Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2024

    1. SVOJANOVSKÝ, Petr a Jana OBROVSKÁ. Modelling individuality but advising universality: ethnography of mentoring pre-service teachers with regard to student diversity. EUROPEAN JOURNAL OF TEACHER EDUCATION. ENGLAND: ROUTLEDGE JOURNALS, TAYLOR & FRANCIS LTD, 2024, XXX, XXX, s. 1-22. ISSN 0261-9768. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/02619768.2024.2311694.
      URL
      Název česky: Modelování individuálního přístupu, ale poskytování univerzalizujících rad: etnografie mentorování studentů učitelství na praxi s ohledem na žákovskou diverzitu
      Název anglicky: Modelling individuality but advising universality: ethnography of mentoring pre-service teachers with regard to student diversity.
      angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Klíčová slova anglicky: mentoring; pre-service teacher education; student diversity; differentiated instruction; COVID-19
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Obrovská, Ph.D., učo 143665. Změněno: 13. 2. 2024 22:16.

    2023

    1. TŮMA, František, Jana OBROVSKÁ a Petr SVOJANOVSKÝ. Changes in orientations among pre-service EFL teachers’ correction practices: From teaching materials to underlying knowledge structures. LINGUISTICS AND EDUCATION. NETHERLANDS: ELSEVIER, 2023, roč. 76, article ID 101186, s. 1-15. ISSN 0898-5898. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.linged.2023.101186.
      URL
      RIV/00216224:14410/23:00134144 Článek v odborném periodiku. angličtina. Nizozemské království.
      Tůma, František (203 Česká republika, garant, domácí) -- Obrovská, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Correction; Pre-service teachers; Clueing; Developmental study; Conversation analysis; Multimodality
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 23. 1. 2024 10:22.
    2. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Kateřina LOJDOVÁ, Jana OBROVSKÁ, Lukáš PLCH, Petr SVOJANOVSKÝ a Jana NAVRÁTILOVÁ. Je inkluzivní vzdělávání opravdu pro všechny žáky? In Konference ČAPV Pedagogický výzkum a proměny vzdělávání, Pedagogická fakulta Univerzita J. E. Purkyně v Ústí nad Labem, 2023. 2023.
      program konference
      Název česky: Je inkluzivní vzdělávání opravdu pro všechny žáky?
      Název anglicky: Is inclusive education really for all students?
      RIV/00216224:14410/23:00134231 Prezentace na konferencích. čeština. Česká republika.
      Kratochvílová, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Lojdová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Obrovská, Jana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Plch, Lukáš (203 Česká republika, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Navrátilová, Jana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; differentiation; scoping review; lower-secondary education
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. et Mgr. Lucie Tomaňová, učo 445546. Změněno: 22. 3. 2024 12:48.
    3. OBROVSKÁ, Jana a Petr SVOJANOVSKÝ. Nejdříve celá třída, až potom jednotlivci? Etnografie profesního učení studentů učitelství na praxi zaměřeného na žákovskou diverzitu. SOCIOLOGICKY CASOPIS-CZECH SOCIOLOGICAL REVIEW. CZECH REPUBLIC: SOCIOLOGICKY CASOPIS, 2023, s. 1-21. ISSN 0038-0288. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.13060/csr.2023.035.
      URL
      Název anglicky: The Whole Class First and Individuals Second? The Ethnography of Pre-Service Teachers’ Learning to Address Student Diversity during Their Practicum
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: student diversity; differentiated instruction; social inequalities; student teachers; mentor teachers; ethnography

      Změnila: Mgr. Jana Obrovská, Ph.D., učo 143665. Změněno: 13. 2. 2024 14:57.
    4. OBROVSKÁ, Jana, Petr SVOJANOVSKÝ, Jana KRATOCHVÍLOVÁ, Kateřina LOJDOVÁ, František TŮMA a Kateřina VLČKOVÁ. Promises and challenges of differentiated instruction as pre-service teachers learn to address pupil diversity. Journal of Education for Teaching. England: Routledge Journals, Taylor & Francis Ltd, 2023, s. 1-18. ISSN 0260-7476. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1080/02607476.2023.2247356.
      URL
      Název česky: Přísliby a výzvy diferencované výuky když se studenti učitelství učí adresovat žákovskou diverzitu
      Název anglicky: Promises and challenges of differentiated instruction as pre-service teachers learn to address pupil diversity
      angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Klíčová slova anglicky: pupil diversity; pre-service teacher education; differentiated instruction; ethnography
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 10. 11. 2023 10:23.
    5. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana a Petr SVOJANOVSKÝ. Sebehodnocení profesních kompetencí studentů učitelství: zkušenosti a výzvy. In Proměny vzdělávání. Plzeň. 2023.
      URL
      Název anglicky: Self-Assessment of Professional Competencies of Student Teachers: Experiences and Challenges
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: student teachers competence framework, self-assessment, professional development
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 19. 12. 2023 20:38.
    6. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana a Petr SVOJANOVSKÝ. Standard kvality profesních kompetencí studenta učitelství v praxi: kontext, evaluace, implikace. In Národní konference ke Kompetenčnímu rámci absolventa a absolventky učitelství. Praha. 2023.
      URL
      Název anglicky: A Student Teacher Professional Competence Standard in Practice: Context, Evaluation, Implications
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: student teachers competence framework, self-assessment, professional development
      Druh účasti: vyžádaná přednáška

      Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 19. 12. 2023 20:39.

    2022

    1. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Jan NEHYBA, Karel PICKA, Petr SVOJANOVSKÝ a Barbora ZAVADILOVÁ. Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. ISBN 978-80-280-0221-3.
      Název anglicky: Preparedness of Teacher Education Students: Self-assessment in Core Teaching Skills

      Klíčová slova anglicky: Preparedness of teacher education students, self-assessment, core teaching skills, teacher education evaluation, tool for teachers and students

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 20. 3. 2023 10:23.
    2. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Jan NEHYBA, Karel PICKA, Petr SVOJANOVSKÝ a Barbora ZAVADILOVÁ. Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky. 1., elektronické vyd. Brno,. Masarykova univerzita: Masarykova univerzita, 2022. ISBN 978-80-280-0222-0.
      URL
      Název česky: Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky
      Název anglicky: Preparedness of Teacher Education Students: Self-assessment in Core Teaching Skills
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Preparedness of teacher education students, self-assessment, core teaching skills; teacher education evaluation; tool for teachers and students
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 16. 3. 2023 09:23.
    3. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Jan NEHYBA, Karel PICKA, Petr SVOJANOVSKÝ a Barbora ZAVADILOVÁ. Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2022. ISBN 978-80-280-0222-0.
      Čítárna Munispace
      Název anglicky: Preparedness of Teacher Education Students: Self-assessment in Core Teaching Skills

      Klíčová slova anglicky: Preparedness of teacher education students, self-assessment, core teaching skills, teacher education evaluation, tool for teachers and students

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 6. 3. 2023 11:48.

    2021

    1. OBROVSKÁ, Jana a Petr SVOJANOVSKÝ. Ethnography of Pre-Service Teachers' Beliefs and Practices Regarding Working with Student Diversity. In European Conference on Educational Research (ECER), 2021, Geneva (online), Network 19 Ethnography. 2021.
      URL
      Název česky: Etnografie přesvědčení a praktik studentů učitelství vztahujících se k žákovské diverzitě
      Název anglicky: Ethnography of Pre-Service Teachers' Beliefs and Practices Regarding Working with Student Diversity
      angličtina. Švýcarsko.
      Klíčová slova anglicky: Teacher education; student diversity; pre-service teachers; ethnography
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Obrovská, Ph.D., učo 143665. Změněno: 4. 4. 2022 13:39.
    2. OBROVSKÁ, Jana, Petr SVOJANOVSKÝ a Kateřina VLČKOVÁ. Ethnography of Pre-service Teachers Learning to Address Student Diversity. In Oxford Ethnography and Education Online Conference. 2021.
      URL
      Název česky: Etnografie studentů učitelství učících se adresovat žákovskou diverzitu
      Název anglicky: Ethnography of Pre-service Teachers Learning to Address Student Diversity
      angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Klíčová slova anglicky: student diversity; pre-service teachers; teacher education; multi-sited ethnography
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Obrovská, Ph.D., učo 143665. Změněno: 4. 4. 2022 13:39.
    3. OBROVSKÁ, Jana, Petr SVOJANOVSKÝ, Jana KRATOCHVÍLOVÁ, Kateřina LOJDOVÁ, František TŮMA a Kateřina VLČKOVÁ. Etnografie přesvědčení a praktik studentů učitelství zaměřených na práci s žákovskou diverzitou. In 29. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV), Filozofická fakulta, Masarykova univerzita, Brno. 2021.
      Název česky: Etnografie přesvědčení a praktik studentů učitelství zaměřených na práci s žákovskou diverzitou
      Název anglicky: Ethnography of pre‐service teachers’ beliefs and practices with regard to working with student diversity
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: student diversity; pre-service teacher education; pre-service teachers; ethnography
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Obrovská, Ph.D., učo 143665. Změněno: 4. 4. 2022 13:40.
    4. SVOJANOVSKÝ, Petr a Jana OBROVSKÁ. Mezi individualizací a univerzalizací: mentorování studentů učitelství vztahující se k žákovské diverzitě. In 29. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu (ČAPV), Filozofická fakulta, Masarykova univerzita, Brno. 2021.
      Název česky: Mezi individualizací a univerzalizací: mentorování studentů učitelství vztahující se k žákovské diverzitě
      Název anglicky: Between Individuality and Universality: Mentoring of Pre-Service Teachers with Regard to Student Diversity
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Differentiated Instruction; mentoring; student diversity; pre-service teacher education; ethnography
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Obrovská, Ph.D., učo 143665. Změněno: 4. 4. 2022 13:41.
    5. JANÍK, Tomáš, Monika ČERNÁ, Petra VYSTRČILOVÁ, Helena VAĎUROVÁ, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, Karel PICKA, Katarína SLEZÁKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 95 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi. ISBN 978-80-210-9956-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-9957-2021.
      URL
      Název anglicky: Pedagogical evaluation for (future) teachers
      RIV/00216224:14410/21:00128582 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Janík, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) -- Černá, Monika (203 Česká republika, domácí) -- Vystrčilová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Vaďurová, Helena (203 Česká republika, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Picka, Karel (203 Česká republika, domácí) -- Slezáková, Katarína (703 Slovensko, domácí) -- Slepičková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Kratochvílová, Jana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: evaluation instruments; quality of education; evaluation in education; teacher
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 9. 2. 2023 08:40.
    6. JANÍK, Tomáš, Monika ČERNÁ, Petra VYSTRČILOVÁ, Helena VAĎUROVÁ, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, Karel PICKA, Katarína SLEZÁKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 95 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 48. ISBN 978-80-210-9956-2.
      Název anglicky: Pedagogical evaluation for (future) teachers

      Klíčová slova anglicky: evaluation instruments, quality of education, evaluation in education, teacher

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 16. 12. 2021 11:41.
    7. JANÍK, Tomáš, Monika ČERNÁ, Petra VYSTRČILOVÁ, Helena VAĎUROVÁ, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, Karel PICKA, Katarína SLEZÁKOVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Postupy a nástroje pedagogické evaluace pro (budoucí) učitele. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 97 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi 48. ISBN 978-80-210-9957-9.
      Čítárna Munispace
      Název anglicky: Pedagogical evaluation for (future) teachers

      Klíčová slova anglicky: evaluation instruments, quality of education, evaluation in education, teacher

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 19. 10. 2021 07:58.
    8. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Petr SVOJANOVSKÝ, Alena DOBROVOLNÁ, Blanka DVOŘÁKOVÁ, Johana FIALKOVÁ, Martina GRYCOVÁ, Hana HORKÁ, Marta KUCHAŘÍKOVÁ, Olga NOVOTNÁ, Hana PRACHAŘOVÁ, Jitka SLANÁ REISSMANNOVÁ, Petra SUQUET, Lucie TEŠNAROVÁ, Jitka TICHÁ a Petra VYSTRČILOVÁ. Standard kvality profesních kompetencí studenta učitelství. 2. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 24 s. ISBN 978-80-210-9581-6.
      Název česky: Standard kvality profesních kompetencí studenta učitelství
      Název anglicky: A student teacher professional competence standard
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: professional standard, student teachers, cooperating teachers, quality of teaching, professional learning, professional development

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 16. 2. 2022 14:18.
    9. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Petr SVOJANOVSKÝ, Alena DOBROVOLNÁ, Blanka DVOŘÁKOVÁ, Johana FIALKOVÁ, Martina GRYCOVÁ, Hana HORKÁ, Marta KUCHAŘÍKOVÁ, Olga NOVOTNÁ, Hana PRACHAŘOVÁ, Jitka SLANÁ REISSMANNOVÁ, Petra SUQUET, Lucie TEŠNAROVÁ, Jitka TICHÁ a Petra VYSTRČILOVÁ. Standard kvality profesních kompetencí studenta učitelství. 1. dotisk 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2021, 24 s. ISBN 978-80-210-9581-6.
      Název česky: Standard kvality profesních kompetencí studenta učitelství
      Název anglicky: A student teacher professional competence standard
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: professional standard, student teachers, cooperating teachers, quality of teaching, professional learning, professional development

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 8. 2. 2022 10:43.
    10. OBROVSKÁ, Jana, Petr SVOJANOVSKÝ, Jana KRATOCHVÍLOVÁ, Kateřina LOJDOVÁ, František TŮMA a Kateřina VLČKOVÁ. Výzkumné sympozium: Etnografie diverzity v pregraduální přípravě učitelů. 2021.
      URL
      Název česky: Výzkumné sympozium: Etnografie diverzity v pregraduální přípravě učitelů
      Název anglicky: Research Symposium: Ethnography of Diversity in Pre-Service Teacher Education
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: student diversity; differentiated instruction; pre-service teacher education; ethnography
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Obrovská, Ph.D., učo 143665. Změněno: 4. 4. 2022 13:41.

    2020

    1. OBROVSKÁ, Jana, Petr SVOJANOVSKÝ, Kateřina VLČKOVÁ a Jana KRATOCHVÍLOVÁ. Diversity-Oriented Mentoring of Student-Teachers. In EARLI SIG 10, 21 and 25 Virtual Conference 2020, University of Groningen and University of Applied Sciences, Netherlands. 2020.
      Název česky: Mentoring studentů učitelství zaměřený na žákovskou diverzitu
      RIV/00216224:14410/20:00114133 Konferenční abstrakt. angličtina. Nizozemské království.
      Obrovská, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Kratochvílová, Jana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Ethnography Multicultural education Higher education/Doctoral education Secondary education
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Obrovská, Ph.D., učo 143665. Změněno: 12. 3. 2021 15:42.
    2. OBROVSKÁ, Jana, Petr SVOJANOVSKÝ a Kateřina VLČKOVÁ. Práce studentů učitelství s žákovskou diverzitou. In XXVIII. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu s názvem „Rozmanitost podpory učení v teorii výzkumu“, Pedagogická fakulta, Ostravská univerzita. 2020.
      Název anglicky: Student-Teachers Dealing with Student Diversity
      RIV/00216224:14410/20:00114312 Konferenční abstrakt. čeština. Česká republika.
      Obrovská, Jana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: student diversity; student-teachers; teaching practice; lower secondary schools
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Jana Obrovská, Ph.D., učo 143665. Změněno: 16. 9. 2020 11:36.
    3. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Lucie ŠKARKOVÁ, Petr SVOJANOVSKÝ, Jan NEHYBA, Eliška BAŘINA BAROCHOVÁ a Denisa FOLTOVÁ. Rozvoj společenství praxe. 2020.
      Název anglicky: Development of pre-service teacher training community
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: pre-service teacher trainig; practice;

      Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 27. 2. 2021 23:07.
    4. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Petr SVOJANOVSKÝ, Alena DOBROVOLNÁ, Blanka DVOŘÁKOVÁ, Johana FIALKOVÁ, Martina GRYCOVÁ, Hana HORKÁ, Marta KUCHAŘÍKOVÁ, Olga NOVOTNÁ, Hana PRACHAŘOVÁ, Jitka SLANÁ REISSMANNOVÁ, Petra SUQUET, Lucie TEŠNAROVÁ, Jitka TICHÁ a Petra VYSTRČILOVÁ. Standard kvality profesních kompetencí studenta učitelství. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 24 s. ISBN 978-80-210-9581-6.
      Čítárna Munispace
      Název česky: Standard kvality profesních kompetencí studenta učitelství
      Název anglicky: A student teacher professional competence standard
      čeština. Česká republika.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 15. 3. 2021 18:25.
    5. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Petr SVOJANOVSKÝ, Alena DOBROVOLNÁ, Blanka DVOŘÁKOVÁ, Johana FIALKOVÁ, Martina GRYCOVÁ, Hana HORKÁ, Marta KUCHAŘÍKOVÁ, Olga NOVOTNÁ, Hana PRACHAŘOVÁ, Jitka SLANÁ REISSMANNOVÁ, Petra SUQUET, Lucie TEŠNAROVÁ, Jitka TICHÁ a Petra VYSTRČILOVÁ. Standard kvality profesních kompetencí studenta učitelství. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 24 s. ISBN 978-80-210-9581-6.
      Název česky: Standard kvality profesních kompetencí studenta učitelství
      Název anglicky: A student teacher professional competence standard
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: professional standard, student teachers, cooperating teachers, quality of teaching, professional learning, professional development

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 8. 10. 2020 15:45.
    6. KRATOCHVÍLOVÁ, Jana, Petr SVOJANOVSKÝ, Alena DOBROVOLNÁ, Blanka DVOŘÁKOVÁ, Johana FIALKOVÁ, Martina GRYCOVÁ, Hana HORKÁ, Marta KUCHAŘÍKOVÁ, Olga NOVOTNÁ, Hana PRACHAŘOVÁ, Jitka SLANÁ REISSMANNOVÁ, Petra SUQUET, Lucie TEŠNAROVÁ, Jitka TICHÁ a Petra VYSTRČILOVÁ. Standard kvality profesních kompetencí studenta učitelství. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 24 s. ISBN 978-80-210-9582-3.
      Čítárna Munispace
      Název česky: Standard kvality profesních kompetencí studenta učitelství
      Název anglicky: A student teacher professional competence standard
      čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 8. 7. 2020 14:36.

    2019

    1. SVOJANOVSKÝ, Petr. Analýza a interpretace kvalitativních dat. In Metodologické workshopy na Pdf MU. 2019.
      Název anglicky: Analysis and interpretation of qualitative data

      Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 8. 4. 2019 20:46.

    2018

    1. SVOJANOVSKÝ, Petr. Člen redakční rady Studia paedagogica. 2018.
      URL
      Název česky: Člen redakční rady Studia paedagogica
      Název anglicky: Member of editorial board of Studia paedagogica

      Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 21. 3. 2023 16:26.

    2017

    1. ŠVEC, Vlastimil, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, James LAWLEY, Radim ŠÍP, Eva MINAŘÍKOVÁ, Blanka PRAVDOVÁ, Barbora ŠIMŮNKOVÁ a Jan SLAVÍK. Becoming a teacher: The dance between tacit and explicit knowledge. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017. Pedagogika v teorii a praxi, sv. č. 4. ISBN 978-80-210-8605-0. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8605-2017.
      Čítárna Munispace
      Název česky: Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi
      Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Změnila: PhDr. Lea Novotná, učo 110512. Změněno: 24. 7. 2017 13:55.
    2. NEHYBA, Jan, Petr SVOJANOVSKÝ a Jakub CIGÁN. Skryté determinanty komunikace ve skupinové reflexi praxe u studentů učitelství. In In XXV. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2017.
      URL
      Název česky: Skryté determinanty komunikace ve skupinové reflexi praxe u studentů učitelství
      Název anglicky: Hidden determinants of communication in group reflection of practice
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: group reflection, reflective practice, pre-service teacher, non-linguistic social signals, emotions
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 27. 2. 2019 16:49.
    3. NEHYBA, Jan a Petr SVOJANOVSKÝ. Some determinants of communication in group reflection of practice. In 18th Biennial International Study Association of Teachers and Teaching Conference (ISATT). 2017.
      URL
      Název česky: vybrané determinanty komunikace ve skupinové reflexi
      Název anglicky: Some determinants of communication in group reflection of practice

      Klíčová slova anglicky: group reflection; sociometric badges; pre-service teacher; non-linguistic social signals
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 27. 2. 2019 17:04.
    4. SVOJANOVSKÝ, Petr. Supporting student teachers’ reflection as a paradigm shift process. Teaching and Teacher Education. Oxford, England: Pergamon Press, 2017, roč. 66, AUG 2017, s. 338-348. ISSN 0742-051X. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.1016/j.tate.2017.05.001.
      URL
      Název česky: Podpora reflexe studentů učitelství jako proces paradigmatického obratu
      Název anglicky: Supporting student teachers’ reflection as a paradigm shift process
      RIV/00216224:14410/17:00094762 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Svojanovský, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Reflection;Mentoring;Preservice teacher education;Post-lesson group interviews;Interpretative phenomenological analysis
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 29. 3. 2018 13:08.

    2016

    1. ŠVEC, Vlastimil, Petr SVOJANOVSKÝ, Blanka PRAVDOVÁ, Kateřina LOJDOVÁ, Barbora ŠIMŮNKOVÁ, Michaela ONDRÁČKOVÁ a Sylva TREBUĽOVÁ. Determinanty účinnosti učitelských praxí. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 143 s. Pedagogika v teorii a praxi (Svazek 3). ISBN 978-80-210-8132-1. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8133-2016.
      URL
      Název česky: Determinanty účinnosti učitelských praxí
      Název anglicky: Determinants of the effectiveness of teaching practice
      RIV/00216224:14410/16:00093611 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Švec, Vlastimil (203 Česká republika, garant, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Pravdová, Blanka (203 Česká republika, domácí) -- Lojdová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Šimůnková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Ondráčková, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Trebuľová, Sylva (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: pre-service teachers' teaching practice; reflective practice; tacit knowledge; gender; authority
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 30. 3. 2017 09:58.
    2. NEHYBA, Jan a Petr SVOJANOVSKÝ. Nové možnosti vedení hloubkového rozhovoru v kvalitativním výzkumu. In Konferencia QAK XV. Kvalitatívny prístup a metódy vo vedách o človeku: Pätnásť rokov kvality? Kritický pohľad na stav kvalitatívneho výskumu. 1.-2. února 2016. Univerzita Komenského v Bratislave. 2016.
      URL
      Název česky: Nové možnosti vedení hloubkového rozhovoru v kvalitativním výzkumu
      Název anglicky: New possibilities how to conduct in-depth interview in qualitative research
      RIV/00216224:14410/16:00087806 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Slovensko.
      Nehyba, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: conducting in-depth interview; first and second person perspective; evaluation
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 24. 3. 2017 16:44.
    3. SVOJANOVSKÝ, Petr. Podpora reflexe praxe studentů učitelství perspektivou jejich vzdělavatelů. In Konferencia QAK XV. Kvalitatívny prístup a metódy vo vedách o človeku: Pätnásť rokov kvality? Kritický pohľad na stav kvalitatívneho výskumu. 1.-2. února 2016. Univerzita Komenského v Bratislave. 2016.
      URL
      Název česky: Podpora reflexe praxe studentů učitelství perspektivou jejich vzdělavatelů
      Název anglicky: Support of student teachers reflection on practice by their educators perspecitve
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: support of reflection, reflection; teacher educators; interpretative phenomenological analysis.
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 11. 3. 2017 14:09.
    4. ŠVEC, Vlastimil, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, Radim ŠÍP, Blanka PRAVDOVÁ, Eva MINAŘÍKOVÁ, Jan SLAVÍK, Barbora ŠIMŮNKOVÁ a James LAWLEY. Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 223 s. Pedagogika v teorii a praxi, svazek 4. ISBN 978-80-210-8428-5.
      Název česky: Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi
      Název anglicky: Becoming a Teacher: The Dance Between tacit and Explicit Knowledge
      RIV/00216224:14410/16:00088712 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Švec, Vlastimil (203 Česká republika, garant, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Šíp, Radim (203 Česká republika, domácí) -- Pravdová, Blanka (203 Česká republika, domácí) -- Minaříková, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Slavík, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Šimůnková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Lawley, James (826 Velká Británie a Severní Irsko)
      Klíčová slova anglicky: student teachers; teacher practice; tacit knowledge; explicit knowledge; methapors; clean language
      Recenzováno: ano

      Změnil: prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc., učo 190. Změněno: 30. 3. 2017 19:02.
    5. ŠVEC, Vlastimil, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, James LAWLEY, Radim ŠÍP, Eva MINAŘÍKOVÁ, Blanka PRAVDOVÁ, Barbora ŠIMŮNKOVÁ a Jan SLAVÍK. Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 223 s. Pedagogika v teorii a praxi, sv. č. 4. ISBN 978-80-210-8429-2. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-8429-2016.
      Čítárna Munispace
      Název anglicky: Tacit Knowledge, Metaphors and Pre-Service Teachers
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnila: PhDr. Lea Novotná, učo 110512. Změněno: 24. 7. 2017 14:23.
    6. ŠVEC, Vlastimil, Jan NEHYBA, Petr SVOJANOVSKÝ, James LAWLEY, Radim ŠÍP, Eva MINAŘÍKOVÁ, Blanka PRAVDOVÁ, Barbora ŠIMŮNKOVÁ a Jan SLAVÍK. Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 223 s. Pedagogika v teorii a praxi, sv. č. 4. ISBN 978-80-210-8428-5.
      Název anglicky: Tacit Knowledge, Metaphors and Pre-Service Teachers
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 16. 2. 2017 12:11.
    7. NEHYBA, Jan a Petr SVOJANOVSKÝ. Tacitní znalosti v metaforách studentky učitelství. Studia paedagogica. Brno: Masarykova univerzita, 2016, roč. 21, č. 1, s. 57-85. ISSN 1803-7437. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/SP2016-1-4.
      URL
      Název česky: Tacitní znalosti v metaforách studentky učitelství
      Název anglicky: Tacit knowledge in the metaphors of a pre-service teacher
      RIV/00216224:14410/16:00088061 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Nehyba, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: tacit knowledge; types of tacit knowledge; manifestations of tacit knowledge; metaphors; clean language
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 2. 8. 2016 19:44.
    8. SVOJANOVSKÝ, Petr a Jan NEHYBA. Teaching teacher educators: A self-study of our learning from experience. In Dawn Garbett and Alan Ovens. Enacting self-study as methodology for professional inquiry. Herstmonceux, UK: Self-Study of Teacher Education Practices (S-STEP) community, 2016, s. 249-255. ISBN 978-0-473-35893-8.
      URL
      Název anglicky: Teaching teacher educators: A self-study of our learning from experience
      RIV/00216224:14410/16:00088075 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
      Svojanovský, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: self-study; teaching teacher educators; reflective practice
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 11. 8. 2016 13:29.
    9. SVOJANOVSKÝ, Petr a Jan NEHYBA. Teaching teacher educators: A self-study of our learning from experience. In The 11th International Conference on Self-Study of Teacher Education Practices. 2016.
      URL
      Název anglicky: Teaching teacher educators: A self-study of our learning from experience
      Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 28. 11. 2016 17:48.

    2015

    1. SVOJANOVSKÝ, Petr a Jan NEHYBA. Manifestations of Tacit Knowledge in Metaphors of Student Teacher. In PRAGMATISM AND EDUCATION in the Visegrad Countries: History and Vistas. 2015.
      URL
      Název česky: Projevy tacitních znalostí v metaforách studentky učitelství
      Název anglicky: Manifestations of Tacit Knowledge in Metaphors of Student Teacher
      RIV/00216224:14410/15:00081036 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: tacit knowledge; clean language; metaphors; pre-service teachers
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 23. 3. 2016 11:41.
    2. SVOJANOVSKÝ, Petr, Jan NEHYBA, Vlastimil ŠVEC, Blanka PRAVDOVÁ a Jakub LANC. Metaphors in the tacit dimension of student teachers’ subjective theories. In 17th Biennial International Study Association of Teachers and Teaching Conference (ISATT). 13-17 July 2015, University of Auckland, New Zealand. 2015.
      Název česky: Metafory v tacitní dimenzi subjektivního pojetí výuky studentů učitelství
      Název anglicky: Metaphors in the tacit dimension of student teachers’ subjective theories
      RIV/00216224:14410/15:00081037 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Švec, Vlastimil (203 Česká republika, domácí) -- Pravdová, Blanka (203 Česká republika, domácí) -- Lanc, Jakub (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: tacit dimension of subjective theories; metaphors; clean language; reflection
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 23. 3. 2016 11:44.
    3. NEHYBA, Jan a Petr SVOJANOVSKÝ. Neočekávané situace ve výuce studentky učitelství. In 23. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2015.
      URL
      Název česky: Neočekávané situace ve výuce studentky učitelství
      Název anglicky: Unexpected situations for student teacher
      RIV/00216224:14410/15:00081040 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Nehyba, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: unexpected situations; student teacher; tacit knowledge
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 23. 3. 2016 11:44.
    4. SVOJANOVSKÝ, Petr, Jan NEHYBA a Barbora ŠIMŮNKOVÁ. Projevy tacitních znalostí v metaforách studentky učitelství. In 23. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu. 2015.
      URL
      Název česky: Projevy tacitních znalostí v metaforách studentky učitelství
      Název anglicky: Expressions of tacit knowledge in the metaphor of the student teacher
      RIV/00216224:14410/15:00081044 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Svojanovský, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Šimůnková, Barbora (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: tacit konwledge; subjective approach to teaching; clean language
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 23. 3. 2016 11:45.
    5. PRAVDOVÁ, Blanka a Petr SVOJANOVSKÝ. Reflektované praxe: mezi žitou zkušeností a vyprázdněným pojmem. 2015.
      URL
      Název česky: Reflective Practice: between lived experience and empty concept

      Klíčová slova anglicky: reflective practice, student teachers, teacher education
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 23. 3. 2016 11:46.
    6. ŠKARKOVÁ, Lucie, Petr SVOJANOVSKÝ a Jan NEHYBA. Vzdělávací příležitost pro kultivaci reflektivního myšlení. In AEDUCA 2015. 2015.
      Název anglicky: Educational occasion for cultivation fo reflective thinking
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: reflective thinking;reflection of pedagogical practice;professional community
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D., učo 52296. Změněno: 11. 2. 2016 12:33.
    7. SVOJANOVSKÝ, Petr. What Is the Goal of Reflective Practice in Teacher Education: Social Justice or Personal Development?. Online. In Mészáros, György, and Franciska Körtvélyesi, eds. Brussels – Budapest, Social Justice and Diversity in Teacher Education. Proceedings of the ATEE Winter Conference 15-17 April, Budapest, Hungary. Association for Teacher Education in Europe - Magyar Pedagógiai Társaság, 2015, s. 207-222. ISBN 978-963-7123-38-2.
      URL
      Název česky: Jaký je cíl reflexe ve vzdělávání učitelů: sociální spravedlnost nebo osobnostní rozvoj?
      Název anglicky: What Is the Goal of Reflective Practice in Teacher Education: Social Justice or Personal Development?
      Pedagogika a školství. angličtina. Maďarsko.
      Klíčová slova anglicky: Reflection, self-reflection, social justice, personal development, coaching.
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Mezinárodní význam: ano
      Recenzováno: ano

      Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 23. 3. 2016 11:47.
    8. ŠVEC, Vlastimil, Jana KRÁTKÁ, Kateřina CÁSKOVÁ, Jitka JAKEŠOVÁ, Jana JAŠKOVÁ, Petr KOUBEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Jan NEHYBA, Blanka PRAVDOVÁ, Petr SVOJANOVSKÝ, Barbora ŠIMŮNKOVÁ a Petra VYSTRČIL MARKOVÁ. Znalostní báze učitelství. Online. 1., elektronické vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 230 s. ISBN 978-80-210-7961-8. Dostupné z: https://dx.doi.org/10.5817/CZ.MUNI.M210-7961-2015.
      Čítárna Munispace
      Název anglicky: The knowledge base of teaching

      Klíčová slova anglicky: teacher; knowledge; research; reflection; subjective theories

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 15. 2. 2016 08:31.

    2014

    1. SVOJANOVSKÝ, Petr. Cena G. A. Lindnera. 2014.
      URL
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 22. 1. 2015 16:14.
    2. ŠVEC, Vlastimil, Blanka PRAVDOVÁ, Petr SVOJANOVSKÝ a Jan NEHYBA. „Čistý jazyk“ jako výzkumný nástroj pro detekci tacitních znalostí studentů učitelství. In Konference české asociace pedagogického výzkumu 2014 v Olomouci. 2014.
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 23. 2. 2015 10:48.
    3. SVOJANOVSKÝ, Petr. Podoby učení se ze zkušenosti. Recenze na publikaci: Krajinou zkušenostně reflektivního učení (Moon et al., 2013). (138)4, 2014. Brno: Masarykova univerzita: Komenský, 2014. ISSN 0323-0449.
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 10. 3. 2015 15:38.
    4. SVOJANOVSKÝ, Petr. Reflektivní myšlení učitelů optikou kategoriálních rámců. In Zkušenost-reflexe-učení v pedagogické teorii a praxi. 2014.
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Reflection, Self-reflection, Reflective thinking, Reflective thinking framework
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 9. 9. 2014 19:45.
    5. NEHYBA, Jan, Jan KOLÁŘ, Michal DUBEC, Vladimír SMÉKAL, Karla BRÜCKNEROVÁ, Ludmila MUCHOVÁ, Dana MOREE, Jan VANĚK, Petr SVOJANOVSKÝ, Kateřina LOJDOVÁ a Jiří MAREŠ. Reflexe mezi lavicemi a katedrou. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 117 s. ISBN 978-80-210-6703-5.
      Název anglicky: Teacher-student reflection in the classroom
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: experiential reflective learning; lecturers; personal and social development; school; teachers
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D., učo 100154. Změněno: 26. 10. 2016 16:22.
    6. SVOJANOVSKÝ, Petr a Vlastimil ŠVEC. Sebereflexe jako pomocník učitele. 2014.
      URL
      Název anglicky: Self reflection as a teacher's helper
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: self-reflection, reflection, teacher professional development

      Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 10. 3. 2015 15:36.
    7. SVOJANOVSKÝ, Petr. What Is the Goal of Reflection in Teacher Education: Social Justice or Personal Development? In ATEE WINTER Conference 2014: Social Justice and Diversity in Teacher Education 15-17 April 2014, Budapest, ELTE Faculty of Education and Psychology. 2014.
      Název česky: Jaký je cíl reflexe ve vzdělávání učitelů: sociální spravedlnost nebo osobnostní rozvoj?
      Název anglicky: What Is the Goal of Reflection in Teacher Education: Social Justice or Personal Development?
      Pedagogika a školství. angličtina. Maďarsko.
      Klíčová slova anglicky: Reflection; self-reflection; reflective thinking framework; internal and external content dimensions of reflective thinking
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 6. 11. 2015 16:09.
    8. ŠVEC, Vlastimil, Jana KRÁTKÁ, Kateřina CÁSKOVÁ, Jitka JAKEŠOVÁ, Jana JAŠKOVÁ, Petr KOUBEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Jan NEHYBA, Blanka PRAVDOVÁ, Petr SVOJANOVSKÝ, Barbora ŠIMŮNKOVÁ a Petra VYSTRČIL MARKOVÁ. Znalostní báze učitelství. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 111 s. XX. ISBN 978-80-210-7605-1.
      Název česky: Znalostní báze učitelství
      Název anglicky: The knowledge base of teaching
      RIV/00216224:14410/14:00078562 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Švec, Vlastimil (203 Česká republika, domácí) -- Krátká, Jana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Cásková, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Jakešová, Jitka (203 Česká republika, domácí) -- Jašková, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Koubek, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Minaříková, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Pravdová, Blanka (203 Česká republika, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Šimůnková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Vystrčil Marková, Petra (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: teacher; knowledge; research; reflection; subjective theories
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Krátká, Ph.D., učo 42028. Změněno: 20. 1. 2015 19:26.
    9. ŠVEC, Vlastimil, Kateřina CÁSKOVÁ, Jitka JAKEŠOVÁ, Jana JAŠKOVÁ, Petr KOUBEK, Eva MINAŘÍKOVÁ, Jan NEHYBA, Blanka PRAVDOVÁ, Petr SVOJANOVSKÝ, Barbora ŠIMŮNKOVÁ a Petra VYSTRČILOVÁ. Znalostní báze učitelství. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 230 s. ISBN 978-80-210-7605-1.
      Název anglicky: The knowledge base of teaching

      Klíčová slova anglicky: teacher; knowledge; research; reflection; subjective theories
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Dykastová, učo 371418. Změněno: 14. 1. 2016 14:25.

    2013

    1. SVOJANOVSKÝ, Petr. Inovace pedagogické praxe na Fakultě sportovních studií. ACORát - Časopis pro teorii a praxi osobnostně sociálního rozvoje. Brno: Akademické centrum osobnostního rozvoje při Ústavu pedagogických věd FF MU, 2013, roč. 2, č. 2, s. 211-227. ISSN 1803-0823.
      Název česky: Inovace pedagogické praxe na Fakultě sportovních studií
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 27. 2. 2014 10:32.
    2. NEHYBA, Jan a Petr SVOJANOVSKÝ. Zkušenostně reflektivní učení v pojetí Akademického centra osobnostního rozvoje. In Konference ZKUŠENOST-REFLEXE-UČENÍ. 2013.
      URL
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: experiential learning, reflection, personal and social development
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 26. 9. 2013 22:06.
Zobrazeno: 14. 5. 2024 05:08