Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. DOSEDLA, Martin, Karel PICKA a Jitka ŠŤASTNÁ. Digitální kompetence a její rozvoj. Online. 2023.
      URL
      čeština. Česká republika.
      Změnil: Ing. Martin Dosedla, Ph.D., učo 66046. Změněno: 13. 1. 2024 08:50.

    2022

    1. DOSEDLA, Martin, Karel PICKA a Zdeněk HODIS. DIKOBRAZ 3D tiskne a modeluje. Online. 2022.
      URL
      Název česky: DIKOBRAZ 3D tiskne a modeluje
      čeština. Česká republika.
      Změnil: Ing. Martin Dosedla, Ph.D., učo 66046. Změněno: 4. 12. 2022 14:01.
    2. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Jan NEHYBA, Karel PICKA, Petr SVOJANOVSKÝ a Barbora ZAVADILOVÁ. Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. ISBN 978-80-280-0221-3.
      Název anglicky: Preparedness of Teacher Education Students: Self-assessment in Core Teaching Skills

      Klíčová slova anglicky: Preparedness of teacher education students, self-assessment, core teaching skills, teacher education evaluation, tool for teachers and students

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 20. 3. 2023 10:23.
    3. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Jan NEHYBA, Karel PICKA, Petr SVOJANOVSKÝ a Barbora ZAVADILOVÁ. Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky. 1., elektronické vyd. Brno,. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2022. ISBN 978-80-280-0222-0.
      URL
      Název česky: Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky
      Název anglicky: Preparedness of Teacher Education Students: Self-assessment in Core Teaching Skills
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Preparedness of teacher education students, self-assessment, core teaching skills; teacher education evaluation; tool for teachers and students
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 16. 3. 2023 09:23.
    4. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Jan NEHYBA, Karel PICKA, Petr SVOJANOVSKÝ a Barbora ZAVADILOVÁ. Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. ISBN 978-80-280-0222-0.
      Čítárna Munispace
      Název anglicky: Preparedness of Teacher Education Students: Self-assessment in Core Teaching Skills

      Klíčová slova anglicky: Preparedness of teacher education students, self-assessment, core teaching skills, teacher education evaluation, tool for teachers and students

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 6. 3. 2023 11:48.
    5. PICKA, Karel, Martin DOSEDLA, Jiří HRBÁČEK a Zdeněk HODIS. Teachers’ experience with digital games in Czech primary schools. Entertainment Computing. Elsevier B.V., 2022, roč. 42, article number 100483, s. 1-10. ISSN 1875-9521. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.entcom.2022.100483.
      URL
      RIV/00216224:14410/22:00125607 Článek v odborném periodiku. angličtina. Spojené státy.
      Picka, Karel (203 Česká republika, garant, domácí) -- Dosedla, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Hrbáček, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Hodis, Zdeněk (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Digital games; Game based learning; Games and motivation; Games in school
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 24. 2. 2023 12:20.
    6. HUBERT, Jan, Martin DOSEDLA a Karel PICKA. The current state of ICT security at Czech primary schools. Online. In František Jakab. ICETA 2022. Proceedings of 20th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. New York: IEEE: Clearance Center, 222 Ro: IEEE, 2022, s. 231-235. ISBN 979-8-3503-2033-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA57911.2022.9974797.
      URL
      Název česky: Aktuální stav ICT bezpečnosti na českých základních školách
      Název anglicky: The current state of ICT security at Czech primary schools
      RIV/00216224:14410/22:00127287 Stať ve sborníku. angličtina. Spojené státy.
      Hubert, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Dosedla, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Picka, Karel (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: ICT; schools; security; education
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 24. 2. 2023 12:23.

    2021

    1. DOSEDLA, Martin, Karel PICKA, Jitka ŘEHOŘOVÁ, Michal HANZL a Daniel PYŠNÝ. E-KURZ: IT bezpečnost a gramotnost ve vzdělávání. Online. 1. vyd. Brno, 2021.
      URL
      čeština. Česká republika.
      Změnil: Ing. Martin Dosedla, Ph.D., učo 66046. Změněno: 13. 1. 2022 08:12.
    2. PICKA, Karel. Ozoboti na českých školách: zkušenosti učitelů základních škol. Komenský. Brno: Masarykova Univerzita, 2021, roč. 145, č. 3, s. 18-30. ISSN 0323-0449.
      URL
      Název česky: Ozoboti na českých školách: zkušenosti učitelů základních škol
      Název anglicky: Ozobots in Czech schools: the experience of primary school teachers
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: robotics, didactics, programming

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 15. 3. 2022 15:54.
    3. JANÍK, Tomáš, Monika ČERNÁ, Petra VYSTRČILOVÁ, Helena VAĎUROVÁ, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, Karel PICKA, Katarína SLEZÁKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 95 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. ISBN 978-80-210-9956-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9957-2021.
      URL
      Název anglicky: Pedagogical evaluation for (future) teachers
      RIV/00216224:14410/21:00128582 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Janík, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) -- Černá, Monika (203 Česká republika, domácí) -- Vystrčilová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Vaďurová, Helena (203 Česká republika, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Picka, Karel (203 Česká republika, domácí) -- Slezáková, Katarína (703 Slovensko, domácí) -- Slepičková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Kratochvílová, Jana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: evaluation instruments; quality of education; evaluation in education; teacher
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 9. 2. 2023 08:40.
    4. JANÍK, Tomáš, Monika ČERNÁ, Petra VYSTRČILOVÁ, Helena VAĎUROVÁ, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, Karel PICKA, Katarína SLEZÁKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 95 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 48. ISBN 978-80-210-9956-2.
      Název anglicky: Pedagogical evaluation for (future) teachers

      Klíčová slova anglicky: evaluation instruments, quality of education, evaluation in education, teacher

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 16. 12. 2021 11:41.
    5. JANÍK, Tomáš, Monika ČERNÁ, Petra VYSTRČILOVÁ, Helena VAĎUROVÁ, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, Karel PICKA, Katarína SLEZÁKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 97 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 48. ISBN 978-80-210-9957-9.
      Čítárna Munispace
      Název anglicky: Pedagogical evaluation for (future) teachers

      Klíčová slova anglicky: evaluation instruments, quality of education, evaluation in education, teacher

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 19. 10. 2021 07:58.
    6. DOSEDLA, Martin, Karel PICKA a Michal HANZL. Teachers' perceptions of VR technologies for use in primary school education in the Czech Republic. Online. In František Jakab. ICETA 2021 19th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. Danvers: IEEE, 2021, s. 113-119. ISBN 978-1-6654-2102-7. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA54173.2021.9726591.
      URL
      Název česky: Názory učitelů na využití VR technologií ve vzdělávání na základní škole v ČR
      Název anglicky: Teachers' perceptions of VR technologies for use in primary school education in the Czech Republic
      RIV/00216224:14410/21:00123693 Stať ve sborníku. angličtina. Spojené státy.
      Dosedla, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) -- Picka, Karel (203 Česká republika, domácí) -- Hanzl, Michal (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: virtual reality; education; primary school; interview;
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 16. 5. 2022 14:21.
    7. DOSEDLA, Martin, Karel PICKA a Michal HANZL. Teachers' perceptions of VR technologies for use in primary school education in the Czech Republic. In ICETA 2021 19th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. 2021. ISBN 978-1-6654-2101-0.
      Název česky: Názory učitelů na využití VR technologií ve vzdělávání na základní škole v ČR
      Název anglicky: Teachers' perceptions of VR technologies for use in primary school education in the Czech Republic
      angličtina. Spojené státy.
      Klíčová slova anglicky: virtual reality; education; primary school; interview;
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Martin Dosedla, Ph.D., učo 66046. Změněno: 13. 1. 2022 08:00.

    2020

    1. PICKA, Karel, Martin DOSEDLA a Ľubica STUCHLÍKOVÁ. Robotic didactic aid Ozobot in Czech schools. Online. In František Jakab. ICETA 2020 18th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. Danvers: IEEE, 2020, s. 525-533. ISBN 978-0-7381-2366-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA51985.2020.9379259.
      Název česky: Robotická didaktická pomůcka Ozobot v českých školách
      Název anglicky: Robotic didactic aid Ozobot in Czech schools
      RIV/00216224:14410/20:00117794 Stať ve sborníku. angličtina. Spojené státy.
      Picka, Karel (203 Česká republika, garant, domácí) -- Dosedla, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Stuchlíková, Ľubica (703 Slovensko)
      Klíčová slova anglicky: robotics; didactics; programming; education
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 15. 4. 2021 13:26.
    2. PICKA, Karel, Martin DOSEDLA a Ľubica STUCHLÍKOVÁ. Robotic didactic aid Ozobot in Czech schools. In ICETA 2020 18th International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. 2020.
      URL
      Název česky: Robotická didaktická pomůcka Ozobot v českých školách
      Název anglicky: Robotic didactic aid Ozobot in Czech schools
      angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: robotics, didactics, programming
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 22. 3. 2021 17:30.
    3. PICKA, Karel. Story cubes – „desková hra“ do výuky jazyků. Brno: Masarykova Univerzita, 2020. Komenský. ISSN 0323-0449.
      URL
      Název česky: Story cubes – „desková hra“ do výuky jazyků

      Změnil: Mgr. Karel Picka, Ph.D., učo 318732. Změněno: 7. 1. 2021 13:35.
    4. KUNEŠ, Michal, Martin DOSEDLA, Jiří HRBÁČEK a Karel PICKA. Use of Apple iPad in Education in Primary Schools in the Czech Republic. Online. In František Jakab. ICETA 2020 18th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. Danvers: IEEE, 2020, s. 370-375. ISBN 978-0-7381-2366-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA51985.2020.9379230.
      URL
      Název anglicky: Use of Apple iPad in Education in Primary Schools in the Czech Republic
      RIV/00216224:14410/20:00117971 Stať ve sborníku. angličtina. Spojené státy.
      Kuneš, Michal (203 Česká republika) -- Dosedla, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) -- Hrbáček, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Picka, Karel (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: education; tablets; school
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 15. 4. 2021 13:26.
    5. KUNEŠ, Michal, Martin DOSEDLA, Jiří HRBÁČEK a Karel PICKA. Use of Apple iPad in Education in Primary Schools in the Czech Republic. In ICETA 2020 18th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. 2020. ISBN 978-0-7381-2366-0.
      URL
      Název anglicky: Use of Apple iPad in Education in Primary Schools in the Czech Republic
      angličtina. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: education; tablets; school
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 22. 3. 2021 17:36.

    2019

    1. PICKA, Karel a Ľubica STUCHLÍKOVÁ. Digital Games in Primary and Lower Secondary Education Classes. In František Jakab. ICETA 2019 17th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. Danvers: IEEE, 2019, s. 618-625. ISBN 978-1-72814-967-7. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA48886.2019.9040014.
      Název anglicky: Digital Games in Primary and Lower Secondary Education Classes
      RIV/00216224:14410/19:00113148 Stať ve sborníku. angličtina. Spojené státy.
      Picka, Karel (203 Česká republika, garant, domácí) -- Stuchlíková, Ľubica (703 Slovensko)
      Klíčová slova anglicky: GBL;games;education; gamification
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 20. 4. 2020 12:50.
    2. DOSEDLA, Martin a Karel PICKA. Digitální technologie v preprimárním vzdělávání. 2019, 83 s.
      Název česky: Digitální technologie v preprimárním vzdělávání
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: information science; education; primary school

      Změnil: Ing. Martin Dosedla, Ph.D., učo 66046. Změněno: 8. 1. 2020 07:31.
    3. PICKA, Karel. Výuka prožitkem? Recenze počítačové hry This War of Mine (2014). Komenský. Masarykova univerzita, 2019. ISSN 0323-0449.
      čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Karel Picka, Ph.D., učo 318732. Změněno: 25. 9. 2019 13:54.

    2018

    1. PICKA, Karel. Kyberbezpečnost z pohledu žáka základní školy. 2018.
      Název česky: Kyberbezpečnost z pohledu žáka základní školy
      čeština. Česká republika.
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Karel Picka, Ph.D., učo 318732. Změněno: 6. 2. 2019 14:12.
    2. FRIEDMANN, Zdeněk, Martin DOSEDLA, Zdeněk HODIS, Václav HODIS, Jiří HRBÁČEK, Karel PICKA, Petr VYBÍRAL, Jiří STRACH a Gabriela ŠTĚPÁNOVÁ. Trendy a aspekty ve výuce techniky a informatiky pro potřeby mateřských a základních škol. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 160 s. Odborné a technické vzdělávání, svazek 2. ISBN 978-80-210-9014-9.
      Název anglicky: Trends and aspects in teaching technical science and informatics for nursery and elementary schools
      RIV/00216224:14410/18:00106060 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Friedmann, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí) -- Dosedla, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Hodis, Zdeněk (203 Česká republika, domácí) -- Hodis, Václav (203 Česká republika) -- Hrbáček, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Picka, Karel (203 Česká republika, domácí) -- Vybíral, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Strach, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Štěpánová, Gabriela (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: technical education; information science; primary school; nursery school;
      Recenzováno: ano

      Změnil: Ing. Martin Dosedla, Ph.D., učo 66046. Změněno: 26. 2. 2019 10:45.
    3. FRIEDMANN, Zdeněk, Martin DOSEDLA, Zdeněk HODIS, Václav HODIS, Jiří HRBÁČEK, Karel PICKA, Petr VYBÍRAL, Jiří STRACH a Gabriela ŠTĚPÁNOVÁ. Trendy a aspekty ve výuce techniky a informatiky pro potřeby mateřských a základních škol. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018. ISBN 978-80-210-9014-9.
      Název anglicky: Trends and aspects in teaching technical science and informatics for nursery and elementary schools
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 4. 12. 2018 14:01.
    4. PICKA, Karel a Karolína PEŠKOVÁ. Vnímání digitálních her jako vzdělávacího média žáky základních škol. JTIE - Journal of Technology and Information Education. Univerzita Palackého v Olomouci, 2018, roč. 10, č. 1, s. 17-33. ISSN 1803-537X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5507/jtie.2018.002.
      Plný text v pdf
      Název česky: Vnímání digitálních her jako vzdělávacího média žáky základních škol
      Název anglicky: Perception of digital games as educational media by lower secondary school pupils
      RIV/00216224:14410/18:00102766 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
      Picka, Karel (203 Česká republika, garant, domácí) -- Pešková, Karolína (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: perception of digital games; motivation; game-based learning; questionnaire survey; pupils
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Karel Picka, Ph.D., učo 318732. Změněno: 27. 2. 2019 12:31.

    2017

    1. PICKA, Karel. Digitální hry ve výuce z pohledu učitelů. JTIE - Journal of Technology and Information Education. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2017, roč. 9, č. 1, s. 156-174. ISSN 1803-537X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5507/jtie.2017.003.
      URL
      Název česky: Digitální hry ve výuce z pohledu učitelů
      Název anglicky: Digital games in education from the perspective of teachers
      RIV/00216224:14410/17:00096852 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Picka, Karel (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Digital games; ICT; game-based learning; questionnaire survey
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 21. 3. 2018 10:40.
    2. PICKA, Karel. Vnímání digitálních her jako vzdělávacího média žáky základních škol. In XXV. konference České asociace pedagogického výzkumu. 2017. ISBN 978-80-7435-688-9.
      Digitální verze sborníku
      Název česky: Vnímání digitálních her jako vzdělávacího média žáky základních škol
      Název anglicky: Perception of digital games as educational media by lower secondary school pupils
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Karel Picka, Ph.D., učo 318732. Změněno: 18. 1. 2018 22:28.

    2016

    1. PICKA, Karel. Digitální hry ve výuce z pohledu učitelů. In Sborník abstraktů z konference České asociace pedagogického výzkumu. 2016.
      Název česky: Digitální hry ve výuce z pohledu učitelů
      Název anglicky: Digital games in education from the perspective of teachers
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Karel Picka, Ph.D., učo 318732. Změněno: 9. 3. 2017 13:33.
    2. PICKA, Karel. Digitální hry ve výuce z pohledu učitelů. In XXIV. Ročník konference ČAPV. 2016.
      Název česky: Digitální hry ve výuce z pohledu učitelů
      Název anglicky: Digital games in education from the perspective of teachers
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: digital games, ICT, game-based learning, questionnaire survey
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Karel Picka, Ph.D., učo 318732. Změněno: 9. 3. 2017 13:33.

    2015

    1. PICKA, Karel. Gamifikace vzdělávacího procesu - využití počítačových her jako didaktického nástroje. In Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu. XXIII. konference ČAPV. 2015. ISBN 978-80-261-0521-3.
      Název česky: Gamifikace vzdělávacího procesu - využití počítačových her jako didaktického nástroje
      Název anglicky: Gamification of the educational process - videogames as didactic tool
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Gamification; game based learning; videogames; educational games

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 29. 3. 2016 13:20.

    2014

    1. PICKA, Karel. Soubor video návodů v rámci interaktivních osnov pro předmět SC4BK_VyTe Výpočetní technika. 2014.
      Sada video návodů primárně pro kombinované studenty předmětů s obsahovou náplní IT2.
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Karel Picka, Ph.D., učo 318732. Změněno: 11. 3. 2015 13:11.
Zobrazeno: 27. 4. 2024 01:40