PdF BVYck Vychovatelství (jednooborový kombinovaný)
Název anglicky: Child and Youth Afterschool Education (one-field combined)
bakalářský kombinovaný jednooborový, vyučovací jazyk: čeština
Zahrnut v programu: PdF B-VY Vychovatelství
bakalářský kombinovaný jednooborový, vyučovací jazyk: čeština
Zahrnut v programu: PdF B-VY Vychovatelství
Pedagogicko-psychologická propedeutika a speciálněpedagogická příprava (48 kreditů)
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:VY100 | Sociální aspekty výchovy | zk | 5 | 1 | Z |
PdF:VY101 | Základy psychologie | zk | 5 | 1 | Z |
PdF:Ped1030 | Teorie a metodika výchovy | k | 2 | 2 | Z |
PdF:SO111 | Základy pedagogiky | zk | 5 | 2 | Z |
PdF:Ped1220 | Sociální psychologie | k | 3 | 3 | P |
PdF:SO119 | Vývojová psychologie | zk | 5 | 3 | P |
PdF:SO122 | Propedeutika vědecké práce a pedagogického výzkumu | zk | 6 | 3 | Z |
PdF:Ped1190 | Základy pedagogické diagnostiky | z | 2 | 4 | Z |
PdF:Ped1210 | Pedagogická komunikace | k | 3 | 4 | Z |
PdF:SO129 | Speciální pedagogika | zk | 4 | 4 | Z |
PdF:SO137 | Internacionalizace | z | - | 4 | - |
PdF:SO134 | Interkulturní psychologie | zk | 4 | 5 | P |
PdF:VY115 | Repetitorium | k | 4 | 6 | - |
48 kreditů |
Jazyky (7 kreditů)
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:JV1000 | Angličtina – vstupní test | z | 1 | 1 | - |
PdF:JV1121 | Angličtina pro sociální pedagogiku B1 1 | z | 2 | 2 | - |
PdF:JV1122 | Angličtina pro sociální pedagogiku B1 2 | zk | 4 | 3 | - |
7 kreditů |
Oborová složka s didaktikou (84 kreditů)
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:SO102 | Základy dramatické výchovy | z | 2 | 1 | P |
PdF:VY102 | Úvod do environmentální edukace | k | 4 | 1 | P |
PdF:VY103 | Partnerské a respektující přístupy ve výchově | k | 5 | 1 | P |
PdF:VY104 | Osobnostní příprava vychovatele 1 | z | 4 | 1 | - |
PdF:VZB13 | Propedeutika výchovy ke zdraví | k | 4 | 1 | P |
PdF:SO113 | Výchova ve volném čase | zk | 3 | 2 | Z |
PdF:SO114 | Výchova ve volném čase 1 - Metodika aktivit | z | 2 | 2 | - |
PdF:SO172 | Strukturování dramatické hry | k | 4 | 2 | P |
PdF:VY105 | Osobnostní příprava vychovatele 2 | z | 4 | 2 | - |
PdF:SO123 | Výchova ve volném čase 2 - Metodika her | k | 3 | 3 | - |
PdF:SO163 | Přírodní zahrady jako bezpečné sociální prostředí | z | 3 | 3 | - |
PdF:SO179 | Tvůrčí psaní | z | 2 | 3 | - |
PdF:VY107 | Výtvarné tvořivé činnosti | k | 4 | 3 | P |
PdF:VZB31 | Zdravotně preventivní pohybové aktivity | z | 2 | 3 | - |
PdF:SO126 | Vzájemné souvislosti sociální politiky, sociální práce a sociální patologie | zk | 5 | 4 | P |
PdF:SO131 | Vypravěčství | z | 2 | 4 | - |
PdF:SP2906 | Psychomotorika | z | 2 | 4 | - |
PdF:VY109 | Etopedie a edukace dětí s poruchami chování | zk | 5 | 4 | Z |
PdF:VY110 | Místně zakotvené učení | z | 4 | - | - |
PdF:SO133 | Inkluzivní a globální vzdělávání | k | 4 | 5 | P |
PdF:SO175 | Divadlo utlačovaných | zk | 5 | 5 | - |
PdF:VY113 | Hudebně pohybová výchova pro vychovatele | k | 4 | 5 | P |
PdF:VZB53 | Návykové chování a závislost | k | 3 | 5 | P |
PdF:VY116 | Udržitelnost jako průřezové téma | k | 4 | 5 | P |
84 kreditů |
Praxe (24 kreditů)
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:VY106 | Projektování v pedagogické práci (praxe) | k | 5 | 2 | - |
PdF:VY108 | Praxe souvislá volnočasová | k | 4 | 3 | - |
PdF:VY111 | Praxe průběžná volnočasová | k | 5 | 4 | - |
PdF:VY112 | Realizace výchovně-vzdělávacího projektu (praxe) | k | 5 | 5 | - |
PdF:VY114 | Souvislá pedagogická praxe ve školském zařízení | k | 5 | 5 | - |
24 kreditů |
Bakalářská práce (min. 10 kr)
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:SO_BPp | Bakalářská práce - Projekt | z | 3 | 4 | P |
PdF:SO_BP | Bakalářská práce | z | 3 | 5 | P |
PdF:SO_BPd | Bakalářská práce - Dokončení | z | 4 | 6 | P |
10 kreditů |
Volitelné předměty (7 kreditů)
Studenti si z nabídky volitelných předmětů volí předměty v hodnotě 7 kreditů.
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:SO501 | Audiovizuální techniky pro děti se znevýhodněním | z | 3 | - | - |
PdF:SO502 | Doučování dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí | z | 3 | - | - |
PdF:SO503 | Education in Diverse Society | k | 5 | - | - |
PdF:SO509 | Sociální pedagog ve školním prostředí | z | 3 | - | - |
PdF:SO510 | Romská kultura a společnost | k | 3 | - | - |
PdF:SO535 | Praxe v SVČ Lužánky | z | 3 | - | - |
PdF:SO536 | Přírodní zahrady - podzim, zima | k | 3 | - | - |
PdF:SO537 | Přírodní zahrady - jaro, léto | k | 3 | - | - |
PdF:SO538 | Global Learning and Social Justice | k | 5 | - | - |
PdF:SO540 | Učíme (se) v kruhu | z | 3 | 3 | - |
PdF:SO541 | Aktivizace a podpora lidí s psychickými problémy | k | 3 | - | - |
PdF:SO543 | Konflikty jako výzva (konstruktivismus v praxi) | z | 4 | - | - |
PdF:SO544 | Dobrovolnická stáž | z | 3 | - | - |
PdF:SO545 | Queer zkušenost a divadlo utlačovaných jako nástroj společenské proměny | z | 3 | - | - |
PdF:SO546 | Sekundární traumatizace a sebepéče v pomáhajících profesích | z | 3 | - | - |
PdF:SoIML | Intercultural Mentoring and Leadership | z | 3 | - | - |
PdF:SV4BP_KZVT | Kurz výběrový (vodní turistika) | z | 2 | - | - |
PdF:SZ9BP_IMOR | Gestalt theatre - Kurz osobnostního rozvoje | z | 3 | - | - |
PdF:SZ9BP_ZT | Zahradní terapie pro pedagogy | z | 3 | - | - |
61 kreditů |