česky | in English
Název anglicky: Summary of good practice - sharing practice in inclusion
RIV/00216224:14410/21:00129487 Přehledové a vzdělávací texty. čeština. Česká republika.
Kissová, Lenka (703 Slovensko, domácí) -- Slezáková, Katarína (703 Slovensko, domácí) -- Dlouhá, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Felcmanová, Lenka (203 Česká republika) -- Mavrogiannopoulou Lapšanská, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Vrubel, Martin (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Inclusive education; school vision; attitudes of directors; parental involvement; cooperation; material conditions
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 28. 2. 2023 13:09.
Název česky: Summary of Best Practice. Experiences in Inclusive Education
Klíčová slova anglicky: Inclusive education; elementary school; school climate; best practice cooperation; well-being
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 8. 3. 2023 10:24.
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 17. 3. 2022 14:30.
Název anglicky: BeIN - Challenges of inclusion and how to deal with them - good practice in inclusive education & Summary of good practice
RIV/00216224:14410/20:00114869 Uspořádání konference. čeština. Česká republika.
Kissová, Lenka (703 Slovensko, garant, domácí) -- Slezáková, Katarína (703 Slovensko, domácí) -- Felcmanová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Dlouhá, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Vrubel, Martin (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Inclusive education; good practice; implementation of inclusion; elementary School; Technology Agency of the Czech Republic
Změnil: Mgr. Martin Vrubel, Ph.D., učo 214871. Změněno: 20. 11. 2020 12:02.
Název česky: Motivace a zkušenosti pedagogických pracovníků s použitím tabletů ve vzdělávání
Název anglicky: Motivation and experiences of teaching staff with the use of tablets in education.
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Inclusive education; Students with special educational needs; Digital technology; Tablets
Druh účasti: aktivní účast
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 4. 4. 2018 11:43.
Název česky: Motivace a zkušenosti pedagogických pracovníků s použitím tabletů ve vzdělávání
Název anglicky: Motivation and experiences of teaching staff with the use of tablets in education.
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Inclusive education; Students with special educational needs; Digital technology; Tablets
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 4. 4. 2018 11:37.
Název česky: Podpůrná opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami do školy hlavního vzdělávacího proudu v České republice a v zahraničí
Název anglicky: Support Measures for Students with Special Education Needs in Mainstream Schools in the Czech Republic and Abroad
RIV/00216224:14410/17:00096293 Odborná kniha. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Students with special educational needs; inclusive school; inclusive education; support measures; physical disability; speech disorder; information and communication technology; digital technology
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 28. 3. 2018 14:53.
Název česky: Podpůrná opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami do školy hlavního vzdělávacího proudu v České republice a v zahraničí
Název anglicky: Support Measures for Students with Special Education Needs in Mainstream Schools in the Czech Republic and Abroad
angličtina. Česká republika.
Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 18. 6. 2018 13:41.
Název česky: Podpůrná opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami do školy hlavního vzdělávacího proudu v České republice a v zahraničí
Název anglicky: Support Measures for Students with Special Education Needs in Mainstream Schools in the Czech Republic and Abroad
Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 2. 6. 2017 14:13.
Název česky: Podpora inkluze prostřednictvím digitálních a multimediálních technologií
Název anglicky: Support of inclusive education with utilization of digital and multimedial technologies
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: digital media; digital technology; inclusive education; pupil with special educational needs; the Education Act; multimedia education; Tablets; iPad; barriers; computer literacy
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Klára Dobrovolná, DiS., učo 84416. Změněno: 15. 3. 2017 22:49.
Název anglicky: 70 in good health. Collection of articles from international conference held on 8th-9th of September 2016.
Klíčová slova anglicky: health promotion, health education, preventive healthcare, health support programs, lifestyle, quality of life
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 13. 3. 2017 12:07.
Název anglicky: 70 in good health. Collection of articles from international conference held on 8th-9th of September 2016.
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: health promotion; health education; preventive healthcare; health support programs; lifestyle; quality of life
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Klára Dobrovolná, DiS., učo 84416. Změněno: 14. 3. 2017 22:41.
Název česky: Cena děkana za významný tvůrčí čin - výzkumná monografie
Název anglicky: Dean's Award for Outstanding Creative Activity - research monograph
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: inclusive education; pupil with special educational needs; specific learning difficulties; media competences; information and communication technologies; multimedia and digital technology; computer; interactive board; iPad; tablets; interactive software
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 21. 2. 2016 20:57.
Název anglicky: Multimedia Technologies and their Use in Children with Special Education Needs in Inclusive School Settings
Klíčová slova anglicky: inclusive education; pupil with special educational needs; specific learning difficulties; media competences; information and communication technologies; multimedia and digital technology; computer; interactive board; iPad; tablets; interactive software
Změnila: PhDr. Lea Novotná, učo 110512. Změněno: 22. 1. 2016 09:50.
Název česky: Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe
Název anglicky: Current Trends in Inclusive Education focused on Pupils with Special Educational Needs in the Czech Republic and Abroad: Theory, Research, Practice
RIV/00216224:14410/15:00086574 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Zámečníková, Dana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Bočková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Ďásková, Daniela (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Chitorelidze, Tinatin (268 Gruzie, domácí) -- Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Gruberová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Hrčová, Jana (703 Slovensko, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí) -- Irokaba, Godwin Jude Uchenna (566 Nigérie, domácí) -- Jágerová, Nora (703 Slovensko, domácí) -- Keharová, Kristýna (203 Česká republika, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Odehnalová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pisková, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Plevová, Lucia (703 Slovensko, domácí) -- Procházková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Přinosilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Franková, Alena (703 Slovensko, domácí) -- Slepičková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Šimčíková, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Vaďurová, Helena (203 Česká republika, domácí) -- Winklerová, Pavlína (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: inclusive education; early support; school education; support for children with special educational needs; job placement; physical and multiple disability; mental impairment; schizophrenia; speech therapy; tablets; environmental education
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 21. 2. 2016 20:19.
Název česky: Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe
Název anglicky: Current Trends in Inclusive Education focused on Pupils with Special Educational Needs in the Czech Republic and Abroad: Theory, Research, Practice
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: inclusive education; early support; school education; support for children with special educational needs; job placement; physical and multiple disability; mental impairment; schizophrenia; speech therapy; tablets; environmental education
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 24. 3. 2017 08:20.
Název česky: Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe
Název anglicky: Current Trends in Inclusive Education focused on Pupils with Special Educational Needs in the Czech Republic and Abroad: Theory, Research, Practice
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: inclusive education; early support; school education; support for children with special educational needs; job placement; physical and multiple disability; mental impairment; schizophrenia; speech therapy; tablets; environmental education
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 1. 6. 2016 09:03.
Název česky: Škola a zdraví v 21. století: sborník za roky 2014 a 2015
Název anglicky: School and health in the 21st century, 2014 and 2015
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: health education; health promotion; teacher stress; preventive health programs; health literacy, burnout
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 29. 3. 2017 14:35.
Název česky: ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015
Název anglicky: SCHOOL AND HEALTH IN THE 21ST CENTURY: Yearbooks 2014 and 2015
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: health education; health promotion; teacher stress; preventive health programs; health literacy, burnout
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 13. 3. 2017 12:14.
Název česky: Motivace pedagogických pracovníků pro použití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Název anglicky: Motivation of Teachers to Use Tablets to Educate Pupils with Special Educational Needs
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: education; pupil with special educational Leeds; multimedial technologies; multimedia; aplications; tablets; teacher; motivation
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 6. 2. 2015 15:58.
Název česky: Multimediální technologie a jejich využití u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí školy
Název anglicky: Multimedia Technologies and their Use in Children with Special Education Needs in Inclusive School Settings
RIV/00216224:14410/14:00078948 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: inclusive education; pupil with special educational needs; specific learning difficulties; media competences; information and communication technologies; multimedia and digital technology; computer; interactive board; iPad; tablets; interactive software
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 12. 3. 2015 12:58.
Název anglicky: Multimedia Technologies and their Use in Children with Special Education Needs in Inclusive School Settings
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: inclusive education; pupil with special educational needs; specific learning difficulties; media competences; information and communication technologies; multimedia and digital technology; computer; interactive board; iPad; tablets; interactive software
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Jana Dykastová, učo 371418. Změněno: 28. 4. 2015 15:02.
Název anglicky: From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: inclusion; social inclusion; education; student with special needs; preparatory class in elementary school; child with social disadvantage; tablet; alternative augmentative communication; professional training; visual handicap; autistic spectrum disorder
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Jana Dykastová, učo 371418. Změněno: 12. 6. 2015 12:53.
Název česky: Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti.
Název anglicky: From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society
RIV/00216224:14410/14:00079015 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, garant, domácí) -- Balátová, Kristýna (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Bártová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Bělohlávková, Kristýna (203 Česká republika, domácí) -- Bočková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Franková, Alena (703 Slovensko, domácí) -- Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Hricová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Hrčová, Jana (703 Slovensko, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí) -- Jágerová, Nora (703 Slovensko, domácí) -- Jiskrová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kittlerová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Klempová, Soňa (703 Slovensko, domácí) -- Klenková, Jiřina (203 Česká republika, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Leškaničová, Nela (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Matějíčková, Eva (703 Slovensko, domácí) -- Maxová, Eva Valerie (203 Česká republika, domácí) -- Odehnalová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Procházková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Přinosilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pudišová, Martina (703 Slovensko, domácí) -- Sýsová, Tereza (203 Česká republika, domácí) -- Širmerová, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Špičáková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Tihelková, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Tomanová, Simona (203 Česká republika, domácí) -- Vrubel, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: inclusion; social inclusion; education; student with special needs; preparatory class in elementary school; child with social disadvantage; tablet; alternative augmentative communication; professional training; visual handicap; autistic spectrum disorder
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 10. 2. 2015 13:43.
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: digital technology; pupils with special educational needs; inclusion; PC
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 12. 3. 2015 13:25.
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 12. 3. 2015 13:34.
Název anglicky: Obstancles of applying of multimedia in special education
RIV/00216224:14410/13:00072184 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: multimedia; digital technology; special education; barriers; individual with special educational needs; individual with disability; inclusive education
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Bc. Pavla Žáková, učo 383868. Změněno: 2. 3. 2014 22:37.
Název anglicky: Inclusion and Information and Communication Technology
RIV/00216224:14410/13:00072081 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: media education; inclusion; individual needs; media skills; digital technology; assisted technology; digital devices; multimediality; multimodality
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 27. 3. 2014 10:43.
Název anglicky: Promoting Inclusion Through Digital Technologies
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: individuals with special educational needs, inclusive education, support and countervailing measures, key competencies, multimedia education, digital technologies, tablets
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 23. 3. 2015 19:44.
Název česky: Aktuální struktura a situace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách
Název anglicky: Current structure and Situation of Pupils with SEN in Primar Schools – Results of Research
RIV/00216224:14410/12:00063667 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: pedagogical-psychological counseling; special educational needs; inclusion; framework educational programme for primary education; information and communication technology; digital technology; computer programs
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 19. 3. 2013 10:39.
Název česky: Analýza pohledu učitelů na digitální technologie ve vzdělávání
Název anglicky: Analyzis of Teachers' View on Digital Technologies in Education
RIV/00216224:14410/12:00063083 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: special educational needs; information and communication technology; digital technology; Framework Educational Programme; interactive whiteboard
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 20. 3. 2013 13:14.
Název česky: Analýza využití počítačů u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu učitelů
Název anglicky: Analysis of the Use of Computers by Perosns with Special Educational Needs – Teacher´s Point of View
RIV/00216224:14410/12:00063064 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: special educational needs; framework educational programme for primary education; ICT; digital technologies; specific learning disorders; interactive board; computer; PC programmes
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 23. 4. 2013 10:07.
Název česky: Analýza využití počítačů u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu učitelů
Název anglicky: Analysis of the Use of Computers by Persons with Special Educational Needs – Teacher´s Point of View
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: special educational needs; framework educational programme for primary education; ICT; digital technologies; specific learning disorders; interactive board; computer; PC programmes
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 20. 3. 2013 13:45.
Název česky: Hodnocení Implementace školního vzdělávacího programu v oblasti hotelnictví: případová studie Hotelové školy Brno
Název anglicky: Evaluation of implementation of school curriculum in the hotel industry: Brno Hotel School case study
RIV/00216224:14410/12:00059853 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Trávníček, Jan (203 Česká republika) -- Trojan, Jakub (203 Česká republika)
Klíčová slova anglicky: evaluation; quantitative methods; qualitative methods; education for competitiveness; school educational program
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 20. 3. 2013 13:26.
Název česky: Mediální výchova jako součást Rámcového vzdělávacího programu v České republice
Název anglicky: Media Education as part of the Framework Education Programme in the Czech Republic
Pedagogika a školství. němčina. Německo.
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D., učo 221806. Změněno: 26. 2. 2013 17:20.
Název česky: Digitální technologie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Název anglicky: Digital Technology in Education of Pupils with Special Educational Needs
RIV/00216224:14410/11:00055845 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Framework Educational Program; information and communication technology; digital technology; multimedial technology; special educational needs; key competencies; cross-cutting themes
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Zuzana Szabó Lenhartová, učo 274511. Změněno: 28. 2. 2012 20:21.
Název česky: Integrace digitálních technologií do edukačního procesu - zkušenosti z Německa s využitím počítačů u žáků s mentálním postižením
Název anglicky: Integration of Digital Technologies to Education - Use of Computers in Educating Students with Intellectual Disabilities in Germany
RIV/00216224:14410/11:00054933 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: framework educational program; information and communication technologies; new media; digital technologies; special education needs; Förderschule; educational modules; software; classroom layout; tablet; interactive board
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 13. 4. 2012 07:52.
Název česky: Integrace digitálních technologií do edukačního procesu - zkušenosti z Německa s využitím počítačů u žáků s mentálním postižením.
Název anglicky: Integration of Digital Technologies to Education - Use of Computers in Educating Students with Intellectual Disabilities in Germany
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: framework educational program; information and communication technologies; new media; digital technologies; special education needs; Förderschule; educational modules; software; classroom layout; tablet; interactive board
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 19. 3. 2012 14:27.
Název česky: Integrace digitálních technologií do edukačního procesu - zkušenosti z Německa s využitím počítačů u žáků s mentálním postižením – Příklady PC Programů
Název anglicky: Integration of Digital Technologies to Education – Use of Computers in Educating Students with Intellectual Disabilities in Germany – Examples of PC Programmes
RIV/00216224:14410/11:00055896 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: framework educational programme; information and communication technologies; digital technologies; special educational needs; Förderschule; educational modules; classroom arrangement; tablet; interactive board; study box; teaching modules
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 11. 4. 2012 08:59.
Název česky: Mediální výchova pro děti a mladistvé s postižením a znevýhodněním
Název anglicky: Media Education for Children and Youth with Disabilities and Disadvantages
RIV/00216224:14410/11:00054978 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Framework Educational Programme; media education; information and communication technology; multimedial technology; special educational needs; key competences; crosscutting issues; educational plan Förderschule; teaching box; teaching modules
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 19. 3. 2012 14:35.
Název česky: Příklady úspěšného profesního vzdělávání osob s těžkým zdravotními postižením prostřednictvím e-learningu v Badensku-Württembersku
Název anglicky: Examples of Successful Professional Education of Persons with Profound Disabilities via E-learning in Baden-Württemberg
RIV/00216224:14410/11:00054932 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Hricová, Lenka (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: virtual education; profound disability; professional preparation; Berufsbildungswerk (BBW); tele-coach; Neckargemünd
Změnila: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D., učo 79581. Změněno: 15. 10. 2013 15:14.
Název česky: Virtuální vzdělávání - využití e-learningu při profesním vzdělávání osob s těžkým postižením (Neckargemünd, Baden-Württemberg)
Název anglicky: Virtual Education - Use of E-learning in Professional Preparation of Persons with Severe Health Impairments (Neckargemünd, Baden-Württemberg)
RIV/00216224:14410/10:00046996 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Hricová, Lenka (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: BBW (Berufsbildungswerk); virtual education; e-learning; vocational integration of persons with severe health impairment; participant and graduate of virtual education; tele-coach; tele-working; Neckargemünd
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D., učo 79581. Změněno: 13. 9. 2014 12:50.
Název anglicky: Use of E-Learning in Professional Preparation of Persons with Severe Health Impairments in Germany (Neckargemünd, Baden-Württemberg)
RIV/00216224:14410/10:00045354 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Hricová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: BBW (Berufsbildungswerk); virtual education; e-learning; vocational integration of persons with severe health impairment; participant and graduate of virtual education; tele-coach; tele-working; Neckargemünd
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D., učo 79581. Změněno: 13. 9. 2014 12:44.
Název anglicky: Development of Pre-printing Skills before Commencement of Compulsory Education
RIV/00216224:14410/09:00038045 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Přinosilová, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí) -- Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: motor skills; fine motor skills; initial writing; impared communication abilities;speech development; fine motor skills exercises; fine motor skills development programmes
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 18. 2. 2012 10:18.
Název česky: Rozvoj grafomotorických schopností v období před zahájením povinné školní docházky.
Název anglicky: Development of Pre-printing Skills before Commencement of Compulsory Education
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Motor skills fine motor skills initial writing impaired communication abilities speech development dyslalia gravis stammering (stuttering) hinder speech development developmental dysphasia suspected developmental dysphasia
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 18. 2. 2012 10:18.