Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2020

    1. HROMÁDKA, Zdeněk. Poznámky ke kritickému myšlení a mediální gramotnosti na základní škole – 1. část. Metodický portál RVP.cz. NIP - Národní pedagogický institut, 2020.
    2. HROMÁDKA, Zdeněk. Poznámky ke kritickému myšlení a mediální gramotnosti na základní škole – 2. část. 2020.
    3. HROMÁDKA, Zdeněk. Poznámky ke kritickému myšlení a mediální gramotnosti na základní škole – 3. část. Metodický portál RVP.cz. NIP - Národní pedagogický institut, 2020.
    4. HROMÁDKA, Zdeněk. Poznámky ke kritickému myšlení a mediální gramotnosti na základní škole – 4. část. Metodický portál RVP.cz. NIP - Národní pedagogický institut, 2020.
    5. HROMÁDKA, Zdeněk. Učitel jako tvůrce výukových materiálů. Metodický portál RVP.cz. NIP - Národní pedagogický institut, 2020.

    2019

    1. HROMÁDKA, Zdeněk. Den Země jako příležitost pro aktivity environmentální výchovy. Metodický portál RVP.cz. NIP - Národní pedagogický institut, 2019.
    2. HROMÁDKA, Zdeněk. Experimentální fyzikář. Metodický portál RVP.cz. NIP - Národní pedagogický institut, 2019.
    3. HROMÁDKA, Zdeněk. Fyzika a environmentální výchova 1 – energie a doprava. Metodický portál RVP.cz. NIP - Národní pedagogický institut, 2019.
    4. HROMÁDKA, Zdeněk. Fyzika a environmentální výchova 2 – energie Slunce. Metodický portál RVP.cz. NIP - Národní pedagogický institut, 2019.
    5. HROMÁDKA, Zdeněk. Fyzika a environmentální výchova 3 – atmosféra a klima. Metodický portál RVP.cz. NIP - Národní pedagogický institut, 2019.
    6. HROMÁDKA, Zdeněk. Fyzika v popkultuře a jak s ní pracovat ve vyučování. Metodický portál RVP.cz. NIP - Národní pedagogický institut, 2019.
    7. HROMÁDKA, Zdeněk. Fyzika v příbězích. Metodický portál RVP.cz. NIP - Národní pedagogický institut, 2019.
    8. HROMÁDKA, Zdeněk. Galileo Galilei a jeho odkaz ve výuce fyziky na střední škole. Metodický portál RVP.cz. NIP - Národní pedagogický institut, 2019.
    9. HROMÁDKA, Zdeněk. Typografická tvorba ve výtvarné výchově na ZŠ. Metodický portál RVP.cz. NIP - Národní pedagogický institut, 2019.
    10. HROMÁDKA, Zdeněk. „Vzorečky“ ve fyzice na základní škole. Metodický portál RVP.cz. NIP - Národní pedagogický institut, 2019.
    11. HROMÁDKA, Zdeněk a Jana KUBRICKÁ. Začínáme s metodou CLIL ve výuce fyziky na základní škole. Národní ústav pro vzdělávání, 2019.

    2018

    1. HROMÁDKA, Zdeněk. Teorie relativity na základní škole? Metodický portál RVP.cz. NIP - Národní pedagogický institut, 2018.

    2015

    1. KUBRICKÁ, Jana a Zdeněk HROMÁDKA. Environmentální prvky v učebnici anglického jazyka. Envigogika. Univerzita Karlova, 2015, roč. 10, č. 4, s. 1-9. ISSN 1802-3061. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14712/18023061.488.

    2012

    1. HROMÁDKA, Zdeněk. Dobrodružství environmentální výchovy na brněnské škole. Sedmá generace. 2012. ISSN 1212-0499.

    2011

    1. HORKÁ, Hana a Zdeněk HROMÁDKA. HEALTH AS A MOTIVATIONAL FACTOR IN ENVIRONMENTAL EDUCATION. In Řehulka, Evžen. SCHOOL AND HEALTH 21 Education and Healthcare. 1. vyd. Brno: Masaryk University, 2011, s. 55-66. ISBN 978-80-210-5721-0.
    2. HORKÁ, Hana a Zdeněk HROMÁDKA. Human Health and Road Transport. In Řehulka, Evžen (ed.). SCHOOL AND HEALTH 21 Health Education: Initiatives for Educational Areas. 1. vyd. Brno: Masarykova Universita, 2011, s. 213-222. ISBN 978-80-210-5524-7.
    3. HROMÁDKA, Zdeněk. Sbírám psí ho.. aneb pečuji o životní prostředí (Nakolik je účinná environmentální výchova?). Sedmá generace. 2011, roč. 10., č. 4, s. 19-21. ISSN 1212-0499.
    4. HORKÁ, Hana a Zdeněk HROMÁDKA. Význam kvalitativních metod v pilotní studii kvantitativního výzkumu. In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová. Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 68-72. ISBN 978-80-210-5774-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-13.

    2010

    1. HORKÁ, Hana a Zdeněk HROMÁDKA. Active Leisure for Health in Context of Environmental Care. In Řehulka, E. (ed.) SCHOOL AND HEALTH 21. Health Education: International Experiences. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 275-290. ISBN 978-80-210-5398-4.
    2. HORKÁ, Hana a Zdeněk HROMÁDKA. The Ecotherapeutic Potential of Nature and Taking Care of One´s Health. In Řehulka, E. (ed.) SCHOOL AND HEALTH 21. Papers on Health. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 201-212. ISBN 978-80-210-5260-4.
    3. HROMÁDKA, Zdeněk. The Perception of Threat to Health Arising from Environmental Issues by Students of PFD MU Brno. In Řehulka, E. (ed.). SCHOOL AND HEALTH 21 Papers on Health Education. 1. vyd. Brno: Masarykova Univerzita, 2010, s. 213-220. ISBN 978-80-210-5260-4.

    2009

    1. HORKÁ, Hana a Zdeněk HROMÁDKA. Ekoterapeutický potenciál přírody a péče o zdraví. In Konference Škola a zdraví 21. 2009.
    2. HORKÁ, Hana a Zdeněk HROMÁDKA. Perception of Health in the context of Environmental issues among students of the Faculty of Education Masaryk University. In Řehulka et al. School and Health 21 - Topical issues in Health Education. první. Brno: Masarykova Univerzita Brno, 2009, s. 33-50. ISBN 978-80-210-4930-7.
    3. HORKÁ, Hana a Zdeněk HROMÁDKA. VNÍMÁNÍ ZDRAVÍ V KONTEXTU PROBLEMATIKY ŽIVOTNÍHO PROSTŘEDÍ. In ŘEHULKA, Evžen. Aktuální otázky výchovy ke zdraví. první. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 33-50. ISBN 978-80-210-5071-6.

    2008

    1. ŘEHULKA, Evžen, Hana HORKÁ a Zdeněk HROMÁDKA. Health Care and the Environment from the Viewpoint of Primary School Pupils. In Social and Health Aspects of Health Education. první. Brno: MSD,s.r.o., Brno, 2008, s. 21-33, 14 s. ISBN 978-80-7392-043-2.
    2. HORKÁ, Hana a Zdeněk HROMÁDKA. Výchova kulturního ochránce zdraví a životního prostředí v kurikulu české základní školy. In WIEGEROVÁ, Adriana. Premeny školy a učitelskej profesie. první. Bratislava: Občianské sdruženie V4, 2008, s. 57-63. ISBN 978-80-969504-1-6.
    3. HROMÁDKA, Zdeněk. Vztahy mezi vědomostmi, postoji a skutečným jednáním u žáků druhého stupně základní školy v rámci environmentální výchovy. Pedagogická orientace. 2008. ISSN 1211-4669.

    2007

    1. HROMÁDKA, Zdeněk. Environmentální výchova a vnímání života jako nejvyšší hodnoty. In Fórum o premenách školy V 21. storočí. 2007. ISBN 978-80-969146-7-8.
    2. HROMÁDKA, Zdeněk. Proč učit o automobilismu? In Environmentální výchova: nové cesty. 2007. ISBN 978-80-7372-164-0.
    3. HORKÁ, Hana a Zdeněk HROMÁDKA. Reálná vybavenost absolventa ZŠ k péči o životní prostředí. In Absolvent základní školy. první. Brno: Pedagogická fakulta, 2007, s. 234-239. ISBN 978-80-210-4402-9.

    2006

    1. HORKÁ, Hana a Zdeněk HROMÁDKA. Obsah vzdělání – vztahy mezi cíli, požadavky a realitou z pohledu ekologické/environmentální výchovy. In Problémy kurikula základní školy. první. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 148 -160. ISBN 80-210-4125-0.
    2. HROMÁDKA, Zdeněk. Vztahy mezi teoretickými znalostmi, postoji a skutečným jednáním žáků osmých a devátých tříd v environmentální oblasti. In Výzkum aktuálních problémů pedagogiky a oborových didaktik (v disertačních pracích studentů doktorských studijních programů). Brno, 2006, s. 36 - 41. ISBN 80-210-4163-3.

    2005

    1. HROMÁDKA, Zdeněk. Napřed etika, pak ekologie? In Profesní etika pedagogů a mravní výchova žáků. Hradec Králové, 2005, s. 47-49. ISBN 80-7041-343-3.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 28. 6. 2024 11:18