Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. KORBEL, Václav, Karel GARGULÁK, Jitka UHROVÁ, Marek POUR, Michal OSTRÝ, Nina FABŠÍKOVÁ, Kateřina ŠAFÁŘOVÁ, Jakub KOMÁREK, Jan ZEMAN, Karina HOŘENÍ, Martin KRATOCHVÍL, Lucie OBROVSKÁ, Tomáš KOHOUTEK, Daniel PROKOP a Martin BUCHTÍK. Specializované činnosti pedagogických pracovníků a nepedagogická práce či další činnosti v regionálním školství: analýza stavu a návrhy doporučení – syntetická zpráva a doporučení. Praha: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy České republiky, 2023.

    2022

    1. KOHOUTEK, Tomáš. Ošetřit emoce tak, aby nebolely. In ...a pak bylo ticho / Tornádo v Moravské Nové Vsi. Hodonín: Jihomoravská komunitní nadace, 2022, s. 124-141. ISBN 978-80-11-01633-3.
    2. KOHOUTEK, Tomáš, Jan ŠIRŮČEK a Hynek CÍGLER. Podněty k rozvoji psychodiagnostické praxe při stanovování podpůrných opatření (včetně zařazování do tříd a škol, zřízených podle § 16 odst. 9 školského zákona). In Hoření, K. et al., Výzkumná zpráva: Analýza příčin vyššího podílu romských žáků vzdělávajících se dle RVP ZV UV ve třídách zřízených podle § 16 odst. 9, Školského zákona a návrh souboru opatření pro oblast vzdělávání a další relevantní oblasti. TAČR, MŠMT, 2022, 14 s.
    3. KOHOUTEK, Tomáš. Škola jako pestrá obec. Praha: Česká školní inspekce, 2022.
    4. HOŘENÍ, Karina, Klára ZAJÍČKOVÁ, Jitka UHROVÁ, Lucie OBROVSKÁ, Karel GARGULÁK, Daniel PROKOP, Michal KUNC, Tomáš KOHOUTEK, Martin BUCHTÍK, Nina FABŠÍKOVÁ, Jakub KOMÁREK, Václav KORBEL a Martin PHILIPP. Výzkumná zpráva: Analýza příčin vyššího podílu romských žáků vzdělávajících se dle RVP ZV UV ve třídách zřízených podle § 16 odst. 9, školského zákona a návrh souboru opatření pro oblast vzdělávání a další relevantní oblasti. Praha: TAČR, Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, 2022.

    2021

    1. KOHOUTEK, Tomáš. Cena děkana. Pedagogická fakulta Masarykovy univerzity, 2021.
    2. KOHOUTEK, Tomáš. Potřebujeme krytinu, plachty a psychologa. Praha: VLTAVA LABE MEDIA a.s., 2021, s. 28-31. Vlasta. ISSN 0139-6617.

    2020

    1. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Stanislav JEŽEK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ a Miroslav JANÍK. Novice teachers in the Czech Republic and their drop-out intentions. European Journal of Education. Hoboken , NJ USA: John Wiley & Sons, 2020, roč. 55, č. 2, s. 275- 291. ISSN 0141-8211. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1111/ejed.12373.
    2. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Lucie ŠKARKOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Petr KVĚTON a Stanislav JEŽEK. Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé. 1. vyd. Brno: Munipress, 2020, 278 s. Pedagogický výzkum, sv. 1. ISBN 978-80-210-9651-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9652-2020.
    3. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Lucie ŠKARKOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Petr KVĚTON a Stanislav JEŽEK. Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 278 s. Pedagogický výzkum, sv. 1. ISBN 978-80-210-9652-3.
    4. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Lucie ŠKARKOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Petr KVĚTON a Stanislav JEŽEK. Řízení třídy: studenti učitelství a jejich provázející učitelé. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 278 s. Pedagogický výzkum, sv. 1. ISBN 978-80-210-9651-6.

    2019

    1. HANUŠOVÁ, Světlana a Tomáš KOHOUTEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách. In ZAČÍNAJÍCÍ UČITEL II. 5. mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků. 2019.
    2. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ a Tomáš KOHOUTEK. Novice Teachers of English as a Foreign Language in the Czech Republic and their Drop-Out Intentions. Journal of Language and Cultural Education. Nitra: OZ SlovakEdu, 2019, roč. 7, č. 2, s. 51-77. ISSN 1339-4045. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.2478/jolace-2019-0011.
    3. VLČKOVÁ, Kateřina, Stanislav JEŽEK, Tomáš KOHOUTEK a Jan MAREŠ. Zkrácená škála kognitivního uzavření: struktura české verze u vzorku studentů učitelství a učitelů. Orbis Scholae. Praha: UK, 2019, roč. 13, č. 2, s. 49-64. ISSN 1802-4637. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14712/23363177.2019.11.

    2018

    1. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ a Stanislav JEŽEK. Cena děkana. Masarykova univerzita, 2018.
    2. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ a Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách. 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 322 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, č. 45. ISBN 978-80-210-8889-4.
    3. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ a Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách. 1. dotisk 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2018, 322 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 45. ISBN 978-80-210-8889-4.
    4. KOHOUTEK, Tomáš a Jan MAREŠ. Profesní socializace začínajících učitelů – zkušenosti s diagnostikou a evaluací. In Pedagogická diagnostika a evaluace 2018. 2018.

    2017

    1. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Světlana HANUŠOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Tomáš KOHOUTEK a Klára ULIČNÁ. Career Change Intentions of Novice Teachers in the Czech Republic: The Role of Out-of-school Factors. In European Conference on Educational Research. 2017.
    2. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ a Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 326 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 45. ISBN 978-80-210-8889-4. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8922-2017.
    3. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ a Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 322 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, č. 45. ISBN 978-80-210-8922-8.
    4. HANUŠOVÁ, Světlana, Michaela PÍŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ, Klára ULIČNÁ a Stanislav JEŽEK. Chtějí zůstat nebo odejít? Začínající učitelé v českých základních školách. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 322 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, č. 45. ISBN 978-80-210-8889-4.
    5. MINAŘÍKOVÁ, Eva, Světlana HANUŠOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Miroslav JANÍK, Tomáš JANÍK, Jan MAREŠ a Klára ULIČNÁ. Novice teachers in the Czech Republic: Why do they leave and change schools? In EARLI 2017. 2017.
    6. HANUŠOVÁ, Světlana, Tomáš JANÍK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Miroslav JANÍK, Klára ULIČNÁ a Jan MAREŠ. Should I stay or should I go aneb Co drží začínající učitele v profesi? In XXV. ročník konference ČAPV Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu. 2017.
    7. HANUŠOVÁ, Světlana, Tomáš JANÍK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Miroslav JANÍK, Klára ULIČNÁ a Jan MAREŠ. Should I stay or should I go aneb Co drží začínající učitele v profesi? In XXV. ročník konference ČAPV Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu. 2017. ISBN 978-80-7435-688-9.
    8. MAREŠ, Jan a Tomáš KOHOUTEK. Well-being začínajících učitelů - výzkumná studie. In XXV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu Hradec Králové. 2017.
    9. MAREŠ, Jan a Tomáš KOHOUTEK. Životní spokojenost začínajících učitelů. In Novinky v pedagogické a školní psychologii 2017: Příklady dobré praxe. 2017.

    2016

    1. HANUŠOVÁ, Světlana, Eva MINAŘÍKOVÁ, Tomáš JANÍK, Klára ULIČNÁ, Miroslav JANÍK, Jan MAREŠ a Tomáš KOHOUTEK. Proč odcházejí začínající učitelé ze školství? In XXIV. ročník ČAPV Síťování v pedagogickém výzkumu. 2016. ISBN 978-80-7394-596-1.
    2. HANUŠOVÁ, Světlana, Eva MINAŘÍKOVÁ, Tomáš JANÍK, Klára ULIČNÁ, Miroslav JANÍK, Jan MAREŠ a Tomáš KOHOUTEK. Proč odcházejí začínající učitelé ze školství? In XXIV. ročník ČAPV Síťování v pedagogickém výzkumu. 2016.
    3. MAREŠ, Jan a Tomáš KOHOUTEK. Začínající učitelé a jejich well-being. In Učíme psychologii / Teaching psychology 2016. 2016.

    2015

    1. KOHOUTEK, Tomáš a Jan MAREŠ. Referenční báze moci aneb dobrý učitel jako dobrý člověk. In Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. 1. vyd. Brno: Munipress, 2015, s. 157-177, 20 s. verze 1. ISBN 978-80-210-8096-6.
    2. MAREŠ, Jan a Tomáš KOHOUTEK. Well-being u začínajících učitelů. In Učíme psychologii / Teaching psychology 2015. 2015.
    3. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Jarmila BRADOVÁ a Stanislav JEŽEK. Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. 1. vyd. Brno: Munipress, 2015, 238 s. verze 1. ISBN 978-80-210-8096-6.
    4. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Jarmila BRADOVÁ a Stanislav JEŽEK. Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 237 s. ISBN 978-80-210-8096-6.
    5. VLČKOVÁ, Kateřina, Kateřina LOJDOVÁ, Josef LUKAS, Jan MAREŠ, Zuzana ŠALAMOUNOVÁ, Tomáš KOHOUTEK, Jarmila BRADOVÁ a Stanislav JEŽEK. Z posluchárny za katedru: Mocenské vztahy ve výuce studentů učitelství. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 237 s. ISBN 978-80-210-8097-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8097-2015.

    2014

    1. KOHOUTEK, Tomáš. Ohlasy jungovských témat v současné teoretické psychologii: teorie interakce osobnostních systémů. In Konference ČSAP - Hranice psychoterapeutického prostoru. 2014.

    2013

    1. BUCKOVÁ, Jolana a Tomáš KOHOUTEK. Možnosti využití hry v písku (Sandspiel) v diagnostice a terapii rodinných vztahů I: východiska pro strukturovaný přístup. In Psychologická diagnostika - výzkum, prevence a poradenství. 2013.
    2. BUCKOVÁ, Jolana a Tomáš KOHOUTEK. Možnosti využití hry v písku (Sandspiel) v diagnostice a terapii rodinných vztahů II: popis metodiky a příklady případové práce. In Psychologická diagnostika - výzkum, prevence a poradenství. 2013.

    2012

    1. KOHOUTEK, Tomáš a Jan MAREŠ. Anketa pro učitele. Anketa škole na míru. Praha: NÚV, 2012. ISBN 978-80-87063-73-6.
    2. KOHOUTEK, Tomáš a Jan MAREŠ. Anketa pro žáky. Anketa škole na míru. Praha: NÚV, 2012. ISBN 978-80-87652-94-7.
    3. MAREŠ, Jan a Tomáš KOHOUTEK. Ankety pro žáky, učitele a rodiče. In XX. konference České asociace pedagogického výzkumu "Kvalita ve vzdělávání". 2012.
    4. MAREŠ, Jan a Tomáš KOHOUTEK. Ankety pro žáky, učitele a rodiče: zkušenosti s přípravou autoevaluačního nástroje pro potřeby základních a středních škol. Online. In Věra Ježková. Kvalita ve vzdělávání: Sborník příspěvků z XX. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. Praha: Univerzita Karlova, 2012, s. 48-57. ISBN 978-80-7290-620-8.

    2011

    1. KOHOUTEK, Tomáš a Jan MAREŠ. Ankety pro rodiče. Anketa škole na míru. Praha: NÚV, 2011. ISBN 978-80-87063-49-1.
    2. KOHOUTEK, Tomáš, Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Dotazník způsobů zvládání zátěže: konstrukce nástroje využitého v brněnské části longitudinální studie ELSPAC, souhrn nejvýznamnějších výsledků. In konference Psychologická diagnostika dětí a dospívajících: Výzkum, prevence a školní poradenství. 2011.
    3. MAREŠ, Jan a Tomáš KOHOUTEK. Strategie zvládání zátěže v adolescenci: styly odpovídání a limity dotazníkového šetření. In konference Psychologická diagnostika dětí a dospívajících: Výzkum, prevence a školní poradenství. 2011.

    2010

    1. DVOŘÁČKOVÁ, Dagmar a Tomáš KOHOUTEK. Psychosociální determinanty zdraví a vnímání kvality života seniorů. Revue sociálnych služieb. Trnava: Oliva, 2010, roč. 2, č. 2, s. 50-65. ISSN 1338-1075.

    2009

    1. KOHOUTEK, Tomáš, Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Changes in Coping During Adolescence: Possible Conceptualisations. Studia psychologica: časopis pre základný výskum v psychologických vedách. Bratislava: Slovak Academic Press, 2009, roč. 51/2009, 2-3, s. 167-182. ISSN 0039-3320.
    2. KOHOUTEK, Tomáš, Dalibor ŠPOK a Ivo ČERMÁK. Neštěstí, krizové události, katastrofy a jedinec. In Kohoutek, T., Čermák, I. (editoři). Psychologie katastrofické události. 1. vyd. Praha: Academia, 2009, s. 18-92. ISBN 978-80-200-1816-8.
    3. NAVRÁTIL, Marek, Ivo ČERMÁK a Tomáš KOHOUTEK. Povodně a pomoc z perspektivy pomáhajících. In Kohoutek, T., Čermák, I. (editoři). Psychologie katastrofické události. 1. vyd. Praha: Academia, 2009, s. 192-230, 40 s. ISBN 978-80-200-1816-8.
    4. KOHOUTEK, Tomáš, Tomáš URBÁNEK, Ivo ČERMÁK a Bohumila BAŠTECKÁ. Povodně a pomoc z perspektivy zasažených. In Kohoutek, T., Čermák, I. (editoři). Psychologie katastrofické události. 1. vyd. Praha: Academia, 2009, s. 110-191. ISBN 978-80-200-1816-8.
    5. KOHOUTEK, Tomáš a Ivo ČERMÁK. Psychologie katastrofické události. Vyd. 1. Praha: Academia, 2009, 362 s. 10332. ISBN 978-80-200-1816-8.
    6. KOLÁŘOVÁ, Kateřina, Marek BLATNÝ a Tomáš KOHOUTEK. Vztah mezi sebepojetím a zvládáním zátěže. In L. Golecká, J. Gurňáková, I. Ruisel (Eds.). Sociálne procesy a osobnosť 2008. Zborník z konferencie. Bratislava: Ústav experimentálnej psychológie SAV, 2009, s. s. 655 – 663, 9 s. ISBN 978-80-88910-26-8.
    7. MAREŠ, Jan, Stanislav JEŽEK a Tomáš KOHOUTEK. Změny v hodnocení problémů a strategií zvládání zátěže v průběhu dospívání - longitudinální studie. In Sociální procesy a osobnost 2009: Člověk na cestě životem: rizika, výzvy, příležitosti. 2009.

    2008

    1. KOHOUTEK, Tomáš, Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Coping in Adolescence. In Ježek, S., Lacinová, L. (Eds.). Fifteen-Year-Olds in Brno: A Slice of Longitudinal Self-Reports. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 55-64. Psychologie. ISBN 978-80-210-4755-6.
    2. MILLOVÁ, Katarína, Marek BLATNÝ a Tomáš KOHOUTEK. Demanding life situations in university students: gender aspect. Social Processes & Personality. 2008, roč. 1, č. 1, s. 12 - 19.
    3. MILLOVÁ, Katarína, Marek BLATNÝ a Tomáš KOHOUTEK. Osobnostné aspekty zvládania záťaže. E-psychologie [online]. 2008, roč. 2, č. 1, s. 1 - 8. ISSN 1802-8853.
    4. KOLÁŘOVÁ, Kateřina, Marek BLATNÝ a Tomáš KOHOUTEK. Osobnostní souvislosti zvládání zátěže. SPFFBU. Řada psychologická (P). Annales Psychologici. Brno: Masarykova univerzita, 2008, roč. 56, P 12, s. 67-77. ISSN 1211-3522.
    5. KOHOUTEK, Tomáš, Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Reakce na školní zátěž: longitudinální perspektivy. In XVI celostátní konference ČAPV: Pedagogický výzkum jako podpora proměny současné školy. 2008.
    6. ELICHOVÁ, Markéta a Tomáš KOHOUTEK. Romská dětská populace a tvořivost. In Socialia. Trnava: Tranavská univerzita v Trnave, 2008, s. 506-508. ISBN 978-808082-160-9.
    7. KOLÁŘOVÁ, Kateřina, Marek BLATNÝ a Tomáš KOHOUTEK. Vztah mezi sebepojetím a zvládáním zátěže (poster). In Sociálne procesy a osobnosť 2008. Zborník z konferencie. 2008. ISBN 978-80-88910-26-8.
    8. KOHOUTEK, Tomáš, Jan MAREŠ a Stanislav JEŽEK. Zvládání zátěže v adolescenci: stabilita a kontext změn mezi 13. a 15. rokem. In Sociálne procesy a osobnosť 2008. 2008.

    2007

    1. KOHOUTEK, Tomáš, Tomáš URBÁNEK, Ivo ČERMÁK, Dalibor ŠPOK a Marek NAVRÁTIL. Dopady povodní v ČR v roce 2002 z perspektivy zasažených a pomáhajících: implikace pro organizaci pomoci, psychosociální aspekty pomoci. In Veřejná a soukromá řešení dopadů živelních pohrom v ČR : konference s mezinárodní účastí 6.6.-7.6.2007 / [editor Petr Červinek]. Brno: Masarykova univerzita, 2007, s. 102 - 113, 11 s. ISBN 978-80-210-4395-4.
    2. MILLOVÁ, Katarína, Marek BLATNÝ a Tomáš KOHOUTEK. Osobnostné súvislosti zvládania záťaže. In Sociální procesy a osobnost 2007 (sborník příspěvků). Brno: Psychologický ústav Filozofické fakulty Masarykovy univerzity, 2007, s. 317-321. ISBN 978-80-7392-016-6.
    3. MILLOVÁ, Katarína, Marek BLATNÝ a Tomáš KOHOUTEK. Osobnostné súvislosti zvládania záťaže (poster). In Konference "Sociální procesy a osobnost". 2007.
    4. ELICHOVÁ, Markéta a Tomáš KOHOUTEK. Tvořivost - potenciální síla pro umění i seberealizaci (tvořivost u romských dětí). In Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku: vybrané aspekty teorie a praxe. Praha: Centrum adiktologie, 2007, s. 12-15. ISBN 80-86620-14-X.

    2006

    1. JAKUBEKOVÁ, Ivana, Petra BOKOVÁ a Tomáš KOHOUTEK. Hudba a osobnost: souvislosti profesní dráhy hudebníků a proměnných jejich osobnostního stylu (vývěskové sdělení). In Kvalitativní přístup a metody ve vědách o člověku - "Umění ve vědě, věda v umění". 2006.
    2. KOHOUTEK, Tomáš. Katastrofy a jedinec: člověk v situaci mimořádné zátěže. 2006.
    3. KOHOUTEK, Tomáš, Stanislav JEŽEK a Jan MAREŠ. Otázky vztahu stylu zvládání zátěže mladšími adolescenty a jejich sociální pozice ve školní třídě. Blatný, M., Vobořil, D., Květon, P., Jelínek, M., Sobotková, V. (eds.). In Sociální procesy a osobnost 2005. Brno: PsÚ AV ČR, 2006, s. 185-197, 12 s. ISBN 80-86174-09-3.

    2005

    1. KOHOUTEK, Tomáš, Tomáš URBÁNEK, Ivo ČERMÁK, Dalibor ŠPOK a Bohumila BAŠTECKÁ. Flooding: Czech Republic 2002: Impact on the mind of victims and issues of psychosocial aid. Granada 3 - 8 July 2005, Spain, 2005.
    2. KOHOUTEK, Tomáš, Stanislav JEŽEK a Jan MAREŠ. Otázky vztahu stylu zvládání zátěže mladšími adolescenty a jejich sociální pozice ve školní třídě. Brno: konference PsÚ AV ČR, PÚ SAV, 2005. VIII. Sociální procesy a osobnost.

    2004

    1. SVOBODA, Mojmír, Vladimír ŘEHAN, Zdeněk VTÍPIL, Helena KLIMUSOVÁ, Pavel HUMPOLÍČEK, Tomáš URBÁNEK a Tomáš KOHOUTEK. Aplikovaná psychodiagnostika v České republice. První vydání. Brno: MSD, s.r.o. Brno, 2004, 234 s. ISBN 80-86633-12-8.
    2. BALAŠTÍKOVÁ, Veronika, Marek BLATNÝ a Tomáš KOHOUTEK. Aspekty sebepojetí jako determinanty výběru strategií zvládání u adolescentů. Československá psychologie: Časopis pro psychologickou teorii a praxi. Praha: Academia, 2004, roč. 48, č. 5, s. 410-415. ISSN 0009-062X.
    3. KOHOUTEK, Tomáš, Tomáš URBÁNEK a Dalibor ŠPOK. Prožívání povodňových událostí: výskyt symptomů zátěže jako indikátor specifických potřeb zasažených osob. In Víme o sobě? vydáno u příležitosti konání konference Psychosociální pomoc v situacích mimořádných událostí. Praha: Magistrát hlavního města Prahy, 2004, s. 19-26.

    2003

    1. BALAŠTÍKOVÁ, Veronika, Marek BLATNÝ a Tomáš KOHOUTEK. Aspekty Já jako determinanty výběru copingových strategií. In Sociální procesy a osobnost - sborník příspěvků. Brno: Psychologický ústav FF MU, 2003, s. 13-14. ISBN 80-86633-09-8.
    2. MAREŠ, Jan, Tomáš KOHOUTEK a Stanislav JEŽEK. Copingové strategie a jejich vývoj v adolescenci. Pavlov: konference Sociální procesy a osobnost., 2003. PsÚ FF MU, PsÚAV ČR, ÚEP SAV, SpÚ SAV.
    3. MAREŠ, Jan, Tomáš KOHOUTEK a Stanislav JEŽEK. Copingové strategie v adolescenci. Brno: konference Učitelé a zdraví., 2003. PedF MU.
    4. MAREŠ, Jan, Tomáš KOHOUTEK a Stanislav JEŽEK. Time changes in adolescents' relationship towards school - a coping perspective. Milano: The European Society for Developmental Psychology, 2003. XIth European Conference on Developmental Psych.
    5. KOHOUTEK, Tomáš, Marek BLATNÝ a Miroslav BRÉDA. Zdravotní stesky, copingové strategie a kognitivně-emoční typologie osobnosti: analýza vzájemných souvislostí. In Sociální procesy a osobnost. Brno: Psychologický ústav FF MU, 2003, s. 159-168. ISBN 80-86633-09-8.

    2002

    1. BLATNÝ, Marek, Tomáš KOHOUTEK a Petra JANUŠOVÁ. Dimensionality of coping encounter and its relationship to appraisal and personality. 11th European Conference on Personality, 2002. ISBN 3-936142-78-5.
    2. BLATNÝ, Marek, Tomáš KOHOUTEK a Petra JANUŠOVÁ. Situačně kognitivní a osobnostní determinanty chování v zátěžové situaci. Československá psychologie. Praha: AV ČR, 2002, roč. 46, č. 2, s. 97-108. ISSN 0009-062X.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 28. 8. 2024 13:01