Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2021

    1. KISSOVÁ, Lenka, Katarína SLEZÁKOVÁ, Dana DLOUHÁ, Lenka FELCMANOVÁ, Veronika MAVROGIANNOPOULOU LAPŠANSKÁ, Lenka GAJZLEROVÁ a Martin VRUBEL. Sumář dobré praxe - sdílení praxe v inkluzi. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 270 s.
      URL
      Název anglicky: Summary of good practice - sharing practice in inclusion
      RIV/00216224:14410/21:00129487 Přehledové a vzdělávací texty. čeština. Česká republika.
      Kissová, Lenka (703 Slovensko, domácí) -- Slezáková, Katarína (703 Slovensko, domácí) -- Dlouhá, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Felcmanová, Lenka (203 Česká republika) -- Mavrogiannopoulou Lapšanská, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Vrubel, Martin (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Inclusive education; school vision; attitudes of directors; parental involvement; cooperation; material conditions

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 28. 2. 2023 13:09.
    2. KISSOVÁ, Lenka, Katarína SLEZÁKOVÁ, Dana DLOUHÁ, Lenka FELCMANOVÁ, Veronika MAVROGIANNOPOULOU LAPŠANSKÁ, Lenka GAJZLEROVÁ a Martin VRUBEL. Sumář dobré praxe. Zkušenosti s inzkluzivním vzděláváním. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021. ISBN 978-80-280-0270-1.
      Čítárna Munispace
      Název česky: Summary of Best Practice. Experiences in Inclusive Education

      Klíčová slova anglicky: Inclusive education; elementary school; school climate; best practice cooperation; well-being

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 8. 3. 2023 10:24.
    3. PANČOCHA, Karel, Sheri Leigh KINGSDORF, Vendula MALANÍKOVÁ, Helena VAĎUROVÁ, Lenka GAJZLEROVÁ a Tullia SYCHRA REUCCI. Výjimečná učebnice, výjimečný e-learningový kurz. Děkan Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity, 2021.
      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 17. 3. 2022 14:30.

    2020

    1. KISSOVÁ, Lenka, Katarína SLEZÁKOVÁ, Lenka FELCMANOVÁ, Lenka GAJZLEROVÁ, Dana DLOUHÁ a Martin VRUBEL. BeIN - Výzvy inkluze a jak na ně - dobrá praxe v inkluzivním vzdělávání & Sumář dobré praxe. 2020.
      Pozvánka na konferenci
      Název anglicky: BeIN - Challenges of inclusion and how to deal with them - good practice in inclusive education & Summary of good practice
      RIV/00216224:14410/20:00114869 Uspořádání konference. čeština. Česká republika.
      Kissová, Lenka (703 Slovensko, garant, domácí) -- Slezáková, Katarína (703 Slovensko, domácí) -- Felcmanová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Dlouhá, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Vrubel, Martin (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Inclusive education; good practice; implementation of inclusion; elementary School; Technology Agency of the Czech Republic

      Změnil: Mgr. Martin Vrubel, Ph.D., učo 214871. Změněno: 20. 11. 2020 12:02.

    2017

    1. GAJZLEROVÁ, Lenka. Motivace a zkušenosti pedagogických pracovníků s použitím tabletů ve vzdělávání. In XXV. konference České asociace pedagogického výzkumu - Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu. 2017.
      elektronický sborník abstraktů
      Název česky: Motivace a zkušenosti pedagogických pracovníků s použitím tabletů ve vzdělávání
      Název anglicky: Motivation and experiences of teaching staff with the use of tablets in education.
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Inclusive education; Students with special educational needs; Digital technology; Tablets
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 4. 4. 2018 11:43.
    2. GAJZLEROVÁ, Lenka. Motivace a zkušenosti pedagogických pracovníků s použitím tabletů ve vzdělávání. In XXV. konference ČAPV - Vilv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu. 2017.
      URL
      Název česky: Motivace a zkušenosti pedagogických pracovníků s použitím tabletů ve vzdělávání
      Název anglicky: Motivation and experiences of teaching staff with the use of tablets in education.
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Inclusive education; Students with special educational needs; Digital technology; Tablets
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 4. 4. 2018 11:37.
    3. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka GAJZLEROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Support Measures for Students with Special Education Needs in Mainstream Schools in the Czech Republic and Abroad. první. Brno: MU, 2017, 198 s. ISBN 978-80-210-8504-6.
      Název česky: Podpůrná opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami do školy hlavního vzdělávacího proudu v České republice a v zahraničí
      Název anglicky: Support Measures for Students with Special Education Needs in Mainstream Schools in the Czech Republic and Abroad
      RIV/00216224:14410/17:00096293 Odborná kniha. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Students with special educational needs; inclusive school; inclusive education; support measures; physical disability; speech disorder; information and communication technology; digital technology
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 28. 3. 2018 14:53.
    4. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka GAJZLEROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Support Measures for Students with Special Education Needs in Mainstream Schools in the Czech Republic and Abroad. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 198 s. ISBN 978-80-210-8504-6.
      Název česky: Podpůrná opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami do školy hlavního vzdělávacího proudu v České republice a v zahraničí
      Název anglicky: Support Measures for Students with Special Education Needs in Mainstream Schools in the Czech Republic and Abroad
      angličtina. Česká republika.
      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 18. 6. 2018 13:41.
    5. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka GAJZLEROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Support Measures for Students with Special Education Needs in Mainstream Schools in the Czech Republic and Abroad. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 198 s. ISBN 978-80-210-8504-6.
      Název česky: Podpůrná opatření pro žáky se speciálními vzdělávacími potřebami do školy hlavního vzdělávacího proudu v České republice a v zahraničí
      Název anglicky: Support Measures for Students with Special Education Needs in Mainstream Schools in the Czech Republic and Abroad
      Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 2. 6. 2017 14:13.

    2016

    1. GAJZLEROVÁ, Lenka. Podpora inkluze prostřednictvím digitálních a multimediálních technologií. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Texty k distančnímu vzdělávání. 1. vydání. Brno: Paido, 2016, s. 93-116. ISBN 978-80-7315-255-0.
      Název česky: Podpora inkluze prostřednictvím digitálních a multimediálních technologií
      Název anglicky: Support of inclusive education with utilization of digital and multimedial technologies
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: digital media; digital technology; inclusive education; pupil with special educational needs; the Education Act; multimedia education; Tablets; iPad; barriers; computer literacy
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Klára Dobrovolná, DiS., učo 84416. Změněno: 15. 3. 2017 22:49.
    2. SLANÁ REISSMANNOVÁ, Jitka a Lenka GAJZLEROVÁ. 70 ve zdraví. Soubor příspěvků z mezinárodní konference konané dne 8.–9. září 2016. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 287 s. ISBN 978-80-210-8477-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8477-2016.
      Čítárna Munispace
      Název anglicky: 70 in good health. Collection of articles from international conference held on 8th-9th of September 2016.

      Klíčová slova anglicky: health promotion, health education, preventive healthcare, health support programs, lifestyle, quality of life
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 13. 3. 2017 12:07.
    3. SLANÁ REISSMANNOVÁ, Jitka a Lenka GAJZLEROVÁ. 70 ve zdraví. Soubor příspěvků z mezinárodní konference konané dne 8.–9. září 2016. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 287 s. ISBN 978-80-210-8477-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.P210-8477-2016.
      URL
      Název anglicky: 70 in good health. Collection of articles from international conference held on 8th-9th of September 2016.
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: health promotion; health education; preventive healthcare; health support programs; lifestyle; quality of life
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Klára Dobrovolná, DiS., učo 84416. Změněno: 14. 3. 2017 22:41.

    2015

    1. GAJZLEROVÁ, Lenka. Cena děkana za významný tvůrčí čin - výzkumná monografie. Pedagogická fakulta, 2015.
      Název česky: Cena děkana za významný tvůrčí čin - výzkumná monografie
      Název anglicky: Dean's Award for Outstanding Creative Activity - research monograph
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; pupil with special educational needs; specific learning difficulties; media competences; information and communication technologies; multimedia and digital technology; computer; interactive board; iPad; tablets; interactive software

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 21. 2. 2016 20:57.
    2. GAJZLEROVÁ, Lenka. Multimediální technologie a jejich využití u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí školy. Online. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 282 s. ISBN 978-80-210-8109-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8109-2015.
      Čítárna Munispace
      Název anglicky: Multimedia Technologies and their Use in Children with Special Education Needs in Inclusive School Settings

      Klíčová slova anglicky: inclusive education; pupil with special educational needs; specific learning difficulties; media competences; information and communication technologies; multimedia and digital technology; computer; interactive board; iPad; tablets; interactive software

      Změnila: PhDr. Lea Novotná, učo 110512. Změněno: 22. 1. 2016 09:50.
    3. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Daniela ĎÁSKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Tinatin CHITORELIDZE, Lenka GAJZLEROVÁ, Kateřina GRUBEROVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Godwin Jude Uchenna IROKABA, Nora JÁGEROVÁ, Kristýna KEHAROVÁ, Petr KOPEČNÝ, Ivana MÁROVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Petra PISKOVÁ, Lucia PLEVOVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ, Kateřina ŠIMČÍKOVÁ, Helena VAĎUROVÁ a Pavlína WINKLEROVÁ. Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe. první. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 367 s. ISBN 978-80-210-8098-0.
      Název česky: Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe
      Název anglicky: Current Trends in Inclusive Education focused on Pupils with Special Educational Needs in the Czech Republic and Abroad: Theory, Research, Practice
      RIV/00216224:14410/15:00086574 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Zámečníková, Dana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Bočková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Ďásková, Daniela (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Chitorelidze, Tinatin (268 Gruzie, domácí) -- Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Gruberová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Hrčová, Jana (703 Slovensko, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí) -- Irokaba, Godwin Jude Uchenna (566 Nigérie, domácí) -- Jágerová, Nora (703 Slovensko, domácí) -- Keharová, Kristýna (203 Česká republika, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Odehnalová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pisková, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Plevová, Lucia (703 Slovensko, domácí) -- Procházková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Přinosilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Franková, Alena (703 Slovensko, domácí) -- Slepičková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Šimčíková, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Vaďurová, Helena (203 Česká republika, domácí) -- Winklerová, Pavlína (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; early support; school education; support for children with special educational needs; job placement; physical and multiple disability; mental impairment; schizophrenia; speech therapy; tablets; environmental education
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 21. 2. 2016 20:19.
    4. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Daniela ĎÁSKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Tinatin CHITORELIDZE, Lenka GAJZLEROVÁ, Kateřina GRUBEROVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Godwin Jude Uchenna IROKABA, Nora JÁGEROVÁ, Kristýna KEHAROVÁ, Petr KOPEČNÝ, Ivana MÁROVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Petra PISKOVÁ, Lucia PLEVOVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ, Kateřina ŠIMČÍKOVÁ, Helena VAĎUROVÁ a Pavlína WINKLEROVÁ. Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 367 s. ISBN 978-80-210-8098-0.
      Název česky: Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe
      Název anglicky: Current Trends in Inclusive Education focused on Pupils with Special Educational Needs in the Czech Republic and Abroad: Theory, Research, Practice
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; early support; school education; support for children with special educational needs; job placement; physical and multiple disability; mental impairment; schizophrenia; speech therapy; tablets; environmental education
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 24. 3. 2017 08:20.
    5. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Daniela ĎÁSKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Tinatin CHITORELIDZE, Lenka GAJZLEROVÁ, Kateřina GRUBEROVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Godwin Jude Uchenna IROKABA, Nora JÁGEROVÁ, Kristýna KEHAROVÁ, Petr KOPEČNÝ, Ivana MÁROVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Petra PISKOVÁ, Lucia PLEVOVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ, Kateřina ŠIMČÍKOVÁ, Helena VAĎUROVÁ a Pavlína WINKLEROVÁ. Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 367 s. ISBN 978-80-210-8098-0.
      Název česky: Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe
      Název anglicky: Current Trends in Inclusive Education focused on Pupils with Special Educational Needs in the Czech Republic and Abroad: Theory, Research, Practice
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; early support; school education; support for children with special educational needs; job placement; physical and multiple disability; mental impairment; schizophrenia; speech therapy; tablets; environmental education
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 1. 6. 2016 09:03.
    6. ŘEHULKA, Evžen, Jitka REISSMANNOVÁ a Lenka GAJZLEROVÁ. Škola a zdraví v 21. století: sborník za roky 2014 a 2015. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 535 s. ISBN 978-80-210-8139-0.
      Název česky: Škola a zdraví v 21. století: sborník za roky 2014 a 2015
      Název anglicky: School and health in the 21st century, 2014 and 2015
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: health education; health promotion; teacher stress; preventive health programs; health literacy, burnout
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 29. 3. 2017 14:35.
    7. ŘEHULKA, Evžen, Jitka REISSMANNOVÁ a Lenka GAJZLEROVÁ. ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015. první. Brno: MU, 2015, 535 s. ISBN 978-80-210-8139-0.
      Název česky: ŠKOLA A ZDRAVÍ V 21. STOLETÍ: sborník za roky 2014 a 2015
      Název anglicky: SCHOOL AND HEALTH IN THE 21ST CENTURY: Yearbooks 2014 and 2015
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: health education; health promotion; teacher stress; preventive health programs; health literacy, burnout
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 13. 3. 2017 12:14.

    2014

    1. GAJZLEROVÁ, Lenka. Motivace pedagogických pracovníků pro použití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. In PIPEKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society. první. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s. 171-183. ISBN 978-80-210-7530-6.
      Název česky: Motivace pedagogických pracovníků pro použití tabletů ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
      Název anglicky: Motivation of Teachers to Use Tablets to Educate Pupils with Special Educational Needs
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: education; pupil with special educational Leeds; multimedial technologies; multimedia; aplications; tablets; teacher; motivation
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 6. 2. 2015 15:58.
    2. GAJZLEROVÁ, Lenka. Multimediální technologie a jejich využití u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí školy. první. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 283 s. ISBN 978-80-210-7608-2.
      Název česky: Multimediální technologie a jejich využití u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí školy
      Název anglicky: Multimedia Technologies and their Use in Children with Special Education Needs in Inclusive School Settings
      RIV/00216224:14410/14:00078948 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; pupil with special educational needs; specific learning difficulties; media competences; information and communication technologies; multimedia and digital technology; computer; interactive board; iPad; tablets; interactive software
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 12. 3. 2015 12:58.
    3. GAJZLEROVÁ, Lenka. Multimediální technologie a jejich využití u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí školy. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 281 s. ISBN 978-80-210-7608-2.
      Název anglicky: Multimedia Technologies and their Use in Children with Special Education Needs in Inclusive School Settings
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; pupil with special educational needs; specific learning difficulties; media competences; information and communication technologies; multimedia and digital technology; computer; interactive board; iPad; tablets; interactive software
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Dykastová, učo 371418. Změněno: 28. 4. 2015 15:02.
    4. PIPEKOVÁ, Jarmila, Marie VÍTKOVÁ, Kristýna BALÁTOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Lenka BÁRTOVÁ, Kristýna BĚLOHLÁVKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka GAJZLEROVÁ, Lenka HRICOVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Nora JÁGEROVÁ, Kateřina JISKROVÁ, Barbora KITTLEROVÁ, Soňa KLEMPOVÁ, Jiřina KLENKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Nela LEŠKANIČOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva MATĚJÍČKOVÁ, Eva Valerie MAXOVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Martina PUDIŠOVÁ, Tereza SÝSOVÁ, Zuzana ŠIRMEROVÁ, Lucie ŠPIČÁKOVÁ, Zuzana TIHELKOVÁ, Simona TOMANOVÁ, Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 456 s. ISBN 978-80-210-7530-6.
      Název anglicky: From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inclusion; social inclusion; education; student with special needs; preparatory class in elementary school; child with social disadvantage; tablet; alternative augmentative communication; professional training; visual handicap; autistic spectrum disorder
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Dykastová, učo 371418. Změněno: 12. 6. 2015 12:53.
    5. PIPEKOVÁ, Jarmila, Marie VÍTKOVÁ, Kristýna BALÁTOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Lenka BÁRTOVÁ, Kristýna BĚLOHLÁVKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka GAJZLEROVÁ, Lenka HRICOVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Nora JÁGEROVÁ, Kateřina JISKROVÁ, Barbora KITTLEROVÁ, Soňa KLEMPOVÁ, Jiřina KLENKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Nela LEŠKANIČOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva MATĚJÍČKOVÁ, Eva Valerie MAXOVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Martina PUDIŠOVÁ, Tereza SÝSOVÁ, Zuzana ŠIRMEROVÁ, Lucie ŠPIČÁKOVÁ, Zuzana TIHELKOVÁ, Simona TOMANOVÁ, Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. první. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 456 s. ISBN 978-80-210-7530-6.
      Název česky: Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti.
      Název anglicky: From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society
      RIV/00216224:14410/14:00079015 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, garant, domácí) -- Balátová, Kristýna (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Bártová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Bělohlávková, Kristýna (203 Česká republika, domácí) -- Bočková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Franková, Alena (703 Slovensko, domácí) -- Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Hricová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Hrčová, Jana (703 Slovensko, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí) -- Jágerová, Nora (703 Slovensko, domácí) -- Jiskrová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kittlerová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Klempová, Soňa (703 Slovensko, domácí) -- Klenková, Jiřina (203 Česká republika, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Leškaničová, Nela (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Matějíčková, Eva (703 Slovensko, domácí) -- Maxová, Eva Valerie (203 Česká republika, domácí) -- Odehnalová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Procházková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Přinosilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pudišová, Martina (703 Slovensko, domácí) -- Sýsová, Tereza (203 Česká republika, domácí) -- Širmerová, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Špičáková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Tihelková, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Tomanová, Simona (203 Česká republika, domácí) -- Vrubel, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: inclusion; social inclusion; education; student with special needs; preparatory class in elementary school; child with social disadvantage; tablet; alternative augmentative communication; professional training; visual handicap; autistic spectrum disorder
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 10. 2. 2015 13:43.
    6. GAJZLEROVÁ, Lenka. Spezifika im Unterricht der Schüler mit sonderpädagogischem Fördebedarf mit Rücksicht auf Benutzung von digitalen Technologien in der Schule. In Nadregionální konference. 2014.
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: digital technology; pupils with special educational needs; inclusion; PC
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 12. 3. 2015 13:25.
    7. VÍTKOVÁ, Marie, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Lenka GAJZLEROVÁ, Jiřina KLENKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Ilona FIALOVÁ a Barbora BAZALOVÁ. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Texty k distančnímu vzdělávání. první. Brno: Paido, 2014.
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 12. 3. 2015 13:34.

    2013

    1. GAJZLEROVÁ, Lenka. Bariéry využití multimédií ve speciální pedagogice. In SAYOUD SOLÁROVÁ, Kateřina a Martin VRUBEL a kolektiv. Facilitátory a bariéry v inkluzivním vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 187-194. ISBN 978-80-210-6674-8.
      Název anglicky: Obstancles of applying of multimedia in special education
      RIV/00216224:14410/13:00072184 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: multimedia; digital technology; special education; barriers; individual with special educational needs; individual with disability; inclusive education
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Bc. Pavla Žáková, učo 383868. Změněno: 2. 3. 2014 22:37.
    2. GAJZLEROVÁ, Lenka. Inkluze a informační a komunikační technologie. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 304-311. ISBN 978-80-210-6515-4.
      Název anglicky: Inclusion and Information and Communication Technology
      RIV/00216224:14410/13:00072081 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: media education; inclusion; individual needs; media skills; digital technology; assisted technology; digital devices; multimediality; multimodality
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 27. 3. 2014 10:43.
    3. GAJZLEROVÁ, Lenka. Podpora inkluze prostřednictvím digitálních technologií. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Specifika ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí základní školy. Specific Features in Teaching Pupils with Special Educational Needs in an Inculusive Learning Environment in Primary Schools. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 83-97. ISBN 978-80-210-6646-5.
      Název anglicky: Promoting Inclusion Through Digital Technologies
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: individuals with special educational needs, inclusive education, support and countervailing measures, key competencies, multimedia education, digital technologies, tablets
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 23. 3. 2015 19:44.

    2012

    1. GAJZLEROVÁ, Lenka. Aktuální struktura a situace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách. In PANČOCHA, K. Celoživotní inkluzivní vzdělávání – možnosti a perspektivy. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 19-29. ISBN 978-80-210-6101-9.
      Název česky: Aktuální struktura a situace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v základních školách
      Název anglicky: Current structure and Situation of Pupils with SEN in Primar Schools – Results of Research
      RIV/00216224:14410/12:00063667 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: pedagogical-psychological counseling; special educational needs; inclusion; framework educational programme for primary education; information and communication technology; digital technology; computer programs
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 19. 3. 2013 10:39.
    2. GAJZLEROVÁ, Lenka. Analýza pohledu učitelů na digitální technologie ve vzdělávání. In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 229-238. ISBN 978-80-210-5996-2.
      Název česky: Analýza pohledu učitelů na digitální technologie ve vzdělávání
      Název anglicky: Analyzis of Teachers' View on Digital Technologies in Education
      RIV/00216224:14410/12:00063083 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: special educational needs; information and communication technology; digital technology; Framework Educational Programme; interactive whiteboard
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 20. 3. 2013 13:14.
    3. GAJZLEROVÁ, Lenka. Analýza využití počítačů u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu učitelů. In Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 283-310. ISBN 978-80-210-5941-2.
      Název česky: Analýza využití počítačů u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu učitelů
      Název anglicky: Analysis of the Use of Computers by Perosns with Special Educational Needs – Teacher´s Point of View
      RIV/00216224:14410/12:00063064 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: special educational needs; framework educational programme for primary education; ICT; digital technologies; specific learning disorders; interactive board; computer; PC programmes
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 23. 4. 2013 10:07.
    4. GAJZLEROVÁ, Lenka. Analýza využití počítačů u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu učitelů. In Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. 2012. ISBN 978-80-7315-231-4.
      Název česky: Analýza využití počítačů u jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami z pohledu učitelů
      Název anglicky: Analysis of the Use of Computers by Persons with Special Educational Needs – Teacher´s Point of View
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: special educational needs; framework educational programme for primary education; ICT; digital technologies; specific learning disorders; interactive board; computer; PC programmes
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 20. 3. 2013 13:45.
    5. GAJZLEROVÁ, Lenka, Jan TRÁVNÍČEK a Jakub TROJAN. Hodnocení Implementace školního vzdělávacího programu v oblasti hotelnictví: případová studie Hotelové školy Brno. In Konkurenceschopnost v cestovním ruchu, gastronomii a hotelnictví. Sborník příspěvků z páté mezinárodní konference. první. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová, 2012, s. 69-76. ISBN 978-80-87300-19-0.
      Název česky: Hodnocení Implementace školního vzdělávacího programu v oblasti hotelnictví: případová studie Hotelové školy Brno
      Název anglicky: Evaluation of implementation of school curriculum in the hotel industry: Brno Hotel School case study
      RIV/00216224:14410/12:00059853 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Trávníček, Jan (203 Česká republika) -- Trojan, Jakub (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: evaluation; quantitative methods; qualitative methods; education for competitiveness; school educational program
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 20. 3. 2013 13:26.
    6. GAJZLEROVÁ, Lenka a Petr KOPEČNÝ. „Mediale Erziehung“ als Bestandteil des Rahmenbildungsprogramms in der Tschechischen Republik. In Anschluss statt Ausschluss - (inklusive) Medienbildung an Förderschulen und im gemeinsamen Unterricht. 2012.
      Název česky: Mediální výchova jako součást Rámcového vzdělávacího programu v České republice
      Název anglicky: Media Education as part of the Framework Education Programme in the Czech Republic
      Pedagogika a školství. němčina. Německo.
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D., učo 221806. Změněno: 26. 2. 2013 17:20.

    2011

    1. GAJZLEROVÁ, Lenka. Digitální technologie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. In Pančocha, K. Perspektivy výzkumu inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 107-121. ISBN 978-80-210-5663-3.
      Název česky: Digitální technologie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
      Název anglicky: Digital Technology in Education of Pupils with Special Educational Needs
      RIV/00216224:14410/11:00055845 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Framework Educational Program; information and communication technology; digital technology; multimedial technology; special educational needs; key competencies; cross-cutting themes
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Zuzana Szabó Lenhartová, učo 274511. Změněno: 28. 2. 2012 20:21.
    2. GAJZLEROVÁ, Lenka. Integrace digitálních technologií do edukačního procesu - zkušenosti z Německa s využitím počítačů u žáků s mentálním postižením. In VÍTKOVÁ, M., OPATŘILOVÁ, D. (eds.). Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. 1. vyd. Brno: Paido, 2011, s. 449-458. ISBN 978-80-7315-216-1.
      Název česky: Integrace digitálních technologií do edukačního procesu - zkušenosti z Německa s využitím počítačů u žáků s mentálním postižením
      Název anglicky: Integration of Digital Technologies to Education - Use of Computers in Educating Students with Intellectual Disabilities in Germany
      RIV/00216224:14410/11:00054933 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: framework educational program; information and communication technologies; new media; digital technologies; special education needs; Förderschule; educational modules; software; classroom layout; tablet; interactive board
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 13. 4. 2012 07:52.
    3. GAJZLEROVÁ, Lenka. Integrace digitálních technologií do edukačního procesu - zkušenosti z Německa s využitím počítačů u žáků s mentálním postižením. In Konference VZ MSM0021622443 - Vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. 2011. ISBN 978-80-7315-215-4.
      Název česky: Integrace digitálních technologií do edukačního procesu - zkušenosti z Německa s využitím počítačů u žáků s mentálním postižením.
      Název anglicky: Integration of Digital Technologies to Education - Use of Computers in Educating Students with Intellectual Disabilities in Germany
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: framework educational program; information and communication technologies; new media; digital technologies; special education needs; Förderschule; educational modules; software; classroom layout; tablet; interactive board

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 19. 3. 2012 14:27.
    4. GAJZLEROVÁ, Lenka. Integrace digitálních technologií do edukačního procesu - zkušenosti z Německa s využitím počítačů u žáků s mentálním postižením – Příklady PC Programů. In KLENKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities. 1. vyd. Brno: MU, 2011, s. 319-329. ISBN 978-80-210-5731-9.
      Název česky: Integrace digitálních technologií do edukačního procesu - zkušenosti z Německa s využitím počítačů u žáků s mentálním postižením – Příklady PC Programů
      Název anglicky: Integration of Digital Technologies to Education – Use of Computers in Educating Students with Intellectual Disabilities in Germany – Examples of PC Programmes
      RIV/00216224:14410/11:00055896 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: framework educational programme; information and communication technologies; digital technologies; special educational needs; Förderschule; educational modules; classroom arrangement; tablet; interactive board; study box; teaching modules
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 11. 4. 2012 08:59.
    5. GAJZLEROVÁ, Lenka. Mediální výchova pro děti a mladistvé s postižením a znevýhodněním. In OPATŘILOVÁ, D., VÍTKOVÁ, M. et. al. Speciálně pedagogická podpora dětí a mládeže se speciálními vzdělávacími potřebami. první. Brno: MU, 2011, s. 193-205. ISBN 978-80-210-5693-0.
      Název česky: Mediální výchova pro děti a mladistvé s postižením a znevýhodněním
      Název anglicky: Media Education for Children and Youth with Disabilities and Disadvantages
      RIV/00216224:14410/11:00054978 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Framework Educational Programme; media education; information and communication technology; multimedial technology; special educational needs; key competences; crosscutting issues; educational plan Förderschule; teaching box; teaching modules

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 19. 3. 2012 14:35.
    6. GAJZLEROVÁ, Lenka a Lenka HRICOVÁ. Příklady úspěšného profesního vzdělávání osob s těžkým zdravotními postižením prostřednictvím e-learningu v Badensku-Württembersku. In FRIEDMANN, Z. et al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 123-130. ISBN 978-80-210-5602-2.
      Název česky: Příklady úspěšného profesního vzdělávání osob s těžkým zdravotními postižením prostřednictvím e-learningu v Badensku-Württembersku
      Název anglicky: Examples of Successful Professional Education of Persons with Profound Disabilities via E-learning in Baden-Württemberg
      RIV/00216224:14410/11:00054932 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Hricová, Lenka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: virtual education; profound disability; professional preparation; Berufsbildungswerk (BBW); tele-coach; Neckargemünd

      Změnila: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D., učo 79581. Změněno: 15. 10. 2013 15:14.

    2010

    1. GAJZLEROVÁ, Lenka a Lenka HRICOVÁ. Virtuální vzdělávání - využití e-learningu při profesním vzdělávání osob s těžkým postižením (Neckargemünd, Baden-Württemberg). In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy. Inclusive Education in Current Czech School. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 81-88. ISBN 978-80-210-5383-0.
      Název česky: Virtuální vzdělávání - využití e-learningu při profesním vzdělávání osob s těžkým postižením (Neckargemünd, Baden-Württemberg)
      Název anglicky: Virtual Education - Use of E-learning in Professional Preparation of Persons with Severe Health Impairments (Neckargemünd, Baden-Württemberg)
      RIV/00216224:14410/10:00046996 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Hricová, Lenka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: BBW (Berufsbildungswerk); virtual education; e-learning; vocational integration of persons with severe health impairment; participant and graduate of virtual education; tele-coach; tele-working; Neckargemünd
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D., učo 79581. Změněno: 13. 9. 2014 12:50.
    2. GAJZLEROVÁ, Lenka a Lenka HRICOVÁ. Využití E-learningu při profesním vzdělávání osob s těžkým zdravotním postižením v Německu (Neckargemünd, Baden-Württemberg). In Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Paido, 2010, 12 s. ISBN 978-80-7315-199-7.
      Název anglicky: Use of E-Learning in Professional Preparation of Persons with Severe Health Impairments in Germany (Neckargemünd, Baden-Württemberg)
      RIV/00216224:14410/10:00045354 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Hricová, Lenka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: BBW (Berufsbildungswerk); virtual education; e-learning; vocational integration of persons with severe health impairment; participant and graduate of virtual education; tele-coach; tele-working; Neckargemünd
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Hricová, Ph.D., učo 79581. Změněno: 13. 9. 2014 12:44.

    2009

    1. PŘINOSILOVÁ, Dagmar a Lenka GAJZLEROVÁ. Rozvoj grafomotorických schopností v období před zahájením povinné školní docházky. In VÍTKOVÁ, M., VOJTOVÁ, V. (eds.) Vzdělávání žáků se sociálním znevýhodněním. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 2009. vyd. Brno: Paido, 2009, 18 s. ISBN 978-80-7315-188-1.
      Název anglicky: Development of Pre-printing Skills before Commencement of Compulsory Education
      RIV/00216224:14410/09:00038045 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Přinosilová, Dagmar (203 Česká republika, garant, domácí) -- Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: motor skills; fine motor skills; initial writing; impared communication abilities;speech development; fine motor skills exercises; fine motor skills development programmes

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 18. 2. 2012 10:18.
    2. PŘINOSILOVÁ, Dagmar a Lenka GAJZLEROVÁ. Rozvoj grafomotorických schopností v období před zahájením povinné školní docházky. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami III. Education of Pupils with Special Educational Needs III. 1. vyd. Brno: MU, 2009, s. 85-103, 18 s. Speciální pedagogika. ISBN 978-80-210-5032-7.
      Název česky: Rozvoj grafomotorických schopností v období před zahájením povinné školní docházky.
      Název anglicky: Development of Pre-printing Skills before Commencement of Compulsory Education
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Motor skills fine motor skills initial writing impaired communication abilities speech development dyslalia gravis stammering (stuttering) hinder speech development developmental dysphasia suspected developmental dysphasia
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 18. 2. 2012 10:18.
Zobrazeno: 19. 9. 2024 13:26