Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Lucie ŠKARKOVÁ, Petr SVOJANOVSKÝ, Jan NEHYBA a Michaela SPURNÁ. Mapa profesního rozvoje studentů učitelství. In Otevřená výzva, III. ročník. 2024.
      Název anglicky: Professional Development Map for Student Teachers
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: proffessional development, self-assessment competence
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 23. 7. 2024 14:34.
    2. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Michaela SPURNÁ a Eliška BAŘINA BAROCHOVÁ. Studie o procesu tvorby designu a popisu vysvědčení: souhrnná výzkumná zpráva. Neuveden: Neuveden, 2024, 63 s.
      URL
      Název anglicky: A study of the process of designing and describing a report card: research summary report
      RIV: Výzkumná zpráva. čeština. Česká republika.
      Kratochvílová, Jana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Bařina Barochová, Eliška (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: school report card;summative assessment; formative assessment; comprehensive developing assessment; inovation

      Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 15. 4. 2024 08:33.
    3. SPURNÁ, Michaela, Petr KNECHT a Eduard HOFMANN. Studying Geography Teaching: First-Year Undergraduate Students’ Concerns and Expectations. Annals of the American Association of Geographers. United States: ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD, 2024, roč. 114, č. 6, s. 1251-1267. ISSN 2469-4452. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/24694452.2024.2350994.
      URL
      Název anglicky: Studying Geography Teaching: First-Year Undergraduate Students’ Concerns and Expectations
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: geography teachinggeography undergraduatesinitial teacher educationpreservice teachersteacher training
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 5. 9. 2024 14:48.

    2023

    1. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Michaela SPURNÁ, Hana HORKÁ, Jarmila BRADOVÁ a David HAVELKA. Pilotní design vysvědčení pro 1. a 2. stupeň ZŠ. 2023.
      Finální verze pilotního designu vysvědčení pro 1. a 2. stupeň ZŠ
      Název anglicky: Pilot design of report cards for primary and lower secondary school
      RIV/00216224:14410/23:00134564 Projekty výzkumu a vývoje. čeština. Česká republika.
      Kratochvílová, Jana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Horká, Hana (203 Česká republika, domácí) -- Bradová, Jarmila (703 Slovensko, domácí) -- Havelka, David (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: school report card; summative assessment; formative assessment;

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 4. 3. 2024 14:46.
    2. SPURNÁ, Michaela a Petr KNECHT. Souhrnná výzkumná zpráva. Geo4tea. Brno: Munipress, 2023, 10 s. 1. ISBN 978-80-88246-48-0.
      Elektronická publikace Souhrnné výzkumné zprávy vydané eMUNI pomocí PUBLI.cz
      Název česky: Souhrnná výzkumná zpráva. Geo4tea
      Název anglicky: Research summary report. Geo4tea
      RIV/00216224:14410/23:00134494 Výzkumná zpráva. čeština. Česká republika.
      Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí) -- Knecht, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: summary report; applied research; geo4tea; experimental development; conceptions of geography teaching
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 23. 1. 2024 14:03.
    3. SPURNÁ, Michaela. Workshop pro učitele č. 2: OSTRAVA (PřF OU, 27.1.2023). 2023.
      URL
      Název anglicky: Workshop for Teachers No. 2: OSTRAVA (Faculty of Science University of Ostrava, 27.1.2023)
      RIV/00216224:14410/23:00134448 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: geography education; geography teaching; geography teachers; conceptions of geography

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 19. 3. 2024 08:25.
    4. SPURNÁ, Michaela. Workshop pro učitele č. 3: PRAHA (NPI ČR, 15.3.2023). 2023.
      URL
      Název anglicky: Workshop for Teachers No. 3: PRAGUE (NIE, 15.3.2023)
      RIV/00216224:14410/23:00134489 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: geography education; geography teaching; geography teachers; conceptions of geography

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 19. 3. 2024 08:26.
    5. SPURNÁ, Michaela. Workshop pro učitele č. 4: ČESKÉ BUDĚJOVICE (PedF JČU, 22. 3. 2023). 2023.
      URL
      Název anglicky: Workshop for Teachers No. 4: České Budějovice (Faculty of Education, University of South Bohemia, 22. 3. 2023)
      RIV/00216224:14410/23:00134457 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: geography education; geography teaching; geography teachers; conceptions of geography

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 19. 3. 2024 08:26.
    6. SPURNÁ, Michaela. Workshop pro učitele č. 5: OLOMOUC (PŘF UP, 25.3.2023). 2023.
      URL
      Název anglicky: Workshop for Teachers No. 5: OLOMOUC (Faculty of Science, UP, 25.3.2023)
      RIV/00216224:14410/23:00134490 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: geography education; geography teaching; geography teachers; conceptions of geography

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 19. 3. 2024 08:27.
    7. SPURNÁ, Michaela. Workshop pro učitele č. 6: PLZEŇ (PedF ZČU, 30. 3. 2023). 2023.
      URL
      Název anglicky: Workshop for Teachers No. 6: Plzeň (Faculty of Education, University of West Bohemia, 30. 3. 2023)
      RIV/00216224:14410/23:00134458 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: geography education; geography teaching; geography teachers; conceptions of geography

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 19. 3. 2024 08:27.
    8. SPURNÁ, Michaela. Workshop pro učitele č. 7: ÚSTÍ NAD LABEM (PedF JČU, 22. 3. 2023). 2023.
      URL
      Název anglicky: Workshop for Teachers No. 7: Ústí nad Labem (Faculty of Education, University of South Bohemia, 22. 3. 2023)
      RIV/00216224:14410/23:00134459 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: geography education; geography teaching; geography teachers; conceptions of geography

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 19. 3. 2024 08:28.
    9. SPURNÁ, Michaela. Workshop pro učitele č. 8: LIBEREC (TUL FPE, 9.5.2023). 2023.
      URL
      Název anglicky: Workshop for Teachers No. 8: PRAGUE (TUL FPE, 9.5.2023)
      RIV/00216224:14410/23:00134491 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: geography education; geography teaching; geography teachers; conceptions of geography

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 19. 3. 2024 08:28.
    10. SPURNÁ, Michaela. Workshop pro učitele č. 9: BRNO (NPI ČR, 15.3.2023). 2023.
      URL
      Název anglicky: Workshop for Teachers No. 9: BRNO (NIE, 15.3.2023)
      RIV/00216224:14410/23:00134492 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: geography education; geography teaching; geography teachers; conceptions of geography

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 19. 3. 2024 08:29.
    11. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Michaela SPURNÁ, Hana HORKÁ a Jarmila BRADOVÁ. Workshop zaměřený na způsoby a zákonitosti využití pilotního designu vysvědčení (TL05000360-V3). 2023.
      Název anglicky: Workshop on ways and patterns of using the pilot certificate design (TL05000360-V3)
      RIV/00216224:14410/23:00134565 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Kratochvílová, Jana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Horká, Hana (203 Česká republika, domácí) -- Bradová, Jarmila (703 Slovensko, domácí)
      Klíčová slova anglicky: school report card;summative assessment; formative assessment; comprehensive developing assessment; inovation

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 16. 2. 2024 13:27.

    2022

    1. KNECHT, Petr a Michaela SPURNÁ. Does specialization in geography teaching determine teachers' conceptions of geography teaching? International Research in Geographical and Environmental Education. London: Taylor & Francis, Routledge, 2022, roč. 31, č. 3, s. 242-260. ISSN 1038-2046. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/10382046.2021.1970967.
      URL
      RIV/00216224:14410/22:00129009 Článek v odborném periodiku. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Knecht, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Geography education; teachers' conceptions; conceptions of geography
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 10. 7. 2023 13:53.
    2. Responsive online application for the self-development of geography pre-service and in-service teachers. Responzivní on-line aplikace určená k seberozvoji učitelů a studentů učitelství geografie.
      Název česky: Geo4tea
      Název anglicky: Geo4tea
      RIV/00216224:14410/22:00134493 Projekty výzkumu a vývoje. čeština. Česká republika.
      Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí) -- Knecht, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Květon, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Hofmann, Eduard (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: application; self-development; geography pre-service teachers and in-service teachers; CPD; conceptions of teaching geography
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 11. 3. 2024 14:21.
    3. SPURNÁ, Michaela, Eduard HOFMANN a Petr KNECHT. Pilíře učitelské způsobilosti: nástroj pro mezioborovou spolupráci přípravě budoucích učitelů geografie. Geografické informácie. Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2022, roč. 26, č. 1, s. 58-71. ISSN 1337-9453. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.17846/GI.2022.26.1.58-71.
      URL
      Název česky: Pilíře učitelské způsobilosti: nástroj pro mezioborovou spolupráci přípravě budoucích učitelů geografie
      Název anglicky: Pillars of Teacher Competence: A Tool for Interdisciplinary Collaboration in the Preparation of Future Geography Teachers
      RIV/00216224:14410/22:00130711 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
      Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí) -- Hofmann, Eduard (203 Česká republika, domácí) -- Knecht, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: geography education; initial teacher education; geography curriculum; higher education
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 16. 2. 2024 13:49.
    4. SPURNÁ, Michaela, Eduard HOFMANN a Petr KNECHT. Pilíře učitelské způsobilosti: nástroj pro mezipředmětovou spolupráci. In 29. medzinárodná geografická konferencia: Geografické aspekty stredoeurópskeho priestoru – Stredná Európa v (post)pandemickom období. 2022.
      Název česky: Pilíře učitelské způsobilosti: nástroj pro mezipředmětovou spolupráci
      Název anglicky: The Pillars of Teaching Competence: a tool for cross-curricular collaboration
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: pillars of teaching competence, didactics
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 7. 12. 2022 11:19.
    5. SPURNÁ, Michaela, Petr KNECHT a Eduard HOFMANN. Uplatnění pilířů učitelské způsobilosti v přípravě učitelů geografie na PdF MU. In Školská geografia – súčasnosť a perspektívy (v kontexte aktuálnej reformy vzdelávania). 2022.
      Název česky: Uplatnění pilířů učitelské způsobilosti v přípravě učitelů geografie na PdF MU
      Název anglicky: Applying the Pillars of Teacher Competence In the Tnitial Teacher Education of Geography Teachers
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: pillars of teaching competence, initial teacher education
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 7. 12. 2022 11:18.
    6. SPURNÁ, Michaela. Workshop pro učitele č. 1: PRAHA (PřF UK, 16.12.2022). 2022.
      URL
      Název anglicky: Workshop for Teachers No. 1: PRAGUE (Faculty of Science Charles University of Prague, 16.12.2022)
      RIV/00216224:14410/22:00134449 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: geography education; geography teaching; geography teachers; conceptions of geography

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 19. 3. 2024 08:24.

    2021

    1. SPURNÁ, Michaela, Petr KNECHT a Hana SVOBODOVÁ. Perspectives on geography education in the Czech National Curriculum. International Research in Geographical and Environmental Education. Taylor & Francis, 2021, roč. 30, č. 2, s. 164-180. ISSN 1038-2046. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/10382046.2020.1789807.
      URL URL
      Název česky: Pojetí geografického vzdělávání v rámcových vzdělávacích programech ČR
      Název anglicky: Perspectives on geography education in the Czech National Curriculum
      RIV/00216224:14410/21:00118746 Článek v odborném periodiku. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí) -- Knecht, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Svobodová, Hana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Catling’s typology; curriculum; geography education; perspectives on geography; primary geography; secondary geography
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 14. 2. 2022 09:24.

    2020

    1. KNECHT, Petr, Michaela SPURNÁ a Hana SVOBODOVÁ. Czech secondary pre-service teachers’ conceptions of geography. Journal of Geography in Higher Education. 2020, roč. 44, č. 3, s. 458-473. ISSN 0309-8265. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/03098265.2020.1712687.
      URL
      RIV/00216224:14410/20:00114039 Článek v odborném periodiku. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Knecht, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Svobodová, Hana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Geography education; subject conceptions; pre-service teachers; teacher education
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 29. 7. 2020 09:06.
    2. SPURNÁ, Michaela. Mezi výzkumem a praxí: Pasteurův kvadrant jako příležitost ke změně. Praha: Pedagogika, 2020, 7 s. roč. 70, č. 1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14712/23362189.2020.1637.
      Název česky: Mezi výzkumem a praxí: Pasteurův kvadrant jako příležitost ke změně
      Název anglicky: Between Research and Practice: Pasteur Quadrant as The Opportunity for Change
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 23. 6. 2020 12:22.
    3. SVOBODOVÁ, Hana, Michaela SPURNÁ a Petr KNECHT. Pojetí geografie a geografického vzdělávání u studentů učitelství v Česku. Geografie. Česká geografická společnost, 2020, roč. 125, č. 4, s. 501-526. ISSN 1212-0014. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.37040/geografie2020125040501.
      URL
      Název anglicky: The perspectives of geography, and geography teaching, in secondary pre-service teachers in Czechia
      RIV/00216224:14410/20:00114458 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
      Svobodová, Hana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Knecht, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: perspectives of geography; geography education; university geography education; Catling’s typology; pre-service teachers
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 10. 7. 2023 13:54.

    2019

    1. SPURNÁ, Michaela. Dopad kurikulární reformy na vnímání učitelů, ředitelů a jiných pedagogických pracovníků aneb jak mocná může být implementace. Online. In Anna Kucharská. Společenství praxe jako účinný faktor rozvoje základního a středního vzdělávání – propojení teorie a praxe. Pedagogická fakulta, Univerzita Karlova, 2019, s. 69-77. ISBN 978-80-7603-103-6.
      Název česky: Dopad kurikulární reformy na vnímání učitelů, ředitelů a jiných pedagogických pracovníků aneb jak mocná může být implementace
      Název anglicky: The impact of the curriculum reform on teachers’ and headteachers’ perceptions or how the implementation process can be powerful
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: curriculum reform, teachers, headteachers, implementation, national educational framework
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 30. 6. 2020 07:27.
    2. SPURNÁ, Michaela. Dopad kurikulární reformy navnímání učitelů, ředitelů a jinýchpedagogických pracovníků anebjak mocná může být implementace. Online. In Anna Kucharská. Společenství praxe jako účinný faktor rozvoje základního a středního vzdělávání — propojení teorie a praxe. Praha: Univerzita Karlova, 2019, s. 69-78.
      URL
      Název česky: Dopad kurikulární reformy navnímání učitelů, ředitelů a jinýchpedagogických pracovníků anebjak mocná může být implementace
      Název anglicky: The impact of the curriculum reform on teachers’and headteachers’ perceptions or how theimplementation process can be powerful
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: curriculum reform, teachers, headteachers, implementation, nationaleducational framework
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 10. 6. 2023 14:40.
    3. PEŠKOVÁ, Karolína, Michaela SPURNÁ a Petr KNECHT. Teachers’ Acceptance of Curriculum Reform in the Czech Republic: One Decade Later. Center for Educational Policy Studies Journal. 2019, roč. 9, č. 2, s. 73-97. ISSN 1855-9719. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.26529/cepsj.560.
      URL
      Název česky: Akceptace kurikulární reformy učiteli v ČR: deset let poté
      RIV/00216224:14410/19:00107534 Článek v odborném periodiku. angličtina. Slovinsko.
      Pešková, Karolína (203 Česká republika, garant, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Knecht, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: curriculum reform; teachers’ attitudes; acceptance; resistance; curriculum documents
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 24. 3. 2020 11:45.

    2018

    1. JANÍK, Tomáš, Tomáš JANKO, Karolína PEŠKOVÁ, Petr KNECHT a Michaela SPURNÁ. Czech teachers' attitudes towards curriculum reform implementation. Human Affairs-Postdisciplinary Humanities Social Sciences Quarterly. Berlin: WALTER DE GRUYTER GMBH, 2018, roč. 28, č. 1, s. 54-70. ISSN 1210-3055. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1515/humaff-2018-0006.
      URL
      Název česky: Postoje českých učitelů k implementaci kurikulární reformy
      Název anglicky: Czech teachers' attitudes towards curriculum reform implementation
      RIV/00216224:14410/18:00100823 Článek v odborném periodiku. angličtina. Německo.
      Janík, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janko, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Pešková, Karolína (203 Česká republika, domácí) -- Knecht, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: curriculum; curriculum reform; implementation; teacher attitudes
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 5. 2. 2019 16:33.
    2. SPURNÁ, Michaela a Dušan KLAPKO. Optimalizace řešení „sociálních pohřbů“ ve městě Brně. 2018. vyd. Brno: Magistrát města Brna, Statutární město Brno, 2018, 35 s.
      Název česky: Optimalizace řešení „sociálních pohřbů“ ve městě Brně
      Název anglicky: Optimization of the solution of "social funerals" in the city of Brno
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: optimalization; solution; social funerals

      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 7. 9. 2018 22:24.
    3. PEŠKOVÁ, Karolína, Tomáš JANKO, Tomáš JANÍK a Michaela SPURNÁ. Proměny postojů učitelů ke kurikulární reformě a jejímu zavádění. Orbis Scholae. Praha: Karolinum, 2018, roč. 12, č. 1, s. 69-93. ISSN 1802-4637. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14712/23363177.2018.282.
      URL
      Název česky: Proměny postojů učitelů ke kurikulární reformě a jejímu zavádění
      Název anglicky: The Changes of Teachers’ Attitudes Towards Curriculum Reform and Its Implementation
      RIV/00216224:14410/18:00101451 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
      Pešková, Karolína (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janko, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Janík, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: changes of attitudes; lower secondary school teachers; curriculum reform
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 10. 7. 2023 13:54.
    4. SPURNÁ, Michaela. The Research findings: The Level of Educational Knowledge Transfer in Czech Republic. In WERA Wordl Congress: Cape Town (World Educational Research Association). 2018.
      URL
      Název česky: Výsledky z výzkumu: Úroveň transferu pedagogických poznatků v České republice
      Název anglicky: The Research findings: The Level of Educational Knowledge Transfer in Czech Republic
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: transfer; research knowledge utilization; academics; teachers; educational research knowledge
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 24. 11. 2019 20:23.
    5. SPURNÁ, Michaela. Transfer výzkumných poznatků mezi akademiky a učiteli: výsledky šetření. In XXVI. ročník konference České asociace pedagogického výzkumu. 2018. ISBN 978-80-7454-755-3.
      Název česky: Transfer výzkumných poznatků mezi akademiky a učiteli: výsledky šetření
      Název anglicky: The research knowledge transfer between academic and teachers: the research findings
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: transfer; educational research knowledge; teachers; academics; quantitative approach
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 21. 1. 2019 11:52.
    6. HOFMANN, Eduard, Michaela SPURNÁ a Petr KNECHT. Všeobecný přehled a/nebo tematické studium? Podněty k zamýšlené revizi RVP. Online. In Dubcova, A. Geografické informácie. Nitra, Slovakia: Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2018, s. 61-69. ISSN 1337-9453. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.17846/GI.2018.22.2.61-69.
      URL
      Název česky: General overview or thematic study? Suggestions for intentional curriculum revision
      Název anglicky: General overview or thematic study? Suggestions for intentional curriculum revision
      RIV/00216224:14410/18:00107287 Stať ve sborníku. čeština. Slovensko.
      Hofmann, Eduard (203 Česká republika, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Knecht, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: geographical education; geographical thinking; Catling's typology
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 17. 2. 2020 16:30.
    7. SPURNÁ, Michaela a Petr KNECHT. Využívání kurikulárních dokumentů učiteli ZŠ: aplikace Johnsonovy typologie. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2018, roč. 23, č. 1, s. 29-54. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2018-1-3.
      URL
      Název česky: Využívání kurikulárních dokumentů učiteli ZŠ: aplikace Johnsonovy typologie
      Název anglicky: Use of curricular documents by Czech lower secondary school teachers: An application of Johnson’s typology of utilization
      RIV/00216224:14410/18:00100940 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
      Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí) -- Knecht, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: curricular reform; utilization; curricular document; school educational program
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 4. 2. 2019 12:35.

    2017

    1. SPURNÁ, Michaela a Karolína PEŠKOVÁ. Teachers’ and academics’ resources used for transferring research knowledge. In IARTEM. 2017.
      Název česky: Zdroje užívané akademiky a učiteli k transferování výzkumných poznatků
      Název anglicky: Teachers’ and academics’ resources used for transferring research knowledge
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: resourses, teachers, academics, transfer, use, research knowledge
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 7. 3. 2018 15:22.
    2. PEŠKOVÁ, Karolína, Michaela SPURNÁ a Petr KNECHT. Teoretický model pro výzkum vnímání kurikulárních změn učiteli ZŠ. Orbis scholae. Praha: Karolinum, 2017, roč. 11, č. 2, s. 99-124. ISSN 1802-4637.
      URL
      Název anglicky: Theoretical Model for Research of Lower Secondary School Teachers’ Perceptions of Curriculum Changes
      RIV/00216224:14410/17:00095561 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
      Pešková, Karolína (203 Česká republika, garant, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Knecht, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: model validation; model CBAM; questionnaire; perception of curriculum changes; lower secondary school teachers
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 20. 1. 2022 11:53.
    3. JANÍK, Tomáš, Tomáš JANKO, Karolína PEŠKOVÁ, Michaela SPURNÁ, Petr KNECHT a Karel ŠEVČÍK. Vnímání kurikulárních změn učiteli ZŠ: shrnutí hlavních výsledků z rozhovorů. In 25. výroční konference ČAPV: Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu. 2017.
      Název česky: Vnímání kurikulárních změn učiteli ZŠ: shrnutí hlavních výsledků z rozhovorů
      Název anglicky: Primary and lower secondary school teachers’ perceptions of curriculum changes: summarizing the main results from interviews
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: attitudes towards curriculum changes, primary and lower secondary school teachers, semi-structured interview
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Tomáš Janko, Ph.D., učo 104778. Změněno: 4. 10. 2017 10:52.

    2016

    1. PEŠKOVÁ, Karolína, Michaela SPURNÁ a Petr KNECHT. Kurikulární změny očima učitelů. In Odborný seminář ÚVRV. 2016.
      Název anglicky: Curriculum changes in teachers' eyes
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: curriculum changes; teacher; survey
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnila: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D., učo 105646. Změněno: 26. 2. 2017 16:49.
    2. SPURNÁ, Michaela a Kateřina VLČKOVÁ. SEME - série metodologických workshopů pro doktorandy 2016. 2016.
      Název anglicky: SEME - serial of methodological workshops for doctoral students 2016
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: methodological workshops; data analysis

      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 24. 11. 2019 20:23.
    3. SPURNÁ, Michaela. The remarks from outside by Míša Spurná. Ottawa: Institut for Knowledge Mobilization, 2016, 2 s. elektronická.
      web site of Institut for knowledge mobilization
      Název česky: Postřehy odjinud Michaela Spurná
      Název anglicky: The remarks from outside by Míša Spurná
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: workshop report; summer school; knowledge mobilization
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 10. 7. 2023 13:49.
    4. JANÍK, Tomáš, Karolína PEŠKOVÁ, Tomáš JANKO, Michaela SPURNÁ a Petr KNECHT. Vnímání kurikulárních změn učiteli ZŠ: shrnutí výsledků dotazníkového šetření. In 24. výroční konference ČAPV: Síťování (networking) v pedagogickém výzkumu. 2016.
      Název česky: Vnímání kurikulárních změn učiteli ZŠ: shrnutí výsledků dotazníkového šetření
      Název anglicky: : Primary and lower secondary school teachers’ perception of curriculum changes: summarizing the survey results
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: perception of curriculum changes, primary and lower secondary school teachers, questionnaire survey

      Změnila: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D., učo 105646. Změněno: 5. 3. 2017 15:58.
    5. SPURNÁ, Michaela. Výzkumný nástroj v problematice měření transferu výzkumných poznatků : možná úskalí. In 24. výroční­ konference ČAPV 2016: Stínování (networking) v pedagogickém výzkumu, České Budějovice, 15.-16. září 2016. 2016.
      Název anglicky: The research tool for the measurement of the research knowledge transfer : potential limits
      RIV/00216224:14210/16:00090924 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: research tool; transfer; academic; teachers
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 24. 11. 2019 20:25.

    2015

    1. SPURNÁ, Michaela. Business Research Forum Masarykovy univerzity, Pedagogická fakulta. CEITEC, Kampus Bohunice: Centrum Transferu Technologií MU, 2015.
      Název česky: Business Research Forum Masarykovy univerzity
      Název anglicky: Business Research Forum Masaryk University, Faculty o Education
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: transfer; connection; academic area, practice area

      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 10. 7. 2023 13:52.
    2. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Jan MAREŠ a Michaela SPURNÁ. Dotazník bází moci učitele ve školní třídě: „O naší třídě“. In Business Research Forum MU – prezentace produktů výzkumu, CEITEC , 30.4.2015. 2015.
      Název anglicky: Teacher Power Use Scale: "About our Classroom"
      RIV/00216224:14410/15:00080876 Popularizační texty a aktivity. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Lojdová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Mareš, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: power bases; techer; TPUS

      Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 30. 6. 2015 11:00.
    3. SPURNÁ, Michaela. Editorial: Pedagogický výzkum - chlebodárce nebo satisfakce? Brno: Pedagogická orientace, 25(3), 2015, 2 s. ISSN 1211-4669.
      Název anglicky: Editorial: Educational research - for the money or for the merit?
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 10. 7. 2023 13:47.
    4. SEDLÁČEK, Martin, Petr NOVOTNÝ a Michaela SPURNÁ. Letní škola kvantitativního výzkumu. 2015.
      Název anglicky: Quantitative Research Summer School
      RIV/00216224:14210/15:00083070 Uspořádání workshopu. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Sedláček, Martin (203 Česká republika, garant, domácí) -- Novotný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: quantitative reserach; survey; data analysis

      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 24. 11. 2019 20:24.
    5. JANÍK, Tomáš, Jan SLAVÍK, Petr NAJVAR, Michaela SPURNÁ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Tereza ČEŠKOVÁ a Miroslav JANÍK. Oborové didaktiky: vývoj - stav - perspektivy􀀕􀀔􀀃. 2015.
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 9. 5. 2016 11:48.
    6. SPURNÁ, Michaela. The Conceptual Framework Of Educational Research Knowledge Transfer. In ECER 2015 : Education and Transition. Contributions from Educational Research, Corvinus University, 7.-11. 9. 2015, Budapest, Hungary. 2015.
      Název česky: Teoretický rámec transferu poznatků z pedagogického výzkumu
      RIV/00216224:14210/15:00083952 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Maďarsko.
      Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: educational research; transfer; researcher; teacher; purpose
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 24. 11. 2019 20:25.
    7. SPURNÁ, Michaela. Transfer poznatků z pedagogických výzkumů a jeho aplikace ve výzkumu. In Česká asociace pedagogického výzkumu - ČAPV 2015, Plzeň. 2015.
      Název česky: Transfer poznatků z pedagogických výzkumů a jeho aplikace ve výzkumu
      Název anglicky: he Transfer of Knowledge of Educational research and its methodology
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 24. 11. 2019 20:25.

    2014

    1. SPURNÁ, Michaela. Educational Research in Practice. In The European Conference on Educational Research, Porto, 1-5 September 2014. 2014.
      Název česky: Pedagogický výzkum v praxi
      Název anglicky: Eduational Research in Practice
      RIV/00216224:14210/14:00076592 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Portugalsko.
      Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: attitude; educational research; practice; lower and upper secondary schools teachers
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 24. 11. 2019 20:22.
    2. JANÍK, Tomáš, Michaela PÍŠOVÁ, Petr NAJVAR a Michaela SPURNÁ. Standardy a kariérní systémy v učitelské profesi: zahraniční přístupy a česká cesta. 2014.
      Název česky: Standardy a kariérní systémy v učitelské profesi: zahraniční přístupy a česká cesta
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 10. 3. 2015 13:30.
    3. JANÍK, Tomáš, Karolína PEŠKOVÁ a Michaela SPURNÁ. Školní vzdělávání: podmínky, aktéři, kurikulum, procesy, výsledky. 2014.
      Název anglicky: School education: context, participants, curriculum, processes, results
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: school education; curriculum; PhD thesis

      Změnila: Mgr. Karolína Dundálková, Ph.D., učo 105646. Změněno: 2. 3. 2015 15:31.

    2013

    1. SPURNÁ, Michaela, Petr KNECHT, Karolína PEŠKOVÁ, Miroslav JANÍK a Veronika LOKAJÍČKOVÁ. Methodological issues in schoolbook and educational media research/Methodenfragen in der Schulbuch- und Lehrmittelforschung. 2013.
      URL
      Název česky: Metodologické otázky výzkumu učebnic a dalších edukačních médií
      Název anglicky: Methodological issues in schoolbook and educational media research
      RIV/00216224:14410/13:00069583 Uspořádání konference. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí) -- Knecht, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Pešková, Karolína (203 Česká republika, domácí) -- Janík, Miroslav (203 Česká republika, domácí) -- Lokajíčková, Veronika (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: educational media research; international conference; schoolbook research
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 17. 3. 2014 12:23.
    2. SPURNÁ, Michaela. Očekávaný průvodce etickou výchovou (recenze). Brno: Masarykova univerzita, 2013, 2 s. Komenský: odborný časopis pro učitele základní školy, 2013, roč. 138, č. 1. ISSN 0323-0449.
      Název česky: Očekávaný průvodce etickou výchovou (recenze)
      Název anglicky: Expected guide to ethics education (book review)
      RIV/00216224:14210/13:00069739 Účelové publikace. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: book review; ethics education; workbook

      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 10. 7. 2023 13:51.
    3. SPURNÁ, Michaela. Pedagogický výzkum očima učtelů ZŠ a SŠ aneb postoje učitelů k pedagogickému výzkumu. In konference České asociace pedagogického výzkumu. 2013.
      Název česky: Pedagogický výzkum očima učtelů ZŠ a SŠ aneb postoje učitelů k pedagogickému výzkumu
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: attitudes, educational research, primary and secondary school teachers

      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 24. 11. 2019 20:22.
    4. VLČKOVÁ, Kateřina, Tomáš JANÍK a Michaela SPURNÁ. Seriál metodologických workshopů (SEME 2013) pro studenty doktorských studijních programů s pedagogickým zaměřením. 2013.
      Název anglicky: Workshop Series on Research Methodologogy (SEME 2013) for Doctoral Students in Educational Sciences
      RIV/00216224:14410/13:00067846 Uspořádání workshopu. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Janík, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: methodology; research; education; statistics

      Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 28. 3. 2014 11:07.
    5. SPURNÁ, Michaela. Učitel - žák; učitelka - žačka = pozitivnější vnímání etické výchovy? In Komenský: odborný časopis pro učitele základní školy. Brno, 2013, s. 26-29. ISSN 0323-0449.
      Název česky: Učitel - žák; učitelka - žačka = pozitivnější vnímání etické výchovy?
      Název anglicky: Male teacher - male pupil; female teacher - female pupil = more positive perception of ethics education?
      RIV/00216224:14210/13:00071318 Popularizační texty a aktivity. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Spurná, Michaela (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: attitudes; ethics education; stereotypic role model; teachers sex; lower secondary school pupils
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 10. 7. 2023 13:48.

    2012

    1. SPURNÁ, Michaela. Vnímání Etické výchovy žáky 2. stupně ZŠ. In XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV 2012). 2012.

      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 16. 12. 2016 19:59.

    2011

    1. SPURNÁ, Michaela. Etika a etická výchova: konceptuální vymezení. In KNECHT, Petr a Tomáš JANKO. Bulletin Institutu výzkumu školního vzdělávání PdF MU 2011. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 37-44, 96 s. ISBN 978-80-210-5749-4.
      URL
      Název anglicky: Ethics and ethics education: conceptual definition
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: ethics; etical education
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 10. 7. 2023 13:50.
    2. JANÍK, Tomáš, Petr NAJVAR a Michaela SPURNÁ. Kvalita ve vzdělávání. 2011.
      Název anglicky: Quality in Education
      RIV/00216224:14410/11:00055721 Uspořádání konference. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Janík, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) -- Najvar, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: evaluation of quality; conference; monitoring of quality; quality of instruction

      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 2. 3. 2012 08:38.
    3. VLČKOVÁ, Kateřina, Petr NOVOTNÝ, Tomáš JANÍK, Petr NAJVAR, Michaela SPURNÁ, Petr KNECHT, Veronika NAJVAROVÁ a Michaela ZEDNÍKOVÁ. Metodologický seminář při konferenci České asociace pedagogického výzkumu. 2011.
      Metodologický seminář při konferenci ČAPV v Brně 2011
      Název anglicky: Methodological Seminar - Conference of the Czech Association of Educational Research
      RIV/00216224:14410/11:00055704 Uspořádání workshopu. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, garant) -- Novotný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Janík, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Najvar, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Knecht, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Najvarová, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Zedníková, Michaela (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: methodological seminar; research methods; educational research

      Změnila: Mgr. Veronika Najvarová, Ph.D., učo 14647. Změněno: 1. 3. 2012 09:46.
    4. SPURNÁ, Michaela a Josef MAŇÁK. Případová studie: Postavení etické výchovy v kurikulu. In Píšová, M., Kostková, K., & Janík, T. (Eds.), Kurikulární reforma na gymnáziích: případové studie tvorby kurikula. 1. vyd. Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2011, s. 242-268. Kurikulum G. ISBN 978-80-87000-78-6.
      URL
      Název anglicky: Case study: The position of ethics education in the curriculum
      RIV/00216224:14410/11:00055723 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Spurná, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Maňák, Josef (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: ethics education; case study; content of instruction; curriculum; goals;
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 27. 2. 2012 19:34.
    5. SPURNÁ, Michaela. 19. výroční konference ČAPV. Brno, 2011, 4 s. Pedagogická orientace 21/4. ISSN 1211-4669.
      Změnila: Mgr. et Mgr. Michaela Spurná, Ph.D., učo 322688. Změněno: 16. 12. 2016 19:54.
Zobrazeno: 23. 9. 2024 21:13