Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2023

    1. HOLEŠINSKÁ, Andrea and Martin ŠAUER. Destinace – Turistický region vs. administrativní jednotka (Destination – Tourist Region vs. Administrative Unit). Online. In Klímová, Viktorie a Vladimír Žítek. XXVI. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2023, p. 290-297. ISBN 978-80-280-0311-1. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P280-0311-2023-34.
    2. VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER and Helena KUBÍČKOVÁ. ZMĚNILA PANDEMIE GEOGRAFICKOU STRUKTURU NÁVŠTĚVNOSTI EVROPY? (Has the Pandemic Changed the Geographic Structure of Europe's Visitors?). Online. In Viktorie Klímová, Vladimír Žítek. XXVI. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2023, p. 317-324. ISBN 978-80-280-0311-1. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P280-0311-2023-37.

    2022

    1. VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER and Helena KUBÍČKOVÁ. TURISTICKÁ ATRAKTIVITA MĚST ČR VE SVĚTLE NÁVŠTĚVNOSTI ZAHRANIČNÍCH TURISTŮ 2018 A 2020 (Tourist Attractiveness of Cities in the Czech Republic in the Spotlight of Foreign Tourism from 2018 to 2020). Online. In Klímová, V., Žítek, V. XXV. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2022, p. 312-319. ISBN 978-80-280-0068-4. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P280-0068-2022-38.

    2021

    1. ŠAUER, Martin, Jiří VYSTOUPIL, Markéta NOVOTNÁ and Krzysztof WIDAWSKI. Central European tourist flows: Intraregional patterns and their implications. Moravian Geographical Reports. SCIENDO, 2021, vol. 29, No 4, p. 278-291. ISSN 1210-8812. Available from: https://dx.doi.org/10.2478/mgr-2021-0020.
    2. NOVOTNÁ, Markéta and Martin ŠAUER. Rozhodovací proces účastníků cestovního ruchu v kontextu výstavby vysokorychlostní železnice (Decision-making process of tourism participants in the context of high-speed rail construction). In 9. medzinárodné geografické kolokvium. 2021.
    3. HALÁMEK, Petr and Martin ŠAUER. Tržní selhání na regionálním trhu parkování (Market failure in the regional parking market). Online. In Viktorie Klímová, Vladimír Žítek. XXIV. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2021, p. 346-351. ISBN 978-80-210-9896-1. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9896-2021-43.

    2020

    1. ŠAUER, Martin and Markéta NOVOTNÁ. High-speed rail and tourism: a review of research agenda. Online. In Klímová, V., Žítek, V. (eds.). XXIII. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků. 1. elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, p. 320-327. ISBN 978-80-210-9610-3. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-9610-2020-41.

    2019

    1. VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER, Andrea HOLEŠINSKÁ, Markéta NOVOTNÁ, Liběna JAROLÍMKOVÁ, Lucie PLZÁKOVÁ, Jiří VANÍČEK, Šárka TITTELBACHOVÁ, Petr STUDNIČKA, Kateřina CHALOUPKOVÁ and Jitka MATTYÁŠOVSKÁ. Analýza vývoje cestovního ruchu v ČR (Analysis of the tourism development in the Czech Republic). Brno: MMR, 2019, 157 pp.
    2. ŠAUER, Martin, Vilém PAŘIL and Milan VITURKA. Integrative Potential of Central European Metropolises with a Special Focus on the Visegrad Countries. Technological and Economic Development of Economy. Vilnius, Lithuania: Vilnius Gediminas Technical University Press, Lithuania, 2019, vol. 25, No 2, p. 219-238. ISSN 2029-4913. Available from: https://dx.doi.org/10.3846/tede.2019.7555.
    3. ŠAUER, Martin. Koncepce státní politiky cestovního ruchu 2021+ (analytická část) (National Tourism Policy 2021+ (analytical part)). Brno: MMR, 2019, 23 pp.
    4. ŠAUER, Martin, Martin KVIZDA, Zdeněk TOMEŠ, Vilém PAŘIL and Miroslav MARADA. Metodika sociologických a spotřebitelských šetření zaměřených na mobilitní chování populace (Methodology of sociological and consumer surveys focused on population mobility). 2019th ed. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 17 pp.
    5. KVIZDA, Martin, Zdeněk TOMEŠ, Daniel SEIDENGLANZ, Vilém PAŘIL, Martin ŠAUER, Jakub CHMELÍK, Miroslav KOZEL, Miroslav MARADA, Martin FARBIAK, Ondřej REPÍK and Naďa VORÁČOVÁ. Metodika zadávání veřejných zakázek na dodávku zbytkových signalizačních dat (Methodology of awarding public procurement on residual signaling data). 2019th ed. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 11 pp.
    6. HOLEŠINSKÁ, Andrea, Martin ŠAUER and Markéta NOVOTNÁ. Mobility behaviour in connection with the high-speed rail. In Conference: ATLAS Annual Conference 2019: Tourism Transformations, Girona, Spain, 17 - 20 September, 2019. 2019. Available from: https://dx.doi.org/10.13140/RG.2.2.22570.36803.

    2018

    1. KRAJÍČKOVÁ, Aneta and Martin ŠAUER. Differences in Motivation of Food Festivals Visitors - a View from the Czech Republic. Geographica Pannonica. Serbia: University of Novi Sad, 2018, vol. 22, No 3, p. 189-200. ISSN 0354-8724. Available from: https://dx.doi.org/10.5937/gp22-17050.
    2. HOLEŠINSKÁ, Andrea and Martin ŠAUER. Economic transition and tourism development - mass tourism in Prague. In Klímová, V., Žítek, V. XXI. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2018, p. 501-507. ISBN 978-80-210-8969-3. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8970-2018-65.
    3. ŠAUER, Martin. Manuál: Service Design v praxi cestovního ruchu. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 21 pp.
    4. ŠAUER, Martin and Ondřej REPÍK. Marketingová strategie EuroVelo tras na území Jihomoravského kraje (The marketing strategy for the EuroVelo cycling routes in the South Moravian Region). Brno: Centrála cestovního ruchu Jižní Morava, z.s.p.o., 2018, 117 pp.
    5. ŠAUER, Martin, Jiří VYSTOUPIL and Aneta KRAJÍČKOVÁ. Světové turistické proudy 2015 (World tourism flows 2015). Online. In Klímová, V., Žítek, V. XXI. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2018, p. 473-481. ISBN 978-80-210-8969-3.
    6. ŠAUER, Martin and Markéta NOVOTNÁ. Tourist Flows between Central European Metropolises (in the Context of Metropolisation Processes). Geographia Technica. Cluj University Press, 2018, vol. 13, No 2, p. 125-137. ISSN 1842-5135. Available from: https://dx.doi.org/10.21163/GT_2018.132.10.

    2017

    1. VYSTOUPIL, Jiří and Martin ŠAUER. Geography of Tourism in the Czech Republic. In Widawski, Krzysztof, Wyrzykowski, Jerzy. The Geography of Tourism of Central and Eastern European Countries. neuveden: Springer International Publishing, 2017, p. 149 - 188. ISBN 978-3-319-42203-9. Available from: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-42205-3_5.
    2. ŠAUER, Martin. Identifikace úkolů a aktivit CCRJM ve vazbě na rozhodovací a zákaznický proces návštěvníků JMK (Identification of tasks and activities of the Tourist Authority South Moravia in relation to the decision-making and customer process of visitors of the South Moravian Region). Brno: Centrála cestovního ruchu Jižní Morava, z.s.p.o., 2017, 26 pp.
    3. VYSTOUPIL, Jiří and Martin ŠAUER. Městský cestovní ruch v České republice - geografická analýza (Urban tourism in the Czech Republic - geographic analysis). In Městský cestovní ruch. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2017, p. 12-23. Aktuální témata cestovního ruchu. ISBN 978-80-244-5255-5.
    4. ŠAUER, Martin and Jiří VYSTOUPIL. Numbers of visitors at cultural sites in the Czech Republic. In Wyrzykowski, J.; Marak, J.; Toczek-Werner, S. Cultural tourism product of cities, towns and regions, theoretical framework and european examples. Wroclaw: University of business in Wroclaw, 2017, p. 181-191. Tourism role in the regional economy, vol. 6. ISBN 978-83-937018-8-9.
    5. VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER and Ondřej REPÍK. Quantitative Analysis of Tourism Potential in the Czech Republic. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. Mendelova univerzita v Brně, 2017, vol. 65, No 3, p. 1085-1098. ISSN 1211-8516. Available from: https://dx.doi.org/10.11118/actaun201765031085.
    6. ŠAUER, Martin. Role malých a středních podniků v marketingových aktivitách destinace (Role of SMEs in destination marketing activities). Online. In Klímová, V.; Žítek, V. XX. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2017, p. 674-682. ISBN 978-80-210-8587-9. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8587-2017-88.
    7. VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER and Markéta BOBKOVÁ. Spa, spa tourism and wellness tourism in the Czech Republic. Czech Journal of Tourism. Masarykova univerzita, 2017, Neuveden, No 1, p. 5-19. ISSN 1805-3580. Available from: https://dx.doi.org/10.1515/cjot-2017-0001.
    8. ŠAUER, Martin. Výzkum podmínek rozvoje cestovního ruchu v destinaci Mikulovsko (Research of conditions for development of tourism in the Mikulovsko region). Mikulov: Mikulovsko - destinační společnost, 2017, 35 pp.

    2016

    1. ŠAUER, Martin. Druhá největší města V4 jako destinace cestovního ruchu - pohled studentů vybraných brněnských vysokých škol (V4 second cities as a tourist destination - a view of students selected Brno universities). In Klímová, V.; Žítek, V. XIX. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2016, p. 977-983. ISBN 978-80-210-8273-1. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8273-2016-126.
    2. VYSTOUPIL, Jiří, Anton KASAGRANDA and Martin ŠAUER. Funkčně-prostorová typologie středisek cestovního ruchu Česka a Slovenska (Funcional-spatial typology of tourist resorts of Czechia nad Slovakia). Geografický časopis. Bratislava: Geografický ústav SAV, 2016, 68/2016, No 2, p. 171-192. ISSN 0016-7193.
    3. HOLEŠINSKÁ, Andrea, Martin ŠAUER and Markéta BOBKOVÁ. Socio-cultural aspects of cooperation in a tourist destination. In ATLAS Annual Conference 2016. Tourism, Lifestyles and Locations. Canterbury, United Kingdom, 14-16 September, 2016. 2016.
    4. VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER, Josef ABRHÁM and Libor LNĚNIČKA. Zpracování dílčích podkladů Dokumentace nového národního dotačního titulu, a to návrh indikátorů a parametrů a návrh kritérií hodnocení žádosti (Processing of incremental documentation to a new national grant programme, namely proposal of indicators and parameters and proposal of criteria for evaluating grant applications). Brno: Ministerstvo pro místní rozvoj, 2016, 40 pp.

    2015

    1. ŠAUER, Martin, Jiří VYSTOUPIL, Andrea HOLEŠINSKÁ, Monika PALATKOVÁ, Martina PÁSKOVÁ, Josef ZELENKA, Dana FIALOVÁ, Jiří VÁGNER, Petr HALÁMEK, Ondřej REPÍK and Ondřej PETR. Cestovní ruch. Učební text (Tourism. Learning text.). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 477 pp.
    2. ŠAUER, Martin and Bohumil FRANTÁL. Czech Republic, tourism. Online. In J. Jafari & H. Xiao. Encyclopedia of Tourism. Cham: Springer International Publishing, 2015, p. nestránkováno, 1 pp. Vol. 1. ISBN 978-3-319-01669-6. Available from: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-01669-6_439-1.
    3. ŠAUER, Martin. Marketingové partnerství v řízení destinace (Collaborative marketing in destination management). In Klímová, V., Žítek, V. XVIII. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Brno: Masarykova univerzita, 2015, p. 681-690. ISBN 978-80-210-7861-1. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-7861-2015-91.
    4. HOLEŠINSKÁ, Andrea and Martin ŠAUER. Problémy destinačního managementu v České republice (The Issue of Destination Management in the Czech Republic). 2015.

    2014

    1. ŠAUER, Martin and Ondřej REPÍK. Ekonomické dopady vinařského cestovního ruchu v turistické oblasti LVA (Economic impacts of wine tourism in the tourist area of Lednice-Valtice Area). In Klímová, V., Žítek, V. XVII. Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2014, p. 824-834. ISBN 978-80-210-6840-7.
    2. VYSTOUPIL, Jiří and Martin ŠAUER. Politika cestovního ruchu v ČR v letech 2007-2013 a její očekávané možnosti v letech 2014-2020 (Tourism policy in the Czech Republic in 2007-2013 a the prospective opportunities in the years 2014 -2020). In Klímová, V., Žítek, V. XVII. Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Sborník příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2014, p. 777-786. ISBN 978-80-210-6840-7. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6840-2014-101.

    2013

    1. ŠAUER, Martin and Ondřej REPÍK. Ekonomické aspekty událostí cestovního ruchu – teoretické přístupy k měření dopadů (Economic aspects of tourism events - theoretical approaches to measuring the impact). In Viktorie Klímová, Vladimír Žítek. XVI. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Brno: Masarykova univerzita, 2013, p. 593-602. ISBN 978-80-210-6257-3. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-6257-2013-30.
    2. KUNC, Josef, Ondřej PETR, Martin ŠAUER, Petr TONEV and Jiří VYSTOUPIL. Selected function-space aspects of rural tourism: (Case of Czech Republic). In Bohumil Frantál, Stanislav Martinát. New Rural Space: Towards renewable energies, multifunctional farming, and sustainable tourism. 1st ed. Brno: Institute of Geonics, Academy of Sciences of the Czech Republic, v.v.i., 2013, p. 119-130. ISBN 978-80-86407-38-8.

    2012

    1. ŠAUER, Martin. Ekonomické aspekty cestovního ruchu – současné směřování výzkumu (Economic aspects of tourism – review of research). Czech Journal of Tourism. Brno: Masarykova univerzita, 2012, vol. 1, No 1, p. 35-52, 17 pp. ISSN 1805-3580.
    2. VYSTOUPIL, Jiří and Martin ŠAUER. Geography of Tourism of the Czech Republic. In Geography of Tourism of Central and Eastern Europe Countries. ed. J.Wyrzykowski, K. Widawski. první. Wroclaw: Institute of Geography and Regional Development, University of Wroclaw, 2012, p. 103 - 140. Conditions of the foreign tourism d, vol. 12, 2012. ISBN 978-83-62673-22-3.
    3. VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER and Andrea HOLEŠINSKÁ. Mikulovsko. In Antonín Franke a kol.: Zmírňování regionálních disparit prostřednictvím rozvoje cestovního ruchu. VŠH v Praze, Wolters Kluwer. 2012, 301 s. první. Praha: Wolters Kluwer, 2012, p. 166 - 191. Cestovní ruch, č. 1. ISBN 978-80-7357-718-6.
    4. HOLEŠINSKÁ, Andrea and Martin ŠAUER. Transformation of global cities - urban tourism and branding: Prague perspective. In 2012 ATLAS Conference. Re-creating the Global City: Tourism, Leisure and Mega-Events in the Transformation of 21st Century Cities. Book of Abstracts. 2012.
    5. VYSTOUPIL, Jiří and Martin ŠAUER. Výstavba lázeňské infrastruktury v Pasohlávkách (Construction of spa infrastructure Pasohlavky). In Zmírňování regionálních disparit prostřednictvím rozvoje cestovního ruchu. Praha: Wolters Kluwer, 2012, p. 252-265. Cestovní ruch, č. 1. ISBN 978-80-7357-718-6.

    2011

    1. ŠAUER, Martin and Jiří VYSTOUPIL. Cestovní ruch očima geografů (Geographers` Perspectives on Tourism). Geografické rozhledy : výuka a popularizace, geografie, ekologická výchova. Praha: Česká geografická společnost, 2011, vol. 21, No 2, p. 11-12. ISSN 1210-3004.
    2. VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER, Andrea HOLEŠINSKÁ, Josef KUNC, Petr TONEV and Daniel SEIDENGLANZ. Geografie cestovního ruchu České republiky (Geography of tourism in the Czech Republic). první. Plzeň: Aleš Čeněk, 2011, 318 pp. ISBN 978-80-7380-340-7.
    3. VYSTOUPIL, Jiří and Martin ŠAUER. Hosté a návštěvnost (selektivní faktory cestovního ruchu). In Aktuální trendy cestovního ruchu v kontextu řešení regionálních disparit. Sborník vědeckých příspěvků. Praha: VŠH, 2011, p. 51-59. ISBN 978-80-87411-12-4.
    4. HOLEŠINSKÁ, Andrea, Martin ŠAUER and Ondřej REPÍK. Politiky a nástroje podpory cestovního ruchu (Politics and instruments of tourism support). Brno: ESF MU, 2011, 92 pp.

    2010

    1. VYSTOUPIL, Jiří and Martin ŠAUER. Analýza a zhodnocení veřejné podpory cestovního ruchu z Regionálních operačních programů v České republice v období 2007 - 2009 (Analysis and Evaluation of public incentive of Tourism from Regional Operational Programmes in the Czech Republic in 2007-2009). In Sborník vědeckých příspěvků. Zmírňování regionálních disparit rozvojem cestovního ruchu a vlivy současné hospodářské krize. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze 8, spol. s r.o., 2010, p. 62-81. ISSN 1801-1535.
    2. VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER and Petr STUDNIČKA. Analýza podpory rozvoje cestovního ruchu v České republice z Regionálních operačních programů v období říjen 2007-červen 2010 (Analysis of Support of Tourism Development in the Czech Republik form the Regional Operational Programmes between October 2007-June 2010). Czech Hospitality and Tourism Papers - Hotelnictví, lázeňství, turismus. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2010, roč. VI, 12/2010, p. 24-48. ISSN 1801-1535.
    3. ŠAUER, Martin, Andrea HOLEŠINSKÁ and Jiří VYSTOUPIL. Business travel in the Czech Republic: Conferences and trade faires - geographical analysis. In Conditions of the foreign tourism development in Central and Eastern Europe, Volume 11: Conditions, state and development perspectives of business tourism. Wrocław: University of Wrocław, Institute of Geography and Regional Development, Department of Regional and Tourism Geography, 2010, p. 287-295. ISBN 978-83-928193-9-4.
    4. ŠAUER, Martin and Jiří VYSTOUPIL. Dvacet let vývoje cestovního ruchu v České republice a jeho prostorové a funkční souvislosti (Twenty years of development of tourism in the Czech Republic and its spatial and functional context). In Sborník ze semináře Město, kultura a cestovní ruch. Brno: Ústav územního rozvoje, 2010, 5 pp. ISBN 978-80-87318-11-9.
    5. ŠAUER, Martin and Andrea HOLEŠINSKÁ. Economic transition and tourism development in Czechia: Path to mass tourism? In ATLAS Annual Conference 2010 "Mass tourism vs. niche tourism". Abstract Book. 2010. ISBN 978-90-75775-50-1.
    6. VYSTOUPIL, Jiří and Martin ŠAUER. Changes in Spatial Organization of Tourism in the Czech Republic (1990-2009). In Alternativi za razvitie na sovremenija turizm. první. Varna: Izdatělstvo Nauka i ekonomika, Ikonomičeski universitet Varna, 2010, p. 622-639. ISBN 978-954-21-0463-6.
    7. ŠAUER, Martin and Andrea HOLEŠINSKÁ. Podpora památek a kulturních zařízení pro potřeby cestovního ruchu (na příkladě operačních programů EU) (Support sights and culture facilities in the tourism (example of EU operational programs)). In Aktuální problémy cestovního ruchu "Kulturní cestovní ruch" - sborník z mezinárodní konference. 1st ed. Jihlava: Vysoká škola polytecnická Jihlava, 2010, p. 56-67. ISBN 978-80-87035-31-3.
    8. VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER and Ondřej REPÍK. REGIONÁLNÍ OPERAČNÍ PROGRAM JAKO NÁSTROJ PODPORY ROZVOJE CESTOVNÍHO RUCHU REGIONU JIHOVÝCHOD (ETAPA 2007-2010) (REGIONAL OPERATIONAL PROGRAMME AS A TOOL FOR SUPPORT OF TOURISM DEVELOMPENT IN THE SOUTH-EAST REGION (PERIOD 2007-2010)). In XIII. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. ESF MU. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2010, p. 373-391. ISBN 978-80-210-5210-9.
    9. VYSTOUPIL, Jiří and Martin ŠAUER. Regionální operační programy jako nástroj popdory cestovního ruchu v ČR (Regional operational programs as an instrument of tourism support in the Czech Republic). Regionální studia. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 2010, IV., No 01, p. 38-50. ISSN 1803-1471.
    10. VYSTOUPIL, Jiří and Martin ŠAUER. Využití modelu kvantifikace ekonomického efektu z investice v pilotním projektu na příkladu výstavby lázeňské infrastruktury v Pasohlávkách (Economic impacts of tourism investments on the example spa infrastructure in Pasohlavky). In Kvantifikace ekonomických přínosů cestovního ruchu ve vhodných oblastech. Sborník vědeckých příspěvků. 1st ed. Praha: Vysoká škola hotelová, 2010, p. 59-78, 89 pp. ISBN 978-80-87411-01-8.
    11. VYSTOUPIL, Jiří, Josef KUNC, Martin ŠAUER and Petr TONEV. Vývoj cestovního ruchu v ČR a jeho prostorové organizace v letech 1990 - 2009 (The development of tourism spatial organization in the Czech Republic in 1990 - 2009). Urbanismus a územní rozvoj. Brno: Ústav územního rozvoje, 2010, vol. 13, No 5, p. 93-108. ISSN 1212-0855.
    12. VYSTOUPIL, Jiří, Josef KUNC and Martin ŠAUER. 50th Anniversary of Geographical Research and Studies on Tourism and Recreation in the Czech Republic. Moravian Geographical Report. Brno: Institute of Geonics, ASCR, v.v.i., 2010, vol. 18, No 1, p. 2-13. ISSN 1210-8812.

    2009

    1. ŠAUER, Martin. Produkty a marketing v cestovním ruchu (Products and tourism marketing). In Česko-polská konference „Přeshraniční spolupráce Jeseníky-Nysa: Perspektivy cestovního ruchu v česko-polské spolupráci“. 2009.
    2. ŠAUER, Martin. Veřejná podpora cestovního ruchu (příklad SROP 2004-2006) (Public support for tourism (example JROP 2004-2006)). Regionální studia. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze, 2009, vol. 2009, No 1, 5 pp. ISSN 1803-1471.
    3. HOLEŠINSKÁ, Andrea and Martin ŠAUER. Vzdělávání a výzkum v cestovním ruchu na Ekonomicko – správní fakultě Masarykovy univerzity (Tourism Education and Research at Masaryk University, Faculty of Economics and Administration). In AKTUÁLNÍ PROBLÉMY CESTOVNÍHO RUCHU “Vzdělávání a výzkum v cestovním ruchu“ - sborník ze 4. mezinárodní konference. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2009, p. 117-120. ISBN 978-80-87035-25-2.

    2008

    1. ŠAUER, Martin and Jiří VYSTOUPIL. Geoparky - nový nástroj udržitelného rozvoje cestovního ruchu (Geoparks - the new element in sustainable development of tourism). Životné prostredie. Bratislava: Ústav krajinnej ekológie SAV, 2008, 42/2008, No 1, p. 39-43. ISSN 0044-4863.
    2. VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER and Andrea HOLEŠINSKÁ. Mikulovsko - model opatření k rozvoji domácího apříjezdového zahraničního cestovního ruchu ve vybraných oblastech - oblast s převažujícími přírodními předpoklady - region Jižní Morava, Česká republika (Mikulovsko - Measures for Comestic and In-coming Foreign Tourism Development in Suitable Regions - a Region with Predominatly Scenic and Natural Attractions - South Moravia, Cezch Republic). Czech Hospitality and Tourism Papers - Hotelnictví, lázeňství, turismus. Praha: Vysoká škola hotelová v Praze 8, 2008, vol. 3, říjen, p. 77-104. ISSN 1801-1535.
    3. ŠAUER, Martin. Podpora cestovního ruchu z veřejných financí (Support of Tourism from Public Finance). Brno: Masarykova univerzita, 2008, 138 pp.
    4. ŠAUER, Martin. Prostorové aspekty podpory cestovního ruchu ze SROP (Spatial aspect of tourism support from the JROP). In Sborník z XI. mezinárodního kolokvia o regionálních vědách. Brno: Masarykova univerzita, 2008, p. 206 - 216. ISBN 978-80-210-4625-2.
    5. VYSTOUPIL, Jiří, Andrea HOLEŠINSKÁ, Josef KUNC and Martin ŠAUER. Teoreticko-metodologické přístupy k tvorbě rajonizace cestovního ruchu v České republice (Theoretical and Methodical Approaches to the Tourism regionalization in the Czech Republic). Ekonomická revue cestovného ruchu. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela Banská Bystrica, 2008, vol. 41, No 2, p. 105-117. ISSN 0139-8660.
    6. VYSTOUPIL, Jiří. Teoreticko-metodologické přístupy k tvorbě rajonizace cestovního ruchu v České republice (Theoretical and Methodological Approaches to the Tourism Regionalization in the Czech Republic). Ekonomická revue cestovného ruchu. Banská Bystrica: Ekonomická fakulta Mateja Bela, 2008, vol. 41, No 2, p. 105-117. ISSN 0139-8660.

    2007

    1. VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER, Andrea HOLEŠINSKÁ and Petra METELKOVÁ. Management cestovního ruchu (Tourism Management). 2007th ed. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2007, 156 pp. ISBN 978-80-210-4415-9.
    2. VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER, Andrea HOLEŠINSKÁ and Petra METELKOVÁ. Marketing cestovního ruchu (Tourism Marketing). 2007th ed. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2007, 134 pp. ISBN 978-80-210-4240-7.
    3. VYSTOUPIL, Jiří, Andrea HOLEŠINSKÁ, Josef KUNC and Martin ŠAUER. Metody pro tvorbu strategických a programových dokumentů cestovního ruchu (Methods for drafting strategic and programme tourism documents). 1st ed. Brno: ESF MU, 2007, 120 pp. ISBN 978-80-210-4290-2.
    4. ŠAUER, Martin and Jiří VYSTOUPIL. Model turystyki uzdrowiskowej w Republice Czeskiej (Spa Tourism in the Czech Republic). In Uwarunkowania rozwoju turystyki zagranicznej w Europie Środkowej i Wschodnej. Wroclaw: Instytut Georafii i Rozwoju Regionalnego Uniwersytet Wroclawski, 2007, p. 261 - 267. ISBN 978-83-921524-3-9.
    5. VYSTOUPIL, Jiří and Martin ŠAUER. Návrh nové rajonizace cestovního ruchu (The Proposal of New Tourism Regionalization). In Sborník z 1. a 2. mezinárodní konference "Aktuální problémy cestovního ruchu". Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2007, p. 1-11. ISBN 978-80-87035-01-6.
    6. VYSTOUPIL, Jiří, Andrea HOLEŠINSKÁ, Josef KUNC and Martin ŠAUER. Návrh nové rajonizace cestovního ruchu ČR (The Proposal of the New Tourism Regionalization in the Czech Republic). 1st ed. Brno: ESF MU, 2007, 108 pp. ISBN 978-80-210-4263-6.
    7. VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER and Andrea HOLEŠINSKÁ. Teoreticko-metodologické a praktické přístupy k regionalizaci cestovního ruchu (Theoretical-methodological and practical approaches towards tourism regionalization). In XXI. sjezd České geografické společnosti: Česká geografie v evropském prostoru, sekce Sociogeografické procesy. 1st ed. České Budějovice: Jihočeská univerzita, 2007, p. 273-280. ISBN 978-80-7040-986-2.
    8. KUNC, Josef and Martin ŠAUER. Vybrané aspekty cestovního ruchu v kraji Vysočina (Selected Aspects of Tourism in the Vysočina Region). In X. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2007, p. 316-324. ISBN 978-80-210-4325-1.

    2006

    1. VYSTOUPIL, Jiří and Martin ŠAUER. Atlas cestovního ruchu České republiky (Tourism Atlas of the Czech Republic). In IX. Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Brno: ESF MU, 2006, p. 263-267. ISBN 8021041552.
    2. VYSTOUPIL, Jiří, Andrea HOLEŠINSKÁ, Josef KUNC, Jaroslav MARYÁŠ, Daniel SEIDENGLANZ, Martin ŠAUER, Petr TONEV and Milan VITURKA. Atlas cestovního ruchu České republiky (Tourism Atlas of the Czech Republic). 1st ed. Praha: Ministerstvo pro místní rozvoj ČR, 2006, 156 pp. ISBN 80-239-7256-1.
    3. VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER and Andrea HOLEŠINSKÁ. Pedagogická a výzkumná činnost katedry regionální ekonomie a správy v oblasti cestovního ruchu (Tourism Education and Research at the Department of Regional Economics and Administration). In Sborník příspěvků z mezinárodní ekonomické konference "Česká ekonomika v procesu globalizace - Inovační potenciál regionů ČR". Brno: Masarykova univerzita, 2006, p. 88-92. ISBN 80-210-4085-8.
    4. ŠAUER, Martin and Andrea HOLEŠINSKÁ. Tourism Regionalization in the Czech Republic. In 4th International Conference for Young Researchers of Economics. Volume II. Gödöllő: Szent István University, 2006, p. 355-360. ISBN 963-9483-68-0.
    5. HOLEŠINSKÁ, Andrea and Martin ŠAUER. Veřejná podpora cestovního ruchu jako jeden z nástrojů politiky cestovního ruchu (Public Tourism Support as an Instrument of Tourism Policy). In 1. mezinárodní konference Aktuální problémy cestovního ruchu na téma "Evropská unie a cestovní ruch". Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2006, p. 5-5, 6 pp.
    6. HOLEŠINSKÁ, Andrea, Martin ŠAUER and Jiří VYSTOUPIL. Výběrové šetření k problematice organizace cestovního ruchu v Jihomoravském kraji. (Zpráva specifikovaného výzkumu) (The Issue of Tourist Organization in the South Moravian Region - Sample Survey). ESF MU, 2006.
    7. VYSTOUPIL, Jiří and Martin ŠAUER. Základy cestovního ruchu (Introduction to Tourism). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2006, 163 pp. Distanční studijní opora. ISBN 80-210-4205-2.
    8. VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER, Andrea HOLEŠINSKÁ and Petra METELKOVÁ. Základy cestovního ruchu (Introduction to Tourism). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2006, 121+13. ISBN 80-210-4167-6.

    2005

    1. HOLEŠINSKÁ, Andrea, Martin ŠAUER and Petra METELKOVÁ. Kooperace veřejného a soukromého sektoru v cestovním ruchu v Jihomoravském kraji (The Cooperation in Tourism Between Public and Private Sector in South Moravia). In Sborník příspěvků z teoretického semináře "Partnerství a konkurence veřejného a soukromého sektoru". Brno: Masarykova univerzita v Brně, Ekonomicko-správní fakulta, 2005, p. 1-8. ISBN 80-210-3764-4.
    2. ŠAUER, Martin and Jiří VYSTOUPIL. Návrh nové rajonizace cestovního ruchu České republiky (PROPOSAL OF NEW REGIONAL DIVISION OF TOURISM IN THE CZECH REPUBLIC). In "Geografie, cestovní ruch a rekreace" (CD ROM). 2005th ed. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Přírodovědecká fakulta, Katedra geografie, 2005, p. 65 - 74. ISBN 80-244-1221-7.
    3. ŠAUER, Martin and Jiří VYSTOUPIL. NÁVRH NOVÉ RAJONIZACE CESTOVNÍHO RUCHU ČR (Proposal of new regional division of tourism in the Czech Republic). In VIII. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. Brno: MU ESF, 2005, p. 254-263. ISBN 80-210-3888-8.
    4. ŠAUER, Martin and Jiří VYSTOUPIL. Proposal of new regional division of tourism in the Czech Republic. In Recenzovaný sborník + CD ROM referátů z 10. mezinárodní konference na téma: Cestovní ruch, regionální rozvoj a školství - Trvale udržitelný rozvoj a turismus. Tábor: univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta, Katedra cestovního ruchu v Táboře, 2005, p. 117 - 123. ISBN 80-7040-766-2.
    5. ŠAUER, Martin. Přírodní předpoklady pro rozvoj cestovního ruchu: metodické poznámky (Natural potential of development tourism: methodical notes). In VIII. mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. 2005th ed. Brno: ESF, 2005, p. 239-246. ISBN 80-210-3888-8.

    2004

    1. ŠAUER, Martin and Jiří VYSTOUPIL. Analýza zahraniční návštěvnosti JMK (Foreign Visitors Survey in the Southern Moravia Region). 2004th ed. Brno: ESF, 2004, 278 pp. VII. Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. ISBN 80-210-3549-8.
    2. HALÁMEK, Petr and Martin ŠAUER. Konkurence měst a obcí v cestovním ruchu (Competition of towns and municipalities in tourism). In Konkurence ve veřejném sektoru, Objektivizace dělby práce mezi státní správou a samosprávou v řízení veřejného sektoru. Brno: ESF MU, 2004, p. 204-213, 247 pp. ISBN 80-210-3359-2.
    3. VYSTOUPIL, Jiří, Martin ŠAUER, Petra METELKOVÁ and Andrea HOLEŠINSKÁ. Marketing and Management in the tourist Destinantion of South Moravia (Marketing and Management in the Tourist Destination of South Moravia). In Recenzovaný sborník + CD ROM referátů z 9. mezinárodní konference na téma: "Cestovní ruch, regionální rozvoj a školství". Tábor: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zemědělská fakulta katedra cestovního ruhcu v Táboře, 2004, p. 192-197. ISBN 80-7040-690-9.
    4. VYSTOUPIL, Jiří and Martin ŠAUER. Urban Tourism in the Czech Republic. In Urban Tourism, Present State and Development Perspectives. Wroclaw: Wroclaw University, 2004, p. 53-59, 6 pp. ISBN 83-917818-7-9.

    2003

    1. HALÁMEK, Petr and Martin ŠAUER. Aplikace CBA na hodnocení rozvoje lázeňství v Jihomoravském kraji. In Mendelnet 2003. 2003rd ed. Brno: Mendelova zemědělská a lesnická univerzita, 2003. ISBN 80-7157-719-7.
    2. ŠAUER, Martin. Institucionální podpora cestovního ruchu z hlediska kraje. In VI. Mezinárodní kolokvium o regionálních vědách. 2003rd ed. Brno: Masarykova univerzita, 2003, p. 1-10. ISBN 80-210-3289-8.
    3. VYSTOUPIL, Jiří and Martin ŠAUER. Prostorová analýza evropského turismu (Spatial analysis of European tourism). In Sborník z vědecké konference Aktuální otázky rozvoje regionů III: Regionální rozvoj a management ve veřejné správě. Praha: Česká zemědělská univerzita, 2003, p. s. 42, s. 14. ISBN 80-213-1089-8.
    4. VITURKA, Milan, Petr TONEV, Petr HALÁMEK, Simona HRABALOVÁ, Josef KUNC, Martin ŠAUER, Jiří VYSTOUPIL, Vladimír ŽÍTEK, Jiří CIBOCH and Jaroslav MARYÁŠ. Regionální vyhodnocení kvality podnikatelského prostředí v České republice (Regional evaluation of quality of bussines environment in the Czech Republic). Brno: ESF MU, 2003, 141 pp. případová studie. ISBN 80-210-3304-5.
Display details
Displayed: 14/5/2024 15:17