česky | in English
Název anglicky: A Stitch (of Self-regulated Learning) in Time Saves Nine
angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
Klíčová slova anglicky: learner autonomy; goal setting; monitoring learning; evaluating learning
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 24. 3. 2024 20:05.
Název anglicky: “I am afraid that I might catch some phrases”: language advising and affective factors
angličtina. Polsko.
Klíčová slova anglicky: language advising, learner autonomy, reflective dialogue, affective factors
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 24. 1. 2024 07:54.
Název anglicky: Language advising and learner autonomy: case studies in progress
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: language advising; learner autonomy model; dynamic complex system theory, case studies
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 24. 1. 2024 08:06.
Název anglicky: Reading skills and their “products”: Integrated tasks in Academic English course
angličtina. Česká republika.
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 24. 7. 2023 12:24.
Název anglicky: The story of becoming an autonomous learner: a case study of a student’s learning management
RIV/00216224:14410/23:00131289 Článek v odborném periodiku. angličtina. Německo.
Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: language advising; learner autonomy; learning management; meta-cognitive skills; self-regulated learning
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 23. 1. 2024 15:32.
Název anglicky: To observe, to listen, to write a report: How do observations work in a large language centre.
angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Observations. community of practice, professional development, teacher autonomy
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 10. 4. 2024 10:17.
Název anglicky: „Connections? The languages are very different.“ Advising sessions and plurilingual competences.
angličtina. Německo.
Klíčová slova anglicky: language advising, language learning, multilingual practices, plurilingual competences
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 22. 8. 2022 12:02.
angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: learner autonomy, self-assessment, autonomous learning support, language advising
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 18. 10. 2022 17:46.
Název česky: Čím více, tím lépe? Analýza využití sady sebehodnoticích nástrojů
Název anglicky: The more the merrier? Analysing self-assessment tool set use
angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: self-assessment, learner autonomy, metacognitive skills, self-regulated learning
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 10. 4. 2024 10:15.
Název česky: Výzkum jazykového poradenství: zpráva o pilotní studii
Název anglicky: The Nature of Learning: Case Study of Autonomous Learning
angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: language advising, learner autonomy, self-directed learning, metacognitive skills, self-assessment
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 26. 11. 2022 10:42.
Název anglicky: Who is the manager here?: (Self-) assessment of students´ abilities to manage their learning
angličtina. Portugalsko.
Klíčová slova anglicky: learner autonomy, self-regulated learning, language advising, metacognition, self-assessment
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 25. 1. 2023 16:53.
Název česky: Zkoumání jazykových poradenských rozhovorů: funguje tento pedagogický nástroj tak, jak by měl?
Název anglicky: Investigating language advising sessions: Is the pedagogical tool working as it should?
angličtina. Rakousko.
Klíčová slova anglicky: language advising, learner autonomy, self-directed learning, metacognitive skills, self-assessment
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 2. 2. 2022 10:23.
Název česky: Výzkum jazykového poradenství: zpráva o pilotní studii
Název anglicky: Language advising investigated: pilot study report
angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: language advising, learner autonomy, self-directed learning, metacognitive skills, self-assessment
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 2. 2. 2022 10:30.
Název česky: 5 P jazykového poradenství: pilotní analýza poradenských rozhovorů
Název anglicky: The 5 P's of Language Advising: A Pilot Analysis of Advising Sessions
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: language advising, advising sessions, learning process, learner autonomy, progress
Druh účasti: aktivní účast
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 20. 10. 2021 14:15.
Název česky: Jazykové poradenství jako nástroj podpory autonomního učení
Název anglicky: Language Advising as a Tool for Fostering Autonomous Learning
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: language advising; autonomous learning; affective factors; metacognitive competences
Druh účasti: aktivní účast
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 30. 4. 2021 08:45.
Název anglicky: Listening for language learning: (re)discovering students’ autonomy
angličtina. Polsko.
Klíčová slova anglicky: listening skills, self-assessment, reflection, multiple intelligences, study skills, metacognitive skills, autonomous learning
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 23. 3. 2022 15:49.
Název anglicky: Observing students´ learning through their texts: what is reflective writing (not) good for?
angličtina. Německo.
Klíčová slova anglicky: language learning, reflective writing, learning logs, language learning history, teacher researcher
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 29. 4. 2021 10:13.
Název česky: Na vlnách autonomie: Sdílení dobré praxe mezi jazykovými poradci v Centru jazykového vzdělávání na Masarykově univerzitě
Název anglicky: Riding the Waves of Autonomy: Language Counsellors’ Reflections at Masaryk University Language Centre
RIV/00216224:14640/20:00116328 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. angličtina. Hongkong.
Chovancová, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí) -- Lennon, Joseph (840 Spojené státy) -- Pandavar, Anjuli (826 Velká Británie a Severní Irsko) -- Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika) -- Rudolfová, Eva (203 Česká republika) -- Zouhar Ludvíková, Lenka (203 Česká republika)
Klíčová slova anglicky: English Autonomously; language advisor; councelling sessions
Mezinárodní význam: ano
Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 20. 4. 2021 21:43.
Název anglicky: Speech is silver, silence is gold: What really happens during individual language counselling sessions
RIV/00216224:14640/20:00118324 Prezentace na konferencích. angličtina. Česká republika.
Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: language advising; advising dialogue; reflection; student´s role; individualization
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 28. 4. 2021 16:17.
Název česky: Výzkum v oblasti jazykového poradenství: přehledová studie
Název anglicky: Research in the Field of Language Advising: Review Study
RIV/00216224:14410/20:00118323 Stať ve sborníku. čeština. Česká republika.
Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: language advising; autonomous learning; affective factors; metacognitive competences
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 3. 3. 2021 21:17.
Název česky: English Autonomously: jazyková výuka v lavicích a (hlavně) mimo ně
Název anglicky: English Autonomously: language learning in the classroom and (mostly) out of it
RIV/00216224:14640/19:00110581 Vyžádané přednášky. čeština. Česká republika.
Trumpešová - Rudolfová, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: autonomous learning; language learning; English Autonomously; peer mentoring
Druh účasti: vyžádaná přednáška
Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 24. 4. 2020 09:31.
Název anglicky: Forced to autonomy: Are there ever ideal conditions for development of learner autonomy?
RIV/00216224:14640/19:00109505 Prezentace na konferencích. angličtina. Německo.
Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: language learning; autonomous learning; teacher´s role; teacher´s beliefs
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 1. 5. 2020 12:44.
Název česky: Podpora autonomního učení: angličtina napříč disciplínami
Název anglicky: Fostering Autonomous Learning: English Across Disciplines
Klíčová slova anglicky: autonomous learning, language learning, English Autonomously, peer mentoring
Druh účasti: vyžádaná přednáška
Změnila: Mgr. Eva Rudolfová, učo 12675. Změněno: 6. 11. 2019 19:41.
RIV/00216224:14640/19:00112927 Prezentace na konferencích. angličtina. Česká republika.
Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: language learning history; reflection; motivation; teacher´s role; learning strategies; plurilingualism
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 1. 5. 2020 12:49.
Název anglicky: Points, Hours, Pages: How to Measure Students Progress
angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: self-assessment, learner autonomy, language skills development, evaluation, assessment, metacognitive skills
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 12. 4. 2019 09:56.
Název anglicky: Reflections of an Advisor : A Never-Ending Story
Klíčová slova anglicky: Autonomous learning, language advising, teacher´s role, professional development, reflective practices
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 24. 4. 2020 09:33.
Název anglicky: Can Everybody be a Material Designer?
RIV/00216224:14640/18:00104142 Prezentace na konferencích. angličtina. Česká republika.
Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: material design; teacher´s role; individualization; learner autonomy
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Mgr. Kateřina Sedláčková, Ph.D., učo 13169. Změněno: 12. 4. 2019 15:06.
Název anglicky: The Importance of Being Earnest. Can Teachers Learn from Students?
RIV/00216224:14640/18:00103474 Prezentace na konferencích. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: learner autonomy; language counselling; teacher´s role; individualization
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 23. 4. 2019 17:14.
Název anglicky: The More Intelligencies Students Use, the More They (and You) Learn
angličtina. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: multiple intelligencies, reading skills, critical listening, study skills
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 22. 8. 2018 12:58.
Název anglicky: The teacher´s role in development of learner autonomy, IATEFL Lasig
RIV/00216224:14640/18:00106774 Uspořádání konference. angličtina. Česká republika.
Sedláčková, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: autonomous learning; autonomous teaching; learner autonomy;
Změnila: Mgr. Kateřina Sedláčková, Ph.D., učo 13169. Změněno: 12. 4. 2019 15:57.
Název anglicky: "Yes, interesting. But who were they and what just happened?!": Working with Disparate HE Groups via Videoconferencing.
RIV/00216224:14640/18:00105354 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. angličtina. Česká republika.
Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, domácí) -- Eastlake, Jo (826 Velká Británie a Severní Irsko)
Klíčová slova anglicky: VC mediated communication; class collaboration; community of learner; intercultural awareness; study skills
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 11. 4. 2019 22:06.
Název anglicky: DIY Materials: a Step towards Students´Autonomy
Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: learner autonomy; study material design; task based teaching; class communication; motivation; study skills; individualization
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 1. 5. 2018 07:49.
Pedagogika a školství. angličtina. Německo.
Klíčová slova anglicky: learner autonomy, peer support, language counselling, community learning, individualization
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 30. 10. 2017 22:45.
Název anglicky: Sculpting Students´ Skills
RIV/00216224:14640/17:00097330 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: language teaching; sculptural art; communicative tasks; creativity; personalization
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 25. 4. 2018 16:35.
Název česky: Vizualizace literárních textů v jazykových kurzech na univerzitě
Název anglicky: Visualizing literary texts in university language courses
RIV/00216224:14640/17:00097423 Článek v odborném periodiku. Jazykověda. angličtina. Česká republika.
Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: visualizing; literary texts; imagination; critical thinking; creativity
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 25. 4. 2018 16:49.
Pedagogika a školství. angličtina. Slovensko.
Klíčová slova anglicky: visualizing, literary texts, imagination, critical thinking, creativity
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 4. 10. 2016 13:00.
Název anglicky: 5 Reasons to Use Literature in (English) Language Classes (of any Level)
RIV/00216224:14640/16:00095888 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: literature; authenticity; imagination; creativity; personalization
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 25. 4. 2018 16:50.
Název česky: Průběh a výsledky projektu IMPACT v oblasti testování
Název anglicky: Testing in the IMPACT Project: Procedures and Results
RIV/00216224:14640/15:00087193 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: standardization of foreign language testing; evaluation scale; evaluation of productive skills; task-based testing
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 8. 4. 2016 15:01.