-
ŠŤASTNÁ, Jitka, Karel PICKA a Kateřina RICHTEROVÁ. Koncepce interiérového designu v oblasti polytechnických výukových programů. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2406698/cs
-
Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2360237/cs
-
Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2236517/cs
-
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Jan NEHYBA, Karel PICKA, Petr SVOJANOVSKÝ a Barbora ZAVADILOVÁ. Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. ISBN 978-80-280-0221-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2268457/cs
-
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Jan NEHYBA, Karel PICKA, Petr SVOJANOVSKÝ a Barbora ZAVADILOVÁ. Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky. 1., elektronické vyd. Brno,. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2022. ISBN 978-80-280-0222-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2267697/cs
-
KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Jan NEHYBA, Karel PICKA, Petr SVOJANOVSKÝ a Barbora ZAVADILOVÁ. Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. ISBN 978-80-280-0222-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2264398/cs
-
PICKA, Karel, Martin DOSEDLA, Jiří HRBÁČEK a Zdeněk HODIS. Teachers’ experience with digital games in Czech primary schools. Entertainment Computing. Elsevier B.V., 2022, roč. 42, article number 100483, s. 1-10. ISSN 1875-9521. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.entcom.2022.100483.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1844641/cs
-
HUBERT, Jan, Martin DOSEDLA a Karel PICKA. The current state of ICT security at Czech primary schools. Online. In František Jakab. ICETA 2022. Proceedings of 20th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. New York: IEEE: Clearance Center, 222 Ro: IEEE, 2022, s. 231-235. ISBN 979-8-3503-2033-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA57911.2022.9974797.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2235420/cs
-
DOSEDLA, Martin, Karel PICKA, Jitka ŘEHOŘOVÁ, Michal HANZL a Daniel PYŠNÝ. E-KURZ: IT bezpečnost a gramotnost ve vzdělávání. Online. 1. vyd. Brno, 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1820577/cs
-
PICKA, Karel. Ozoboti na českých školách: zkušenosti učitelů základních škol. Komenský. Brno: Masarykova Univerzita, 2021, roč. 145, č. 3, s. 18-30. ISSN 0323-0449.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1762157/cs
-
JANÍK, Tomáš, Monika ČERNÁ, Petra VYSTRČILOVÁ, Helena VAĎUROVÁ, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, Karel PICKA, Katarína SLEZÁKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 95 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. ISBN 978-80-210-9956-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9957-2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2253527/cs
-
JANÍK, Tomáš, Monika ČERNÁ, Petra VYSTRČILOVÁ, Helena VAĎUROVÁ, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, Karel PICKA, Katarína SLEZÁKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 95 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 48. ISBN 978-80-210-9956-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1810899/cs
-
JANÍK, Tomáš, Monika ČERNÁ, Petra VYSTRČILOVÁ, Helena VAĎUROVÁ, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, Karel PICKA, Katarína SLEZÁKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 97 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 48. ISBN 978-80-210-9957-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1798437/cs
-
DOSEDLA, Martin, Karel PICKA a Michal HANZL. Teachers' perceptions of VR technologies for use in primary school education in the Czech Republic. Online. In František Jakab. ICETA 2021 19th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. Danvers: IEEE, 2021, s. 113-119. ISBN 978-1-6654-2102-7. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA54173.2021.9726591.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1820560/cs
-
DOSEDLA, Martin, Karel PICKA a Michal HANZL. Teachers' perceptions of VR technologies for use in primary school education in the Czech Republic. In ICETA 2021 19th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. 2021. ISBN 978-1-6654-2101-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1820561/cs
-
PICKA, Karel, Martin DOSEDLA a Ľubica STUCHLÍKOVÁ. Robotic didactic aid Ozobot in Czech schools. Online. In František Jakab. ICETA 2020 18th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. Danvers: IEEE, 2020, s. 525-533. ISBN 978-0-7381-2366-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA51985.2020.9379259.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1728476/cs
-
PICKA, Karel, Martin DOSEDLA a Ľubica STUCHLÍKOVÁ. Robotic didactic aid Ozobot in Czech schools. In ICETA 2020 18th International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1728456/cs
-
PICKA, Karel. Story cubes – „desková hra“ do výuky jazyků. Brno: Masarykova Univerzita, 2020. Komenský. ISSN 0323-0449.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1721524/cs
-
KUNEŠ, Michal, Martin DOSEDLA, Jiří HRBÁČEK a Karel PICKA. Use of Apple iPad in Education in Primary Schools in the Czech Republic. Online. In František Jakab. ICETA 2020 18th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. Danvers: IEEE, 2020, s. 370-375. ISBN 978-0-7381-2366-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA51985.2020.9379230.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1732341/cs
-
KUNEŠ, Michal, Martin DOSEDLA, Jiří HRBÁČEK a Karel PICKA. Use of Apple iPad in Education in Primary Schools in the Czech Republic. In ICETA 2020 18th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. 2020. ISBN 978-0-7381-2366-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1732342/cs
-
PICKA, Karel a Ľubica STUCHLÍKOVÁ. Digital Games in Primary and Lower Secondary Education Classes. In František Jakab. ICETA 2019 17th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. Danvers: IEEE, 2019, s. 618-625. ISBN 978-1-72814-967-7. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA48886.2019.9040014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1629635/cs
-
DOSEDLA, Martin a Karel PICKA. Digitální technologie v preprimárním vzdělávání. 2019, 83 s.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1600036/cs
-
PICKA, Karel. Výuka prožitkem? Recenze počítačové hry This War of Mine (2014). Komenský. Masarykova univerzita, 2019. ISSN 0323-0449.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1562238/cs
-
PICKA, Karel. Kyberbezpečnost z pohledu žáka základní školy. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1494476/cs
-
FRIEDMANN, Zdeněk, Martin DOSEDLA, Zdeněk HODIS, Václav HODIS, Jiří HRBÁČEK, Karel PICKA, Petr VYBÍRAL, Jiří STRACH a Gabriela ŠTĚPÁNOVÁ. Trendy a aspekty ve výuce techniky a informatiky pro potřeby mateřských a základních škol. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 160 s. Odborné a technické vzdělávání, svazek 2. ISBN 978-80-210-9014-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493660/cs
-
FRIEDMANN, Zdeněk, Martin DOSEDLA, Zdeněk HODIS, Václav HODIS, Jiří HRBÁČEK, Karel PICKA, Petr VYBÍRAL, Jiří STRACH a Gabriela ŠTĚPÁNOVÁ. Trendy a aspekty ve výuce techniky a informatiky pro potřeby mateřských a základních škol. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018. ISBN 978-80-210-9014-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1474945/cs
-
PICKA, Karel a Karolína PEŠKOVÁ. Vnímání digitálních her jako vzdělávacího média žáky základních škol. JTIE - Journal of Technology and Information Education. Univerzita Palackého v Olomouci, 2018, roč. 10, č. 1, s. 17-33. ISSN 1803-537X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5507/jtie.2018.002.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1418176/cs
-
PICKA, Karel. Digitální hry ve výuce z pohledu učitelů. JTIE - Journal of Technology and Information Education. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2017, roč. 9, č. 1, s. 156-174. ISSN 1803-537X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5507/jtie.2017.003.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1381972/cs
-
PICKA, Karel. Vnímání digitálních her jako vzdělávacího média žáky základních škol. In XXV. konference České asociace pedagogického výzkumu. 2017. ISBN 978-80-7435-688-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1403267/cs
-
PICKA, Karel. Digitální hry ve výuce z pohledu učitelů. In Sborník abstraktů z konference České asociace pedagogického výzkumu. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1371216/cs
-
PICKA, Karel. Digitální hry ve výuce z pohledu učitelů. In XXIV. Ročník konference ČAPV. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1370296/cs
-
PICKA, Karel. Gamifikace vzdělávacího procesu - využití počítačových her jako didaktického nástroje. In Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu. XXIII. konference ČAPV. 2015. ISBN 978-80-261-0521-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1312166/cs
-
PICKA, Karel. Soubor video návodů v rámci interaktivních osnov pro předmět SC4BK_VyTe Výpočetní technika. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1229245/cs
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
Zobrazeno: 14. 12. 2024 11:45