česky | in English
Název česky: Komunikativní kompetence žáků s narušenou komunikační schopností v základním vzdělávání
Název anglicky: The Communicative Competences of Pupils with Impaired Communication Ability in Primary Education
RIV/00216224:14410/13:00071575 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Girglová, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: The pupil with impaired communication ability; integration; the primary education; teh special educational needs; the inclusive environment; health disability
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Mgr. Veronika Včelíková, Ph.D., učo 136394. Změněno: 27. 3. 2014 09:16.
Název anglicky: Support of Communicative Competences of Students with Impaired Communication Abilities by Teachers at Primary Schools
RIV/00216224:14410/13:00071136 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klenková, Jiřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Girglová, Veronika (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: integration; pupil with impaired communication ability; communicative competences; support of communication and communicative competences; special educational needs; providing support for pupils with special educational needs
Recenzováno: ano
Změnila: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D., učo 1372. Změněno: 24. 3. 2014 10:26.
Název česky: Analýza poskytování logopedické intervence integrovaným žákům s narušenou komunikační schopností
Název anglicky: Alysis of the provision of speech therapy of integrated pupils with impaired communication abilities
RIV/00216224:14410/12:00063986 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Girglová, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí) -- Klenková, Jiřina (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: pupil with impaired communication ability; integration; special educational needs; inclusive environment; primary schools
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Mgr. Veronika Včelíková, Ph.D., učo 136394. Změněno: 26. 2. 2013 10:14.
Název česky: Problematika výchovně vzdělávacího procesu žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy.
Název anglicky: The issue of educational process for children with impaired communication ability in inclusive surrounding of elementary school
RIV/00216224:14410/12:00063985 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Slovensko.
Girglová, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí) -- Klenková, Jiřina (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: The pupil with impaired communication ability; integration; special educational needs; the inclusive environment; primary schools
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D., učo 1372. Změněno: 21. 3. 2013 18:17.
Název česky: Přístup třídního kolektivu k socializaci žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy
Název anglicky: The Access of Class towards Social Inclusion of Pupils with Impaired Communication Ability in Inclusive Elementary School
RIV/00216224:14410/12:00063106 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Girglová, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: pupil with impaired communication ability; inclusive school; class; integration; socialization
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Mgr. Veronika Včelíková, Ph.D., učo 136394. Změněno: 26. 2. 2013 17:57.
Název česky: Využití celoživotního vzdělávání pedagogů pro poskytování kariérového poradenství žákům s narušenou komunikační schopností
Název anglicky: Utilization of Lifelong Learning of Teachers in Career Counseling for Pupils with Impaired Communication Abilities
RIV/00216224:14410/12:00063688 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Girglová, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: professional training; pupil with special educational needs; pupils with impaired communication ability; career counseling and guidance; lifelong learning; speech therapy intervention
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Mgr. Veronika Včelíková, Ph.D., učo 136394. Změněno: 20. 3. 2013 13:39.
Název česky: Analýza komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností z pohledu vyučujícího pedagoga běžné základní školy
Název anglicky: Analysis of Communicative Competences of Pupils with Impaired Communication Abilities from the Perspective of Teacher at Primary School
RIV/00216224:14410/11:00055805 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Girglová, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Framework Educational Programme for Basic Education; key competences; communicative competence; communication; pupil with impaired communication ability; primary school; educational process; teacher
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 25. 2. 2013 10:28.
Název česky: Vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu
Název anglicky: Education of pupils with impaired communication ability in mainstream schools
RIV/00216224:14410/11:00055148 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klenková, Jiřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Girglová, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Švojgrová, Pavla (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: framework educational programme of primary school; impaired communication ability; communication competences; mainstream education; primary school; pedagogue; supportive measures; counseling services; student with impaired communicatin ability
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D., učo 1372. Změněno: 19. 2. 2013 13:11.
Název česky: Žáci s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy
Název anglicky: Pupils with impaired communication ability in inclusive primary school
RIV/00216224:14410/11:00056808 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Švojgrová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí) -- Girglová, Veronika (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: pupil with impaired communication ability; supporting pupil with impaired communication ability; the Framework Educational Program; inclusive education; counselling service; psychological-pedagogic counselling cetre; special educational centre
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Mgr. Pavla Sychrová, Ph.D., učo 92903. Změněno: 12. 4. 2012 11:42.
Název česky: Žák s narušenou komunikační schopností při výuce cizího jazyka v inkluzivním prostředí základní školy
Název anglicky: Student with impaired communication ability in foreign language teaching at inclusive primary schools
RIV/00216224:14410/11:00055155 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Girglová, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: pupil with impaired communication ability; case study; inclusive school environment; lower primary school.
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Mgr. Veronika Včelíková, Ph.D., učo 136394. Změněno: 27. 1. 2012 11:43.
Název česky: Specifika výuky anglického jazyka na základních školách v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem, se zaměřením na žáky s narušenou komunikační schopností
Název anglicky: The specifics of teaching English at (special) primary schools in accordance to the Framework Educational Programme, focusing on pupils with impaired communication skills
RIV/00216224:14410/10:00046398 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Girglová, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: The Pupil with impaired communication ability; bilingual education; The pupil with special educational needs; The Framework Educational Programme; integration;English language teaching; primary schools;communicative competence
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Mgr. Veronika Včelíková, Ph.D., učo 136394. Změněno: 26. 4. 2011 22:26.
Název česky: Výuka anglického jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností
Název anglicky: Teaching English to Pupils with Communication Disorders
RIV/00216224:14410/10:00045957 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klenková, Jiřina (203 Česká republika, garant) -- Girglová, Veronika (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: the pupil with impaired communication ability; communication competencies and skills; special educational needs; communication ability; the Framework Educational Plan; speech therapy; integration; foreign language teaching; English language teaching
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Mgr. Veronika Včelíková, Ph.D., učo 136394. Změněno: 26. 4. 2011 22:27.
Název česky: Vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy
Název anglicky: Education on of Pupils with Imparied Communication Ability at Inclusive Elementary School
RIV/00216224:14410/10:00045948 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Bočková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Girglová, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Klenková, Jiřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Švojgrová, Pavla (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: pupil with impaired communication ability; supporting pupils; the Framework Educational program; inclusive education; counselling services
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D., učo 67483. Změněno: 27. 4. 2011 13:18.
Název anglicky: Education of Pupils with Impaired Communication Ability on Primary Inclusive School
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: inclusive education; pupil with impaired communication ability; primary school
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D., učo 67483. Změněno: 18. 3. 2011 15:03.