-
HLAĎO, Petr; Libor JUHAŇÁK a Klára HARVÁNKOVÁ. Antecedents of perceived teacher work ability: A comprehensive model across work and non-work domains. Frontiers in Psychology. Switzerland: Frontiers Media SA, 2025, roč. 16, č. 1557456, s. 1-13. ISSN 1664-1078. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.3389/fpsyg.2025.1557456.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2476722/cs
-
JUŘÍK, Vojtěch; Libor JUHAŇÁK; Alexandra RUŽIČKOVÁ; Nicol DOSTÁLOVÁ a Zuzana JUŘÍKOVÁ. Experimental Dataset on Eye-tracking Activity During Self-Regulated Learning. Scientific Data. London: Springer Nature, 2025, roč. 2025, č. 12, s. 1-9. ISSN 2052-4463. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1038/s41597-025-05304-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2502898/cs
-
JUHAŇÁK, Libor; Vojtěch JUŘÍK; Nicol DOSTÁLOVÁ a Zuzana JUŘÍKOVÁ. Exploring the effects of metacognitive prompts on learning outcomes : An experimental study in higher education. Australasian Journal of Educational Technology. 2025, roč. 41, č. 1, s. 42-59. ISSN 1449-3098. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14742/ajet.9486.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2480779/cs
-
JUŘÍKOVÁ, Zuzana; Nicol DOSTÁLOVÁ; Libor JUHAŇÁK a Vojtěch JUŘÍK. Studying Metacognitive Learning Processes with the Use of Eye-tracking Technology. In INTED2024 : 18th International Technology, Education and Development Conference, Valencia, Spain, 4-6 March, 2024. 2024. ISBN 978-84-09-59215-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/inted.2024.1250.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2386219/cs
-
JUŘÍKOVÁ, Zuzana; Nicol DOSTÁLOVÁ; Libor JUHAŇÁK a Vojtěch JUŘÍK. Studying Metacognitive Learning Processes with the Use of Eye-tracking Technology. In INTED2024, 18th International Technology, Education and Development Conference. 2024.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2386218/cs
-
JUHAŇÁK, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2023, 223 s. Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity 525. ISBN 978-80-280-0184-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0185-2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2371801/cs
-
JUHAŇÁK, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. Online. 1., elektronické vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2023, 223 s. Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity 525. ISBN 978-80-280-0185-8. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0185-2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2272777/cs
-
JUHAŇÁK, Libor. Analytika učení a data mining ve vzdělávání v kontextu systémů pro řízení výuky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2023. Spisy Filozofické fakulty Masarykovy univerzity 525. ISBN 978-80-280-0184-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2265777/cs
-
NEHYBA, Jan; Libor JUHAŇÁK a Jakub CIGÁN. Effects of Seating Arrangement on Students' Interaction in Group Reflective Practice. JOURNAL OF EXPERIMENTAL EDUCATION. ABINGDON: ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD., 2023, roč. 91, č. 2, s. 249-277. ISSN 0022-0973. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/00220973.2021.1954865.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1798799/cs
-
JUHAŇÁK, Libor. Exploring students' self-regulated learning in online learning environments : The multimodal learning analytics approach. Online. In EDULEARN23 Proceedings. Palma, Spain: IATED, 2023, s. 8038-8045. ISBN 978-84-09-52151-7. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/edulearn.2023.2084.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2371799/cs
-
JUHAŇÁK, Libor; Nicol DOSTÁLOVÁ; Zuzana JUŘÍKOVÁ a Vojtěch JUŘÍK. Exploring the Effects of Metacognitive Prompts on Learning Outcomes in Multimedia Learning. In European Conference on Educational Research, ECER 2023, University of Glasgow, 22–25 August 2023. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2371798/cs
-
JUHAŇÁK, Libor; Karla BRÜCKNEROVÁ; Barbora NEKARDOVÁ a Jiří ZOUNEK. Goal setting and goal orientation as predictors of learning satisfaction and online learning behavior in higher education blended courses. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2023, roč. 28, č. 3, s. 39-58. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2023-3-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2373977/cs
-
SUDICKÝ, Petr; Libor JUHAŇÁK a Jitka VIDLÁKOVÁ. Moderní distanční výuka na vysoké škole. Online. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2478564/cs
-
JUHAŇÁK, Libor; Karla BRÜCKNEROVÁ; Nicol DOSTÁLOVÁ a Barbora NEKARDOVÁ. Seberegulované učení vysokoškolských studentů v prostředí e-learningu: Pohled multimodální analytiky učení. In XXXI. výroční konference ČAPV 2023, 2023. 2023. ISBN 978-80-280-0359-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2309741/cs
-
KVASKOVÁ, Lucia; Petr HLAĎO; Libor JUHAŇÁK a Petr MACEK. Self-esteem and career adaptability : Moderating roles of parental and peer support. Career Development Quarterly. Willey, 2023, roč. 71, č. 2, s. 84-96. ISSN 0889-4019. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1002/cdq.12319.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2264299/cs
-
JUHAŇÁK, Libor. Využití multimodální analytiky učení pro výzkum seberegulovaného učení vysokoškolských studentů v online výukových prostředí. In XXXI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu; Ústí nad Labem 5.–7. září 2023. 2023. ISBN 978-80-280-0359-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2371797/cs
-
ZOUNEK, Jiří a Libor JUHAŇÁK. Život a učení adolescentů v digitální éře: východiska, výsledky výzkumu a výzvy do budoucna. 2023.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2348657/cs
-
DOSTÁLOVÁ, Nicol; Libor JUHAŇÁK a Lukáš PLCH. A Narrative Review of Eye-Tracking Research on Self-Regulated Learning from Multimedia Learning Materials in Higher Education. Studia Paedagogica. Czechia: Masaryk University, Faculty of Arts, 2022, roč. 27, č. 2, s. 77-96. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2022-2-4.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2232457/cs
-
HLAĎO, Petr; Libor JUHAŇÁK; Lenka HLOUŠKOVÁ a Bohumíra LAZAROVÁ. Exploring the Roles of Career Adaptability, Self-Esteem, and Work Values in Life Satisfaction Among Emerging Adults During their Career Transition. Emerging Adulthood. Thousand Oaks: Sage Publishing, 2022, roč. 10, č. 1, s. 135-148. ISSN 2167-6968. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1177/21676968211012586.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1764037/cs
-
DOSTÁLOVÁ, Nicol a Libor JUHAŇÁK. Eye-tracking technology in self-regulated learning from multimedia materials : A review. In European Conference on Educational Research ECER 2022. 2022.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/2213301/cs
-
ZOUNEK, Jiří; Libor JUHAŇÁK a Klára ZÁLESKÁ. Life and Learning of Digital Teens : Adolescents and digital technology in the Czech Republic. Cham: Springer Nature, 2022, 254 s. Young People and Learning Processes in School and Everyday Life, Volume 6. ISBN 978-3-030-90042-7. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-90040-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1835138/cs
-
ZOUNEK, Jiří; Libor JUHAŇÁK; Hana STAUDKOVÁ a Jiří POLÁČEK. E-learning : učení (se) s digitálními technologiemi. 2. vyd. Praha: Wolters Kluwer ČR, 2021, 330 s. ISBN 978-80-7676-175-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1796319/cs
-
NOVOTNÝ, Petr; Karla BRÜCKNEROVÁ; Milada RABUŠICOVÁ; Libor JUHAŇÁK; Dana KNOTOVÁ a Katarína ROZVADSKÁ. Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 306 s. ISBN 978-80-210-9973-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1819280/cs
-
NOVOTNÝ, Petr; Karla BRÜCKNEROVÁ; Milada RABUŠICOVÁ; Libor JUHAŇÁK; Dana KNOTOVÁ a Katarína ROZVADSKÁ. Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 305 s. ISBN 978-80-210-9974-6.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1835879/cs
-
NOVOTNÝ, Petr; Karla BRÜCKNEROVÁ; Milada RABUŠICOVÁ; Libor JUHAŇÁK; Dana KNOTOVÁ a Katarína ROZVADSKÁ. Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 305 s. ISBN 978-80-210-9973-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1835878/cs
-
NOVOTNÝ, Petr; Petr NOVOTNÝ; Milada RABUŠICOVÁ; Libor JUHAŇÁK; Dana KNOTOVÁ a Katarína ROZVADSKÁ. Netradiční studenti pedagogických oborů na českých vysokých školách.. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 306 s. ISBN 978-80-210-9974-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9974-2021.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1809600/cs
-
JUHAŇÁK, Libor a Karla BRÜCKNEROVÁ. Patterns of academic success : data-driven typology of university students' approaches to learning, motivation, and academic achievement. In ICERI2021 Proceedings. Seville, Spain: IATED, 2021, s. 6798-6806. ISBN 978-84-09-34549-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.21125/iceri.2021.1538.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1815934/cs
-
BRÜCKNEROVÁ, Karla; Katarína ROZVADSKÁ; Dana KNOTOVÁ; Libor JUHAŇÁK; Milada RABUŠICOVÁ a Petr NOVOTNÝ. Educational Trajectories of Non-traditional Students: Stories Behind Numbers. Studia paedagogica. Masarykova univerzita, 2020, roč. 25, č. 4, s. 93-114. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2020-4-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1729847/cs
-
HLAĎO, Petr; Lucia KVASKOVÁ; Lenka HLOUŠKOVÁ; Bohumíra LAZAROVÁ; Stanislav JEŽEK; Libor JUHAŇÁK; Petr MACEK; Petra DAŇSOVÁ; Jaroslav GOTTFRIED; Petr PALÍŠEK; Karel REČKA a Václav ŠAŠINKA. Kariérová adaptabilita : její podoby, proměny, souvislosti a role v životě mladých dospělých procházejících středním odborným vzděláváním. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 208 s. monografie. ISBN 978-80-210-9666-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9692-2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1696216/cs
-
HLAĎO, Petr; Lucia KVASKOVÁ; Lenka HLOUŠKOVÁ; Bohumíra LAZAROVÁ; Stanislav JEŽEK; Libor JUHAŇÁK; Petr MACEK; Petra DAŇSOVÁ; Jaroslav GOTTFRIED; Petr PALÍŠEK; Karel REČKA a Václav ŠAŠINKA. Kariérová adaptabilita : její podoby, proměny, souvislosti a role v životě mladých dospělých procházejících středním odborným vzděláváním. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 208 s. monografie. ISBN 978-80-210-9692-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9692-2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1838643/cs
-
HLAĎO, Petr; Lucia KVASKOVÁ; Lenka HLOUŠKOVÁ; Bohumíra LAZAROVÁ; Stanislav JEŽEK; Libor JUHAŇÁK; Petr MACEK; Petra DAŇSOVÁ; Jaroslav GOTTFRIED; Petr PALÍŠEK; Karel REČKA a Václav ŠAŠINKA. Kariérová adaptabilita : její podoby, proměny, souvislosti a role v životě mladých dospělých procházejících středním odborným vzděláváním. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 208 s. monografie. ISBN 978-80-210-9666-0.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1838641/cs
-
NOVOTNÝ, Petr; Libor JUHAŇÁK; Milada RABUŠICOVÁ; Dana KNOTOVÁ a Karla BRÜCKNEROVÁ. Netradiční studenti : Role angažovanosti ve studiu. In XXVIII. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2020.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1729866/cs
-
ZOUNEK, Jiří; Klára ZÁLESKÁ a Libor JUHAŇÁK. Výuka s využitím ICT v mezinárodní perspektivě: na cestě k moderní pedagogice. LIFELONG LEARNING- CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ. Mendelova univerzita v Brně, 2020, roč. 10, č. 1, s. 57-93. ISSN 1804-526X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.11118/lifele20201001057.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1662418/cs
-
JUHAŇÁK, Libor. Analytika a data mining ve vzdělávání : revoluce nebo evoluce? In Interdisciplinární studentská vědecká konference doktorandů FPE, 13. 5. 2019, Plzeň. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1549946/cs
-
NOVOTNÝ, Petr; Karla BRÜCKNEROVÁ; Libor JUHAŇÁK a Katarína ROZVADSKÁ. Driven To Be a Non-Traditional Student : Measurement of the Academic Motivation Scale with Adult Learners After Their Transition to University. Studia paedagogica. Masarykova univerzita, 2019, roč. 24, č. 2, s. 109-135. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2019-2-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1554220/cs
-
BÁRTA, Ondřej; Klára ZÁLESKÁ; Jiří ZOUNEK; Libor JUHAŇÁK a Kristýna VLČKOVÁ. Chosen Ambiguities of ICT-Related Learning in Youth. In European Conference on Educational Research (ECER) : Education in an Era of Risk – the Role of Educational Research for the Future, Hamburg, 2 – 6 September 2019. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1605759/cs
-
HLOUŠKOVÁ, Lenka; Libor JUHAŇÁK; Petr HLAĎO a Bohumíra LAZAROVÁ. Kariérová adaptabilita začínajících vysokoškoláků. In PŘESAH (Y) vysokoškolského poradenství : Konference Asociace vysokoškolských poradců, 13. - 14. června 2019, Praha. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1551116/cs
-
JUHAŇÁK, Libor a Jiří ZOUNEK. Learning Analytics : Challenges and Opportunities of Using Data Analysis in Education. In Ordóñez de Pablos, Patricia; D. Lytras, Miltiadis; Zhang, Xi; Chui, Kwok Tai. Opening Up Education for Inclusivity Across Digital Economies and Societies. Hershey, USA: IGI Global, 2019, s. 52-72. ISBN 978-1-5225-7473-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.4018/978-1-5225-7473-6.ch003.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1533877/cs
-
ZOUNEK, Jiří; Klára ZÁLESKÁ; Libor JUHAŇÁK a Kristýna VLČKOVÁ. Otázky ambivalence učení mládeže v oblasti ICT. In 27. ročník konference České asociace pedagogických výzkumu : Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie, 11.-13.9.2019, Liberec. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1605773/cs
-
JUHAŇÁK, Libor; Jiří ZOUNEK; Klára ZÁLESKÁ a Ondřej BÁRTA. Relationship between early computer use and ICT competence : Evidence from OECD Countries. In 18th Biennial EARLI Conference, 12.-16.8.2019, Aachen, Germany. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1549947/cs
-
NOVOTNÝ, Petr; Karla BRÜCKNEROVÁ; Katarína ROZVADSKÁ; Milada RABUŠICOVÁ; Libor JUHAŇÁK a Dana KNOTOVÁ. Research based typology of non-traditional university students studying for education degrees. In ECER 2019 : Education in an Era of Risk – the Role of Educational Research for the Future, 2.-6.9.2019, Hamburg. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1554217/cs
-
JUHAŇÁK, Libor; Jiří ZOUNEK; Klára ZÁLESKÁ; Ondřej BÁRTA a Kristýna VLČKOVÁ. The relationship between the age at first computer use and students' perceived competence and autonomy in ICT usage : A mediation analysis. Computers & Education. 2019, roč. 141, NOV 2019, s. 1-14. ISSN 0360-1315. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.compedu.2019.103614.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1549943/cs
-
JUHAŇÁK, Libor; Klára ZÁLESKÁ; Jiří ZOUNEK; Ondřej BÁRTA a Kristýna VLČKOVÁ. The use of ICT by natives and immigrant children in Europe : Is there a difference? In Gómez Chova, Luis; López Martínez, Augustín; Candel Torres, Ignacio. ICERI2019 Proceedings. Seville, Spain: IATED Academy, 2019, s. 4266-4274. ISBN 978-84-09-14755-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1601098/cs
-
NOVOTNÝ, Petr; Milada RABUŠICOVÁ; Libor JUHAŇÁK; Karla BRÜCKNEROVÁ a Dana KNOTOVÁ. Typologie netradičních univerzitních studentů pedagogických oborů postavená na datech. In 27. ročník konference České asociace pedagogických výzkumu : Pedagogický výzkum, školní praxe a výzvy demokracie, 11.-13.9.2019, Liberec. 2019.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1607888/cs
-
JUHAŇÁK, Libor; Jiří ZOUNEK a Lucie ROHLÍKOVÁ. Using process mining to analyze students' quiz-taking behavior patterns in a learning management system. Computers in Human Behavior. Pergamon Press, 2019, roč. 92, MAR 2019, s. 496-506. ISSN 0747-5632. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.chb.2017.12.015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1400643/cs
-
ZÁLESKÁ, Klára; Libor JUHAŇÁK; Kateřina TRNKOVÁ a Martina ŠMAHELOVÁ. Uvádění začínajících učitelů do základních škol : plánovitý, nebo intuitivní proces? Komenský. Masarykova univerzita, 2019, roč. 143, č. 4, s. 22-28. ISSN 0323-0449.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1591963/cs
-
ZÁLESKÁ, Klára; Libor JUHAŇÁK; Kateřina TRNKOVÁ a Martina ŠMAHELOVÁ. Uvádění začínajících učitelů v mateřských, základních a středních školách pohledem jeho hlavních aktérů. Pedagogická orientace. 2019, roč. 29, č. 2, s. 149-171. ISSN 1211-4669. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2019-2-149.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1591961/cs
-
BÁRTA, Ondřej; Jiří ZOUNEK; Libor JUHAŇÁK; Klára ZÁLESKÁ a Kristýna VLČKOVÁ. Ambivalence in ICT-related learning. In Cyberspace Conference 2018, 30. listopadu – 1. prosince 2018, Brno. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1482183/cs
-
ZOUNEK, Jiří; Klára ZÁLESKÁ; Libor JUHAŇÁK; Ondřej BÁRTA a Kristýna VLČKOVÁ. Czech Republic and Norway on their path todigital education. Studia paedagogica. Masarykova univerzita, 2018, roč. 23, č. 4, s. 11-48. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2018-4-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1487894/cs
-
ZOUNEK, Jiří; Libor JUHAŇÁK; Klára ZÁLESKÁ; Ondřej BÁRTA a Kristýna VLČKOVÁ. ICT in Czech Students’ Learning through the Lenses of PISA 2015: A Secondary Analysis. In ECER 2018, 3 – 7 September, Bolzano. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1436236/cs
-
NOVOTNÝ, Petr; Karla BRÜCKNEROVÁ; Milada RABUŠICOVÁ; Dana KNOTOVÁ a Libor JUHAŇÁK. Non-traditional Students Studying for Education Degrees. In ECER 2018, 3 – 7 September, Bolzano. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1434637/cs
-
JUHAŇÁK, Libor; Jiří ZOUNEK; Klára ZÁLESKÁ; Ondřej BÁRTA a Kristýna VLČKOVÁ. The Relationship between Students’ ICT Use and Their School Performance: Evidence from PISA 2015 in the Czech Republic. Orbis Scholae. Karolinum, 2018, roč. 12, č. 2, s. 37-64. ISSN 1802-4637. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.14712/23363177.2018.292.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1490497/cs
-
ZOUNEK, Jiří; Libor JUHAŇÁK; Klára ZÁLESKÁ; Ondřej BÁRTA a Kristýna VLČKOVÁ. Učení českých žáků a jejich školní úspěšnost v éře digitálních technologií (sekundární analýza výzkumu PISA 2015). In XXVI. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 12. – 14. září 2018, Zlín. 2018.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1437876/cs
-
ZOUNEK, Jiří; Libor JUHAŇÁK; Ondřej BÁRTA; Klára ZÁLESKÁ a Kristýna VLČKOVÁ. Digitální technologie v životě žáků pohledem empirického výzkumu. In XXV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu, 13.-15. 9. 2017, Hradec Králové. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1390356/cs
-
CHROMEC, Jakub a Libor JUHAŇÁK. moodler : A new R package to easily fetch data from Moodle. In useR! International R User Conference, 3.-7. 7. 2017. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1386662/cs
-
JUHAŇÁK, Libor. Sociální sítě autorů publikujících v pedagogických vědách v letech 2009–2013 : exploratorní analýza. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2017, roč. 22, č. 1, s. 9-36. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2017-1-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1380440/cs
-
ZOUNEK, Jiří a Libor JUHAŇÁK. Učitelé, žáci a rodiny v digitální éře. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1554256/cs
-
JUHAŇÁK, Libor. Využití metod process miningu pro analýzu chování studentů v online systému pro řízení výuky. In XXV. výroční konferenci České asociace pedagogického výzkumu s tématem Vliv technologií v oblasti vzdělávání a v pedagogickém výzkumu, 13.-14. 9. 2017, Hradec Králové. 2017.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1390933/cs
-
ZOUNEK, Jiří a Libor JUHAŇÁK. Webináře ve vzdělávání. Praha: Asociace institucí vzdělávání dospělých ČR, o.s., 2017, s. 16-16. ISSN 2336-5145.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1383806/cs
-
JUHAŇÁK, Libor a Jiří ZOUNEK. Analytika učení : nový přístup ke zkoumání učení (nejen) ve virtuálním prostředí. Pedagogická orientace. Brno: Česká pedagogická společnost, 2016, roč. 26, č. 3, s. 560-583. ISSN 1211-4669. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PedOr2016-3-560.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1357530/cs
-
ZOUNEK, Jiří; Libor JUHAŇÁK; Hana STAUDKOVÁ a Jiří POLÁČEK. E-learning. Učení (se) s digitálními technologiemi. Vydání první. Praha: Wolters Kluwer, 2016, 280 s. ISBN 978-80-7552-217-7.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1347075/cs
-
SUDICKÝ, Petr; Libor JUHAŇÁK; Petra FUNIOKOVÁ; Anna CZASCHOVÁ; Jakub CHROMEC; Veronika NĚNIČKOVÁ a Irina MATUSEVICH. ELFday0216: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Jak lépe poznat své studenty). 2016.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493937/cs
-
ARNSETH, Hans Christian; Ola ERSTAD; Libor JUHAŇÁK a Jiří ZOUNEK. Pedagogika a nové výzvy výzkumu ICT : role digitálních technologií v každodenním životě a učení mládeže. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2016, roč. 21, č. 1, s. 87-110. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2016-1-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1347079/cs
-
JUHAŇÁK, Libor a Jiří ZOUNEK. Analyzing Interaction Between Students In Online Discussion Forums Using Social Network Analysis. In ECER 2015 : Education and Transition. Contributions from Educational Research, Corvinus University, 7.-11. 9. 2015, Budapest, Hungary. 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1309737/cs
-
SUDICKÝ, Petr; Libor JUHAŇÁK; Petra FUNIOKOVÁ; Anna CZASCHOVÁ; Veronika NĚNIČKOVÁ; Jakub CHROMEC; Irina MATUSEVICH a Lenka BELÁŇOVÁ. ELFday0215: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Samostatnost a kreativita). 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493883/cs
-
SUDICKÝ, Petr; Libor JUHAŇÁK; Petra FUNIOKOVÁ; Anna CZASCHOVÁ; Jakub CHROMEC; Veronika NĚNIČKOVÁ a Irina MATUSEVICH. ELFday0915: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Mobilní technologie v akademickém prostředí). 2015.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493936/cs
-
JUHAŇÁK, Libor. Analytika učení – o čem mluvíme a co už víme. In AEDUCA, Olomouc, 9.-10. října 2014. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1205855/cs
-
JUHAŇÁK, Libor. Co nového v Moodle aneb to nejdůležitější v posledních verzích. Online. In Rosecký, Jan. Počítač ve škole 2014 - sborník příspěvků. Nové Město na Moravě: Gymnázium Vincence Makovského se sportovními třídami, 2014, s. nestránkováno, 6 s. ISBN 978-80-905765-1-3.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1183467/cs
-
SUDICKÝ, Petr; Libor JUHAŇÁK; Petra FUNIOKOVÁ; Anna CZASCHOVÁ; Jakub CHROMEC a Lenka BELÁŇOVÁ. ELFday0214: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Motivace v e-learningu). 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493876/cs
-
SUDICKÝ, Petr; Libor JUHAŇÁK; Petra FUNIOKOVÁ; Veronika NĚNIČKOVÁ; Anna CZASCHOVÁ; Jakub CHROMEC; Irina MATUSEVICH a Lenka BELÁŇOVÁ. ELFday0914: E-learningové setkání na Gorkého 7 (Spolupráce a kritické myšlení). 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493877/cs
-
SUDICKÝ, Petr; Libor JUHAŇÁK; Lenka BELÁŇOVÁ a Filip BENČO. Galerie FF MU: Modul pro správu a prezentaci obrazových a video materiálů v kurzech [presentation]. In MoodleMoot.cz 2014. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493379/cs
-
SUDICKÝ, Petr; Libor JUHAŇÁK; Lenka BELÁŇOVÁ a Filip BENČO. Introducing a New Gallery Module: Store, Edit and Display Images Easily in Your Courses [online presentation]. In iMoot 2014. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493197/cs
-
JUHAŇÁK, Libor. Na cestě k analytice učení a dolování z dat ve vzdělávání. In 4. ročník interdisciplinární studentské vědecké konference doktorandů FPE, Plzeň. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1205856/cs
-
ZOUNEK, Jiří; Libor JUHAŇÁK a Hana STAUDKOVÁ. Výzkum učení mládeže v digitální éře založený na konceptu „learning lives“. In Současná škola - "Dílna lidskosti"?, Uherský Brod, 27.-28. března 2014. 2014.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1173533/cs
-
JUHAŇÁK, Libor. Analytika učení a dolování dat v oblasti e-learningu. In XXI. konference České asociace pedagogického výzkumu Efektivita vzdělávání v proměnách společnosti. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1123359/cs
-
SUDICKÝ, Petr; Lenka BELÁŇOVÁ; Libor JUHAŇÁK a Filip BENČO. Echo-Assignment: A New Module for Tutored Text Production and Work Revision. In iMoot 2013. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1127786/cs
-
SUDICKÝ, Petr; Lenka BELÁŇOVÁ; Libor JUHAŇÁK a Filip BENČO. Echo-Assignment: A New Module for Tutored Text Production and Work Revision [online presentation]. In iMoot 2013. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1127787/cs
-
JUHAŇÁK, Libor a Petr SUDICKÝ. Enhancing Student Collaboration and Teamwork: Theoretical and Practical Issues of Virtual Project-based Collaborative Learning. In Gómez Chova, Luis; López Martínez, A.; Candel Torres, I. Proceedings of INTED2013 Conference. Valencia: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2013, s. 3453-3462. ISBN 978-84-616-2661-8.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1102954/cs
-
JUHAŇÁK, Libor a Petr SUDICKÝ. Enhancing Student Collaboration and Teamwork: Theoretical and Practical Issues of Virtual Project-based Collaborative Learning. In INTED 2013: 7th International Technology, Education and Development Conference. 2013. ISBN 978-84-616-2660-1.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1102953/cs
-
JUHAŇÁK, Libor a Petr SUDICKÝ. Enhancing Student Collaboration and Teamwork: Theoretical and Practical Issues of Virtual Project-based Collaborative Learning [presentation]. In INTED 2013: 7th International Technology, Education and Development Conference. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1102952/cs
-
SUDICKÝ, Petr; Libor JUHAŇÁK a Jakub CHROMEC. Putting the Pencil Down: Selected Issues of Web-based Language Testing. In Gómez Chova, Luis; López Martínez, A.; Candel Torres, I. Proceedings of ICERI2013 Conference. Seville: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2013, s. 4432-4442. ISBN 978-84-616-3847-5.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1131346/cs
-
SUDICKÝ, Petr; Libor JUHAŇÁK a Jakub CHROMEC. Putting the Pencil Down: Selected Issues of Web-based Language Testing. In ICERI2013: 6th International Conference of Education, Research and Innovation. 2013. ISBN 978-84-616-3849-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1131343/cs
-
SUDICKÝ, Petr; Libor JUHAŇÁK a Jakub CHROMEC. Putting the Pencil Down: Selected Issues of Web-based Language Testing [presentation]. In ICERI2013: 6th International Conference of Education, Research and Innovation. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1131341/cs
-
JUHAŇÁK, Libor. Tvorba a využití Drag & Drop otázek v Moodle testech. In Počítač ve škole: 10. ročník celostátní konference učitelů základních a středních škol, Nové Město na Moravě, 26.–28. března 2013. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1123361/cs
-
SUDICKÝ, Petr; Libor JUHAŇÁK; Lenka BELÁŇOVÁ a Filip BENČO. Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills. In Gómez Chova, Luis; López Martínez, A.; Candel Torres, I. Proceedings of EDULEARN13 Conference. Barcelona: International Association of Technology, Education and Development (IATED), 2013, s. 1055-1062. ISBN 978-84-616-3822-2.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1123356/cs
-
SUDICKÝ, Petr; Libor JUHAŇÁK; Lenka BELÁŇOVÁ a Filip BENČO. Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills. In EDULEARN13: 5th International Conference on Education and New Learning Technologies. 2013. ISBN 978-84-616-3823-9.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1123352/cs
-
SUDICKÝ, Petr; Libor JUHAŇÁK; Lenka BELÁŇOVÁ a Filip BENČO. Using E-Learning in Humanities Education: A New Moodle Module for Scaffolding the Development of Student Writing Skills [presentation]. In EDULEARN13: 5th International Conference on Education and New Learning Technologies, Barcelona, Spain, 1-3 July 2013. 2013.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1123354/cs
-
SUDICKÝ, Petr; Libor JUHAŇÁK a Daniel MIKŠÍK. E-learning na FF MU: Setkání a prezentace kurzů. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1493858/cs
-
SUDICKÝ, Petr a Libor JUHAŇÁK. Novinky a trendy v oblasti e-learningových technologií a přístupů [presentation]. In E-learning na FF MU: Setkání a prezentace kurzů. 2012.Podrobněji: https://is.muni.cz/publication/1492583/cs
2025
2024
2023
2022
2021
2020
2019
2018
2017
2016
2015
2014
2013
2012
Zobrazeno: 25. 6. 2025 07:41