Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2018

    1. DOSEDLA, Martin, Zdeněk HODIS, Jiří HRBÁČEK, Martin KUČERA a Gabriela ŠTĚPÁNOVÁ. Didaktika informačních technologií pro 1. stupeň ZŠ. 2018, 87 s.

    2015

    1. HODIS, Zdeněk, Jiří HRBÁČEK a Martin KUČERA. CAD a vizualizace ve výuce technické grafiky. In Eva Hájková, Kamila Hasilová. XXXIII International Colloquium on the Management of Educational Process. Brno: Univerzita obrany, 2015, s. 1-7. ISBN 978-80-7231-995-4.
    2. KUČERA, Martin a Petr VYBÍRAL. New technologies in education. In Erasmus+ teaching mobility Private Pädagogische Hochschule Linz. 2015.

    2014

    1. KUČERA, Martin a Petr ŠAVELKA. Aplikace 3D grafiky ve výuce na ZŠ. In Systémová podpora trvalého profesního rozvoje (CPD) pedagogických pracovníků propojením pedagogické fakulty se školami na Jižní Moravě – EDUCOLAND. 8 s. 2014.
    2. HRBÁČEK, Jiří, Petr VYBÍRAL a Martin KUČERA. Dotkni se vědy - workshop - Cestuji časem: od mamutů po roboty. Masarykova univerzita, 2014.
    3. HRBÁČEK, Jiří, Martin KUČERA, Zdeněk HODIS a Martin DOSEDLA. ICT IN TECHNICAL SUBJECTS. International Journal of Information and Communication Technologies in Education. 2014, roč. 1/2014, č. 3, s. 5-16. ISSN 1805-3726.
    4. DOSEDLA, Martin, Gabriela ŠTĚPÁNOVÁ, Martin KUČERA a Roman FOUČEK. Kurz: SZ7BP_DTI2 - Informační technologie 2 - prezenční studium. Online. In Katedra technické a informační výchovy - elmood.ped.muni.cz. 2014.
    5. KUČERA, Martin. Námět formule. In Systémová podpora trvalého profesního rozvoje (CPD) pedagogických pracovníků propojením pedagogické fakulty se školami na Jižní Moravě – EDUCOLAND. 2014.
    6. KUČERA, Martin. Praktická robotika na ZŠ - prchající kartáčci. In Systémová podpora trvalého profesního rozvoje (CPD) pedagogických pracovníků propojením pedagogické fakulty se školami na Jižní Moravě – EDUCOLAND. 6 s. 2014.
    7. HROMČÍK, Tomáš. REALIZACE ELEKTRONICKÝCH SYSTÉMŮ V PROSTŘEDÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLY. Online. odborný garant práce. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Jan Krotký. KUČERA, Martin. Olympiáda techniky Plzeň 2014. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2014, s. 60-64. ISBN 978-80-261-0372-1.
    8. HRBÁČEK, Jiří, Martin KUČERA, Zdeněk HODIS, Robin HORÁK a Jiří STRACH. ROBOTIC SYSTEMS IN TECHNICAL EDUCATION. In Jana Kapounová, Kateřina Kostolányová. Information and Communication Technology in Education. Proceedings. Ostrava: University of Ostrava, 2014, s. 93-98. ISBN 978-80-7464-561-7.
    9. HRBÁČEK, Jiří, Martin KUČERA, Zdeněk HODIS, Robin HORÁK a Jiří STRACH. ROBOTIC SYSTEMS IN TECHNICAL EDUCATION. In Information and Communication Technology in Education. Proceedings. 2014.
    10. KUČERA, Martin. Výroba plošných spojů na ZŠ - realita nebo utopie? In Systémová podpora trvalého profesního rozvoje (CPD) pedagogických pracovníků propojením pedagogické fakulty se školami na Jižní Moravě – EDUCOLAND. 5 s. 2014.
    11. KUČERA, Martin. Výuka domovních rozvodů elektrické instalace na základní škole. In Systémová podpora trvalého profesního rozvoje (CPD) pedagogických pracovníků propojením pedagogické fakulty se školami na Jižní Moravě – EDUCOLAND. 2014.
    12. HODIS, Zdeněk, Petr VYBÍRAL, Jiří HRBÁČEK, Martin KUČERA a Sylva VINKLOVÁ. Výuka technické grafiky s využitím výpočetní techniky na ZŠ. In Miroslav Chráska, Milan Klement, Čestmír Serafín, Martin Havelka. Trendy ve vzdělávání informační technologie a technické vzdělávání „TVV 2014“ mezinárodní vědecko-odborná konference. 2014. vyd. Olomouc: agentura gevak s.r.o., 2014, s. 188-191. ISBN 978-80-86768-89-2.
    13. KUČERA, Martin. Využití sady aplikací Google Apps ve výuce. In Systémová podpora trvalého profesního rozvoje (CPD) pedagogických pracovníků propojením pedagogické fakulty se školami na Jižní Moravě – EDUCOLAND. 3 s. 2014.
    14. KUČERA, Martin. Využití technologie Adobe Flash ve výuce. In Systémová podpora trvalého profesního rozvoje (CPD) pedagogických pracovníků propojením pedagogické fakulty se školami na Jižní Moravě – EDUCOLAND. 7 s. 2014.
    15. HRBÁČEK, Jiří, Zdeněk HODIS a Martin KUČERA. ZKUŠENOSTI S VÝUKOU STAVBY A PROGRAMOVÁNÍ ROBOTŮ NA ZŠ. Online. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Jan Krotký. Olympiáda techniky Plzeň 2014. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2014, s. 8-13. ISBN 978-80-261-0372-1.
    16. HRBÁČEK, Jiří, Zdeněk HODIS a Martin KUČERA. ZKUŠENOSTI S VÝUKOU STAVBY A PROGRAMOVÁNÍ ROBOTŮ NA ZŠ. In Olympiáda techniky Plzeň 2014. 2014.

    2013

    1. KUČERA, Martin, Jiří HRBÁČEK a Jiří STRACH. APPLICATION OF FLASH ANIMATIONS IN THE INTERACTIVE WHITEBOARD ENVIRONMENT. In Szakal, A. 2013 11TH IEEE INTERNATIONAL CONFERENCE ON EMERGING ELEARNING TECHNOLOGIES AND APPLICATIONS (ICETA 2013). NEW YORK: IEEE, 2013, s. 243-245. ISBN 978-1-4799-2162-1.
    2. KUČERA, Martin, Jiří HRBÁČEK a Jiří STRACH. APPLICATION OF FLASH ANIMATIONS IN THE INTERACTIVE WHITEBOARD ENVIRONMENT. In ICETA 2013 - 11th International conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. Košice: Technical University of Kosice, Slovakia, 2013, s. nestránkováno, 3 s. ISBN 978-1-4799-2161-4.
    3. KUČERA, Martin. Digitální technika. Brno, 2013.
    4. HODIS, Zdeněk, Martin KUČERA a Jiří HRBÁČEK. Grafická komunikace a technické kreslení. In Eva Hájková, Rita Vémolová. XXXI International Colloquium on the Management of Educational Process: proceedings of abstracts and electronic versions of reviewed contributions on CD-ROM. Brno: Univerzita obrany, 2013, s. 1-8. ISBN 978-80-7231-923-7.
    5. HRBÁČEK, Jiří, Martin KUČERA, Zdeněk HODIS a Martin DOSEDLA. ICT in technical subjects. In Jana Kapounová, Kateřina Kostolányová. Information and Communication Technology in Education. Proceedings. first, 2013. Ostrava: University of Ostrava, 2013, s. 103-111. ISBN 978-80-7464-324-8.
    6. HRBÁČEK, Jiří, Martin KUČERA a Jiří STRACH. Teaching robot programming can be a new opportunity for technical subjects of study. In Szakal, A. 2013 11TH IEEE INTERNATIONAL CONFERENCE ON EMERGING ELEARNING TECHNOLOGIES AND APPLICATIONS (ICETA 2013). NEW YORK: IEEE, 2013, s. 133-137. ISBN 978-1-4799-2162-1.
    7. KUČERA, Martin, Jiří HRBÁČEK a Jiří STRACH. Teaching robot programming can be a new opportunity for technical subjects of study. In ICETA 2013 - 11th International conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. Košice: Technical University of Kosice, Slovakia, 2013, s. nestránkováno, 5 s. ISBN 978-1-4799-2161-4.
    8. UŽ JE ČAS (software)
      KUČERA, Martin. UŽ JE ČAS. 2013.

    2012

    1. HRBÁČEK, Jiří a Martin KUČERA. Dynamic study support with connected external systems. In Anikó Szakál. 10th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications (ICETA 2012). 1. vyd. New York, USA: IEEE, 2012, s. 143-148. ISBN 978-1-4673-5122-5.
    2. KUČERA, Martin. Elektromontážní souprava a její využití na základní škole. In Jiří Hrbáček. Nové technologie ve výuce. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 3 s. ISBN 978-80-210-5942-9.
    3. HRBÁČEK, Jiří, Jiří STRACH a Martin KUČERA. Studijní a výukové opory s vnitřní inteligencí. In Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové: Nakladatelství Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2012, s. 53-55. ISBN 978-80-7435-175-4.
    4. HRBÁČEK, Jiří a Martin KUČERA. Vliv technické výchovy na bezpečnost práce. Journal of Technology and Information Education. Olomouc, 2012, roč. 4, č. 2, s. 57-59. ISSN 1803-537X.
    5. HRBÁČEK, Jiří a Martin KUČERA. Vliv technické výchovy na bezpečnost práce. In Celoživotné vzdelávanie v oblasti BOZP. Nitra: GARMOND Nitra, 2012, s. 75-79. ISBN 978-80-558-0072-1.
    6. HRBÁČEK, Jiří a Martin KUČERA. Výstava Labyrint poznání, Technické muzeum Brno - exponát drážní zabezpečovací systém řízený procesorem Robokit. 2012.
    7. HRBÁČEK, Jiří a Martin KUČERA. Workshop technické muzeum Brno v rámci derniéry Výstavy Labyrint poznání. 2012.

    2011

    1. KUČERA, Martin. Elektrotechnika 2. Brno, 2011.
    2. KUČERA, Martin, Jiří HRBÁČEK, Pavel KLÍMA a Zdeněk HODIS. LABYRINT POZNÁNÍ: interaktivní výstava v Technickém muzeu Brno. 2011.
    3. KUČERA, Martin. Využití externích systémů spolupracujících s Flash animacemi k motivaci žáků s mentální retardací. In prof. PaedDr. Jozef Pavelka, CSc., PaedDr. Jaroslav Šoltés, PhD., Mgr. Dušan Macura, PhD. Zborník príspevkov z EVO/VRVS videokonferencie ako súčasti medzinárodnej vedecko-odbornej konferencie Technológie vzdelávania v príprave učiteľov prírodovedných a technických predmetov. první. Prešov: Katedra F - M - T FHPV PU v Prešove, Prešovská univerzita v Prešove, 2011, s. 90-92. ISBN 978-80-555-0445-2.

    2010

    1. DOSEDLA, Martin. Nové technologie ve výuce 2010. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 30 s. ISBN 978-80-210-5333-5.
    2. KUČERA, Martin. Olympiáda techniky Plzeň 2010 - Mezinárodní studentská soutěž a konference. Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy – oddělení technické výchovy Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni, 2010.
    3. KUČERA, Martin a Jiří HRBÁČEK. Praktická robotika na ZŠ. In Nové technologie ve výuce 2010. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 3 s. ISBN 978-80-210-5333-5.

    2009

    1. KUČERA, Martin, Robin HORÁK, Michal KUNEŠ a Jiří HRBÁČEK. Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů. In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 s. ISBN 978-80-210-5092-1.
    2. KUČERA, Martin a Jiří HRBÁČEK. Možnosti propojení Flash animací s měřícími systémy pro podporu výuky. In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 s. ISBN 978-80-210-5092-1.
    3. KUČERA, Martin. Olympiáda techniky Plzeň 2009 - Mezinárodní studentská soutěž a konference. Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy – oddělení technické výchovy Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni, 2009.
    4. KUČERA, Martin. Soutěž tvořivosti studentů 2009, pořádáno KTeIV. 2009.
    5. KUČERA, Martin. Soutěž tvořivosti studentů 2009, pořádáno KTeIV. 2009.
    6. KUČERA, Martin. Soutěž tvořivosti studentů 2009, pořádáno KTeIV. 2009.
    7. KUČERA, Martin. Soutěž tvořivosti studentů 2009, pořádáno KTeIV. 2009.
    8. KUČERA, Martin a Jiří HRBÁČEK. THE BASIC WAY OF REALIZATION OF THE MEASUREMENT SYSTEM COOPERATING WITH PC INTEGRATED TO STUDY SUPPORTS USING FLASH ANIMATIONS. In Multimedia in Physics Teaching and Learning. Udine: University of Udine, 2009, 3 s. ISBN 2-914771-61-4.
    9. KUČERA, Martin a Jiří HRBÁČEK. THE POSSIBILITIES OF USING A COUNTER CO-OPERATING WITH PC AND ITS CONTROLLING FROM A FLASH ANIMATION. In ICETA 2009- 7th international conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. Košice: Technical University of Kosice, Slovakia, 2009, 2 s. ISBN 978-80-8086-128-5.
    10. KUČERA, Martin a Jiří HRBÁČEK. Základní způsob realizace měřícího systému spolupracujícího s PC integrovaného pomocí Flash animace do výukových opor. In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 s. ISBN 978-80-210-5092-1.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 18. 9. 2024 21:25