Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2020

  1. GULOVÁ, Lenka, Markéta SEDLÁKOVÁ a František TRAPL. Найкращі приклади від українських колег у сфері якості в освіті. 2020.
  2. GULOVÁ, Lenka, František TRAPL a Zdenka VÁGNEROVÁ. Cooperation among young scientists as a perspective for the development of the university environment. 2020.
  3. GULOVÁ, Lenka, Zdenka VÁGNEROVÁ, František TRAPL, Radim ŠÍP a Markéta SEDLÁKOVÁ. Doctoral studies - Current situation a challenges. 2020.
  4. TRAPL, František. Doktorandská mobilita a podpora doktorského studia. In Podpora vědy a výzkumu a doktorandského studia na univerzitách. 2020.
  5. GULOVÁ, Lenka, Markéta SEDLÁKOVÁ a František TRAPL. National and international research projects and their importance for the development of education and society. 2020.
  6. TRAPL, František a Lenka GULOVÁ. Social Inclusion and Engagment in Mobility. Neuveden, 2020.
  7. TRAPL, František. Tvorba dizertační práce v zahraničí. In Kvalita vzdělávání na vysokých školách. 2020.
  8. 2018

  9. GULOVÁ, Lenka, Martina KUROWSKI, Radim ŠÍP, Denisa DENGLEROVÁ, Markéta SEDLÁKOVÁ a František TRAPL. Inklyuziya – vikliki ta perspektivi. Nethneniya z Chehii. 1. vyd. Praha: KUFR, 2018. ISBN 978-80-87092-59-0.
  10. GULOVÁ, Lenka a František TRAPL. The Theme of Religion in School Environment, Discussion with Teachers and Students. Czech-polisch historical and pedagogical journal. Brno: Masarykova univerzita, 2018, roč. 10, č. 2, s. 17-37. ISSN 1803-6546. doi:10.5817/cphpj-2018-011.
  11. 2016

  12. GULOVÁ, Lenka, František TRAPL a Marie PAVLOVSKÁ. Rozvoj multikulturní výchovy v prostředí školy. 2016.
  13. ŠPOKOVÁ, Andrea, Markéta SEDLÁKOVÁ, Veronika NÝDRLOVÁ, František TRAPL, Pavla KREMSEROVÁ, Jan BUCHTA a Radmila DAČEVOVÁ. Sympozium katedry sociální pedagogiky. 2016.
  14. 2013

  15. TRAPL, František. Скрізь култури. Світові релігії. Krym, Ukrajina: Sociální pedagogika, 2013. s. 14-17.
  16. GULOVÁ, Lenka, Lenka REMSOVÁ a František TRAPL. Diverzita v prostředí školy, workshop pro učitele a další pedagogické pracovníky. 2013.
  17. TRAPL, František. Příběh ne-souladu osobní a objektivní roviny : Krize subjektivního přístupu. In Radim Šíp a kol. Příběh první vědecké práce : od thrilleru k happyendu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013. s. 79-90. Sociálněpedagogický výzkum. ISBN 978-80-210-6731-8.
  18. GULOVÁ, Lenka, Lenka REMSOVÁ a František TRAPL. Workshop multikulturních lekcí v prostředí školy s využitím dramatické výchovy. 2013.
  19. 2012

  20. TRAPL, František. Angolské školství. In Gulová Lenka a kol. Analýza prostředí rozvíjející se společnosti jako východisko pedagogické intervence. Brno: Masarykova univerzita, 2012. s. 35-38. ISBN 978-80-210-6092-0.
  21. TRAPL, František. Situace v Angole, dějinné souvislosti. In Lenka Gulová a kol. Analýza prostředí rozvíjející se společnosti jako východisko pedagogické intervence. Brno: Masarykova univerzita, 2012. s. 24-34. ISBN 978-80-210-6092-0.
  22. GULOVÁ, Lenka, Michaela ZAPLETALOVÁ a František TRAPL. Vzdělávací workhopy ve stepních školách na Krymu. Postgraduální vzdělávání učitelů v oblasti Krymu. Realizace tří workshopů. 2012.
  23. TRAPL, František. Zkušenosti pedagoga v Angole. In Gulová Lenka a kol. Analýza prostředí rozvíjející se společnosti jako východisko pedagogické intervence. Brno: Masarykova univerzita, 2012. s. 51-54, 5 s. ISBN 978-80-210-6092-0.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 19. 9. 2021 10:13