10. Teoretická reflexe celospolečenských fenoménů: implikace pro pedagogiku, vědění a učitelskou profesi

Markéta Košatková

Obsah kapitoly


10.7 Použitá literatura

Použitá literatura v textu

  • Beck, U. (2011). Riziková společnost. Praha: Slon.
  • Cohen, A. M. (2011). The gamification of education. The Futurist, 45, 16-17. Dostupné z: https://www.proquest.com/magazines/gamification-education/docview/884627174/se-2?accountid=16531
  • Eubanks, V. (2018). Automating Inequality: How High-Tech Tools Profile, Police, and Punish the Poor. St. Martin's Press: New York.
  • Keller, J. (2010). Dějiny klasické sociologie. Praha: SLON.
  • Korthagen, F. (2011). Jak spojit praxi s teorií: didaktika realistického vzdělávání učitelů. Brno: Paido.
  • Lorenzová, J. (2016). Kontexty vzdělávání v postmoderní situaci. Praha: Univerzita Karlova.
  • Mirzoeff, N. (2018). Jak vidět svět. Praha: ArtMap.
  • Morozov, E. (2013). To Save Everything, Click Here: Technology, Solutionism, and the Urge to Fix Problems that Don’t Exist. Penguing Books: London.
  • Srnicek, N. (2016). Platform Capitalism. Polity: Cambridge.