PdF NSPZP1k Speciální pedagogika (Specializace 1 - logopedie a surdopedie)
Název anglicky: Special Education (Specialization 1 - Speech and Hearing Impairments)
navazující kombinovaný se specializací, vyučovací jazyk: čeština
Zahrnut v programu: PdF N-SPZP Speciální pedagogika
navazující kombinovaný se specializací, vyučovací jazyk: čeština
Zahrnut v programu: PdF N-SPZP Speciální pedagogika
1. semestr
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Profilace | Povinnost |
PdF:JVp017 | Angličtina pro speciální pedagogy - C | z | 3 | - | P |
PdF:SP2000 | Strategie podpory matematické gramotnosti | zk | 3 | P | P |
PdF:SP2003 | Obor: Specifické poruchy učení | zk | 6 | P | PV |
PdF:SP2009 | Patopsychologie 2 | k | 3 | P | PV |
PdF:SP2110 | Balbutologie | k | 3 | P | P |
PdF:SP2173 | Komunikace osob se sluchovým postižením 1 | z | 2 | P | P |
PdF:SZ6039 | Pedagogická psychologie | zk | 4 | - | P |
24 kreditů |
2. semestr
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Profilace | Povinnost |
PdF:JVp018 | Angličtina pro speciální pedagogy - D | zk | 4 | - | P |
PdF:SP2001 | Strategie podpory funkční gramotnosti | zk | 4 | Z | P |
PdF:SP2007 | Metodologie speciálně pedagogického výzkumu 2 | zk | 3 | Z | P |
PdF:SP2008 | Jednopřípadové výzkumné strategie v praxi | k | 6 | Z | P |
PdF:SP2111 | Logopedie a surdopedie 1 – NKS | zk | 4 | P | PV |
PdF:SP2171 | Logopedie a surdopedie 1 - sluchové postižení | zk | 4 | P | PV |
PdF:SP2174 | Komunikace osob se sluchovým postižením 2 | z | 2 | P | P |
PdF:SP2175 | Specializace: Poradenství, diagnostika a intervence jedinců se sluchovým postižením s podporou českého znakového jazyka 1 | zk | 4 | P | PV |
PdF:SP2181 | Odborná praxe souvislá 1 – LS | z | 4 | P | P |
PdF:SP2981 | Reflektivní seminář 1 | z | 3 | - | P |
PdF:SP2999 | Internacionalizace oboru Speciální pedagogika | z | - | - | P |
PdF:SP_DPp | Diplomová práce - Projekt | z | 4 | P | P |
PdF:SZ6042 | Školní pedagogika | zk | 2 | - | P |
44 kreditů |
3. semestr
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Profilace | Povinnost |
PdF:SP2002 | Strategie podpory v učení a práce s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na ZŠ | k | 4 | Z | P |
PdF:SP2112 | Logopedie a surdopedie 2 - NKS | zk | 4 | P | PV |
PdF:SP2114 | Intervenční postupy – simulace u jedinců s narušenou komunikační schopností | k | 3 | P | P |
PdF:SP2170 | Intervenční postupy - simulace u jedinců se sluchovým postižením | k | 3 | P | P |
PdF:SP2172 | Logopedie a surdopedie 2 - sluchové postižení | zk | 4 | P | PV |
PdF:SP2176 | Specializace: Poradenství, diagnostika a intervence jedinců se sluchovým postižením s podporou českého znakového jazyka 2 | zk | 4 | P | PV |
PdF:SP2182 | Odborná praxe souvislá 2 – LS | z | 4 | P | P |
PdF:SP2982 | Reflektivní seminář 2 | z | 3 | - | P |
PdF:SP_DP | Diplomová práce | z | 4 | P | P |
33 kreditů |
4. semestr
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Profilace | Povinnost |
PdF:SP2004 | Inkluzivní didaktika | k | 2 | Z | P |
PdF:SP2005 | Diagnostické domény | k | 4 | P | PV |
PdF:SP2006 | Podpůrná opatření | k | 3 | P | P |
PdF:SP2113 | Získané neurogenní poruchy komunikace | k | 3 | P | P |
PdF:SP2183 | Odborná praxe souvislá 3 – LS | z | 4 | P | P |
PdF:SP2983 | Reflektivní seminář 3 | z | 3 | - | P |
PdF:SP_DPd | Diplomová práce - Dokončení | z | 8 | P | P |
27 kreditů |