angličtinaPřihlášení do IS MU

Didaktické znalosti obsahu vysokoškolských učitelů odborného anglického jazyka: Vnímání profesních počátků v retrospektivě

Obálka knížky
Vysokoškolští učitelé odborné angličtiny procházejí v průběhu prvních let své profese poměrně obtížným obdobím, neboť během svých studií na vysokých školách jsou zpravidla připravováni na středoškolskou výuku obecné angličtiny. Jejich předchozí vzdělání jim tedy neposkytuje potřebné znalosti, ze kterých by mohli vytvářet své didaktické znalosti obsahu. Kniha si klade za cíl seznámit čtenáře se subjektivním vnímáním vlastních profesních počátků těchto učitelů, a to z jejich retrospektivního pohledu na první tři roky výuky odborného anglického jazyka na vysokých školách. Profesní vývoj začínajících učitelů byl zkoumán na základě smíšeného výzkumného designu, kde metoda semistrukturovaných rozhovorů uskutečněných s několika respondenty byla doplněna o elektronické dotazníky zaslané všem českým vysokoškolským učitelům odborné angličtiny.

Autoři
Jana Jašková
Obsah knihy
  • ISBN 978-80-210-8546-6
  • Počet stran: 276
  • Vazba brožovaná
  • Formát 158 x 225 mm
  • Klíčová slova didaktické znalosti obsahu, odborný anglický jazyk, profesní vývoj, začínající učitel, vysokoškolský učitel, smíšený výzkumný design, semistrukturovaný rozhovor, elektronický dotazník
  • Obor anglický jazyk, pedagogika
  • Rok vydání: 2017

Celková cena: 260 Kč vč. DPH
 Koupit
Podmínky prodeje

Zpět na nabídku Pedagogika