Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. TRAPL, František a Lenka GULOVÁ. Mezinárodní konference MIGREL 2023 v rámci projektu COST. 2023.

    2022

    1. KUROWSKI, Martina, Michal ČERNÝ a František TRAPL. A Review Study of Research Articles on the Barriers to Inclusive Education in Primary Schools. Efficiency and Responsibility in Education and Science. Prague: Czech University of Life Sciences Prague, 2022, roč. 15, č. 2, s. 116-130. ISSN 2336-2375. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.7160/eriesj.2022.150206.
    2. GULOVÁ, Lenka, Lenka ĎULÍKOVÁ a František TRAPL. Cílové skupiny sociální pedagogiky. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2022. ISSN 1805-8825.
    3. TRAPL, František a Lenka GULOVÁ. Inclusive Mobility Promotion Guidelines - & Case studies from Universities. In Mezinárodní konference v Bruselu Inclusion & Engagement in Mobility Social Dimension of Erasmus+. 2022.
    4. ŠÍP, Radim, Denisa DENGLEROVÁ, Miroslav BIELIK, Lenka ĎULÍKOVÁ, Jan KALENDA, Markéta KOŠATKOVÁ, Martina KUROWSKI, Lenka GULOVÁ a František TRAPL. Na cestě k inkluzivní škole: interakce a norma. Brno: Masarykova univerzita, 2022, 275 s. ISBN 978-80-280-0124-7.
    5. ŠÍP, Radim, Denisa DENGLEROVÁ, Miroslav BIELIK, Lenka ĎULÍKOVÁ, Jan KALENDA, Markéta KOŠATKOVÁ, Martina KUROWSKI, Lenka GULOVÁ a František TRAPL. Na cestě k inkluzivní škole: interakce a norma. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022, 275 s. ISBN 978-80-280-0125-4.
    6. ŠÍP, Radim, Denisa DENGLEROVÁ, Miroslav BIELIK, Lenka ĎULÍKOVÁ, Jan KALENDA, Markéta KOŠATKOVÁ, Martina KUROWSKI, Lenka GULOVÁ a František TRAPL. Na cestě k inkluzivní škole: interakce a norma. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022, 275 s. ISBN 978-80-280-0124-7.
    7. GULOVÁ, Lenka, Martina KUROWSKI a František TRAPL. Projektování jako cesta k cílovým skupinám sociální pedagogiky. Sociální pedagogika. Zlín, 2022, s. 115-123. ISSN 1805-8825.
    8. TRAPL, František, Lenka GULOVÁ a Martina KUROWSKI. The way to inklusion. In Mezinárodní konference v Kigali - eLearning Africa - 15th International Conference & Exhibition on ICT for Education, Training & Skills Development. 2022.

    2021

    1. DENGLEROVÁ, Denisa, Radim ŠÍP, Martina KUROWSKI, Lenka GULOVÁ, Markéta KOŠATKOVÁ, František TRAPL, Miroslav BIELIK a Lenka ĎULÍKOVÁ. Inkluze v situačním poli: výzkum komplexního fenoménu. In 29. konference ČAPV. 2021.
    2. GULOVÁ, Lenka, Martina KUROWSKI a František TRAPL. Školní management jako určující prvek inkluze. In Sborník příspěvků XXIX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu; Na cestě ke spravedlnosti ve vzdělávání: pedagogický výzkum pro lepší praxi a politiku. 2021. ISBN 978-80-7392-367-9.

    2020

    1. GULOVÁ, Lenka, Markéta SEDLÁKOVÁ a František TRAPL. Найкращі приклади від українських колег у сфері якості в освіті. 2020.
    2. GULOVÁ, Lenka, František TRAPL a Zdenka VÁGNEROVÁ. Cooperation among young scientists as a perspective for the development of the university environment. 2020.
    3. GULOVÁ, Lenka, Zdenka VÁGNEROVÁ, František TRAPL, Radim ŠÍP a Markéta SEDLÁKOVÁ. Doctoral studies - Current situation a challenges. 2020.
    4. TRAPL, František. Doktorandská mobilita a podpora doktorského studia. In Podpora vědy a výzkumu a doktorandského studia na univerzitách. 2020.
    5. GULOVÁ, Lenka, Markéta SEDLÁKOVÁ a František TRAPL. National and international research projects and their importance for the development of education and society. 2020.
    6. TRAPL, František a Lenka GULOVÁ. Social Inclusion and Engagment in Mobility. Neuveden, 2020.
    7. TRAPL, František. Tvorba dizertační práce v zahraničí. In Kvalita vzdělávání na vysokých školách. 2020.

    2018

    1. GULOVÁ, Lenka, Martina KUROWSKI, Radim ŠÍP, Denisa DENGLEROVÁ, Markéta SEDLÁKOVÁ a František TRAPL. Inklyuziya – vikliki ta perspektivi. Nethneniya z Chehii. 1. vyd. Praha: KUFR, 2018. ISBN 978-80-87092-59-0.
    2. GULOVÁ, Lenka a František TRAPL. The Theme of Religion in School Environment, Discussion with Teachers and Students. Czech-polisch historical and pedagogical journal. Brno: Masarykova univerzita, 2018, roč. 10, č. 2, s. 17-37. ISSN 1803-6546. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/cphpj-2018-011.

    2013

    1. TRAPL, František. Скрізь култури. Світові релігії. Krym, Ukrajina: Sociální pedagogika, 2013, s. 14-17.
    2. GULOVÁ, Lenka, Lenka REMSOVÁ a František TRAPL. Diverzita v prostředí školy, workshop pro učitele a další pedagogické pracovníky. 2013.
    3. TRAPL, František. Příběh ne-souladu osobní a objektivní roviny : Krize subjektivního přístupu. In Radim Šíp a kol. Příběh první vědecké práce : od thrilleru k happyendu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 79-90. Sociálněpedagogický výzkum. ISBN 978-80-210-6731-8.
    4. GULOVÁ, Lenka, Lenka REMSOVÁ a František TRAPL. Workshop multikulturních lekcí v prostředí školy s využitím dramatické výchovy. 2013.

    2012

    1. TRAPL, František. Angolské školství. In Gulová Lenka a kol. Analýza prostředí rozvíjející se společnosti jako východisko pedagogické intervence. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 35-38. ISBN 978-80-210-6092-0.
    2. TRAPL, František. Situace v Angole, dějinné souvislosti. In Lenka Gulová a kol. Analýza prostředí rozvíjející se společnosti jako východisko pedagogické intervence. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 24-34. ISBN 978-80-210-6092-0.
    3. GULOVÁ, Lenka, Michaela ZAPLETALOVÁ a František TRAPL. Vzdělávací workhopy ve stepních školách na Krymu. Postgraduální vzdělávání učitelů v oblasti Krymu. Realizace tří workshopů. 2012.
    4. TRAPL, František. Zkušenosti pedagoga v Angole. In Gulová Lenka a kol. Analýza prostředí rozvíjející se společnosti jako východisko pedagogické intervence. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 51-54, 5 s. ISBN 978-80-210-6092-0.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 21. 9. 2024 21:59