Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2020

    1. BERNARDOVÁ, Dana, Klára KAŠPAROVÁ, Martin FINK, Kateřina IVANOVÁ a Tetiana ARKHANGELSKA. Construction and Significance of Corporate Social Responsibility Indices – from Results to the Essence. Organizacija. Berlin: Walter de Gruyter GmbH, 2020, roč. 53, č. 3, s. 212-226. ISSN 1318-5454. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.2478/orga-2020-0014.
      URL
      angličtina. Německo.
      Klíčová slova anglicky: Corporate Social Responsibility; Index; SMEs; Scoping review; Clarity of CSR index outputs
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Pavlína Kurková, učo 368752. Změněno: 11. 3. 2023 11:33.

    2018

    1. KAŠPAROVÁ, Klára. THE CZECH CSR REPORTS: TOPICS AND QUALITY OF THEIR PROCESSING. Acta academica karviniensis. Karviná: Slezská univerzita, Obchodně podnikatelská fakulta, 2018, roč. 28, č. 2, s. 5-15. ISSN 1212-415X.
      URL
      Název česky: České CSR reporty: témata a kvalita jejich zpracování
      Název anglicky: THE CZECH CSR REPORTS: TOPICS AND QUALITY OF THEIR PROCESSING
      RIV/00216224:14560/18:00104118 Článek v odborném periodiku. angličtina. Česká republika.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: annual report; content analysis; corporate social responsibility reporting; quality; the Czech Republic
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Pavlína Kurková, učo 368752. Změněno: 22. 11. 2023 16:35.
    2. KAŠPAROVÁ, Klára. The Socially Responsible Behaviour of Family Firms: A Scoping Review. Online. In Petr Mikuš, Martin Cenek. International Scientific Conference of Business Economics Management and Marketing 2018. Proceedings of International Scientific Conference of Business Economics Management and Marketing 2018. Brno: Masaryk University, 2018, s. 121-129. ISBN 978-80-210-9164-1.
      odkaz na celý sborník
      Název česky: Společensky odpovědné chování rodinných firem: scoping review
      Název anglicky: The Socially Responsible Behaviour of Family Firms: A Scoping Review
      RIV/00216224:14560/18:00106370 Stať ve sborníku. angličtina. Česká republika.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: corporate social responsibility; family firms; scoping review; Arksey and O'Malley's framework; Web of Science
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Pavel Sedláček, učo 23217. Změněno: 27. 4. 2020 23:35.

    2017

    1. KAŠPAROVÁ, Klára. Family Firms And Their Social Responsibility Disclosure. Online. In JANOŠOVÁ, Lenka, Ladislava KUCHYNKOVÁ a Martin CENEK. ISCOBEMM 2017 - Proceedings of the International Scientific Conference of Business Economics. 1st. Brno: Masaryk University, 2017, s. 119-127. ISBN 978-80-210-8714-9.
      URL
      Název česky: Rodinné firmy a jejich společensky odpovědné reportování
      Název anglicky: Family Firms And Their Social Responsibility Disclosure
      RIV/00216224:14560/17:00108768 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: family firms; CSR reporting; website; community; standards
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Pavel Sedláček, učo 23217. Změněno: 27. 4. 2020 23:30.

    2016

    1. KAŠPAROVÁ, Klára. NON-GOVERNMENTAL ORGANIZATIONS SUPPORTING CSR IN THE CZECH REPUBLIC – ARE THERE ANY LEADERS? Acta academica karviniensis. Slezská univerzita, Obchodně podnikatelská fakulta, 2016, roč. XVI, č. 4, s. 61-67. ISSN 1212-415X.
      El. verze článku je dostupná zde
      Název česky: Nevládní organizace podporující CSR v České republice – jsou zde nějací leadeři?
      Název anglicky: NON-GOVERNMENTAL ORGANIZATIONS SUPPORTING CSR IN THE CZECH REPUBLIC – ARE THERE ANY LEADERS?
      RIV/00216224:14560/16:00093906 Článek v odborném periodiku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Corporate Social Responsibility; Czech Republic; non-governmental organizations; state regulations
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 8. 8. 2017 12:38.

    2015

    1. KAŠPAROVÁ, Klára. Cvičebnice do předmětu Marketing 2. Online. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015.
      Název česky: Cvičebnice do předmětu Marketing 2
      Název anglicky: Workbook

      Klíčová slova anglicky: communications models; vision; mission; brand; communication plan; direct marketing; public relations; advertising
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 2. 2016 18:02.
    2. KAŠPAROVÁ, Klára. Implementation of innovative practices in corporate social responsibility of Czech companies. Online. In Martin Lukeš, Ivana Svobodová, Jan Mareš, Jitka Srpová. Innovation management and Corporate Sustainability 2015. Proceedings of the 3rd International Conference. 1st ed. Prague: Oeconomica, 2015, s. 108-117. ISBN 978-80-245-2092-6.
      http://imacs.vse.cz/conference-proceedings/
      Název česky: Implementace inovativních postupů ve společenské odpovědnosti českých podniků
      Název anglicky: Implementation of innovative practices in corporate social responsibility of Czech companies
      RIV/00216224:14560/15:00095800 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. angličtina. Česká republika.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: corporate social responsibility reporting; materiality; credibility; annual reports
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 22. 9. 2017 12:03.

    2013

    1. KAŠPAROVÁ, Klára a Vilém KUNZ. Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2013, 160 s. Management. ISBN 978-80-247-4480-3.
      Název česky: Moderní přístupy ke společenské odpovědnosti firem a CSR reportování
      Název anglicky: Modern Approaches to Corporate Social Responsibility and CSR Reporting
      RIV/00216224:14560/13:00069932 Odborná kniha. Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant, domácí) -- Kunz, Vilém (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: CSR; CSR reporting; standards; shared values; work-life balance; corporate community involvement; socially responsible investment
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 29. 10. 2013 13:26.

    2012

    1. KAŠPAROVÁ, Klára. Faktory ovlivňující CSR reportování. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 139 s. ISBN 978-80-210-5985-6.
      Munishop
      Název česky: Faktory ovlivňující CSR reportování
      Název anglicky: Factors Influencing CSR Reporting
      RIV/00216224:14560/12:00062597 Odborná kniha. Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: corporate social responsibility reporting; annual report; legitimacy theory; stakeholder theory; positive accounting theory; factors
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lea Novotná, učo 110512. Změněno: 17. 8. 2018 09:39.
    2. KAŠPAROVÁ, Klára. Faktory ovlivňující CSR reportování. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 135 s. ISBN 978-80-210-5985-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-5985-2012.
      Munipress Flexibooks Munishop
      Název česky: Faktory ovlivňující CSR reportování
      Název anglicky: Factors Influencing CSR Reporting

      Změnila: PhDr. Lea Novotná, učo 110512. Změněno: 31. 3. 2020 12:24.

    2011

    1. KAŠPAROVÁ, Klára. Reportování o společenské odpovědnosti podniku. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, 188 s. ISBN 978-80-210-5694-7. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-5694-2011.
      Munishop Munispace
      Název česky: Reportování o společenské odpovědnosti podniku
      Název anglicky: Corporate social responsibility reporting
      RIV/00216224:14560/11:00055661 Odborná kniha. Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Reporting;corporate social responsibility;stakeholders;content analysis;open coding
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lea Novotná, učo 110512. Změněno: 27. 3. 2020 10:10.

    2010

    1. KAŠPAROVÁ, Klára. Rozdíly v objemu reportování o Corporate Social Responsibility mezi jednotlivými regiony a zeměmi. In Ekonomika a management organizací: Výzkum – Výuka – Praxe. ESF MU. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 158-164. ISBN 978-80-210-5273-4.
      Název česky: Rozdíly v objemu reportování o Corporate Social Responsibility mezi jednotlivými regiony a zeměmi
      Název anglicky: Differences in Corporate Social Responsibility reporting volume among regions and countries
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: corporate social responsibility; reporting; CSR report
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 25. 1. 2013 15:34.

    2009

    1. KAŠPAROVÁ, Klára. Attitudes to individual types of stakeholders. In Lukášová, R., Bajdak, A. (eds.): Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison. Katowice: The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice, 2009, s. 138-158. sv. 1. ISBN 978-83-7246-443-9.
      Název česky: Postoje k jednotlivým typům stakeholderů
      RIV/00216224:14560/09:00036888 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Ekonomie. angličtina. Polsko.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Relationship marketing; micro and small enterprises; local authorities
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Ing. Lenka Matějová, Ph.D., učo 175001. Změněno: 8. 3. 2010 15:07.
    2. KAŠPAROVÁ, Klára. Důvody angažovanosti v CSR. Edited by Ladislav Blažek. In BLAŽEK, Ladislav. Vývojové tendence podniků V: specifický výzkum Katedry podnikového hospodářství. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 89-107. ISBN 978-80-210-5003-7.
      Název anglicky: Reasons for CSR involvement
      RIV/00216224:14560/09:00038069 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: CSR; reasons for CSR; involvement benefits from CSR activities
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 4. 2010 15:40.
    3. BLAŽEK, Ladislav, Ondřej ČÁSTEK, Ivana JAŠKOVÁ, Eva KARPISSOVÁ, Petr PIROŽEK, Alena KLAPALOVÁ, Klára KAŠPAROVÁ, Markéta MATULOVÁ, Milan SEDLÁČEK, Marian SVOBODA, Ladislav ŠIŠKA, Jiří ŠPALEK a Eva ŠVANDOVÁ. Konkurenční schopnost podniků. Analýza faktorů hospodářské úspěšnosti. Druhá etapa. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 349 s. ISBN 978-80-210-5058-7.
      Název anglicky: Competitiveness of Companies. Analysis of Factors of Economical Success. Second Period.
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Competitiveness; economic successfulness; company; empiric study
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D., učo 4209. Změněno: 20. 2. 2016 11:32.
    4. KAŠPAROVÁ, Klára a Eva KARPISSOVÁ. Společenská odpovědnost, kodexy, certifikáty. In Konkurenční schopnost podniků. Analýza faktorů hospodářské úspěšnosti. Druhá etapa. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 251-264. 1. ISBN 978-80-210-5058-7.
      Název anglicky: Corporate social responsibility, codes, standards
      RIV/00216224:14560/09:00037996 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant) -- Karpissová, Eva (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: CSR codes standards
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 4. 2010 15:41.
    5. PETROVIČOVÁ, Janka a Klára KAŠPAROVÁ. The Relationships of the Slovak and Czech enterprises towards their stakeholders (By semantic selection test). E + M Ekonomie a management. 2009, roč. 12, č. 2, s. 97-106. ISSN 1212-3609.
      Název česky: Vztah slovenských a českých podniků ke svým stakeholderům (za použití Testu sémantického výběru)
      Název anglicky: The Relationships of the Slovak and Czech enterprises towards their stakeholders (By semantic selection test)
      RIV/00216224:14560/09:00036887 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. angličtina. Česká republika.
      Petrovičová, Janka (703 Slovensko) -- Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: relationship marketing; stakeholders; enterprises; semantic selection test; attitudes
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 4. 2010 15:41.

    2008

    1. KAŠPAROVÁ, Klára a Radoslav ŠKAPA. Insight into Corporate Social Responsibility practices of Czech companies. Journal of Global Strategic Management. Istanbul: Int. Strateg. Manag. and Managers Assoc., 2008, roč. 2, č. 3, s. 47-57. ISSN 1307-6205.
      URL
      Název česky: Vhled do postupů českých podniků v oblasti společenské odpovědnosti firem
      Název anglicky: Insight into Corporate Social Responsibility practices of Czech companies
      RIV/00216224:14560/08:00034105 Článek v odborném periodiku. Ekonomie. angličtina. Turecko.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant, domácí) -- Škapa, Radoslav (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: corporate social responsibility; reporting; content analysis; annual reports
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 22. 11. 2013 10:59.
    2. KAŠPAROVÁ, Klára a Růžena LUKÁŠOVÁ. Relationships of MSE´s with stakeholders: potential for cluster creation. In La compétitivité des enterprises, des territoires et de Etats d´Europe. Conséquences pour le developpement et la cohésion de l´U.E. Poznaň: Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, 2008, s. 458 - 472. ISBN 978-83-7417-356-8.
      Název česky: Vztahy mikro a malých podniků se stakeholdery: potenciál pro tvorbu klastru
      Název anglicky: Relationships of MSE´s with stakeholders: potential for cluster creation
      RIV/00216224:14560/08:00033817 Stať ve sborníku. Ekonomie. angličtina. Polsko.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant) -- Lukášová, Růžena (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: stakeholder
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 4. 2010 15:43.

    2007

    1. KAŠPAROVÁ, Klára. Corporate Social Responsibility - "pečeť kvality"? In Jakost - Quality 2007. 1. vyd. Ostrava: Dům techniky Ostrava, 2007, s. 5-9. ISBN 978-80-02-01902-2.
      Název česky: Corporate Social Responsibility - "pečeť kvality"?
      Název anglicky: Corporate Social Responsibility: an indicator of quality?
      RIV/00216224:14560/07:00031976 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Corporate Social Responsibility Corporate Financial Performance Corporate Social Performance
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 4. 2010 15:44.
    2. KAŠPAROVÁ, Klára a Radoslav ŠKAPA. Insight into Corporate Social Responsibility practices of Czech companies. In Advances in Crafting Business Strategies for National and International Markets. 1. vyd. Antalya: Beykent University, Gebze Institute of Technology and Canakkale Onsekiz Mart University, 2007, s. 916-925. ISBN 978-975-01-3970-3.
      Název česky: Vhled do postupů českých podniků v oblasti společenské odpovědnosti firem
      Název anglicky: Insight into Corporate Social Responsibility practices of Czech companies
      RIV/00216224:14560/07:00032230 Stať ve sborníku. Ekonomie. angličtina. Turecko.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant) -- Škapa, Radoslav (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: corporate social responsibility; reporting; content analysis; annual reports
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 4. 2010 15:44.
    3. KAŠPAROVÁ, Klára a Radoslav ŠKAPA. Insight into Corporate Social Responsibility practices Of Czech companies. In Economy & Business. Bourgas: Science Invest - Bourgas, Bulgaria, 2007, s. 460-469, 19 s. ISBN 978-954-9368-27-7.
      Název česky: Analýza činností českých podniků v oblasti CSR
      Název anglicky: Insight into Corporate Social Responsibility practices Of Czech companies
      RIV/00216224:14560/07:00032449 Stať ve sborníku. Ekonomie. angličtina. Bulharsko.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant, domácí) -- Škapa, Radoslav (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: corporate social responsibility; reporting; content analysis; annual reports
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 5. 5. 2011 16:19.
    4. BLAŽEK, Ladislav, Ondřej ČÁSTEK, Ivana GREGOROVÁ, Eva KARPISSOVÁ, Klára KAŠPAROVÁ, Alena KLAPALOVÁ, Eva KUBÁTOVÁ, Petr PIROŽEK, Petr SUCHÁNEK, Marian SVOBODA, Jindřiška ŠEDOVÁ a Jiří ŠPALEK. Konkurenční schopnost podniků. Primární analýza výsledků empirického šetření. Brno: Masarykova univerzita, 2007, 309 s. ISBN 978-80-210-4456-2.
      Název anglicky: Competitiveness of Companies
      Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Competitiveness; economic successfulness; company; empiric study
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D., učo 4209. Změněno: 20. 2. 2016 11:21.
    5. LUKÁŠOVÁ, Růžena a Klára KAŠPAROVÁ. Motivation a établir et a maintenir les relations avec les parties prenantes : résultats de ľenquete qualitative. In L´Europe et le developpement regional. Politiques communautaires, entrepreneuriat et mobilisation de la société civile. Lisabon: Offsetmais, 2007, s. 463 - 472. ISBN 978-989-95523-0-2.
      Název česky: Motivace k budování a udržování vztahů se stakeholdery: výsledky kvalitativního výzkumu
      Název anglicky: Motivation for building and maintaining relationships with stakeholders - research results
      RIV/00216224:14560/07:00032368 Stať ve sborníku. Ekonomie. francouzština. Česká republika.
      Lukášová, Růžena (203 Česká republika, garant) -- Kašparová, Klára (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: Relationship marketing stakeholders micro and small enterprises
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 4. 2010 15:50.
    6. KAŠPAROVÁ, Klára. Oceňování společenské odpovědnosti podniku. In Festive scientific conference on the occasion of 15th anniversary of the establishment of faculty of business and management. 1. vyd. Brno: Vysoké učení technické fakulta Podnikatelská Brno, 2007, s. x, 1 s. ISBN 978-80-214-3482-0.
      Název česky: Oceňování společenské odpovědnosti podniku
      Název anglicky: Corporate Social Performance
      RIV/00216224:14560/07:00022691 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Corporate Social Responsibility Corporate Social Performance
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 4. 2010 15:51.
    7. KAŠPAROVÁ, Klára a Radoslav ŠKAPA. Reporting o aktivitách sociální odpovědnosti českých a slovenských podniků. In Vývojové tendence podniků III (Svazek II). první. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2007, s. 627-644, 17 s. ISBN 978-80-210-4466-1.
      Název anglicky: Corporate social responsibility reporting - survey of Czech and Slovak companies
      RIV/00216224:14560/07:00032744 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant) -- Škapa, Radoslav (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: Social corporate responsibility; annual reports; content analysis
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 4. 2010 15:52.
    8. KAŠPAROVÁ, Klára a Radoslav ŠKAPA. Reporting o společenské zodpovědnosti - průzkum českých podniků. In Znalostní ekonomika - trendy rozvoje vzdělávání, vědy a praxe. 1. vydání. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007, s. 55-63. ISBN 978-80-7318-646-3.
      Název anglicky: Corporate social responsibility reporting - survey of Czech companies
      RIV/00216224:14560/07:00032739 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant) -- Škapa, Radoslav (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: sociálně zodpovědné chování; reporting; analýza výročních zpráv
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 4. 2010 15:52.
    9. KAŠPAROVÁ, Klára. Reportování o společenské odpovědnosti podniku. In Problematika Corporate Social Responsibility se zaměřením na lidský kapitál, Gender Studies a environmentální management. 2007. vyd. Liberec: Technická univerzita v Liberci, 2007, s. 226-232. ISBN 978-80-7372-289-0.
      Název česky: Reportování o společenské odpovědnosti podniku
      Název anglicky: Corporate Social Responsibility Reporting
      RIV/00216224:14560/07:00050882 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Corporate Social Responsibility (CSR) stakeholders reporting annual reports sustainability reports

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 13. 4. 2012 18:41.
    10. ŠKAPA, Radoslav a Klára KAŠPAROVÁ. Sociální zodpovědnost ve výročních zprávách českých a slovenských podniků. In Ekonomika firiem 2007. 1. vyd. Košice: EU Bratislava PHF Košice, 2007, s. 16-16. ISBN 978-80-225-2392-9.
      Název česky: Sociální zodpovědnost ve výročních zprávách českých a slovenských podniků
      Název anglicky: Corporate Social Responsibility in the annual reports of Czech and Slovak companies
      RIV/00216224:14560/07:00032448 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Škapa, Radoslav (203 Česká republika) -- Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Sociálně zodpovědné chování; reporting; analýza výročních zpráv
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 19. 10. 2007 11:06.
    11. KAŠPAROVÁ, Klára a Eva KARPISSOVÁ. Společenská odpovědnost, kodexy, certifikáty. In Konkurenční schopnost podniků (Primární analýza výsledků empirického šetření). 1. vyd. Brno: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2007, s. 277-289. CVKS. ISBN 978-80-210-4456-2.
      Název česky: Společenská odpovědnost, kodexy, certifikáty
      Název anglicky: Social responsibility, codices, certificates
      RIV/00216224:14560/07:00023212 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant) -- Karpissová, Eva (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: Corporate Social Responsibility Codices Certificates

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 4. 2010 15:53.
    12. KAŠPAROVÁ, Klára. Společenská odpovědnost podniků - vyhodnocení. In Vývojové tendence podniků III. 1. vyd. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2007, s. 375-407. ISBN 978-80-210-4466-1.
      Název česky: Společenská odpovědnost podniků - vyhodnocení
      Název anglicky: Corporate Social Responsibility - interpretation of research results
      RIV/00216224:14560/07:00023213 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: CSR philanthropy corporate volunteering partnership sponsorship
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 23. 1. 2008 14:42.
    13. KAŠPAROVÁ, Klára. Společenská odpovědnost podniku a související koncepty. In Mezinárodní Baťova Doktorandská konference. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2007, s. 86. ISBN 978-80-7318-529-9.
      Název česky: Společenská odpovědnost podniku a související koncepty
      Název anglicky: Corporate Social Responsibility and its closed concepts
      RIV/00216224:14560/07:00032215 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Corporate Social Responsibility Corporate Citizenship Corporate Social Responsiveness Corporate Social Performance and Business Ethics
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 4. 2010 15:54.
    14. KAŠPAROVÁ, Klára. Výhody vyplývající z aplikace Corporate Social Responsibility. In Economic Theory and Practice Today and Tomorrow II. 1. vyd. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela v Banskej Bystrici, 2007, s. 41. ISBN 978-80-8083-203-2.
      Název česky: Výhody vyplývající z aplikace Corporate Social Responsibility
      Název anglicky: Advantages Flowing from Application of Corporate Social Responsibility
      RIV/00216224:14560/07:00032214 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Slovensko.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Corporate Social Responsibility benefit costs quality image
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 4. 2010 15:54.
    15. KAŠPAROVÁ, Klára a Alena KLAPALOVÁ. Vztahy se stakeholdery - výsledky kvalitativního výzkumu mezi mikro a malými podniky v Jihomoravském regionu. In Marketing a obchod 2007. 1. vyd. Zvolen: Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva na Drevárskej fakulte Technickej univerzity vo Zvolene, 2007, s. 112-116. ISBN 978-80-8093-026-4.
      Název česky: Vztahy se stakeholdery - výsledky kvalitativního výzkumu mezi mikro a malými podniky v Jihomoravském regionu
      Název anglicky: Relationships with stakeholders - results of qualitative research among MSE in South Moravian region
      RIV/00216224:14560/07:00032750 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant) -- Klapalová, Alena (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: MSE relationship marketing establishing and maintaining relationships stakeholders.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 4. 2010 15:55.
    16. KAŠPAROVÁ, Klára a Alena KLAPALOVÁ. Vztahy SME se stakeholdery. In Vývojové tendence podniků III. 1. vyd. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2007, s. 717-730. ISBN 978-80-210-4466-1.
      Název česky: Vztahy SME se stakeholdery
      Název anglicky: Relationships of SME with stakeholders
      RIV/00216224:14560/07:00020726 Stať ve sborníku. Řízení, správa a administrativa. čeština. Česká republika.
      Kašparová, Klára (203 Česká republika, garant) -- Klapalová, Alena (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: Relationship marketing relationships stakeholders MSE
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D., učo 1126. Změněno: 9. 4. 2010 15:56.

    2006

    1. KAŠPAROVÁ, Klára. Community involvement - zdroj konkurenční výhody. In Nová teorie ekonomiky a managementu organizace - 2. díl. 2006. vyd. Praha: Vysoká škola ekonomická, 2006, s. 615-620. ISBN 80-245-1091-X.
      Název česky: Community involvement - zdroj konkurenční výhody
      Název anglicky: Community involvement – the source of competitive advantage
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: community involvement, stakeholders, performance
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 29. 11. 2006 17:59.
    2. DOLEŽALOVÁ-KAŠPAROVÁ, Klára. Corporate Citizenship: forma dárcovství či alternativa ke Corporate Social Responsibility. In Agroregion 2006 Zvyšování konkurenceschopnosti v zemědělství, Sekce III Regiony - podniky - zdroje. 1. vyd. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta, 2006, s. 43-46. ISBN 80-7040-871-5.
      Název česky: Corporate Citizenship: forma dárcovství či alternativa ke Corporate Social Responsibility
      Název anglicky: Corporate Citizenship: Form of Philanthropy or Alternative to Corporate Social Responsibility
      Akustika a kmity.
      Klíčová slova anglicky: Corporate Social Responsibility, Corporate Citizenship, Philanthropy

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 4. 9. 2006 11:27.
    3. KAŠPAROVÁ, Klára a Radoslav ŠKAPA. Environmentální profil podniků ve vztahu k jejich organizaci a řízení. In Interakce ekonomie, managementu a práva při rozvoji regionů. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 59-68. ISBN 80-210-4095-5.
      Název česky: Environmentální profil podniků ve vztahu k jejich organizaci a řízení
      Název anglicky: The Company environmental profile

      Klíčová slova anglicky: Corporate Social Responsibility, environmental friendly products, environmental behaviour

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 22. 9. 2006 13:47.
    4. KAŠPAROVÁ, Klára a David KAŠPAR. Metodologické problémy při zkoumání vztahu mezi společenskou a finanční výkonností podniku. In Marketing a obchod. 1. vyd. Zvolen: Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva, 2006, s. 92-95. ISBN 80-8093-009-0.
      Název česky: Metodologické problémy při zkoumání vztahu mezi společenskou a finanční výkonností podniku
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Corporate Social Performance, Corporate Financial Performance
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 12. 12. 2006 12:57.
    5. KAŠPAROVÁ, Klára. Společenská zodpovědnost podniku – způsoby jejího měření a vztah k finanční výkonnosti podniku. In Vývojové tendence podniků II. - Svazek I. 2006. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 159-217. ISBN 80-210-4133-1.
      Název anglicky: Corporate Social Responsibility - ways of measurement and its relationship with corporate financial performance
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Corporate Social Responsibility, Corporate Social Performance, stakeholders, Corporate Financial Performance, Socially Responsible Investment
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 2. 12. 2006 13:25.
    6. KAŠPAROVÁ, Klára a Radoslav ŠKAPA. The Company environmental profile ant its relation to organization and management of a company. In X. International Conference of Doctoral Students, Brno, September 2006. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 11-11. ISBN 80-210-4156-0.
      Název česky: Environmentální profil podniků ve vztahu k jejich organizaci a řízení
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Managerial style, environmental profile of a company
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 5. 5. 2011 16:04.
    7. KAŠPAROVÁ, Klára. Vztah Public Relations a Marketingu. In Česká ekonomika v procesu globalizace. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 65-69. ISBN 80-210-4089-0.
      Název česky: Vztah Public Relations a Marketingu
      Název anglicky: The Relationship between Public Relations and Marketing

      Klíčová slova anglicky: Public Relations, Marketing, model of Grunig

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 22. 9. 2006 16:49.

    2005

    1. DOLEŽALOVÁ, Klára. Filantropie jako jedna z možností Community Involvement. In MendelNet 2005. 1. vyd. Brno: KONVOJ, 2005, s. 170-177. ISBN 80-7302-107-2.
      Název česky: Filantropie jako jedna z možností Community Involvement
      Název anglicky: Philanthropy - one possibility of community involvement

      Klíčová slova anglicky: community; community involvement; philanthropy; MUSH sponsorship; cause-related marketing

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 1. 2006 16:51.
    2. DOLEŽALOVÁ, Klára. Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations. In Nové trendy v podnikovom manažmente. 1. vyd. Košické Hámre: Royal Unicorn, s.r.o., Muškátová 30, 040 11 Košice, 2005, s. 40-46. ISBN 80-969181-3-3.
      Název česky: Manažerské nástroje pro vyhodnocování aktivit Public Relations
      Název anglicky: Managerial tools for evaluating activities of Public Relations

      Klíčová slova anglicky: Public Relations; evaluation; Macro model of evaluation

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 1. 2006 16:54.
    3. BLAŽEK, Ladislav, Klára DOLEŽALOVÁ, Alena KLAPALOVÁ a Ladislav ŠIŠKA. Metodická východiska zkoumání a řízení inovační výkonnosti podniku. Brno: ESF MU Brno, 2005.
      Název česky: Metodická východiska zkoumání a řízení inovační výkonnosti podniku
      Název anglicky: Methodical basis for research and control of innovations in an enterprise
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: competitiveness; innovation; stakeholders; stakeholder management
      Recenzováno: ano

      Změnila: Ing. Naďa Voráčová, učo 62883. Změněno: 21. 5. 2009 09:47.
    4. HÁLEK, Ivan, Petr SMUTNÝ, Eva KUBÁTOVÁ, Jan ŽÁK, Klára DOLEŽALOVÁ, Dagmar PALATOVÁ, Boris JANČA a Ivana KRAJČOVIČOVÁ. Podpora aktivních metod výuky managementu. In Vyvojové tendence podniků (Svazek II.). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, s. 375-408, 33 s. ISBN 80-210-3847-0.
      Název česky: Podpora aktivních metod výuky managementu
      Název anglicky: Support of the active tutitional methods of management
      RIV/00216224:14560/05:00012764 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Hálek, Ivan (203 Česká republika, garant) -- Smutný, Petr (203 Česká republika) -- Kubátová, Eva (203 Česká republika) -- Žák, Jan (203 Česká republika) -- Doležalová, Klára (203 Česká republika) -- Palatová, Dagmar (703 Slovensko) -- Janča, Boris (203 Česká republika) -- Krajčovičová, Ivana (703 Slovensko)
      Klíčová slova anglicky: Simulační manažerská hra; teorie sítí

      Změnila: Ing. Eva Švandová, Ph.D., učo 22310. Změněno: 12. 1. 2006 13:40.
    5. HÁLEK, Ivan, Radoslav ŠKAPA, Petr SMUTNÝ, Eva ŠVANDOVÁ, Jan ŽÁK, Klára KAŠPAROVÁ, Dagmar PALATOVÁ, Ivana KRAJČOVIČOVÁ a Boris JANČA. Potenciály klastrovatelnosti odvětví. In Vyvojové tendence podniků (Svazek II.). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, s. 317-335, 18 s. ISBN 80-210-3847-0.
      Název česky: Potenciály klastrovatelnosti odvětví
      Název anglicky: Potential of industrial clustering
      RIV/00216224:14560/05:00012765 Stať ve sborníku. Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Hálek, Ivan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Škapa, Radoslav (203 Česká republika, domácí) -- Smutný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Švandová, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Žák, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Kašparová, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Palatová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Krajčovičová, Ivana (703 Slovensko, domácí) -- Janča, Boris (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: klastr; potenciál klastrovatelnosti; aglomerace; průmyslové komplexy; sociální sítě; expertní identifikace odvětví.
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 5. 5. 2011 16:02.
    6. DOLEŽALOVÁ, Klára. Public Relations. In MEKON 2005 - Sborník příspěvků ze VII. ročníku mezinárodní konference. Ostrava: VŠB - Technická univerzita Ostrava, 2005, s. 63-66. ISBN 80-248-0846-3.
      Název česky: Public Relations
      Název anglicky: Public Relations

      Klíčová slova anglicky: Public Relations; stakeholders; marketing; Grunigs models

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 1. 2006 16:52.
    7. BLAŽEK, Ladislav, Klára DOLEŽALOVÁ a Alena KLAPALOVÁ. Společenská odpovědnost podniků. Brno: ESF MU Brno, 2005.
      Název česky: Společenská odpovědnost podniků
      Název anglicky: Corporate Social Responsibility
      Ekonomie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: corporate social responsibility; innovation; socially responsible investment

      Změnila: Ing. Naďa Voráčová, učo 62883. Změněno: 21. 5. 2009 09:48.
    8. DOLEŽALOVÁ, Klára. Vybrané indexy používané při rozhodování o investování do společensky zodpovědných podniků. In Progressive Methods and Tools of Management and Economics of Companies. 1. vyd. Brno: Vysoké učení technické v Brně, Podnikatelská fakulta, 2005, 6 s. ISBN 80-214-3099-0.
      Název česky: Vybrané indexy používané při rozhodování o investování do společensky zodpovědných podniků
      Název anglicky: Selected indexes used in Socially Responsible Investment

      Klíčová slova anglicky: Socially Responsible Investment; Corporate Social Responsibility; indexes

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 1. 2006 16:48.
    9. DOLEŽALOVÁ, Klára. Využití stakeholderského přístupu při zkoumání vztahů mezi podnikem a relevantními subjekty. In Marketing a obchod 2005 - Modelovanie využitia zdrojov a uplatnenia produktov na trhoch EÚ. 1. vyd. Zvolen: Drevárská fakulta Technickej univerzity vo Zvolene, 2005, s. 69-73. ISBN 80-89029-97-3.
      Název česky: Využití stakeholderského přístupu při zkoumání vztahů mezi podnikem a relevantními subjekty
      Název anglicky: Application of stakeholder approach to the investigation of relationships between company and its subjects

      Klíčová slova anglicky: Stakeholders; Corporate Social Responsibility; Company Life Cycle

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 1. 2006 16:35.
    10. DOLEŽALOVÁ, Klára. Vývoj koncepce společenské zodpovědnosti podniku. In Ekonomie, právo, management : Vzájemné vztahy v procesu trvale udržitelného rozvoje. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2005, s. 13-22. ISBN 80-210-3820-9.
      Název česky: Vývoj koncepce společenské zodpovědnosti podniku
      Název anglicky: Corporate Social Responsibility - development of thought

      Klíčová slova anglicky: Corporate Social Responsibility; Corporate Social Performance

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 1. 2006 16:34.
    11. DOLEŽALOVÁ, Klára. Vztah podnik - community a Corporate Social Responsibility jako jeden z nástrojů konkurenceschopnosti podniku. In Vývojové tendence podniků (Svazek I.). Brno: ESF MU Brno, 2005, s. 29-74. ISBN 80-210-3847-0.
      Název česky: Vztah podnik - community a Corporate Social Responsibility jako jeden z nástrojů konkurenceschopnosti podniku
      Název anglicky: Relationship between company and community, Corporate Social Responsibility - one of instruments of competitiveness

      Klíčová slova anglicky: Corporate Social Responsibility; Corporate Social Performance; stakeholders; Corporate Citizenship; Philanthropy; Socially Reesponsible Investment

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 9. 1. 2006 16:33.

    2004

    1. FORET, Miroslav, Klára KAŠPAROVÁ, Michael DOLEŽAL a Radoslav ŠKAPA. Marketing. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2004, 166 s. ISBN 80-210-3500-5.
      Název anglicky: Marketing

      Klíčová slova anglicky: Marketing; textbook

      Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 5. 5. 2011 15:28.

    2003

    1. DOLEŽALOVÁ, Klára. Budování značky s pomocí Event Marketingu. In Marketing a obchod 2003. Zvolen: STYLE, 2003, s. 85-87. ISBN 80-969033-0-6.
      Název anglicky: Brand Building with the Help of Event Marketing

      Klíčová slova anglicky: Event Marketing; Brand Building

      Změnila: Ing. Klára Kašparová, Ph.D., učo 16090. Změněno: 6. 10. 2005 14:58.
    2. FORET, Miroslav, Klára KAŠPAROVÁ, Michael DOLEŽAL a Radoslav ŠKAPA. Marketing. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2003, 158 s.
      Název anglicky: Marketing

      Klíčová slova anglicky: Marketing; textbook

      Změnil: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D., učo 10072. Změněno: 23. 10. 2023 12:37.
Zobrazeno: 27. 9. 2024 00:25