Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2021

    1. ŠTIBRÁNYIOVÁ, Marína, Radka HORÁKOVÁ a Lenka DOLEŽALOVÁ. Babi, dědo slyšíme se? Podzim života. 2021.
      URL
      Název anglicky: Grandma, grandpa! Can you hear me? Autumn of life
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: hearing impairment, presbyakusis, demetia, audiology, cohlear implant, senior

      Změnila: Mgr. Marína Štibrányiová, učo 406724. Změněno: 22. 11. 2021 10:09.

    2020

    1. HORÁKOVÁ, Radka, Kristýna GÁBOVÁ a Peter TAVEL. Diagnostika a následná péče o dítě s vadou sluchu v raném věku: zkušenosti rodičů. Listy klinické logopedie. Praha: Asociace klinických logopedů ČR, 2020, roč. 4, č. 2, s. 84-91. ISSN 2570-6179. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.36833/lkl.2020.037.
      URL URL
      Název anglicky: Diagnostic process and subsequent care of children with early-age hearing impairment: parents´ experience
      RIV/00216224:14410/20:00118303 Článek v odborném periodiku. čeština. Česká republika.
      Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Gábová, Kristýna (203 Česká republika) -- Tavel, Peter (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: hearing impairment; child at an early age; hearing screening; speech therapy; qualitative research; parents’ experience
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 1. 4. 2021 09:41.
    2. BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona, Lenka DOLEŽALOVÁ a Radka HORÁKOVÁ. Metodika práce s třídním kolektivem v inkluzivní třídě se zaměřením na žáky se sluchovým postižením. Metodická příručka. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 303 s. ISBN 978-80-210-6643-4.
      Čítárna Munispace
      Název anglicky: Methodology of Classroom Management in Inclusive Classroom with a Focus on Pupils with Hearing Disability. Methodological Manual

      Klíčová slova anglicky: pupil with hearing disability, communication, lip-reading, finger alphabet, Czech sign language, hearing aid, cochlear implant, wireless technology, visualization

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 3. 5. 2021 10:17.

    2019

    1. HORÁKOVÁ, Radka. Komunikace osob s duálním smyslovým postižením. Metodické texty k projektu MUNI 4.0. Pedagogická fakulta, studijní program Logopedie (Bc.). 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 33 s. ISBN 978-80-210-9620-2.
      Čítárna Munispace
      Název česky: Komunikace osob s duálním smyslovým postižením. Metodické texty k projektu MUNI 4.0. Pedagogická fakulta, studijní program Logopedie (Bc.)
      Název anglicky: Communication of the persons with dual sensory disability. Methodical texts for the MUNI 4.0 project
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: deafblindness, communication approach, possibilities of education, professional care

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 17. 7. 2020 13:29.
    2. DOLEŽALOVÁ, Lenka a Radka HORÁKOVÁ. Komunikační a simulační techniky surdopedické. 1., elektronické. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 68 s. ISBN 978-80-210-9678-3.
      URL
      Název česky: Komunikační a simulační techniky surdopedické
      Název anglicky: Communication and simulation techniques in deaf education.

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 9. 10. 2020 11:09.
    3. DOLEŽALOVÁ, Lenka a Radka HORÁKOVÁ. Speciálněpedagogická diagnostika surdopedická. Metodické texty k projektu MUNI 4.0. Pedagogická fakulta, studijní program Logopedie (Bc.). Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2019. ISBN 978-80-210-9595-3.
      Čítárna Munispace
      Název česky: Speciálněpedagogická diagnostika surdopedická. Metodické texty k projektu MUNI 4.0. Pedagogická fakulta, studijní program Logopedie (Bc.)
      Název anglicky: Special Needs Diagnostic – Hearing Disability. Methodical texts for the MUNI 4.0 project
      čeština. Itálie.
      Klíčová slova anglicky: hearing defect, hearing disability, objective methods of hearing screening, subjective methods of hearing screening, functional hearing screening, special needs diagnostic, early intervention, early care, special needs centre for the hearing impaired

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 23. 7. 2020 11:10.
    4. BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Barbora CHLEBORADOVÁ, Veronika JÁNSKÁ, Petr KACHLÍK, Petr KOPEČNÝ, Michaela KRISTLOVÁ, Štěpánka LAUKOVÁ, Martina MALENOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Jiří MARTINEC, Jarmila MÁTLOVÁ, Eva MATULOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Kristýna PIPALOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Dita ŠIMÁČKOVÁ, Dagmar TRCHALÍKOVÁ, Mária VINDIŠOVÁ, Věra VOJTOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice - speciální pedagog a jeho role. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 250 s. ISBN 978-80-210-9562-5.
      Název česky: Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice - speciální pedagog a jeho role
      Název anglicky: Here we are! Case studies in special needs education - special educator and his role
      RIV/00216224:14410/19:00113228 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, garant, domácí) -- Doležalová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Chleboradová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Jánská, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Kachlík, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Kristlová, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Lauková, Štěpánka (203 Česká republika, domácí) -- Malenová, Martina (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Martinec, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Mátlová, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Matulová, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pipalová, Kristýna (203 Česká republika, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Röderová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Šimáčková, Dita (203 Česká republika, domácí) -- Trchalíková, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Vindišová, Mária (703 Slovensko, domácí) -- Vojtová, Věra (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: case study; special needs teacher; sensory disability; developmental impairment; physical disability; health disadvantage; speech and language disability; specific learning disability; autism spectrum disorder; emotional and behavioural disorders.
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 23. 2. 2023 13:54.
    5. BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Barbora CHLEBORADOVÁ, Veronika JÁNSKÁ, Petr KACHLÍK, Petr KOPEČNÝ, Michaela KRISTLOVÁ, Štěpánka LAUKOVÁ, Martina MALENOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Jiří MARTINEC, Jarmila MÁTLOVÁ, Eva MATULOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Kristýna PIPALOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Dita ŠIMÁČKOVÁ, Dagmar TRCHALÍKOVÁ, Mária VINDIŠOVÁ, Věra VOJTOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice - speciální pedagog a jeho role. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 258 s. ISBN 978-80-210-9562-5.
      Název česky: Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice - speciální pedagog a jeho role
      Název anglicky: Here we are! Case studies in special needs education - special educator and his role
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: case study; special needs teacher; sensory disability; developmental impairment; physical disability; health disadvantage; speech and language disability; specific learning disability; autism spectrum disorder; emotional and behavioural disorders.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 16. 12. 2021 11:09.

    2018

    1. NEUBAUER, Karel. Kompendium klinické logopedie. 1. vyd. Praha: Portál, 2018, s. 625 - 642, 17 s. ISBN 978-80-262-1390-1.
      Název česky: Kompendium klinické logopedie
      Název anglicky: A compendium of clinical speech therapy
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: clinical speech therapy, diagnostics, therapy, communication disorders
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 18. 2. 2019 22:47.
    2. KOPEČNÝ, Petr, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Karel ČERVENKA, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Barbora CHLEBORADOVÁ, Petr KACHLÍK, Jana MAGEROVÁ, Ivana MÁROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Evžen ŘEHULKA, Věra VOJTOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Reflexe speciálních vzdělávacích potřeb v edukačním procesu. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 150 s. ISBN 978-80-210-9206-8.
      Název anglicky: Reflection of Special Educational Needs in the Educational Process
      RIV/00216224:14410/18:00106184 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Kopečný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Červenka, Karel (203 Česká republika, domácí) -- Doležalová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Chleboradová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Kachlík, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Magerová, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Röderová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Řehulka, Evžen (203 Česká republika, domácí) -- Vojtová, Věra (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: special needs; inclusion; pupil; education; sources; support; intervention; communication
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 23. 2. 2023 16:34.
    3. KOPEČNÝ, Petr, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Karel ČERVENKA, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Barbora CHLEBORADOVÁ, Petr KACHLÍK, Jana MAGEROVÁ, Ivana MÁROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Evžen ŘEHULKA, Věra VOJTOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Reflexe speciálních vzdělávacích potřeb v edukačním procesu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 150 s. ISBN 978-80-210-9206-8.
      Název anglicky: Reflection of Special Educational Needs in the Educational Process
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: special needs; inclusion; pupil; education; sources; support; intervention; communication
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 20. 6. 2019 14:34.

    2017

    1. KOPEČNÝ, Petr, Barbora CHLEBORADOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ a Radka HORÁKOVÁ. Cena děkana za významný tvůrčí čin zaměstnance. 2017.
      Název anglicky: The Prize of the Dean
      angličtina. Česká republika.
      Změnil: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D., učo 221806. Změněno: 18. 6. 2018 12:45.
    2. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Bohumíra LAZAROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Karel PANČOCHA, Jarmila PIPEKOVÁ, Milan POL, Lenka SLEPIČKOVÁ, Kateřina TRNKOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. 1. dotisk 2., uprav. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 270 s. ISBN 978-80-210-8140-6.
      Název anglicky: Inclusion in schools and society as an interdisciplinary issue
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 2. 6. 2017 15:38.
    3. HORÁKOVÁ, Radka. Sluchové vnímání dětí raného věku s postižením sluchu: funkční hodnocení. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 124 s. Speciální pedagogika. ISBN 978-80-210-8130-7.
      Název česky: Sluchové vnímání dětí raného věku s postižením sluchu: funkční hodnocení
      Název anglicky: The auditory perception of children with hearing loss in an early age: functional assessment
      RIV/00216224:14410/17:00100303 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Horáková, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: child with hearing impairment; early age; auditory perception; assessment of auditory perception; hearing aids; cochlear implant; development of communication skills
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 11. 3. 2018 22:43.
    4. HORÁKOVÁ, Radka. Sluchové vnímání dětí raného věku s postižením sluchu: funkční hodnocení. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 124 s. ISBN 978-80-210-8130-7.
      Název česky: Sluchové vnímání dětí raného věku s postižením sluchu: funkční hodnocení
      Název anglicky: The auditory perception assessment of children with hearing loss in an early age
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 9. 11. 2017 14:36.
    5. HORÁKOVÁ, Radka, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Jana BLÁHOVÁ, Bronislava BUBENÍČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Daniela ĎÁSKOVÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Nora JÁGEROVÁ, Petr KOPEČNÝ, Barbora KULIHOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva MATĚJÍČKOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Jana SEDLÁČKOVÁ, Milada TAICHOVÁ, Veronika UHROVÁ, Jan VIKTORIN, Jan VROŽINA, Dana ZÁMEČNÍKOVÁ a Barbora CHLEBORADOVÁ. Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí. první. Brno: MU, 2017, 311 s. ISBN 978-80-210-8915-0.
      Název česky: Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
      Název anglicky: Education and Support for Children, Pupils and Students with Special Educational Needs in the Inclusive Environment
      RIV/00216224:14410/17:00100342 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Horáková, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Bláhová, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Bubeníčková, Bronislava (203 Česká republika) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Ďásková, Daniela (203 Česká republika, domácí) -- Doležalová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí) -- Jágerová, Nora (703 Slovensko, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Kulihová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Matějíčková, Eva (703 Slovensko, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Röderová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Sedláčková, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Taichová, Milada (203 Česká republika, domácí) -- Uhrová, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Viktorin, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Vrožina, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Chleboradová, Barbora (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; pupil with special educational needs; support measures; support; therapy; teaching methods; speech therapy intervention; psychohygienic
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 17. 5. 2018 13:21.
    6. HORÁKOVÁ, Radka, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Jana BLÁHOVÁ, Bronislava BUBENÍČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Daniela ĎÁSKOVÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Nora JÁGEROVÁ, Petr KOPEČNÝ, Barbora KULIHOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva MATEJIČKOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Jana SEDLÁČKOVÁ, Milada TAICHOVÁ, Veronika UHROVÁ, Jan VIKTORIN, Jan VROŽINA, Dana ZÁMEČNÍKOVÁ a Barbora CHLEBORADOVÁ. Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 311 s. ISBN 978-80-210-8915-0.
      Název česky: Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
      Název anglicky: Education and Support for Children, Pupils and Students with Special Educational Needs in the Inclusive Environment
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; pupil with special educational needs; support measures; support; therapy; teaching methods; speech therapy intervention; psychohygienic
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 28. 5. 2018 15:20.

    2016

    1. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Ivona JEDLIČKOVÁ, Geraldina PALOVČÍKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Bohumíra LAZAROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Hana OŠLEJŠKOVÁ, Karel PANČOCHA, Jarmila PIPEKOVÁ, Milan POL, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Evžen ŘEHULKA, Lenka SLEPIČKOVÁ, Ivo ŠLAPÁK, Kateřina TRNKOVÁ, Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 363 s. ISBN 978-80-210-8093-5.
      Název česky: Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma
      Název anglicky: Inclusion in Schools and in Society as an Interdisciplinary Issue
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inclusion; inclusive education; pupils with special educational needs; school; school management; school culture; society; social inclusion; prospects of cooperation
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 13. 3. 2017 10:52.
    2. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Bohumíra LAZAROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Karel PANČOCHA, Jarmila PIPEKOVÁ, Milan POL, Lenka SLEPIČKOVÁ, Kateřina TRNKOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. 2., upravené vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 270 s. ISBN 978-80-210-8140-6.
      Název anglicky: Inclusion in schools and society as an interdisciplinary issue
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnil: doc. Mgr. Martin Sedláček, Ph.D., učo 23221. Změněno: 24. 11. 2016 09:08.
    3. BOČKOVÁ, Barbora, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ a Petr KOPEČNÝ. Options in speech therapy intervention from an early age to adulthood. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 187 s. ISBN 978-80-210-8411-7.
      Název česky: Možnosti logopedické intervence od raného věku po dospělost
      RIV/00216224:14410/16:00093740 Odborná kniha. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Bočková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Speech therapy; early age; preschool age; school age; adolescence; adulthood; impaired communication ability; hearing impairment
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 31. 3. 2017 14:07.
    4. BOČKOVÁ, Barbora, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ a Petr KOPEČNÝ. Options in speech therapy intervention from an early age to adulthood. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 187 s. ISBN 978-80-210-8411-7.
      Název česky: Možnosti logopedické intervence od raného věku po dospělost
      Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 16. 2. 2017 15:06.
    5. BOČKOVÁ, Barbora, Marie VÍTKOVÁ, Monika AUGUSTINOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Dana BUČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Adéla ĎÁSKOVÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Helena GAJDOŠÍKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Miroslava HYNŠTOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Tinatin CHITORELIDZE, Barbora ILGNEROVÁ, Godwin Jude Uchenna IROKABA, Petr KOPEČNÝ, Eva MINÁŘOVÁ, Dana NOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Zuzana PAŽITNÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Kateřina ŠIMČÍKOVÁ, Kristina ŠIMEČKOVÁ, Petra ŠEVČÍKOVÁ, Veronika UHROVÁ, Jan VIKTORIN a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Brno: MU, 2016, 384 s. ISBN 978-80-210-8508-4.
      Název česky: Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání
      Název anglicky: Support of Pupils with Special Educational Needs in the Context of Inclusive Education
      RIV/00216224:14410/16:00093784 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Bočková, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Augustinová, Monika (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Bučková, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Ďásková, Adéla (203 Česká republika, domácí) -- Doležalová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Gajdošíková, Helena (203 Česká republika, domácí) -- Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Hynštová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí) -- Chitorelidze, Tinatin (268 Gruzie, domácí) -- Ilgnerová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Irokaba, Godwin Jude Uchenna (566 Nigérie, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Minářová, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Nová, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pažitná, Zuzana (703 Slovensko, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Röderová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Šimčíková, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Šimečková, Kristina (203 Česká republika, domácí) -- Ševčíková, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Uhrová, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Viktorin, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: pupil with special educational needs; support; support measures; inclusive education; small school; climate in the class; pedagogical assistant
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 31. 3. 2017 13:58.
    6. BOČKOVÁ, Barbora, Marie VÍTKOVÁ, Monika AUGUSTINOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Dana BUČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Adéla ĎÁSKOVÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Helena GAJDOŠÍKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Miroslava HYNŠTOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Tinatin CHITORELIDZE, Barbora ILGNEROVÁ, Godwin Jude Uchenna IROKABA, Petr KOPEČNÝ, Eva MINÁŘOVÁ, Dana NOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Zuzana PAŽITNÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Kateřina ŠIMČÍKOVÁ, Kristina ŠIMEČKOVÁ, Petra ŠEVČÍKOVÁ, Veronika UHROVÁ, Jan VIKTORIN a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 338 s. ISBN 978-80-210-8508-4.
      Název česky: Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání
      Název anglicky: Support of Pupils with Special Educational Needs in the Context of Inclusive Education
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: pupil with special educational needs; support; support measures; inclusive education; small school; climate in the class; pedagogical assistant
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 30. 6. 2017 14:30.

    2015

    1. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Ivona JEDLIČKOVÁ, Geraldina PALOVČÍKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Bohumíra LAZAROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Hana OŠLEJŠKOVÁ, Karel PANČOCHA, Jarmila PIPEKOVÁ, Milan POL, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Evžen ŘEHULKA, Lenka SLEPIČKOVÁ, Ivo ŠLAPÁK, Kateřina TRNKOVÁ, Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. první. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 363 s. ISBN 978-80-210-8093-5.
      Název česky: Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma
      Název anglicky: Inclusion in Schools and in Society as an Interdisciplinary Issue
      RIV/00216224:14410/15:00086580 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Bočková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Hloušková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Jedličková, Ivona (203 Česká republika) -- Palovčíková, Geraldina (703 Slovensko) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Lazarová, Bohumíra (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Ošlejšková, Hana (203 Česká republika, domácí) -- Pančocha, Karel (203 Česká republika, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pol, Milan (203 Česká republika, domácí) -- Procházková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Řehulka, Evžen (203 Česká republika, domácí) -- Slepičková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Šlapák, Ivo (203 Česká republika, domácí) -- Trnková, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Vrubel, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: inclusion; inclusive education; pupils with special educational needs; school; school management; school culture; society; social inclusion; prospects of cooperation
      Recenzováno: ano

      Změnila: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc., učo 1615. Změněno: 25. 4. 2017 11:24.
    2. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Marie VÍTKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka HLOUŠKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Ivona JEDLIČKOVÁ, Geraldina PALOVČÍKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Bohumíra LAZAROVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Hana OŠLEJŠKOVÁ, Karel PANČOCHA, Jarmila PIPEKOVÁ, Milan POL, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Evžen ŘEHULKA, Lenka SLEPIČKOVÁ, Ivo ŠLAPÁK, Kateřina TRNKOVÁ, Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 363 s. ISBN 978-80-210-8093-5.
      Název česky: Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma
      Název anglicky: Inclusion in Schools and in Society as an Interdisciplinary Issue
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inclusion; inclusive education; pupils with special educational needs; school; school management; school culture; society; social inclusion; prospects of cooperation
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 1. 6. 2016 08:44.
    3. HORÁKOVÁ, Radka. Podpora dětí s těžkým sluchovým postižením v inkluzivním prostředí mateřské a základní školy. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluze ve škole a ve společnosti jako interdisciplinární téma. první. Brno: Masarykova univerzita, 2015, s. 247-260, 13 s. ISBN 978-80-210-8093-5.
      Název česky: Podpora dětí s těžkým sluchovým postižením v inkluzivním prostředí mateřské a základní školy
      Název anglicky: Support for children with severe hearing impairment in the inclusive settings of nursery and elementary schools
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: child with hearing impairment; cochlear implant; FM technology; noise; distance; scales of development; Ling six sound test; FM ChIP.
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 16. 3. 2016 14:35.
    4. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Daniela ĎÁSKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Tinatin CHITORELIDZE, Lenka GAJZLEROVÁ, Kateřina GRUBEROVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Godwin Jude Uchenna IROKABA, Nora JÁGEROVÁ, Kristýna KEHAROVÁ, Petr KOPEČNÝ, Ivana MÁROVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Petra PISKOVÁ, Lucia PLEVOVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ, Kateřina ŠIMČÍKOVÁ, Helena VAĎUROVÁ a Pavlína WINKLEROVÁ. Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe. první. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 367 s. ISBN 978-80-210-8098-0.
      Název česky: Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe
      Název anglicky: Current Trends in Inclusive Education focused on Pupils with Special Educational Needs in the Czech Republic and Abroad: Theory, Research, Practice
      RIV/00216224:14410/15:00086574 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Zámečníková, Dana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Bočková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Ďásková, Daniela (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Chitorelidze, Tinatin (268 Gruzie, domácí) -- Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Gruberová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Hrčová, Jana (703 Slovensko, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí) -- Irokaba, Godwin Jude Uchenna (566 Nigérie, domácí) -- Jágerová, Nora (703 Slovensko, domácí) -- Keharová, Kristýna (203 Česká republika, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Odehnalová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pisková, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Plevová, Lucia (703 Slovensko, domácí) -- Procházková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Přinosilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Franková, Alena (703 Slovensko, domácí) -- Slepičková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Šimčíková, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Vaďurová, Helena (203 Česká republika, domácí) -- Winklerová, Pavlína (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; early support; school education; support for children with special educational needs; job placement; physical and multiple disability; mental impairment; schizophrenia; speech therapy; tablets; environmental education
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 21. 2. 2016 20:19.
    5. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Daniela ĎÁSKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Tinatin CHITORELIDZE, Lenka GAJZLEROVÁ, Kateřina GRUBEROVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Godwin Jude Uchenna IROKABA, Nora JÁGEROVÁ, Kristýna KEHAROVÁ, Petr KOPEČNÝ, Ivana MÁROVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Petra PISKOVÁ, Lucia PLEVOVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ, Kateřina ŠIMČÍKOVÁ, Helena VAĎUROVÁ a Pavlína WINKLEROVÁ. Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 367 s. ISBN 978-80-210-8098-0.
      Název česky: Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe
      Název anglicky: Current Trends in Inclusive Education focused on Pupils with Special Educational Needs in the Czech Republic and Abroad: Theory, Research, Practice
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; early support; school education; support for children with special educational needs; job placement; physical and multiple disability; mental impairment; schizophrenia; speech therapy; tablets; environmental education
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Mgr. Dana Zámečníková, Ph.D., učo 10593. Změněno: 24. 3. 2017 08:20.
    6. ZÁMEČNÍKOVÁ, Dana, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Daniela ĎÁSKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Tinatin CHITORELIDZE, Lenka GAJZLEROVÁ, Kateřina GRUBEROVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Godwin Jude Uchenna IROKABA, Nora JÁGEROVÁ, Kristýna KEHAROVÁ, Petr KOPEČNÝ, Ivana MÁROVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Petra PISKOVÁ, Lucia PLEVOVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ, Kateřina ŠIMČÍKOVÁ, Helena VAĎUROVÁ a Pavlína WINKLEROVÁ. Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 367 s. ISBN 978-80-210-8098-0.
      Název česky: Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe
      Název anglicky: Current Trends in Inclusive Education focused on Pupils with Special Educational Needs in the Czech Republic and Abroad: Theory, Research, Practice
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; early support; school education; support for children with special educational needs; job placement; physical and multiple disability; mental impairment; schizophrenia; speech therapy; tablets; environmental education
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 1. 6. 2016 09:03.
    7. HORÁKOVÁ, Radka a Petra PISKOVÁ. Tinnitus jako civilizační choroba - možnosti léčby a terapie v České republice. In Zámečníková, D., Vítková, M. et al. Současné trendy v inkluzivním vzdělávání se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v ČR a v zahraničí – teorie, výzkum, praxe. první. Brno: Masarykova univerzita, 2015, s. 307-317, 10 s. ISBN 978-80-210-8098-0.
      Název česky: Tinnitus jako civilizační choroba - možnosti léčby a terapie v České republice
      Název anglicky: Tinnitus as a civilization disease - treatment and therapy options in the Czech Republic
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: tinnitus; subjective and objective tinnitus; tinnitus diagnostic proccess; life quality; treatment and therapy options
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 20. 2. 2016 13:11.

    2014

    1. HORÁKOVÁ, Radka. FM systém a dítě se sluchovým postižením předškolního věku. In Hutyrová M., Souralová E., Chrastina J., Dolejš M., Moudrá L. Jinakost ve speciálněpedagogickém kontextu, XV. mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami, II. konference mladých vědeckých pracovníků. první. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2014, s. 55-62. ISBN 978-80-244-4290-7.
      URL
      Název česky: FM systém a dítě se sluchovým postižením předškolního věku
      Název anglicky: FM technology and a child with hearing impairment in preschool age
      RIV/00216224:14410/14:00086522 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Horáková, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: deaf child; hearing aid; cochlear implant; FM technology; development of communication skills
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 21. 3. 2016 22:49.
    2. KLENKOVÁ, Jiřina, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Lenka HRICOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Hana OŠLEJŠKOVÁ, Jana PAVELKOVÁ, Evžen ŘEHULKA a Ivo ŠLAPÁK. Inkluze žáků s narušenou komunikační schopností a žáků se sluchovým postižením. Psychologické, medicínské a speciálněpedagogické souvislosti. první. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 156 s. ISBN 978-80-210-7487-3.
      Název česky: Inkluze žáků s narušenou komunikační schopností a žáků se sluchovým postižením. Psychologické, medicínské a speciálněpedagogické souvislosti.
      Název anglicky: Inclusion of Pupils with Disordered Communication Ability and with Hearing Impairment. Psychological, Medical and Special Educational Context
      RIV/00216224:14410/14:00078975 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klenková, Jiřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Bočková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Hricová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Ošlejšková, Hana (203 Česká republika, domácí) -- Pavelková, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Řehulka, Evžen (203 Česká republika, domácí) -- Šlapák, Ivo (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: inklusive education; communication disorders; hearing impairment; cochlear implant; speech therapy; physical disability
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 10. 2. 2015 13:14.
    3. KLENKOVÁ, Jiřina, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Lenka HRICOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Hana OŠLEJŠKOVÁ, Jana PAVELKOVÁ, Evžen ŘEHULKA a Ivo ŠLAPÁK. Inkluze žáků s narušenou komunikační schopností a žáků se sluchovým postižením. Psychologické, medicínské a speciálněpedagogické souvislosti. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 156 s. ISBN 978-80-210-7487-3.
      Název anglicky: Inclusion of Pupils with Disordered Communication Ability and with Hearing Impairment. Psychological, Medical and Special Educational Context
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inklusive education; communication disorders; hearing impairment; cochlear implant; speech therapy; physical disability
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 9. 2. 2015 16:43.
    4. HORÁKOVÁ, Radka. Nástroje pro hodnocení sluchové percepce a úrovně komunikačních dovedností uživatelů kochleárních implantátů raného a předškolního věku. první. Bratislava: Výskumný ústav detskej psychológie a patopsychológie, 2014, 145 s. Kročanová L., Zubová M. Špeciálnopedagogické poradenstvo - Informačný bulletin XVIII. ISBN 978-80-89698-05-9.
      Název česky: Nástroje pro hodnocení sluchové percepce a úrovně komunikačních dovedností uživatelů kochleárních implantátů raného a předškolního věku
      Název anglicky: The auditory perception assessment tools of cochlear implant users in early and preschool age

      Klíčová slova anglicky: deaf child; hearing aid; cochlear implant; the tools of auditory perception assessment; development of communication skills
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 26. 2. 2016 22:25.
    5. HORÁKOVÁ, Radka. Péče o žáka s kochleárním implantátem v podmínkách inkluzivního vzdělávání. In Jiřina Klenková et al. Inkluze žáků s narušenou komunikační schopností a žáků se sluchovým postižením. Psychologické, medicínské aspeciálněpedagogické souvislosti. Inclusion of Pupils with Disordered Communication Ability and with Hearning Impairment. Psychological, Medicial and Special Educational Context. první. Brno: Masarykova univerzita, 2014, s. 85-95. ISBN 978-80-210-7487-3.
      Název česky: Péče o žáka s kochleárním implantátem v podmínkách inkluzivního vzdělávání
      Název anglicky: The care about the student with a cochlear implant in terms of inclusive education
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: hearing impairment; hearing aids; cochlear implant; FM technology; speech development; test of auditory perception; education
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 26. 2. 2016 22:28.

    2013

    1. KLENKOVÁ, Jiřina, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Lenka HRICOVÁ a Radka HORÁKOVÁ. Narušená komunikační schopnost, sluchové postižení. 2013.
      Název anglicky: Communicative Disability, Hearing Impairment
      RIV/00216224:14410/13:00072473 Uspořádání workshopu. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klenková, Jiřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Bočková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Hricová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: pupils; school; special educational needs; inclusion

      Změnila: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D., učo 1372. Změněno: 3. 3. 2014 12:07.
    2. HORÁKOVÁ, Radka a Mariana KOUTSKÁ. Sociokulturní determinanty integrace žáků se sluchovým postižením. In KLENKOVÁ, J. et al. Jedinci s narušenou komunikační schopností a se sluchovým postižením v inkluzivním prostředí škol, školských zařízení a v zařízeních sociálních služeb. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 127-160. ISBN 978-80-210-6652-6.
      Název anglicky: Sociocultural Determinants of Inclusion in Pupils with Hearing Loss
      RIV/00216224:14410/13:00072457 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Horáková, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Koutská, Mariana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: integration; inclusion; pupils with hearing loss; teacher; sociokultural determinants; identification strategies
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 25. 4. 2014 13:13.
    3. HORÁKOVÁ, Radka. Využití Lingových zvuků jako nástroje kontroly správného fungování sluchové protetiky. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s. 185-196. ISBN 978-80-7315-246-8.
      Název anglicky: Using of the Ling Sounds as a Tool for Correct Functioning Control of the Hearing Device
      RIV/00216224:14410/13:00071101 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Horáková, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: hearing impairment; hearing instruments; hearing aids; cochlear implant; FM system; hearing test; Ling – 6 sound test
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 2. 3. 2014 22:24.
    4. HORÁKOVÁ, Radka. Vývojové škály jako kritéria hodnotící jazykové a sociální dovednosti dětí s těžkým sluchovým postižením. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 80-91. ISBN 978-80-210-6515-4.
      Název anglicky: Developmental Scales as Tools to Assess Language and Social Skills in Children with Severe Hearing Impairments
      RIV/00216224:14410/13:00072000 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Horáková, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: hearing impairment; developmental scales; developmental milesotnes; language skills; social inclusion; auditory perception; expressive language; cognitive development; social communication
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 2. 3. 2014 22:25.

    2012

    1. HORÁKOVÁ, Radka. Důležitost včasného odhalení sluchového postižení u dětí raného věku a zajištění efektivní péče. In Gabarík, M., Melikant, M., Slovák, T. Špeciálna pedagogika na Slovensku v kontexte rokov 1967 – 2012. první. Bratislava: IRIS, Vydavateľstvo a tlač, s. r. o., 2012, s. 173-181, 8 s. ISBN 978-80-89256-94-5.
      Název česky: Důležitost včasného odhalení sluchového postižení u dětí raného věku a zajištění efektivní péče
      Název anglicky: The importance of early detection and follow-up care of hearing impaired children in early age
      RIV/00216224:14410/12:00063950 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Slovensko.
      Horáková, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Hearing impairment; diagnostic; compensation of hearing loss; early intervention; development of language skills
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 10. 4. 2013 23:56.
    2. HORÁKOVÁ, Radka. Potvrzení diagnózy sluchového postižení u dítěte slyšících rodičů a její dopad na budování komunikace a vztahů v rodině. In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami II. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs II. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 95-100. ISBN 978-80-210-5996-2.
      Název česky: Potvrzení diagnózy sluchového postižení u dítěte slyšících rodičů a její dopad na budování komunikace a vztahů v rodině
      Název anglicky: Confirmation of Hearing Impairment in a Child of Hearing Parents and it´s Impact on Communication Process and Realitionships in the Family
      RIV/00216224:14410/12:00063110 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Horáková, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Diagnosis of hearing impairment; compensation of hearing loss; development of language skills; unintentional learning; relationships in the family
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 10. 4. 2013 23:45.
    3. HORÁKOVÁ, Radka. Sluchové postižení - úvod do surdopedie. Praha. Praha: Portál, 2012, 159 s. 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob. ISBN 978-80-262-0084-0.
      Název česky: Sluchové postižení - úvod do surdopedie
      Název anglicky: Hearing Impairment - An Introduction to Deaf Education
      RIV/00216224:14410/12:00061971 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Horáková, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: hearing impairment deaf education Czech sign language Deaf culture deafblindness
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 8. 4. 2013 22:36.
    4. HORÁKOVÁ, Radka. Včasné odhalení sluchového postižení u dětí raného věku a korekce sluchových vad pomocí kochleárního implantátu. In Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. 2012. ISBN 978-80-7315-231-4.
      Název česky: Včasné odhalení sluchového postižení u dětí raného věku a korekce sluchových vad pomocí kochleárního implantátu
      Název anglicky: Early Identification of Hearing Impairment in Children of Early Age and Correction of Hearing Loss with Cochlear Implant
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Hearing impairment; newborn hearing screening; early diagnostic; compensation of hearing loss; hearing aids; cochlear implants; language skills
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 21. 2. 2013 11:32.
    5. HORÁKOVÁ, Radka. Včasné odhalení sluchového postižení u dětí raného věku a korekce sluchových vad pomocí kochleárního implantátu. In Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 320-325. ISBN 978-80-210-5941-2.
      Název česky: Včasné odhalení sluchového postižení u dětí raného věku a korekce sluchových vad pomocí kochleárního implantátu
      Název anglicky: Early Identification of Hearing Impairment in Children of Early Age and Correction of Hearing Loss with Cochlear Implant
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Hearing impairment; newborn hearing screening; early diagnostic; compensation of hearing loss; hearing aids; cochlear implants; language skills
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 10. 4. 2013 23:25.

    2011

    1. HORÁKOVÁ, Radka. Surdopedie. Texty k distančnímu vzdělávání. první. Brno: Paido, 2011, 126 s. ISBN 978-80-7315-225-3.
      Název česky: Surdopedie. Texty k distančnímu vzdělávání
      Název anglicky: Deaf Education. Textbook for distance study program
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Deaf education; hearing impairment; early detection of hearing loss; hearing aids; cochlear implants; Czech sign language; interpreting process; deafblindness
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 21. 2. 2013 14:12.

    2010

    1. HORÁKOVÁ, Radka. Informovanost pedagogů o integraci žáků se sluchovým postižením. In Potměšil, M. a kol. Psychosocální aspekty sluchového postižení. první. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 155-173, 18 s. ISBN 978-80-210-5184-3.
      Název česky: Informovanost pedagogů o integraci žáků se sluchovým postižením
      Název anglicky: Awareness of teachers about the integration process of pupils with hearing impairment
      RIV/00216224:14410/10:00063959 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Horáková, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: person with hearing impairment; integration; inclusion; common primary school; communication skills; degrees of hearing impairment; teachers awareness of integration of pupils with hearing impairment
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 10. 4. 2013 21:52.
    2. LANGER, Jiří, Eva SOURALOVÁ a Radka HORÁKOVÁ. Taktilní znakový jazyk. Manuál k výuce a studiu. první. Praha: o. s. Lorm - Společnost pro hluchoslepé, 2010, 33 s. ISBN 978-80-254-8457-9.
      Název česky: Taktilní znakový jazyk. Manuál k výuce a studiu
      Název anglicky: Tactile sign language. Guide to teaching and learning
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: deafblindness; communication forms ; tactile sign language
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 22. 2. 2013 09:32.
    3. HORÁKOVÁ, Radka. Uvedení do surdopedie. In Pipeková, J. et. al. Kapitoly ze speciální pedagogiky. 3. přepracované a rozšířené. Brno: Paido, 2010, s. 141-156, 15 s. 376 - Výchova a vzdělávání zvláštních skupin osob. ISBN 978-80-7315-198-0.
      Název česky: Uvedení do surdopedie
      Název anglicky: An Introduction to Deaf Education
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Deaf education; hearing impairment; early detection of hearing loss; hearing aids; cochlear implants; Czech sign language; interpreting process; deafblindness

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 22. 4. 2013 14:29.

    2008

    1. BOČKOVÁ, Barbora, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ a Jiřina KLENKOVÁ. Komunikační kompetence a narušená komunikační schopnost u žáků na 1. stupni základních škol. In KLENKOVÁ, Jiřina. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Education of Pupils with Impaired Communication Ability. 1. vyd. Brno: Paido, 2008, 5 s. pedagogická literatura. ISBN 978-80-7315-168-3.
      Název česky: Komunikační kompetence a narušená komunikační schopnost u žáků na 1. stupni základních škol
      Název anglicky: Communication Competences and Impaired Communication Abilities of Pupils at 1st to 5th grade of Primary Schools
      RIV/00216224:14410/08:00027438 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Bočková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Klenková, Jiřina (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Framework Educational Programme for Primary Education; communication; communication competences; impaired communication abilities; hearing impairment; speech therapy
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D., učo 1372. Změněno: 8. 3. 2011 17:39.
    2. BOČKOVÁ, Barbora, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ a Jiřina KLENKOVÁ. Komunikační kompetence a narušená komunikačníschopnost u žáků na 1. stupni základních škol. In KLENKOVÁ, Jiřina a Marie VÍTKOVÁ. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Pupils with Impaired Communication Ability. Education of Pupils with Special Educational Needs. 1. vyd. Brno: Paido, 2008, 143 s. ISBN 978-80-7315-167-6.
      Název česky: Komunikační kompetence a narušená komunikačníschopnost u žáků na 1. stupni základních škol
      Název anglicky: Communication Competences and Impaired Communication Abilities of Pupils at 1st to 5th grade of Primary Schools
      RIV/00216224:14410/08:00026947 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Bočková, Barbora (203 Česká republika) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika) -- Horáková, Radka (203 Česká republika) -- Klenková, Jiřina (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Framework Educational Programme for Primary Education; communication; communication competences; impaired communication abilities; hearing impairment; speech therapy
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D., učo 1372. Změněno: 7. 3. 2010 20:03.
    3. HORÁKOVÁ, Radka. Možnosti integrace a socializace jedinců s postižením sluchu s ohledem na úroveň jejich komunikačních dovedností a na kulturu neslyšících. In KLENKOVÁ, Jiřina. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. první. Brno: Paido, 2008, s. 103-110. Pedagogické publikace. ISBN 978-80-7315-168-3.
      Název česky: Možnosti integrace a socializace jedinců s postižením sluchu s ohledem na úroveň jejich komunikačních dovedností a na kulturu neslyšících
      Název anglicky: Possibilities of integration and inclusion of people with hearing impairment regarding their communication competences and different cultural background
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: person with hearing impairment; hard of hearing; deafness; communication skills; integration; inclusion

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 28. 3. 2012 17:46.
    4. HORÁKOVÁ, Radka a Eva SOURALOVÁ. Problematika osob s hluchoslepotou a kontaktní tlumočení u hluchoslepých preferujících český znakový jazyk. Praha: Česká komora tlumočníků znakového jazyka, 2008, 69 s. 1. vydání. ISBN 978-80-87153-34-5.
      Název česky: Problematika osob s hluchoslepotou a kontaktní tlumočení u hluchoslepých preferujících český znakový jazyk
      Název anglicky: Interpreting services of tactiling sign language for deafblind

      Klíčová slova anglicky: deafblindness; tactiling sign language; interpreting for deafblind

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 10. 3. 2008 17:47.
    5. HORÁKOVÁ, Radka. Připravenost pedagogů na integraci žáků s postižením sluchu na 1. stupeň běžných základních škol v Jihomoravském kraji. In KLENKOVÁ, Jiřina. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. první. Brno: Paido, Brno, 2008, s. 123-136. Pedagogické publikace. ISBN 978-80-7315-168-3.
      Název česky: Připravenost pedagogů na integraci žáků s postižením sluchu na 1. stupeň běžných základních škol v Jihomoravském kraji
      Název anglicky: Teacher´s preparedeness for integration of pupils with hearing impairment to the primary schools in South Moravia region
      RIV/00216224:14410/08:00051110 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Horáková, Radka (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: person with hearing impairment; integration; inclusion; centers providing special care; common primary school; communication skills; degrees of hearing impairment; teachers preparedness for integration of pupils with hearing impairment

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 28. 3. 2012 17:47.
    6. HORÁKOVÁ, Radka, Naďa DINGOVÁ a Jitka ZAHUMENSKÁ. Specifika tlumočení ve vzdělávání. Praha: Česká komora tlumočníků znakového jazyka, 2008, 157 s. 1. vydání. ISBN 978-80-87153-56-7.
      Název česky: Specifika tlumočení ve vzdělávání
      Název anglicky: Interpreting of sign language in education

      Klíčová slova anglicky: sign language; interpreting; people with hearing impairment; education

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 10. 3. 2008 17:48.
    7. HORÁKOVÁ, Radka. Use of different kinds of existing technologies by the deaf and in Deaf Education. 2008.
      Kapitola v e-learningovém kurzu vytvořeném v rámci projektu Teachers ICT Competences (Way to Effective Learning for Children with Hearing Difficulties)
      Název česky: Use of different kinds of existing technologies by the deaf and in Deaf Education
      Název anglicky: Use of different kinds of existing technologies by the deaf and in Deaf Education

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 24. 1. 2009 15:55.

    2007

    1. BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona, Jiřina KLENKOVÁ a Radka HORÁKOVÁ. Logopedie a surdopedie. Texty k distančnímu vzdělávání. Brno: Paido, 2007. ISBN 978-80-7315-136-2.
      Název česky: Logopedie a surdopedie

      Změnila: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D., učo 6817. Změněno: 30. 1. 2008 20:22.
    2. HORÁKOVÁ, Radka. Problematika poskytování tlumočnických služeb jedincům se sluchovým postižením. In MÜHLPACHR, Pavel. Dilemata speciální pedagogiky. Brno: MSD, 2007, s. 87-100, 269 s. 1. vydání. ISBN 978-80-7392-012-8.
      Název česky: Problematika poskytování tlumočnických služeb jedincům se sluchovým postižením
      Název anglicky: Interpreting services for people with hearing impairment
      RIV/00216224:14410/07:00033327 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Horáková, Radka (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: special education; hearing impairment; sign language

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 31. 3. 2010 12:48.
    3. HORÁKOVÁ, Radka. Speciálně pedagogická terminologie ve znakovém jazyce. In VALENTA, Milan a Martin Dominik POLÍNEK. VII. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami. Olomouc: Univerzita Palackého, 2007. ISBN 978-80-244-1652-6.
      Název česky: Speciálně pedagogická terminologie ve znakovém jazyce

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 13. 1. 2008 20:42.
    4. HORÁKOVÁ, Radka. Tlumočnické služby poskytované sluchově postiženým v České republice a analýza jejich využívání. In PANČOCHA, Karel a Helena VAĎUROVÁ. Aktuální směry výzkumu ve speciální pedagogice. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 82-91. ISBN 978-80-86633-92-3.
      Název česky: Tlumočnické služby poskytované sluchově postiženým v České republice a analýza jejich využívání

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 14. 3. 2010 22:38.
    5. HORÁKOVÁ, Radka. Tlumočník znakového jazyka a problematika tlumočení ve vzdělávání. In BARTOŇOVÁ, Miroslava a Marie VÍTKOVÁ. Přístupy ke vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení. Brno: Paido, 2007. ISBN 978-80-7315-150-8.
      Název česky: Tlumočník znakového jazyka a problematika tlumočení ve vzdělávání

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 23. 1. 2009 16:49.

    2006

    1. HORÁKOVÁ, Radka. Specifika vývoje a včasná pedagogická intervence u dětí se sluchovým postižením. In OPATŘILOVÁ, Dagmar. Pedagogicko psychologické poradenství a intervence v raném a předškolním věku u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 243-281. ISBN 80-210-3977-9.
      Název česky: Specifika vývoje a včasná pedagogická intervence u dětí se sluchovým postižením

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 13. 1. 2008 20:07.
    2. HORÁKOVÁ, Radka. Tlumočení pro sluchově postižené jak jedna z forem služeb sociální prevence. In MÜHLPACHR, Pavel. Sociální práce jako životní pomoc. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 53 – 62. ISBN 80-86633-62-4.
      Název česky: Tlumočení pro sluchově postižené jak jedna z forem služeb sociální prevence

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 14. 1. 2008 17:32.
    3. HORÁKOVÁ, Radka. Uvedení do surdopedie. In PIPEKOVÁ, Jarmila. Kapitoly ze speciální pedagogiky. 2., rozšířené vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 127-141. ISBN 80-7315-120-0.
      Název česky: Uvedení do surdopedie

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 13. 1. 2008 20:05.

    2005

    1. HORÁKOVÁ, Radka. Nedoslýchavost v období senia. In MÜHLPACHR, Pavel. Schola Gerontologica. Brno: Masarykova univerzita, 2005, s. 112-117. ISBN 80-210-3838-1.
      Název česky: Nedoslýchavost v období senia

      Změnila: PhDr. Radka Horáková, Ph.D., učo 22250. Změněno: 13. 1. 2008 20:12.
Zobrazeno: 21. 9. 2024 11:25