Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. A Stitch (of Self-regulated Learning) in Time Saves Nine. Humanising Language Teaching. Oxford: Pilgrims, 2023, roč. 25, č. 1, s. 25 - 29. ISSN 1755-9715.
      URL
      Název anglicky: A Stitch (of Self-regulated Learning) in Time Saves Nine
      angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Klíčová slova anglicky: learner autonomy; goal setting; monitoring learning; evaluating learning
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 24. 3. 2024 20:05.
    2. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. “I am afraid that I might catch some phrases”: language advising and affective factors. In 34th International Conference on Foreign/Second Language Acquisition: Psychological perspectives on second/foreign language learning and teaching. 2023.
      Název anglicky: “I am afraid that I might catch some phrases”: language advising and affective factors
      angličtina. Polsko.
      Klíčová slova anglicky: language advising, learner autonomy, reflective dialogue, affective factors
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 24. 1. 2024 07:54.
    3. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Language advising and learner autonomy: case studies in progress. In Mezinárodní doktorandská konference „Učení a vyučování cizím jazykům ve výzkumu". 2023.
      Název anglicky: Language advising and learner autonomy: case studies in progress
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: language advising; learner autonomy model; dynamic complex system theory, case studies
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 24. 1. 2024 08:06.
    4. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Reading skills and their “products”: Integrated tasks in Academic English course. In Hradec Králové Anglophone Conference. 2023.
      Název anglicky: Reading skills and their “products”: Integrated tasks in Academic English course
      angličtina. Česká republika.
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 24. 7. 2023 12:24.
    5. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. The story of becoming an autonomous learner: a case study of a student’s learning management. Language Learning in Higher Education. Berlin: DE GRUYTER MOUTON, 2023, roč. 13, č. 1, s. 247-269. ISSN 2191-611X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1515/cercles-2023-2018.
      URL
      Název anglicky: The story of becoming an autonomous learner: a case study of a student’s learning management
      RIV/00216224:14410/23:00131289 Článek v odborném periodiku. angličtina. Německo.
      Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: language advising; learner autonomy; learning management; meta-cognitive skills; self-regulated learning
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 23. 1. 2024 15:32.
    6. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. To observe, to listen, to write a report: How do observations work in a large language centre. In KVALITA JAZYKOVÉHO VZDELÁVANIA NA VYSOKÝCH ŠKOLÁCH V EURÓPE VII. 2023.
      Název anglicky: To observe, to listen, to write a report: How do observations work in a large language centre.
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Observations. community of practice, professional development, teacher autonomy
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 10. 4. 2024 10:17.

    2022

    1. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. „Connections? The languages are very different.“ Advising sessions and plurilingual competences. In 32. AKS-Arbeitstagung: Mehrsprachigkeit ≠ L1 + L2 + … + Ln Mehrsprachigkeit ist keine Formel, sondern ein gelebtes Modell. 2022.
      Název anglicky: „Connections? The languages are very different.“ Advising sessions and plurilingual competences.
      angličtina. Německo.
      Klíčová slova anglicky: language advising, language learning, multilingual practices, plurilingual competences
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 22. 8. 2022 12:02.
    2. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Learner Autonomy (Self-) assessment: What to use instead of a "placement test"? In CORALL International Conference: Coaching-oriented Online Resources for Autonomous Learning. 2022.
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: learner autonomy, self-assessment, autonomous learning support, language advising
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 18. 10. 2022 17:46.
    3. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. The more the merrier? Analysing self-assessment tool set use. Pedagogická orientace/Journal of the Czech Pedagogical Society. Brno: Masaryk University, 2022, roč. 32, č. 4, s. 484–498. ISSN 1211-4669. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2022-4-484.
      URL
      Název česky: Čím více, tím lépe? Analýza využití sady sebehodnoticích nástrojů
      Název anglicky: The more the merrier? Analysing self-assessment tool set use
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: self-assessment, learner autonomy, metacognitive skills, self-regulated learning
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 10. 4. 2024 10:15.
    4. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. The Nature of Learning: Case Study of Autonomous Learning. In In/Outside the Frame Conference 16th International Cultural Studies Conference & 5th International Conference on Linguistics and Language Teaching and Learning. 2022.
      Název česky: Výzkum jazykového poradenství: zpráva o pilotní studii
      Název anglicky: The Nature of Learning: Case Study of Autonomous Learning
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: language advising, learner autonomy, self-directed learning, metacognitive skills, self-assessment
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 26. 11. 2022 10:42.
    5. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Who is the manager here?: (Self-) assessment of students´ abilities to manage their learning. In XVII CercleS International Conference 2022, “The Future of Language Education in an Increasingly Digital World: Embracing Change”. 2022.
      Název anglicky: Who is the manager here?: (Self-) assessment of students´ abilities to manage their learning
      angličtina. Portugalsko.
      Klíčová slova anglicky: learner autonomy, self-regulated learning, language advising, metacognition, self-assessment
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 25. 1. 2023 16:53.

    2021

    1. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Investigating language advising sessions: Is the pedagogical tool working as it should? In Vienna Autumn School of Methods. 2021.
      Název česky: Zkoumání jazykových poradenských rozhovorů: funguje tento pedagogický nástroj tak, jak by měl?
      Název anglicky: Investigating language advising sessions: Is the pedagogical tool working as it should?
      angličtina. Rakousko.
      Klíčová slova anglicky: language advising, learner autonomy, self-directed learning, metacognitive skills, self-assessment
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 2. 2. 2022 10:23.
    2. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Language advising investigated: pilot study report. In Studentská konference budoucích akademických pracovníků 2021. 2021.
      Název česky: Výzkum jazykového poradenství: zpráva o pilotní studii
      Název anglicky: Language advising investigated: pilot study report
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: language advising, learner autonomy, self-directed learning, metacognitive skills, self-assessment
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 2. 2. 2022 10:30.
    3. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. The 5 P's of Language Advising: A Pilot Analysis of Advising Sessions. In Konference FORLANG. 2021.
      Název česky: 5 P jazykového poradenství: pilotní analýza poradenských rozhovorů
      Název anglicky: The 5 P's of Language Advising: A Pilot Analysis of Advising Sessions
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: language advising, advising sessions, learning process, learner autonomy, progress
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 20. 10. 2021 14:15.

    2020

    1. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Jazykové poradenství jako nástroj podpory autonomního učení. In Konference AKTEV. 2020.
      Název česky: Jazykové poradenství jako nástroj podpory autonomního učení
      Název anglicky: Language Advising as a Tool for Fostering Autonomous Learning
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: language advising; autonomous learning; affective factors; metacognitive competences
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 30. 4. 2021 08:45.
    2. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Listening for language learning: (re)discovering students’ autonomy. Zeszyty Glottodydaktyczne. Cracow: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, 2020, roč. 2020, č. 10, s. 31-38, 7 s. ISSN 2080-2358.
      URL
      Název anglicky: Listening for language learning: (re)discovering students’ autonomy
      angličtina. Polsko.
      Klíčová slova anglicky: listening skills, self-assessment, reflection, multiple intelligences, study skills, metacognitive skills, autonomous learning
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 23. 3. 2022 15:49.
    3. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Observing students´ learning through their texts: what is reflective writing (not) good for? In 31. AKS-Arbeitstagung: Sprache.Politik.Sprachenpolitik. 2020.
      URL
      Název anglicky: Observing students´ learning through their texts: what is reflective writing (not) good for?
      angličtina. Německo.
      Klíčová slova anglicky: language learning, reflective writing, learning logs, language learning history, teacher researcher
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 29. 4. 2021 10:13.
    4. CHOVANCOVÁ, Barbora, Joseph LENNON, Anjuli PANDAVAR, Martina ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Eva RUDOLFOVÁ a Lenka ZOUHAR LUDVÍKOVÁ. Riding the Waves of Autonomy: Language Counsellors’ Reflections at Masaryk University Language Centre. Online. In Ludwig, C., Tassinari, M.G., Mynard, J. Navigating Foreign Language Learner Autonomy. Hong Kong: Candlin & Mynard ePublishing Limited, 2020, s. 38-103. Autonomous Language Learning Series. ISBN 978-0-463-56990-0.
      URL
      Název česky: Na vlnách autonomie: Sdílení dobré praxe mezi jazykovými poradci v Centru jazykového vzdělávání na Masarykově univerzitě
      Název anglicky: Riding the Waves of Autonomy: Language Counsellors’ Reflections at Masaryk University Language Centre
      RIV/00216224:14640/20:00116328 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. angličtina. Hongkong.
      Chovancová, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí) -- Lennon, Joseph (840 Spojené státy) -- Pandavar, Anjuli (826 Velká Británie a Severní Irsko) -- Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika) -- Rudolfová, Eva (203 Česká republika) -- Zouhar Ludvíková, Lenka (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: English Autonomously; language advisor; councelling sessions
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 20. 4. 2021 21:43.
    5. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Speech is silver, silence is gold: What really happens during individual language counselling sessions. In XVI CercleS international conference. 2020.
      Název anglicky: Speech is silver, silence is gold: What really happens during individual language counselling sessions
      RIV/00216224:14640/20:00118324 Prezentace na konferencích. angličtina. Česká republika.
      Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: language advising; advising dialogue; reflection; student´s role; individualization
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 28. 4. 2021 16:17.
    6. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Výzkum v oblasti jazykového poradenství: přehledová studie. In Věra Janíková, Světlana Hanušová (eds.). Výzkum v didaktice cizích jazyků III. Brno: MASARYKOVA UNIVERZITA, PEDAGOGICKÁ FAKULTA, 2020, s. 71-92. ISBN 978-80-210-9821-3.
      Název česky: Výzkum v oblasti jazykového poradenství: přehledová studie
      Název anglicky: Research in the Field of Language Advising: Review Study
      RIV/00216224:14410/20:00118323 Stať ve sborníku. čeština. Česká republika.
      Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: language advising; autonomous learning; affective factors; metacognitive competences
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 3. 3. 2021 21:17.

    2019

    1. TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva a Martina ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ. English Autonomously: jazyková výuka v lavicích a (hlavně) mimo ně. In 9. ročník Open space konference o e-learningu IS MU. 2019.
      Název česky: English Autonomously: jazyková výuka v lavicích a (hlavně) mimo ně
      Název anglicky: English Autonomously: language learning in the classroom and (mostly) out of it
      RIV/00216224:14640/19:00110581 Vyžádané přednášky. čeština. Česká republika.
      Trumpešová - Rudolfová, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: autonomous learning; language learning; English Autonomously; peer mentoring
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 24. 4. 2020 09:31.
    2. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Forced to autonomy: Are there ever ideal conditions for development of learner autonomy? In 7th Bremen Symposion "Rethinking the Language Learner: Paradigms - Methods - Disciplines". 2019.
      Název anglicky: Forced to autonomy: Are there ever ideal conditions for development of learner autonomy?
      RIV/00216224:14640/19:00109505 Prezentace na konferencích. angličtina. Německo.
      Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: language learning; autonomous learning; teacher´s role; teacher´s beliefs
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 1. 5. 2020 12:44.
    3. TRUMPEŠOVÁ - RUDOLFOVÁ, Eva a Martina ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ. Fostering Autonomous Learning: English Across Disciplines. In CLIL: methodological Concept to effectively Support Key Professional Competencies Using Foreign Language. 2019.
      Název česky: Podpora autonomního učení: angličtina napříč disciplínami
      Název anglicky: Fostering Autonomous Learning: English Across Disciplines

      Klíčová slova anglicky: autonomous learning, language learning, English Autonomously, peer mentoring
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Eva Rudolfová, učo 12675. Změněno: 6. 11. 2019 19:41.
    4. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Multiple language learning listories: Is there a happy ending? In Teaching and learning languages in the shadow of lingua franca. 2019.
      RIV/00216224:14640/19:00112927 Prezentace na konferencích. angličtina. Česká republika.
      Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: language learning history; reflection; motivation; teacher´s role; learning strategies; plurilingualism
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 1. 5. 2020 12:49.
    5. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Points, Hours, Pages: How to Measure Students Progress. In Anglophone Conference. 2019.
      Název anglicky: Points, Hours, Pages: How to Measure Students Progress
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: self-assessment, learner autonomy, language skills development, evaluation, assessment, metacognitive skills
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 12. 4. 2019 09:56.
    6. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Reflections of an Advisor : A Never-Ending Story. Mélanges CRAPEL. Nancy: Université Nancy, 2019, roč. 40, č. 1, s. 115-135, 20 s. ISSN 0077-2712.
      URL
      Název anglicky: Reflections of an Advisor : A Never-Ending Story

      Klíčová slova anglicky: Autonomous learning, language advising, teacher´s role, professional development, reflective practices
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 24. 4. 2020 09:33.

    2018

    1. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Can Everybody be a Material Designer? In IATEFL LASIG Conference The Teacher’s Role in Development of Learner Autonomy. 2018.
      Název anglicky: Can Everybody be a Material Designer?
      RIV/00216224:14640/18:00104142 Prezentace na konferencích. angličtina. Česká republika.
      Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: material design; teacher´s role; individualization; learner autonomy
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Kateřina Sedláčková, Ph.D., učo 13169. Změněno: 12. 4. 2019 15:06.
    2. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. The Importance of Being Earnest. Can Teachers Learn from Students? In 52nd International IATEFL Conference. 2018.
      Název anglicky: The Importance of Being Earnest. Can Teachers Learn from Students?
      RIV/00216224:14640/18:00103474 Prezentace na konferencích. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: learner autonomy; language counselling; teacher´s role; individualization
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 23. 4. 2019 17:14.
    3. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. The More Intelligencies Students Use, the More They (and You) Learn. In Kvalita jazykového vzdelávania na univerzitách v Európe VII. 2018.
      Název anglicky: The More Intelligencies Students Use, the More They (and You) Learn
      angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: multiple intelligencies, reading skills, critical listening, study skills
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 22. 8. 2018 12:58.
    4. SEDLÁČKOVÁ, Kateřina a Martina ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ. The teacher´s role in development of learner autonomy, IATEFL Lasig. 2018.
      Název anglicky: The teacher´s role in development of learner autonomy, IATEFL Lasig
      RIV/00216224:14640/18:00106774 Uspořádání konference. angličtina. Česká republika.
      Sedláčková, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: autonomous learning; autonomous teaching; learner autonomy;

      Změnila: Mgr. Kateřina Sedláčková, Ph.D., učo 13169. Změněno: 12. 4. 2019 15:57.
    5. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina a Jo EASTLAKE. "Yes, interesting. But who were they and what just happened?!": Working with Disparate HE Groups via Videoconferencing. In Štěpánek, L., Sedláčková, K., Birne, N. Videoconferencing in University Language Education. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018, s. 191-202. ISBN 978-80-210-9003-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9008-2018.
      Název anglicky: "Yes, interesting. But who were they and what just happened?!": Working with Disparate HE Groups via Videoconferencing.
      RIV/00216224:14640/18:00105354 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. angličtina. Česká republika.
      Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, domácí) -- Eastlake, Jo (826 Velká Británie a Severní Irsko)
      Klíčová slova anglicky: VC mediated communication; class collaboration; community of learner; intercultural awareness; study skills
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 11. 4. 2019 22:06.

    2017

    1. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. DIY Materials: a Step towards Students´Autonomy. In Trendy v jazykovém vzdělávání v terciární sféře v jazykových centrech na univerzitách v ČR a SR III. 2017. ISBN 978-80-244-5234-0.
      Název anglicky: DIY Materials: a Step towards Students´Autonomy
      Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: learner autonomy; study material design; task based teaching; class communication; motivation; study skills; individualization
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 1. 5. 2018 07:49.
    2. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. English Autonomously: Opportunities for 1 to 1, Peer and Community Learning. In Internationale wissenschaftliche Tagung zum Fremdsprachenlernen im Tandem in der tertiären Bildung: Forschung, Implementierung und Qualitätssicherung. Greifswald. 2017.
      Vorträge & Präsentationen/ Lectures & presentations
      Pedagogika a školství. angličtina. Německo.
      Klíčová slova anglicky: learner autonomy, peer support, language counselling, community learning, individualization
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 30. 10. 2017 22:45.
    3. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Sculpting Students´ Skills. Humanising Language Teaching. Pilgrims, 2017, roč. 19, August 2017, s. 1-7. ISSN 1755-9715.
      Humanizing Language Teaching August 2017
      Název anglicky: Sculpting Students´ Skills
      RIV/00216224:14640/17:00097330 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: language teaching; sculptural art; communicative tasks; creativity; personalization
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 25. 4. 2018 16:35.
    4. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Visualizing literary texts in university language courses. CASALC Review. Česká a slovenská asociace učitelů jazyků na vysokých školách, 2017, roč. 2016-2017, č. 3, s. 82-97. ISSN 1804-9435.
      http://casajc.cz/article/show/58
      Název česky: Vizualizace literárních textů v jazykových kurzech na univerzitě
      Název anglicky: Visualizing literary texts in university language courses
      RIV/00216224:14640/17:00097423 Článek v odborném periodiku. Jazykověda. angličtina. Česká republika.
      Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: visualizing; literary texts; imagination; critical thinking; creativity
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 25. 4. 2018 16:49.

    2016

    1. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Vizualizing Literary Texts in University Language Courses. In CASALC konference Kvalita jazykového vzdelávania na univerzitách v Európe VI, Bratislava. 2016.
      Pedagogika a školství. angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: visualizing, literary texts, imagination, critical thinking, creativity
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. Martina Šindelářová Skupeňová, učo 13766. Změněno: 4. 10. 2016 13:00.
    2. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. 5 Reasons to Use Literature in (English) Language Classes (of any Level). Humanising Language Teaching. Pilgrims, 2016, roč. 18, April 2016, s. 1-7. ISSN 1755-9715.
      Název anglicky: 5 Reasons to Use Literature in (English) Language Classes (of any Level)
      RIV/00216224:14640/16:00095888 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: literature; authenticity; imagination; creativity; personalization
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 25. 4. 2018 16:50.

    2015

    1. ŠINDELÁŘOVÁ SKUPEŇOVÁ, Martina. Průběh a výsledky projektu IMPACT v oblasti testování. In Trendy v jazykovém vzdělávání v terciární sféře v jazykových centrech na FF v ČR a SR II. - Testování a měření jazykových kompetencí, Olomouc. 2015.
      Název česky: Průběh a výsledky projektu IMPACT v oblasti testování
      Název anglicky: Testing in the IMPACT Project: Procedures and Results
      RIV/00216224:14640/15:00087193 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Šindelářová Skupeňová, Martina (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: standardization of foreign language testing; evaluation scale; evaluation of productive skills; task-based testing
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: PaedDr. Marta Holasová, Ph.D., učo 38218. Změněno: 8. 4. 2016 15:01.
Zobrazeno: 26. 4. 2024 14:54