Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2022

    1. KUNA, Peter, Alena HAŠKOVÁ, Ján HALLER and Jiří HRBÁČEK. Experiences with an Innovative Approach to CAD/CAE System Teaching at Secondary Vocational Schools. Open Online Journal for Research and Education. 2022, 12 pp. ISSN 2313-1640.
    2. KUNA, Peter, Alena HAŠKOVÁ, Ján HALLER and Jiří HRBÁČEK. Experiences with an Innovative Approach to CAD/CAE System Teaching at Secondary Vocational Schools. In SCHOLA 2022 - PEDAGOGICAL DIPLOMACY 7th-8th December 2022, Frýdek Castle, Czech Republic. 2022.
    3. HRBÁČEK, Jiří. Externí člen komise pro státní doktorské zkoušky a pro obhajoby disertačních prací v doktorském studiu oboru Didaktika informatiky a digitálních technologií na PedF UP v Olomouci (External member of the commission for state doctoral examinations and for the defense of dissertations in the doctoral study in the field of Didactics of Informatics and Digital Technologies at PedF UP in Olomouc). Externí člen komise pro státní doktorské zkoušky a pro obhajoby disertačních prací v doktorském studiu oboru Didaktika informatiky a digitálních technologií na PedF UP v Olomouci, 2022 - 2023.
    4. HRBÁČEK, Jiří, Jiří STRACH and Miroslav BIŇAS. How to teach, design and program robotic and IoT systems. In František Jakab. ICETA 2022. Proceedings of 20th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. New York: IEEE: Clearance Center, 222 Rosewood Drive, Danvers, MA 01923, 2022, p. 219-224. ISBN 979-8-3503-2033-6. Available from: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA57911.2022.9974650.
    5. HRBÁČEK, Jiří, Jiří STRACH and Miroslav BIŇAS. How to teach, design and program robotic and IoT systems. In František Jakab. ICETA 2022. Proceedings of 20th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. New York: IEEE: Clearance Center, 222 Rosewood Drive, Danvers, MA 01923, 2022, p. 219-224. ISBN 979-8-3503-2033-6. Available from: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA57911.2022.9974650.
    6. PICKA, Karel, Martin DOSEDLA, Jiří HRBÁČEK and Zdeněk HODIS. Teachers’ experience with digital games in Czech primary schools. Entertainment Computing. Elsevier B.V., 2022, vol. 42, article number 100483, p. 1-10. ISSN 1875-9521. Available from: https://dx.doi.org/10.1016/j.entcom.2022.100483.
    7. HRBÁČEK, Jiří. Videotutoriál - Činnost paralelního AD převodníku. Online. 2022.
    8. HRBÁČEK, Jiří. Videotutoriál - Činnost přímého DA převodníku. Online. 2022.
    9. HRBÁČEK, Jiří. Videotutoriál - Jak pracuje bipolární tranzistor. Online. 2022.
    10. HRBÁČEK, Jiří. Výukový materiál - Tahák : Návrh spínacího NPN tranzistoru. Online. 2022.
    11. HRBÁČEK, Jiří. Výukový materiál - Tahák : Návrh spínacího PNP tranzistoru verze 2. Online. 2022.
    12. HRBÁČEK, Jiří. Výukový materiál - Tahák : Návrh spínacího PNP tranzistoru 1. Online. 2022.
    13. HRBÁČEK, Jiří. Výukový materiál - Tahák : Pozor na úrovně napětí na vstupech a výstupech, aby nedošlo ke zničení procesoru. Online. 2022.

    2021

    1. HRBÁČEK, Jiří. Člen oborové rady doktorského studijního programu Didaktika informatiky a digitálních technologií PdF UP. Oborová rada doktorského studijního programu Didaktika informatiky a digitálních technologií PdF UP, 2021.
    2. HRBÁČEK, Jiří. Externí člen komise pro státní doktorské zkoušky a pro obhajoby disertačních prací v doktorském studiu oboru Didaktika informatiky na PedF UP v Olomouci (External member of the Committee for State Doctoral Examinations and for the Defense of Dissertations in the Doctoral Study Program Didactics of Informatics at the Faculty of Education, Palacký University in Olomouc). Komise pro státní doktorské zkoušky a pro obhajoby disertačních prací v doktorském studiu oboru Didaktika informatiky na PedF UP v Olomouci, 2021.
    3. HRBÁČEK, Jiří. Videotutoriál - Elektronika pro rošťáky roboťáky - diody. 2021.
    4. HRBÁČEK, Jiří. Videotutoriál - Řešení obvodů metodou uzlových napětí a smyčkových proudů. 2021.

    2020

    1. HRBÁČEK, Jiří. Bastlfest On-line, festival kutilství pro celou rodinu, Vida Brno. Brno, 2020.
    2. HRBÁČEK, Jiří. Člen oborové rady doktorského studijního programu Didaktika informatiky a digitálních technologií PdF UP. Oborová rada doktorského studijního programu Didaktika informatiky a digitálních technologií PdF UP, 2020.
    3. HRBÁČEK, Jiří. Desetidenní workshop stavby a programování robotů – měření a měřící přístroj pro oživování robotů 1. Brno, 2020.
    4. HRBÁČEK, Jiří. Dvoudenní workshop stavby a programování robotů – návrh, dokumentace a výroba robota. Brno, 2020.
    5. HRBÁČEK, Jiří. Dvoudenní workshop výroba závodního robota pro roborace 1. Brno, 2020.
    6. HRBÁČEK, Jiří. Dvoudenní workshop výroba závodního robota pro roborace 2 a rozvoj informatického myšlení na KTIV – popularizační akce při dnu otevřených dveří na PedF MU. Brno, 2020.
    7. HRBÁČEK, Jiří. Externí člen komise pro státní doktorské zkoušky a pro obhajoby disertačních prací v doktorském studiu oboru Didaktika informatiky na PedF UP v Olomouci (External member of the Committee for State Doctoral Examinations and for the Defense of Dissertations in the Doctoral Study Program Didactics of Informatics at the Faculty of Education, Palacký University in Olomouc). Komise pro státní doktorské zkoušky a pro obhajoby disertačních prací v doktorském studiu oboru Didaktika informatiky na PedF UP v Olomouci, 2020 - 2020.
    8. KNOPP, Jakub and Jiří HRBÁČEK. Olympiáda techniky Plzeň 2020 - Mezinárodní studentská soutěž a konference (Olympics techniques Pilsen 2020- International Student Competition and Conference). Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy – oddělení technické výchovy Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni, 2020.
    9. GLÉZL, Róbert and Jiří HRBÁČEK. Olympiáda techniky Plzeň 2020 - Mezinárodní studentská soutěž a konference (Olympics techniques Pilsen 2020- International Student Competition and Conference). Katedra matematiky, fyziky a technické výchovy – oddělení technické výchovy Fakulty pedagogické Západočeské univerzity v Plzni, 2020.
    10. HUMPOLOVÁ, Kateřina and Jiří HRBÁČEK. Opětovné použití papírových tašek v praktických činnostech (REUSE OF PAPER BAGS IN ACTIVITY LESSONS). In Olympiáda techniky Plzeň 2020. 2020.
    11. GLÉZL, Róbert and Jiří HRBÁČEK. PRÁCA S EPOXIDOVOU ŽIVICOU - PRSTENE (EPOXY RESIN RINGS). In Olympiáda techniky Plzeň 2020. 2020. ISBN 978-80-261-0966-2.
    12. GLÉZL, Róbert and Jiří HRBÁČEK. PRÁCA S EPOXIDOVOU ŽIVICOU- PRSTENE (EPOXY RESIN RINGS). In Olympiáda techniky Plzeň 2020. 2020.
    13. HUMPOLOVÁ, Kateřina and Jiří HRBÁČEK. REUSE OF PAPER BAGS IN ACTIVITY LESSONS. In Olympiáda techniky Plzeň 2020. 2020. ISBN 978-80-261-0966-2.
    14. HRBÁČEK, Jiří and Martin DOSEDLA. Robosobota – workshop robotických hraček ve vzdělávání. Brno, 2020.
    15. KUNEŠ, Michal, Martin DOSEDLA, Jiří HRBÁČEK and Karel PICKA. Use of Apple iPad in Education in Primary Schools in the Czech Republic. Online. In František Jakab. ICETA 2020 18th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. Danvers: IEEE, 2020, p. 370-375. ISBN 978-0-7381-2366-0. Available from: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA51985.2020.9379230.
    16. KUNEŠ, Michal, Martin DOSEDLA, Jiří HRBÁČEK and Karel PICKA. Use of Apple iPad in Education in Primary Schools in the Czech Republic. In ICETA 2020 18th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. 2020. ISBN 978-0-7381-2366-0.

    2019

    1. HRBÁČEK, Jiří. Business Research Forum 2019. Brno: Masarykova univerzita, 2019.
    2. HRBÁČEK, Jiří. Člen oborové rady doktorského studijního programu Didaktika informatiky a digitálních technologií PdF UP. Oborová rada doktorského studijního programu Didaktika informatiky a digitálních technologií PdF UP, 2019.
    3. HRBÁČEK, Jiří. Externí člen komise pro státní doktorské zkoušky a pro obhajoby disertačních prací v doktorském studiu oboru Didaktika informatiky na PedF UP v Olomouci (External member of the Committee for State Doctoral Examinations and for the Defense of Dissertations in the Doctoral Study Program Didactics of Informatics at the Faculty of Education, Palacký University in Olomouc). Komise pro státní doktorské zkoušky a pro obhajoby disertačních prací v doktorském studiu oboru Didaktika informatiky na PedF UP v Olomouci, 2019 - 2019.
    4. STUCHLÍKOVÁ, Ľubica, Arpad KOSA, Peter BENKO, Filip CHYMO, Jakub DROBNY and Jiří HRBÁČEK. Games in technical education. In Jaromír Baštinec, Miroslav Hrubý. Mathematics, Information Technologies and Applied Sciences 2019 (post-conference proceedings of extended versions of selected papers). první. Brno: University of Defence, Brno, 2019, 2019, p. 102-108. ISBN 978-80-7582-123-2.
    5. HRBÁČEK, Jiří and Martin BENEŠ. Memoriál Dany Tunkrové - soutěž programování robotů (Dana Tunkrová Memorial - a part of robot programming). Katedra technické a informační výchovy PedF MU, 2019.
    6. HRBÁČEK, Jiří. Namakaný deň prednáška Výukové stavebnice, nebo aktuálně využívané systémy pro výuku elektroniky a robotiky. 2019.
    7. HRBÁČEK, Jiří. Namakaný deň tvorivá dielna Programujeme robotické systémy v assembleru. Košice, 2019.
    8. HRBÁČEK, Jiří and Martin DOSEDLA. Noc vědců v technickém muzeu Brno 2019. Masarykova univerzita, 2019.
    9. HRBÁČEK, Jiří. Popularizační workshop stavby a programování robotů na ZŠ Svitavy. 2019.
    10. HRBÁČEK, Jiří. Programování v assembleru - série 4 na sebe navazujících 8 hodinových workshopů. 2019.
    11. HRBÁČEK, Jiří. Příměstský tábor - série 9 workshopů na KTeIV - robotické systémy (elektronicky řízená bláznivá rakev). 2019.
    12. HRBÁČEK, Jiří and Ľubica STUCHLÍKOVÁ. Robotic Systems and Present. In František Jakab. ICETA 2019 17th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. Danvers: IEEE, 2019, p. 250-256. ISBN 978-1-72814-967-7. Available from: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA48886.2019.9040041.
    13. HRBÁČEK, Jiří and Ľubica STUCHLÍKOVÁ. Robotic Systems and Present. In ICETA 2019 17th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. 2019. ISBN 978-1-72814-966-0.
    14. HRBÁČEK, Jiří and Martin DOSEDLA. Robotické hračky a stavebnice popularizační workshop ZŠ Novolíšeňská. 2019.
    15. HRBÁČEK, Jiří. Rozvoj informatického myšlení na KTIV – robotika a programování -popularizační akce při dnu otevřených dveří. 2019.
    16. HRBÁČEK, Jiří and Martin DOSEDLA. VIDA - bastlfest 2019 - Elektronické digitální hračky a modely - tři na sebe navazující celodenní workshopy. VIDA Brno, 2019.

    2018

    1. HRBÁČEK, Jiří and Martin BENEŠ. Den dětí v technickém muzeu (Children's Day at the Technical Museum). Technické muzeum Brno: Technické muzeum Brno, 2018.
    2. DOSEDLA, Martin, Zdeněk HODIS, Jiří HRBÁČEK, Martin KUČERA and Gabriela ŠTĚPÁNOVÁ. Didaktika informačních technologií pro 1. stupeň ZŠ. 2018, 87 pp.
    3. PLÉHOVÁ, Veronika. HRAVÉ STOLOVÁNÍ (PLAYFUL DINING). Online. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a PhDr. Petr Simbartl, Ph.D. HRBÁČEK, Jiří. Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference Olympiáda techniky Plzeň 2018. první. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni Univerzitní 8, Plzeň 306 14, 2018, p. 55-56, 44 pp. ISBN 978-80-261-0793-4.
    4. STUCHLIKOVA, Lubica, František JANÍČEK, Peter BENKO and Jiří HRBÁČEK. Informačné technológir - nástroj zvýšenia kvality výučby elektrotechnických odborov (Information technology - a tool for improving the quality of education in electrical engineering). atp journal priemyselná automatizácia a informatika. Bratislava: HMH, s.r.o., 2018, vol. 2017, No 12, p. 54-57. ISSN 1335-2237.
    5. HRBÁČEK, Jiří and Martin BENEŠ. Memoriál Dany Tunkrové - soutěž programování robotů (Dana Tunkrová Memorial - a part of robot programming). Katedra technické a informační výchovy PedF MU, 2018.
    6. HRBÁČEK, Jiří. Namakaný deň prednáška Kružky stavby a programovania robotov. Košice, 2018.
    7. HRBÁČEK, Jiří. Namakaný deň tvorivá dielna Programování a stavba robotů v praxi. Košice, 2018.
    8. HRBÁČEK, Jiří, Martin DOSEDLA and Martin BENEŠ. Noc vědců v technickém muzeu Brno - 100 let vědy (The Night of Scientists at the Brno Technical Museum - 100 Years of Science). Technické muzeum Brno, 2018.
    9. HRBÁČEK, Jiří. Olympiáda techniky Plzeň 2018. člen odborné hodnotící komise, 2018.
    10. KNOPP, Jakub. RÁDIEM ŘÍZENÝ MODEL AUTA (RC CAR MODEL). Online. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a PhDr. Petr Simbartl, Ph.D. HRBÁČEK, Jiří. Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference Olympiáda techniky Plzeň 2018. první. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni Univerzitní 8, Plzeň 306 14, 2018, p. 55-56, 44 pp. ISBN 978-80-261-0793-4.
    11. HRBÁČEK, Jiří. Robotická sobota ve VIDA (Robotic Saturday in VIDA). VIDA Brno, 2018.
    12. HRBÁČEK, Jiří and Ľubica STUCHLÍKOVÁ. Step by Step to the World of Science and Technology. In František Jakab. ICETA 2018 16th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. New York: IEEE: Clearance Center, 222 Rosewood Drive, Danvers, MA 01923, 2018, p. 197-203. ISBN 978-1-5386-7914-2. Available from: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA.2018.8572278.
    13. HRBÁČEK, Jiří and Ľubica STUCHLÍKOVÁ. Step by Step to the World of Science and Technology. In ICETA 2018 16th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. 2018. ISBN 978-1-5386-7914-2. Available from: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA.2018.8572278.
    14. FRIEDMANN, Zdeněk, Martin DOSEDLA, Zdeněk HODIS, Václav HODIS, Jiří HRBÁČEK, Karel PICKA, Petr VYBÍRAL, Jiří STRACH and Gabriela ŠTĚPÁNOVÁ. Trendy a aspekty ve výuce techniky a informatiky pro potřeby mateřských a základních škol (Trends and aspects in teaching technical science and informatics for nursery and elementary schools). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 160 pp. Odborné a technické vzdělávání, svazek 2. ISBN 978-80-210-9014-9.
    15. FRIEDMANN, Zdeněk, Martin DOSEDLA, Zdeněk HODIS, Václav HODIS, Jiří HRBÁČEK, Karel PICKA, Petr VYBÍRAL, Jiří STRACH and Gabriela ŠTĚPÁNOVÁ. Trendy a aspekty ve výuce techniky a informatiky pro potřeby mateřských a základních škol (Trends and aspects in teaching technical science and informatics for nursery and elementary schools). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2018. ISBN 978-80-210-9014-9.
    16. STUCHLIKOVA, Lubica, František JANÍČEK, Peter BENKO and Jiří HRBÁČEK. Výzvy a riešenia vo výučbe elektrotechniky pre digitálnych domorodcov (Challenges and solutions in electrical engineering education for digital domainers). In PERNÝ, M. -- SZABOVÁ, M. Elektroenergetika - Budúcnosť 21. storočia, Bratislava. Bratislava: Vydavateľstvo Spektrum STU, 2018, p. 73 - 80. ISBN 978-80-227-4836-0.
    17. HRBÁČEK, Jiří. Worksop stavba a programování robotů pro žáky ZŠ - 4 hodiny. ZŠ Košice. 2018.

    2017

    1. HRBÁČEK, Jiří. Business Research Forum 2017. Brno: Masarykova univerzita, 2017.
    2. HRBÁČEK, Jiří. Den otevřených dveří na ZŠ speciální v Heřmanově Městci (Day of Open Doors at Special Primary School in Heřmanův Městec). ZŠ speciální Heřmanův městec, 2017.
    3. HRBÁČEK, Jiří. Divadelní kontejner - Technická výchova jako nutá součást vzdělávání (Theater container - Technical education as part of education). In festival nezávislých divadel na konci léta, který se koná pod širým nebem, v centru Brna. MUNI, 2017.
    4. STUCHLÍKOVÁ, Ľubica, Robert SZOBOLOVSZKÝ, Peter BENK, Jaroslav KOVÁČ and Jiří HRBÁČEK. E-LEARNING COURSE AS THE FIRST STEP TO A MYSTERIOUS WORLD OF SCIENCE AND TECHNOLOGY. In Miroslav Hrubý. DISTANCE LEARNING, SIMULATION AND COMMUNICATION 2017. Brno: University of Defence, Brno, 2017, 2017, p. 325-330. ISBN 978-80-7231-416-4.
    5. STUCHLÍKOVÁ, Ľubica, Peter BENKO, František JANÍČEK, Ondrej POHORELEC and Jiří HRBÁČEK. ENGINEERING EDUCATION AND SCIENCE & TECHNOLOGY POPULARIZATION AMONG YOUNGSTERS SUPPORTED BY IT. In Baštinec, J., Hrubý, M. MATHEMATICS, INFORMATION TECHNOLOGIES AND APPLIED SCIENCES 2017. BRNO: UNIV DEFENCE, BRNO, 2017, p. 226-234. ISBN 978-80-7582-026-6.
    6. STUCHLÍKOVÁ, Ľubica, Peter BENKO, František JANÍČEK, Ondrej POHORELEC and Jiří HRBÁČEK. ENGINEERING EDUCATION AND SCIENCE & TECHNOLOGY POPULARIZATION AMONG YOUNGSTERS SUPPORTED BY IT. In Šárka Hošková-Mayerová a Miroslav Hrubý. Matematika, informačni technologie a aplikované vědy (MITAV 2017). Brno: Univerzita obrany Brno, 2017, p. 226-234. ISBN 978-80-7231-417-1.
    7. ŘEHOŘOVÁ, Jitka. HLAVY SI LÁMEM NEJRADĚJI S HLAVOLAMEM (WE RACK OUR BRAINS WITH BRAIN PUZZLE). Online. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Petr Simbartl. HRBÁČEK, Jiří. Sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné konference Olympiáda techniky Plzeň 2017. 1st ed. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni Univerzitní 8, Plzeň 306 14, 2017, p. 167-172. ISBN 978-80-261-0710-1.
    8. STUCHLÍKOVÁ, Ľubica, František JANÍČEK, Peter BENKO and Jiří HRBÁČEK. Informačné technológie – nástroj zvýšenia kvality výučby elektrotechnických odborov (Information technology - a tool for improving the quality of teaching of electrical engineering). atp journal priemyselná automatizácia a informatika. Bratislava: HMH, s.r.o., 2017, vol. 2017, No 12, p. 54-57. ISSN 1335-2237.
    9. HRBÁČEK, Jiří. Memoriál Dany Tunkrové -soutěž stavby a programování robotů s wokshopem pro rodiče s dětmi (Dana Tunkrová Memorial - Building and Programming Robots with Wokshop for Parents with Children). ZŠ Židlochovice a KTeIV PdF Muni, 2017.
    10. HRBÁČEK, Jiří. Olympiáda techniky Plzeň 2017. člen odborné hodnotící komise, 2017.
    11. STUCHLÍKOVÁ, Ľubica, Peter BENKO, Arpád KÓSA, Ivan KMOTORKA, František JANÍČEK, Martin DOSEDLA and Jiří HRBÁČEK. The Role of Games in Popularization of Science and Technology. In P. Szabó, J. Galanda. ICETA 2017 15th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications. New York: IEEE, 345 E 47TH ST, NEW YORK, NY 10017 USA, 2017, p. 451-456. ISBN 978-1-5386-3296-3. Available from: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA.2017.8102532.
    12. HRBÁČEK, Jiří. Vědohraní (Playing with science). ZŠ Novolíšeňská, 2017.
    13. HRBÁČEK, Jiří. Vítání prázdnin v Heřmanově Městci (Welcome holidays in Heřmanův Městec). Radnice Heřmanův Městec, 2017.
    14. HODIS, Zdeněk, Jiří HRBÁČEK, Martin DOSEDLA and Petr VYBÍRAL. Výuka technického kreslení na ZŠ s využitím učebních pomůcek (Teaching of technical drawing at primary school with using teaching aids). In Kamila Hasilová, Pavla Macháčková a Karolína Holubová. XXXIV. International Colloquium on the Management of Educational Process: proceedings of abstracts and electronic versions of reviewed contributions on CD-ROM. Brno: Univerzita obrany, 2017, p. nestránkováno, 8 pp. ISBN 978-80-7231-419-5.
    15. BENEŠ, Martin. VÝUKOVÁ OPORA PRO ZÁKLADNÍ ŠKOLU – AUTOMATICKÉ VEDENÍ VLAKU (TEACHING SUPPORT FOR ELEMENTARY SCHOOL - AUTOMATIC TRAIN MANAGEMENT). Online. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Petr Simbartl. HRBÁČEK, Jiří. Sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné konference Olympiáda techniky Plzeň 2017. 1st ed. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni Univerzitní 8, Plzeň 306 14, 2017, p. 101-106. ISBN 978-80-261-0710-1.
    16. HRBÁČEK, Jiří, Jiří STRACH and Ľubica STUCHLÍKOVÁ. VYUŽITÍ MODELŮ VE VÝUCE ELEKTROTECHNIKY (USE OF ELECTRICAL ENGINEERING MODELS). In Milan Perný, Ján Vajda. Zborník prednášok z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou História, súčasnosť a budúcnosť elektrotechniky na Slovensku. 1st ed. Bratislava: Slovenská technická univerzita v Bratislave, SPEKTRUM STU Bratislava, 2017, p. 215-220. ISBN 978-80-227-4730-1.
    17. STUCHLÍKOVÁ, Ľubica, František JANÍČEK, Peter BENKO and Jiří HRBÁČEK. VÝZVY A RIEŠENIA VO VÝUČBE ELEKTROTECHNIKY PRE DIGITÁLNYCH DOMORODCOV (CHALLENGES AND SOLUTIONS IN ELECTRICAL ENGINEERING FOR DIGITAL DOMAINERS). In Milan Perný, Ján Vajda. Zborník prednášok z vedeckej konferencie s medzinárodnou účasťou História, súčasnosť a budúcnosť elektrotechniky na Slovensku. 1st ed. Bratislava: Slovenská technická univerzita v Bratislave, SPEKTRUM STU Bratislava, 2017, p. 207-214. ISBN 978-80-227-4730-1.

    2016

    1. STRACH, Jiří and Jiří HRBÁČEK. Aufbau und Programmierung der Roboter als ein effektiver Weg zur Technologie (Building and programming robots as an effective way to technology). 2016.
    2. ŽIVNÝ, Ondřej. Cena děkana Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity za významný tvůrčí čin studentů. PedF MU, 2016.
    3. JAŠÍČKOVÁ, Adéla. Cena děkana Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity za významný tvůrčí čin studentů. PedF MU, 2016.
    4. HRBÁČEK, Jiří. Člen komise pro obhajoby disertačních prací Ostravská univerzita. 2016.
    5. HRBÁČEK, Jiří. Člen oborové rady Ph.D. studijnímu oboru Informační a komunikační technologie ve vzdělávání. Člen oborové rady Ph.D. studijnímu oboru Informační a komunikační technologie ve vzdělávání, 2016.
    6. KAVLÍK, Richard. INTELIGENTNÍ SVĚTELNÁ KŘIŽOVATKA (INTELLIGENT TRAFFIC LIGHTS). Online. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Petr Simbartl. HRBÁČEK, Jiří. Sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné konference Olympiáda techniky Plzeň 2016. 1st ed. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni Univerzitní 8, Plzeň 306 14, 2016, p. 53-56. ISBN 978-80-261-0620-3.
    7. HODIS, Zdeněk, Jiří HRBÁČEK, Martin DOSEDLA and Petr VYBÍRAL. Konstrukční stavebnice v praktických činnostech a ve fyzice na ZŠ (Construction sets in practical activities and in physics at primary school). Trendy ve vzdělávání. Olomouc: Univerzita Palackého, Pedagogická fakulta, 2016, vol. 9, 1/2016, p. 90-96. ISSN 1805-8949. Available from: https://dx.doi.org/10.5507/tvv.2016.012.
    8. ŽIVNÝ, Ondřej. NÍZKONÁKLADOVÝ MODEL FPV KVADROKOPTÉRY (LOW COST MODEL FPV QUADCOPTER). Online. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Petr Simbartl. HRBÁČEK, Jiří. Sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné konference Olympiáda techniky Plzeň 2016. 1st ed. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni Univerzitní 8, Plzeň 306 14, 2016, p. 60-63. ISBN 978-80-261-0620-3.
    9. HRBÁČEK, Jiří, Zdeněk HODIS and Petr VYBÍRAL. Noc vědců v technickém muzeu Brno. Masarykova univerzita, 2016.
    10. HRBÁČEK, Jiří. Olympiáda techniky Plzeň 2016. člen odborné hodnotící komise, 2016.
    11. HODIS, Zdeněk, Martin DOSEDLA, Jiří HRBÁČEK and Petr VYBÍRAL. Podpora technického vzdělávání na základních školách v České republice (The Support of Technical Education in Primary Schools in the Czech Republic). In Magda Kotková - doc. dr. René Drtina, Ph.D. - Ing. Jan Chromý, Ph.D. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů MVVTP 2016. Hradec Králové: Gaudeamus, 2016, p. 48-52. ISBN 978-80-7435-641-4.
    12. HRBÁČEK, Jiří. Praktické úlohy z elektroniky (Practical tasks of Elektronik). 2016.
    13. JAŠÍČKOVÁ, Adéla. RECYKLACÍ A POZITIVNÍM PŘÍSTUPEM K NOVÝM, KRÁSNĚJŠÍM VÝROBKŮM ANEB NOVÝ ROZMĚR PRACOVNÍCH ČINNOSTÍ NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE (RECYCLING TO AND A POSITIVE APPROACH TO NEW, MORE BEATIFUL PRODUCTS OR A NEW DIMENSION TO WORK ACTIVITIES FOR PRIMARY SCHOOL). Online. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Petr Simbartl. HRBÁČEK, Jiří. Sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné konference Olympiáda techniky Plzeň 2016. 1st ed. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni Univerzitní 8, Plzeň 306 14, 2016, p. 47-52. ISBN 978-80-261-0620-3.
    14. HRBÁČEK, Jiří. ROBOTIKA NA ZÁKLADNÍ ŠKOLE (ROBOTICS AT PRIMARY SCHOOL). In Interdisciplinární studentská vědecká konference doktorandů FPE. 2016.
    15. HRBÁČEK, Jiří. Školní modul čtyřmístného BCD dekodéru a zobrazovače s latch registrem pro výuku digitálních systémů (Teaching module four-digit BCD decoder and display a latch register for teaching digital systems). 2016.
    16. SCHWARZ, Filip. VYTVOŘENÍ MODELU JADERNÉHO REAKTORU (CREATING A MODEL OF NUCLEAR REACTOR). Online. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Petr Simbartl. HRBÁČEK, Jiří. Sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné konference Olympiáda techniky Plzeň 2016. 1st ed. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni Univerzitní 8, Plzeň 306 14, 2016, p. 57-59. ISBN 978-80-261-0620-3.
    17. HRBÁČEK, Jiří. Základné obvody a systémy mobilného robotického systému (Basic circuits and systems, mobile robotic system). 2016.
    18. DOSEDLA, Martin, Zdeněk HODIS and Jiří HRBÁČEK. 3D grafika v přípravě učitelů a ve výuce žáků základních škol (3D graphics in teacher training and in teaching primary school pupils). In Magda Kotková - doc. dr. René Drtina, Ph.D. - Ing. Jan Chromý, Ph.D. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů MVVTP 2016. Hradec Králové: Gaudeamus, 2016, p. 25-28. ISBN 978-80-7435-641-4.

    2015

    1. JANEČKOVÁ, Michaela. ALTERNATIVNÍ VÝUKA VÝTVARNÉ VÝCHOVY PRO 6. ROČNÍK ZŠ A PRIMY NA VÍCELETÝCH GYMNÁZIÍCH (ALTERNATIVE TEACHING ART FOR THE 6TH YEAR OF PRIMARY SCHOOL AND RIGHT ON GRAMMAR SCHOOL). Online. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Petr Simbartl. HRBÁČEK, Jiří. Sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné konference Olympiáda techniky Plzeň 2015. 1st ed. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni Univerzitní 8, Plzeň 306 14, 2015, p. 23-25. ISBN 978-80-261-0519-0.
    2. HRBÁČEK, Jiří. Brněnský Lunapak - Science slam MUNI. Masarykova univerzita, 2015.
    3. HODIS, Zdeněk, Jiří HRBÁČEK and Martin KUČERA. CAD a vizualizace ve výuce technické grafiky (CAD and visualization in teaching technical graphic). In Eva Hájková, Kamila Hasilová. XXXIII International Colloquium on the Management of Educational Process. Brno: Univerzita obrany, 2015, p. 1-7. ISBN 978-80-7231-995-4.
    4. JURSA, Jiří. Cena děkana Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity za významný tvůrčí čin studentů. PedF MU, 2015.
    5. DRAHOVZAL, Pavel. Cena děkana Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity za významný tvůrčí čin studentů. PedF MU, 2015.
    6. HRBÁČEK, Jiří. Centrum pro transfer technologií - TT DAY tak trochu jinak. Centrum pro transfer technologií - TT DAY tak trochu jinak, 2015.
    7. HRBÁČEK, Jiří. Člen komise pro obhajoby disertačních prací Ostravská univerzita. 2015.
    8. HANIC, Michal, Arpád KÓSA, Soňa KOVÁČOVÁ, Peter BENKO, Miroslav HAGARA, Peter KUBINEC, Jaroslav KOVÁČ, Martin FLOROVIČ, Marián MARTON, Marian VOJS, Ondrej POHORELEC, Jiří HRBÁČEK and Ľubica STUCHLÍKOVÁ. Interactive forms of technical education support in primary and secondary schools. Online. In 13th IEEE international conference on emerging eLearning technologies and applications. 1st ed. Danvers: IEEE, 345 E 47TH ST, NEW YORK, NY 10017 USA, 2015, p. 91-97. ISBN 978-1-4673-8534-3. Available from: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA.2015.7558465.
    9. JURSA, Jiří. NÁVRH PRAKTICKÉ UČEBNÍ POMŮCKY ŘÍZENÉ POČÍTAČEM (DRAFT OF PRACTICAL COMPUTER CONTROLLED LEARNING TOOL). Online. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Petr Simbartl. HRBÁČEK, Jiří. Sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné konference Olympiáda techniky Plzeň 2015. 1st ed. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni Univerzitní 8, Plzeň 306 14, 2015, p. 26-29. ISBN 978-80-261-0519-0.
    10. HRBÁČEK, Jiří. Olympiáda techniky Plzeň 2015. člen odborné hodnotící komise, 2015.
    11. HRBÁČEK, Jiří. První Business Research Forum Masarykovy univerzity. Business Research Forum Masarykovy univerzity - CTT, 2015.
    12. HRBÁČEK, Jiří. Science slam MINI. Kabaret špaček: Masarykova univerzita, 2015.
    13. STUCHLÍKOVÁ, Ľubica, Daniel DONOVAL, Arpád KÓSA, Peter BENKO, Iveta ONDRÁSOVÁ and Jiří HRBÁČEK. Through ICT and new pedagogical approaches to skills for key enabling technologies. Online. In 13th IEEE international conference on emerging eLearning technologies and applications. 1st ed. Danvers: IEEE, 345 E 47TH ST, NEW YORK, NY 10017 USA, 2015, p. 349-355. ISBN 978-1-4673-8534-3. Available from: https://dx.doi.org/10.1109/ICETA.2015.7558512.
    14. HODIS, Zdeněk, Petr VYBÍRAL, Jiří HRBÁČEK and Sylva VINKLOVÁ. Učební pomůcky ve výuce technické grafiky (Teaching aids for the teaching of technical graphics). Trendy ve vzdělávání. Olomouc: Univerzita Palackého, Pedagogická fakulta, 2015, vol. 8, 1/2015, p. 125-131. ISSN 1805-8949.
    15. STRACH, Jiří and Jiří HRBÁČEK. Výuka elektroniky a elektrotechniky na PedF MU (Teaching electronics and electrical engineering on Faculty of Education MU). 2015.
    16. HODIS, Zdeněk, Sylva VINKLOVÁ and Jiří HRBÁČEK. Využití CAD systémů při výuce technického kreslení (Utilization of CAD systems for education of technical drawing). In Jiřina Novotná. 9. didaktická konference s mezinárodní účastí, Sborník příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2015, p. 95-100. ISBN 978-80-210-8143-7.
    17. DRAHOVZAL, Pavel. VYUŽITÍ ELEKTROTECHNICKÉ STAVEBNICE Z 16PINOVÝCH PATIC NA DRUHÉM STUPNI ZÁKLADNÍ ŠKOLY (THE USE OF ELECTROTECHNICAL CONSTRUCTION KIT FROM 16PIN BASES IN ELEMENTARY SCHOOL). Online. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Petr Simbartl. HRBÁČEK, Jiří. Sborník příspěvků z mezinárodní studentské odborné konference Olympiáda techniky Plzeň 2015. 1st ed. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni Univerzitní 8, Plzeň 306 14, 2015, p. 18-22. ISBN 978-80-261-0519-0.

    2014

    1. HRBÁČEK, Jiří. Badatelna – 10. díl: Co je to neviditelné světlo (Reading room - Part 10: What is the invisible light). Masarykova univerzita, 2014.
    2. HRBÁČEK, Jiří, Petr VYBÍRAL and Martin KUČERA. Dotkni se vědy - workshop - Cestuji časem: od mamutů po roboty (Touch of Science - workshop - traveling through time: from mammoths for robots). Masarykova univerzita, 2014.
    3. HRBÁČEK, Jiří and Zdeněk FRIEDMANN. Druhý ročník soutěže programování robotů 2014 (Second year of competition robot programming in 2014). 2014.
    4. PATOČKOVÁ, Radka. EFEKTIVITA VÝUKY ENERGETIKY NA ZŠ (EFFICIENCY OF ENERGETICS EDUCATION AT ELEMENTARY SCHOOLS). Online. odborný garant práce. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Jan Krotký. HRBÁČEK, Jiří. Olympiáda techniky Plzeň 2014. 1st ed. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2014, p. 129-132, 5 pp. ISBN 978-80-261-0372-1.
    5. HRBÁČEK, Jiří, Martin KUČERA, Zdeněk HODIS and Martin DOSEDLA. ICT IN TECHNICAL SUBJECTS. International Journal of Information and Communication Technologies in Education. 2014, 1/2014, No 3, p. 5-16. ISSN 1805-3726.
    6. STUCHLÍKOVÁ, Lubica, Arpád KÓSA, Juraj JAKUŠ, Michal ŠOŠOLIAK, Daniel DONOVAL and Jiří HRBÁČEK. Interactive animation as a motivation tool (Interaktivní animace jako motivační nástroj). In EWME 2014. 10th European Workshop on Microelectronics Education : Proceedings; Tallinn; Estonia; May 14-16, 2014. Danvers: IEEE, 2014, p. 116-119. ISBN 978-1-4799-4016-5. Available from: https://dx.doi.org/10.1109/EWME.2014.6877408.
    7. HRBÁČEK, Jiří, Martin KUČERA, Zdeněk HODIS, Robin HORÁK and Jiří STRACH. ROBOTIC SYSTEMS IN TECHNICAL EDUCATION. In Jana Kapounová, Kateřina Kostolányová. Information and Communication Technology in Education. Proceedings. Ostrava: University of Ostrava, 2014, p. 93-98. ISBN 978-80-7464-561-7.
    8. HRBÁČEK, Jiří, Martin KUČERA, Zdeněk HODIS, Robin HORÁK and Jiří STRACH. ROBOTIC SYSTEMS IN TECHNICAL EDUCATION. In Information and Communication Technology in Education. Proceedings. 2014.
    9. JANEČKOVÁ, Michaela. RUKODĚLNÉ PRÁCE (CRAFTMANSHIPS). Online. odborný garant práce. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Jan Krotký. HRBÁČEK, Jiří. Olympiáda techniky Plzeň 2014. 1st ed. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2014, p. 74-78. ISBN 978-80-261-0372-1.
    10. HODIS, Zdeněk and Jiří HRBÁČEK. Technika a praktické činnosti na ZŠ (Engineering and practical activities for primary school). In Eva Hájková, Rita Vémolová. XXXII International Colloquium on the Management of Educational Process. Brno: Univerzita obrany, 2014, p. 1-8. ISBN 978-80-7231-958-9.
    11. JAŠÍČEK, Vojtěch. UČEBNÍ POMŮCKA PRO VÝUKU TECHNICKÉHO KRESLENÍ (TEACHING TOOL FOR EDUCATION ENGINEERING DRAWING). Online. odborný garant práce. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Jan Krotký. HRBÁČEK, Jiří. Olympiáda techniky Plzeň 2014. 1st ed. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2014, p. 79-83. ISBN 978-80-261-0372-1.
    12. HODIS, Zdeněk and Jiří HRBÁČEK. Výuka CAD v oboru učitelství pro střední školy (CAD in the field of teaching for secondary schools). In René Drtina a Magda Kotková. Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů MVVTP 2014. Hradec Králové: Gaudeamus, 2014, p. 39-42. ISBN 978-80-7435-384-0.
    13. HODIS, Zdeněk, Petr VYBÍRAL, Jiří HRBÁČEK, Martin KUČERA and Sylva VINKLOVÁ. Výuka technické grafiky s využitím výpočetní techniky na ZŠ (Education of technical design using computer technology at the primary school). In Miroslav Chráska, Milan Klement, Čestmír Serafín, Martin Havelka. Trendy ve vzdělávání informační technologie a technické vzdělávání „TVV 2014“ mezinárodní vědecko-odborná konference. 2014th ed. Olomouc: agentura gevak s.r.o., 2014, p. 188-191. ISBN 978-80-86768-89-2.
    14. HODIS, Zdeněk and Jiří HRBÁČEK. Výuka technické grafiky s využitím výpočetní techniky na ZŠ (Education of technical design using computer technology at the primary school). In Trendy ve vzdělávání informační technologie a technické vzdělávání „TVV 2014“ mezinárodní vědecko-odborná konference. 2014.
    15. MANĚK, Lubor. VYUŽITÍ H&S ROBOTICKÉHO SYSTÉMU VE VÝUCE TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ NA ZŠ (USE OF H&S ROBOTIC SYSTEM IN TEACHING TECHNICAL SUBJECTS AT PRIMARY SCHOOL). Online. odborný garant práce. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Jan Krotký. HRBÁČEK, Jiří. Olympiáda techniky Plzeň 2014. 1st ed. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2014, p. 120-124. ISBN 978-80-261-0372-1.
    16. HRBÁČEK, Jiří. Využití robotických stavebnic v technické výchově na ZŠ (Use of robotic kits in technical education at the elementary school). In Závěrečná regionální konference k projektu - Inovace vzdělávací oblasti Člověk a svět práce v ZŠ a MŠ Mšec. 2014.
    17. HRBÁČEK, Jiří. Workshop - využití robotické stavebnice v technické výchově na ZŠ (Workshop - using robotic kits in technical education at the elementary school). In Workshop realizovanýý v rámci projektu - Inovace vzdělávací oblasti Člověk a svět práce v ZŠ a MŠ Mšec. ZŠ Mšec, 2014.
    18. HRBÁČEK, Jiří, Zdeněk HODIS and Martin KUČERA. ZKUŠENOSTI S VÝUKOU STAVBY A PROGRAMOVÁNÍ ROBOTŮ NA ZŠ (EXPERIENCE IN TEACHING BUILDING A ROBOT PROGRAMMING IN ELEMENTARY SCHOOL). Online. In Doc. PaedDr. Jarmila Honzíková, Ph.D. a Mgr. Jan Krotký. Olympiáda techniky Plzeň 2014. 1st ed. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2014, p. 8-13. ISBN 978-80-261-0372-1.
    19. HRBÁČEK, Jiří, Zdeněk HODIS and Martin KUČERA. ZKUŠENOSTI S VÝUKOU STAVBY A PROGRAMOVÁNÍ ROBOTŮ NA ZŠ (EXPERIENCE IN TEACHING BUILDING A ROBOT PROGRAMMING IN ELEMENTARY SCHOOL). In Olympiáda techniky Plzeň 2014. 2014.

    2013

    1. KUČERA, Martin, Jiří HRBÁČEK and Jiří STRACH. APPLICATION OF FLASH ANIMATIONS IN THE INTERACTIVE WHITEBOARD ENVIRONMENT. In Szakal, A. 2013 11TH IEEE INTERNATIONAL CONFERENCE ON EMERGING ELEARNING TECHNOLOGIES AND APPLICATIONS (ICETA 2013). NEW YORK: IEEE, 2013, p. 243-245. ISBN 978-1-4799-2162-1.
    2. KUČERA, Martin, Jiří HRBÁČEK and Jiří STRACH. APPLICATION OF FLASH ANIMATIONS IN THE INTERACTIVE WHITEBOARD ENVIRONMENT. In ICETA 2013 - 11th International conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. Košice: Technical University of Kosice, Slovakia, 2013, p. nestránkováno, 3 pp. ISBN 978-1-4799-2161-4.
    3. JAKUŠ, Juraj, Jiří HRBÁČEK, Ľubica STUCHLÍKOVÁ and Tomáš LOPUŠNÍK. Creation of Interactive Multimedia Study Supports. In Miroslav Hrubý. International Conference Distance Learning, Simulation and Communication. první. Brno: Vydavatelské oddělení UO, 2013, p. 78-83. ISBN 978-80-7231-919-0.
    4. HORÁK, Robin and Jiří HRBÁČEK. Elearning and mobile devices - technical problems and possible solutions. In Szakal, A. 2013 11TH IEEE INTERNATIONAL CONFERENCE ON EMERGING ELEARNING TECHNOLOGIES AND APPLICATIONS (ICETA 2013). NEW YORK: IEEE, 2013, p. 123-126. ISBN 978-1-4799-2162-1.
    5. HORÁK, Robin and Jiří HRBÁČEK. Elearning and mobile devices – technical problems and possible solutions. In ICETA 2013 - 11th International conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. Košice: Technical University of Kosice, Slovakia, 2013, p. nečíslováno, 4 pp. ISBN 978-1-4799-2161-4.
    6. HRBÁČEK, Jiří. Externí člen zkušební komise a komise pro rigorózní řízení (External member of the board and the board for advanced management). Zkušební komise a komise pro rigorózní řízení v doktorském studijním oboru Informační a komunikační technologie ve vzdělávání na PedF Ostravské univerzity v Ostravě, 2013.
    7. HRBÁČEK, Jiří and Jiří STRACH. Flash interface pro řízení systémů pomocí PLC (Flash interface for managing systems using PLC). In doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D. 6. ročník Mezinárodní konference Nové technologie ve výuce. Brno: Masarykova univerzita, 2013, p. nestránkováno, 4 pp. ISBN 978-80-210-6402-7.
    8. HODIS, Zdeněk, Martin KUČERA and Jiří HRBÁČEK. Grafická komunikace a technické kreslení (Graphic communication and technical drawing). In Eva Hájková, Rita Vémolová. XXXI International Colloquium on the Management of Educational Process: proceedings of abstracts and electronic versions of reviewed contributions on CD-ROM. Brno: Univerzita obrany, 2013, p. 1-8. ISBN 978-80-7231-923-7.
    9. HRBÁČEK, Jiří, Martin KUČERA, Zdeněk HODIS and Martin DOSEDLA. ICT in technical subjects. In Jana Kapounová, Kateřina Kostolányová. Information and Communication Technology in Education. Proceedings. first, 2013. Ostrava: University of Ostrava, 2013, p. 103-111. ISBN 978-80-7464-324-8.
    10. HODIS, Zdeněk, Jiří HRBÁČEK, Petr VYBÍRAL and Martin DOSEDLA. Konstrukční stavebnice v technickém vzdělávání (Construction kit in technical education). In Miroslav Chráska, Milan Klement, Čestmír Serafín, Martin Havelka. Trendy ve vzdělávání informační technologie a technické vzdělávání „TVV 2013“ mezinárodní vědecko-odborná konference. Olomouc: agentura gevak s.r.o., 2013, p. 80-83. ISBN 978-80-86768-52-6.
    11. HRBÁČEK, Jiří. Nové technologie ve výuce. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 17 pp. ISBN 978-80-210-6402-7.
    12. HRBÁČEK, Jiří and Robin HORÁK. Online interaktivní 3D aplikace a jejich využití ve výuce (Online 3D applications and possibilities of their use in education). In doc. Ing. Jiří Hrbáček, Ph.D. 6. ročník Mezinárodní konference Nové technologie ve výuce. Brno: Masarykova univerzita, 2013, p. nestránkováno, 4 pp. ISBN 978-80-210-6402-7.
    13. HRBÁČEK, Jiří. Science slam. Brno: Masarykova univerzita, 2013.
    14. HRBÁČEK, Jiří, Martin KUČERA and Jiří STRACH. Teaching robot programming can be a new opportunity for technical subjects of study. In Szakal, A. 2013 11TH IEEE INTERNATIONAL CONFERENCE ON EMERGING ELEARNING TECHNOLOGIES AND APPLICATIONS (ICETA 2013). NEW YORK: IEEE, 2013, p. 133-137. ISBN 978-1-4799-2162-1.
    15. KUČERA, Martin, Jiří HRBÁČEK and Jiří STRACH. Teaching robot programming can be a new opportunity for technical subjects of study. In ICETA 2013 - 11th International conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. Košice: Technical University of Kosice, Slovakia, 2013, p. nestránkováno, 5 pp. ISBN 978-1-4799-2161-4.

    2012

    1. HRBÁČEK, Jiří and Martin KUČERA. Dynamic study support with connected external systems. In Anikó Szakál. 10th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications (ICETA 2012). 1st ed. New York, USA: IEEE, 2012, p. 143-148. ISBN 978-1-4673-5122-5.
    2. HRBÁČEK, Jiří. Dynamic study support with connected external systems. In ICETA 2012 10th IEEE International Conference on Emerging eLearning Technologies and Applications, Proceedings. 2012.
    3. HORÁK, Robin and Jiří HRBÁČEK. Flash aplikace komunikující s LMS MOODLE (Flash application communicates with the LMS MOODLE). In Jiří Hrbáček. Nové technologie ve výuce. Brno: Masarykova univerzita, 2012, p. 1-8. ISBN 978-80-210-5942-9.
    4. HRBÁČEK, Jiří, Juraj JAKUŠ and Ľubica STUCHLÍKOVÁ. FLASH APLIKÁCIA NA WEB PREZENTÁCIU OZVUČENÝCH POWERPOINTOVÝCH PREDNÁŠOK (FLASH WEB applications to PowerPoint presentations with audio lectures). In Jiří Hrbáček. Nové technologie ve výuce. Brno: Masarykova univerzita, 2012, p. 1-3. ISBN 978-80-210-5942-9.
    5. HRBÁČEK, Jiří. Mladý tvorca 2012 - prezentační výstava Nitra SK (Young creator 2012 - Presentation Show Nitra SK). 2012.
    6. HRBÁČEK, Jiří. Nové technologie nejen ve výuce odborných technických předmětů (New technologies not only in the teaching of technical subjects). In Jiří Hrbáček. Nové technologie ve výuce. Brno: Masarykova univerzita, 2012, p. 1-8. ISBN 978-80-210-5942-9.
    7. HRBÁČEK, Jiří. Nové technologie ve výuce - sborník příspěvků (New technologies in education - conference proceedings). In Nové technologie ve výuce. Brno: Masarykova univerzita, 2012. ISBN 978-80-210-5942-9.
    8. HRBÁČEK, Jiří. Nové technologie ve výuce odborných technických předmětů (habilitační práce) (New technologies in the teaching of technical subjects (habilitation thesis)). 2012.
    9. HRBÁČEK, Jiří, Jiří STRACH and Martin KUČERA. Studijní a výukové opory s vnitřní inteligencí (Study and teaching support with internal intelligence). In Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. Hradec Králové: Nakladatelství Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2012, p. 53-55. ISBN 978-80-7435-175-4.
    10. HRBÁČEK, Jiří. Studijní opory pro výuku osob se specifickými poruchami učení (Study supports for teaching people with learning disabilities). In Vítková,M.,Friedmann,Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. Brno: PAIDO, 2012, p. 326-343. ISBN 978-80-210-5941-2.
    11. HRBÁČEK, Jiří. Studijní opory pro výuku osob se specifickými poruchami učení (Study Materials for Education of Persons with Specific Learning Disorders). In Vítková,M.,Friedmann,Z. (eds.) Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. 2012. ISBN 978-80-7315-231-4.
    12. HRBÁČEK, Jiří. Study supports with internal intelligenec directly connected to externam systems. In Ondreh Hegr. Proceedings of Electronic Devices and Systems EDS 2012. 1st ed. Brno: Vysoké učení technické v Brně, Antonínská 548/1, 2012, p. 90-95. ISBN 978-80-214-4539-0.
    13. HRBÁČEK, Jiří and Martin KUČERA. Vliv technické výchovy na bezpečnost práce (Influence of Technical Education for occupational safety). Journal of Technology and Information Education. Olomouc, 2012, vol. 4, No 2, p. 57-59. ISSN 1803-537X.
    14. HRBÁČEK, Jiří and Martin KUČERA. Vliv technické výchovy na bezpečnost práce (Influence of Technical Education for occupational safety). In Celoživotné vzdelávanie v oblasti BOZP. Nitra: GARMOND Nitra, 2012, p. 75-79. ISBN 978-80-558-0072-1.
    15. HRBÁČEK, Jiří. Vliv technické výchovy na bezpečnost práce (Influence of Technical Education for occupational safety). In Celoživotné vzdelávanie v oblasti BOZP. 2012.
    16. HRBÁČEK, Jiří and Martin KUČERA. Výstava Labyrint poznání, Technické muzeum Brno - exponát drážní zabezpečovací systém řízený procesorem Robokit (Exhibition Labyrinth knowledge, the Technical Museum in Brno - Exhibit railway signaling system controlled processor Robokit). 2012.
    17. HRBÁČEK, Jiří and Dana TUNKROVÁ. Výuka programování robotů na 1. stupni ZŠ (Teaching the first programming robots primary school). In Jiří Hrbáček. Nové technologie ve výuce. Brno: Masarykova univerzita, 2012, p. 1-3. ISBN 978-80-210-5942-9.
    18. HRBÁČEK, Jiří and Martin KUČERA. Workshop technické muzeum Brno v rámci derniéry Výstavy Labyrint poznání (Workshop Technical Museum in Brno in Dernier shows the Labyrinth knowledge). 2012.
    19. HRBÁČEK, Jiří. Zvýšení efektivity výuky osob se specifickými poruchami učení využitím distančních opor v prezenční výuce (Increase efficiency of teaching people with learning disabilities using distant learning supports in presence learning). In Vítková,M., Friedmann,Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. první. Brno: PAIDO, 2012, p. 344-360. ISBN 978-80-210-5941-2.
    20. HRBÁČEK, Jiří. Zvýšení efektivity výuky osob se specifickými poruchami učení využitím distančních opor v prezenční výuce (Enhancing Effectiveness of Education of Persons with Specific Learning Disorders by Using Study Materials for Distant Students in Present Form Lectures). In Vítková,M., Friedmann,Z. (eds.) Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. 2012. ISBN 978-80-7315-231-4.

    2011

    1. HRBÁČEK, Jiří. Editorial. Technologia vzdelavania. Vedecko-pedagogicky casopis. Nitra , Slovensko: SLOVDIDAC, 2011, vol. 19, No 2, p. 3-4. ISSN 1335-003X.
    2. HRBÁČEK, Jiří. Efficiency of using blended learning in education of technical subjects. In Miroslav Ondrejevič, Peter Němeček. International conference Applied Natural Sciences 2011 - Proceedings. Trnava: University of SS. Cyril a Methodius in Trnava, 2011, p. 362-365. ISBN 978-80-8105-266-8.
    3. HRBÁČEK, Jiří. Efficiency of using blended learning in education of technical subjects. In International conference Applied Natural Sciences 2011 - Proceedings. 2011. ISBN 978-80-8105-266-8.
    4. HRBÁČEK, Jiří. Jak na studijní opory s vnitřní inteligencí (How to support learning with internal intelligence). In Autorské články a sborník anotací z mezinárodní vědecké konference MODERNIZACE VYSOKOŠKOLSKÉ VÝUKY TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ. Hradec Králové: Nakladatelství Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2011, p. 24-27. ISBN 978-80-7435-110-5.
    5. HRBÁČEK, Jiří. Jak na studijní opory s vnitřní inteligencí (How to support learning with internal intelligence). In Autorské články a sborník anotací z mezinárodní vědecké konference MODERNIZACE VYSOKOŠKOLSKÉ VÝUKY TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ. 2011. ISBN 978-80-7435-110-5.
    6. KUČERA, Martin, Jiří HRBÁČEK, Pavel KLÍMA and Zdeněk HODIS. LABYRINT POZNÁNÍ: interaktivní výstava v Technickém muzeu Brno. 2011.
    7. DOSEDLA, Martin, Jiří HRBÁČEK and Pavel KLÍMA. Life and work on Masaryk University, Faculty of education, Brno, Czech republic. Nitra: SLOVDIDAC, 2011, 1 pp. 18/1. ISSN 1335-003X.
    8. HRBÁČEK, Jiří. MyIMLE systém ve výuce technických předmětů (MyIMLE system in teaching technical subjects). In prof. PaedDr. Jozef Pavelka, CSc., PaedDr. Jaroslav Šoltés, PhD., Mgr. Dušan Macura, PhD. Zborník príspevkov z EVO/VRVS videokonferencie ako súčasti medzinárodnej vedecko-odbornej konferencie Technológie vzdelávania v príprave učiteľov prírodovedných a technických predmetov. první. Prešov: Katedra F - M - T FHPV PU v Prešove, Prešovská univerzita v Prešove, 2011, p. 76 - 79. ISBN 978-80-555-0445-2.
    9. HRBÁČEK, Jiří. New technologies in education. Technologia vzdelavania. Vedecko-pedagogicky casopis. Nitra , Slovensko: SLOVDIDAC, 2011, vol. 19, No 6, p. 3-8. ISSN 1335-003X.
    10. HRBÁČEK, Jiří. Review of an educational construction kit Robo Kit 1 by ROBOROBO CO LTD. Technologia vzdelavania. Vedecko-pedagogicky casopis. Nitra , Slovensko: SLOVDIDAC, 2011, vol. 19, No 2, p. 17-18. ISSN 1335-003X.
    11. HRBÁČEK, Jiří. Review of the book: Novák Petr: Mobilní roboty – pohony, senzory, řízení Praha: BEN Technická literatura, 2005. (Review of the book: Novák Petr: Mobilní roboty – pohony, senzory, řízení Praha: BEN Technická literatura, 2005, 1.). Technologia vzdelavania. Vedecko-pedagogicky casopis. Nitra , Slovensko: SLOVDIDAC, 2011, vol. 19, No 10, p. 18. ISSN 1335-003X.
    12. HRBÁČEK, Jiří. Study supports with internal intelligence. Technologia vzdelavania. Vedecko-pedagogicky casopis. Nitra , Slovensko: SLOVDIDAC, 2011, vol. 19, No 2, p. 11-17. ISSN 1335-003X.
    13. HRBÁČEK, Jiří. Using distance study supports in face-to-face education. Technologia vzdelavania. Vedecko-pedagogicky casopis. Nitra , Slovensko: SLOVDIDAC, 2011, vol. 19, No 1, p. 13-18. ISSN 1335-003X.
    14. HRBÁČEK, Jiří. Využití distančních studijních opor v prezenční výuce (Use distance study supports in face to face education). první. Brno: MSD, spol. s r.o., Brno, 2011, 134 pp. ISBN 978-80-7392-168-2.
    15. HRBÁČEK, Jiří. Využití interaktivních výukových opor s připojenými externími systémy ve výuce žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (Using interactive teaching supports connected with external systems for teaching children with special educational needs). In FRIEDMANN, Z. et al. Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a jejich uplatnění na trhu práce. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p. 49-55, 6 pp. ISBN 978-80-210-5602-2.
    16. HRBÁČEK, Jiří. 5. mezinárodní konference "Nové technologie ve výuce" (5th International conference "New technologies in education"). Středisko služeb školám a Zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků Brno, 2011.

    2010

    1. DOSEDLA, Martin, Jiří HRBÁČEK and Michal KUNEŠ. Adobe Captivate - studijní výukové opory. 2010.
    2. HRBÁČEK, Jiří. AKTUALIZACE OBSAHU VÝUKY INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ (REVIEW OF THE TEACHING OF INFORMATION TECHNOLOGY). In Moderní technologie ve výuce - 2. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. 2010.
    3. HRBÁČEK, Jiří. Cyklus přednášek na téma: Tvorba inteligentmí grafiky, Základy programování a 3D programování (cycle of lectures on the topic: "Creating an intelligent graphics", "Programming" and "3D programming.). In Přednášky pro studenty a zaměstanance FEI STU Bratislava v rámci Centra excelentnosti „CENAMOST“. 2010.
    4. HRBÁČEK, Jiří. Efektivita využití MyIMLE při reedukaci žáků se speciálními potřebami (MyIMLE utilization efficiency in reeducation of pupils with special needs). In Inklusivní vzdělávání v primární škole, Vzdělávání žálů se speciálními vzdělávacími potřebami, sborním z konference s mezinárodní účastí. 2010.
    5. HRBÁČEK, Jiří. Efektivita využití MyIMLE při reedukaci žáků se speciálními potřebami (MyIMLE utilization efficiency in reeducation of pupils with special needs). In Inklusivní vzdělávání v primární škole, Vzdělávání žálů se speciálními vzdělávacími potřebami, sborním z konference s mezinárodní účastí. první. Brno 2010: Paido, Brno 2010, 2010, 9 pp. ISBN 978-80-7315-199-7.
    6. HRBÁČEK, Jiří. Flash simulace činnosti AdobeCaptivate - otevření prázdného projektu. 2010.
    7. HRBÁČEK, Jiří. I SOUČASNÁ VÝUKA MŮŽE BÝT HROU (THE CURRENT EDUCATION CAN BE PLAY). In Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania Zborník príspevkov. první. Zvolen: Katedra techniky a technológií, FPV, UMB v Bánskej Bystrici, 2010, p. 164-167. ISBN 978-80-8083-878-2.
    8. HRBÁČEK, Jiří. Logická funkce vyjádřená Karnaughovou mapou, pravdivostní tabulkou a výrazem. 2010.
    9. HRBÁČEK, Jiří. Možnost použití Flash interaktivních animací ve Wordu a PowerPointu. 2010.
    10. HORÁK, Robin and Jiří HRBÁČEK. Možnosti využití Adobe Flash ve výuce (Possibilities of using Adobe Flash in education). In Nové technologie ve výuce 2010. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 3 pp. ISBN 978-80-210-5333-5.
    11. HRBÁČEK, Jiří. MYIMLE SYSTÉM PŘI VÝUCE ELEKTRONIKY, ELEKTROTECHNIKY A DIGITÁLNÍ TECHNIKY (MYIMLE SYSTEM FOR TEACHING ELECTRONICS, ELECTRICAL AND DIGITAL TECHNOLOGY). In Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania Zborník príspevkov. 2010.
    12. HRBÁČEK, Jiří. MYIMLE SYSTÉM PŘI VÝUCE ELEKTRONIKY, ELEKTROTECHNIKY A DIGITÁLNÍ TECHNIKY (MYIMLE SYSTEM FOR TEACHING ELECTRONICS, ELECTRICAL AND DIGITAL TECHNOLOGY). In Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania Zborník príspevkov. první. Zvolen: Katedra techniky a technológií, FPV, UMB v Bánskej Bystrici, 2010, p. 200-204. ISBN 978-80-557-0071-7.
    13. HRBÁČEK, Jiří. Na co Moodle sám nestačí (What Moodle itself is not enough). In Sborník absatraktů mezinárodní konference MoodleMoot.cz 2010. 2010.
    14. HRBÁČEK, Jiří. Na co Moodle sám nestačí (What Moodle itself is not enough). In Sborník absatraktů mezinárodní konference MoodleMoot.cz 2010. první. Tribun EU s.r.o. , Brno: Vysoká škola báńská - technická univerzita Ostrava, 2010, 6 pp. ISBN 978-80-248-2242-6.
    15. HRBÁČEK, Jiří. NOVÉ TECHNOLOGIE VE VÝUCE (NEW TECHNOLOGIES IN EDUCATION). In Trendy ve vzdělávání. 2010.
    16. HRBÁČEK, Jiří. NOVÉ TECHNOLOGIE VE VÝUCE (NEW TECHNOLOGIES IN EDUCATION). In Trendy ve vzdělávání. Olomouc: Pedagogická fakulta UP, 2010, p. 364-367. ISBN 978-80-87224-09-0.
    17. HRBÁČEK, Jiří. Nové technologie ve výuce nejen odborných technických předmětů (New technologies not only in teaching of technical subjects). In Nové technologie ve výuce 2010. 2010.
    18. HRBÁČEK, Jiří. Nové technologie ve výuce nejen odborných technických předmětů (New technologies not only in teaching of technical subjects). In Nové technologie ve výuce 2010. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 5 pp. ISBN 978-80-210-5333-5.
    19. DOSEDLA, Martin. Nové technologie ve výuce 2010. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 30 pp. ISBN 978-80-210-5333-5.
    20. DOSEDLA, Martin, Jiří HRBÁČEK and Michal KUNEŠ. Portál studijních a výukových opor KTEIV. 2010.
    21. ZELA, Ondřej and Jiří HRBÁČEK. Postup a problematika při určování druhu dřeviny (The procedure and problems in determining tree species). In Nové technologie ve výuce 2010. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 3 pp. ISBN 978-80-210-5333-5.
    22. KUČERA, Martin and Jiří HRBÁČEK. Praktická robotika na ZŠ (Practical robotics at upper primary school). In Nové technologie ve výuce 2010. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2010, 3 pp. ISBN 978-80-210-5333-5.
    23. HRBÁČEK, Jiří. Užitečné nástroje pro tvorbu distančních výukových opor. 2010.
    24. HRBÁČEK, Jiří. Využití MyIMLE při výuce digitální techniky (Use MyIMLE in teaching digital technology). In Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. 2010.
    25. HRBÁČEK, Jiří. Využití MyIMLE při výuce digitální techniky (Use MyIMLE in teaching digital technology). Media4u Magazine. Hradec Králové, 2010, X1/2010, No 1, p. 69-71, 179 pp. ISSN 1214-9187.
    26. HRBÁČEK, Jiří. Využití MyIMLE při výuce digitální techniky (Use MyIMLE in teaching digital technology). In Modernizace vysokoškolské výuky technických předmětů. první. Hradec Králové: Gaudeamus, 2010, p. 69-71. ISBN 978-80-7435-014-6.
    27. HRBÁČEK, Jiří. Význam subjektivního hodnocení kvality výuky, práce učitele a úrovně studijních opor. 2010.

    2009

    1. HRBÁČEK, Jiří. Cyklus přednášek na téma: Tvorba inteligentmí grafiky, Základy programování a 3D programování (cycle of lectures on the topic: "Creating an intelligent graphics", "Programming" and "3D programming.). In Přednášky pro studenty a zaměstanance FEI STU Bratislava v rámci Centra excelentnosti „CENAMOST“. 2009.
    2. KUČERA, Martin, Robin HORÁK, Michal KUNEŠ and Jiří HRBÁČEK. Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů (The efficiency of using study supports, which were created by students within the framework of various projects). In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 pp. ISBN 978-80-210-5092-1.
    3. HORÁK, Robin and Jiří HRBÁČEK. Efektivita využití studijních opor vytvořených studenty v rámci výukových projektů při výuce na základní škole (The efficiency of using study supports, which were created by students within the framework of various projects, at basic schools). In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 pp. ISBN 978-80-210-5092-1.
    4. HRBÁČEK, Jiří. Interactive Flash animations cooperating with real systems. In 10th internation conferece Virtual university Bratislava. Bratislava: STU Bratislava, 2009, 2 pp. ISBN 978-80-89316-10-6.
    5. HRBÁČEK, Jiří. Interactive Flash animations cooperating with real systems. In 10th internation conferece Virtual university Bratislava. 2009.
    6. HRBÁČEK, Jiří. INTERACTIVE LEARNING SYSTEM MyIMLE. In ICETA 2009- 7th international conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. Košice: Technical University of Kosice, Slovakia, 2009, 2 pp. ISBN 978-80-8086-128-5.
    7. HRBÁČEK, Jiří. INTERACTIVE LEARNING SYSTEM MyIMLE. In ICETA 2009- 7th international conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. 2009.
    8. KUČERA, Martin and Jiří HRBÁČEK. Možnosti propojení Flash animací s měřícími systémy pro podporu výuky (Possibilities of connecting Adobe Flash with measurement systems supporting education). In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 pp. ISBN 978-80-210-5092-1.
    9. HRBÁČEK, Jiří. Načítání dat ze souborů umístěných na serveru (Loading data from files on the server). 2009.
    10. HRBÁČEK, Jiří. Náš nový interaktivní výukový systém MyIMLE (Our new interractive learning system MyIMLE). In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 pp. ISBN 978-80-210-5092-1.
    11. HRBÁČEK, Jiří. Náš nový interaktivní výukový systém MyIMLE (Our new interractive learning system MyIMLE). In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. 2009.
    12. KUČERA, Martin and Jiří HRBÁČEK. THE BASIC WAY OF REALIZATION OF THE MEASUREMENT SYSTEM COOPERATING WITH PC INTEGRATED TO STUDY SUPPORTS USING FLASH ANIMATIONS. In Multimedia in Physics Teaching and Learning. Udine: University of Udine, 2009, 3 pp. ISBN 2-914771-61-4.
    13. KUČERA, Martin and Jiří HRBÁČEK. THE POSSIBILITIES OF USING A COUNTER CO-OPERATING WITH PC AND ITS CONTROLLING FROM A FLASH ANIMATION. In ICETA 2009- 7th international conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. Košice: Technical University of Kosice, Slovakia, 2009, 2 pp. ISBN 978-80-8086-128-5.
    14. HRBÁČEK, Jiří. USE OF ADOBE FLASH FOR THE CONTROL OF SYSTEMS CONNECTED TO THE PC. In Multimedia in Physics Teaching and Learning. Udine: University of Udine, 2009, 3 pp. ISBN 2-914771-61-4.
    15. STOJANOVÁ, Alena and Jiří HRBÁČEK. Using MyIMLE in education. In 10th internation conferece Virtual university Bratislava. Bratislava: STU Bratislava, 2009, 2 pp. ISBN 978-80-89316-10-6.
    16. HRBÁČEK, Jiří. USING MYIMLE SYSTEM FOR INTERACTIVE WHITEBOARD IN EDUCATION. In Information and Communication Technology in Natural Science Education - 2009. SIAULIAI: FACULTY OF EDUCATION, SIAULIAI UNIVERSITY, LITHUANIA, 2009, 2 pp. ISSN 1822-7864.
    17. HRBÁČEK, Jiří. USING MYIMLE SYSTEM FOR INTERACTIVE WHITEBOARD IN EDUCATION. In Information and Communication Technology in Natural Science Education - 2009. 2009.
    18. HRBÁČEK, Jiří. VUŽITÍ FLASH ANIMACÍ PŘI VÝUCE TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ (USE FLASH ANIMATIONS TO TEACH TECHNOLOGICAL SUBJECTS). In Strategie technického vzdělávání v reflexi doby. 2009.
    19. HRBÁČEK, Jiří. VYUŽITÍ FLASH ANIMACÍ PŘI VÝUCE TECHNICKÝCH PŘEDMĚTŮ (USE FLASH ANIMATIONS TO TEACH TECHNOLOGICAL SUBJECTS). In Strategie technického vzdělávání v reflexi doby. Ústí nad Labem: Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2009, 2 pp. ISBN 978-80-7414-126-3.
    20. HRBÁČEK, Jiří. VYUŽITÍ OBJEKTŮ S VLASTNÍ INTELIGENCÍ PRO TVORBU VÝUKOVÝCH SIMULACÍ VE FLASH (USE OF OBJECTS WITH OWN INTELLIGENCE FOR BUILDING EDUCATIONAL SIMULATIONS IN FLASHI). In Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania - Zborník príspevkov - 24. mezinárodná vedecko - odborna konferencia. 1st ed. Banská Bystrica: Katedra techniky a technológií, Fakulta prírodných vied UMB, Banská Bystrica, 2009, p. 85-89, 2 pp. ISBN 978-80-8083-721-1.
    21. HRBÁČEK, Jiří. VYUŽITÍ OBJEKTŮ S VLASTNÍ INTELIGENCÍ PRO TVORBU VÝUKOVÝCH SIMULACÍ VE FLASH (USE OF OBJECTS WITH OWN INTELLIGENCE FOR BUILDING EDUCATIONAL SIMULATIONS IN FLASHI). In Technické vzdelávanie ako súčasť všeobecného vzdelávania - Zborník príspevkov - 24. mezinárodná vedecko - odborna konferencia. 2009.
    22. HRBÁČEK, Jiří. Využití technologie DiV při výuce IT (Use of Distance Learning Technology in IT Education). In Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – se sociálním znevýhodněním. 1st ed. Brno: Univerzita Karlova v Praze, 2009, 3 pp. ISBN 978-80-7315-188-1.
    23. HORÁK, Robin and Jiří HRBÁČEK. Využití technologií Adobe Flash, PHP a XML pro tvorbu online-výukových programů (Using technologies of Adobe Flash, PHP and XML for creating online learning programs). In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 pp. ISBN 978-80-210-5092-1.
    24. KUČERA, Martin and Jiří HRBÁČEK. Základní způsob realizace měřícího systému spolupracujícího s PC integrovaného pomocí Flash animace do výukových opor (The basic way of realization of the measurement system cooperating with PC integrated to study supports using Flash animations). In Nové technologie ve výuce - 3. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 2 pp. ISBN 978-80-210-5092-1.
    25. HRBÁČEK, Jiří. ZÁKLADNÍ ZPŮSOB TVORBY VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ VE FLASH (BASIC METHOD OF CREATION TEACHING MATERIALS IN A FLASH). In ALTERNATIVNÍ METODY VÝUKY 2009. 1st ed. Hradec Králové: Univerzita Karlova v Praze, 2009, 2 pp. ISBN 978-80-7041-515-3.
    26. HRBÁČEK, Jiří. ZÁKLADNÍ ZPŮSOB TVORBY VÝUKOVÝCH MATERIÁLŮ VE FLASH (BASIC METHOD OF CREATION TEACHING MATERIALS IN A FLASH). In ALTERNATIVNÍ METODY VÝUKY 2009. 2009.

    2008

    1. HRBÁČEK, Jiří. AKTUALIZACE OBSAHU VÝUKY INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ (REVIEW OF THE TEACHING OF INFORMATION TECHNOLOGY). In Moderní technologie ve výuce - 2. ročník Sborník abstraktů a elektronických verzí příspěvků. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 4 pp. ISBN 978-80-7392-091-3.
    2. HRBÁČEK, Jiří. E-LEARNING FLASH APLICATIONS AND THEIR COMMUNICATION WITH SURROUNDING. In ICETA 2008- 6th international conference on Emerging e-learning Technologies and Applications. Košice: Technical University of Kosice, Slovakia, 2008, p. 157-161. ISBN 978-80-8086-089-9.
    3. HRBÁČEK, Jiří. FLASH SIMULACE PRO PODPORU VÝUKY (FLASH SIMULSIMULATION SUPPORT FOR TRAINING). In Pedagogický software 2008. České Budějovice: Scientific Pedagogical Publishing, 2008, p. 197-199, 516 pp. ISBN 80-85645-59-9.
    4. HRBÁČEK, Jiří. MOŽNOSTI KOMUNIKACE FLASH ANIMACÍ S OKOLÍM (POSSIBILITY OF COMMUNICATION flash animation with the surroundings). In Sborník příspěvků z konference a soutěže eLearning 2008. Hradec králové: Nakladatelství Gaudeamus, Univerzita Hradec Králové, 2008, p. 210-215. ISBN 978-80-7041-143-8.
    5. HRBÁČEK, Jiří. NÁSTROJE PRO TVORBU INTERAKTIVNÍCH STUDIJNÍCH OPOR (TOOLS FOR BUILDING INTERACTIVE STUDY SUPPORTS). In Distanční vzdělávání v Čerské republice - současnost a budoucnost, V. národní konference, Sborník anotací a příspěvků. Ústí n.L.: CSVS-NCDV Praha a PedF UJEP Ústí n.L., 2008, p. 17 - 21, 4 pp. ISBN 978-80-86302-43-0.
    6. HRBÁČEK, Jiří. Použití třídy Transition Manager (Use class Transition Manager). 2008.
    7. HRBÁČEK, Jiří and Jiří STRACH. Security policy of Flash Player and use of ASPX for sending of test results by e-mail. In 9th internation conferece Virtual university Bratislava. Bratislava: STU Bratislava, 2008, p. 214-217, 346 pp. ISBN 978-80-89316-10-6.
    8. HRBÁČEK, Jiří. Tvorba moderních multimediálních studijních opor (Creation of modern multimedia study materials). In XXVI mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. Brno: Univerzita obrany, Fakulta ekonomiky a managementu, 2008, p. 150-158, 780 pp. ISBN 978-80-7231-511-6.
    9. HRBÁČEK, Jiří. Vytváření multimediálních výukových opor (The creation of multimedia teaching materials). 2008.
    10. HRBÁČEK, Jiří. ZPŮSOBY TVORBY FLASH ANIMACÍ PRO STUDIJNÍ OPORY (METHODS OF BUILDING FLASH ANIMATIONS FOR STUDY SUPPORTS). In Alternativní metody výuky 2008 sborník příspěvků. první. Hradec Králové: GAUDEAMUS, Univerzita Hradec Králové, 2008, p. 212-218, 380 pp. ISBN 978-80-7041-454-5.
    11. HRBÁČEK, Jiří. 2. ročník konference Moderní technologie ve výuce (2nd conference Modern technology in education). 2008.

    2007

    1. HRBÁČEK, Jiří. FLASH IN TEACHING. In ICETA 2007- 5th international conference on Emerging e-learning Technologies "e-learning in praxis"- conference proceedings. Košice: Technical University of Kosice, Slovakia, 2007, p. 90-93. ISBN 978-80-8086-061-5.
    2. HRBÁČEK, Jiří. Flash 1 - tvorba inteligentní grafiky - multimediální učebnice (Flash 1 - production inteligent graphic - multimedial schoolbook). Brno: MSD, spol. s.r.o Brno, 2007, 89 pp. První. ISBN 978-80-7392-000-5.
    3. HRBÁČEK, Jiří. Flash2, Základy programování v AS2-multimediální učebnice (Flash2, Basic programming in AS2 - multimedial textbook). první. Brno: MSD, spol. s.r.o. Brno, 2007, 74 pp. první. ISBN 978-80-7392-001-2.
    4. HRBÁČEK, Jiří. Jak jednoduše na multimediální výukové opory (How to a multimedia educational supports simply). In Moderní technologie ve výuce. Brno: MSD s.r.o. Brno, Skorkovského 70a, 2007, p. 81-83. ISBN 978-80-7392-003-6.
    5. HRBÁČEK, Jiří. Moderní technologie ve výuce (Modern technologies in education). Překlad anotací J. Slabý. 2007.
    6. HRBÁČEK, Jiří. Moderní učebnice programování jednočipových mikrokontrolérů PIC 2 (Modern schoolbook of programming one chip microcontrollers PIC 2). 2007th ed. Praha: BEN technická literatura, 2007, 141 pp. 1. vydání. ISBN 80-7300-137-3.
    7. HRBÁČEK, Jiří. Moderní učebnice programování PIC 2. díl (Modern textbooks programming PIC 2). první. Praha: Nakladatelství BEN technická literatura, 2007, 95 pp. První vydání 1. ISBN 978-80-7300-137-7.
    8. HRBÁČEK, Jiří. POUŽITÍ FLASHE VE VÝUKOVÝCH APLIKACÍCH (USE FLASH IN APPLICATIONS FOR EDUCATION). In XX. DIDMATTECH 2007. Olomouc: Univerzita Palackého, Olomouc, 2007, p. 455-457. ISBN 80-7220-296-0.
    9. HRBÁČEK, Jiří. Využití Flash animací ve studijních oporách (Use Flash animations in learning materials). In Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Sekce 167. Ostrava: VŠB - TU Ostrava, 2007, p. 66-71. ISBN 978-80-248-1570-1.

    2006

    1. HRBÁČEK, Jiří and Helena ZLÁMALOVÁ. Role of Pedagogues in the Alternative Forms of Education. In 7th International conference Virtual University. Bratislava: STU Bratislava, TU košice, University St. Polen, European Association of Telematics Applications, Slovenská e-akadémia,n. o., 2006, p. 188-192, 274 pp. ISBN 80-227-2542-0.
    2. HRBÁČEK, Jiří. Testování kvality výukových opor a vlivu činnosti tutora (Testing quality education supports and influence tutors activity). In Distanční vzdělávání v České republice - současnost a budoucnost, IV. národní konference. první. Ediční středisko VŠB-Tech. univ. Ostrava: CSVŠ-NCDiV, U lužického semnináře 13, 118 00 Praha 1, 2006, p. 138-737. ISBN 80-86302-36-9.
    3. HRBÁČEK, Jiří. Využití Macromedia Studio 8 pro podporu výuky (Use Macromedia Studio 8 for support teaching). In Pedagogický software 2006. České Budějovice: Scientific Pedagogical Publishing, 2006, p. 100-399. ISBN 80-85645-56-4.

    2005

    1. HRBÁČEK, Jiří. Moderná učebnica programovania mikrokontrolérov PIC (Modern textbooks programming PIC microcontrollers). 1. slovenské. Praha: BEN-technická literatura, 2005, 96 pp. První vydání 1. ISBN 80-7300-176-4.

    2004

    1. HRBÁČEK, Jiří. Moderní učebnice programování PIC (Modern textbooks programming PIC). první. Praha: Nakladatelství BEN technická literatura, 2004, 95 pp. První vydání 1. ISBN 80-7300-136-5.

    2002

    1. HRBÁČEK, Jiří. II. národní konference - Distanční vzdělávání v České republice současnost a budoucnost-sborník příspěvků (II. nacional conference-Distance learning in Czech republic today and tomorrow-symposium anotations and stories). In II. národní konference - Distanční vzdělávání v České republice současnost a budoucnost-sborník příspěvků. Praha: Centrum pro studium vysokého školství-NCDV,Fakulta managementu VŠE v Praze, Jarošovská 1117/II, Jindřichův Hradec, 2002. ISBN 80-86302-28-8.
    2. HRBÁČEK, Jiří. Základy práce s PC Windows 95, Windows 98 a Windows ME (Basics of PC-OS Windows 95 Windows 98, and Windows ME). Brno: MSD, spol. s r. o., 2002, 119 pp. vydání 1. ISBN 80-238-8490-5.

    2000

    1. HRBÁČEK, Jiří. Komunikace mikrokontroléru s okolím 2 (Microcontroller comunication with surround 2). 1st ed. Praha: BEN technická literatura, 2000, 151 pp. kód knihy 120983. ISBN 80-86056-73-2.

    1999

    1. HRBÁČEK, Jiří. Jednočipové mikrokontroléry ve výuce, zábavě i v seriozních aplikacích (Microcontrollers in education, relaxation and serious applications). In XVII. MEZINÁRODNÍ KOLOKVIUM o řízení osvojovacího procesu (sborník příspěvků) I. Sborník vydala VVŠ PV Vyškov. Vyškov: VVŠ PV Vyškov, 1999, p. 68-71. ISBN 80-7231-035-6.
    2. HRBÁČEK, Jiří. Komunikace mikrokontroléru s okolím 1 (Microcontroller comunication with surround 1). Praha: BEN technická literatura, 1999, 159 pp. kód knihy 120921. ISBN 80-86056-42-2.
    3. HRBÁČEK, Jiří. Využití počítače a internetu při dalším vzdělávání pedagogických pracovníků distanční formou (The use of computers and Internet in further distance education of teachers). In Distanční vzdělávání v České republice - současnost a budoucnost. Praha: NCDV Centrum pro studium vysokého školství, 1999, p. 27-34. ISBN 80-86302-15-6.

    1998

    1. FRANCŮ, Marie, Jiří HRBÁČEK and Adam ŠVEC. Informační technologie. 1 (Information technologie 1). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 1998, 73 pp. ISBN 80-210-1765-1.
    2. HRBÁČEK, Jiří, Helena ZLÁMALOVÁ, Jan ČIPERA, Jana KHONOVÁ, Jiří PATOČKA, Bedřích ZAPLETAL and Ivana SLÁDKOVÁ. Koncepce dalšího vzdělávání učitelů s využitím distanční vzdělávací technologie (Coception of teachers pregraduate study with using of distance education technologie). MŠMT, 1998.

    1997

    1. HRBÁČEK, Jiří. Programování mikrokontrolérů PIC 16CXX (Progamming of microcontrollers PIC 16CXX). Praha: BEN - technická literatura, 1997, 111 pp. kód knihy 180036. ISBN 80-86056-16-3.

    1996

    1. HRBÁČEK, Jiří. Mikrořadiče PIC16CXX a vývojový KIT PICSTART (Micro-controll units PIC16CXX and developing KIT PICSTAR). Praha: BET- Technická literatura, 1996, 142 pp. kód knihy 180029. ISBN 80-901984-0-6.
Display details
Displayed: 27/7/2024 14:33