Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. ANDRÁŠIK, Tomáš, Nela WURMOVÁ a Barbora KRČMÁŘOVÁ. IMPROVing Spontaneity: Gestalt Therapy Perspective on Improvisational Theater as a Therapeutical Intervention. Gestalt Review. United States: Penn State University Press, 2024, roč. 28, č. 1, s. 24-53. ISSN 1084-8657. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5325/gestaltreview.28.1.0024.
      URL
      Název česky: IMPROVing Spontaneity: Improvizační divadlo jako terapeutická intervence v perspektivě gestalt terapie
      Název anglicky: IMPROVing Spontaneity: Gestalt Therapy Perspective on Improvisational Theater as a Therapeutical Intervention
      RIV: Článek v odborném periodiku. angličtina. Spojené státy.
      Andrášik, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) -- Wurmová, Nela (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: improv theater; Gestalt therapy; improv in therapy; spontaneity; aesthetic improvisation
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Změněno: 26. 4. 2024 11:43.
    2. ANDRÁŠIK, Tomáš. Mental Health & Drama. In 25th Drama / Theatre in Education Conference: Sharing & caring - every child matters. 2024.
      Název česky: Duševní zdraví a drama
      Název anglicky: Mental Health & Drama

      Klíčová slova anglicky: drama in education, mental health
      Druh účasti: vyžádaná přednáška
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Změněno: 2. 4. 2024 15:24.

    2023

    1. ANDRÁŠIK, Tomáš. (Asi)miluj zkušenost: kam směřovat pozornost v zážitkové pedagogice. In Sympozium Katedry sociální pedagogiky 2023. 2023.
      Název česky: (Asi)miluj zkušenost: kam směřovat pozornost v zážitkové pedagogice
      čeština.
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 2. 2. 2024 12:12.
    2. ANDRÁŠIK, Tomáš a Lucie MORAVČÍKOVÁ. EDU-Gestalt: Expressive, Experiential & Embodied Teaching. 2023. Dostupné z: https://dx.doi.org/.
      Název česky: EDU-Gestalt: Expressive, Experiential & Embodied Teaching
      Název anglicky: EDU-Gestalt: Expressive, Experiential & Embodied Teaching

      Změnil: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Změněno: 12. 5. 2023 11:57.
    3. MARIN ROMERA, Diego Miguel a Tomáš ANDRÁŠIK. Geštalto Teatro Mokymai Lietuvoje I. 2023.
      Název česky: Kurz Gestalt Theatre v Litvě I
      Název anglicky: Gestalt Theatre Training in Lithuania I
      angličtina. Litva.
      Klíčová slova anglicky: Gestalt Theatre; Gestalt therapy; drama in therapy; theatre of experience; expressive therapy; improvisational theatre
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 2. 2. 2024 12:10.
    4. ANDRÁŠIK, Tomáš a Diego Miguel MARÍN ROMERA. Geštalto teatro mokymai Lietuvoje II. 2023.
      Název česky: Kurz Gestalt theatre v Litvě II
      Název anglicky: Gestalt Theatre Training in Lithuania II
      angličtina. Litva.
      Klíčová slova anglicky: gestalt theatre; Gestalt therapy; drama in therapy; theatre of experience; expressive therapy; improvisational theatre
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 2. 2. 2024 12:09.
    5. ANDRÁŠIK, Tomáš a Barbora KRČMÁŘOVÁ. Impro v psychoterapii a improvizující terapeut. 2023.
      Název česky: Impro v psychoterapii a improvizující terapeut

      Klíčová slova anglicky: impro, applied improvisation, gestalt therapy

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 2. 2. 2024 12:04.
    6. ANDRÁŠIK, Tomáš. Improving Spontaneity: Gestalt therapy perspective on improvisational theatre as a therapeutical intervention and a tool to develop gestalt therapist competences. In Gestalt conference 2023: XIV EAGT Gestalt conference. 2023.
      URL
      Název anglicky: Improving Spontaneity: Gestalt therapy perspective on improvisational theatre as a therapeutical intervention and a tool to develop gestalt therapist competences.

      Klíčová slova anglicky: creative experiment, improv theatre, creative adjustment, spontaneity
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 2. 2. 2024 12:12.
    7. ANDRÁŠIK, Tomáš a Barbora KRČMÁŘOVÁ. Letní škola IVGT: Gestalt, ano! A impro? 2023.
      Název česky: Letní škola IVGT: Gestalt, ano! A impro?
      Název anglicky: Summer school IVGT: Gestalt, yes! And Improv?

      Klíčová slova anglicky: gestalt therapy, applied improvisation, competency development

      Změnil: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Změněno: 3. 1. 2024 14:57.
    8. ANDRÁŠIK, Tomáš. Mosty mezi dramaterapií a Gestalt terapií. In Webináře Asociace dramaterapeutů České republiky. 2023.
      Název česky: Mosty mezi dramaterapií a Gestalt terapií
      čeština. Česká republika.
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 2. 2. 2024 12:13.
    9. ANDRÁŠIK, Tomáš. Noc vzdělávání: Hledá se bezpečí. 2023.
      Název česky: Noc vzdělávání: Hledá se bezpečí
      Název anglicky: Night of Education: In Search for Safety

      Klíčová slova anglicky: safety, trauma informed education, applied improvisation, gestalt theatre

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 2. 2. 2024 12:15.
    10. ANDRÁŠIK, Tomáš. Role (sociálních) pedagogů v péči o duševní zdraví: volba nebo nutnost? In Sympozium Katedry sociální pedagogiky 2023. 2023.
      Název česky: Role (sociálních) pedagogů v péči o duševní zdraví: volba nebo nutnost?

      Klíčová slova anglicky: well-being, mental health, psychopathology in 21st century
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 2. 2. 2024 12:16.
    11. ANDRÁŠIK, Tomáš, Veronika NÝDRLOVÁ a Diego Miguel MARÍN ROMERA. Training in Gestalt Theatre 2022/23, second year. 2023.
      URL
      Název česky: Výcvik v Gestalt theatre 2022/23, druhý rok
      Název anglicky: Training in Gestalt Theatre 2022/23, second year

      Klíčová slova anglicky: Gestalt theatre, psychotherapy, drama in education, mental health

      Změnil: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Změněno: 10. 1. 2024 11:04.

    2022

    1. ANDRÁŠIK, Tomáš a Barbora KRČMÁŘOVÁ. Aplikovaná improvizace, duševní zdraví a psychoterapie – přehledová studie. Psychoterapie. Brno: Masarykova univerzita, 2022, roč. 16, č. 1, s. 5-19. ISSN 1802-3983.
      odkaz na web časopisu
      Název česky: Aplikovaná improvizace, duševní zdraví a psychoterapie – přehledová studie
      Název anglicky: Applied improvisation, mental health and psychotherapy – research review
      RIV/00216224:14410/22:00126750 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
      Andrášik, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: improv theatre; group therapy; improv in psychotherapy; non-stigmatizing and accessible treatment; applied improvisation
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Změněno: 26. 2. 2024 10:40.
    2. ANDRÁŠIK, Tomáš. Aplikovaná improvizace v sociální pedagogice. In SOCEDU: Retrospektívy, súčasnosť a perspektívy sociálnej pedagogiky. 2022. ISBN 978-80-568-0497-1.
      Sborník abstraktů
      Název česky: Aplikovaná improvizace v sociální pedagogice
      Název anglicky: Applied improvisation in social education

      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Změněno: 27. 3. 2023 10:18.
    3. ANDRÁŠIK, Tomáš. Delavnica Gestalt Gledališča. 2022.
      Název česky: Workshop Gestalt Theatre
      Název anglicky: Workshop Gestalt Theatre

      Klíčová slova anglicky: Gestalt theatre, Gestalt therapy, psychotherapy, applied improvisation

      Změnil: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Změněno: 27. 6. 2022 13:28.
    4. ANDRÁŠIK, Tomáš. Drama a improvizace v roli podpůrné intervence. In VÝVOJOVÉ TRAUMA aneb Jak se do dětství volá, tak se z dospělosti ozývá. 2022.
      Název česky: Drama a improvizace v roli podpůrné intervence
      Název anglicky: Drama and improvisation as therapeutic intervention

      Klíčová slova anglicky: drama, applied improv, psychotherapy, developmental trauma, psychosocial intervention
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Změněno: 17. 5. 2022 22:34.
    5. ANDRÁŠIK, Tomáš a Barbora KRČMÁŘOVÁ. Future sense, Gestalt theatre a improvizace: podporujeme kreativní přizpůsobování ve 21. století. In Gestalt fórum: Dělat vlny. 2022.
      URL
      Název česky: Future sense, Gestalt theatre a improvizace: podporujeme kreativní přizpůsobování ve 21. století
      Název anglicky: Future sense, Gestalt Theatre a improvizace: supporting proces of creative adjustment in 21. century

      Klíčová slova anglicky: applied improv, creative adjustment, Gestalt therapy
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Změněno: 14. 6. 2022 09:28.
    6. ANDRÁŠIK, Tomáš a Barbora KRČMÁŘOVÁ. Impro v psychoterapii a improvizující terapeut. 2022.
      Název česky: Impro v psychoterapii a improvizující terapeut
      Název anglicky: Improv in psychotherapy and improvising therapist

      Klíčová slova anglicky: Gestalt therapy, applied improvisation, group therapy

      Změnil: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Změněno: 23. 10. 2022 21:38.
    7. ANDRÁŠIK, Tomáš a Barbora KRČMÁŘOVÁ. Improvizující terapeut. 2022.
      Název česky: Improvizující terapeut
      Název anglicky: Improvising therapist
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Gestalt therapy, applied improvisation, group therapy

      Změnil: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Změněno: 23. 10. 2022 21:37.
    8. ANDRÁŠIK, Tomáš. Jak spolu souvisejí sociální pedagogika, aplikované drama a Gestalt terapie. In SOCEDU: Retrospektívy, súčasnosť a perspektívy sociálnej pedagogiky. 2022. ISBN 978-80-568-0497-1.
      sborník abstraktů
      Název česky: Jak spolu souvisejí sociální pedagogika, aplikované drama a Gestalt terapie.

      Druh účasti: vyžádaná přednáška
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Změněno: 27. 3. 2023 10:21.
    9. ANDRÁŠIK, Tomáš. Komplexní vývojové trauma. In VÝVOJOVÉ TRAUMA aneb Jak se do dětství volá, tak se z dospělosti ozývá. 2022.
      URL
      Název česky: Komplexní vývojové trauma
      Název anglicky: Complex developmental trauma

      Klíčová slova anglicky: trauma, PTSD, developmental trauma, complex trauma
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Změněno: 17. 5. 2022 22:30.
    10. ANDRÁŠIK, Tomáš. Několik postřehů z případové studie kurikula kurzů Sebezkušenostní přípravana profesi I a II. In Doktorandská konference studentů pedagogické fakulty MU. 2022.
      Název česky: Několik postřehů z případové studie kurikula kurzů Sebezkušenostní přípravana profesi I a II
      Název anglicky: Few insights from case study of the curriculum of courses Self-experiential preparation for profession

      Klíčová slova anglicky: self-experientiality; teacher's training; case study
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Změněno: 15. 12. 2022 09:35.
    11. ANDRÁŠIK, Tomáš, Markéta KOŠATKOVÁ, Lucie MORAVČÍKOVÁ a Petr SOJÁK. Osobnostně orientovaná profesní příprava sociálních pedagogů: Aplikovaná improvizace jako metoda profesního rozvoje a nástroj do praxe. In Kristína Liberčanová, Ivana Šuhajdová. Príbeh sociálnej pedagogiky. Vývoj, aktuálny stav a budúcnosť sociálnej pedagogiky v slovensko-českom prostredí. 1. vyd. Trnava: Typi Universitatis Tyrnaviensis, spoločné pracovisko Trnavskej univerzity v Trnave a Vedy, vydavateľstva Slovenskej akadémie vied, 2022, s. 136-157. ISBN 978-80-568-0533-6.
      Název česky: Osobnostně orientovaná profesní příprava sociálních pedagogů: Aplikovaná improvizace jako metoda profesního rozvoje a nástroj do praxe
      Název anglicky: Personality-oriented professional training of social educators: Applied improvisation as a method of professional development and a tool for practice
      RIV/00216224:14410/22:00128801 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. čeština. Slovensko.
      Andrášik, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) -- Košatková, Markéta (203 Česká republika, domácí) -- Moravčíková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Soják, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: applied improvisation; improv; creativity and spontaneity in profession; personality development; professional education; social and emotional learning
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 10. 3. 2023 11:45.
    12. ANDRÁŠIK, Tomáš, Veronika NÝDRLOVÁ a Diego Miguel MARÍN ROMERA. Training in Gestalt Theatre 2022/23. 2022.
      URL
      Název česky: Výcvik v Gestalt theatre 2022/23
      Název anglicky: Training in Gestalt Theatre 2022/23

      Klíčová slova anglicky: Gestalt theatre, psychotherapy, drama in education, mental health
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Změněno: 23. 10. 2022 21:47.
    13. ANDRÁŠIK, Tomáš. Zo života terapeuta na tému: Jak spolu souvisejí sociální pedagogika, aplikované drama a Gestalt terapie. Online. In doc. Naďa Bizová, PhD.; Mgr. Kristína Liberčanová, PhD.; Mgr. Alexandra Lengyelová, PhDr. Ivana Šuhajdová, PhD.; PaedDr. Janette Gubricová, PhD.; Mgr. Romana Martincová, PhD. Zborník príspevkov z konferencie SOCEDU: Retrospektívy, súčasnosť a perspektívy sociálnej pedagogiky. Trnava: Trnavská univerzita v Trnavě, Pedagogická fakulta, Katedra pedagogických studií, 2022. ISBN 978-80-568-0522-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.31262/978-80-568-0522-0/2022.
      URL
      Název česky: Ze života terapeuta na téma: Jak spolu souvisejí sociální pedagogika, aplikovaná improvizace a Gestalt terapie
      Název anglicky: From the life of a therapist: The relationship of social education, applied improv and Gestalt therapy
      čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: education, mental health, interdisciplinarity, gestalt therapy, applied drama
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 1. 2. 2023 08:11.

    2021

    1. ANDRÁŠIK, Tomáš. Gestalt Theatre Workshop pro pedagogické pracovníky. 2021.
      Název česky: Gestalt Theatre Workshop pro pedagogické pracovníky
      Název anglicky: Gestalt Theatre workshop for educators

      Klíčová slova anglicky: Gestalt theatre, well-being, personal and social development

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 4. 3. 2022 13:21.
    2. ANDRÁŠIK, Tomáš. Gestalt Theatre workshop pro speciální pedagogy a školní psychology. 2021.
      Název česky: Gestalt Theatre workshop pro speciální pedagogy a školní psychology
      Název anglicky: Gestalt Theatre workshop for special educators and school psychologists

      Klíčová slova anglicky: Gestalt theatre, well-being, personal and social development

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 4. 3. 2022 13:23.

    2020

    1. ANDRÁŠIK, Tomáš. Gestalt Theatre – Integrace aplikovaného dramatu do Gestalt terapie. Psychoterapie. Masarykova univerzita, 2020, roč. 14, č. 2, s. 147-169. ISSN 1802-3983.
      Web časopisu Psychoterapie Anglický překlad článku / English translation - Research Gate
      Název česky: Gestalt Theatre – Integrace aplikovaného dramatu do Gestalt terapie
      Název anglicky: Gestalt Theatre – Integration of Applied Drama into Gestalt Therapy
      RIV/00216224:14410/20:00116750 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
      Andrášik, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Gestalt Theatre; Gestalt therapy; drama in therapy; theatre of experience; expressive therapy; improvisational theatre
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Změněno: 11. 3. 2021 20:43.

    2019

    1. ANDRÁŠIK, Tomáš. Gestalt Theatre Therapy. In Konference Gestalt psychoterapie. 2019.
      URL
      Název česky: Gestalt Theatre Therapy
      Název anglicky: Gestalt Theatre Therapy

      Klíčová slova anglicky: gestalt, psychotherapy, therapy, theatre, improvisation
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 19. 3. 2020 13:49.
    2. DOHNALOVÁ, Šárka a Tomáš ANDRÁŠIK. Pair teaching - create an immersive experience. 2019.
      URL
      Název anglicky: Pair teaching - create an immersive experience

      Klíčová slova anglicky: pair teaching, facilitating, TIR, drama
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 19. 3. 2020 13:58.

    2018

    1. ANDRÁŠIK, Tomáš. O (sebe)zkušenosti studentů učitelství. In Doktorandská konference studentů pedagogické fakulty MU. 2018.
      Název česky: O (sebe)zkušenosti studentů učitelství

      Klíčová slova anglicky: self-experience, pre-service teacher training, personal development
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Změněno: 13. 1. 2019 11:22.

    2017

    1. ANDRÁŠIK, Tomáš a Eva GÖKSEL. Drama in Education in Language Teacher Training (workshop with integrated talk). In Drama in Education Days 2017. 2017.
      Název česky: Drama ve výuce pro studenty učitelství cizích jazyků (workshop a přednáška)
      Název anglicky: Drama in Education in Language Teacher Training (workshop with integrated talk)

      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Změněno: 11. 7. 2017 18:12.
    2. ANDRÁŠIK, Tomáš. Drama in Education: Process Drama in Teacher Training. 2017.
      Název česky: Drama ve výuce: Strukturované drama jako nástroj ve výuce budoucích učitelů
      Název anglicky: Drama in Education: Process Drama in Teacher Training

      Změnil: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Změněno: 11. 7. 2017 18:01.
    3. ANDRÁŠIK, Tomáš. Positive classroom atmosphere and communicative language skills through Improv (theatre improvisation). In Drama in Education Days 2017. 2017.
      Název anglicky: Positive classroom atmosphere and communicative language skills through Improv (theatre improvisation)

      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Změněno: 11. 7. 2017 18:15.
    4. ANDRÁŠIK, Tomáš. Vyžádaný workshop: Poznej, potkej a ... svůj strach. In Diagnóza strach: XIV. konference České asociace studentů psychologie. 2017.
      Webové stránky konference
      Název česky: Poznej, potkej a ... svůj strach

      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Změněno: 3. 4. 2017 10:11.

    2016

    1. ANDRÁŠIK, Tomáš. Drama, theories of foreign language acquisition and procedural language knowledge. In Drama and theatre in foreign and second language teaching conference at Reutlingen University. 2016.
      Název česky: Drama, teorie osvojování cizích jazyků a procedurální znalost cizího jazyka

      Klíčová slova anglicky: Drama in education, foreign language acquisition theories, procedural knowledge
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 24. 3. 2017 14:45.
    2. ANDRÁŠIK, Tomáš. Positive classroom atmosphere and communicative language skills through theatre improvisation. In Drama and theatre in foreign and second language teaching conference at Reutlingen University. 2016.

      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Změněno: 30. 3. 2017 22:28.
    3. DOHNALOVÁ, Šárka a Tomáš ANDRÁŠIK. Shakespeare in the classroom. 2016.
      URL

      Klíčová slova anglicky: Drama Education, structured drama, play, music, structuring drama work

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 24. 3. 2017 14:11.
    4. ANDRÁŠIK, Tomáš, Petra FUKOVÁ, Marie CHVÁLOVÁ, Simona KALOVÁ, Tereza POTŮČKOVÁ, Martina HULEŠOVÁ, Blanka POJSLOVÁ, Jana VELIČKOVÁ, Petra CHLÁDKOVÁ, Markéta DENKSTEINOVÁ a Pavla JAHODOVÁ. Výzkum učení a vyučování cizích jazyků. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 241 s. Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, sv. 173. ISBN 978-80-210-8497-1.
      Název česky: Výzkum učení a vyučování cizích jazyků
      Název anglicky: Research on learning and teaching of foreign languages
      RIV/00216224:14410/16:00093730 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Andrášik, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) -- Fuková, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Chválová, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Kalová, Simona (203 Česká republika, domácí) -- Potůčková, Tereza (203 Česká republika, domácí) -- Hulešová, Martina (203 Česká republika, domácí) -- Pojslová, Blanka (203 Česká republika, domácí) -- Veličková, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Chládková, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Denksteinová, Markéta (203 Česká republika, domácí) -- Jahodová, Pavla (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: foreign language didactics; foreign language learning and teaching; theoretical and empirical research
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 2. 2. 2018 11:16.

    2015

    1. ČEŘOVSKÁ, Martina, Petra FUKOVÁ, Tomáš ANDRÁŠIK, Martina HULEŠOVÁ, Jaime Geovany ESCOBAR ABARCA, Marie CHVÁLOVÁ, Pavla JAHODOVÁ a Simona KALOVÁ. Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům IV. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, Muni Press, 2015, 204 s. Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity 172. ISBN 978-80-210-8120-8.
      Název česky: Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům IV
      Název anglicky: Current Topics in Research into Foreign Language Learning and Teaching IV
      RIV/00216224:14410/15:00086739 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Čeřovská, Martina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Fuková, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Andrášik, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Hulešová, Martina (203 Česká republika, domácí) -- Escobar Abarca, Jaime Geovany (222 Salvador, domácí) -- Chválová, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Jahodová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Kalová, Simona (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: foreign language didactics; foreign language learning and teaching; theoretical and empirical research
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 12. 1. 2017 13:03.
    2. ČEŘOVSKÁ, Martina, Petra FUKOVÁ, Tomáš ANDRÁŠIK, Martina HULEŠOVÁ, Jaime Geovany ESCOBAR ABARCA, Marie CHVÁLOVÁ, Pavla JAHODOVÁ a Simona KALOVÁ. Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům IV. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 204 s. Spisy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity 172. ISBN 978-80-210-8120-8.
      Název česky: Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazykům IV
      Název anglicky: Current Topics in Research into Foreign Language Learning and Teaching IV
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: foreign language didactics; foreign language learning and teaching; theoretical and empirical research
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Pelclová, Ph.D., učo 39970. Změněno: 12. 1. 2017 12:59.
    3. ANDRÁŠIK, Tomáš. Drama jako nástroj ke zmírnění úzkosti z komunikace v cizím jazyce. In Aktuální témata výzkumu učení a vyučování cizím jazkům. 2015.
      Název česky: Drama jako nástroj ke zmírnění úzkosti z komunikace v cizím jazyce.
      Název anglicky: Drama as a tool to lower communicative anxiety in foreign language
      RIV/00216224:14410/15:00086641 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Andrášik, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: drama; foreign language teaching
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Změněno: 6. 4. 2016 13:51.
    4. ANDRÁŠIK, Tomáš. IMPROve your English: Improvizace v angličtině, angličtina v improvizaci. 2015.
      Název česky: IMPROve your English: Improvizace v angličtině, angličtina v improvizaci
      Název anglicky: IMPROve your English: Improvisation in English, English in improvisation

      Klíčová slova anglicky: drama in foreign language teaching, theatre improvisation

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 12. 5. 2016 15:00.
    5. ANDRÁŠIK, Tomáš, Hana VRTALOVÁ, Stephanie BRUSH a Lukáš VENCLÍK. IMPROve your English: Intenzivní výcvik angličtiny improvizačními metodami. 2015.
      Název česky: IMPROve your English: Intenzivní výcvik angličtiny improvizačními metodami
      Název anglicky: IMPROve your English: Intensive language course based on method of the theatre improvisation

      Klíčová slova anglicky: applied improvisation, applied drama, Teaching English as foreign language;

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 12. 5. 2016 15:00.
    6. ANDRÁŠIK, Tomáš. Impro(wise) to Improve - Theatre Improvisation in English Classroom. In 1st International SKA ELT Conference. 2015.
      Webové stránky konference
      Název česky: Impro(wise) to Improve - Divadelní improvizace ve výuce anglického jazyka

      Změnil: Mgr. Tomáš Andrášik, Ph.D., učo 174314. Změněno: 17. 3. 2016 13:29.
Zobrazeno: 1. 5. 2024 05:30