-
DOHNALOVÁ, Šárka. All included - Learning Through Play. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2471497/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka; Markéta KYSELOVÁ a Kristýna DOHNALOVÁ. Arranged marriage. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2471517/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Digital Tools for Special Needs and Diversity: Practical Apps. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2462203/cs
-
MACKŮ, Eliška; Ilona BYTEŠNÍKOVÁ; Šárka DOHNALOVÁ; Radka FLORIANOVÁ; Zuzana HLAVIČKOVÁ; Karolína PODOLSKÁ a Mieke KOOI-VAN ES. Doporučené postupy: Terapeutické intervence poruch polykání a řeči u dětí s vrozenou myopatií, Duchennovou svalovou dystrofií, myotonickou dystrofií 1. typu a spinální muskulární atrofií 2. typu. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2443997/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Let´s Play with English. In Konference In Harmony with Teaching. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2368060/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Structured Storytelling. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2368077/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. The Psychology of Great Teaching: (Almost) Everything Teachers Ought to Know. the Pilgrims Teacher Trainer Journal. Pilgrims.co.uk, 2023, roč. 2023, vol 36 No. 4 Summer 2023, s. 15-16.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2368038/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Pre-literacy and Initial literacy in ELT. In YLTSIG Minicourse Developing children's initial literacy in early years and lower-primary ELT. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1795599/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Structured Drama Online. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1774648/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Synchronous/Asynchronous Learning apps. In IP&SENSIG and LTSIG joint conference: Inclusion through technology. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1774649/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Teaching Structured Drama through ZOOM. In Drama Days 2021. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1790936/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Using technology online. In Pilgrims cafe online. 2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1741396/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Drama in Education Days 2020. 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1670779/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. ONLINE SCENARIO FORUM ONLINE RESEARCH COLLOQUIUM. 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1664576/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Open Space on "Teaching DiE Online" / DP Online Unterrichten (bilingual D/E). 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1670780/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Pilgrims cafe - didactic swap shop. 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1707977/cs
-
DOBROVOLNÁ, Alena; Světlana HANUŠOVÁ; Irena HŮLKOVÁ; Jana CHOCHOLATÁ; Ondřej KRAHULEC; Zuzana KRŠKOVÁ; Gabriela OAKLANDOVÁ; Ailsa Marion RANDALL; Filip PULTAR; Pavel SMRČIAK; Šárka DOHNALOVÁ; Jaroslav SUCHÝ a Jiří ŠALAMOUN. Q2Q English. 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1743236/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Canterbury Pilgrims. In ELT FORUM. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1550156/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Drama in ELT. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1610996/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka a Eva GOKSEL. In the Footsteps of Felix & Regula: Exploring a Swiss Myth. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1550158/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka a Tomáš ANDRÁŠIK. Pair teaching - create an immersive experience. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1550157/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Drama for professional development. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1441057/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. DRAMA IN ELT. In Týden CJV. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1404564/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Drama in FLT. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1491999/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. English Language through Play in Pre-school Facilities. In Konference OMEP k 70. výročí založení organizace. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1491998/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Helping SEN children through drama and multisensory approaches. In ETAS Professional Development Day 2018. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1441036/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Multiple Intelligences. In 23rd PARK Conference. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1492076/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Structured drama for language learning. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1441037/cs
-
HANUŠOVÁ, Světlana; Martin ADAM; Naděžda VOJTKOVÁ; Šárka DOHNALOVÁ; Lucie PODROUŽKOVÁ; Alena DOBROVOLNÁ; Pavla BUCHTOVÁ; Tamara VÁŇOVÁ; Katarína LEXOVÁ; Gabriela OAKLANDOVÁ; Ailsa Marion RANDALL; Martin NĚMEC; Radek VOGEL; Jana ZERZOVÁ; Jana CHOCHOLATÁ; Sonia HOMOLKA a Michael GEORGE. ELT Signposts 2017. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1408576/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Introduction - Drama in Education for English Language Teaching. In školení pedagogů CJV MU. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1404563/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. 36th Annual International TESOL FRANCE Colloquium. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1397332/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. A girl sold to be married into a foreign country. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1367782/cs
-
SYSLOVÁ, Zora a Šárka DOHNALOVÁ. Inclusion in Pre-school Education: Policy and Practice. In Good start: Supporting Social and Emotional Competences of Pre-School Children. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1347656/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Knowing the map – teaching and learning something you are not good at. In 23rd International IATEFL Conference Slovenia. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1367783/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Language as the tool of the tools for including everyone in the classroom. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1367781/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka a Tomáš ANDRÁŠIK. Shakespeare in the classroom. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1367780/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Shakespeare in the ELT classroom. In 18th P.A.R.K. Conference. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1367784/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka a Lucie PODROUŽKOVÁ. Shakespeare in the Language Classroom. In SKA 2016 2nd Annual Interational SKA ELT Conference. 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1347750/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Drama as a multisensory approach to include SEN learners in an EFL classroom. Online. In Povrivčáková Silvia. Teaching Foreign Languages to Learners with Special Educational Needs. elektronické. Nitra: Constantine the Philosopher Unive: Nitra: Constantine the Philosopher University, 2015, s. 101-110. Pokrivčáková, S. et al. (2015). Teaching Foreign Languages to Learners with Special Educational Needs: e-textbook for foreign language teachers. Nitra. ISBN 978-80-558-0941-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.17846/SEN.2015.101-110.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1334830/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Dys - a problem or personal enrichment? In Konference Shades of ELT, Uherské Hradiště. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1334832/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Dys - a problem or personal enrichment? In Konference Inspiration Day 1. 4. 2015 Jihlava. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1334809/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. EFL Methodology for Very Young Learners (4-9). In Pilgrims Teacher Training College, Canterbury, Kent, UK. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/966805/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Inclusive teaching for all. In Konference Inspiration Day 1. 4. 2015 Jihlava. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1334811/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Language and beyond. In Oxford Professional Development Day for Secondary Teachers. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1334823/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Multisenzoriální drama. In Konference TedEX Kroměříž. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1334816/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Text and Drama - Acting our way through literature. In 1st INTERNATIONAL SKA ELT CONFERENCE. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1334813/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Early Foreign Language Learning: Yes or No. In JAZYKY PRO NEJMENŠÍ: MŠMT, Karmelitská 7, Praha 1 – Malá Strana. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1227654/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Festivadlo. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1227655/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Inclusive teaching for all. In konference NIDV Zlín: Motivační setkání vyučujících cizích jazyků – angličtina – XV. ročník. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1227653/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. TEXT AND DRAMA - ACTING OUR WAY THROUGH LITERATURE. In The P.A.R.K. Conference. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1227652/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Angličtina všemi smysly. In It´s English Time - Konference pro vedoucí pracovníky a učitele angličtiny mateřských škol. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1086788/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Intenzivní metodický kurz didaktiky výuky cizích jazyků u předškolních dětí. In Intenzivní metodický kurz didaktiky výuky cizích jazyků u předškolních dětí Sepetná. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1086782/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Multisensoriální drama jako vhodná intervence u dyslektických žáků. In Konference Humanistic Language Teaching, Nitra. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1086770/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Multisensoriální přístup jako vhodná intervence u dyslektických žáků. In Daltonská konference, Galanta. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1086748/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Písničky, říkanky a popěvky. In Seminář metodiky výuky cizího jazyka u předškolních dětí. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1086785/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Primary Methodology. In Teacher Training College, University of Kent, Canterbury. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1086776/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Primary Methodology. In Teacher Training College, University of Kent, Canterbury. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1086774/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. První krůčky s angličtinou. In Seminář metodiky výuky cizího jazyka u předškolních dětí. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1086783/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Příběhy. In Seminář metodiky výuky cizího jazyka u předškolních dětí. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1086786/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Raná výuka cizích jazyků. In Konference Mozaika pro učitelky MŠ. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1086767/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. CLIL - Integrated Teaching of English and History. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/966809/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. EFL Methodology course for Very Young Learners and Young Learners. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/966807/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Kindergarten methodology course. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/966815/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Reading fluency via structured drama approach. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/966818/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Sherlock Holmes as a structured drama. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/966819/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Storytelling with felt puppets. In ELT Signposts. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/966823/cs
-
CHOCHOLATÁ, Jana a Šárka DOHNALOVÁ. Teacher training for Primary Teachers. 2011.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/970696/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Kindergarten Methodology. In Teacher Training College, University of Kent, Canterbury. 2010.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/915206/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Metoda CLIL - Francouzský jazyk: Obsahově a jazykově integrované vyučování na 2. stupni ZŠ a nižším stupni víceletých gymnázií. In Metoda CLIL: Obsahově a jazykově integrované vyučování na 2. stupni ZŠ a nižším stupni víceletých gymnázií, číslo akreditace semináře: 10 161/2010-25-236. 2010.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/915209/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Primary Methodology. In Teacher Training College, University of Kent, Canterbury. 2010.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/915207/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Project teaching in English in Primary School. In Mezinárodní daltonská konference na ZŠ HUsova. 2010.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/915205/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. SV4BP_2AB1 English for Social Education. 2010.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/916873/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Kindergarten Methodology. In Kindergarten Methodology, Teacher Training College, University of Kent, Canterbury. 2009.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/864791/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. NLP - Storytelling techniques for communication and presentation skills. 2009.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/864755/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Storytelling - Josef Čapek for CLIL puproses. In LEEDS - Bewerrely Community School - Introducing Czech Culture. 2009.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/864812/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Storytelling - Shakespeare in a foreign language classroom. 2009.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/864776/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Storytelling and TPR in foreign language acquisition in VYL. 2009.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/864782/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Storytelling in foreign language acquisition. 2009.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/864787/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Storytelling in language Acquisition. In 9. Mezinárodní konference asociace učitelů angličtiny v Českém Těšíně. 2009.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/864822/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Take What You Have Got and Fly with It. 2009.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/864758/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. AJ_DTVJ _Dramatické techniky ve výuce cizích jazyků. 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/820056/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Bakalářský studijní program. 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/820059/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Kindergarten Methodology. 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/820065/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Konference s mezinárodní účastí. 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/820064/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Methodology and project teaching of English in kindergarten. Pilgrims Teacher Training College at the University of Kent, Canterbury, 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/820068/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Praktický jazyk pro NŠ - 4. semestr. 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/820055/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Přístupy k vzdělávání žáků se specifickými poruchami učení na ZŠ, PedF MU – dramatická výchova jako prostředek k výuce cizích jazyků. 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/820070/cs
-
DOHNALOVÁ, Šárka. Storytelling – using magic in the classroom. 2008.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/820069/cs
2024
2023
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2012
2011
2010
2009
2008
Zobrazeno: 16. 7. 2025 06:22