česky | in English
Název anglicky: Professional Development Map for Student Teachers
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: proffessional development, self-assessment competence
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 23. 7. 2024 14:34.
Název anglicky: A study of the process of designing and describing a report card: research summary report
RIV: Výzkumná zpráva. čeština. Česká republika.
Kratochvílová, Jana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Bařina Barochová, Eliška (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: school report card;summative assessment; formative assessment; comprehensive developing assessment; inovation
Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 15. 4. 2024 08:33.
Název anglicky: Studying Geography Teaching: First-Year Undergraduate Students’ Concerns and Expectations
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: geography teachinggeography undergraduatesinitial teacher educationpreservice teachersteacher training
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 5. 9. 2024 14:48.
Název anglicky: Pilot design of report cards for primary and lower secondary school
RIV/00216224:14410/23:00134564 Projekty výzkumu a vývoje. čeština. Česká republika.
Kratochvílová, Jana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Horká, Hana (203 Česká republika, domácí) -- Bradová, Jarmila (703 Slovensko, domácí) -- Havelka, David (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: school report card; summative assessment; formative assessment;
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 4. 3. 2024 14:46.
Název česky: Souhrnná výzkumná zpráva. Geo4tea
Název anglicky: Research summary report. Geo4tea
RIV/00216224:14410/23:00134494 Výzkumná zpráva. čeština. Česká republika.
Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí) -- Knecht, Petr (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: summary report; applied research; geo4tea; experimental development; conceptions of geography teaching
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 23. 1. 2024 14:03.
Název anglicky: Workshop for Teachers No. 2: OSTRAVA (Faculty of Science University of Ostrava, 27.1.2023)
RIV/00216224:14410/23:00134448 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: geography education; geography teaching; geography teachers; conceptions of geography
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 19. 3. 2024 08:25.
Název anglicky: Workshop for Teachers No. 3: PRAGUE (NIE, 15.3.2023)
RIV/00216224:14410/23:00134489 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: geography education; geography teaching; geography teachers; conceptions of geography
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 19. 3. 2024 08:26.
Název anglicky: Workshop for Teachers No. 4: České Budějovice (Faculty of Education, University of South Bohemia, 22. 3. 2023)
RIV/00216224:14410/23:00134457 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: geography education; geography teaching; geography teachers; conceptions of geography
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 19. 3. 2024 08:26.
Název anglicky: Workshop for Teachers No. 5: OLOMOUC (Faculty of Science, UP, 25.3.2023)
RIV/00216224:14410/23:00134490 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: geography education; geography teaching; geography teachers; conceptions of geography
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 19. 3. 2024 08:27.
Název anglicky: Workshop for Teachers No. 6: Plzeň (Faculty of Education, University of West Bohemia, 30. 3. 2023)
RIV/00216224:14410/23:00134458 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: geography education; geography teaching; geography teachers; conceptions of geography
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 19. 3. 2024 08:27.
Název anglicky: Workshop for Teachers No. 7: Ústí nad Labem (Faculty of Education, University of South Bohemia, 22. 3. 2023)
RIV/00216224:14410/23:00134459 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: geography education; geography teaching; geography teachers; conceptions of geography
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 19. 3. 2024 08:28.
Název anglicky: Workshop for Teachers No. 8: PRAGUE (TUL FPE, 9.5.2023)
RIV/00216224:14410/23:00134491 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: geography education; geography teaching; geography teachers; conceptions of geography
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 19. 3. 2024 08:28.
Název anglicky: Workshop for Teachers No. 9: BRNO (NIE, 15.3.2023)
RIV/00216224:14410/23:00134492 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: geography education; geography teaching; geography teachers; conceptions of geography
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 19. 3. 2024 08:29.
Název anglicky: Workshop on ways and patterns of using the pilot certificate design (TL05000360-V3)
RIV/00216224:14410/23:00134565 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
Kratochvílová, Jana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Horká, Hana (203 Česká republika, domácí) -- Bradová, Jarmila (703 Slovensko, domácí)
Klíčová slova anglicky: school report card;summative assessment; formative assessment; comprehensive developing assessment; inovation
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 16. 2. 2024 13:27.
RIV/00216224:14410/22:00129009 Článek v odborném periodiku. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
Knecht, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Geography education; teachers' conceptions; conceptions of geography
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 10. 7. 2023 13:53.
Název česky: Geo4tea
Název anglicky: Geo4tea
RIV/00216224:14410/22:00134493 Projekty výzkumu a vývoje. čeština. Česká republika.
Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí) -- Knecht, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Květon, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Hofmann, Eduard (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: application; self-development; geography pre-service teachers and in-service teachers; CPD; conceptions of teaching geography
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 11. 3. 2024 14:21.
Název česky: Pilíře učitelské způsobilosti: nástroj pro mezioborovou spolupráci přípravě budoucích učitelů geografie
Název anglicky: Pillars of Teacher Competence: A Tool for Interdisciplinary Collaboration in the Preparation of Future Geography Teachers
RIV/00216224:14410/22:00130711 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí) -- Hofmann, Eduard (203 Česká republika, domácí) -- Knecht, Petr (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: geography education; initial teacher education; geography curriculum; higher education
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 16. 2. 2024 13:49.
Název česky: Pilíře učitelské způsobilosti: nástroj pro mezipředmětovou spolupráci
Název anglicky: The Pillars of Teaching Competence: a tool for cross-curricular collaboration
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: pillars of teaching competence, didactics
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 7. 12. 2022 11:19.
Název česky: Uplatnění pilířů učitelské způsobilosti v přípravě učitelů geografie na PdF MU
Název anglicky: Applying the Pillars of Teacher Competence In the Tnitial Teacher Education of Geography Teachers
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: pillars of teaching competence, initial teacher education
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 7. 12. 2022 11:18.
Název anglicky: Workshop for Teachers No. 1: PRAGUE (Faculty of Science Charles University of Prague, 16.12.2022)
RIV/00216224:14410/22:00134449 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: geography education; geography teaching; geography teachers; conceptions of geography
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 19. 3. 2024 08:24.
Název česky: Pojetí geografického vzdělávání v rámcových vzdělávacích programech ČR
Název anglicky: Perspectives on geography education in the Czech National Curriculum
RIV/00216224:14410/21:00118746 Článek v odborném periodiku. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí) -- Knecht, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Svobodová, Hana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Catling’s typology; curriculum; geography education; perspectives on geography; primary geography; secondary geography
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 14. 2. 2022 09:24.
RIV/00216224:14410/20:00114039 Článek v odborném periodiku. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
Knecht, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Svobodová, Hana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Geography education; subject conceptions; pre-service teachers; teacher education
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 29. 7. 2020 09:06.
Název česky: Mezi výzkumem a praxí: Pasteurův kvadrant jako příležitost ke změně
Název anglicky: Between Research and Practice: Pasteur Quadrant as The Opportunity for Change
čeština. Česká republika.
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 23. 6. 2020 12:22.
Název anglicky: The perspectives of geography, and geography teaching, in secondary pre-service teachers in Czechia
RIV/00216224:14410/20:00114458 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
Svobodová, Hana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Knecht, Petr (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: perspectives of geography; geography education; university geography education; Catling’s typology; pre-service teachers
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 10. 7. 2023 13:54.
Název česky: Dopad kurikulární reformy na vnímání učitelů, ředitelů a jiných pedagogických pracovníků aneb jak mocná může být implementace
Název anglicky: The impact of the curriculum reform on teachers’ and headteachers’ perceptions or how the implementation process can be powerful
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: curriculum reform, teachers, headteachers, implementation, national educational framework
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 30. 6. 2020 07:27.
Název česky: Dopad kurikulární reformy navnímání učitelů, ředitelů a jinýchpedagogických pracovníků anebjak mocná může být implementace
Název anglicky: The impact of the curriculum reform on teachers’and headteachers’ perceptions or how theimplementation process can be powerful
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: curriculum reform, teachers, headteachers, implementation, nationaleducational framework
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 10. 6. 2023 14:40.
Název česky: Akceptace kurikulární reformy učiteli v ČR: deset let poté
RIV/00216224:14410/19:00107534 Článek v odborném periodiku. angličtina. Slovinsko.
Pešková, Karolína (203 Česká republika, garant, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Knecht, Petr (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: curriculum reform; teachers’ attitudes; acceptance; resistance; curriculum documents
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 24. 3. 2020 11:45.
Název česky: Postoje českých učitelů k implementaci kurikulární reformy
Název anglicky: Czech teachers' attitudes towards curriculum reform implementation
RIV/00216224:14410/18:00100823 Článek v odborném periodiku. angličtina. Německo.
Janík, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janko, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Pešková, Karolína (203 Česká republika, domácí) -- Knecht, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: curriculum; curriculum reform; implementation; teacher attitudes
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 5. 2. 2019 16:33.
Název česky: Optimalizace řešení „sociálních pohřbů“ ve městě Brně
Název anglicky: Optimization of the solution of "social funerals" in the city of Brno
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: optimalization; solution; social funerals
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 7. 9. 2018 22:24.
Název česky: Proměny postojů učitelů ke kurikulární reformě a jejímu zavádění
Název anglicky: The Changes of Teachers’ Attitudes Towards Curriculum Reform and Its Implementation
RIV/00216224:14410/18:00101451 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
Pešková, Karolína (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janko, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Janík, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: changes of attitudes; lower secondary school teachers; curriculum reform
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 10. 7. 2023 13:54.
Název česky: Výsledky z výzkumu: Úroveň transferu pedagogických poznatků v České republice
Název anglicky: The Research findings: The Level of Educational Knowledge Transfer in Czech Republic
angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: transfer; research knowledge utilization; academics; teachers; educational research knowledge
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 24. 11. 2019 20:23.
Název česky: Transfer výzkumných poznatků mezi akademiky a učiteli: výsledky šetření
Název anglicky: The research knowledge transfer between academic and teachers: the research findings
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: transfer; educational research knowledge; teachers; academics; quantitative approach
Druh účasti: aktivní účast
Recenzováno: ano
Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 21. 1. 2019 11:52.
Název česky: General overview or thematic study? Suggestions for intentional curriculum revision
Název anglicky: General overview or thematic study? Suggestions for intentional curriculum revision
RIV/00216224:14410/18:00107287 Stať ve sborníku. čeština. Slovensko.
Hofmann, Eduard (203 Česká republika, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Knecht, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: geographical education; geographical thinking; Catling's typology
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 17. 2. 2020 16:30.
Název česky: Využívání kurikulárních dokumentů učiteli ZŠ: aplikace Johnsonovy typologie
Název anglicky: Use of curricular documents by Czech lower secondary school teachers: An application of Johnson’s typology of utilization
RIV/00216224:14410/18:00100940 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí) -- Knecht, Petr (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: curricular reform; utilization; curricular document; school educational program
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 4. 2. 2019 12:35.
Název česky: Zdroje užívané akademiky a učiteli k transferování výzkumných poznatků
Název anglicky: Teachers’ and academics’ resources used for transferring research knowledge
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: resourses, teachers, academics, transfer, use, research knowledge
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 7. 3. 2018 15:22.
Název anglicky: Theoretical Model for Research of Lower Secondary School Teachers’ Perceptions of Curriculum Changes
RIV/00216224:14410/17:00095561 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
Pešková, Karolína (203 Česká republika, garant, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Knecht, Petr (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: model validation; model CBAM; questionnaire; perception of curriculum changes; lower secondary school teachers
Recenzováno: ano
Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 20. 1. 2022 11:53.
Název česky: Vnímání kurikulárních změn učiteli ZŠ: shrnutí hlavních výsledků z rozhovorů
Název anglicky: Primary and lower secondary school teachers’ perceptions of curriculum changes: summarizing the main results from interviews
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: attitudes towards curriculum changes, primary and lower secondary school teachers, semi-structured interview
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Tomáš Janko, Ph.D., učo 104778. Změněno: 4. 10. 2017 10:52.
Název anglicky: Curriculum changes in teachers' eyes
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: curriculum changes; teacher; survey
Druh účasti: vyžádaná přednáška
Změnila: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D., učo 105646. Změněno: 26. 2. 2017 16:49.
Název anglicky: SEME - serial of methodological workshops for doctoral students 2016
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: methodological workshops; data analysis
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 24. 11. 2019 20:23.
Název česky: Postřehy odjinud Michaela Spurná
Název anglicky: The remarks from outside by Míša Spurná
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: workshop report; summer school; knowledge mobilization
Mezinárodní význam: ano
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 10. 7. 2023 13:49.
Název česky: Vnímání kurikulárních změn učiteli ZŠ: shrnutí výsledků dotazníkového šetření
Název anglicky: : Primary and lower secondary school teachers’ perception of curriculum changes: summarizing the survey results
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: perception of curriculum changes, primary and lower secondary school teachers, questionnaire survey
Změnila: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D., učo 105646. Změněno: 5. 3. 2017 15:58.
Název anglicky: The research tool for the measurement of the research knowledge transfer : potential limits
RIV/00216224:14210/16:00090924 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: research tool; transfer; academic; teachers
Druh účasti: aktivní účast
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 24. 11. 2019 20:25.
Název česky: Business Research Forum Masarykovy univerzity
Název anglicky: Business Research Forum Masaryk University, Faculty o Education
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: transfer; connection; academic area, practice area
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 10. 7. 2023 13:52.
Název anglicky: Teacher Power Use Scale: "About our Classroom"
RIV/00216224:14410/15:00080876 Popularizační texty a aktivity. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Lojdová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Mareš, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: power bases; techer; TPUS
Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 30. 6. 2015 11:00.
Název anglicky: Editorial: Educational research - for the money or for the merit?
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 10. 7. 2023 13:47.
Název anglicky: Quantitative Research Summer School
RIV/00216224:14210/15:00083070 Uspořádání workshopu. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Sedláček, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) -- Novotný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: quantitative reserach; survey; data analysis
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 24. 11. 2019 20:24.
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 9. 5. 2016 11:48.
Název česky: Teoretický rámec transferu poznatků z pedagogického výzkumu
RIV/00216224:14210/15:00083952 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Maďarsko.
Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: educational research; transfer; researcher; teacher; purpose
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 24. 11. 2019 20:25.
Název česky: Transfer poznatků z pedagogických výzkumů a jeho aplikace ve výzkumu
Název anglicky: he Transfer of Knowledge of Educational research and its methodology
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 24. 11. 2019 20:25.
Název česky: Pedagogický výzkum v praxi
Název anglicky: Eduational Research in Practice
RIV/00216224:14210/14:00076592 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Portugalsko.
Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: attitude; educational research; practice; lower and upper secondary schools teachers
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 24. 11. 2019 20:22.
Název česky: Standardy a kariérní systémy v učitelské profesi: zahraniční přístupy a česká cesta
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 10. 3. 2015 13:30.
Název anglicky: School education: context, participants, curriculum, processes, results
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: school education; curriculum; PhD thesis
Změnila: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D., učo 105646. Změněno: 2. 3. 2015 15:31.
Název česky: Metodologické otázky výzkumu učebnic a dalších edukačních médií
Název anglicky: Methodological issues in schoolbook and educational media research
RIV/00216224:14410/13:00069583 Uspořádání konference. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí) -- Knecht, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Pešková, Karolína (203 Česká republika, domácí) -- Janík, Miroslav (203 Česká republika, domácí) -- Lokajíčková, Veronika (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: educational media research; international conference; schoolbook research
Mezinárodní význam: ano
Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 17. 3. 2014 12:23.
Název česky: Očekávaný průvodce etickou výchovou (recenze)
Název anglicky: Expected guide to ethics education (book review)
RIV/00216224:14210/13:00069739 Účelové publikace. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: book review; ethics education; workbook
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 10. 7. 2023 13:51.
Název česky: Pedagogický výzkum očima učtelů ZŠ a SŠ aneb postoje učitelů k pedagogickému výzkumu
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: attitudes, educational research, primary and secondary school teachers
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 24. 11. 2019 20:22.
Název anglicky: Workshop Series on Research Methodologogy (SEME 2013) for Doctoral Students in Educational Sciences
RIV/00216224:14410/13:00067846 Uspořádání workshopu. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janík, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: methodology; research; education; statistics
Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 28. 3. 2014 11:07.
Název česky: Učitel - žák; učitelka - žačka = pozitivnější vnímání etické výchovy?
Název anglicky: Male teacher - male pupil; female teacher - female pupil = more positive perception of ethics education?
RIV/00216224:14210/13:00071318 Popularizační texty a aktivity. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: attitudes; ethics education; stereotypic role model; teachers sex; lower secondary school pupils
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 10. 7. 2023 13:48.
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 16. 12. 2016 19:59.
Název anglicky: Ethics and ethics education: conceptual definition
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: ethics; etical education
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 10. 7. 2023 13:50.
Název anglicky: Quality in Education
RIV/00216224:14410/11:00055721 Uspořádání konference. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Janík, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) -- Najvar, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: evaluation of quality; conference; monitoring of quality; quality of instruction
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 2. 3. 2012 08:38.
Název anglicky: Methodological Seminar - Conference of the Czech Association of Educational Research
RIV/00216224:14410/11:00055704 Uspořádání workshopu. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, garant) -- Novotný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Janík, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Najvar, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Knecht, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Najvarová, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Zedníková, Michaela (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: methodological seminar; research methods; educational research
Změnila: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D., učo 14647. Změněno: 1. 3. 2012 09:46.
Název anglicky: Case study: The position of ethics education in the curriculum
RIV/00216224:14410/11:00055723 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Maňák, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: ethics education; case study; content of instruction; curriculum; goals;
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 27. 2. 2012 19:34.
Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 16. 12. 2016 19:54.