angličtinaPřihlášení do IS MU

PROVUC (V) - Slovní úlohy řešené v rámci diferencované výuky matematiky: Jak může provázející učitel obohatit studenta prostřednictvím řešení a analýzy slovních úloh (JS2024)

Tato nabídka není nyní v prodeji.

    Charakteristika kurzu:
    Seminář nabídne různé způsoby zadávání i řešení slovních úloh pro různé skupiny žáků (od těch, kteří mají v matematice problémy, až po nadané). Vyjde z Bloomovy taxonomie kognitivních cílů a ukáže, které cíle lze sledovat při řešení slovních úloh různými skupinami žáků.
    Studenti Pedagogické fakulty MU se s přístupy k řešení slovních úloh setkávají na teoretické rovině v hodinách didaktiky matematiky. Teprve žákovský přístup a analýza žákovského řešení jim však umožní pochopit, jak rozdílné jsou přístupy žáků k řešení téže slovní úlohy. Spolupráce mezi provázejícím učitelem a studentem může rozšiřovat studentovy zkušenosti v této oblasti.

    Požadované předpoklady uchazeče:
    Kvalifikovaní učitelé, kteří chtějí vykonávat specializovanou činnost provázejícího učitele na fakultní škole PdF MU a získali praxi spočívající ve výkonu přímé pedagogické činnosti v délce 5 let.

    Garant kurzu: Mgr. Irena Budínová, Ph.D.

    Lektor kurzu: Mgr. Irena Budínová, Ph.D.

    Délka kurzu: jednodenní prezenční kurz (celkem 4 vyučovací hodiny)

    Termín konání kurzu: 7. 3. 2024 od 13.00 do 16.30 hod.

    Obsahový plán kurzu:
    • Slovní úloha v rámci diferencované výuky matematiky.
    • Bloomova taxonomie kognitivních cílů.
    • Analýza žákovského řešení.
    • Spolupráce provázejícího učitele a studenta.
    Průběh kurzu a způsob jeho ukončení: Absolvent kurzu obdrží osvědčení o absolvování kurzu.

    Cena kurzu: Kurz je zdarma.

    Počet uchazečů: max. 15

    Termín podání přihlášky: do 22. 2. 2024

Celková cena: 0 Kč vč. DPH