Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. MAJCÍK, Martin. Analýza kvalitativních dat: Od složité reality k indukci a reflexi vlastních postupů. In Doktorandská konference studentů Pedagogické fakulty MU. 2023.
    2. NOVOTNÝ, Petr, Katarína ROZVADSKÁ a Martin MAJCÍK. Impulses for School Development: Experiences of Upper Secondary School Students who Repeatedly Fail in the Matura Exam. In MAJCÍK, Martin. ECER 2023 Glasgow, The European Conference of Educational Research. 2023.
    3. NOVOTNÝ, Petr, Katarína ROZVADSKÁ a Martin MAJCÍK. Impulses for School Development: Experiences of Upper Secondary School Students who Repeatedly Fail in the Matura Exam. In ECER. 2023.
    4. NOVOTNÝ, Petr, Katarína ROZVADSKÁ, Tereza VENGŘINOVÁ a Martin MAJCÍK. Jak dál? Doporučení pro českou vzdělávací politiku vyplývající z výzkumu neúspěšných maturantů. In ICOLLE 2023. 2023.
    5. STRAKOVÁ, Jana, Jaroslava SIMONOVÁ, Jana OBROVSKÁ, Kateřina LOJDOVÁ, Martin MAJCÍK a Martin FICO. Jak si školy vybírají podpůrná opatření pro sociálně znevýhodněné žáky – první výsledky evaluace post-covidové podpory. In Zdravotní a systémová rizika v centru zájmu: Výroční konference SYRI 2023. 2023.
    6. NOVOTNÝ, Petr, Martin MAJCÍK, Katarína ROZVADSKÁ, Tereza VENGŘINOVÁ a Miroslava DVOŘÁKOVÁ. Life Pathways of Repeatedly Unsuccessful Secondary School Examinees. 2023, 72 s.
    7. MAJCÍK, Martin a Tereza VENGŘINOVÁ. Opakovaný neúspěch u maturity jako slepé místo na mapě vzdělávací politiky: Vybrané individuální a sociální aspekty ovlivňující snahu o dosažení maturity. In Konference ČAPV, Ústí nad Labem, 5. - 7. září 2023. 2023.
    8. MAJCÍK, Martin. Teachers‘ productive error management behavior as integral part of whole class interaction. In 20th Biennial EARLI Conference. 2023.
    9. VENGŘINOVÁ, Tereza a Martin MAJCÍK. The Individual and Social Aspects of Self-Regulated Learning During Repeatedly Failingi in Secondary School Exit Exam. In ECER. 2023.
    10. NOVOTNÝ, Petr, Martin MAJCÍK, Katarína ROZVADSKÁ, Tereza VENGŘINOVÁ a Miroslava DVOŘÁKOVÁ. Životní dráhy opakovaně neúspěšných maturantů a maturantek. 2023, 68 s.

    2022

    1. MAJCÍK, Martin. Absence individuální podpory po neúspěchu u maturitní zkoušky jako základ selhání ovlivňujícího další dráhu jedince. In XXX. Výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2022.
    2. MAJCÍK, Martin a Tereza VENGŘINOVÁ. Autoregulace učení a její proměny v procesu přípravy opakovaně neúspěšných maturantů. In 14. ročník mezinárodní vědecké konference ICOLLE 2022. 2022.
    3. MAJCÍK, Martin. Chyba jako projev selhání nebo nástroj k podpoře učení a rozvoje učícího se jedince? Gymnasion. 2022, roč. 16, č. 1.
    4. MAJCÍK, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022, 135 s. Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity 519. ISBN 978-80-280-0126-1.
    5. MAJCÍK, Martin. Práce učitele s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022, 135 s. Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity 519. ISBN 978-80-280-0127-8. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0127-2022.
    6. MAJCÍK, Martin. Produktivní práce učitele s žákovskou chybou při komunikaci s celou třídou. Studia Paedagogica. Czechia: Masaryk University, Faculty of Arts, 2022, roč. 27, č. 1, s. 67-91. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2022-1-3.

    2021

    1. MAJCÍK, Martin. Kvalitativní výzkum: vedení výzkumu, metodologie, analýza dat a prezentace výsledků. In Zvaná přednáška na ICV Mendelovy univerzity v Brně. 2021.
    2. MAJCÍK, Martin. Produktivní práce učitele s chybou jako projev spravedlivého přístupu k žákům. In XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2021.
    3. MAJCÍK, Martin. Učitelská práce s žákovskou chybou v komunikaci s celou třídou. In Zvaná přednáška na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity. 2021.

    2020

    1. MAJCÍK, Martin. Diferenciace učitele v přístupu k chybám vybraných skupin žáků. In XXVIII. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2020.

    2019

    1. ŠEĎOVÁ, Klára, Martin SEDLÁČEK, Roman ŠVAŘÍČEK, Martin MAJCÍK, Jana NAVRÁTILOVÁ, Anna DREXLEROVÁ, Jakub KYCHLER a Zuzana ŠALAMOUNOVÁ. Do those who talk more learn more? The relationship between student classroom talk and student achievement. Learning and Instruction. Elsevier, 2019, roč. 63, October, s. 1-10. ISSN 0959-4752. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.learninstruc.2019.101217.
    2. MAJCÍK, Martin. Practices used by teachers in relation to errors during whole class interaction. In EARLI Conference, Aachen, 12.-16.8.2019. 2019.
    3. MAJCÍK, Martin. Typy učitelských reakcí na žákovskou chybu ve výukové komunikaci. In Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie XXVII. ročník konference České asociace pedagogických výzkumu, 2019. 2019.
    4. ŠEĎOVÁ, Klára, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Roman ŠVAŘÍČEK, Martin SEDLÁČEK, Martin MAJCÍK a Jana NAVRÁTILOVÁ. Výuková komunikace. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 175 s. ISBN 978-80-210-9529-8.
    5. ŠEĎOVÁ, Klára, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Roman ŠVAŘÍČEK, Martin SEDLÁČEK, Martin MAJCÍK a Jana NAVRÁTILOVÁ. Výuková komunikace. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 175 s. 1. ISBN 978-80-210-9529-8.
    6. MAJCÍK, Martin. Zpětná vazba na žákovské chyby ve výukové komunikaci s celou třídou. Studia paedagogica. 2019, roč. 24, č. 3, s. 131-149. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2019-3-6.

    2018

    1. MAJCÍK, Martin. Opatření Jihomoravského kraje na podporu dalšího vzdělávání. In International Conference of Lifelong Education ICOLLE 2018, 18.-19. 9. 2018. 2018.
    2. MAJCÍK, Martin. Postupy používané učiteli ve vztahu k žákovské chybě při interakci s celou třídou. Pedagogická orientace. Brno: ČPdS, 2018, roč. 28, č. 3, s. 472-495. ISSN 1211-4669. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2018-3-472.
    3. MAJCÍK, Martin. Záměrné učitelské aktivity při práci s nesprávnou odpovědí. In Transdisciplinarita v pedagogických vědách: XXVI. ročník konference České asociace pedagogického výzkumu, Zlín, 2018. 2018.

    2017

    1. MAJCÍK, Martin. Charakteristiky výukové komunikace v kruhovém uspořádání školní třídy. In XXV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu s tématem "Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu". Hradec Králové, 13. - 14. září 2017. 2017.
    2. MAJCÍK, Martin. Charakteristiky výukové komunikace v kruhovém uspořádání školní třídy. In Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu. Sborník abstraktů z XXV. konference České asociace pedagogického výzkumu konané ve dnech 13.-14. září 2017 v Hradci Králové. 2017. ISBN 978-80-7435-688-9.
    3. MAJCÍK, Martin. Komunikační struktury v kruhovém uspořádání školní třídy v semináři etické výchovy. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2017, roč. 22, č. 3, s. 159-176. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2017-3-9.

    2015

    1. MAJCÍK, Martin. Bloková výuka nadaných žáků. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2015, roč. 20, č. 2, s. 135-150. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2015-2-8.
    2. ŠEĎOVÁ, Klára, Petr SUCHÁČEK a Martin MAJCÍK. Kdopak to mluví? Participace žáků ve výukové komunikaci na druhém stupni základní školy. Pedagogika. Praha: Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova, 2015, roč. 65, č. 2, s. 143-162. ISSN 0031-3815.
    3. MAJCÍK, Martin. Výuka v blocích pro nadané žáky na nižším stupni základní školy. Komenský. Brno: Masarykova univerzita, 2015, roč. 140, č. 1, s. 22-26. ISSN 0323-0449.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 14. 5. 2024 06:21