Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. SUCHÁČEK, Petr. Inspirace z nenásilné komunikace pro lidi na školách. In Festival inspiruj! 2024.
    2. SUCHÁČEK, Petr. Plánování a flexibilita jako klíčové dovednosti pro vyučující (nejen) v hybridním vzdělávání. In Open space konference o e-learningu IS MU. 2024.

    2023

    1. ŘÍČAN, Jaroslav, Vlastimil CHYTRÝ, Petr SUCHÁČEK a Miloš MAKOVSKÝ. Možnosti objektivizace hodnocení metakognitivního myšlení žáků v reálné praxi: Výběr příkladů z portfolií učitelů matematiky realizujících akční výzkum. Most: Hněvín, 2023, 96 s. ISBN 978-80-7561-403-2.
    2. BOČEK, Marek, Ingrid PROCHÁZKOVÁ, Petr SUCHÁČEK a Hana ŠVÁBÍKOVÁ. Výlet do dobré praxe. Příprava budoucích učitelů na vlastní kůži. 2023.

    2022

    1. SUCHÁČEK, Petr. Emoce ve výuce. 2022, 8 s. Dostupné z: https://dx.doi.org/.
    2. SUCHÁČEK, Petr. Empatie učitele – co, proč a hlavně jak. Sociální pedagogika | Social Education. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlině, 2022, roč. 10, č. 1, s. 88-93. ISSN 1805-8825.
    3. SUCHÁČEK, Petr. Nenásilná komunikace: Jak to přežít s lidmi. In Noc vzdělávání. Otevřeno, 2022.
    4. SUCHÁČEK, Petr. Nenásilná komunikace v mateřské škole. 2022.
    5. SUCHÁČEK, Petr. Pojetí rozvoje pedagogických kompetencí vysokoškolských vyučujících na univerzitách v České republice. 2022.

    2021

    1. SUCHÁČEK, Petr. Cesta rozvoje pedagogických kompetencí – od jednoho semináře k systému podpory. In International Conference of Lifelong Learning. 2021.
    2. SUCHÁČEK, Petr. Cesta rozvoje pedagogických kompetencí – od jednoho semináře k systému podpory. In Mezinárodní vědecká konference ICOLLE 2021. 2021. ISBN 978-80-7509-802-3.
    3. SUCHÁČEK, Petr. Inspirace z nenásilné komunikace pro pohodu doma, v kabinetu i ve třídě. In Vitální učitel. 2021.
    4. SUCHÁČEK, Petr. Jak funguje učení a proč na tom záleží? In 5. Konference "Výuka První Pomoci Zážitkem" - ONLINE. 2021.
    5. SUCHÁČEK, Petr. Jak se učí budoucí učitelé učit v čase pandemie? 2021.
    6. SUCHÁČEK, Petr. Jak zapojit žáky do náročných témat? Dobrou otázkou! In Učíme v globálních souvislostech VII. ročník. 2021.

    2019

    1. SUCHÁČEK, Petr. Active learning: Something we all have to get used to. thesedablog: Supporting and Leading Educational Change, 2019.
    2. SUCHÁČEK, Petr, Hana VRTALOVÁ a Petr HOLÍK. Letní škola pro doktorandy MUNI. 2019.

    2018

    1. ŠVAŘÍČEK, Roman, Jeffrey Alan VANDERZIEL a Petr SUCHÁČEK. Beginning University Teachers and Their Approaches to Teaching and Professional Self-Perception. In Teaching for Learning. University Perspective. Conference in Tartu, Estonia 23 – 25 January, 2018. 2018.
    2. SUCHÁČEK, Petr. Když věda a výuka probíhají současně. In 9. studentská konference FHS Univerzity Tomáše Bati. 2018.
    3. SUCHÁČEK, Petr, Jeffrey Alan VANDERZIEL, Ingrid ČEJKOVÁ a Katarína ROZVADSKÁ. Představení a vyhodnocení vzdělávacího programu CERPEK. In PROFESIONÁLNE VZDELÁVANIE VŠ UČITEĽOV NA SLOVENSKU A V ČESKU. 2018.
    4. SUCHÁČEK, Petr. Rozvoj pedagogických kompetencí vysokoškolských učitelů: PLÁNY VS. REALITA. In XVII. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku. 2018.
    5. VANDERZIEL, Jeffrey Alan, Roman ŠVAŘÍČEK, Ingrid ČEJKOVÁ a Petr SUCHÁČEK. Teaching University Teachers to Teach Better: Program, Prospects and Challenges. In Towards Better University Teaching. 2018.
    6. SUCHÁČEK, Petr, Ingrid ČEJKOVÁ a Jeffrey Alan VANDERZIEL. Vysokoškolský učitel znovu studentem: Kurzy rozvoje pedagogických kompetencí v České a Slovenské republice. 2018.
    7. SUCHÁČEK, Petr. Základy nenásilné komunikace pro učitele. 2018.

    2017

    1. SUCHÁČEK, Petr. Budoucí učitelé a dialogické vyučování. In XVI. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku, 6.-7. 2. 2017, České Budějovice. 2017.
    2. SUCHÁČEK, Petr. Budoucí učitelé a dialogické vyučování. In XVI. ročník česko-slovenské konference Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku, 6.-7. 2. 2017, České Budějovice. 2017. ISBN 978-80-7394-635-7.

    2016

    1. SUCHÁČEK, Petr. Co dělá žák, který nemluví? In Konferencia QAK, 1.-2. 2. 2016, Bratislava. 2016.
    2. SUCHÁČEK, Petr. Co dělá žák, který nemluví? In Konferencia QAK, 1.-2. 2. 2016, Bratislava. 2016. ISBN 978-80-223-4011-3.
    3. SUCHÁČEK, Petr. Implementace prvků dialogického vyučování v rámci mikrovyučování u studentů učitelství přírodovědných předmětů. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2016, roč. 21, č. 3, s. 81-106. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2016-3-5.
    4. SUCHÁČEK, Petr. MOC A STUDENTI UČITELSTVÍ – JAK FUNGUJE TOTO SPOJENÍ? Studia paedagogica. Masarykova univerzita, 2016, roč. 21, č. 3, s. 183-189. ISSN 1803-7437.
    5. SUCHÁČEK, Petr. Studenti učitelství přírodovědných oborů: Za jakých podmínek se jim daří vyučovat dialogicky? In XXIV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, České Budějovice, 15.-16. září 2016. 2016.
    6. SUCHÁČEK, Petr. Studenti učitelství přírodovědných oborů: Za jakých podmínek se jim daří vyučovat dialogicky? In XXIV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, České Budějovice, 15.-16. září 2016. 2016. ISBN 978-80-7394-596-1.
    7. SUCHÁČEK, Petr. The Key Components of Teacher-Student Relationships – A New Perspective on an Old Topic. In ECER 2016 Leading Education: The Distinct Contributions of Educational Research and Researchers, Dublin, 22-26 August 2016. 2016.
    8. SUCHÁČEK, Petr. Vyučování jako prostor k žákovskému učení?. Online. In Doboš, Pavel; Honsnejmanová, Irena. Sborník z workshopu: Geografický výzkum: Vztahy mezi sociálním a materiálním. Brno: Masarykova univerzita, 2016, s. 120-132. ISBN 978-80-210-8404-9.

    2015

    1. ŠEĎOVÁ, Klára, Petr SUCHÁČEK a Martin MAJCÍK. Kdopak to mluví? Participace žáků ve výukové komunikaci na druhém stupni základní školy. Pedagogika. Praha: Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova, 2015, roč. 65, č. 2, s. 143-162. ISSN 0031-3815.
    2. SUCHÁČEK, Petr. Reflektivní psaní : Pro výzkum, pro výuku, pro rozvoj. In Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2015, s. 151-156. ISSN 2336-4521. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2015-2-9.
    3. SUCHÁČEK, Petr. Vyučování jako prostor k žákovskému učení? In WORKSHOP DOKTORANDEK A DOKTORANDŮ. Brno, Přírodovědecká fakulta MU. 2015.

    2014

    1. SUCHÁČEK, Petr. Bílá místa na mapě jménem "víceleté gymnázium". In Konference České asociace pedagogického výzkumu 2014 v Olomouci. 2014.
    2. SUCHÁČEK, Petr. Historie a současnost víceletých gymnázií. In Komenský. Brno: Pedagogická fakulta, Masarykova univerzita, 2014, s. 28-33. ISSN 0323-0449.
    3. SUCHÁČEK, Petr. Spor o víceletá gymnázia: historický kontext a empirická data. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2014, roč. 19, č. 3, s. 139-154. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2014-3-8.

    2013

    1. SUCHÁČEK, Petr. Škola: Křižovatka života. Science slam MUNI. Brno, 2013.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 12. 10. 2024 21:45