Provozovatelé, vývojáři a další pracovníci okolo IS MU se budou snažit sem psát o nových věcech, změnách, opravách apod. v systému. Budou psát o věcech, které se nějak dotýkají uživatelů. I když se budou snažit psát tak, aby uživatelé obsahu sdělení rozuměli, nebude možné pochopit vše. Zvláště pak vyjádření o aplikacích, ke kterým všichni uživatelé nemají přístup. Nepředpokládáme, že všichni budou tento blog číst. Je jen pro zájemce. Neočekávejte prosíme dlouhé příspěvky obsahující úvahy, buďte připraveni na krátká oznámení.
Vlastníci blogu: FI:E-technici, FI:IS-technici, FI:servistech, FI:Vývojový tým IS MU,
Ing. Jitka Brandejsová, 2893,
doc. Ing. Michal Brandejs, 2116
Starší příspěvky
Kategorie
7. 2.
2014
Dosud nehodnoceno.
RNDr. Miroslav Křipač, Ph.D. (CVT FI MU),
učo 3388Přinášíme souhrn hlavních novinek v Úřadovně z přelomu ledna a února.
1. Statistiky ostrého provozu
Za měsíc leden bylo v Úřadovně IS MU evidováno 10.033 dokumentů
v 8484 spisech, což je meziroční nárůst evidovaných dokumentů
cca o 35 %. Spisy jsou evidovány v celkem 292 aktivních agendách,
do kterých přispívá 8233 aktivních uživatelů (1007 zaměstnanců).
2. Možnost přímé změny názvu (věci) spisu.
Název spisu (věc) je standardně přebírán z prvního dokumentu ve spisu.
V některých případech je však vhodné spis pojmenovat jinak, například
pro větší přehlednost. Nyní je přejmenování možné jednoduše přímo
z detailu spisu. Pojmenovat jednotlivě navíc lze i elektronické
procesní spisy bez dokumentů.
2. Přehlednější předávání dokumentů.
Aplikace pro předávání dokumentů před zařazením do spisu se používá
nejen na podatelnách, ale i na dalších pracovištích (sekretariátech).
Byla proto vylepšena o jednodušší navigaci mezi jednotlivými kroky
v případech složitějšího zpracování dokumentu.
3. Řazení adres ve výpravně.
Aplikace pro vypravování dokumentů umožňuje řadit zásilky dle statů
adresátů. To je užitečné například v případech, kdy výpravna nepoužívá
frankovací stroj. Zároveň zkušenosti s reálným provozem výpravny
ukazují další možná vylepšení zasílání dokumentů, které nyní
připravujeme.
4. Optimalizace rychlosti aplikací.
Zrychlení se v těchto dnech dočkaly aplikace pro zobrazení náhledu
dokumentu a pro kontrolu přístupových práv na předané dokumenty,
které s rostoucím počtem dokumentů zaznamenaly v minulých dnech
určité zpomalení.
Dosud nečteno
0 komentářů
« Nové plnící funkce ve Skupinách osob (31. 1. 2014 13:36) |
Stažení Impact factoru na vyžádání » (11. 2. 2014 11:48)