česky | in English
Název česky: Modelování individuálního přístupu, ale poskytování univerzalizujících rad: etnografie mentorování studentů učitelství na praxi s ohledem na žákovskou diverzitu
Název anglicky: Modelling individuality but advising universality: ethnography of mentoring pre-service teachers with regard to student diversity.
angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
Klíčová slova anglicky: mentoring; pre-service teacher education; student diversity; differentiated instruction; COVID-19
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Jana Obrovská, Ph.D., učo 143665. Změněno: 13. 2. 2024 22:16.
RIV/00216224:14410/23:00134144 Článek v odborném periodiku. angličtina. Nizozemské království.
Tůma, František (203 Česká republika, garant, domácí) -- Obrovská, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Correction; Pre-service teachers; Clueing; Developmental study; Conversation analysis; Multimodality
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 23. 1. 2024 10:22.
Název česky: Je inkluzivní vzdělávání opravdu pro všechny žáky?
Název anglicky: Is inclusive education really for all students?
RIV/00216224:14410/23:00134231 Prezentace na konferencích. čeština. Česká republika.
Kratochvílová, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Lojdová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Obrovská, Jana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Plch, Lukáš (203 Česká republika, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Navrátilová, Jana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: inclusive education; differentiation; scoping review; lower-secondary education
Druh účasti: aktivní účast
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. et Mgr. Lucie Tomaňová, učo 445546. Změněno: 22. 3. 2024 12:48.
Název anglicky: The Whole Class First and Individuals Second? The Ethnography of Pre-Service Teachers’ Learning to Address Student Diversity during Their Practicum
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: student diversity; differentiated instruction; social inequalities; student teachers; mentor teachers; ethnography
Změnila: Mgr. Jana Obrovská, Ph.D., učo 143665. Změněno: 13. 2. 2024 14:57.
Název česky: Přísliby a výzvy diferencované výuky když se studenti učitelství učí adresovat žákovskou diverzitu
Název anglicky: Promises and challenges of differentiated instruction as pre-service teachers learn to address pupil diversity
angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
Klíčová slova anglicky: pupil diversity; pre-service teacher education; differentiated instruction; ethnography
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D., učo 23594. Změněno: 10. 11. 2023 10:23.
Název anglicky: Self-Assessment of Professional Competencies of Student Teachers: Experiences and Challenges
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: student teachers competence framework, self-assessment, professional development
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 19. 12. 2023 20:38.
Název anglicky: A Student Teacher Professional Competence Standard in Practice: Context, Evaluation, Implications
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: student teachers competence framework, self-assessment, professional development
Druh účasti: vyžádaná přednáška
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 19. 12. 2023 20:39.
Název anglicky: Preparedness of Teacher Education Students: Self-assessment in Core Teaching Skills
Klíčová slova anglicky: Preparedness of teacher education students, self-assessment, core teaching skills, teacher education evaluation, tool for teachers and students
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 20. 3. 2023 10:23.
Název česky: Připravenost studenta učitelství: sebehodnocení v jádrových dovednostech výuky
Název anglicky: Preparedness of Teacher Education Students: Self-assessment in Core Teaching Skills
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Preparedness of teacher education students, self-assessment, core teaching skills; teacher education evaluation; tool for teachers and students
Recenzováno: ano
Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 16. 3. 2023 09:23.
Název anglicky: Preparedness of Teacher Education Students: Self-assessment in Core Teaching Skills
Klíčová slova anglicky: Preparedness of teacher education students, self-assessment, core teaching skills, teacher education evaluation, tool for teachers and students
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 6. 3. 2023 11:48.
Název česky: Etnografie přesvědčení a praktik studentů učitelství vztahujících se k žákovské diverzitě
Název anglicky: Ethnography of Pre-Service Teachers' Beliefs and Practices Regarding Working with Student Diversity
angličtina. Švýcarsko.
Klíčová slova anglicky: Teacher education; student diversity; pre-service teachers; ethnography
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Jana Obrovská, Ph.D., učo 143665. Změněno: 4. 4. 2022 13:39.
Název česky: Etnografie studentů učitelství učících se adresovat žákovskou diverzitu
Název anglicky: Ethnography of Pre-service Teachers Learning to Address Student Diversity
angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
Klíčová slova anglicky: student diversity; pre-service teachers; teacher education; multi-sited ethnography
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Jana Obrovská, Ph.D., učo 143665. Změněno: 4. 4. 2022 13:39.
Název česky: Etnografie přesvědčení a praktik studentů učitelství zaměřených na práci s žákovskou diverzitou
Název anglicky: Ethnography of pre‐service teachers’ beliefs and practices with regard to working with student diversity
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: student diversity; pre-service teacher education; pre-service teachers; ethnography
Druh účasti: aktivní účast
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Jana Obrovská, Ph.D., učo 143665. Změněno: 4. 4. 2022 13:40.
Název česky: Mezi individualizací a univerzalizací: mentorování studentů učitelství vztahující se k žákovské diverzitě
Název anglicky: Between Individuality and Universality: Mentoring of Pre-Service Teachers with Regard to Student Diversity
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Differentiated Instruction; mentoring; student diversity; pre-service teacher education; ethnography
Druh účasti: aktivní účast
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Jana Obrovská, Ph.D., učo 143665. Změněno: 4. 4. 2022 13:41.
Název anglicky: Pedagogical evaluation for (future) teachers
RIV/00216224:14410/21:00128582 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
Janík, Tomáš (203 Česká republika, garant, domácí) -- Černá, Monika (203 Česká republika, domácí) -- Vystrčilová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Vaďurová, Helena (203 Česká republika, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Picka, Karel (203 Česká republika, domácí) -- Slezáková, Katarína (703 Slovensko, domácí) -- Slepičková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Kratochvílová, Jana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: evaluation instruments; quality of education; evaluation in education; teacher
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 9. 2. 2023 08:40.
Název anglicky: Pedagogical evaluation for (future) teachers
Klíčová slova anglicky: evaluation instruments, quality of education, evaluation in education, teacher
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 16. 12. 2021 11:41.
Název anglicky: Pedagogical evaluation for (future) teachers
Klíčová slova anglicky: evaluation instruments, quality of education, evaluation in education, teacher
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 19. 10. 2021 07:58.
Název česky: Standard kvality profesních kompetencí studenta učitelství
Název anglicky: A student teacher professional competence standard
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: professional standard, student teachers, cooperating teachers, quality of teaching, professional learning, professional development
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 16. 2. 2022 14:18.
Název česky: Standard kvality profesních kompetencí studenta učitelství
Název anglicky: A student teacher professional competence standard
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: professional standard, student teachers, cooperating teachers, quality of teaching, professional learning, professional development
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 8. 2. 2022 10:43.
Název česky: Výzkumné sympozium: Etnografie diverzity v pregraduální přípravě učitelů
Název anglicky: Research Symposium: Ethnography of Diversity in Pre-Service Teacher Education
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: student diversity; differentiated instruction; pre-service teacher education; ethnography
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Jana Obrovská, Ph.D., učo 143665. Změněno: 4. 4. 2022 13:41.
Název česky: Mentoring studentů učitelství zaměřený na žákovskou diverzitu
RIV/00216224:14410/20:00114133 Konferenční abstrakt. angličtina. Nizozemské království.
Obrovská, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, garant, domácí) -- Kratochvílová, Jana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Ethnography Multicultural education Higher education/Doctoral education Secondary education
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Jana Obrovská, Ph.D., učo 143665. Změněno: 12. 3. 2021 15:42.
Název anglicky: Student-Teachers Dealing with Student Diversity
RIV/00216224:14410/20:00114312 Konferenční abstrakt. čeština. Česká republika.
Obrovská, Jana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Vlčková, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: student diversity; student-teachers; teaching practice; lower secondary schools
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. Jana Obrovská, Ph.D., učo 143665. Změněno: 16. 9. 2020 11:36.
Název anglicky: Development of pre-service teacher training community
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: pre-service teacher trainig; practice;
Změnila: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D., učo 37304. Změněno: 27. 2. 2021 23:07.
Název česky: Standard kvality profesních kompetencí studenta učitelství
Název anglicky: A student teacher professional competence standard
čeština. Česká republika.
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 15. 3. 2021 18:25.
Název česky: Standard kvality profesních kompetencí studenta učitelství
Název anglicky: A student teacher professional competence standard
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: professional standard, student teachers, cooperating teachers, quality of teaching, professional learning, professional development
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 8. 10. 2020 15:45.
Název česky: Standard kvality profesních kompetencí studenta učitelství
Název anglicky: A student teacher professional competence standard
čeština. Česká republika.
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 8. 7. 2020 14:36.
Název anglicky: Analysis and interpretation of qualitative data
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 8. 4. 2019 20:46.
Název česky: Člen redakční rady Studia paedagogica
Název anglicky: Member of editorial board of Studia paedagogica
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 21. 3. 2023 16:26.
Název česky: Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi
Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Změnila: PhDr. Lea Novotná, učo 110512. Změněno: 24. 7. 2017 13:55.
Název česky: Skryté determinanty komunikace ve skupinové reflexi praxe u studentů učitelství
Název anglicky: Hidden determinants of communication in group reflection of practice
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: group reflection, reflective practice, pre-service teacher, non-linguistic social signals, emotions
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 27. 2. 2019 16:49.
Název česky: vybrané determinanty komunikace ve skupinové reflexi
Název anglicky: Some determinants of communication in group reflection of practice
Klíčová slova anglicky: group reflection; sociometric badges; pre-service teacher; non-linguistic social signals
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 27. 2. 2019 17:04.
Název česky: Podpora reflexe studentů učitelství jako proces paradigmatického obratu
Název anglicky: Supporting student teachers’ reflection as a paradigm shift process
RIV/00216224:14410/17:00094762 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
Svojanovský, Petr (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Reflection;Mentoring;Preservice teacher education;Post-lesson group interviews;Interpretative phenomenological analysis
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 29. 3. 2018 13:08.
Název česky: Determinanty účinnosti učitelských praxí
Název anglicky: Determinants of the effectiveness of teaching practice
RIV/00216224:14410/16:00093611 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Švec, Vlastimil (203 Česká republika, garant, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Pravdová, Blanka (203 Česká republika, domácí) -- Lojdová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Šimůnková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Ondráčková, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Trebuľová, Sylva (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: pre-service teachers' teaching practice; reflective practice; tacit knowledge; gender; authority
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 30. 3. 2017 09:58.
Název česky: Nové možnosti vedení hloubkového rozhovoru v kvalitativním výzkumu
Název anglicky: New possibilities how to conduct in-depth interview in qualitative research
RIV/00216224:14410/16:00087806 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Slovensko.
Nehyba, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: conducting in-depth interview; first and second person perspective; evaluation
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 24. 3. 2017 16:44.
Název česky: Podpora reflexe praxe studentů učitelství perspektivou jejich vzdělavatelů
Název anglicky: Support of student teachers reflection on practice by their educators perspecitve
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: support of reflection, reflection; teacher educators; interpretative phenomenological analysis.
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 11. 3. 2017 14:09.
Název česky: Studenti učitelství mezi tacitními a explicitními znalostmi
Název anglicky: Becoming a Teacher: The Dance Between tacit and Explicit Knowledge
RIV/00216224:14410/16:00088712 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Švec, Vlastimil (203 Česká republika, garant, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Šíp, Radim (203 Česká republika, domácí) -- Pravdová, Blanka (203 Česká republika, domácí) -- Minaříková, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Slavík, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Šimůnková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Lawley, James (826 Velká Británie a Severní Irsko)
Klíčová slova anglicky: student teachers; teacher practice; tacit knowledge; explicit knowledge; methapors; clean language
Recenzováno: ano
Změnil: prof. PhDr. Vlastimil Švec, CSc., učo 190. Změněno: 30. 3. 2017 19:02.
Název anglicky: Tacit Knowledge, Metaphors and Pre-Service Teachers
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Změnila: PhDr. Lea Novotná, učo 110512. Změněno: 24. 7. 2017 14:23.
Název anglicky: Tacit Knowledge, Metaphors and Pre-Service Teachers
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 16. 2. 2017 12:11.
Název česky: Tacitní znalosti v metaforách studentky učitelství
Název anglicky: Tacit knowledge in the metaphors of a pre-service teacher
RIV/00216224:14410/16:00088061 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Nehyba, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: tacit knowledge; types of tacit knowledge; manifestations of tacit knowledge; metaphors; clean language
Recenzováno: ano
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 2. 8. 2016 19:44.
Název anglicky: Teaching teacher educators: A self-study of our learning from experience
RIV/00216224:14410/16:00088075 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. angličtina. Velká Británie a Severní Irsko.
Svojanovský, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: self-study; teaching teacher educators; reflective practice
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 11. 8. 2016 13:29.
Název anglicky: Teaching teacher educators: A self-study of our learning from experience
Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 28. 11. 2016 17:48.
Název česky: Projevy tacitních znalostí v metaforách studentky učitelství
Název anglicky: Manifestations of Tacit Knowledge in Metaphors of Student Teacher
RIV/00216224:14410/15:00081036 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: tacit knowledge; clean language; metaphors; pre-service teachers
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 23. 3. 2016 11:41.
Název česky: Metafory v tacitní dimenzi subjektivního pojetí výuky studentů učitelství
Název anglicky: Metaphors in the tacit dimension of student teachers’ subjective theories
RIV/00216224:14410/15:00081037 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Švec, Vlastimil (203 Česká republika, domácí) -- Pravdová, Blanka (203 Česká republika, domácí) -- Lanc, Jakub (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: tacit dimension of subjective theories; metaphors; clean language; reflection
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 23. 3. 2016 11:44.
Název česky: Neočekávané situace ve výuce studentky učitelství
Název anglicky: Unexpected situations for student teacher
RIV/00216224:14410/15:00081040 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Nehyba, Jan (203 Česká republika, garant, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: unexpected situations; student teacher; tacit knowledge
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 23. 3. 2016 11:44.
Název česky: Projevy tacitních znalostí v metaforách studentky učitelství
Název anglicky: Expressions of tacit knowledge in the metaphor of the student teacher
RIV/00216224:14410/15:00081044 Prezentace na konferencích. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Svojanovský, Petr (203 Česká republika, garant, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Šimůnková, Barbora (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: tacit konwledge; subjective approach to teaching; clean language
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 23. 3. 2016 11:45.
Název česky: Reflective Practice: between lived experience and empty concept
Klíčová slova anglicky: reflective practice, student teachers, teacher education
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 23. 3. 2016 11:46.
Název anglicky: Educational occasion for cultivation fo reflective thinking
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: reflective thinking;reflection of pedagogical practice;professional community
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: Mgr. Lucie Škarková, Ph.D., učo 52296. Změněno: 11. 2. 2016 12:33.
Název česky: Jaký je cíl reflexe ve vzdělávání učitelů: sociální spravedlnost nebo osobnostní rozvoj?
Název anglicky: What Is the Goal of Reflective Practice in Teacher Education: Social Justice or Personal Development?
Pedagogika a školství. angličtina. Maďarsko.
Klíčová slova anglicky: Reflection, self-reflection, social justice, personal development, coaching.
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Mezinárodní význam: ano
Recenzováno: ano
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 23. 3. 2016 11:47.
Název anglicky: The knowledge base of teaching
Klíčová slova anglicky: teacher; knowledge; research; reflection; subjective theories
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 15. 2. 2016 08:31.
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 22. 1. 2015 16:14.
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 23. 2. 2015 10:48.
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 10. 3. 2015 15:38.
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Reflection, Self-reflection, Reflective thinking, Reflective thinking framework
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 9. 9. 2014 19:45.
Název anglicky: Teacher-student reflection in the classroom
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: experiential reflective learning; lecturers; personal and social development; school; teachers
Recenzováno: ano
Změnila: doc. Mgr. Kateřina Lojdová, Ph.D., učo 100154. Změněno: 26. 10. 2016 16:22.
Název anglicky: Self reflection as a teacher's helper
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: self-reflection, reflection, teacher professional development
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 10. 3. 2015 15:36.
Název česky: Jaký je cíl reflexe ve vzdělávání učitelů: sociální spravedlnost nebo osobnostní rozvoj?
Název anglicky: What Is the Goal of Reflection in Teacher Education: Social Justice or Personal Development?
Pedagogika a školství. angličtina. Maďarsko.
Klíčová slova anglicky: Reflection; self-reflection; reflective thinking framework; internal and external content dimensions of reflective thinking
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 6. 11. 2015 16:09.
Název česky: Znalostní báze učitelství
Název anglicky: The knowledge base of teaching
RIV/00216224:14410/14:00078562 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Švec, Vlastimil (203 Česká republika, domácí) -- Krátká, Jana (203 Česká republika, garant, domácí) -- Cásková, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Jakešová, Jitka (203 Česká republika, domácí) -- Jašková, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Koubek, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Minaříková, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Nehyba, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Pravdová, Blanka (203 Česká republika, domácí) -- Svojanovský, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Šimůnková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Vystrčil Marková, Petra (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: teacher; knowledge; research; reflection; subjective theories
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Jana Krátká, Ph.D., učo 42028. Změněno: 20. 1. 2015 19:26.
Název anglicky: The knowledge base of teaching
Klíčová slova anglicky: teacher; knowledge; research; reflection; subjective theories
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Jana Dykastová, učo 371418. Změněno: 14. 1. 2016 14:25.
Název česky: Inovace pedagogické praxe na Fakultě sportovních studií
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Změnil: Mgr. Petr Svojanovský, Ph.D., učo 174467. Změněno: 27. 2. 2014 10:32.
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: experiential learning, reflection, personal and social development
Druh účasti: aktivní účast
Změnil: Mgr. Bc. Jan Nehyba, Ph.D., učo 106930. Změněno: 26. 9. 2013 22:06.