angličtinaPřihlášení do IS MU

Rozvoj verbálního chování. Jak učit děti s autismem a jinými neurovývojovými poruchami

Obálka knížky
Kniha Rozvoj verbálního chování: Jak učit děti s autismem a jinými vývojovými postiženími seznamuje rodiče a odborníky s principy ABA a verbálního chování, představuje Metodu rozvoje verbálního chování při výuce dětí s autismem a jinými vývojovými postiženími. Metoda vychází z Aplikované behaviorální analýzy (ABA) založené na Skinnerově analýze verbálního chování. Tento přístup je velmi efektivní u dětí, které mají velmi omezené nebo žádné řečové dovednosti. Mary Lynch Barbera v knize popisuje své vlastní zkušenosti s využitím Metody rozvoje verbálního chování z pohledu certifikované behaviorální analytičky a matky dítěte s autismem. Kniha je podrobným průvodcem, který přináší informace o tom, jak u dětí rozvíjet řeč a komunikační dovednosti. Vysvětluje také, jak učit znakový jazyk nevokální děti. Dále se věnuje možnostem snižování výskytu problémového chování, nácviku používání toalety a dalších sebeobslužných činností, které jsou důležité pro všechny děti.

Autoři
Mary Lynch Barbera, Tracy Rasmussen
Obsah knihy
  • ISBN 978-80-210-9212-9
  • Počet stran: 207
  • Vazba brožovaná s klopy
  • Formát 170 x 230 mm
  • Klíčová slova verbální chování, aplikovaná behaviorální analýza, rozvoj řeči, rozvoj znakové řeči, autismus, neurovývojové poruchy
  • Obor pedagogika, speciální pedagogika
  • Rok vydání: 2020

Celková cena: 200 Kč vč. DPH
 Koupit
Podmínky prodeje
Lze objednat do 14. 1. 2025 11:00

Zpět na nabídku Pedagogika | Speciální pedagogika