Deníček: Co je nového v IS MU?

RSS Provozovatelé, vývojáři a další pracovníci okolo IS MU se budou snažit sem psát o nových věcech, změnách, opravách apod. v systému. Budou psát o věcech, které se nějak dotýkají uživatelů. I když se budou snažit psát tak, aby uživatelé obsahu sdělení rozuměli, nebude možné pochopit vše. Zvláště pak vyjádření o aplikacích, ke kterým všichni uživatelé nemají přístup. Nepředpokládáme, že všichni budou tento blog číst. Je jen pro zájemce. Neočekávejte prosíme dlouhé příspěvky obsahující úvahy, buďte připraveni na krátká oznámení.
Vlastníci blogu: FI:E-technici, FI:IS-technici, FI:servistech, FI:Vývojový tým IS MU, Ing. Jitka Brandejsová, 2893, doc. Ing. Michal Brandejs, 2116
Vlastníci blogu: FI:E-technici, FI:IS-technici, FI:servistech, FI:Vývojový tým IS MU, Ing. Jitka Brandejsová, 2893, doc. Ing. Michal Brandejs, 2116
Právo číst: kdokoliv v Internetu
Právo komentovat: kdokoliv přihlášený v ISu
7. 2.
2014

Novinky v Úřadovně (6)

  • RSS
Dosud nehodnoceno.
RNDr. Miroslav Křipač, Ph.D. (CVT FI MU), učo 3388

Přinášíme souhrn hlavních novinek v Úřadovně z přelomu ledna a února.

1. Statistiky ostrého provozu
Za měsíc leden bylo v Úřadovně IS MU evidováno 10.033 dokumentů
v 8484 spisech, což je meziroční nárůst evidovaných dokumentů
cca o 35 %. Spisy jsou evidovány v celkem 292 aktivních agendách,
do kterých přispívá 8233 aktivních uživatelů (1007 zaměstnanců).

2. Možnost přímé změny názvu (věci) spisu.
Název spisu (věc) je standardně přebírán z prvního dokumentu ve spisu.
V některých případech je však vhodné spis pojmenovat jinak, například
pro větší přehlednost. Nyní je přejmenování možné jednoduše přímo
z detailu spisu. Pojmenovat jednotlivě navíc lze i elektronické
procesní spisy bez dokumentů.

2. Přehlednější předávání dokumentů.
Aplikace pro předávání dokumentů před zařazením do spisu se používá
nejen na podatelnách, ale i na dalších pracovištích (sekretariátech).
Byla proto vylepšena o jednodušší navigaci mezi jednotlivými kroky
v případech složitějšího zpracování dokumentu.

3. Řazení adres ve výpravně.
Aplikace pro vypravování dokumentů umožňuje řadit zásilky dle statů
adresátů. To je užitečné například v případech, kdy výpravna nepoužívá
frankovací stroj. Zároveň zkušenosti s reálným provozem výpravny
ukazují další možná vylepšení zasílání dokumentů, které nyní
připravujeme.

4. Optimalizace rychlosti aplikací.
Zrychlení se v těchto dnech dočkaly aplikace pro zobrazení náhledu
dokumentu a pro kontrolu přístupových práv na předané dokumenty,
které s rostoucím počtem dokumentů zaznamenaly v minulých dnech
určité zpomalení.

Dosud nečteno0 komentářůpermalink
« Nové plnící funkce ve Skupinách osob (31. 1. 2014 13:36) | Stažení Impact factoru na vyžádání » (11. 2. 2014 11:48)

Zatím žádné komentáře.