Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. KLAPALOVÁ, Alena, Michal PLAČEK, Radoslav ŠKAPA a Gabriela VACEKOVÁ. Pain points and challenges of cores return management among German and French automotive aftermarket companies (in press). European Journal of International Management. Geneva: INDERSCIENCE ENTERPRISES LTD, 2024, roč. 43, March, s. 8303-8314. ISSN 1751-6757. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1504/EJIM.2020.10029429.

    2020

    1. KLAPALOVÁ, Alena, Radoslav ŠKAPA, Malvina ROCI, Gabriela VACEKOVÁ, Cristina Maria PAIXAO DE SOUSA a Niloufar SALEHI. D2.2-Circular business model development and implementation plan. 1st ed. Brno: European Commission, 2020, 203 s.
    2. SUCHÁNEK, Petr, Alena KLAPALOVÁ a Radoslav ŠKAPA. Quality Management in the Context of Objective and Subjective Business Performance. 1. vyd. Plzeň: ZČU Plzeň, 2020, 7 s. ISBN 978-80-261-0971-6.
    3. KLAPALOVÁ, Alena, Petr SUCHÁNEK a Radoslav ŠKAPA. Výkonnost podniku v kontextu spokojenosti zákazníka, zpětných toků, kvality, inovací a znalostí. Online. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 128 s. ISBN 978-80-210-9647-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9648-2020.

    2019

    1. KLAPALOVÁ, Alena. Customer product returns – feedback and knowledge management. Measuring Business Excellence. 2019, roč. 23, č. 2, s. 149-164. ISSN 1368-3047. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1108/MBE-11-2018-0099.
    2. KLAPALOVÁ, Alena, Radoslav ŠKAPA, Gabriela VACEKOVÁ, Jana ŠVECOVÁ, Radmila ŠTANGOVÁ a Cristina Maria PAIXAO DE SOUSA. D 2.1 Demonstrator baseline and market characteristics report. 1st ed. Brno: European Commission, 2019, 238 s.
    3. KLAPALOVÁ, Alena. How Knowledge Management is Approached in Circular Economy Academic Research?. Online. In Schiuma, G., Demartini, P. and Yan, M-R. Proceedings from the 14th International Forum on Knowledge Assets Dynamics: Knowledge Ecosystems and Growth. Matera, Italy: IKAM, University of Basilicata, 2019, s. 653-663. ISBN 978-88-96687-12-3.
    4. ŠKAPA, Radoslav a Alena KLAPALOVÁ. The Effectiveness of Reverse Logistics: the empirical test of its factors for product returns reduction. Ekonomický časopis. Bratislava: SAP - Slovak Academic Press, 2019, roč. 67, č. 1, s. 86-104. ISSN 0013-3035.

    2018

    1. KLAPALOVÁ, Alena a Petr SUCHÁNEK. Analýza spokojenosti zákazníka v kontextu zpětných toků a výkonnosti podniku. Trendy v podnikání - Business Trends. Plzeň: Vydavatelství ZČU v Plzni, 2018, roč. 8, č. 3, s. 55-62. ISSN 1805-0603. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.24132/jbt.2018.8.3.55_62.
    2. KLAPALOVÁ, Alena a Petr SUCHÁNEK. Business performance and its relationship to customer satisfaction and enterprise quality management. Online. In Ing. Petr Mikuš, Ph.D., Ing. Martin Cenek. Proceedings of the International Scientific Conference of Business Economics, Management and Marketing 2018. Brno: Masaryk University, 2018, s. 130-138. ISBN 978-80-210-9164-1.
    3. KLAPALOVÁ, Alena. Customer Product Returns – Feedback and Knowledge Management. In Han van der Meer, Guido Einthoven, Giovanni Schiuma. Proceedings from the 13th International Forum on Knowledge Asset Dynamics. Delft: Institute of Knowledge Asset Management, 2018, s. 926-949. ISBN 978-88-96687-11-6.
    4. KLAPALOVÁ, Alena. Employee-driven innovation and reverse supply chain management. International Journal of Entrepreneurship and Innovation Management. 2018, roč. 22, 4-5, s. 489-510. ISSN 1368-275X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1504/IJEIM.2018.10013642.
    5. KLAPALOVÁ, Alena a Radoslav ŠKAPA. Perceived Importance of Innovation, Knowledge Management Maturity, Returns Management Knowledge and Internal Integration. Online. In Carlos Costa; Manuel Au-Yong-Oliveira; Marlene Paula; Castro Amorim. The Proceedings of the 13th European Conference on Innovation and Entrepreneurship ECIE 2018. Reading,UK: Academic Conferences and Publishing International Limited, 2018, s. 347-354. ISBN 978-1-911218-97-5.
    6. SUCHÁNEK, Petr a Alena KLAPALOVÁ. Výkonnost podniku, spokojenost zákazníka, kvalita a její řízení v podniku – návrh koncepčního rámce pro měření vztahů. In Nové smery v IKT, podnikovom hospodárstve a jazykovej komunikácii. Košice: PHF EU Bratislava se sídlem v Košicích, 2018, s. 137-152. ISBN 978-80-225-4501-3.

    2017

    1. KLAPALOVÁ, Alena a Michal KRČÁL. Product returns – interdisciplinary interfaces between knowledge, quality and product innovation management. Online. In Su Mi Dahlgaard -Park and Jens J. Dahlgaard. Proceedings from 20th International Conference on Quality and Service Sciences (QMOD): Challenges and Opportunities of Quality and Sustainability in the 4th Industrial Revolution. 1st. ed. Lund: Lund University Library Press, 2017, s. 1-14. ISBN 978-91-7623-086-2.
    2. SUCHÁNEK, Petr a Alena KLAPALOVÁ. Quality Management and its Impact on Business Performance. Online. In Peter Madzík, PhD. The Poprad Economic and Management Forum 2017. Ružomberok: Catholic University in Ružomberok, 2017, s. 100-110. ISBN 978-80-561-0519-1.
    3. KLAPALOVÁ, Alena. Řízení zpětných toků jako prostředek tvorby hodnoty. první. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 164 s. MUNI Press. ISBN 978-80-210-8154-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8661-2017.
    4. KLAPALOVÁ, Alena. Řízení zpětných toků jako prostředek tvorby hodnoty. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 164 s. ISBN 978-80-210-8154-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8661-2017.

    2016

    1. KLAPALOVÁ, Alena. A framework of systematic innovative thinking for reverse flows and problem solving. In J.C. Spender, J.R. Noenning, G. Schiuma. IFKAD 2016 11th International Forum on Knowledge Asset Dynamics. Matera, Italy: Institute of Knowledge Asset Management, 2016, s. 523-535. ISBN 978-88-96687-09-3.
    2. KLAPALOVÁ, Alena. Customer satisfaction and drivers and effects of reverse logistics management. In Lenort, R. Carpathian Logistics Congress CLC 2015 Proceedings. Ostrava: Tanger Ltd., 2016, s. 207-212. ISBN 978-80-87294-64-2.
    3. KLAPALOVÁ, Alena a Radoslav ŠKAPA. Reverse Logistics: The Difference between Service and Manufacturing Industry. In Levent Altinay and Surya Poudel. Enhancing Customer Experience in the Service Industry: A Global Perspective. 1. vyd. Newcastle upon Tyne: Cambridge Scholars Publishing, 2016, s. 103-130. ISBN 1-4438-8496-0.
    4. KLAPALOVÁ, Alena. The size of firms and IS/ICT employment in reverse supply chain management. Online. In Silva, P., Guerreiro, A. and Quaresma, R. Proceedings of The 10th European Conference on Information Systems Management (ECISM 2016). Reading, UK: Academic Conferences and Publishing International Limited, 2016, s. 92 - 99. ISBN 978-1-911218-06-7.

    2015

    1. KLAPALOVÁ, Alena a Radoslav ŠKAPA. Companies Approach to Reverse Flows Management: The Case of the Czech Republic. In Piotrowicz Wojciech, Cuthbertson Richard. Supply Chain Design and Management for Emerging Markets Learning from Countries and Regions. 1st. Cham: Springer, 2015, s. 311-345. ISBN 978-3-319-05765-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-05765-1_12.
    2. KLAPALOVÁ, Alena. Product and Process Innovation from Reverse Supply Chain and Network Management. Online. In Renata Paola Dameri, Luca Beltrametti and Marina Resta. ECIE 2015 The 10th European Conference on Entrepreneurship and Innovation. 1st. Reading, UK: Academic Conferences and Publishing International Limited, 2015, s. 366 - 374. ISSN 2049-1050.
    3. KLAPALOVÁ, Alena. Reverse logistics management, drivers and profitability - metal versus other industries. In Metal 2015 24th International Conference on Metallurgy and Materials. Ostrava: Tanger Ltd., 2015, s. 1805-1810. ISBN 978-80-87294-62-8.
    4. KLAPALOVÁ, Alena. Sustainability orientation of entrepreneurship and reverse logistics management. In Spender, J.C., Schiuma, G. and Albino, V. IFKAD 2015. 10th International Forum on Knowledge Asset Dynamics.Culture, Innovation and Entrepreneurship: Connecting the Knowledge Dots. Bari: Institute of Knowledge Asset Management, University of Basilicata., 2015, s. 1987-2000. ISBN 978-88-96687-07-9.

    2014

    1. KLAPALOVÁ, Alena, Maria KRÁLOVÁ a Petr PIROŽEK. Expatriates in MNCs Corporate Governance and Management – Centralization, Formalization and Financial Performance: The Case of the Czech Republic. Online. In Dover, P. , Harihan, S. and Cummings, M. Proceedings of the 2nd International Conference on Management, Leadership and Governance ICMLG 2014. Reading, UK: Academic Conferences and Publishing International Limited, 2014, s. 134 - 141. ISBN 978-1-909507-99-9.
    2. KLAPALOVÁ, Alena. Reverse flows as the source of knowledge for zero waste performance – integration of knowledge, quality, innovation and reverse logistics management. In Daniela Carlucci, JC Spender, Giovanni Schiuma. IFKAD 2014 Knowledge and Management Models for Sustainable Growth. Matera: Institute of Knowledge Asset Management (IKAM) Arts for Business Institute University of Basilicata, 2014, s. 677-696. ISBN 978-88-96687-04-8.
    3. KLAPALOVÁ, Alena a Petr SUCHÁNEK. Reverse logistics and profitability of business. In Correia M., Santos J., Santos M., Serra F. TMS - management studies international conference. 1. vyd. Faro: University of the Algarve, School of Management, Hospitality and Tourism, 2014, s. 112-112. ISBN 978-989-8472-54-0.
    4. KLAPALOVÁ, Alena. Řízení odpadů jako zdroje hodnoty – možné směry zkoumání. Online. In Mezinárodní vědecká konference Hradecké ekonomické dny 2014 Ekonomický rozvoj a management regionů Hradec Králové 4. a 5. února 2014 Sborník recenzovaných příspěvků Díl I. Hradec Králové: Univerzita Hradec Králové, Fakulta informatiky a managementu, 2014, s. 450-456. ISBN 978-80-7435-366-6.

    2013

    1. KLAPALOVÁ, Alena. Designing New Products from Reverse Flows – Empirical Survey. In Ungul Laptaned. ICBE 2013 Business challenges of globalization for sustainable economic development. Bangkok, Thailand: UP Organizer and Publication Co., Ltd., 2013, s. 1-7. ISBN 978-616-335-130-2.
    2. KLAPALOVÁ, Alena, Michal KRČÁL a Radoslav ŠKAPA. Efektivnost v systému zpětných toků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 83 s. ISBN 978-80-210-6600-7. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6600-2013.
    3. KLAPALOVÁ, Alena. Issues of coporate social responsibility web site communication of metal industry companies. In Radim Lenort. METAL 2013. Ostrava: Tanger Ltd., 2013, s. 1-7, 6 s. ISBN 978-80-87294-41-3.
    4. KLAPALOVÁ, Alena. Reverse flows as the sources for product/service innovation – do companies in tourism industries differ?. Online. In Almeida, P. et al. VI. International Tourism Congress, “The image and sustainability of tourism destination”, Peniche, Portugal. Leira: Leiria, Instituto Politécnico de Leiria, 2013, s. nečíslováno, 27 s. ISBN 978-989-97395-1-2.
    5. KLAPALOVÁ, Alena. Reverse logistics policy – differences between conservative and innovative reverse logistics management. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae. Brno: Mendelova univerzita, 2013, LXI, č. 7, s. 2285-2294. ISSN 1211-8516. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.11118/actaun201361072285.
    6. ŠKAPA, Radoslav a Alena KLAPALOVÁ. Řízení zpětných toků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 105 s. e-book. ISBN 978-80-210-6228-3.
    7. KLAPALOVÁ, Alena a Radoslav ŠKAPA. Specificities of Reverse Logistics in Services. In Levent Altinay. 6th international conference on services mamagement. 1. vyd. Oxford: Oxford Brookes University, 2013, s. 778-793. ISBN 978-1-873640-81-4.
    8. KLAPALOVÁ, Alena, Radoslav ŠKAPA a Michal KRČÁL. Specifika řízení zpětných toků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2013, 134 s. e-book. ISBN 978-80-210-6227-6.
    9. KLAPALOVÁ, Alena. Tangibility and intangibility in reverse flows and reverse logistics– are tourism and hospitality companies different? In 2nd World Research Summit on Tourism and Hospitality: Crossing the Bridge. 2013.
    10. KLAPALOVÁ, Alena, Jakub TROJAN a Zdeněk MÁLEK. Zpracování kvalifikačních prací - metodická pomůcka pro psaní závěrečných a studentských vědeckých odborných prací. 1. vyd. Brno: Vysoká škola obchodní a hotelová, 2013, 54 s. ISBN 978-80-87300-45-9.

    2012

    1. KLAPALOVÁ, Alena a Maria KRÁLOVÁ. Company policy toward reverse logistics. In Congress proceedings. Ostrava: Tanger Ltd., 2012, s. 1-6. ISBN 978-80-87294-36-9.
    2. KRÁLOVÁ, Maria, Alena KLAPALOVÁ a Juraj ŠIŠKA. Corporate Financial Performance and its Predictors. In Komárek, A., Nagy, S. ŠIŠKA, Juraj. Proceedings of the 27th International Workshop on Statistical Modelling Vol.2. Czech Republic: Tribun EU Brno, 2012, s. 181-184. ISBN 978-80-263-0251-3.
    3. KLAPALOVÁ, Alena a Radoslav ŠKAPA. Exploratory study on reverse flow management in the Czech Republic. Montreal: HEC Montreal, 2012, s. 22-42, 20 s.
    4. KLAPALOVÁ, Alena, Maria KRÁLOVÁ, Ladislav BLAŽEK a Petr PIROŽEK. Innovation and knowledge management of MNC´s subsidiaries in the Czech Republic. In Gabriela Schiuma. International Forum on Knowledge Assets Dynamics. Matera: Institute of Knowledge Asset Management, University of Basilicata, 2012, s. 450 - 470. ISBN 978-88-96687-08-6.
    5. SUCHÁNEK, Petr a Alena KLAPALOVÁ. Quality as a factor of corporate competitiveness. The Business Review, Cambridge. New York: The Business Review, 2012, roč. 20, č. 1, s. 214-220. ISSN 1553-5827.
    6. KLAPALOVÁ, Alena. Reverse logistics and 3PL in the Czech Republic. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2012, LX, č. 7, s. 163-170. ISSN 1211-8516.
    7. ŠKAPA, Radoslav a Alena KLAPALOVÁ. Reverse Logistics in Czech Companies: Increasing Interest in Performance Measurement. Management Research Review. Emerald Group Publishing Limited, 2012, roč. 35, č. 8, s. 676 - 692. ISSN 2040-8269. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1108/01409171211247686.
    8. KLAPALOVÁ, Alena, Radoslav ŠKAPA a Michal KRČÁL. Specifika řízení zpětných toků. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 134 s. ISBN 978-80-210-6076-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-6076-2012.
    9. KLAPALOVÁ, Alena. Strategic management factors of MNC´s subsidiaries – comparative analysis of metal manufacturing and other industries in the Czech Republic. In Metal 2012. Ostrava: Tanger Ltd., 2012, s. 1-6. ISBN 978-80-87294-31-4.

    2011

    1. MARKOVÁ, Gabriela, Alena KLAPALOVÁ a Jakub TROJAN. Celoživotní vzdělávání v cestovním ruchu a hotelnictví jako faktor rozvoje regionů ve znalostní ekonomice. In Regionální rozvoj a cestovní ruch. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2011, s. 143-152, 382 s. ISBN 978-80-87035-44-3.
    2. KLAPALOVÁ, Alena. Competitiveness of firms, performance and customer orientation measures – empirical survey results. Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2011, LIX, č. 7, s. 195-202. ISSN 1211-8516.
    3. KLAPALOVÁ, Alena. Hodnota a e-business. první. Brno: Masarykova univerzita, 2011, 181 s. ISBN 978-80-210-5506-3.
    4. BLAŽEK, Ladislav, Ondřej ČÁSTEK, Alena KLAPALOVÁ, Jana MAJEROVÁ, Petr PIROŽEK, Milan SEDLÁČEK, Alena ŠAFROVÁ DRÁŠILOVÁ a Sylva ŽÁKOVÁ TALPOVÁ. Nadnárodní společnosti v České republice II. Brno: Masarykova univerzita, 2011, 345 s. ISBN 978-80-210-5677-0.
    5. PACASOVÁ, Táňa, Jakub TROJAN a Alena KLAPALOVÁ. Průzkum nabídky služeb cestovního ruchu pro cizince v regionu Brna. In Sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference Region v rozvoji společnosti 2011. První vyd. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2011, s. 158-163, 409 s. ISBN 978-80-7375-548-5.
    6. ŠKAPA, Radoslav a Alena KLAPALOVÁ. Řízení zpětných toků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, 105 s. ISBN 978-80-210-5691-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-5691-2011.
    7. KLAPALOVÁ, Alena. Řízení zpětných toků v České republice – výsledky dotazníkového šetření. In Kozub, M. ed. Ekonomika a management. 1. vyd. Brno: MU ESF, 2011, s. 69-75. ISBN 978-80-210-5596-4.
    8. BLAŽEK, Ladislav, Alena KLAPALOVÁ a Petr PIROŽEK. Znalosti v pobočkách nadnárodních společností působících v prostředí ČR. In Znalosti pro tržní praxi 2011. první. Olomouc: Filozofická fakulta Univerzity Palackého, 2011, s. 877- 883. ISBN 978-80-87533-02-4.
    9. BLAŽEK, Ladislav, Alena KLAPALOVÁ a Petr PIROŽEK. Znalosti v pobočkách nadnárodních společností působících v prostředí ČR. In Znalosti pro tržní praxi 2011. 2011.
    10. KLAPALOVÁ, Alena. 2.4 Znalosti a inovace. In Nadnárodní společnosti v České republice II. první. Brno: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti České republiky, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita, 2011, s. 48-52. ISBN 978-80-210-5677-0.
    11. KLAPALOVÁ, Alena. 3.4 OHL ŽS, a.s. In Nadnárodní společnosti v České republice II. první. Brno: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti České republiky, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita, 2011, s. 92-107, 15 s. ISBN 978-80-210-5677-0.
    12. KLAPALOVÁ, Alena. 3.8. Tajmac-ZPS, a.s. In Nadnárodní společnosti v České republice II. první. Brno: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti České republiky, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita, 2011, s. 137-149, 12 s. ISBN 978-80-210-5677-0.
    13. KLAPALOVÁ, Alena, Jakub TROJAN a Tomáš JEŘÁBEK. 4. Mezinárodní vědecká konference "Učíme cestovní ruch a hotelnictví - učíme se cestovní ruch a hotelnictví". Studia turistica. Jihlava: Vysoká škola polytechnická Jihlava, 2011, roč. 2011, prosinec, s. 81-82, 102 s. ISSN 1804-252X.
    14. KLAPALOVÁ, Alena. 4.4. Znalosti a inovace. In Nadnárodní společnosti v České republice II. první. Brno: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti České republiky, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita, 2011, s. 245-258. ISBN 978-80-210-5677-0.

    2010

    1. KLAPALOVÁ, Alena. Ahold. In Nadnárodní společnosti v České republice (Empirické studie) 1.díl. Brno. Brno: Centrum výzkum konkurenční schopnosti české ekonomiky, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita, 2010, s. 51-89, 38 s. CVKS. ISBN 978-80-210-5327-4.
    2. KLAPALOVÁ, Alena a Radoslav ŠKAPA. Managing reverse flows in the Czech Republic. In An Enterprise Odyssey: From Crisis to Prosperity – Challenges for Government and Business. 1. vyd. Opatija: University of Zagreb, 2010, s. 1111-1123, 12 s. ISBN 953-6025-33-7.
    3. KLAPALOVÁ, Alena. Pojmy reverznej logistiky - ako pracovať s anglickými termínmi v slovenčine a češtine. In Neologizmy v terminológii marketingu. první. Bratislava: Slovenský národný korpus, Jazykovedný ústav Ľ. Štúra, Slovenská akadémia vied, 2010, s. 39-45. ISBN 978-80-7399-944-5.
    4. KLAPALOVÁ, Alena a Radoslav ŠKAPA. Reverse flows as the source of value in Czech companies. Online. In RIRL 2010 The 8th International Conference on Logistics and SCM Research. Bordeaux: BEM Bordeaux Management School, 2010, s. 205 - 224, 19 s.
    5. ŠKAPA, Radoslav a Alena KLAPALOVÁ. Reverse logistics in Czech companies: increasing interest in performance management. In RIRL 2010 The 8th International Conference on Logistics and SCM Research. 2010, s. 186-205.
    6. ŠKAPA, Radoslav a Alena KLAPALOVÁ. Reverzní logistika z pohledu vrcholového managementu a specialistů. In Ekonomika a management organizací - výzkum, výuka a praxe. první. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, Katedra podnikového hospodářství, 2010, s. 485-492. ISBN 978-80-210-5273-4.
    7. KLAPALOVÁ, Alena. Řízení vztahu se zákazníky a společenská odpovědnost podniku. In Ekonomika a management organizací – výzkum, výuka a praxe. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 171-178. ISBN 978-80-210-5273-4.
    8. KLAPALOVÁ, Alena a Radoslav ŠKAPA. Řízení zpětných toků v České republice. 1. vyd. Praha: Reliant s.r.o., 2010, 2 s. Reliant Logistics News, roč. 7. ISSN 1802-3746.
    9. KLAPALOVÁ, Alena. Společenská zodpovědnost retailové firmy-případová studie. Online. In PODNIKANIE A KONKURENCIESCHOPNOSŤ FIRIEM 2010. Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislave, 2010, s. 159-164. ISBN 978-80-225-2978-5.
    10. ŠKAPA, Radoslav a Alena KLAPALOVÁ. The tendencies of reverse logistics in Czech companies: an empirical survey. In An Enterprise Odyssey: From Crisis to Prosperity – Challenges for Government and Business. 1. vyd. Opatija: University of Zagreb, 2010, s. 1382-1394. ISBN 953-6025-33-7.
    11. LUKÁŠOVÁ, Růžena a Alena KLAPALOVÁ. Vzájemné postoje malých podniků a úřadů místní správy z pohledu relationship marketingu (výsledky empirického výzkumu). E & M EKONOMIE A MANAGEMENT. Liberec, 2010, roč. 13, č. 3, s. 96-113. ISSN 1212-3609.

    2009

    1. KLAPALOVÁ, Alena. Ahold a.s. - podnikatelská etika a společenská odpovědnost. In Vývojové tendence podniků V. Svazek I. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2009, s. 147- 195. ISBN 978-80-210-5003-7.
    2. KLAPALOVÁ, Alena. Attitudes and expectations of companies towards municipal offices; Comparison of mutual attitudes and expectations. In Relationship marketing in micro and small enterprises and local authorities - international comparison. Katowice: The Karol Adamiecki University of Economics in Katowice, 2009, s. 249 -256; 263-266, 12 s. ISBN 978-83-7246-443-9.
    3. KLAPALOVÁ, Alena. Komponenty vztahu podnik zákazník a jejich význam pro konkurenceschopnost podniků. In Konkurence, teoretické a praktické aspekty. 1. vydání. Jihlava: Vyšoká škola polytechnická Jihlava, 2009, s. 82-90. ISBN 978-80-87035-23-8.
    4. BLAŽEK, Ladislav, Ondřej ČÁSTEK, Ivana JAŠKOVÁ, Eva KARPISSOVÁ, Petr PIROŽEK, Alena KLAPALOVÁ, Klára KAŠPAROVÁ, Markéta MATULOVÁ, Milan SEDLÁČEK, Marian SVOBODA, Ladislav ŠIŠKA, Jiří ŠPALEK a Eva ŠVANDOVÁ. Konkurenční schopnost podniků. Analýza faktorů hospodářské úspěšnosti. Druhá etapa. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 349 s. ISBN 978-80-210-5058-7.
    5. KLAPALOVÁ, Alena a Radoslav ŠKAPA. Managerial issues of the Czech companies reverse flows. In ICABR 2009. 1. vyd. Brno: MZLU v Brně, 2009, s. 697-707. ISBN 978-80-7375-325-2.
    6. KLAPALOVÁ, Alena. Odběratelé, zákazníci. Online. In Konkurenční schopnost podniků. Analýza faktorů hospodářské úspěšnosti. Druhá etapa. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 189-214, 25 s. 1. ISBN 978-80-210-5058-7.
    7. KLAPALOVÁ, Alena. Odběratelé, zákazníci (B4). In Konkurenční schopnost podniků. Analýza faktorů hospodářské úspěšnosti. Druhá etapa. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 189 - 215, 26 s. 1. ISBN 978-80-210-5058-7.
    8. ŠKAPA, Radoslav a Alena KLAPALOVÁ. Reverse Logistics in the Czech Republic: five year retrospective. In SEMAFOR´09. Košice: Ekonomická univerzita v Bratislave, PHF Košice, 2009, s. 371-378, 9 s. ISBN 978-80-225-2841-2.
    9. ŠKAPA, Radoslav a Alena KLAPALOVÁ. Reverse Logistics in the Czech Republic: Outcomes of the Preliminary Research. In ICABR 2009. 1. vyd. Brno: MZLU v Brně, 2009, s. 1254-1265. ISBN 978-80-7375-325-2.
    10. KLAPALOVÁ, Alena. The importance of company relationship with customer for the competitiveness. In 4th International Conference on “Business Market Management. 2009.
    11. KLAPALOVÁ, Alena. Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích. In Vývojové tendence podniků V. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 497-522. ISBN 978-80-210-5003-7.
    12. KLAPALOVÁ, Alena. Význam zákazníka pro konkurenceschopnost podniků. In Vývojové tendence podniků V. Svazek I. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, 2009, s. 109 - 146. ISBN 978-80-210-5003-7.
    13. KLAPALOVÁ, Alena. Zákazník a konkurenceschopnost podniku. Verejná správa a regionálny rozvoj. Bratislava: VŠEMvs, 2009, V, č. 1, s. 74-85. ISSN 1337-2955.

    2008

    1. SUCHÁNEK, Petr, Radoslav ŠKAPA, Ondřej ČÁSTEK, Michael DOLEŽAL, Eva ŠVANDOVÁ, Alena KLAPALOVÁ, Lenka JATERKOVÁ, Petr VALOUCH a Eva ŠTĚPÁNKOVÁ. Business Management in the Czech Republic. 2. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 133 s. Skripta ESF MU, 2. ISBN 978-80-210-4662-7.
    2. NOVOTNÝ, Jiří, Alena KLAPALOVÁ, Petr SUCHÁNEK a Petr MIKUŠ. Činitelé podněcující a tlumící zakládání a rozvoj malých a středních podniků v ČR jako členské zemi EU. první. Plzeň: Aleš Čeněk, 2008, 206 s. 1. vydání. ISBN 978-80-7380-092-5.
    3. KLAPALOVÁ, Alena. Faktory úspěšného podnikání družstev. In Nové trendy - nové nápady 2008. první. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická, 2008, 11 s. ISBN 80-239-8268-0.
    4. KLAPALOVÁ, Alena. Konkurenceschopnost podniku a vztahy se zákazníkem. In Analýza regionálních a mikroekonomických aspektů konkurenceschopnosti. první. Brno: Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity, 2008, s. 172-207, 35 s. ESF-14/08-02/58. ISBN 978-80-210-4787-7.
    5. KLAPALOVÁ, Alena. Konkurenceschopnost podniku a vztahy se zákazníkem. Centrum výzkumu konkurenční schopnosti české ekonomiky, 2008. ISSN 1801-4496.
    6. KLAPALOVÁ, Alena a Ladislav BLAŽEK. Nákupní podmínky v nákupních centrech v České republice. In Vedecká rozprava k téme "trh, obchod a individuálna spotreba". první. Košice: Ekonomická univerzita v Bratislave, Podnikovohospodárska fakulta Košice, 2008, s. 20-27. ISBN 978-80-225-2633-3.
    7. KLAPALOVÁ, Alena. Pozice družstev v ekonomickém systému ČR. In Vývojové tendence podniků IV, Sborník ze specifického vzkumu. první. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, Katedra podnikového hospodářství, 2008, s. 465-492, 27 s. ISBN 978-80-210-4521-7.
    8. KLAPALOVÁ, Alena. Relationship marketing and management of micro and small enterprises in the Czech Republic. In Business and marketing strategies for Central and Eastern Europe. první. Vídeň, Rakousko: Wirtschaftsuniverstaet Wien, 2008, s. 155-168, 13 s. ISBN 978-3-9502045-7-5.
    9. KLAPALOVÁ, Alena. The Czech micro and small enterprises and relations with stakeholders. In Studies on business interaction – consequences for business in theory and business in practice. první. Uppsala Švédsko: IMP Group, 2008, s. 1-9. ISBN 1-86115-128-4.
    10. KLAPALOVÁ, Alena. Tvorba hodnoty ve zpětných tocích. In Nové trendy - nové nápady 2008. první. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická, 2008, 11 s. ISBN 80-239-8268-0.
    11. KLAPALOVÁ, Alena a Radoslav ŠKAPA. Tvorba hodnoty ve zpětných tocích na B2B trzích. In Vývojové tendence podnků IV, Sborník ze specifického výzkumu. první. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, Katedra podnikového hospodářství, 2008, s. 335-376, 36 s. ISBN 978-80-210-4521-7.
    12. KLAPALOVÁ, Alena. Význam zákazníka jako stakeholdera a ISO 9000:2001. In Firma a konkurenční prostředí 2008. první. Brno: Katedra podnikového hospodářství, Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita, 2008, s. 46-51. ISBN 978-80-7392-021-0.
    13. KLAPALOVÁ, Alena. Význam zákazníka pro konkurenceschopnost podniků. In Vývojové tendence podniků IV, Sborník ze specifického výzkumu. první. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta, Katedra podnikovéhospodářství, 2008, s. 111-162, 50 s. ISBN 978-80-210-4521-7.
    14. KLAPALOVÁ, Alena. Zákazník a konkurenceschopnost podniku. In Ekonomický a sociálny rozvoj Slovenska so zameraním na verejnú politiku, hospodárstvo a sociálnu sféru. první. Bratislava: Vysoká škola ekonómie a manažmentu verejnej správy, 2008, s. 53-62. ISSN 1337-2955.

    2007

    1. KLAPALOVÁ, Alena. ICT AND E-BUSINESS IN THE CZECH SMALL AND MICRO ENTERPRISES. International Journal of Research Trends in Social Sciences, Special Edition: Competing In Global and National Markets. Lithuania, 2007, roč. 1, č. 1, 16 s. ISSN 1822-3532.
    2. KLAPALOVÁ, Alena. Konkurenceschopnost podniku a zákazník. In Vývojové tendence podniků III. první. Brno: Brno: : Masarykova univerzita v Brně, 2007, s. 122-191. ISBN 978-80-210-4466-1.
    3. BLAŽEK, Ladislav, Ondřej ČÁSTEK, Ivana GREGOROVÁ, Eva KARPISSOVÁ, Klára KAŠPAROVÁ, Alena KLAPALOVÁ, Eva KUBÁTOVÁ, Petr PIROŽEK, Petr SUCHÁNEK, Marian SVOBODA, Jindřiška ŠEDOVÁ a Jiří ŠPALEK. Konkurenční schopnost podniků. Primární analýza výsledků empirického šetření. Brno: Masarykova univerzita, 2007, 309 s. ISBN 978-80-210-4456-2.
    4. KLAPALOVÁ, Alena. Obchod a spotřebitelé junioři Česká republika versus svět. In Súčasné trendy v obchode a v spotrebe. první. Bratislava: Bratislava: Ekonomická univerzita, 2007, s. 152-159.
    5. KLAPALOVÁ, Alena. Odběratelé, zákazníci. In Konkurenční schopnost podniků. Primární analýza výsledků empirického šetření. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 195-232, 37 s. CVKS. ISBN 978-80-210-4456-2.
    6. KLAPALOVÁ, Alena. Spokojenost zákazníka. In Obchod, jakost a finance v podnicích - determinanty konkurenceschopnosti V. první. 2007: Praha : Katedra obchodu a financí, Česká zemědělská univerzita, 2007, s. 78-82. ISBN 80-213-1436-2.
    7. KLAPALOVÁ, Alena. Stimulující faktory a bariéry rozvoje malých a středních podniků. In Vývojové tendence podniků II. první. Brno: Brno: : Masarykova univerzita v Brně, 2007, s. 565-593, 28 s. ISBN 978-80-210-4466-1.
    8. KLAPALOVÁ, Alena. The Concept of value and knowledge in B2B relationship in the Czech Republic. In Festive scientific conference on the occasion of 15th anniversary of the establishment of faculty of business and management. první. Brno: Brno : Vysoké učení technické fakulta Podnikatelská Brno, 2007, s. 84-94. ISBN 978-80-214-3482-0.
    9. KLAPALOVÁ, Alena. The Concept of value and knowledge in B2B relationship in the Czech Republic. In Exploiting the b2b knowledge networks: new perspectives and core concepts. první. Manchester, United Kingdom: IMP Group, Manchester: Manchester Business School, 2007, s. 771-781, 10 s. ISBN 1-86115-128-4.
    10. KLAPALOVÁ, Alena. The Concept of value and knowledge in B2B relationship in the Czech Republic. In Economy & Business. první. Bourgas: Bourgas : Science Invest - Bourgas, Bulgaria, 2007, s. 41-51. ISBN 978-954-9368-27-7.
    11. KLAPALOVÁ, Alena. Vztah jako konkurenční výhoda. In Scientia Iuventa 2007. první. Banská Bystrica: Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, Ekonomická fakulta, 2007, s. 39-44. ISBN 978-80-8083-398-5.
    12. KAŠPAROVÁ, Klára a Alena KLAPALOVÁ. Vztahy se stakeholdery - výsledky kvalitativního výzkumu mezi mikro a malými podniky v Jihomoravském regionu. In Marketing a obchod 2007. 1. vyd. Zvolen: Katedra marketingu, obchodu a svetového lesníctva na Drevárskej fakulte Technickej univerzity vo Zvolene, 2007, s. 112-116. ISBN 978-80-8093-026-4.
    13. KAŠPAROVÁ, Klára a Alena KLAPALOVÁ. Vztahy SME se stakeholdery. In Vývojové tendence podniků III. 1. vyd. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2007, s. 717-730. ISBN 978-80-210-4466-1.

    2006

    1. SUCHÁNEK, Petr, Radoslav ŠKAPA, Ondřej ČÁSTEK, Michael DOLEŽAL, Eva KUBÁTOVÁ, Alena KLAPALOVÁ, Martin KRIŠTOF a Petr VALOUCH. Business Management in the Czech Republic. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, 90 s. Skripta ESF MU, 1. ISBN 80-210-4147-1.
    2. KLAPALOVÁ, Alena. Kvalita jako konkurenční výhoda. In Obchod, jakost a fince v podnicích - determinanty konkurenceschpnosti IV. první. Praha: Katedra obchodu a financí, Česká zemědělská univerzita, 2006, s. 70-74. ISBN 80-213-1436-2.
    3. KLAPALOVÁ, Alena. Manažer, management a inovace. In Manažer a jeho úloha pro úspěšnost podniků. první. Brno: Ekonomicko-správní fakulta Masarykova univerzita Brno, 2006, s. 75-79, 4 s.
    4. KLAPALOVÁ, Alena. Odbytová problematika malých a středních podniků. In Vývojové tendence podniků II. první. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2006, s. 483-502, 19 s. ISBN 80-210-4133-1.
    5. KLAPALOVÁ, Alena. Odbytová problematika malých a středních podniků. In Nové trendy - nové nápady 2006. první. Znojmo: Soukromá vysoká škola ekonomická Znojmo, 2006, s. 58-67. ISBN 80-239-8268-0.
    6. KLAPALOVÁ, Alena, Ladislav BLAŽEK, Radoslav ŠKAPA a Martin LANDA. Rozvoj výuky předmětu Ekonomika a řízení podniku. In Vývojové tendence podniků II. první. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2006, s. 716-740, 756-777, 45 s. ISBN 80-210-4133-1.
    7. BLAŽEK, Ladislav, Alena KLAPALOVÁ, Martin LANDA a Radoslav ŠKAPA. Rozvoj výuky předmětu Ekonomika a řízení podniku. In Vývojové tendence podniků II (svazek III). 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2006, s. 695-823. ISBN 80-210-4133-1.
    8. KLAPALOVÁ, Alena. Sales Problems of the Czech Enterprises. In 4th international symposium: International Business Administration. první. Karviná: Slezská univerzita v Opavě, 2006, s. 376-381, 5 s. ISBN 80-7248-353-6.
    9. KLAPALOVÁ, Alena. Sociální zodpovědnost, obchod a zákazník. In Vedecká rozprava k problému spoločenskej zodpovednosti obchodu. první. Bratislava: Obchodná fakulta, Katedra marketingu, 2006, s. 51-58. ISBN 80-225-2243-0.
    10. KLAPALOVÁ, Alena. Sociální zodpovědnost podniku a spokojenost zákazníka. In Podnikateľské prostredie a etika podnikania. první. Bratislava: Katedra podnikovohospodárska, Ekonomická univerzita Bratislava, 2006, s. 229-234. ISBN 80-225-2199-X.
    11. KLAPALOVÁ, Alena. Vztah se zákazníkem - možnosti metodiky šetření. In Vývojové tendence podniků II. první. Brno: Ekonomicko-správní fakulta, Masarykova univerzita Brno, 2006, s. 219-262, 43 s. ISBN 80-210-4133-1.

    2005

    1. KRIŠTOF, Martin a Alena KLAPALOVÁ. České podniky a jejich připravenost na čerpání ze strukturálních fondů. In Sborník Mezinárodní Baťovy Doktorandské Konference. 1. vyd. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2005, s. 66-66. ISBN 80-7318-257-2.
    2. KLAPALOVÁ, Alena a Martin KRIŠTOF. E-business implementation and small and micro enterprises. In IMEA2005 Conference Proceedings. 1. vyd. Liberec: TU Liberec, Ekonomická fakulta, 2005, s. 60-60. ISBN 80-7083-929-5.
    3. KLAPALOVÁ, Alena. Hodnota a hodnota pro zákazníka. In Zborník príspevkov k medzinárodnému kolokviu k terminológii obchodu. první. Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislave, 2005, s. 63-131.
    4. KLAPALOVÁ, Alena. ICT a e-business v malých podnicích. Praha: Economia, 2005. Moderní řízení.
    5. KLAPALOVÁ, Alena. ICT and e-business in the Czech small and micro enterprises. In POSTMODERN SOCIETY AND CONSUMPTION PATTERNS FROM THE PERSPECTIVE OF SOCIAL SCIENCES. první. Kaunas, Litva: Vilnius University, 2005, s. 252-268, 16 s. ISBN 9986-19-735-X.
    6. KLAPALOVÁ, Alena. Měření spokojenosti zákazníků. In Podnikanie a podnikateľské prostredie v Slovenskej republike. první. Bratislava: Ekonóm, 2005, s. 76-80. ISBN 80-225-2048-9.
    7. BLAŽEK, Ladislav, Klára DOLEŽALOVÁ, Alena KLAPALOVÁ a Ladislav ŠIŠKA. Metodická východiska zkoumání a řízení inovační výkonnosti podniku. Brno: ESF MU Brno, 2005.
    8. KLAPALOVÁ, Alena. Odbytová problematika malých a středních podniků. In Vývojové tendence podniků II. první. Brno: Ekonomicko-správní fakulta Masarykovy univerzity v Brně, 2005, s. 457-480, 23 s. ISBN 80-210-3847-0.
    9. KLAPALOVÁ, Alena. Připravenost českých podniků na využívání strukturálních fondů. www.edotace.cz: Economia OnLine, 2005. eDotace.
    10. KLAPALOVÁ, Alena. Relační marketing na trzích organizací. In Nové trendy v podnikovom manažmente. první. Košice: EU Bratislava, PHF Košice, 2005, s. 137-141, 4 s. ISBN 80-969181-3-3.
    11. KLAPALOVÁ, Alena. SCM anebo DCM. Praha: ECONOMIA, a.s., 2005.
    12. BLAŽEK, Ladislav, Klára DOLEŽALOVÁ a Alena KLAPALOVÁ. Společenská odpovědnost podniků. Brno: ESF MU Brno, 2005.
    13. KLAPALOVÁ, Alena. Value for customer and satisfaction. In Conference Proceedings IX. Int. Conference of Doctoral Students. první. Toruň, Polsko: Nicholas Copernicus University in Toruň, 2005, s. 43-49. ISBN 83-231-1978-3.
    14. KLAPALOVÁ, Alena. Zákazník jako stakeholder. In Vývojové tendence podniků I. první. Brno: Ekonomicko-správní fakulta Masarykova univerzita v Brně, 2005, s. 149-198, 49 s. ISBN 80-210-3847-0.

    2004

    1. KLAPALOVÁ, Alena. Brzdící a stimulující faktory využití prostředků informačních a komunikačních technologiíí v malých a středních podnicích. In Podnik a podnikateľské prostredie v Slovenskej republike v období vstupu do Európskej únie. první. Bratislava: Ekonóm, 2004, s. 32-37, 5 s. ISBN 80-225-1870-0.
    2. MALACH, Antonín, Alena KLAPALOVÁ a Martin KRIŠTOF. Jak podnikat po vstupu do EU. první. Praha: Grada Publishing, 2004, 528 s. Expert. ISBN 80-247-0906-6.
    3. KLAPALOVÁ, Alena. Kvalita zboží. první. Brno: Masarykova univerzita, 2004, 119 s. ISBN 80-210-3458-0.
    4. KLAPALOVÁ, Alena. Možnosti a limity masové kastomizace. Logistika. Praha: ECONOMIA, a.s., 2004, X., 11., s. 26-28. ISSN 1211-0957.
    5. KLAPALOVÁ, Alena. Supply Chain Management - dvacet let vývoje. In Vedecká rozprava k problémom terminológie logistiky. první. Bratislava: Ekonomická univerzita v Bratislavě, Obchodní fakulta, Katedra marketingu, 2004, s. 38-45, 7 s. ISBN 80-225-1919-7.

    2003

    1. KLAPALOVÁ, Alena. ECR na začátku nového milénia. Logistika. Praha: ECONOMIA, a.s., 2003, IX., č. 12, s. 24-25. ISSN 1211-0957.
    2. KLAPALOVÁ, Alena a Antonín STEHLÍK. ECR na začátku nového milénia. In Ekonomika firiem 2003. první. Košice: Ekonomická univerzita Bratislava, Podnikovohospodárská fakulta, 2003, s. 80-84. ISBN 80-225-1737-2.
    3. KLAPALOVÁ, Alena. Hodnototvorný řetězec. In Úspěšnost podniků 2003. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2003, s. 51-66, 15 s. ISBN 80-210-3100-X.
    4. KLAPALOVÁ, Alena a Antonín STEHLÍK. Internetový marketing. In Firma a konkurenční prostředí 2003. první. Brno: Mendelova zemědělská a lesnická univerzita v Brně, 2003. ISBN 80-7157-695-6.
    5. KLAPALOVÁ, Alena. Konkurenceschopnost českých firem před vstupem ČR do EU. In Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní. první. Bratislava: Ekonomická univerzita, 2003.
    6. KLAPALOVÁ, Alena. Marketing v Evropské unii. první. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2003, 111 s. ISBN 80-210-3072-0.

    2002

    1. KLAPALOVÁ, Alena. Faktory úspěšnosti podniku. Universitas. Brno: Masarykova univerzita, 2002, č. 2, s. 58-63. ISSN 1211-3384.
    2. KLAPALOVÁ, Alena. Hodnotové řetězce a hodnotové sítě. In Systémové řízení. první. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2002, s. 248-250. ISBN 80-210-2831-9.
    3. BLAŽEK, Ladislav, Ivan HÁLEK, Alena KLAPALOVÁ, Martin KRIŠTOF, Jiří LANČA, Petr SMUTNÝ, Dagmar PALATOVÁ, Petr SUCHÁNEK, Petra DVOŘÁKOVÁ, Antonín STEHLÍK, Petr POSPÍŠIL, Radoslav ŠKAPA a David KAŠPAR. Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku. Brno: MU Brno, 2002, 141 s. MU ESF Brno.
    4. KLAPALOVÁ, Alena a Antonín STEHLÍK. Podnik a podnikání v inovačním prostředí. In Podnik a podnikání. první. Ostrava: Repronis Ostrava, 2002, s. 101-106. ISBN 80-7329-009-X.
    5. KLAPALOVÁ, Alena, Petr POSPÍŠIL a Petr SMUTNÝ. Some Reflections On Intellectual Capital And Company Performance. In The Development of Economic Science and its Practical Applications. Brno: Faculty of Economics and Administration, 2002, s. 63-67. ISBN 80-210-2897-1.

    2001

    1. KLAPALOVÁ, Alena. Komunální podpora podnikání a marketing města. první. Košice: Podnikovohospodárska fakulta Košice, Ekonomická univerzita Bratislava, 2001, 872 s. ISBN 80-225-1446-2.
    2. BLAŽEK, Ladislav, Ivan HÁLEK, Alena KLAPALOVÁ, Martin KRIŠTOF, Jiří LANČA, Jiří NOVOTNÝ, Jaroslav SEDLÁČEK, Petr SUCHÁNEK, Michael DOLEŽAL, Petra DVOŘÁKOVÁ, Antonín STEHLÍK, Martin SVOBODA a Radoslav ŠKAPA. Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku. Brno: MU Brno, 2001, 334 s. MU ESF Brno.
    3. KLAPALOVÁ, Alena. Úspěšnost podniku akomunální podpora podnikání. In Faktory úspěšnosti podniku. první. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2001, s. 26 - 32, 176 s. ISBN 80-210-2708-8.

    2000

    1. KLAPALOVÁ, Alena. Brno - univerzitní město. In Brno - univerzitní město. první. Brno: Masarykova univerzita v Brně, 2000, 502 s. ISBN 80-210-2419-4.
    2. KLAPALOVÁ, Alena. City-marketing and investment Possibilities in Czech Cities. In Contributions to Economic analysis in Transformation Countries. Muenchen (D): UniBW, 2000.
    3. KLAPALOVÁ, Alena. Faktory úspěšnosti podniku. In Faktory úspěšnosti podniku. 1. vyd. Brno: ESF MU Brno, 2000, s. 61-66. ISBN 80-210-2306-6.
    4. KLAPALOVÁ, Alena. Investiční možnosti v českých městech a marketing města. In Aktuální otázky rozvoje české ekonomiky a univerzitního vzdělávání. Brno(CZ): MZLU, 2000. ISBN 80-85615-87-8.
    5. KLAPALOVÁ, Alena. Kurz Mezinárodní řízení lidských zdrojů na Ekonomicko-správní fakultě MU. Univerzitní noviny, List Masarykovy univerzity a Nadace Universitas Masarykiana. Brno: Nadace MU, 2000, roč. 7, č. 3. ISSN 1211-6866.
    6. BLAŽEK, Ladislav, Ivan HÁLEK, Alena KLAPALOVÁ, Martin KRIŠTOF, Jiří LANČA, Jiří NOVOTNÝ, Jaroslav SEDLÁČEK a Petr SUCHÁNEK. Multifaktorová analýza úspěšnosti podniku. Brno: MU Brno, 2000, 273 s. MU ESF Brno.
    7. KLAPALOVÁ, Alena. State Housing Policy and the private sector. In Housing and Environment - The role of the private Sector in Housing Supply. první. Wien (A): UNCHS/Habitat, 2000, s. 85-89. ISBN 92-1-131456-9.
    8. KLAPALOVÁ, Alena. Vliv marketingové činnosti města na lokalizační rozhodování podniku. In Vliv marketingové činnosti města na lokalizační rozhodování podniku. první. Košice: Podnikovohospodářská fakulta Košice, Ekonomická univerzita, Bratislava, 2000, 764 s. ISBN 80-225-1308-3.

    1999

    1. KLAPALOVÁ, Alena. Aktuálnost vnitřně-obchodní politiky v současné ČR. Bratislava: KMOF EU Bratislava, 1999, 9 s.
    2. KLAPALOVÁ, Alena. Efektivní úspořádání a řízení hodnototvorných činností a ECR. uspořadatel Mgr. Tomáš Velík. In sborník prací. 1. vyd. Brno (CZ): MU Brno, 1999, 201 s. ISBN 80-210-2067-9.

    1996

    1. KLAPALOVÁ, Alena. Případové studie pro předmět Obchodní činnosti. In sborník prací. Brno: ČAVAPS, 1996, 340 s.
    2. KLAPALOVÁ, Alena. Strategické marketingové řízení maloobchodních firem. In Sborník příspěvků z meziárodní konference. Bratislava: FM UK Bratislava, 1996, s. 188-189, 246 s. ISBN 80-223-1120-0.

    1995

    1. KLAPALOVÁ (VELJINOVÁ), Alena. Problematika uplatňování nástrojů marketingového výzkumu v současné praxi českých podniků. In Marketing v praxi. Zlín (CZ): IME VUT Zlín, 1995, s. 45-263. ISBN 80-214-0676-3.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 6. 5. 2024 05:52