Klára ŠEĎOVÁ. Developing Beginner University Teachers’ Pedagogical Competencies Through a Professional Development Program. Online. In Johnson Neisler, Otherine. The Palgrave Handbook of Academic Professional Development Centers. Cham: Palgrave, 2022, s. 613-627. Palgrave Studies on Leadership and Learning in Teacher Education. ISBN 978-3-030-80967-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-80967-6_39.
      Link
      Název anglicky: Developing Beginner University Teachers’ Pedagogical Competencies Through a Professional Development Program
      RIV/00216224:14210/22:00127353 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. angličtina. Švýcarsko.
      Švaříček, Roman (203 Česká republika, garant, domácí) -- Procházková, Ingrid (203 Česká republika, domácí) -- Vanderziel, Jeffrey Alan (840 Spojené státy, domácí) -- Šeďová, Klára (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: pedagogical competencies of university teachers; professional development program;

      Změnil: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D., učo 12302. Změněno: 8. 2. 2024 15:29.
    2. DIVIŠ, Michal, Boris JANČA, Zuzana KROČÁKOVÁ, Ingrid PROCHÁZKOVÁ a Zuzana VAŘEJKOVÁ. Manuál pro Dílnu rozvoje pedagogických kompetencí. 2. vydání. 2022, 112 s.
      Název česky: Manuál pro Dílnu rozvoje pedagogických kompetencí
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Ingrid Procházková, Ph.D., učo 342061. Změněno: 26. 2. 2023 17:35.

    2021

    1. PROCHÁZKOVÁ, Ingrid, Tereza VENGŘINOVÁ a Karel DOLEČEK. První chvíle studentů v prostředí univerzity: Pomoct, anebo je nechat, ať se naučí plavat? 2021.
      URL
      Název česky: První chvíle studentů v prostředí univerzity: Pomoct, anebo je nechat, ať se naučí plavat?
      Název anglicky: Students' first moments in a university environment: Help them or let them learn by themselves?

      Klíčová slova anglicky: integration into study period, student, newcomer, university environment

      Změnila: Mgr. Tereza Vengřinová, učo 427800. Změněno: 19. 1. 2022 08:34.

    2019

    1. VANDERZIEL, Jeffrey Alan a Ingrid PROCHÁZKOVÁ. Best practices ve vysokoškolské výuce na Masarykově univerzitě. 2019.
      Název česky: Best practices ve vysokoškolské výuce na Masarykově univerzitě
      Název anglicky: Best practices in university education at Masaryk University
      RIV/00216224:14810/19:00110508 Uspořádání konference. čeština. Česká republika.
      Vanderziel, Jeffrey Alan (840 Spojené státy, domácí) -- Procházková, Ingrid (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: Center for the Development of Pedagogical Competences;University Pedagogy and Didactics;best practice

      Změnila: Mgr. Ingrid Procházková, Ph.D., učo 342061. Změněno: 27. 8. 2019 15:47.
    2. VANDERZIEL, Jeffrey Alan, Ingrid ČEJKOVÁ a Petr SUCHÁČEK. Center for Teaching Excellence: Origins and Future Potential. 2019.
      angličtina. Česká republika.
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Jeffrey Alan Vanderziel, B.A., učo 37043. Změněno: 24. 4. 2019 15:15.
    3. ČEJKOVÁ, Ingrid a Klára HARVÁNKOVÁ. Kvalitní výuka = úspěšný student? In 18. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku : Hledání kvality, Zdravotně sociální fakulta JČU, České Budějovice, 28.- 29. ledna 2019. 2019.
      Název anglicky: Quality of teaching = successful student?
      RIV/00216224:14210/19:00109089 Prezentace na konferencích. čeština. Česká republika.
      Čejková, Ingrid (203 Česká republika, garant, domácí) -- Harvánková, Klára (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: quality of teaching; students´ dropout; CERPEK
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 24. 3. 2020 09:09.
    4. VIDLÁKOVÁ, Jitka a Ingrid PROCHÁZKOVÁ. (Po)krokový průvodce Laboratoří pedagogických kompetencí. 2019.
      Název česky: (Po)krokový průvodce Laboratoří pedagogických kompetencí
      Název anglicky: Guide: Laboratory of Educational Competence
      RIV/00216224:14810/19:00110506 Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích). čeština. Česká republika.
      Vidláková, Jitka (203 Česká republika, domácí) -- Procházková, Ingrid (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Center for the Development of Pedagogical Competences;Laboratory of Pedagogical Competence;University Pedagogy

      Změnila: Mgr. Ingrid Procházková, Ph.D., učo 342061. Změněno: 27. 8. 2019 15:31.
    5. ČEJKOVÁ, Ingrid, Petr SUCHÁČEK a Jeffrey Alan VANDERZIEL. Vysokoškolský učitel bez učitelského vzdělání: Nástin problematiky a možností řešení. 2019.
      Název česky: Vysokoškolský učitel bez učitelského vzdělání: Nástin problematiky a možností řešení
      Název anglicky: University Teachers Without Teaching Education: Problems and Possible Solutions
      čeština. Česká republika.
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Jeffrey Alan Vanderziel, B.A., učo 37043. Změněno: 24. 4. 2019 15:04.

    2018

    1. SUCHÁČEK, Petr a Ingrid ČEJKOVÁ. Akčním výzkumem k praxi založené na důkazech. 2018.
      Název anglicky: Action Research : The Way to evidence-based education
      RIV/00216224:14210/18:00103892 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Sucháček, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Čejková, Ingrid (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: action research; inclusive education

      Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 10. 4. 2019 13:26.
    2. SUCHÁČEK, Petr, Jeffrey Alan VANDERZIEL, Ingrid ČEJKOVÁ a Katarína ROZVADSKÁ. Představení a vyhodnocení vzdělávacího programu CERPEK. In PROFESIONÁLNE VZDELÁVANIE VŠ UČITEĽOV NA SLOVENSKU A V ČESKU. 2018.
      Název česky: Představení a vyhodnocení vzdělávacího programu CERPEK
      Název anglicky: Introduction to and Evaluation of CERPEK's Educational Program
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: university pedagogy, CERPEK, proffesional development
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Jeffrey Alan Vanderziel, B.A., učo 37043. Změněno: 29. 10. 2018 14:25.
    3. ČEJKOVÁ, Ingrid. Rozvoj pedagogických kompetencí vysokoškolských učitelů : Výsledky podkladové studie pro vznik CERPEK. In XVII. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku, 29.–30. 1. 2018, Olomouc. 2018.
      URL
      Název anglicky: The Development of University Teachers’ Pedagogical Competence : The Results of Background Research and the Establishment of CERPEK
      RIV/00216224:14210/18:00102446 Prezentace na konferencích. čeština. Česká republika.
      Čejková, Ingrid (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: beginner high school teacher; educational needs; university pedagogy
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 15. 4. 2019 09:20.
    4. VANDERZIEL, Jeffrey Alan, Roman ŠVAŘÍČEK, Ingrid ČEJKOVÁ a Petr SUCHÁČEK. Teaching University Teachers to Teach Better: Program, Prospects and Challenges. In Towards Better University Teaching. 2018.
      Název česky: Učíme vysokoškolké učitele vyučovat lépe: program, budoucnost a výzvy
      Název anglicky: Teaching University Teachers to Teach Better: Program, Prospects and Challenges
      angličtina. Česká republika.
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Jeffrey Alan Vanderziel, B.A., učo 37043. Změněno: 14. 1. 2019 09:27.
    5. SUCHÁČEK, Petr, Ingrid ČEJKOVÁ a Jeffrey Alan VANDERZIEL. Vysokoškolský učitel znovu studentem: Kurzy rozvoje pedagogických kompetencí v České a Slovenské republice. 2018.
      webová stránka, která sumarizuje průběh konference, včetně videozáznamů prezentací
      Název česky: Vysokoškolský učitel znovu studentem: Kurzy rozvoje pedagogických kompetencí v České a Slovenské republice
      Název anglicky: University Teachers Back to the Classroom: Pedagogical Competence Courses
      RIV/00216224:14810/18:00103917 Uspořádání konference. čeština. Česká republika.
      Sucháček, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Čejková, Ingrid (203 Česká republika, domácí) -- Vanderziel, Jeffrey Alan (840 Spojené státy, domácí)
      Klíčová slova anglicky: CERPEK; pedagogical competence; professional development

      Změnil: Jeffrey Alan Vanderziel, B.A., učo 37043. Změněno: 29. 10. 2018 14:14.
    6. ČEJKOVÁ, Ingrid. Žákovské hodnocení výuky na gymnáziu: Výpovědi sexty A. Pedagogická orientace. Brno: Czech Pedagogical Society, 2018, roč. 28, č. 3, s. 408-434. ISSN 1805-9511.
      URL
      Název anglicky: Student teaching evaluation/assessment at grammar school
      RIV/00216224:14210/18:00104696 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
      Čejková, Ingrid (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: rammar school; teaching evaluation /assessment; teaching efficiency; teaching quality; pupil voice; situational maps; mathematics; Czech language and literature
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Igor Hlaváč, učo 342491. Změněno: 12. 4. 2019 09:02.

    2017

    1. ČEJKOVÁ, Ingrid. Kvalitní výuka optikou středoškoláků. In XVI. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku, 6.-7. 2. 2017, České Budějovice. 2017.
      Název anglicky: Quality teaching from pupils' point of view
      RIV/00216224:14210/17:00096100 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Čejková, Ingrid (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: pupils voice; teacher; lesson; school; criteria of quality
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 4. 4. 2018 08:59.
    2. ČEJKOVÁ, Ingrid. Kvalitní výuka pohledem žáků. In XVI. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku, 6.-7. 2. 2017, České Budějovice. 2017.
      Název anglicky: Quality teaching from pupils´point of view
      RIV/00216224:14210/17:00096099 Konferenční abstrakt. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Čejková, Ingrid (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: pupil voice; school; teacher; lesson
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 4. 4. 2018 09:35.
    3. VANDERZIEL, Jeffrey Alan, Ingrid PROCHÁZKOVÁ a Petr SUCHÁČEK. Úvodní konference ke vzniku Centra rozvoje pedagogických kompetencí Masarykovy univerzity (CERPEK). 2017.
      Název česky: Úvodní konference ke vzniku Centra rozvoje pedagogických kompetencí Masarykovy univerzity (CERPEK)
      Název anglicky: Introductory Conference on the Establishment of the Center for the Development of Pedagogical Competences of Masaryk University (CERPEK)
      RIV/00216224:14810/17:00110507 Uspořádání konference. čeština. Česká republika.
      Vanderziel, Jeffrey Alan (840 Spojené státy, domácí) -- Procházková, Ingrid (203 Česká republika, domácí) -- Sucháček, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Center for the Development of Pedagogical Competences;University Pedagogy;Professional Conference

      Změnila: Mgr. Ingrid Procházková, Ph.D., učo 342061. Změněno: 27. 8. 2019 15:42.
    4. ČEJKOVÁ, Ingrid. Vysokoškolský učitel bez učitelského vzdělání : Problém nebo výzva? Pedagogická orientace. Brno: Masarykova univerzita, 2017, roč. 27, č. 1, s. 159-179. ISSN 1211-4669. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2017-1-160.
      Plný text
      Název anglicky: Pedagogically Uneducated University Teacher : A Problem or a Challenge?
      RIV/00216224:14210/17:00096374 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Čejková, Ingrid (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Educational needs; beginning university teachers; university education; university

      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 9. 4. 2018 14:07.

    2016

    1. ČEJKOVÁ, Ingrid. Hlas studentstva - jak zní hlas žáků střední školy? In XV. Kvalitatívny prístup a metódy vo vedách o človeku, Bratislava, 1.-2. února 2016. 2016.
      Název anglicky: Students voice - the sound of the voice of high school students?
      RIV/00216224:14210/16:00089333 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Slovensko.
      Čejková, Ingrid (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: the voice of students; high school; teacher; student; feedback; teaching
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 11. 4. 2017 13:00.
    2. ČEJKOVÁ, Ingrid. Hlas žáků střední školy teoreticky existuje. In Vašíková, Jana; Wiegerová, Adriana. Studentské fórum XV. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2016, s. 9-26. ISBN 978-80-7454-583-2.
      Název anglicky: Pupils voice theoretically exists
      RIV/00216224:14210/16:00089727 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Čejková, Ingrid (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: pupils at secondary schools; teacher; feedback; the voice of pupils; participation; democracy
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Ingrid Procházková, Ph.D., učo 342061. Změněno: 21. 9. 2016 17:51.
    3. ČEJKOVÁ, Ingrid. Jak zní hlas žáků? In XV. konference kvalitatívny prístup a metódy vo vedách o človeku, Bratislava, 1.-2.2016. 2016. ISBN 978-80-223-4011-3.
      Název anglicky: How the pupils voice sounds?
      RIV/00216224:14210/16:00090893 Konferenční abstrakt. Pedagogika a školství. čeština. Slovensko.
      Čejková, Ingrid (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: the voice of students; high school; teacher; student; feedback; teaching
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 11. 4. 2017 13:22.
    4. ŠVAŘÍČEK, Roman a Ingrid ČEJKOVÁ. Metaforický svět učení. In Strouhal, Martin; Štech, Stanislav. Vzdělání a dnešek. Pedagogické, filosofické, historické a sociální perspektivy. Vydání první. Praha: Karolinum, 2016, s. 124-145. ISBN 978-80-246-3558-3.
      Název anglicky: Metaphorical world of learning
      RIV/00216224:14210/16:00088619 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Švaříček, Roman (203 Česká republika, garant, domácí) -- Čejková, Ingrid (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: methaphors; learning
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 11. 4. 2017 14:02.
    5. ČEJKOVÁ, Ingrid. Mluviti stříbro, mlčeti zlato : Hlas žáků střední školy. In XXIV. konference České asociace pedagogického výzkumu, České Budějovice, 15.-16. září 2016. 2016.
      Název anglicky: Speaking is silver, silence is gold : The voice of high school students
      RIV/00216224:14210/16:00090891 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Čejková, Ingrid (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: the voice of students; high school; teaching
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 27. 4. 2017 08:42.
    6. ČEJKOVÁ, Ingrid. Mluviti stříbro, mlčeti zlato : Hlas žáků střední školy. In XXIV. konference České asociace pedagogického výzkumu, České Budějovice, 15.-16. září 2016. 2016. ISBN 978-80-7394-596-1.
      Název anglicky: Speaking is silver, silence is gold : The voice of high school students
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: the voice of students; high school; teaching
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Ingrid Procházková, Ph.D., učo 342061. Změněno: 25. 4. 2017 17:09.
    7. ČEJKOVÁ, Ingrid. Narrative Inquiry : A Classroom Full of Researchers. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2016, roč. 21, č. 4, s. 169-173. ISSN 1803-7437.
      Digitální knihovna FF MU
      RIV/00216224:14210/16:00096373 Recenze. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Čejková, Ingrid (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: narrative inquiry; childhood

      Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 4. 4. 2018 13:17.
    8. ŠEĎOVÁ, Klára, Roman ŠVAŘÍČEK, Jana SEDLÁČKOVÁ, Ingrid ČEJKOVÁ, Anna ŠMARDOVÁ, Petr NOVOTNÝ a Jiří ZOUNEK. Pojetí výuky a profesní identita začínajících vysokoškolských učitelů. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2016, roč. 21, č. 1, s. 9-34. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2016-1-2.
      Digitální knihovna FF MU
      Název česky: Pojetí výuky a profesní identita začínajících vysokošk
      Název anglicky: Beginning university teachers and their approaches to teaching and professional self-perception
      RIV/00216224:14210/16:00089845 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Šeďová, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Švaříček, Roman (203 Česká republika, domácí) -- Sedláčková, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Čejková, Ingrid (203 Česká republika, domácí) -- Šmardová, Anna (203 Česká republika, domácí) -- Novotný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Zounek, Jiří (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: teaching at the university level;university teachers;approaches to teaching;the relationship between teaching and research
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 11. 4. 2017 15:22.
    9. ČEJKOVÁ, Ingrid. Středoškoláci v knihovně? In Středoškoláci v knihovně? Brno, 12. 10. 2016, Knihovna Jiřího Mahena v Brně. 2016.
      Název anglicky: High school students in the library?
      RIV/00216224:14210/16:00091280 Vyžádané přednášky. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Čejková, Ingrid (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: high school student; library; boredom; lecturer
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Ingrid Procházková, Ph.D., učo 342061. Změněno: 20. 10. 2017 16:13.

    2015

    1. ČEJKOVÁ, Ingrid. Hlas žáků střední školy. In Konference Študentské fórum XV., Občianske združenie Výchova – Veda – Vzdelávanie - Výskum a Fakulta humanitních studií UTB ve Zlíně, 3.-4. 12. 2015, Velké Bílovice. 2015.
      Název anglicky: The voice of high school students
      RIV/00216224:14210/15:00085168 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Čejková, Ingrid (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: the voice of students; high school; teacher; student; feedback; teaching
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 21. 3. 2016 15:40.
    2. ČEJKOVÁ, Ingrid. Když se řekne žákovská knížka. In Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2015, s. 133-137. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2015-1-9.
      URL Digitální knihovna FF MU
      Název anglicky: What does a student's record book comprise?
      RIV/00216224:14210/15:00083016 Popularizační texty a aktivity. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Čejková, Ingrid (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: evaluation; student Book; elementary School

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 14. 4. 2016 12:48.
    3. ČEJKOVÁ, Ingrid. Nuda ve školách. In XIV. československá konference s mezinárodní účastí: Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku, Katedra psychologie, Filozofická fakulta, Univerzita Palackého, 2.-3. 2. 2015, Olomouc. 2015.
      Název anglicky: Boredom at schools
      RIV/00216224:14210/15:00082345 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Čejková, Ingrid (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: boredom; student; teacher; schooling
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 23. 3. 2016 10:08.
    4. ČEJKOVÁ, Ingrid. Nuda ve škole. In Komenský. 2015. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, s. 18-24.
      Název anglicky: Boredom at school
      RIV/00216224:14210/15:00083452 Popularizační texty a aktivity. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Čejková, Ingrid (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: boredom; high school student; fun; teacher

      Změnila: Mgr. Marie Skřivanová, učo 262124. Změněno: 23. 3. 2016 10:10.

    2014

    1. ČEJKOVÁ, Ingrid. Nuda ve škole. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2014, roč. 19, č. 3, s. 155-170. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2014-3-9.
      Digitální knihovna FF MU
      Název anglicky: Boredom in schools
      RIV/00216224:14210/14:00077712 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Čejková, Ingrid (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: boredom; upper secondary school student; teacher; fun
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Ingrid Procházková, Ph.D., učo 342061. Změněno: 25. 9. 2015 13:00.
    2. ČEJKOVÁ, Ingrid. Nuda žáků střední školy. In Konference České asociace pedagogického výzkumu 2014 v Olomouci. 2014. ISBN 978-80-86768-91-5.
      Název anglicky: Boredom at school
      RIV/00216224:14210/14:00090894 Konferenční abstrakt. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Čejková, Ingrid (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: boredom; high school; student; education
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 11. 4. 2017 17:31.
    3. ČEJKOVÁ, Ingrid. Nuda žáků střední školy. In Konference České asociace pedagogického výzkumu 2014 v Olomouci. 2014.
      Název anglicky: Boredom at school
      RIV/00216224:14210/14:00076772 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Čejková, Ingrid (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: boredom; high school; student; education
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Vendula Hromádková, učo 108933. Změněno: 22. 3. 2015 21:44.
Zobrazeno: 1. 5. 2024 16:32