Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2022

    1. VAĎUROVÁ, Helena, Katarína SLEZÁKOVÁ a Lenka SLEPIČKOVÁ. Efektivita práce učitele v inkluzivním vzdělávání: sebehodnoticí nástroj pro studující pedagogických oborů. 1. vyd. Brno: MUNI Press, 2022, 32 s. ISBN 978-80-280-0233-6.
    2. VAĎUROVÁ, Helena, Katarína SLEZÁKOVÁ a Lenka SLEPIČKOVÁ. Efektivita práce učitele v inkluzivním vzdělávání: sebehodnoticí nástroj pro studující pedagogických odborů. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. ISBN 978-80-280-0233-6.
    3. VAĎUROVÁ, Helena, Katarína SLEZÁKOVÁ a Lenka SLEPIČKOVÁ. Efektivita práce učitele v inkluzivním vzdělávání: sebehodnoticí nástroj pro studující pedagogických odborů. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. ISBN 978-80-280-0234-3.

    2021

    1. SLEPIČKOVÁ, Lenka a Helena VAĎUROVÁ. Cesta k diagnóze: příběhy rodin dětí s poruchou autistického spektra. In Nemoc jako lékařská diagnóza a/nebo součást životní dráhy. 2021.
    2. VAĎUROVÁ, Helena a Lenka SLEPIČKOVÁ. Global Storylines as a Way of Tackling Diversity in Classrooms and Around the World: Experiences from the Czech Pilot Project. Educational Forum. Routledge Taylor & Francis, 2021, roč. 85, č. 2, s. 128-142. ISSN 0013-1725. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/00131725.2020.1794090.
    3. JANÍK, Tomáš, Monika ČERNÁ, Petra VYSTRČILOVÁ, Helena VAĎUROVÁ, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, Karel PICKA, Katarína SLEZÁKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 95 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. ISBN 978-80-210-9956-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9957-2021.
    4. JANÍK, Tomáš, Monika ČERNÁ, Petra VYSTRČILOVÁ, Helena VAĎUROVÁ, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, Karel PICKA, Katarína SLEZÁKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 95 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 48. ISBN 978-80-210-9956-2.
    5. JANÍK, Tomáš, Monika ČERNÁ, Petra VYSTRČILOVÁ, Helena VAĎUROVÁ, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, Karel PICKA, Katarína SLEZÁKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 97 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 48. ISBN 978-80-210-9957-9.

    2019

    1. SLEPIČKOVÁ, Lenka, Karel PANČOCHA a Helena VAĎUROVÁ. Časný záchyt poruch autistického spektra v ordinacích PLDD. Pediatrie pro praxi. Olomouc: Solen, s. r. o., 2019, roč. 20, č. 6, s. 330-334. ISSN 1213-0494.
    2. SLEPIČKOVÁ, Lenka, Helena VAĎUROVÁ a Karel PANČOCHA. Screening PAS: Zkušenosti českých pediatrů. In VII. OLOMOUCKÉ SPECIÁLNĚPEDAGOGICKÉ DNY. 2019.

    2018

    1. SLEPIČKOVÁ, Lenka a Petr FUČÍK. Využívání předškolního vzdělávání v České republice : Komu chybí místa ve školkách? Sociologický časopis. Praha: AV ČR, Sociologický ústav, 2018, roč. 54, č. 1, s. 35-61. ISSN 0038-0288. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.13060/00380288.2018.54.1.395.

    2017

    1. SLEPIČKOVÁ, Lenka a Irena ČERNOCHOVÁ. Individuální vzdělávání jako odpověď na potřeby dítěte? Motivace pro jeho volbu a praktická realizace v českém prostředí. In V. OLOMOUCKÉ SPECIÁLNĚPEDAGOGICKÉ DNY. 2017.
    2. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Bohumíra LAZAROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Karel PANČOCHA, Jarmila PIPEKOVÁ, Milan POL, Lenka SLEPIČKOVÁ, Kateřina TRNKOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. 1. dotisk 2., uprav. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 270 s. ISBN 978-80-210-8140-6.
    3. LENHARTOVÁ, Zuzana, Jana OBROVSKÁ a Lenka SLEPIČKOVÁ. Jak rozpoznat "dobrou praxi": Přehled používaných praxí v práci s dětmi a rodinami se sociálním znevýhodněním v ČR a ve světě. In 25. konference ČAPV: "Vliv technologií v oblasti vzdělávání a pedagogického výzkumu." 13.9.-14.9.2017 v Hradci Králové na PDF UHK. 2017.
    4. DLOUHÁ, Dana a Lenka SLEPIČKOVÁ. Užívání alkoholu a marihuany osobami se zrakovým postižením. Speciální pedagogika: časopis pro teorii a praxi speciální pedagogiky. Praha: Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta, 2017, roč. 2017, č. 2, s. 140-154. ISSN 1211-2720.

    2016

    1. VAĎUROVÁ, Helena a Lenka SLEPIČKOVÁ. If You Are Not Really Ready, It Won´t Work" Attitudes of Head-teachers and Teachers of Public Primary Schools towards Inclusion. In European Conference on Educational Research - ECER & Emerging Researchers‘ Conference. 2016.
    2. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Ivona JEDLIČKOVÁ, Geraldina PALOVČÍKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Bohumíra LAZAROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Hana OŠLEJŠKOVÁ, Karel PANČOCHA, Jarmila PIPEKOVÁ, Milan POL, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Evžen ŘEHULKA, Lenka SLEPIČKOVÁ, Ivo ŠLAPÁK, Kateřina TRNKOVÁ, Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 363 s. ISBN 978-80-210-8093-5.
    3. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Bohumíra LAZAROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Karel PANČOCHA, Jarmila PIPEKOVÁ, Milan POL, Lenka SLEPIČKOVÁ, Kateřina TRNKOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. 2., upravené vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 270 s. ISBN 978-80-210-8140-6.
    4. MÁROVÁ, Ivana a Lenka SLEPIČKOVÁ. „Líbí se mi řešit věci jako dospělý“ – Global Storylines jako forma globálního vzdělávání. LIFELONG LEARNING- CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ. Mendelova univerzita v Brně, 2016, roč. 6, č. 1, s. 9-25. ISSN 1804-526X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.11118/lifele201606019.

    2015

    1. SLEPIČKOVÁ, Lenka. Addressing diversity and global issues in the public primary education: Global Storylines approach and its effects on learners and teachers. In ECER 2015, Budapest, Education and Transition - Contributions from Educational Research. 2015.
    2. SLEPIČKOVÁ, Lenka. Dokdy je možné fertilizovat ženu? Parlamentní debata o zákonné úpravě asistované reprodukce. Gender - rovné příležitosti - výzkum. Praha: SoÚ AV ČR, 2015, roč. 16, č. 2, s. 60-72. ISSN 1213-0028. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.13060/12130028.2015.16.2.221.
    3. ŠMÍDOVÁ, Iva, Eva ŠLESINGEROVÁ a Lenka SLEPIČKOVÁ. Games of Life. Czech Reproductive Biomedicine. Sociological Perspectives. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 164 s. ISBN 978-80-210-7734-8. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-7734-2015.
    4. ŠMÍDOVÁ, Iva, Eva ŠLESINGEROVÁ a Lenka SLEPIČKOVÁ. Games of Life: Czech Reproductive Biomedicine. Sociological Perspectives. Online. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 164 s. ISBN 978-80-210-7734-8. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-7734-2015.
    5. ŠMÍDOVÁ, Iva, Eva ŠLESINGEROVÁ a Lenka SLEPIČKOVÁ. Games of Life: Czech Reproductive Biomedicine. Sociological Perspectives. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 164 s. ISBN 978-80-210-7916-8.
    6. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Ivona JEDLIČKOVÁ, Geraldina PALOVČÍKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Bohumíra LAZAROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Hana OŠLEJŠKOVÁ, Karel PANČOCHA, Jarmila PIPEKOVÁ, Milan POL, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Evžen ŘEHULKA, Lenka SLEPIČKOVÁ, Ivo ŠLAPÁK, Kateřina TRNKOVÁ, Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. první. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 363 s. ISBN 978-80-210-8093-5.
    7. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Ivona JEDLIČKOVÁ, Geraldina PALOVČÍKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Bohumíra LAZAROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Hana OŠLEJŠKOVÁ, Karel PANČOCHA, Jarmila PIPEKOVÁ, Milan POL, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Evžen ŘEHULKA, Lenka SLEPIČKOVÁ, Ivo ŠLAPÁK, Kateřina TRNKOVÁ, Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 363 s. ISBN 978-80-210-8093-5.
    8. PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. Postoje české veřejnosti k inkluzivnímu vzdělávání. In III. Olomoucké speciálněpedagogické dny. 2015.
    9. PIPEKOVÁ, Jarmila, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Karel PANČOCHA, Lenka SLEPIČKOVÁ, Evžen ŘEHULKA a Helena VAĎUROVÁ. Social Inclusion of People with Intellectual Disabilities. první. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 217 s. ISBN 978-80-210-7726-3.
    10. PIPEKOVÁ, Jarmila, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Karel PANČOCHA, Lenka SLEPIČKOVÁ, Evžen ŘEHULKA a Helena VAĎUROVÁ. Social Inclusion of People with Intellectual Disabilities. 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 217 s. ISBN 978-80-210-7726-3.
    11. PIPEKOVÁ, Jarmila, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Karel PANČOCHA, Lenka SLEPIČKOVÁ, Evžen ŘEHULKA a Helena VAĎUROVÁ. Social Inclusion of People with Intellectual Disabilities. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 217 s. ISBN 978-80-210-7726-3.
    12. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Daniela ĎÁSKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Tinatin CHITORELIDZE, Lenka GAJZLEROVÁ, Kateřina GRUBEROVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Godwin Jude Uchenna IROKABA, Nora JÁGEROVÁ, Kristýna KEHAROVÁ, Petr KOPEČNÝ, Ivana MÁROVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Petra PISKOVÁ, Lucia PLEVOVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ, Kateřina ŠIMČÍKOVÁ, Helena VAĎUROVÁ a Pavlína WINKLEROVÁ. Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe. první. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 367 s. ISBN 978-80-210-8098-0.
    13. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Daniela ĎÁSKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Tinatin CHITORELIDZE, Lenka GAJZLEROVÁ, Kateřina GRUBEROVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Godwin Jude Uchenna IROKABA, Nora JÁGEROVÁ, Kristýna KEHAROVÁ, Petr KOPEČNÝ, Ivana MÁROVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Petra PISKOVÁ, Lucia PLEVOVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ, Kateřina ŠIMČÍKOVÁ, Helena VAĎUROVÁ a Pavlína WINKLEROVÁ. Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 367 s. ISBN 978-80-210-8098-0.
    14. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Daniela ĎÁSKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Tinatin CHITORELIDZE, Lenka GAJZLEROVÁ, Kateřina GRUBEROVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Godwin Jude Uchenna IROKABA, Nora JÁGEROVÁ, Kristýna KEHAROVÁ, Petr KOPEČNÝ, Ivana MÁROVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Petra PISKOVÁ, Lucia PLEVOVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ, Kateřina ŠIMČÍKOVÁ, Helena VAĎUROVÁ a Pavlína WINKLEROVÁ. Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 367 s. ISBN 978-80-210-8098-0.
    15. SLEPIČKOVÁ, Lenka. „Vidím je úplně jinýma očima.“ Jak pedagogický přístup Global Storylines mění vztah mezi učiteli a žáky„Vidím je úplně jinýma očima.“ Jak pedagogický přístup Global Storylines mění vztah mezi učiteli a žáky. In III. Olomoucké speciálněpedagogické dny. 2015.
    16. VAĎUROVÁ, Helena, Lenka SLEPIČKOVÁ a Karel PANČOCHA. Vzdělávání pro diverzitu: Zkušenosti s pilotováním metody Global Storylines v českých základních školách. In Škola a zdraví v 21. století. 2015.

    2014

    1. MÁROVÁ, Ivana a Lenka SLEPIČKOVÁ. Development of participatory teaching in Czech schools: Global Storylines method in practice. In EAPRIL 2014. 2014. Dostupné z: https://dx.doi.org/.
    2. SLEPIČKOVÁ, Lenka. Diagnóza neplodnost. Sociologický pohled na zkušenost nedobrovolné bezdětnosti. 1. vyd. Praha: Sociologické nakladatelství SLON, 2014, 166 s. Studie, 104. svazek. ISBN 978-80-7419-140-4.
    3. KVAPILOVÁ BARTOŠOVÁ, Michaela a Lenka SLEPIČKOVÁ. Ethical and Methodological Associations in Doing Research on Children in a School Environment. The New Educational Review. Toruň: Wydawnictwo Adam Marszalek, 2014, roč. 38, č. 4, s. 84-93, 9 s. ISSN 1732-6729.
    4. MÁROVÁ, Ivana a Lenka SLEPIČKOVÁ. Global Storylines jako nástroj výchovy a vzdělávání. In Pedagogický výzkum - Spojnice mezi teorií a praxí. 2014. ISBN 978-80-86768-91-5.
    5. SLEPIČKOVÁ, Lenka a Kateřina SAYOUD SOLÁROVÁ. Global Storylines jako prostředník k vytváření inkluzivního vzdělávacího prostředí: Případové studie z projektu na českých základních školách. 2014.
    6. SLEPIČKOVÁ, Lenka. Global Storylines v české škole. Global Storylines jako otevřený prostor pro učitele i žáky. In Prevence. Praha: ŽIVOT BEZ ZÁVISLOSTÍ občanské sdružení, 2014, s. 14-17.
    7. SLEPIČKOVÁ, Lenka a Karel PANČOCHA. Inclusive Education and General Public Opinion: the case of the Czech Republic. In EAPRIL 2014 Conference. 2014.
    8. VÍTKOVÁ, Marie, Miroslava BARTOŇOVÁ a Lenka SLEPIČKOVÁ. Inkluze a speciální vzdělávací potřeby. In Cyprus, Nicosia, Mezinárodní vědecká konference EAPRIL, Conference 2014 Where Practice and research on Learning and Development Meet. 2014.
    9. SLEPIČKOVÁ, Lenka. Léčba neplodnosti jako způsob ustavování normálního, přirozeného a žádoucího v reprodukci. In ZČ Plzeň. 2014.
    10. SLEPIČKOVÁ, Lenka. Medical and Legislative Gatekeeping in ART: Narrow Trajectories in the Realm of Miracles. In XVIII ISA World Congress of Sociology, Yokohama, Japan. 2014.
    11. ŠMÍDOVÁ, Iva a Lenka SLEPIČKOVÁ. Medycyna jako reprodukowana bezsilność: Codzienność czeskiej medycyny reprodukcyjnej z punktu widzenia lekarzy i lekarek. In Magdalena Radkowska-Walkowicz, Hubert Wiercinski. Etnografie biomedycyny. Warszawa: Wydavnictwa Uniwersytetu Warszawskiego/Warsaw University Press, 2014, s. 47-66. ISBN 978-83-235-1581-4.
    12. PIPEKOVÁ, Jarmila, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Barbora BAZALOVÁ, Lenka DŽAMBIKOVÁ, Hana OŠLEJŠKOVÁ, Karel PANČOCHA, Lenka SLEPIČKOVÁ, Evžen ŘEHULKA, Ivo ŠLAPÁK a Helena VAĎUROVÁ. Od edukace k sociální inkluzi osob se zdravotním postižením se zaměřením na mentální postižení. první. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 322 s. ISBN 978-80-210-7581-8.
    13. PIPEKOVÁ, Jarmila, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Barbora BAZALOVÁ, Lenka DŽAMBIKOVÁ, Hana OŠLEJŠKOVÁ, Karel PANČOCHA, Lenka SLEPIČKOVÁ, Evžen ŘEHULKA, Ivo ŠLAPÁK a Helena VAĎUROVÁ. Od edukace k sociální inkluzi osob se zdravotním postižením se zaměřením na mentální postižení. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 322 s. ISBN 978-80-210-7581-8.
    14. SLEPIČKOVÁ, Lenka a Iva ŠMÍDOVÁ. Postoje českých lékařů k medicíně a ke změnám v praxi reprodukční medicíny. Data a výzkum. AV ČR, Sociologický ústav, 2014, roč. 8, č. 1, s. 63-95. ISSN 1802-8152. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.13060/23362391.2014.8.1.110.
    15. SLEPIČKOVÁ, Lenka. Promoting an inclusive learning environment by the Global Storylines: case study of Czech primary schools. In ECER 2014, The Past, the Present and the Future of Educational Research. 2014.
    16. SLEPIČKOVÁ, Lenka. Sociální vyloučení a začlenění, nové podoby nerovnostívností a indikátory chudoby. In Univerzita Tomáše Bati, Zlín. 2014.
    17. FUČÍK, Petr a Lenka SLEPIČKOVÁ. Studenti, kteří odcházejí: Kvantitativní analýza nedokončených vysokoškolských studií. Aula : revue pro vysokoškolskou a vědní politiku. Centrum pro studium vysokého školství v.v.i., 2014, roč. 22, č. 1, s. 24-54. ISSN 1210-6658.

    2013

    1. PANČOCHA, Karel, Lenka SLEPIČKOVÁ, Kristýna BALÁTOVÁ, Pinková PAVLÍNA, Sayoud Solárová KATEŘINA, Pavel SOCHOR, Helena VAĎUROVÁ a Martin VRUBEL. Aktéři školní inkluze. Actors of School Inclusion. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 156 s. ISBN 978-80-210-6688-5.
    2. PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. Disability experience in postsocialist context: social participation as a concept and as a tool. In Disability Studies Interantional Conference „The Art of Belonging“. 2013.
    3. PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. Disability experience in postsocialist context: social participation as a concept and as a tool. In Disability Studies Interantional Conference „The Art of Belonging“. 2013.
    4. SLEPIČKOVÁ, Lenka a Michaela KVAPILOVÁ BARTOŠOVÁ. Genderové role v rodině pohledem dětských aktérů. Gender - rovné příležitosti - výzkum. Praha: SoÚ AV ČR, 2013, roč. 14, č. 1, s. 64-78. ISSN 1213-0028.
    5. ŠMÍDOVÁ, Iva a Lenka SLEPIČKOVÁ. Lékaři a vyhoření: ožehavá každodennost medicíny pohledem sociologie. In Radek Ptáček; Jiří Raboch; Vladimír Kebza. Burnout syndrom jako mezioborový jev. Praha: Grada Publishing, 2013, s. 97-104. Edice celoživotního vzdělávání ČLK. ISBN 978-80-247-5114-6.
    6. VACKOVÁ, Barbora, Slavomíra FERENČUHOVÁ, Lucie GALČANOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ a Michaela KVAPILOVÁ BARTOŠOVÁ. Město a domov: IV. brněnská konference urbánních studií. 2013.
    7. PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. Social acceptance of people with disabilities as a key factor for participation. In 6th International Symposium on Remedial and Special Education. 2013.
    8. PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. Social acceptance of people with disabilities as a key factor for participation. In 6th International Symposium on Remedial and Special Education. 2013.
    9. SLEPIČKOVÁ, Lenka a Helena VAĎUROVÁ. Sociální inkluze osob s postižením. In PANČOCHA, Karel, Lucie PROCHÁZKOVÁ a Kateřina SAYOUD SOLÁROVÁ et al. Edukativní, intervenční a terapeutické přístupy k dospělým osobám a seniorům se zdravotním postižením. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 23-49. ISBN 978-80-210-6306-8.
    10. SLEPIČKOVÁ, Lenka, Kateřina SAYOUD SOLÁROVÁ a Pavlína PINKOVÁ. Učitelé jako aktéři inkluze v základní škole. In SLEPIČKOVÁ, L. a K. PANČOCHA. Aktéři školní inkluze. School Inclusion Actors. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 33-58. ISBN 978-80-210-6688-5.
    11. SAYOUD SOLÁROVÁ, Kateřina a Lenka SLEPIČKOVÁ. Učitelské kompetence pro školu 21. století: projekt globálního rozvojového vzdělávání. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s. 75-88. ISBN 978-80-7315-246-8.
    12. SLEPIČKOVÁ, Lenka. Výuka příběhem jako otevřený prostor pro inkluzi: Global Storylines v prostředí českých základních škol. In SLEPIČKOVÁ, L. a K. PANČOCHA. Aktéři školní inkluze. School Inclusion Actors. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 121-135. ISBN 978-80-210-6688-5.
    13. ŠMÍDOVÁ, Iva, Eva ŠLESINGEROVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ a Hubert WIERCINSKI. 3rd Annual Health in Transition Conference: Challenges of 21st Century: past, present and future of medicine and health care in post-socialist world(s). 2013.

    2012

    1. PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. Attitudes Towards People With Disabilities and Inclusion Comparing Students of Education with General Public. In konference Creating competence - Innovations in Learning and Development, JAMK University of Applied Sciences - Jyväskylä, Finland. 2012.
    2. SLEPIČKOVÁ, Lenka, Eva ŠLESINGEROVÁ a Iva ŠMÍDOVÁ. Biomoc a reprodukční biomedicína: konceptuální inspirace pro český kontext. Sociologický časopis/ Czech Sociological Review. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2012, roč. 48, č. 1, s. 85-106. ISSN 0038-0288.
    3. PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. Contextualizing disability within the Czech republic: between invisibility and inclusion. In Research and Training Institute of the East Aegean (INEAG), Greece. Proceedings of the 8th International Conference on Education. Samos, Greece: Research and Training Institute of East Aegean, Greece, 2012, s. 998-1005. ISBN 978-618-5009-05-2.
    4. PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. Contextualizing disability within the Czech republic: between invisibility and inclusion. In Book of abstracts ICE 2012 Conference. 2012. ISBN 978-618-5009-04-5.
    5. SLEPIČKOVÁ, Lenka. „Firma vydělává, děti se učí, žena je hodná a já jsem šťastný.“ Představy dětí o budoucím životě. Sociální studia. Brno: Fakulta sociálních studií MU v Brně, 2012, roč. 9, č. 2, s. 83-102. ISSN 1214-813X.
    6. PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. General public and future teachers´ attitudes towards people with disabilities and inclusion. Journal of Exceptional People. Olomouc: Palacký university, Olomouc, 2012, roč. 1, č. 2, s. 45-56. ISSN 1805-4978.
    7. ŠMÍDOVÁ, Iva, Eva ŠLESINGEROVÁ a Lenka SLEPIČKOVÁ. Medicína reprodukce a reprodukce medicíny. Moc, hranice, dialog. /7.ročník genderových konfrontací. 2012.
    8. PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. People with Disabilities in the Czech Republic: Between Invisibility and Inclusion. In DISABILITY STUDIES CONFERENCE, LANCASTER UNIVERSITY, 11‐13 SEPTEMBER, 2012. 2012.
    9. PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. People with Disabilities in the Czech Republic: Between Invisibility and Inclusion. In DISABILITY STUDIES CONFERENCE, LANCASTER UNIVERSITY, 11‐13 SEPTEMBER, 2012. 2012.
    10. PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. Postoje k osobám s postižením u obecné populace ČR. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VI. Education of Pupils with Special Education Needs VI. 1. vyd. Brno: Paido, 2012, s. 41-50. ISBN 978-80-7315-235-2.
    11. PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. Postoje, obavy a emoce spojené s inkluzí u studentů pedagogických oborů. In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 27-42. ISBN 978-80-210-5995-5.

    2011

    1. SLEPIČKOVÁ, Lenka. Cizí geny, naše dítě? Rozhodování o rodičovství v procesu léčby neplodnosti. Sociální studia. Brno: Fakulta sociálních studií MU Brno, 2011, roč. 8, č. 4, s. 125-144. ISSN 1214-813X.
    2. BARTOŠOVÁ, Michaela a Lenka SLEPIČKOVÁ. Is Social Policy Part of the Decision Making Process about Motherhood in the Czech Republic? Romanian Journal of Population Studies. Cluj Napoca: Cluj University Press, 2011, V., č. 1, s. 30-52, 12 s. ISSN 1843-5998.
    3. PANČOCHA, Karel a Lenka SLEPIČKOVÁ. Měření výsledků inkluzivních aktivit prostřednictvím konceptu participace. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami V. Education of pupils with special educational needs V. 1. vyd. Brno: Paido, 2011, s. 27-36, 9 s. ISBN 978-80-7315-220-8.
    4. ŠLESINGEROVÁ, Eva, Lenka SLEPIČKOVÁ a Iva ŠMÍDOVÁ. Productive and Reproductive (Bio)Power: Thinking over Reproductive Medicine in the Czech Republic. In British Sociological Association conference (Human Reproduction). 2011.
    5. HOREHLEĎ, Petr a Lenka SLEPIČKOVÁ. Zájem osob ve výkonu trestu o vzdělávání: Příklad kuřimské věznice. In KLENKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities. 1. vyd. Brno: MU, 2011, s. 89-99. ISBN 978-80-210-5731-9.

    2010

    1. SLEPIČKOVÁ, Lenka. Couples undergoing infertility treatment in the Czech Republic: Broad range of possibilities in a traditional milieu. SOCIAL THEORY & HEALTH. Hampshire, UK: Palgrave Macmillan, 2010, roč. 8, č. 2, s. 151-174. ISSN 1477-8211. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1057/sth.2009.25.
    2. SLEPIČKOVÁ, Lenka. Genderová perspektiva v inkluzivním vzdělávání. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami IV. 1. vydání. Brno: Paido Brno, 2010, s. 73-81. ISBN 978-80-7315-201-7.
    3. SLEPIČKOVÁ, Lenka. Sociální exkluze, sociální inkluze a vzdělávání. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 33-42. ISBN 978-80-210-5383-0.
    4. PANČOCHA, Karel, Lenka SLEPIČKOVÁ a Helena VAĎUROVÁ. Učitel jako zprostředkovatel inkluzivního vzdělávání a sociální inkluze u žáků se SVP. 2010.

    2009

    1. SLEPIČKOVÁ, Lenka. Neplodnost jeho a neplodnost její: Genderové aspekty asistované reprodukce. Sociologický časopis/ Czech Sociological Review. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2009, roč. 45, č. 1, 27 s. ISSN 0038-0288.
    2. BARTOŠOVÁ, Michaela a Lenka SLEPIČKOVÁ. Složené rodiny a perspektiva dětských aktérů: nové tematické a metodologické přístupy ve výzkumu rodin po rozvodu. Sociální studia. Brno: Fakulta sociálních studií MU, 2009, roč. 2009, č. 4, s. 73-90. ISSN 1214-813X.
    3. SLEPIČKOVÁ, Lenka a Petr FUČÍK. Sociální kontext postojů k řešení neplodnosti. Sociologický časopis. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2009, roč. 45, č. 2, s. 9-29. ISSN 0038-0288.

    2008

    1. SLEPIČKOVÁ, Lenka a Bartošová MICHAELA. Problematické tranzice k mateřství. Sociální studia. Brno: Fakulta sociálních studií MU Brno, 2008, roč. 5, č. 2, s. 35-54. ISSN 1214-813X.
    2. BARTOŠOVÁ, Michaela a Lenka SLEPIČKOVÁ. Reprodukce nebo intimita? K novému vymezení předmětu české sociologie rodiny. 2008.

    2007

    1. SLEPIČKOVÁ, Lenka. Vajíčko, spermie, zkumavka ... A Gender. Postoje českých žen a mužů k asistované reprodukci a adoptivnímu rodičovství. Gender - rovné příležitosti - výzkum. Praha: SoÚ AV ČR, 2007, roč. 8, č. 2, s. 68-75, 7 s. ISSN 1213-0028.

    2006

    1. SLEPIČKOVÁ, Lenka. Nedobrovolná bezdětnost jako sociologické téma. Sociologický časopis/Czech Sociological Review. Praha: Sociologický ústav AV ČR, 2006, roč. 42, č. 5, s. 937-951. ISSN 0038-0288.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 27. 8. 2024 07:31