Cílem předmětu je předat studentům nejnovější znalosti a vhodné dovednosti v oblasti destinačního marketingu.
- Rozvrh: podzim 2021
So 23. 10. 16:00–18:50
P303, So 4. 12. 9:00–11:50
P403
- Katedra regionální ekonomie – Ekonomicko-správní fakulta
Vyučující
Osnova
Marketing a cestovní ruch;
Marketingový informační systém a marketingový výzkum;
Marketingová analýza;
Marketingové cíle a mise destinace;
Segmentace trhu;
Marketingová strategie - cílení a umisťování produktů;
Marketingový mix I (Tvorba tržní nabídky destinace);
Image destinace
Marketingový mix II (Propagace destinace);
Marketingový mix III; Internet jako nástroj marketingu;
Marketingové rozpočtování a kontrola;
Marketing České republiky jako destinace cestovního ruchu.
Informace učitele
„Jakékoli opisování, zaznamenávání nebo vynášení testů, používání nedovolených pomůcek jakož i komunikačních prostředků nebo jiné narušování objektivity zkoušky (zápočtu) bude považováno za nesplnění podmínek k ukončení předmětu a za hrubé porušení studijních předpisů. Následkem toho uzavře vyučující zkoušku (zápočet) hodnocením v ISu známkou "F" a děkan zahájí disciplinární řízení, jehož výsledkem může být až ukončení studia.“