Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2013

    1. GIRGLOVÁ, Veronika. Komunikativní kompetence žáků s narušenou komunikační schopností v základním vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 214 s. ISBN 978-80-210-6401-0.
    2. KLENKOVÁ, Jiřina a Veronika GIRGLOVÁ. Podpora komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností pedagogem běžné základní školy. In PANČOCHA, K., VÍTKOVÁ, M. et al. Analýza sociálních determinantů inkluzivního vzdělávání. Analysis of Social Determinants of Inclusive Education. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s. 227-236. ISBN 978-80-7315-245-1.

    2012

    1. GIRGLOVÁ, Veronika a Jiřina KLENKOVÁ. Analýza poskytování logopedické intervence integrovaným žákům s narušenou komunikační schopností. Špeciálny pedagog, časopis pre špeciálopedagogickú teorii a prax. Prešov, 2012, roč. 1, č. 2, s. 12-21. ISSN 1338-6670.
    2. GIRGLOVÁ, Veronika a Jiřina KLENKOVÁ. Problematika výchovně vzdělávacího procesu žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy. Online. In HREBEŇÁROVÁ, L., ŠTVARTÁKOVÁ, J. Študent na ceste k praxi : Zborník abstraktov z Prvej študentskej vedeckej konferencie v odbore špeciálna pedagogika a liečebná pedagogika. první. Prešov: Prešovská univerzita v Prešove, 2012, s. 25-35. ISBN 978-80-555-0591-6.
    3. GIRGLOVÁ, Veronika. Přístup třídního kolektivu k socializaci žáků s narušenou komunikační schopností v inkluzivním prostředí základní školy. In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 63-70. ISBN 978-80-210-5996-2.
    4. GIRGLOVÁ, Veronika. Využití celoživotního vzdělávání pedagogů pro poskytování kariérového poradenství žákům s narušenou komunikační schopností. In PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 191-200. ISBN 978-80-210-6101-9.

    2011

    1. GIRGLOVÁ, Veronika. Analýza komunikativních kompetencí žáků s narušenou komunikační schopností z pohledu vyučujícího pedagoga běžné základní školy. In Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 51-59. ISBN 978-80-210-5663-3.
    2. KLENKOVÁ, Jiřina, Veronika GIRGLOVÁ a Pavla ŠVOJGROVÁ. Vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností v hlavním vzdělávacím proudu. In Vítková, M., Opatřilová, D. Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Paido, 2011, s. 95-106. ISBN 978-80-7315-216-1.
    3. ŠVOJGROVÁ, Pavla a Veronika GIRGLOVÁ. Žáci s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 127-133. ISBN 978-80-210-5383-0.
    4. GIRGLOVÁ, Veronika. Žák s narušenou komunikační schopností při výuce cizího jazyka v inkluzivním prostředí základní školy. In KLENKOVÁ, J. VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. první. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 157-164. ISBN 978-80-210-5731-9.

    2010

    1. GIRGLOVÁ, Veronika. Specifika výuky anglického jazyka na základních školách v souladu s Rámcovým vzdělávacím programem, se zaměřením na žáky s narušenou komunikační schopností. In Pančocha, K. (ed.) Životní dráha jedince v inkluzivním prostředí. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 46-51. ISBN 978-80-210-5340-3.
    2. KLENKOVÁ, Jiřina a Veronika GIRGLOVÁ. Výuka anglického jazyka u žáků s narušenou komunikační schopností. In Havel, J., Filová, H. et al. Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Inclusive Education in Primary School. 1. vyd. Brno: Paido Brno, 2010, s. 225-232. ISBN 978-80-7315-202-4.
    3. BOČKOVÁ, Barbora, Veronika GIRGLOVÁ, Jiřina KLENKOVÁ a Pavla ŠVOJGROVÁ. Vzdělávání žáka s narušenou komunikační schopností v prostředí inkluzivní základní školy. In Květoňová, L., Prouzová, R. (eds.) Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Praha : Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2010. ISBN 978 -80 -7290 -472 -3. 1. vydání. Praha: Univerzita Karlova v Praze, Pedagogická fakulta, 2010, s. 114-122. ISBN 978-80-7290-472-3.
    4. BOČKOVÁ, Barbora, Jiřina KLENKOVÁ, Pavla ŠVOJGROVÁ a Veronika GIRGLOVÁ. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností na 1. stupni inkluzivních základních škol. In Speciální pedagogika v podmínkách inkluzivního vzdělávání. 2010.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 29. 8. 2024 05:47