Masaryk University

Publication Records

česky | in English

Filter publications

    2023

    1. STUCHLÍKOVÁ, Iva, Tomáš JANÍK, Lukáš ROKOS, Eva MINAŘÍKOVÁ, Libuše SAMKOVÁ, Petr NAJVAR, Alena HOŠPESOVÁ and Marcela JANÍKOVÁ. Hyperspace pro formativní hodnocení a badatelsky orientovanou výuku: Koncepce – vývoj – aplikace (Hyperspace for formative assessment and inquiry-based teaching: Design – development – application). Pedagogicka orientace. Brno: Česká pedagogická společnost, 2023, vol. 33, No 2, p. 185-213. ISSN 1211-4669. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2023-2-185.
    2. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Miroslav JANÍK and Zuzana JUŘÍKOVÁ. Simultaneity and classroom videos: What do pre-service and in-service teachers pay attention to when observing a two-angle classroom video? In International Study Association on Teachers and Teaching Conference. 2023.

    2022

    1. ROKOS, Lukáš, Jan SLAVÍK, Tomáš JANÍK, Eva MINAŘÍKOVÁ and Petr NAJVAR. Karvinské moře: kognitivní aktivizace prostřednictvím badatelské úlohy. In Tomáš Janík, Jan Slavík, Tereza Češková. Produktivní kultura vyučování a učení v didaktických kazuistikách. Brno: Masarykova univerzita, 2022, p. 341-358, 17 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 50. ISBN 978-80-280-0241-1.
    2. JANÍK, Tomáš, Jan SLAVÍK, Tereza ČEŠKOVÁ, Markéta BARTOŇOVÁ, Irena BUDÍNOVÁ, Věra FERDIÁNOVÁ, Lukáš FEŘT, Michaela HORNIAKOVÁ, Alena HOŠPESOVÁ, Jan HUSÁK, Martin JÁČ, Jiří KOHOUT, Petra KONEČNÁ, Dana KRIČFALUŠI, Markéta KUBERSKÁ, Pavel MASOPUST, Pavel MENTLÍK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Petr NAJVAR, Alena NOHAVOVÁ, Markéta PÍŠOVÁ, Lukáš ROKOS, Václav STACKE, Stanislav ŠTĚPÁNÍK, Kateřina TOMEŠKOVÁ, Tereza TOPOLOVSKÁ, Michal VAVROŠ and Matěj VRHEL. Produktivní kultura vyučování a učení v didaktických kazuistikách (Productive culture of teaching and learning in didactic case studies). Brno: Masarykova univerzita, 2022, 400 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. ISBN 978-80-280-0240-4. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0241-2022.
    3. JANÍK, Tomáš, Jan SLAVÍK, Tereza ČEŠKOVÁ, Markéta BARTOŇOVÁ, Irena BUDÍNOVÁ, Věra FERDIÁNOVÁ, Lukáš FEŘT, Michaela HORNIAKOVÁ, Alena HOŠPESOVÁ, Jan HUSÁK, Martin JÁČ, Jiří KOHOUT, Petra KONEČNÁ, Dana KRIČFALUŠI, Markéta KUBERSKÁ, Pavel MASOPUST, Pavel MENTLÍK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Petr NAJVAR, Alena NOHAVOVÁ, Markéta PÍŠOVÁ, Lukáš ROKOS, Václav STACKE, Stanislav ŠTĚPÁNÍK, Kateřina TOMEŠKOVÁ, Tereza TOPOLOVSKÁ, Michal VAVROŠ and Matěj VRHEL. Produktivní kultura vyučování a učení v didaktických kazuistikách (Productive culture of teaching and learning in didactic case studies). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2022. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 50. ISBN 978-80-280-0240-4.
    4. JANÍK, Tomáš, Jan SLAVÍK, Tereza ČEŠKOVÁ, Markéta BARTOŇOVÁ, Irena BUDÍNOVÁ, Věra FERDIÁNOVÁ, Lukáš FEŘT, Michaela HORNIAKOVÁ, Alena HOŠPESOVÁ, Jan HUSÁK, Martin JÁČ, Jiří KOHOUT, Petra KONEČNÁ, Dana KRIČFALUŠI, Markéta KUBERSKÁ, Pavel MASOPUST, Pavel MENTLÍK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Petr NAJVAR, Alena NOHAVOVÁ, Markéta PÍŠOVÁ, Lukáš ROKOS, Václav STACKE, Stanislav ŠTĚPÁNÍK, Kateřina TOMEŠKOVÁ, Tereza TOPOLOVSKÁ, Michal VAVROŠ and Matěj VRHEL. Produktivní kultura vyučování a učení v didaktických kazuistikách (Productive culture of teaching and learning in didactic case studies). Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 50. ISBN 978-80-280-0241-1. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0241-2022.
    5. JANÍK, Tomáš and Eva MINAŘÍKOVÁ. School in the Czech Republic: Three decades after the fall of communism. In Marius Harring, Carsten Rohlfs, Michaela Gläser-Zikuda. Handbuch Schulpädagogik. 2nd ed. Münster: Waxmann, 2022, p. 271-281. ohne Reihe. ISBN 978-3-8252-8796-2. Available from: https://dx.doi.org/10.36198/9783838587967.

    2021

    1. JANÍK, Miroslav, Eva MINAŘÍKOVÁ, Tomáš JANÍK and Zuzana JUŘÍKOVÁ. On the Language of Student Teachers’ Professional Vision: How Do Pre-Service EFL Teachers Comment on Classroom Videos of Pupil Engagement? Orbis Scholae. Praha: Karolinum, 2021, vol. 15, No 3, p. 43-60. ISSN 1802-4637. Available from: https://dx.doi.org/10.14712/23363177.2022.14.
    2. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Zuzana ŠMIDEKOVÁ, Miroslav JANÍK and Keneth Bo-Ingvar HOLMQVIST. Teachers' Professional Vision: Teachers' Gaze During the Act of Teaching and After the Event. Frontiers in Education. LAUSANNE: FRONTIERS MEDIA SA, 2021, vol. 6, SEP 3 2021, p. 1-18. ISSN 2504-284X. Available from: https://dx.doi.org/10.3389/feduc.2021.716579.

    2020

    1. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Stanislav JEŽEK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ and Miroslav JANÍK. Novice teachers in the Czech Republic and their drop-out intentions. European Journal of Education. Hoboken , NJ USA: John Wiley & Sons, 2020, vol. 55, No 2, p. 275- 291. ISSN 0141-8211. Available from: https://dx.doi.org/10.1111/ejed.12373.
    2. ŠMIDEKOVÁ, Zuzana, Miroslav JANÍK, Eva MINAŘÍKOVÁ and Keneth Bo-Ingvar HOLMQVIST. Teachers' gaze over space and time in a real-world classroom. Journal of Eye Movement Research. IFFWIL, Switzerland: INT GROUP EYE MOVEMENT RESEARCH, 2020, vol. 13, No 4, p. 1-20. ISSN 1995-8692. Available from: https://dx.doi.org/10.16910/jemr.13.4.1.

    2019

    1. MINAŘÍKOVÁ, Eva and Zuzana JUŘÍKOVÁ. Passes and fails in technology-based methods in educational research. In Pedagogická orientace. Brno, 2019, p. 399-493, 94 pp. ISSN 1805-9511.
    2. ŠMIDEKOVÁ, Zuzana, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK and Keneth Bo-Ingvar HOLMQVIST. Professional vision in and on action: Two sides of the same coin? In The 18th Biennial EARLI Conference. 2019.
    3. JANÍK, Tomáš and Eva MINAŘÍKOVÁ. School in the Czech Republic. In M. Harring, C. Rohlfs & M. Gläser-Zikuda (Eds.),. Handbuch Schulpädagogik. 1st ed. Münster: Waxmann, 2019, p. 261-270. UTB. ISBN 978-3-8252-8698-9.
    4. ŠMIDEKOVÁ, Zuzana, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK and Keneth Bo-Ingvar HOLMQVIST. Using eye-tracking to investigate differences in teachers’ professional vision IN action and ON action. In 20th European Conference on Eye Movements, ECEM 2019. 2019.
    5. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Michaela PÍŠOVÁ and Miroslav JANÍK. Videoclubs as a Form of Professional Development: The Research-based Benefits and the Experience-based Pitfalls. In Tomáš Janík, Inger Marie Dalehefte, Stefan Zehetmeier. Supporting Teachers: Improving Instruction. 1. vydání. Münster (DE): Waxmann, 2019, p. 153-170. ISBN 978-3-8309-4029-6.

    2018

    1. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ and Stanislav JEŽEK. Cena děkana (Dean's Award). Masarykova univerzita, 2018.
    2. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ and Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách (Do they want to stay or leave?). 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 322 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, č. 45. ISBN 978-80-210-8889-4.
    3. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ and Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách (Do they want to stay or leave?). 1. dotisk 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 322 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 45. ISBN 978-80-210-8889-4.
    4. JANÍK, Miroslav and Eva MINAŘÍKOVÁ. Investigating multilingual reality on schools in Brno (Czech Republic). In Conference in Multilingualism and Third Language Acquisition. 2018.
    5. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Zuzana ŠMIDEKOVÁ and Miroslav JANÍK. Jak učitelé a studenti učitelství monitorují práci ve dvojicích v hodinách angličtiny? Pohled eye-trackingu (How (student) teachers monitor pairwork in English lessons? Insights from eye-tracking). In Konference České asociace pedagogického výzkumu. 2018.
    6. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Zuzana ŠMIDEKOVÁ and Miroslav JANÍK. Monitoring pair work activities in English language teaching video sequences: What do student teachers pay attention to? In 6th Polish Eye Tracking Conference/Conference SIG 27. 2018.
    7. JANÍK, Miroslav, Eva MINAŘÍKOVÁ and Zuzana ŠMIDEKOVÁ. Profesní vidění studentů učitelství anglického jazyka perspektivou eye-trackingu: práce s celou třídou (Professional vision of pre-service English Teachers in Eye-Tracking Perspective: working with whole class). In Konference ČPdS: Profesní rozvoj pedagogických pracovníků a pracovníků ve školství. 2018.
    8. ŠMIDEKOVÁ, Zuzana, Eva MINAŘÍKOVÁ and Miroslav JANÍK. Using eye tracking to investigate student teachers’ monitoring of complex pair work in English as a foreign language lessons. In EARLI SIG 11 Conference 2018. 2018.
    9. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Zuzana ŠMIDEKOVÁ and Miroslav JANÍK. Using eye tracking to investigate student teachers’ monitoring of complex pair work in English as a foreign language lessons. In EARLI SIG 11 Conference 2018. 2018.

    2017

    1. JANÍK, Tomáš, Radka WILDOVÁ, Klára ULIČNÁ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Jana JAŠKOVÁ and Barbora ŠIMŮNKOVÁ. Adaptační období pro začínající učitele: zahraniční přístupy a návrhy řešení (Induction Period for Novice Teachers: International experience and implementation suggestions). Pedagogika. Univerzita Karlova, 2017, vol. 67, No 1, p. 4-26. ISSN 0031-3815. Available from: https://dx.doi.org/10.14712/23362189.2017.433.
    2. ŠVEC, Vlastimil, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, James LAWLEY, Radim ŠÍP, Eva MINAŘÍKOVÁ, Blanka PRAVDOVÁ, Barbora ŠIMŮNKOVÁ and Jan SLAVÍK. Becoming a teacher: The dance between tacit and explicit knowledge. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017. Pedagogika v teorii a praxi, sv. č. 4. ISBN 978-80-210-8605-0. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8605-2017.
    3. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Světlana HANUŠOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Tomáš KOHOUTEK and Klára ULIČNÁ. Career Change Intentions of Novice Teachers in the Czech Republic: The Role of Out-of-school Factors. In European Conference on Educational Research. 2017.
    4. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ and Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách (Do they want to stay or leave?). 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 326 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 45. ISBN 978-80-210-8889-4. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8922-2017.
    5. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ and Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách (Do they want to stay or leave?). Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 322 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, č. 45. ISBN 978-80-210-8922-8.
    6. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ and Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách (Do they want to stay or leave?). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 322 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, č. 45. ISBN 978-80-210-8889-4.
    7. MINAŘÍKOVÁ, Eva and Klára ULIČNÁ. Mimoškolní faktory ovlivňující rozhodnutí začínajících učitelů odejít z profese (Out-of-school factors influencing novice teachers‘ career intentions). 2017.
    8. HANUŠOVÁ, Světlana, Tomáš JANÍK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Miroslav JANÍK, Klára ULIČNÁ and Jan MAREŠ. Should I stay or should I go aneb Co drží začínající učitele v profesi? (Should I stay or should I go or What keeps beginning teachers in the profession?). In XXV. ročník konference ČAPV Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu. 2017.
    9. HANUŠOVÁ, Světlana, Tomáš JANÍK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Miroslav JANÍK, Klára ULIČNÁ and Jan MAREŠ. Should I stay or should I go aneb Co drží začínající učitele v profesi? (Should I stay or should I go or What keeps beginning teachers in the profession?). In XXV. ročník konference ČAPV Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu. 2017. ISBN 978-80-7435-688-9.
    10. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Zuzana ŠMIDEKOVÁ and Miroslav JANÍK. Teacher monitoring pair and group work in English as a foreign language lessons: insights from an eye-tracking study. In ECEM, 19th European Conference on Eye Movements. 2017.
    11. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Zuzana ŠMIDEKOVÁ and Miroslav JANÍK. Teacher monitoring pair and group work in English as a foreign language lessons: insights from an eye-tracking study. In ECEM, 19th European Conference on Eye Movements. 2017.
    12. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Zuzana ŠMIDEKOVÁ and Miroslav JANÍK. Teacher working in a whole class setting in English as a foreign language lessons: insights from an eye-tracking study. In ICET 2017 61st World Assembly. 2017.
    13. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Zuzana ŠMIDEKOVÁ, Miroslav JANÍK and Tomáš JANÍK. Využití eye-trackingu ve výzkumu učitele: Proč a jak (Using Eye-Tracking in Teacher Research: Why and How). In XXV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2017. ISBN 978-80-7435-688-9.
    14. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Zuzana ŠMIDEKOVÁ, Miroslav JANÍK and Tomáš JANÍK. Využití eye-trackingu ve výzkumu učitele: Proč a jak (Using Eye-Tracking in Teacher Research: Why and How). In XXV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2017.
    15. JANÍK, Miroslav, Světlana HANUŠOVÁ and Eva MINAŘÍKOVÁ. Warum verlassen Lehreranfänger ihre Schule oder ihren Beruf? (Why novice Teachers leave their school or profession?). In OEFEB Tagung 2017: Bildung leistungsstark - chancengerecht - inklusiv. 2017.

    2016

    1. JANÍK, Tomáš, Eva MINAŘÍKOVÁ, Klára ULIČNÁ and Miroslav JANÍK. Analýza výzkumných poznatků a zahraničních zkušeností jako východisko pro koncipování adaptačního období pro začínají učitele (Analysis of research findings and foreign experience as a basis for designing induction for novice teachers). In Perspektivy výchovy a vzdělávání v podmínkách současného světa, Konference České pedagogické společnosti. 2016.
    2. JANÍK, Tomáš, Jan SLAVÍK, Vladislav MUŽÍK, Josef TRNA, Tomáš JANKO, Veronika LOKAJÍČKOVÁ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Jindřich LUKAVSKÝ, Jiří SLIACKY, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Simona ŠEBESTOVÁ, Naďa VONDROVÁ and Pavel ZLATNÍČEK. Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky (Quality in Education: content focused approach to analysing and improving instruction). 2. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 434 pp. Syntézy výzkumu vzdělávání, Svazek 1. ISBN 978-80-210-6349-5.
    3. JANÍK, Tomáš, Jan SLAVÍK, Vladislav MUŽÍK, Josef TRNA, Tomáš JANKO, Veronika LOKAJÍČKOVÁ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Jindřich LUKAVSKÝ, Jiří SLIACKY, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Simona ŠEBESTOVÁ, Naďa VONDROVÁ and Pavel ZLATNÍČEK. Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky (Quality in Education: content focused approach to analysing and improving instruction). Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 434 pp. Syntézy výzkumu vzdělávání, Svazek 1. ISBN 978-80-210-8258-8. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8258-2016.
    4. JANÍK, Miroslav, Tomáš JANÍK and Eva MINAŘÍKOVÁ. Mehrsprachigkeit im schulischen Drittsprachenunterricht: Eine videobasierte Analyse (Multilingualsm in school German lessons: Video based analysis). In GEBF-Tagung: „Erwartungswidriger Bildungserfolg über die Lebensspanne“. 2016.
    5. JANÍK, Miroslav, Světlana HANUŠOVÁ, Eva MINAŘÍKOVÁ and Klára ULIČNÁ. Objective determinants of novice teacher drop-out. In EARLI SIG 11 Conference 2016 "Diversity and Inclusion as a Challenge for Teacher Education". 2016.
    6. HANUŠOVÁ, Světlana, Eva MINAŘÍKOVÁ, Tomáš JANÍK, Klára ULIČNÁ, Miroslav JANÍK, Jan MAREŠ and Tomáš KOHOUTEK. Proč odcházejí začínající učitelé ze školství? (Why do novice teachers leave schools?). In XXIV. ročník ČAPV Síťování v pedagogickém výzkumu. 2016. ISBN 978-80-7394-596-1.
    7. HANUŠOVÁ, Světlana, Eva MINAŘÍKOVÁ, Tomáš JANÍK, Klára ULIČNÁ, Miroslav JANÍK, Jan MAREŠ and Tomáš KOHOUTEK. Proč odcházejí začínající učitelé ze školství? (Why do novice teachers leave schools?). In XXIV. ročník ČAPV Síťování v pedagogickém výzkumu. 2016.
    8. JANÍK, Tomáš, Eva MINAŘÍKOVÁ, Michaela PÍŠOVÁ, Klára ULIČNÁ and Miroslav JANÍK. Profesní vidění učitelů a jeho rozvíjení prostřednictvím videoklubů (Teachers' professional vision and its development through videoclubs). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 154 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 42. ISBN 978-80-210-8304-2. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8305-2016.
    9. JANÍK, Tomáš, Eva MINAŘÍKOVÁ, Michaela PÍŠOVÁ, Klára ULIČNÁ and Miroslav JANÍK. Profesní vidění učitelů a jeho rozvíjení prostřednictvím videoklubů (Teachers’ professional vision and its development through videoclubs). Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 154 pp. ISBN 978-80-210-8305-9. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8305-2016.
    10. JANÍK, Tomáš, Eva MINAŘÍKOVÁ, Michaela PÍŠOVÁ, Klára ULIČNÁ and Miroslav JANÍK. Profesní vidění učitelů a jeho rozvíjení prostřednictvím videoklubů. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2016. ISBN 978-80-210-8304-2.
    11. ŠVEC, Vlastimil, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, Radim ŠÍP, Blanka PRAVDOVÁ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Jan SLAVÍK, Barbora ŠIMŮNKOVÁ and James LAWLEY. Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi (Becoming a Teacher: The Dance Between tacit and Explicit Knowledge). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 223 pp. Pedagogika v teorii a praxi, svazek 4. ISBN 978-80-210-8428-5.
    12. ŠVEC, Vlastimil, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, James LAWLEY, Radim ŠÍP, Eva MINAŘÍKOVÁ, Blanka PRAVDOVÁ, Barbora ŠIMŮNKOVÁ and Jan SLAVÍK. Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi (Tacit Knowledge, Metaphors and Pre-Service Teachers). Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 223 pp. Pedagogika v teorii a praxi, sv. č. 4. ISBN 978-80-210-8429-2. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8429-2016.
    13. ŠVEC, Vlastimil, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, James LAWLEY, Radim ŠÍP, Eva MINAŘÍKOVÁ, Blanka PRAVDOVÁ, Barbora ŠIMŮNKOVÁ and Jan SLAVÍK. Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi (Tacit Knowledge, Metaphors and Pre-Service Teachers). 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 223 pp. Pedagogika v teorii a praxi, sv. č. 4. ISBN 978-80-210-8428-5.
    14. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Michaela PÍŠOVÁ and Tomáš JANÍK. Using VideoWeb in EFL Teacher Education: do the benefits differ between teachers with and without previous teaching experience? In Penny Haworth, Cheryl Craig. The Career Trajectories of English Language Teachers. Oxford: Symposium Books, 2016, p. 129-140. Oxford Studies in Comparative Education. ISBN 978-1-873927-87-8. Available from: https://dx.doi.org/10.15730/books.97.
    15. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Klára ULIČNÁ, Michaela PÍŠOVÁ and Tomáš JANÍK. Video clubs: How do teachers experience them and what can it teach us? In EARLI SIG 11 Conference 2016 "Diversity and Inclusion as a Challenge for Teacher Education". 2016.
    16. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Klára ULIČNÁ, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš JANÍK and Miroslav JANÍK. Videokluby jako forma profesního vzdělávání učitelů: otevřenost komunikace z pohledu učitelů (Videoclubs as a form of professional development: How open is the communication from the teachers’ perspective). Pedagogika. Univerzita Karlova, 2016, vol. 66, No 4, p. 443-461. ISSN 0031-3815. Available from: https://dx.doi.org/10.14712/23362189.2016.351.

    2015

    1. ŠVEC, Vlastimil, Jarmila BRADOVÁ, Hana HORKÁ, Jana JAŠKOVÁ, Petra VYSTRČIL MARKOVÁ, Hana MEDVEDOVÁ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Josef MORAVEC and Blanka PRAVDOVÁ. Učitel v teorii a praxi (Teacher in theory and practice). Online. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 163 pp. ISBN 978-80-210-8087-4. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8087-2015.
    2. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Michaela PÍŠOVÁ and Tomáš JANÍK. Using Video in Teacher Education: An Example from the Czech Republic. In Lily Orland-Barak, Cheryl J. Craig. International Teacher Education: Promising Pedagogies (Part B). Bingley: Emerald, 2015, p. 379-400. Advances in Research on Teaching, Volume 22B. ISBN 978-1-78441-670-6. Available from: https://dx.doi.org/10.1108/S1479-368720150000025018.
    3. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš JANÍK and Klára ULIČNÁ. Video Clubs: EFL Teachers’ Selective Attention Before and After. Orbis Scholae. Karolinum, 2015, vol. 9, No 2, p. 55-75. ISSN 1802-4637. Available from: https://dx.doi.org/10.14712/23363177.2015.80.
    4. JANÍK, Tomáš, Eva MINAŘÍKOVÁ and Miroslav JANÍK. Video Clubs: Professionelle Wahrnehmung von EaF-Lehrer/innen vorher und nachher. In Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung Tagung 2015. 2015.
    5. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Michaela PÍŠOVÁ, Klára ULIČNÁ and Tomáš JANÍK. Videoclubs: EFL teachers’ selective attention before and after. In 16th Biennial Conference Earli 2015. 2015.
    6. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Tomáš JANÍK, Klára ULIČNÁ and Miroslav JANÍK. Videokluby jako forma profesního vzdělávání. In Výroční konference České pedagogické společnosti 2015. 2015.
    7. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Michaela PÍŠOVÁ, Klára ULIČNÁ and Tomáš JANÍK. Výběrové zaměření pozornosti učitelů anglického jazyka před a po účasti ve videoklubech. In 23. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2015.
    8. PÍŠOVÁ, Michaela, Světlana HANUŠOVÁ, Klára ULIČNÁ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK and Jan MAREŠ. Začínající učitelé a drop-out (Novice teachers and drop-out). In XXIII. ročník ČAPV Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu. Sborník anotací. 2015. ISBN 978-80-261-0521-3.
    9. PÍŠOVÁ, Michaela, Světlana HANUŠOVÁ, Klára ULIČNÁ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK and Jan MAREŠ. Začínající učitelé a drop-out (Novice teachers and drop-out). In XXIII. ročník ČAPV Etické a sociální aspekty v oblasti vzdělávání a pedagogickém výzkumu. Konference ČAPV 2015. 2015.
    10. ŠVEC, Vlastimil, Jana KRÁTKÁ, Kateřina CÁSKOVÁ, Jitka JAKEŠOVÁ, Jana JAŠKOVÁ, Petr KOUBEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Jan NEHYBA, Blanka PRAVDOVÁ, Petr SVOJANOVSKÝ, Barbora ŠIMŮNKOVÁ and Petra VYSTRČIL MARKOVÁ. Znalostní báze učitelství (The knowledge base of teaching). Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 230 pp. ISBN 978-80-210-7961-8. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-7961-2015.

    2014

    1. MINAŘÍKOVÁ, Eva. Editorial: Various (in)stances of educational research. 2014, 2 pp. Pedagogická orientace, 24(6).
    2. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Tomáš JANÍK, Michaela PÍŠOVÁ and Klára KOSTKOVÁ. ELF teachers' use of Czech and/or English language when commenting on EFL classroom videos. In EARLI SIG 11 conference 2014. 2014.
    3. JANÍK, Tomáš, Eva MINAŘÍKOVÁ and Miroslav JANÍK. Erarbeitung der Videofälle im VideoWeb: Ergebnisse einer Vorstudie mit EFL Lehramtstudierenden. In 2. Fachtagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF). 2014.
    4. JANÍK, Tomáš, Eva MINAŘÍKOVÁ and Miroslav JANÍK. Erarbeitung der Videofälle im VideoWeb: Ergebnisse einer Vorstudie mit EFL Lehramtstudierenden (Working with video cases in VideoWeb: results of the pilot study with EFL teachers). In 2. Fachtagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung (GEBF). 2014.
    5. MINAŘÍKOVÁ, Eva. Profesní vidění studentů učitelství anglického jazyka: jak vidí studenti výukové situace zachycené na videu? (Professional vision of prospective EFL teachers: How student teachers see videotaped classroom situations). Pedagogická orientace. 2014, vol. 24, No 5, p. 753-777. ISSN 1211-4669. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2014-5-753.
    6. JANÍK, Tomáš, Eva MINAŘÍKOVÁ, Michaela PÍŠOVÁ, Klára KOSTKOVÁ, Miroslav JANÍK and Gabriela HUBLOVÁ. Profesní vidění u učitelů: pokus o zmapování výzkumného pole (Teachers' professional vision: an attempt to review the research area). Pedagogika. 2014, vol. 64, No 2, p. 151-176. ISSN 0031-3815.
    7. JANÍK, Tomáš, Eva MINAŘÍKOVÁ, Michaela PÍŠOVÁ, Klára KOSTKOVÁ and Miroslav JANÍK. Učitelé sledují videozáznamy výuky: analýza obsahové dimenze profesního vidění (Teachers watch classroom video sequences: analysis of the content dimension of professional vision). In 22. výroční konference ČAPV. 2014.
    8. ŠVEC, Vlastimil, Jana KRÁTKÁ, Kateřina CÁSKOVÁ, Jitka JAKEŠOVÁ, Jana JAŠKOVÁ, Petr KOUBEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Jan NEHYBA, Blanka PRAVDOVÁ, Petr SVOJANOVSKÝ, Barbora ŠIMŮNKOVÁ and Petra VYSTRČIL MARKOVÁ. Znalostní báze učitelství (The knowledge base of teaching). Brno: Masarykova univerzita, 2014, 111 pp. XX. ISBN 978-80-210-7605-1.
    9. ŠVEC, Vlastimil, Kateřina CÁSKOVÁ, Jitka JAKEŠOVÁ, Jana JAŠKOVÁ, Petr KOUBEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Jan NEHYBA, Blanka PRAVDOVÁ, Petr SVOJANOVSKÝ, Barbora ŠIMŮNKOVÁ and Petra VYSTRČILOVÁ. Znalostní báze učitelství (The knowledge base of teaching). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 230 pp. ISBN 978-80-210-7605-1.

    2013

    1. JANÍK, Tomáš, Eva MINAŘÍKOVÁ and Petr NAJVAR. Der Einsatz von Videotechnik in der Lehrerbildung: Eine Übersicht leitender Ansätze (On the use of video in teacher education: an overview of the main approaches). In U. Riegel, K. Macha. Videobasierte Kompetenzforschung in den Fachdidaktiken. Münster: Waxmann, 2013, p. 63-78. Fachdidaktische Forschungen 4. ISBN 978-3-8309-2880-5.
    2. MINAŘÍKOVÁ, Eva and Tomáš JANÍK. Die Erfassung und Entwicklung von professional vision bei künftigen Englischlehrern mit IRSE VideoWeb. In 1. Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung. 2013.
    3. PÍŠOVÁ, Michaela, František TŮMA, Tomáš JANÍK, Eva MINAŘÍKOVÁ and Klára KOSTKOVÁ. Expert teacher: the nature of expertise in the teaching profession (in FLT perspective). In 15th Biennial Conference EARLI 2013 "Responsible Teaching and Sustainable Learning", s. 988-989. 2013.
    4. PÍŠOVÁ, Michaela, František TŮMA, Tomáš JANÍK, Eva MINAŘÍKOVÁ and Klára KOSTKOVÁ. Expert teacher: the nature of expertise in the teaching profession (in FLT perspective). In EARLI conference 2013. 2013.
    5. JANÍK, Tomáš, Jan SLAVÍK, Vladislav MUŽÍK, Josef TRNA, Tomáš JANKO, Veronika LOKAJÍČKOVÁ, Jindřich LUKAVSKÝ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Jiří SLIACKY, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Simona ŠEBESTOVÁ, Naďa VONDROVÁ and Pavel ZLATNÍČEK. Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky (Quality in Education: content focused approach to analysing and improving instruction). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 434 pp. Syntézy výzkumu vzdělávání, sv. 1. ISBN 978-80-210-6349-5.
    6. JANÍK, Tomáš, Jan SLAVÍK, Vladislav MUŽÍK, Josef TRNA, Tomáš JANKO, Veronika LOKAJÍČKOVÁ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Jindřich LUKAVSKÝ, Jiří SLIACKY, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Simona ŠEBESTOVÁ, Naďa VONDROVÁ and Pavel ZLATNÍČEK. Kvalita (ve) vzdělávání: obsahově zaměřený přístup ke zkoumání a zlepšování výuky (Quality in Education: content focused approach to analysing and improving instruction). 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 434 pp. Syntézy výzkumu vzdělávání, Svazek 1. ISBN 978-80-210-6349-5.
    7. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Tomáš JANÍK, Klára KOSTKOVÁ and Miroslav JANÍK. PROFESNÍ VIDĚNÍ STUDENTŮ UČITELSTVÍ ANGLICKÉHO JAZYKA A JEHO ROZVOJ POMOCÍ VIDEOWEBU. In XXI. konference České asociace pedagogického výzkumu. 2013.
    8. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Tomáš JANÍK and Miroslav JANÍK. Professional vision von künftigen EnglischlehrerInnen und ihre Entwicklung mit IRSE VideoWeb. In Jahrestagung der Österreichischen Gesellschaft für Forschung und Entwicklung im Bildungswesen (ÖFEB). 2013.
    9. ŠVEC, Vlastimil, Jarmila BRADOVÁ, Hana HORKÁ, Jana JAŠKOVÁ, Petra VYSTRČIL MARKOVÁ, Hana MEDVEDOVÁ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Josef MORAVEC and Blanka PRAVDOVÁ. Učitel v teorii a praxi (Teacher in theory and practice). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 163 pp. ISBN 978-80-210-6620-5.
    10. ŠVEC, Vlastimil, Jarmila BRADOVÁ, Hana HORKÁ, Jana JAŠKOVÁ, Petra VYSTRČIL MARKOVÁ, Hana MEDVEDOVÁ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Josef MORAVEC and Blanka PRAVDOVÁ. Učitel v teorii a praxi (Teacher in theory and practice). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 163 pp. ISBN 978-80-210-6620-5.
    11. JANÍK, Tomáš, Eva MINAŘÍKOVÁ, Michaela PÍŠOVÁ and František TŮMA. Using video to explore professional vision of prospective teachers of English as a foreign language. In 5th Biennal Conference of the European Association for Research in Learning and Instruction (EARLI). 2013.
    12. MINAŘÍKOVÁ, Eva and Tomáš JANÍK. VideoWeb for (prospective) teachers of English as a foreign language: an evaluative study based on perceived benefits. In V. Janíková, R. Seebauer. Languages in Education/ Bildung und Sprachen in Europa. 1. vyd. Münster: LIT Verlag, 2013, p. 383-391. ISBN 978-3-643-50505-7.
    13. MINAŘÍKOVÁ, Eva and Tomáš JANÍK. VideoWeb for (prospective) teachers of English as a foreign language: an evaluative study based on perceived benefits. In 6th international conference in Brno: „Education and Languages in Europe“. 2013.
    14. JANÍK, Tomáš, Petr NAJVAR, Miroslav JIREČEK, Alena BENDOVÁ, Tereza ČEŠKOVÁ, Eliška DUNOWSKI, Hana FAJKUSOVÁ, Marie HORÁČKOVÁ, Ivana HOVOŘÁKOVÁ, Jana CHLÁPKOVÁ, Jitka JAKEŠOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANKO, Petr KNECHT, Veronika LOKAJÍČKOVÁ, Josef MAŇÁK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Lenka PAVLÍČKOVÁ, Michaela PÍŠOVÁ, Jitka SEDLÁČKOVÁ, Michaela ŠAMALOVÁ, Kateřina ŠEVČÍKOVÁ, Kateřina ŠVANDOVÁ, Markéta ŠVRČKOVÁ NEDEVOVÁ and Petra VYSTRČIL MARKOVÁ. Výzkum školního vzdělávání: poznatky a výzvy (Research in School Education: findings and challenges). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 112 pp. ISBN 978-80-210-6689-2.

    2012

    1. PŘIKRYLOVÁ, Jana and Eva MINAŘÍKOVÁ. Foreign language learning strategies – their usage and support in upper secondary level of education in the Czech Republic. In The European Conference on Educational Research 2012. 2012.
    2. PŘIKRYLOVÁ, Jana and Eva MINAŘÍKOVÁ. Foreign language learning strategies – their usage and support in upper secondary level of education in the Czech Republic. In The European Conference on Educational Research 2012. 2012.
    3. SLAVÍK, Jan, Tomáš JANÍK, Petr NAJVAR and Eva MINAŘÍKOVÁ. Jak spojit teorii s praxí: didaktika realistického učitelského vzdělávání. In Seminář výzkumného záměru Učitelská profese v měnících se požadavcích na vzdělávání (na PedF UK). 2012.
    4. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Karolína PEŠKOVÁ and Tomáš JANÍK. Lernen aus Unterrichtsvideo: Entwicklung einer videobasierten Lernumgebung und Ergebnisse einer Pilotstudie. In Lernen in der/für die Praxis durch Forschung, Pädagogische Hochschule Oberösterreich, Linz. 2012.
    5. NAJVAROVÁ, Veronika and Eva MINAŘÍKOVÁ. MaxQDA - kvalitativní analýza textových dokumentů (MaxQDA - qualitative text analysis). 2012.
    6. MINAŘÍKOVÁ, Eva. Povaha profesního vidění studentů učitelství: pilotní studie (The nature of student teachers professional vision: the pilot study). In 20. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2012.
    7. MINAŘÍKOVÁ, Eva. Povaha profesního vidění u studentů učitelství anglického jazyka – metodologie výzkumu (The nature of student teachers professional vision - the research methodology). In Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky (SKOLA 2012). 2012.
    8. MINAŘÍKOVÁ, Eva. Povaha profesního vidění u studentů učitelství anglického jazyka – teoretická východiska a metodologie výzkumu (The nature of student teachers professional vision - theoretical background and research methodology). In Janík, T., Pešková, K. et al. Školní vzdělávání: podmínky, kurikulum, aktéři, procesy, výsledky. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2012, p. 131-147. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 31. ISBN 978-80-210-6132-3.
    9. MINAŘÍKOVÁ, Eva. Povaha profesního vidění u studentů učitelství: pilotní studie (Student teachers´ professional vision: A pilot study). Online. In Ježková, V. Kvalita ve vzdělávání: Sborník příspěvků z XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Praha: Univerzita Karlova, 2012, p. 174-181. ISBN 978-80-7290-620-8.
    10. MINAŘÍKOVÁ, Eva and Tomáš JANÍK. Profesní vidění učitelů: od hledání pojmu k možnostem jeho uchopení (Teachers professional vision: exploring and clarifying the concept). Pedagogická orientace. 2012, vol. 22, No 2, p. 181-204. ISSN 1211-4669. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2012-2-181.
    11. MINAŘÍKOVÁ, Eva and Jana PŘIKRYLOVÁ. Student Teachers Acceptance of VideoWeb - a video-based e-learning environment. In European Conference on Educational Research. 2012.
    12. JANÍK, Tomáš, Petr NAJVAR and Eva MINAŘÍKOVÁ. Vom Nutzen videographischer Daten in der Lehrerbildung am Beispiel von VideoWeb (On the use of video data in teacher education (using the example of VideoWeb)). 2012.

    2011

    1. MINAŘÍKOVÁ, Eva. Co je vlastně diagnostická kompetence? (What is actually diagnostic competence?). In Petr Knecht, Tomáš Janko. Bulletin Institutu výzkumu školního vzdělávání PdF MU. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p. 45-47. ISBN 978-80-210-5749-4.
    2. JANÍK, Tomáš, Milan KUBIATKO and Eva MINAŘÍKOVÁ. CPV videoweb – funkce a postup tvorby (CPV videoweb - functions and the development process). In Janík, T., Minaříková, E. a kol. Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum. 1st ed. Brno: Paido, 2011, p. 105-108, 3 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 21. ISBN 978-80-7315-213-0.
    3. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Veronika NAJVAROVÁ and Petr NAJVAR. CPV Videoweb as a tool for preparing prospective teachers for the teaching practice. In Filmer en classe, et apres? 2011.
    4. JANÍK, Tomáš, Eva MINAŘÍKOVÁ, Veronika NAJVAROVÁ and Petr NAJVAR. CPV Videoweb as a tool for preparing prospective teachers for the teaching practice. In Filmer en classe, et apres? 2011.
    5. HAJDUŠKOVÁ, Lucie, Tomáš JANÍK, Jindřich LUKAVSKÝ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Petr NAJVAR, Michaela PÍŠOVÁ and Jan SLAVÍK. Hospitační videostudie: snímky výukových situací a jejích analýza (Hospitation videostudy: videorecordings of instructional situations under analysis). In Janík, T., Slavík, J., & Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím. 1st ed. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2011, p. 116-142. Výzkumná zpráva. ISBN 978-80-904966-6-8.
    6. SLAVÍK, Jan, Tomáš JANÍK, Petr NAJVAR, Zdeňka ŠVECOVÁ and Eva MINAŘÍKOVÁ. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím (Curricular reform at grammar schools: from virtual observations to videostudies). In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová. Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p. 31-38. ISBN 978-80-210-5774-6. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-61.
    7. SLAVÍK, Jan, Tomáš JANÍK, Petr NAJVAR, Zdeňka ŠVECOVÁ and Eva MINAŘÍKOVÁ. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím (Curricular reform at grammar schools: from virtual observations to videostudies). In 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2011.
    8. SLAVÍK, Jan, Tomáš JANÍK, Petr NAJVAR, Zdeňka ŠVECOVÁ and Eva MINAŘÍKOVÁ. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím (Curricular reform at grammar schools: from virtual observations to videostudies). In 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2011.
    9. VLČKOVÁ, Kateřina and Eva MINAŘÍKOVÁ. Learning Strategy Use in Development of Foreign Language Skills at Lower Secondary Educational Level. In The European Conference on Educational Research (ECER), Berlin 2011. 2011.
    10. VLČKOVÁ, Kateřina and Eva MINAŘÍKOVÁ. Learning Strategy Use in Development of Foreign Language Skills at Lower Secondary Educational Level. In The European Conference on Educational Research (ECER), Berlin 2011. 2011.
    11. MINAŘÍKOVÁ, Eva. Nástroj pro zkoumání diagnostické kompetence (budoucích) učitelů (A tool for exploring the diagnostic competence of (prospective) teachers). In Janík, T., Najvar, P., Kubiatko, M. a kol. Kvalita kurikula a výuky: výzkumné přístupy a nástroje. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p. 147-160. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 23. ISBN 978-80-210-5705-0.
    12. JANÍK, Tomáš, Michaela PÍŠOVÁ, Jan SLAVÍK and Eva MINAŘÍKOVÁ. Podpora reflektivního praktika: rozvíjení reflektivních kompetencí (Supporting reflective practitioner: developing reflective competences). In Janík, T., Minaříková, E. a kol. Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum. 1st ed. Brno: Paido, 2011, p. 25-37, 12 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 21. ISBN 978-80-7315-213-0.
    13. MINAŘÍKOVÁ, Eva. Ratingový systém pro zkoumání diagnostické kompetence (A rating system for exploring the diagnostic competence). In CYKO 2011. 2011.
    14. JANÍK, Tomáš, Jan SLAVÍK, Michaela PÍŠOVÁ and Eva MINAŘÍKOVÁ. Učitel jako reflektivní praktik (Teacher as a Reflective Practitioner). In Janík, T., Minaříková, E. a kol. Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum. 1st ed. Brno: Paido, 2011, p. 13-23, 10 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 21. ISBN 978-80-7315-213-0.
    15. JANÍK, Tomáš and Eva MINAŘÍKOVÁ. Video v učitelském vzdělávání – historické ohlédnutí (Video in Teacher Education - Historical Perspective). In Janík, T., Minaříková, E. a kol. Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum. 1st ed. Brno: Paido, 2011, p. 41-46, 5 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 21. ISBN 978-80-7315-213-0.
    16. MINAŘÍKOVÁ, Eva. Video v učitelském vzdělávání: vybrané zahraniční zkušenosti (Video in Teacher Education: Experience from abrouad). In Janík, T., Minaříková, E. a kol. Video v učitelském vzdělávání: teoretická východiska, aplikace, výzkum. 1st ed. Brno: Paido, 2011, p. 47-74, 27 pp. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 21. ISBN 978-80-7315-213-0.
    17. MINAŘÍKOVÁ, Eva. Videopřípad jako stavební jednotka IVŠV videowebu pro vzdělávání učitelů anglického jazyka (Videocase as a buildingblockof IVŠV videoweb for education of English teachers). In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová. Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 1st ed. Brno: Masarykova univerzita, 2011, p. 162-167. ISBN 978-80-210-5774-6. Available from: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-39.
    18. MINAŘÍKOVÁ, Eva. Videopřípad jako stavební jednotka IVŠV videowebu pro vzdělávání učitelů anglického jazyka (Videocase as a buildingblockof IVŠV videoweb for education of English teachers). In 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2011.
    19. MINAŘÍKOVÁ, Eva. Videopřípad jako stavební jednotka IVŠV videowebu pro vzdělávání učitelů anglického jazyka (Videocase as a buildingblockof IVŠV videoweb for education of English teachers). In 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2011.
    20. JANÍK, Tomáš, Jindřich LUKAVSKÝ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Petr NAJVAR, Michaela PÍŠOVÁ and Jan SLAVÍK. Videostudie: výzkum výuky založený na analýze videozáznamu (Video study: research on instruction based on video recordings). In Janík, T., Slavík, J., & Najvar, P. et al. Kurikulární reforma na gymnáziích: od virtuálních hospitací k videostudiím. 1st ed. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, 2011, p. 88-113. Výzkumná zpráva. ISBN 978-80-904966-6-8.
    21. SLAVÍK, Jan, Petr NAJVAR, Tomáš JANÍK and Eva MINAŘÍKOVÁ. Virtuální hospitace a videostudie : podpora učitelům při realizaci kurikula (Virtual observations and videostudies : supporting teachers in curriculum realisation). In Kolektiv autorů. Projekt Kurikulum G : sborník příspěvků z národní konference. 1st ed. Praha: Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků, divize VÚP, 2011, p. 31-36. ISBN 978-80-87063-56-9.

    2010

    1. MINAŘÍKOVÁ, Eva. Diagnostická kompetence učitelů anglického jazyka a její hodnocení pomocí CPV videowebu (English Teachers´ Diagnostic Competence and Its Assessment through CPV Video Web). In Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VII. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2010. ISBN 978-80-244-2593-1.
    2. MINAŘÍKOVÁ, Eva. Teoretický rámec pro vytváření CPV Videowebu (Theoretical background for development of CPV videoweb). 2010.
    3. MINAŘÍKOVÁ, Eva. Theoretical Framework for Development of CPV Videoweb. In New Pathways in the Professional Development of Teachers. Munster: Lit Verlag, 2010, p. 273-279, 6 pp. ISBN 978-3-643-50153-0.
    4. MINAŘÍKOVÁ, Eva. Theoretical Framework for Development of CPV Videoweb. In New Pathways in the Professional Development of Teachers. 2010.
    5. ŠEBESTOVÁ, Simona, Marie DOSKOČILOVÁ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Veronika NAJVAROVÁ and Petr NAJVAR. Using Video to Analyse Teaching and Learning of English in Czech Lower-Secondary Schools. In “The Power of Video Studies” in Investigating Teaching and Learning. 2010.
    6. ŠEBESTOVÁ, Simona, Marie DOSKOČILOVÁ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Veronika NAJVAROVÁ and Petr NAJVAR. Using Video to Analyse Teaching and Learning of English in Czech Lower-Secondary Schools. In “The Power of Video Studies” in Investigating Teaching and Learning. 2010.

    2009

    1. MINAŘÍKOVÁ, Eva. Diagnostická kompetence učitelů anglického jazyka a její hodnocení pomocí CPV videowebu (English Teachers´ Diagnostic Competence and Its Assessment through CPV Video Web). 2009.
    2. MINAŘÍKOVÁ, Eva and Sonia ŠAMALÍKOVÁ. The Power of Video Studies in Investigating Teaching and Learning in the Classroom III. — zpráva z workshopu (The Power of Video Studies in Investigating Teaching and Learning in the Classroom III. — workshop report). Brno: Masarykova univerzita, 2009, p. 100-101, 101 pp. ISBN 978-80-210-5060-0.
Display details
Displayed: 19/9/2024 22:05