Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. NĚMEC, Jiří, Michal KAPLÁNEK, Ivo JIRÁSEK, Markéta KOŠATKOVÁ, Richard MACKŮ, Dušan KLAPKO, Michal PAŘÍZEK a Petr SOJÁK. Pedagogika volného času. 1. vyd. Masarykova univerzita, 2023. ISBN 978-80-280-0461-3.
      URL
      Název česky: Pedagogika volného času
      Název anglicky: Pedagogy of leisure
      RIV/00216224:14410/23:00133071 Učebnice. čeština. Česká republika.
      Němec, Jiří (203 Česká republika, garant, domácí) -- Kaplánek, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Jirásek, Ivo (203 Česká republika) -- Košatková, Markéta (203 Česká republika, domácí) -- Macků, Richard (203 Česká republika) -- Klapko, Dušan (203 Česká republika, domácí) -- Pařízek, Michal (203 Česká republika) -- Soják, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Leisure pedagogy; educational methods; games; self-reflection; self-development; feedback; educational concept; reflective learning; holistic education
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. PhDr. Jiří Němec, Ph.D., učo 35929. Změněno: 15. 2. 2024 08:29.
    2. NĚMEC, Jiří, Michal KAPLÁNEK, Ivo JIRÁSEK, Markéta KOŠATKOVÁ, Richard MACKŮ, Dušan KLAPKO, Michal PAŘÍZEK a Petr SOJÁK. Pedagogika volného času. 1., elektronické. Brno: Masarykova univerzita, 2023. ISBN 978-80-280-0461-3.
      html
      Název anglicky: Pedagogy of leisure
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Pedagogy of leisure ; educational methods ; games ; self-reflection ; self-development ; feedback ; educational concept ; reflective learning ; holistic education
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 8. 12. 2023 09:16.
    3. NĚMEC, Jiří, Michal KAPLÁNEK, Ivo JIRÁSEK, Markéta KOŠATKOVÁ, Richard MACKŮ, Dušan KLAPKO, Michal PAŘÍZEK a Petr SOJÁK. Pedagogika volného času. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2023. Elportál. ISBN 978-80-280-0461-3.
      PURL html url
      Název anglicky: Pedagogy of leisure
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Pedagogy of leisure ; educational methods ; games ; self-reflection ; self-development ; feedback ; educational concept ; reflective learning ; holistic education
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Petra Baštářová, učo 105126. Změněno: 3. 1. 2024 11:38.

    2022

    1. ANDRÁŠIK, Tomáš, Markéta KOŠATKOVÁ, Lucie MORAVČÍKOVÁ a Petr SOJÁK. Osobnostně orientovaná profesní příprava sociálních pedagogů: Aplikovaná improvizace jako metoda profesního rozvoje a nástroj do praxe. In Kristína Liberčanová, Ivana Šuhajdová. Príbeh sociálnej pedagogiky. Vývoj, aktuálny stav a budúcnosť sociálnej pedagogiky v slovensko-českom prostredí. 1. vyd. Trnava: Typi Universitatis Tyrnaviensis, spoločné pracovisko Trnavskej univerzity v Trnave a Vedy, vydavateľstva Slovenskej akadémie vied, 2022, s. 136-157. ISBN 978-80-568-0533-6.
      Název česky: Osobnostně orientovaná profesní příprava sociálních pedagogů: Aplikovaná improvizace jako metoda profesního rozvoje a nástroj do praxe
      Název anglicky: Personality-oriented professional training of social educators: Applied improvisation as a method of professional development and a tool for practice
      RIV/00216224:14410/22:00128801 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. čeština. Slovensko.
      Andrášik, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) -- Košatková, Markéta (203 Česká republika, domácí) -- Moravčíková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Soják, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: applied improvisation; improv; creativity and spontaneity in profession; personality development; professional education; social and emotional learning
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 10. 3. 2023 11:45.

    2021

    1. SOJÁK, Petr. Anonymní recenze. Sociální pedagogika. 2021.
      Název česky: Anonymní recenze

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 16. 3. 2022 17:00.
    2. HOFMANN, Eduard, Hana SVOBODOVÁ, Iva FRÝZOVÁ, Tereza ČEŠKOVÁ, Radek DURNA, Darina MÍSAŘOVÁ, Petr KNECHT, Jaromír KOLEJKA, Miroslav JIREČEK, Světlana HANUŠOVÁ, Ailsa Marion RANDALL, Jaroslav SUCHÝ, Alena DOBROVOLNÁ, Pavla BUCHTOVÁ, Zuzana KRŠKOVÁ, Ondřej KRAHULEC, Filip PULTAR, Ondřej VITULA, Marek ANTAL, Jaroslav VRBAS, Marek TRÁVNÍČEK a Petr SOJÁK. Outdoor Education and its Inclusion into Teaching at PdF MU. Support for the Use of Technology and the Implementation of Research Activities in the Undergraduate Education of Future Teachers. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 202 s. ISBN 978-80-280-0007-3.
      Název česky: Terénní výuka na PdF MU. Podpora využití technološgií a realizace výzkumných aktivit v pregraduálním vzdělávání budoucích učitelů

      Klíčová slova anglicky: innovation, outdoor learning, powerful knowledge, interdisciplinary

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 3. 8. 2022 10:31.
    3. HOFMANN, Eduard, Hana SVOBODOVÁ, Iva FRÝZOVÁ, Tereza ČEŠKOVÁ, Radek DURNA, Darina MÍSAŘOVÁ, Petr KNECHT, Jaromír KOLEJKA, Miroslav JIREČEK, Světlana HANUŠOVÁ, Ailsa Marion RANDALL, Jaroslav SUCHÝ, Alena DOBROVOLNÁ, Pavla BUCHTOVÁ, Zuzana KRŠKOVÁ, Ondřej KRAHULEC, Filip PULTAR, Ondřej VITULA, Marek ANTAL, Jaroslav VRBAS, Marek TRÁVNÍČEK a Petr SOJÁK. Outdoor Education and its Inclusion into Teaching at PdF MU. Support for the Use of Technology and the Implementation of Research Activities in the Undergraduate Education of Future Teachers. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 202 s. ISBN 978-80-280-0008-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0008-2021.
      Čítárna Munispace
      Název česky: Terénní výuka na PdF MU. Podpora využití technološgií a realizace výzkumných aktivit v pregraduálním vzdělávání budoucích učitelů

      Klíčová slova anglicky: innovation, outdoor learning, powerful knowledge, interdisciplinary

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 4. 4. 2022 13:44.
    4. HOFMANN, Eduard, Hana SVOBODOVÁ, Radek DURNA, Darina MÍSAŘOVÁ, Tereza ČEŠKOVÁ, Iva FRÝZOVÁ, Miroslav JIREČEK, Petr KNECHT, Marek TRÁVNÍČEK, Jaroslav VRBAS, Světlana HANUŠOVÁ, Ailsa Marion RANDALL, Jaroslav SUCHÝ, Alena DOBROVOLNÁ, Pavla BUCHTOVÁ, Zuzana KRŠKOVÁ, Ondřej KRAHULEC, Jaromír KOLEJKA, Filip PULTAR, Ondřej VITULA, Marek ANTAL a Petr SOJÁK. Support for the Use of Technology and the Implementation of Research Activities in the Undergraduate Education of Future Teachers. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 204 s. ISBN 978-80-280-0007-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M280-0008-2021.
      Název česky: Terénní výuka na PdF MU. Podpora využití technologií a realizace výzkumných aktivit v pregraduálním vzdělávání budoucích učitelů
      Název anglicky: Support for the Use of Technology and the Implementation of Research Activities in the Undergraduate Education of Future Teachers.
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: innovation; outdoor education; fieldwork; interdisciplinarity
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 24. 3. 2022 22:58.
    5. HOFMANN, Eduard, Hana SVOBODOVÁ, Radek DURNA, Darina MÍSAŘOVÁ, Tereza ČEŠKOVÁ, Iva FRÝZOVÁ, Miroslav JIREČEK, Petr KNECHT, Marek TRÁVNÍČEK, Jaroslav VRBAS, Světlana HANUŠOVÁ, Ailsa Marion RANDALL, Jaroslav SUCHÝ, Alena DOBROVOLNÁ, Pavla BUCHTOVÁ, Zuzana KRŠKOVÁ, Ondřej KRAHULEC, Jaromír KOLEJKA, Filip PULTAR, Ondřej VITULA, Marek ANTAL a Petr SOJÁK. Terénní výuka na PdF MU. Podpora využití technologií a realizace výzkumných aktivit v pregraduálním vzdělávání budoucích učitelů. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 154 s. ISBN 978-80-210-9916-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9917-2021.
      Název česky: Terénní výuka na PdF MU. Podpora využití technologií a realizace výzkumných aktivit v pregraduálním vzdělávání budoucích učitelů
      Název anglicky: Outdoor education at Faculty of Education, Masaryk University. Support for the use of technology and the implementation of research activities in the undergraduate education of future teachers
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: innovation; outdoor education; fieldwork; interdisciplinarity
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. Mgr. Petr Knecht, Ph.D., učo 53924. Změněno: 24. 3. 2022 22:59.
    6. HOFMANN, Eduard, Hana SVOBODOVÁ, Iva FRÝZOVÁ, Tereza ČEŠKOVÁ, Radek DURNA, Darina MÍSAŘOVÁ, Petr KNECHT, Jaromír KOLEJKA, Miroslav JIREČEK, Světlana HANUŠOVÁ, Ailsa Marion RANDALL, Jaroslav SUCHÝ, Alena DOBROVOLNÁ, Pavla BUCHTOVÁ, Zuzana KRŠKOVÁ, Ondřej KRAHULEC, Filip PULTAR, Ondřej VITULA, Marek ANTAL, Jaroslav VRBAS, Marek TRÁVNÍČEK a Petr SOJÁK. Terénní výuka na PdF MU. Podpora využití technološgií a realizace výzkumných aktivit v pregraduálním vzdělávání budoucích učitelů. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021. ISBN 978-80-210-9916-6.
      Název anglicky: Outdoor Education and its Inclusion into Teaching at PdF MU. Support for the Use of Technology and the Implementation of Research Activities in the Undergraduate Education of Future Teachers

      Klíčová slova anglicky: innovation, outdoor learning, powerful knowledge, interdisciplinary

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 3. 8. 2022 10:26.
    7. HOFMANN, Eduard, Hana SVOBODOVÁ, Iva FRÝZOVÁ, Tereza ČEŠKOVÁ, Radek DURNA, Darina MÍSAŘOVÁ, Petr KNECHT, Jaromír KOLEJKA, Miroslav JIREČEK, Světlana HANUŠOVÁ, Ailsa Marion RANDALL, Jaroslav SUCHÝ, Alena DOBROVOLNÁ, Pavla BUCHTOVÁ, Zuzana KRŠKOVÁ, Ondřej KRAHULEC, Filip PULTAR, Ondřej VITULA, Marek ANTAL, Jaroslav VRBAS, Marek TRÁVNÍČEK a Petr SOJÁK. Terénní výuka na PdF MU. Podpora využití technološgií a realizace výzkumných aktivit v pregraduálním vzdělávání budoucích učitelů. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021. ISBN 978-80-210-9917-3. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9917-2021.
      Čítárna Munispace
      Název anglicky: Outdoor Education and its Inclusion into Teaching at PdF MU. Support for the Use of Technology and the Implementation of Research Activities in the Undergraduate Education of Future Teachers

      Klíčová slova anglicky: innovation, outdoor learning, powerful knowledge, interdisciplinary

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 4. 4. 2022 13:45.

    2020

    1. SOJÁK, Petr a Sylvia SCHACHNER. Methodological materials for Summer school on Educational Transactional Analysis. 2020.
      Název česky: Metodika pro letní školu Edukační transakční analýzy
      Název anglicky: Methodological materials for Summer school on Educational Transactional Analysis

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 19. 3. 2021 13:23.
    2. SOJÁK, Petr. Sociální pedagogika a volný čas na Katedře sociální pedagogiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně. Sociální pedagogika. 2020, roč. 8, č. 2, s. 142-147. ISSN 1805-8825.
      URL
      Název česky: Sociální pedagogika a volný čas na Katedře sociální pedagogiky Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně
      Název anglicky: Social Education and Leisure Time at the Department of Social Education at the Faculty of Education, Masaryk University in Brno, Czech Republic

      Klíčová slova anglicky: Social education, Leisure time, Personal and social development, paradigm, applied science, professional application

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 19. 3. 2021 13:37.
    3. SOJÁK, Petr. Výchova kluků. In Gender a sexualita ve vzdělávání. 2020.
      URL
      Název anglicky: education of boys
      čeština.
      Klíčová slova anglicky: education of boys, gender stereotypes

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 26. 2. 2021 22:23.

    2019

    1. SOJÁK, Petr. Agresivita je O.K. In Výchova kluků v Čechách (konference). 2019.
      URL
      Název česky: Agresivita je O.K.
      Název anglicky: Aggression is O.K.
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: aggression; education; environment
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D., učo 56187. Změněno: 13. 3. 2020 10:31.
    2. SOJÁK, Petr. Agresivita u chlapců je O.K. In 3. FÓRUM PREVENCE. 2019.
      URL
      Název česky: Agresivita u chlapců je O.K.
      Název anglicky: Aggression in boys is O.K.
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: aggression; education; boys
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D., učo 56187. Změněno: 13. 3. 2020 10:26.
    3. SOJÁK, Petr. Kabinet OSR VŠ pedagogů a akademiků. In konference České pedagogické společnosti s tématem Vysokoškolský učitel – vzdělávání, praktiky, pozice. 2019.
      URL
      Název česky: Kabinet OSR VŠ pedagogů a akademiků
      Název anglicky: Cabinet of OSR university teachers and academics

      Klíčová slova anglicky: personal and social development, instant society, platform, vision

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 26. 2. 2021 22:26.
    4. SOJÁK, Petr. Výchova bez násilí. In Workshop pro rodiče sdružení SPLAV (Rychnov nad Kněžnou). 2019.
      URL
      Název česky: Výchova bez násilí
      Název anglicky: Education without violence
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: upbringing; violence; parent
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D., učo 56187. Změněno: 13. 3. 2020 10:21.
    5. SOJÁK, Petr. Výchova bez násilí. In Workshop pro rodiče sdružení SPLAV (Vamberk). 2019.
      URL
      Název česky: Výchova bez násilí
      Název anglicky: Education without violence
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: upbringing; violence; parent
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D., učo 56187. Změněno: 13. 3. 2020 10:19.
    6. SOJÁK, Petr. Zážitek v hraničních situacích jako forma seberozvoje a sebevzdělávání. Gymnasion, časopis pro zážitkovou pedagogiku. Prázdninová škola Lipnice-Outward Bound ČR, 2019, roč. 2019, ročník 13, číslo 1), s. 51-57. ISSN 0049-9099.
      URL
      Název anglicky: Experience in borderline situations as a form of self-development and self-education

      Klíčová slova anglicky: experience, comfort zone, boundaries, flow

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 26. 2. 2021 21:48.

    2018

    1. SOJÁK, Petr. Lektorská prázdnota: aneb 5 skromných doporučení. Gymnasion, časopis pro zážitkovou pedagogiku. Prázdninová škola Lipnice-Outward Bound ČR, 2018, roč. 2018, ročník 12, číslo 2), s. 37 - 43. ISSN 0049-9099.
      URL
      Název česky: Lektorská prázdnota: aneb 5 skromných doporučení
      Název anglicky: Lecture emptiness: or 5 modest recommendations

      Klíčová slova anglicky: lecturer; burnout; help complex; time management; balance wheel

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 6. 3. 2019 12:28.
    2. SOJÁK, Petr a Sylvia SCHACHNER. Summer school in Educational Transactional Analysis. 2018.
      URL
      Název česky: Letní škola Edukativní transakční analýzy
      Název anglicky: Summer school in Educational Transactional Analysis
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: transactional analysis; education; teacher; methodology

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 6. 3. 2019 12:24.

    2017

    1. SOJÁK, Petr. Agrese je OK, aneb jak pracovat s agresivitou dětí. In Celostátní vzájemná výměna zkušeností 2017 - Šumperk, 16. - 19. listopadu 2017. 2017.
      URL
      Název česky: Agrese je OK, aneb jak pracovat s agresivitou dětí
      Název anglicky: Aggression is OK, or how to work with the aggressiveness of children

      Klíčová slova anglicky: aggression, behavior, education, emotions
      Druh účasti: vyžádaná přednáška
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 1. 3. 2018 13:51.
    2. SOJÁK, Petr. Osobnostní a sociální rozvoj, aneb, Strom, mozaika a vzducholoď. 1. vyd. Praha: Grada, 2017. Pedagogika. ISBN 978-80-271-0342-3.
      Název česky: Osobnostní a sociální rozvoj, aneb, Strom, mozaika a vzducholoď
      Název anglicky: Personal and social development, or, the tree, mosaic and airship
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: pedagogue; professional competence; Social pedagogy; personality and social education; self-education; self-knowledge
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. et Mgr. Martina Kurowski, Ph.D., učo 56187. Změněno: 1. 3. 2018 00:23.
    3. SOJÁK, Petr. Osobnostní a sociální rozvoj, aneb Strom, mozaika a vzducholoď. Vydání 1. Praha: Grada, 2017, 205 s. ISBN 978-80-271-0342-3.
      Název česky: Osobnostní a sociální rozvoj, aneb Strom, mozaika a vzducholoď
      Název anglicky: Personal and social development, or tree, mosaic and airship
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: personality and social development, self-reflection, lecturer, assisting professions, group, S.I.N., flow,
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 1. 3. 2018 11:40.
    4. SOJÁK, Petr. Škola a šťastné dítě. In Konference cesta ke škole 21. století. 2017.
      URL
      Název česky: Škola a šťastné dítě
      Název anglicky: School and happy child

      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 1. 3. 2018 13:56.

    2016

    1. SOJÁK, Petr. odborný recenzní posudek - Sociální pedagog a sociální pracovník v základní škole. LIFELONG LEARNING- CELOŽIVOTNÍ VZDĚLÁVÁNÍ. Mendelova univerzita v Brně, 2016. ISSN 1804-526X.
      Název anglicky: expert peer review report - The social educator and social worker at elementary school
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 9. 3. 2017 09:22.
    2. SOJÁK, Petr. Vyžádaný workshop - „Láska k sobě“. In XIII. konference ČASP - „Láska ve 21. století“. 2016.
      URL
      Psychologie. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: internal motivation for self-esteem and self-confidence
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 22. 3. 2017 08:50.

    2015

    1. SOJÁK, Petr. Adaptační kurzy jako sporadicky efekt interakce. 2015.
      Název česky: Adaptační kurzy jako sporadicky efekt interakce
      Název anglicky: Adaptation courses as sporadically effect of interaction

      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 9. 3. 2016 14:07.
    2. SOJÁK, Petr, Veronika NÝDRLOVÁ, Markéta SEDLÁKOVÁ a Dušan KLAPKO. Kuchařka pro lektory zážitkově orientovaných kurzů aneb (Ne)vaříme z vody. Online. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 150 s. ISBN 978-80-210-8149-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8149-2015.
      Čítárna Munispace
      Název anglicky: Cookbook for lectors of experientially oriented courses, or we are (Not)cooking just with water

      Klíčová slova anglicky: game; play; education; passed experience; present experience; experience; dramaturgy; script; motivation; reflection and feedback; methodics of experientially oriented events; team; role; lector; personal and professional growth

      Změnila: PhDr. Lea Novotná, učo 110512. Změněno: 29. 3. 2016 11:44.
    3. SOJÁK, Petr, Veronika NÝDRLOVÁ, Markéta SEDLÁKOVÁ a Dušan KLAPKO. Kuchařka pro lektory zážitkově orientovaných kurzů aneb (Ne)vaříme z vody. Online. 2015. ISBN 978-80-210-8149-9. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8149-2015.
      Název anglicky: Cookbook for lectors of experientially oriented courses, or we are (Not)cooking just with water
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: game; play; education; passed experience; present experience; experience; dramaturgy; script; motivation; reflection and feedback; methodics of experientially oriented events; team; role; lector; personal and professional growth
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Veronika Nýdrlová, Ph.D., učo 322680. Změněno: 7. 3. 2016 18:13.
    4. SOJÁK, Petr. Metodika č.4: Plán osobnostního rozvoje. In NIDV. Metodika - Kompetence, Kvalita, Kvalifikace, (Sebe)Koncepce pro neformální vzdělávání. 2015. ISBN 978-80-87449-50-9.

      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 9. 3. 2016 14:05.
    5. SOJÁK, Petr. Osobnostní a sociální rozvoj jako součást edukace v oboru Sociální pedagogika a volný čas na PdF MU. 2015.
      Název česky: Osobnostní a sociální rozvoj jako součást edukace v oboru Sociální pedagogika a volný čas na PdF MU
      Název anglicky: Osobnostní a sociální rozvoj jako součást edukace v oboru Sociální pedagogika a volný čas na PdF MU Personal and social development as part of education in the field of social pedagogue sight on leisure time

      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 9. 3. 2016 14:05.
    6. SOJÁK, Petr. Osobnostní rozvoj pedagogického pracovníka. 2015.
      URL
      Název anglicky: Personality development of teachers
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Diversity; school; inclusion; activization; pupil; student; education.

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 23. 3. 2016 11:23.

    2014

    1. NÝDRLOVÁ, Veronika a Petr SOJÁK. Gymnasion, časopis pro zážitkovou pedagogiku. 2014.
      Recenze přibližuje časopis, který se věnuje metodám zážitkové pedagogiky v českém a světovém kontextu.
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 31. 3. 2015 16:29.
    2. SOJÁK, Petr, Veronika NÝDRLOVÁ, Markéta SEDLÁKOVÁ a Dušan KLAPKO. Kuchařka pro lektory zážitkově orientovaných kurzů aneb (Ne)vaříme z vody. Online. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014.
      Název anglicky: Cookbook for lectors of experientially oriented courses, or we are (Not)cooking just with water
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: game; play; education; passed experience; present experience; experience; dramaturgy; script; motivation; reflection and feedback; methodics of experientially oriented events; team; role; lector; personal and professional growth
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 20. 2. 2016 20:36.
    3. SOJÁK, Petr, Veronika NÝDRLOVÁ, Markéta SEDLÁKOVÁ a Dušan KLAPKO. Kuchařka pro lektory zážitkově orientovaných kurzů aneb (Ne)vaříme z vody. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014. ISBN 978-80-210-7572-6.
      Název anglicky: Cookbook for lectors of experientially oriented courses, or we are (Not)cooking just with water
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: game; play; education; passed experience; present experience; experience; dramaturgy; script; motivation; reflection and feedback; methodics of experientially oriented events; team; role; lector; personal and professional growth
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Dykastová, učo 371418. Změněno: 18. 6. 2015 12:02.
    4. SOJÁK, Petr, Veronika NÝDRLOVÁ, Markéta SEDLÁKOVÁ a Dušan KLAPKO. Kuchařka pro lektory zážitkově orientovaných kurzů aneb (Ne)vaříme z vody. 2014. ISBN 978-80-210-7572-6.
      Název anglicky: Cookbook for lectors of experientially oriented courses, or we are (Not)cooking just with water
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: game; play; education; passed experience; present experience; experience; dramaturgy; script; motivation; reflection and feedback; methodics of experientially oriented events; team; role; lector; personal and professional growth
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 1. 4. 2015 15:54.
    5. SOJÁK, Petr a Tomáš ČECH. Learning by experience in the context of child development in leisure in the Czech Republic. 2014.
      Název česky: Učení zážitkem v kontextu rozvoje dítěte ve volném čase v podmínkách České republiky
      Název anglicky: Learning by experience in the context of child development in leisure in the Czech Republic
      Pedagogika a školství. angličtina. Portugalsko.
      Druh účasti: vyžádaná přednáška
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 31. 3. 2015 12:58.
    6. SOJÁK, Petr. Psychologie vedení lidí. Online. 2014.
      URL
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 31. 3. 2015 12:59.
    7. SOJÁK, Petr a Radim ŠÍP. Sociální a pedagogická antropologie. Online. 2014.
      URL
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 31. 3. 2015 12:59.
    8. GULOVÁ, Lenka, Martina KUROWSKI a Petr SOJÁK. Sociální pedagog do škol (?). In Časopis Sociální pedagogika. 2014.
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Lenka Gulová, Ph.D., učo 5686. Změněno: 26. 1. 2015 18:49.
    9. SOJÁK, Petr a Tomáš ČECH. Sociální pedagog se zaměřením na pedagogiku volného času jako odborná podpora učitele ve škole. In Malach, J.; Knejzlíková, O. (ed.) Pedagogická diagnostika a evaluace. 1. vyd. Ostrava: Ostravská univerzita, 2014, s. 84-92. ISBN 978-80-7464-651-5.
      Název česky: Sociální pedagog se zaměřením na pedagogiku volného času jako odborná podpora učitele ve škole
      Název anglicky: Social pedagogue with a focus on pedagogy of leisure as professional support teachers in school
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: School; vocational support; social pedagogue; leisure education; skills; employability research
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 1. 4. 2015 15:52.

    2013

    1. SOJÁK, Petr. Management Neziskových Organizací. 2013.
      URL
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 2. 4. 2014 12:03.
    2. SOJÁK, Petr. Osobnostní a sociální příprava. 2013.
      URL
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 2. 4. 2014 12:02.
    3. SOJÁK, Petr. Psychoterapeutické systémy. 2013.
      URL
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 2. 4. 2014 11:55.
    4. SOJÁK, Petr. Sedmero jevů, které ovlivňují sebe/reflexi prožité zkušenosti. In Konference Zkušenost-reflexe-učení. 2013.
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 13. 3. 2014 14:06.

    2012

    1. SOJÁK, Petr. VTI - Videotrénink interakcí. In Teoretický víkendový seminář „Psychoterapie“ I. 2012.
      Psychologie. čeština. Česká republika.
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 23. 6. 2014 13:48.
    2. SOJÁK, Petr. Využití (outdoorových) zážitkových aktivit v psychoterapii. In Teoretický víkendový seminář „Psychoterapie“ I. 2012.
      Psychologie. čeština. Česká republika.
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 23. 6. 2014 13:49.

    2011

    1. HOFMANN, Eduard, Marek TRÁVNÍČEK a Petr SOJÁK. Integrovaná terénní výuka jako systém. In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová. Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konferen. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 310-315. ISBN 978-80-210-5774-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-11.
      Fulltext
      Název česky: Integrovaná terénní výuka jako systém
      Název anglicky: Fieldwork and integrated education as a system
      RIV/00216224:14410/11:00055801 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Hofmann, Eduard (203 Česká republika, garant, domácí) -- Trávníček, Marek (203 Česká republika, domácí) -- Soják, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: field work; integrated learning education and leisure time study; questionnaire examination; interviews
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 20. 3. 2012 13:34.
    2. SOJÁK, Petr a Lenka KRISTKOVÁ. Mapování profesního uplatnění sociálních pedagogů na trhu práce od roku 2005–2011. In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová. Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 200-208. ISBN 978-80-210-5774-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-68.
      Fulltext
      Název česky: Mapování profesního uplatnění sociálních pedagogů na trhu práce od roku 2005–2011
      Název anglicky: Professional application of the graduates of Social education and a leisure time at the Faculty od Education, Masaryk University Brno in the labour market (2005–2011)
      RIV/00216224:14410/11:00055898 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Soják, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Kristková, Lenka (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Professional application of social educators in the labour market; social education; Social education and a leisure time; the graduates of Social education and leisure time; benefits of studies; a questionnaire research; Q-methodology
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 16. 4. 2012 09:32.
    3. SOJÁK, Petr a Iva NAVRÁTILOVÁ. „Soft skills“ začínajících pedagogů aneb s jakými sociálními dovednostmi a osobnostními kvalitami odcházejí učitelé z pedagogických fakult do profesní reality. In T. Janík, P. Knecht, S. Šebestová. Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2011, s. 209-214. ISBN 978-80-210-5774-6. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-69.
      Fulltext
      Název česky: „Soft skills“ začínajících pedagogů aneb s jakými sociálními dovednostmi a osobnostními kvalitami odcházejí učitelé z pedagogických fakult do profesní reality
      Název anglicky: Social skills and personal qualities of the graduates of faculties of education
      RIV/00216224:14410/11:00055899 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Soják, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Navrátilová, Iva (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: social skills; personal qualities; self-assessment; educational communication; mental condition; self concept; coping with conflicts; supervision
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 12. 4. 2012 22:44.

    2010

    1. SOJÁK, Petr a Tomáš ČECH. Cesta do školy aneb výzkum potřebnosti a uplatnitelnosti sociálního pedagoga ve škole. In Výzkum zaměřený na...: Základní směry výzkumu Katedry sociální pedagogiky PdF MU. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 109-119. Sociálně pedagogický výzkum. ISBN 978-80-210-5391-5.
      Název česky: Cesta do školy aneb výzkum potřebnosti a uplatnitelnosti sociálního pedagoga ve škole
      Název anglicky: Going to school or research of need and applicability of the social educator in school
      RIV/00216224:14410/10:00046480 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Soják, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Čech, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: school; social educator; speciality assistance; prevention; intervention; research; usefulness; applicability

      Změnil: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D., učo 15881. Změněno: 20. 2. 2013 12:36.
    2. ČECH, Tomáš a Petr SOJÁK. O výchově a volném čase. 6. konference s mezinárodní účastí. 2010.
      Název česky: O výchově a volném čase. 6. konference s mezinárodní účastí
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnil: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D., učo 15881. Změněno: 31. 8. 2010 15:31.
    3. SOJÁK, Petr a Tomáš ČECH. Sociální pedagog jako odborná podpora učitele v transformující se škole. In Wiegerová, A. (ed.) Fórum o premenách univerzitného vzdelávania [CD-ROM]. Bratislava: Občianske sdruženie V4, 2010, s. 183-191. ISBN 978-80-89443-00-0.
      Název česky: Sociální pedagog jako odborná podpora učitele v transformující se škole
      Název anglicky: Social educator as professional support for teacher in the transforming school
      Pedagogika a školství. čeština. Slovensko.
      Klíčová slova anglicky: Social educator, school; speciality assistance; prevention; intervention; research; usefulness; applicability
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D., učo 15881. Změněno: 4. 12. 2010 11:52.

    2009

    1. SOJÁK, Petr. Člen Asociace vzdělavatelů pedagogů volného času. Asociace vzdělavatelů pedagogů volného času, 2009.
      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 8. 1. 2010 19:37.
    2. SOJÁK, Petr. "Kudy cesta nevede" - Reflexe při skupinové práci při přípravě sociálního pedagoga na Pedagogické fakultě MU. In 5. mezinárodní konference o výchově a volném čase. 2009.

      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 8. 1. 2010 18:24.
    3. SOJÁK, Petr. Metoda "OPEN SPACE". In Soják, P. (ed.) Symposium sociální pedagogiky na PdF MU 2. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 131-134. ISBN 978-80-210-4945-1.
      Název česky: Metoda "OPEN SPACE"
      Název anglicky: The metod "OPEN SPACE"
      RIV/00216224:14410/09:00039557 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Soják, Petr (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: The metod "OPEN SPACE"
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 23. 3. 2010 21:15.
    4. SOJÁK, Petr. Reflexe aneb výběr z mozaiky významných metod při skupinové práci v rámci osobnostně-sociální přípravy sociálního pedagoga na Pedagogické fakultě MU. In Soják, P. (ed.) Symposium sociální pedagogiky na PdF MU 2. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 39-54, 15 s. ISBN 978-80-210-4945-1.
      Název česky: Reflexe aneb výběr z mozaiky významných metod při skupinové práci v rámci osobnostně-sociální přípravy sociálního pedagoga na Pedagogické fakultě MU
      Název anglicky: The metod of reflection in the group working for developement personality and sociable competence of social pedagogue
      RIV/00216224:14410/09:00039556 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Soják, Petr (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: The metod of reflection; the group working; developement personality and sociable competence of social pedagogue
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 23. 3. 2010 21:25.
    5. SOJÁK, Petr. Sociální pedagog - jeho místo a možnosti uplatnění ve stávajícím systému školství v ČR. In 1.mezinárodní vědecké konference s názvem „Sociální pedagogika ve střední Evropě – současný a stav a perspektivy.“, 16. – 17. 4. 2009 (Institut Mezioborových studií Brno, Slezská Univerzita Katovice, Univerzita Komenského v Bratislavě). 2009.

      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 7. 1. 2010 12:23.
    6. SOJÁK, Petr. Sociální pedagog - jeho místo a možnosti uplatnění ve stávajícím systému školství v ČR aneb Sociální pedagog v praxi a jeho profesní příprava. In Sociální pedagogika ve střední Evropě, současný stav a perspektivy (Recenzovaný sborník příspěvků z mezinárodní konference). Institut mezioborových studií Brno, ČR,: Institut mezioborových studií Brno, ČR, 2009, 2009, s. 534-539. ISBN 978-80-87182-08-6.
      Název anglicky: Necessity of social pedagogue in school environment
      RIV/00216224:14410/09:00038145 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Soják, Petr (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: social pedagogue; prevention; intervention; research; need
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 8. 1. 2010 17:59.
    7. SOJÁK, Petr. Symposium sociální pedagogiky na PdF MU 2. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, 154 s. ISBN 978-80-210-4945-1.
      Název česky: Symposium sociální pedagogiky na PdF MU 2
      Název anglicky: The Symposium of the Departement of Social Education at the PdF MU 2
      RIV/00216224:14410/09:00038154 Editorství tematického sborníku, editorství monotematického čísla odborného časopisu. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Soják, Petr (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Social Pedagogy development of the Department of Social Pedagogy at the Faculty of Education MU (PdF MU); research activities of the Department of Social Pedagogy; members vision the concept of teaching specialization in full-time study graduate profile
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 7. 10. 2010 10:23.
    8. KALEJA, Martin. Výchovně vzdělávací proces v primární škole v kontextu romských žáků jako žáků se sociálním znevýhodněním. In SOJÁK, Petr a (EDS.). Symposium sociální pedagogiky na PdF MU 2. Brno: MSD, 2009, s. 81-113, 25 s. ISBN 978-80-210-4945-1.
      Název česky: Výchovně vzdělávací proces v primární škole v kontextu romských žáků jako žáků se sociálním znevýhodněním
      Název anglicky: Social and Multicultural aspects in educational process in the context of Roma Pupils
      RIV/00216224:14410/09:00035121 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Kaleja, Martin (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: multucultural education education Roma pupil
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: doc. PhDr. et PhDr. Martin Kaleja, Ph.D., učo 123742. Změněno: 13. 7. 2010 21:50.
    9. SOJÁK, Petr. Význam reflexe při skupinové práci v rámci osobnostně-sociální přípravy sociálního pedagoga na Pedagogické fakultě MU. In 9. Mezinárodní, mezioborové konferenci „Prožitek v psychologii sportu a aktivitách v přírodě“, konané 23. - 26. 4. 2009 (Univerzita J. E. Purkyně v Ústí na Labem, Pedagogická fakulta, katedra Tv, Oddělení aktivit v přírodě). 2009.

      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 7. 1. 2010 12:18.

    2008

    1. SOJÁK, Petr. Osobnostní a sociální kompetence sociálního pedagoga se zaměřením na volný čas. In Klapko, D. (ed.) Symposium sociální pedagogiky. Brno: MSD, Katedra sociální pedagogiky MU, 2008, s. 53 - 62, 221 s. ISBN 978-80-210-4676-4.
      Název česky: Osobnostní a sociální kompetence sociálního pedagoga se zaměřením na volný čas.
      Název anglicky: Personality and sociable competence of social pedagogue sight on leisure time
      RIV/00216224:14410/08:00032877 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Soják, Petr (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: communication and didactic competences of pedagogues;profession and personality development;selfknowledge and selfexperience;reflection herself and through the group;behavior and act;selfrespect;cope with conflicts and agression;interaction
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 23. 3. 2010 15:37.
    2. SOJÁK, Petr. Profil osobnostní a sociální kompetence sociálního pedagoga pedagogických pracovníků. In In Lazarová,B; Kolář J. (ed) K sobě, k druhým, k profesi. Teorie, programy a metody osobnostního a sociálního rozvoje pedagogických pracovníků. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2008, 212 s. ISBN 978-80-210-4595-8.
      Název česky: Profil osobnostní a sociální kompetence sociálního pedagoga pedagogických pracovníků
      Název anglicky: Profile personality and sociable competence of social pedagogue in pedagogic profession
      RIV/00216224:14410/08:00034592 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Soják, Petr (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: social and personal competence and developement; social pedagogue; comunication; self-knowledge and self-experience; individual and group reflection; behavior and act; self-respect; conflicts; interaction
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 3. 2. 2009 12:51.
    3. SOJÁK, Petr. Specifické formy rozvoje osobnostní kompetence u sociálních pedagogů. In Klapko, D. (ed.) Symposium sociální pedagogiky. Brno: MSD, Katedra sociální pedagogiky MU, 2008, s. 144-171, 16 s. ISBN 978-80-210-4676-4.
      Název česky: Specifické formy rozvoje osobnostní kompetence u sociálních pedagogů
      Název anglicky: Specific forms developement in personality competence of social pedagogue
      RIV/00216224:14410/08:00032876 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Soják, Petr (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: Social pedagogue;development and reinforcement of personality; communication and didactic competences;selfknowledge and selfexperience; reflection herself
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 3. 2. 2009 12:52.

    2007

    1. SOJAK, Petr. Hrajeme si a přitom rosteme. In O výchově a volném čase 3. Hradec Králové: Gaudeamus, 2007, s. 527-532, 544 s. ISBN 978-80-7041-741-6.
      Název česky: Hrajeme si a přitom rosteme.
      Název anglicky: We are playing and hereat we are growing
      RIV/00216224:14410/07:00032879 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Sojak, Petr (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: leisure time education; educationalist of leisure time activities; social education; a wider range of scientific preparation of educationalists
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 3. 2. 2009 13:04.
    2. SOJÁK, Petr. Osobnostní kompetence sociálního pedagoga se zamřením na volný čas. In Čech, T. (ed.) Výchova a volný čas 2. Brno: MSD, 2007, s. 133-135, 210 s. ISBN 978-80-86633-97-8.
      Název česky: Osobnostní kompetence sociálního pedagoga se zamřením na volný čas
      Název anglicky: Personality competence of social pedagogue sight on leisure time
      RIV/00216224:14410/07:00032878 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Soják, Petr (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: communication and didactic competences of pedagogues;profession and personality development;selfknowledge and selfexperience;reflection herself and through the group;behavior and act;selfrespect;cope with conflicts and agression;interaction
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 23. 3. 2010 15:36.
    3. SOJÁK, Petr. Projekt COPE for Teens. In Socialia 2006. Hradec Králové: Gaudeamus, 2007, s. 527-532. ISBN 978-80-7041-741-6.
      Název česky: Projekt COPE for Teens
      Název anglicky: Projekt COPE for Teens
      RIV/00216224:14410/07:00023432 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Soják, Petr (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: development and reinforcement of personality; communication competences of pedagogues; primary prevention; cope with conflicts and agression; interaction
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 17. 1. 2008 14:34.
    4. SOJÁK, Petr. Rozvoj osobnostní kompetence pedagogů - Projekt COPE for Teens. In RABUŠICOVÁ, Milada a Ladislav RABUŠIC. Trendy v přípravě pedagogických pracovníků. Brno: KONVOJ, 2007, s. 65-69, 6 s. ISBN 978-80-7302-133-7.
      Název česky: Rozvoj osobnostní kompetence pedagogů - Projekt COPE for Teens
      Název anglicky: Developement of personality competence of pedagogue - Project COPE for Teens
      RIV/00216224:14410/07:00025720 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Soják, Petr (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: development and reinforcement of personality; communication competences of pedagogues; primary prevention; cope with conflicts and agression; interaction
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 26. 3. 2010 18:47.
    5. SOJÁK, Petr. Specifické formy rozvoje osobnostní kompetence studentů a pracovníků v pedagogických a pomáhajících profesích. In Wiegerová, A. (ed.) Fórum o premenách školy v 21. storočí. Bratislava: Pedagogická fakulta UK, 2007, s. 356-362. ISBN 978-80-969146-7-8.
      Název česky: Specifické formy rozvoje osobnostní kompetence studentů a pracovníků v pedagogických a pomáhajících profesích
      Název anglicky: Specific forms of personality competence develepment of students and people working in pedagogical and assisting professions
      RIV/00216224:14410/07:00023429 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. slovenština. Slovensko.
      Soják, Petr (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: communication and didactic competences of pedagogues;profession and personality development;selfknowledge and selfexperience;reflection herself and through the group;behavior and act;selfrespect;cope with conflicts and agression;interaction
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 23. 3. 2010 15:34.

    2006

    1. KOLÁŘ, Jan a Petr SOJÁK. Občanské sdružení Educatio - postaru, a přece jinak. Gymnasion - časopis pro zážitkovou pedagogiku. Praha: Prázdninová škola Lipnice, 2006, č. 6, s. 75-78, 148 s. ISSN 1214-603X.
      Název česky: Občanské sdružení Educatio - postaru, a přece jinak
      Název anglicky: Educatio, civil association - in the old way, but otherwise yet

      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 3. 2. 2009 14:27.
    2. SOJÁK, Petr. Projekt COPE for teens. Brno: PdF MU, 2006. In Portál tvorby ŠVP.
      URL
      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 3. 2. 2009 14:33.
    3. SOJÁK, Petr. Rozvoj osobnostní kompetence pedagoga. Prevence. Praha, 2006, roč. 3, č. 7, s. 16-17. ISSN 1214-8717.
      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 4. 1. 2007 14:45.
    4. SOJÁK, Petr. Specifické formy rozvoje osobnostní kompetence studentů VŠ. Brno: PdF MU, 2006. In Portál tvorby ŠVP.
      URL
      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 4. 1. 2007 15:47.

    2005

    1. SOJÁK, Petr. Educatio o.s. - výchova vzdělávaní osbnosti v pedagogických a pomáhajících profesich působících v resortu MŠMT. In SOCIÁLIA 2004. Hradec Králové: Gaudeámus, 2005, s. 364 - 367, 3 s.
      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 4. 1. 2007 14:58.

    2004

    1. NOVOTNÁ, Pavla, Libor GRACLÍK, Petra SAMOËLOVÁ a Petr SOJÁK. Barvy všecky. 2004.
      Změnila: Mgr. Bc. Pavla Novotná, Ph.D., učo 20806. Změněno: 4. 4. 2005 13:56.
    2. ŽŮREK, Petr a Petr SOJÁK. Rozdílnost českého a peruánského systému školství a mimoškolní aktivity. In Sborník. Bratislava: FMFI UK, Bratislava, 2004, s. 169 - 172. ISBN 80-969146-0-X.
      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 3. 1. 2005 15:22.
    3. ČECH, Tomáš a Petr SOJÁK. Sociální pedagogika z pohledu začínajících studentů oboru. In Socialia Olomouc 2003. Olomouc: Pedagogická fakulta UP, 2004, s. 166-169. ISBN 80-244-0878-3.

      Klíčová slova anglicky: social education (definition; subject; specialization);; students; brainstorming; opinion; motivation; idea

      Změnil: doc. PhDr. Mgr. Tomáš Čech, Ph.D., učo 15881. Změněno: 14. 9. 2004 09:51.

    2003

    1. SOJÁK, Petr. Outdoorové a volnočasové techniky a hry na hranici lidských možnsotí jako model terpaeutické činnosti. In Absolventské teoretické práce frekventantů V. Komunity 5 Skálova institutu Sebezkušenostního pětiletého výcviku ve skupinové psychoterapii. 2003, s. 198 - 207.
      URL
      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 4. 1. 2007 15:11.

    2002

    1. SOJÁK, Petr. Království zprostředkovaného žití. Brno: PdF MU Brno, 2002, roč. 127, č. 2, s. 37-40. ISSN 0323-0449.
      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 22. 1. 2003 15:32.
    2. SOJÁK, Petr. Stručný přehled poznatků, přístupů a otázek v oblasti Primární prevence sociálně patologických jevů pro pedagogy. Dostupné na: www.ped.muni.cz/wsocedu/learn/main.htm, 2002.
      Změnil: Mgr. Petr Soják, Ph.D., učo 9726. Změněno: 25. 6. 2002 15:35.
Zobrazeno: 17. 5. 2024 17:07