Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2013

    1. GIRGLOVÁ, Veronika. Komunikativní kompetence žáků s narušenou komunikační schopností v základním vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 214 s. ISBN 978-80-210-6401-0.
      Název česky: Komunikativní kompetence žáků s narušenou komunikační schopností v základním vzdělávání
      Název anglicky: The Communicative Competences of Pupils with Impaired Communication Ability in Primary Education
      RIV/00216224:14410/13:00071575 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Girglová, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: The pupil with impaired communication ability; integration; the primary education; teh special educational needs; the inclusive environment; health disability
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Veronika Včelíková, Ph.D., učo 136394. Změněno: 27. 3. 2014 09:16.
    2. KLENKOVÁ, Jiřina a Veronika GIRGLOVÁ. Podpora komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností pedagogem běžné základní školy. In PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al. Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s. 227-236. ISBN 978-80-7315-245-1.
      Název anglicky: Support of Communicative Competences of Students with Impaired Communication Abilities by Teachers at Primary Schools
      RIV/00216224:14410/13:00071136 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klenková, Jiřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Girglová, Veronika (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: integration; pupil with impaired communication ability; communicative competences; support of communication and communicative competences; special educational needs; providing support for pupils with special educational needs
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D., učo 1372. Změněno: 24. 3. 2014 10:26.

    2012

    1. GIRGLOVÁ, Veronika a Jiřina KLENKOVÁ. Analýza poskytování logopedické intervence integrovaným žákům s narušenou komunikační schopností. Špeciálny pedagog, časopis pre špeciálopedagogickú teorii a prax. Prešov, 2012, roč. 1, č. 2, s. 12-21. ISSN 1338-6670.
      Název česky: Analýza poskytování logopedické intervence integrovaným žákům s narušenou komunikační schopností
      Název anglicky: Alysis of the provision of speech therapy of integrated pupils with impaired communication abilities
      RIV/00216224:14410/12:00063986 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Girglová, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí) -- Klenková, Jiřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: pupil with impaired communication ability; integration; special educational needs; inclusive environment; primary schools
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Veronika Včelíková, Ph.D., učo 136394. Změněno: 26. 2. 2013 10:14.
    2. GIRGLOVÁ, Veronika a Jiřina KLENKOVÁ. Problematika výchovně vzdělávacího procesu žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy. Online. In HREBEŇÁROVÁ, L., ŠTVARTÁKOVÁ, J. Študent na ceste k praxi : Zborník abstraktov z Prvej študentskej vedeckej konferencie v odbore špeciálna pedagogika a liečebná pedagogika. první. Prešov: Prešovská univerzita v Prešove, 2012, s. 25-35. ISBN 978-80-555-0591-6.
      Název česky: Problematika výchovně vzdělávacího procesu žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy.
      Název anglicky: The issue of educational process for children with impaired communication ability in inclusive surrounding of elementary school
      RIV/00216224:14410/12:00063985 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Slovensko.
      Girglová, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí) -- Klenková, Jiřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: The pupil with impaired communication ability; integration; special educational needs; the inclusive environment; primary schools
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D., učo 1372. Změněno: 21. 3. 2013 18:17.
    3. GIRGLOVÁ, Veronika. Přístup třídního kolektivu k socializaci žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy. In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 63-70. ISBN 978-80-210-5996-2.
      Název česky: Přístup třídního kolektivu k socializaci žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy
      Název anglicky: The Access of Class towards Social Inclusion of Pupils with Impaired Communication Ability in Inclusive Elementary School
      RIV/00216224:14410/12:00063106 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Girglová, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: pupil with impaired communication ability; inclusive school; class; integration; socialization
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Veronika Včelíková, Ph.D., učo 136394. Změněno: 26. 2. 2013 17:57.
    4. GIRGLOVÁ, Veronika. Využití celoživotního vzdělávání pedagogů pro poskytování kariérového poradenství žákům s narušenou komunikační schopností. In PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 191-200. ISBN 978-80-210-6101-9.
      Název česky: Využití celoživotního vzdělávání pedagogů pro poskytování kariérového poradenství žákům s narušenou komunikační schopností
      Název anglicky: Utilization of Lifelong Learning of Teachers in Career Counseling for Pupils with Impaired Communication Abilities
      RIV/00216224:14410/12:00063688 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Girglová, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: professional training; pupil with special educational needs; pupils with impaired communication ability; career counseling and guidance; lifelong learning; speech therapy intervention
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Veronika Včelíková, Ph.D., učo 136394. Změněno: 20. 3. 2013 13:39.

    2011

    1. GIRGLOVÁ, Veronika. Analýza komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností z pohledu vyučujícího pedagoga běžné základní školy. In Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 51-59. ISBN 978-80-210-5663-3.
      Název česky: Analýza komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností z pohledu vyučujícího pedagoga běžné základní školy
      Název anglicky: Analysis of Communicative Competences of Pupils with Impaired Communication Abilities from the Perspective of Teacher at Primary School
      RIV/00216224:14410/11:00055805 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Girglová, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Framework Educational Programme for Basic Education; key competences; communicative competence; communication; pupil with impaired communication ability; primary school; educational process; teacher
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 25. 2. 2013 10:28.
    2. KLENKOVÁ, Jiřina, Veronika GIRGLOVÁ a Pavla ŠVOJGROVÁ. Vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu. In Vítková, M., Opatřilová, D. Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Paido, 2011, s. 95-106. ISBN 978-80-7315-216-1.
      Název česky: Vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu
      Název anglicky: Education of pupils with impaired communication ability in mainstream schools
      RIV/00216224:14410/11:00055148 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klenková, Jiřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Girglová, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Švojgrová, Pavla (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: framework educational programme of primary school; impaired communication ability; communication competences; mainstream education; primary school; pedagogue; supportive measures; counseling services; student with impaired communicatin ability
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D., učo 1372. Změněno: 19. 2. 2013 13:11.
    3. ŠVOJGROVÁ, Pavla a Veronika GIRGLOVÁ. Žáci s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 127-133. ISBN 978-80-210-5383-0.
      Název česky: Žáci s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy
      Název anglicky: Pupils with impaired communication ability in inclusive primary school
      RIV/00216224:14410/11:00056808 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Švojgrová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí) -- Girglová, Veronika (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: pupil with impaired communication ability; supporting pupil with impaired communication ability; the Framework Educational Program; inclusive education; counselling service; psychological-pedagogic counselling cetre; special educational centre
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Pavla Sychrová, Ph.D., učo 92903. Změněno: 12. 4. 2012 11:42.
    4. GIRGLOVÁ, Veronika. Žák s narušenou komunikační schopností při výuce cizího jazyka v inkluzivním prostředí základní školy. In KLENKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. první. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 157-164. ISBN 978-80-210-5731-9.
      Název česky: Žák s narušenou komunikační schopností při výuce cizího jazyka v inkluzivním prostředí základní školy
      Název anglicky: Student with impaired communication ability in foreign language teaching at inclusive primary schools
      RIV/00216224:14410/11:00055155 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Girglová, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: pupil with impaired communication ability; case study; inclusive school environment; lower primary school.
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Veronika Včelíková, Ph.D., učo 136394. Změněno: 27. 1. 2012 11:43.

    2010

    1. GIRGLOVÁ, Veronika. Specifika výuky anglického jazyka na základních školách v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem, se zaměřením na žáky s narušenou komunikační schopností. In Pančocha, K. (ed.) Životní dráha jedince v inkluzivním prostředí. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 46-51. ISBN 978-80-210-5340-3.
      Název česky: Specifika výuky anglického jazyka na základních školách v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem, se zaměřením na žáky s narušenou komunikační schopností
      Název anglicky: The specifics of teaching English at (special) primary schools in accordance to the Framework Educational Programme, focusing on pupils with impaired communication skills
      RIV/00216224:14410/10:00046398 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Girglová, Veronika (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: The Pupil with impaired communication ability; bilingual education; The pupil with special educational needs; The Framework Educational Programme; integration;English language teaching; primary schools;communicative competence
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Veronika Včelíková, Ph.D., učo 136394. Změněno: 26. 4. 2011 22:26.
    2. KLENKOVÁ, Jiřina a Veronika GIRGLOVÁ. Výuka anglického jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností. In Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. 1. vyd. Brno: Paido Brno, 2010, s. 225-232. ISBN 978-80-7315-202-4.
      Název česky: Výuka anglického jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností
      Název anglicky: Teaching English to Pupils with Communication Disorders
      RIV/00216224:14410/10:00045957 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klenková, Jiřina (203 Česká republika, garant) -- Girglová, Veronika (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: the pupil with impaired communication ability; communication competencies and skills; special educational needs; communication ability; the Framework Educational Plan; speech therapy; integration; foreign language teaching; English language teaching
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Veronika Včelíková, Ph.D., učo 136394. Změněno: 26. 4. 2011 22:27.
    3. BOČKOVÁ, Barbora, Veronika GIRGLOVÁ, Jiřina KLENKOVÁ a Pavla ŠVOJGROVÁ. Vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy. In Květoňová, L., Prouzová, R. (eds.) Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2010. ISBN 978 -80 -7290 -472 -3. 1. vydání. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2010, s. 114-122. ISBN 978-80-7290-472-3.
      Název česky: Vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy
      Název anglicky: Education on of Pupils with Imparied Communication Ability at Inclusive Elementary School
      RIV/00216224:14410/10:00045948 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Bočková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Girglová, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Klenková, Jiřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Švojgrová, Pavla (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: pupil with impaired communication ability; supporting pupils; the Framework Educational program; inclusive education; counselling services
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D., učo 67483. Změněno: 27. 4. 2011 13:18.
    4. BOČKOVÁ, Barbora, Jiřina KLENKOVÁ, Pavla ŠVOJGROVÁ a Veronika GIRGLOVÁ. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností na 1. stupni inkluzivních základních škol. In Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání. 2010.
      Název anglicky: Education of Pupils with Impaired Communication Ability on Primary Inclusive School
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; pupil with impaired communication ability; primary school
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D., učo 67483. Změněno: 18. 3. 2011 15:03.
Zobrazeno: 7. 11. 2024 01:19