Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2016

    2015

    1. NOVÁK, Petr. Inovace praktika školních pokusů. 2015.
    2. NOVÁK, Petr. Pracovní list - mechanické vlastnosti plynů ve výuce fyziky na ZŠ. Komenský. česká republika: Masarykova univerzita, 2015, roč. 01/140, č. 01, s. 46-49. ISSN 0323-0449.
    3. ŠUTOVÁ, Michaela, Petr NOVÁK a Jan VÁLEK. Solární hračky ve výuce fyziky na ZŠ. In Vladimír Vochozka, Vít Bednář, Ota Kéhar, Miroslav Randa. Veletrh nápadů učitelů fyziky 19. 1. vyd. Plzeň: ZČU v Plzni, 2015, s. 175-177. ISBN 978-80-261-0439-1.

    2014

    1. TRNA, Josef a Petr NOVÁK. Motivational effectiveness of experiments in physics education. Online. In W. Kaminski, M. Michelini. GIREP-ICPE-MPTL 2010. Teaching and Learning Physics Today: Challenges? Benefits? Udine, Italy: University of Udine, 2014, s. 409-417. ISBN 978-88-97311-32-4.
    2. NOVÁK, Petr. Pracovní list pro nadané žáky ve výuce fyziky na ZŠ. 2014.
    3. NOVÁK, Petr. Pracovní list pro nadané žáky ve výuce fyziky na ZŠ. 2014.
    4. NOVÁK, Petr. Pracovní list pro nadané žáky ve výuce fyziky na ŽŠ. 2014.
    5. DREXLER, Michaela, Petr NOVÁK a Jan VÁLEK. Solární hračky ve výuce fyziky na ZŠ. In Veletrh nápadů učitelů fyziky 19. 2014.
    6. VÁLEK, Jan, Petr SLÁDEK a Petr NOVÁK. Web based dynamic modeling by means of PHP and JavaScript - part III. In Jana Kapounová, Kateřina Kostolányová. Information and Communication Technology in Education. Proceedings. Ostrava: University of Ostrava, 2014, s. 264-271. ISBN 978-80-7464-561-7.
    7. VÁLEK, Jan, Petr SLÁDEK a Petr NOVÁK. Web based dynamic modeling by means of PHP and JavaScript - part III. In Information and Communication Technology in Education. Proceedings. 2014.
    8. VÁLEK, Jan, Petr SLÁDEK a Petr NOVÁK. Web based dynamic modeling by means of PHP and JavaScript - part III. In Information and Communication Technology in Education. Proceedings. 2014.
    9. NOVÁK, Petr a Jan VÁLEK. Zařazení experimentů do fází výuky v učebnici fyziky. In Miroslav Hrubý, Šárka Mayerová. Matematika, informatika a aplikované vědy (MITAV 2014). 1. vyd. Brno: Univerzita obrany, 2014, s. 90-95. ISBN 978-80-7231-961-9.
    10. NOVÁK, Petr a Jan VÁLEK. Zařazení experimentů do fází výuky v učebnici fyziky. In Matematika, informatika a aplikované vědy (MITAV 2014). 2014.
    11. NOVÁK, Petr. Zařazení experimentů do fází výuky v učebnici fyziky. 2014.

    2013

    1. NOVÁK, Petr. Experimentální pomůcky ve výuce fyziky. In Eva Hájková, Rita Vémolová. XXXI International Colloquium on the Management of Educational Process: Proceedings of abstracts and electronic version of reviewed contributions on CD-ROM. 1. vyd. Brno: University of Defence, Faculty of Economics and Management, 2013, s. nestránkováno, 5 s. ISBN 978-80-7231-923-7.
    2. NOVÁK, Petr. Experimentální pomůcky ve výuce fyziky. In Jiří Neubauer a Eva Hájková. XXXI International Colloquium on the Management of Educational Process: Proceedings. 1. vyd. Brno: Univerzita obrany, 2013, s. 155-159. ISBN 978-80-7231-924-4.
    3. TRNOVÁ, Eva, Josef TRNA a Petr NOVÁK. The Roles of Demonstration Experiments in Science Education. In M. Costa, B. Dorio, M. Kireš. HSci2013. Educating for Science and through Science. Košice (Slovakia): P. J. Šafarik University, Košice. Slovakia, 2013, s. 244-250. ISBN 978-989-98032-2-0.

    2012

    1. JANÍK, Tomáš, Petr NAJVAR, Veronika NAJVAROVÁ, Josef TRNA a Petr NOVÁK. Opportunities to Learn in Physics Instruction in the Czech Republic: Findings of the IRSE Video Study. New Educational Review. Toruń: WYDAWNICTWO ADAM MARSZALEK, 2012, roč. 28, č. 2, s. 102-114. ISSN 1732-6729.

    2011

    1. NOVÁK, Petr a Josef TRNA. Analýza experimentů metodou videostudie v hodinách fyziky na ZŠ. In Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 5. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2011, s. 174 - 180. ISBN 978-80-261-0030-0.
    2. NOVÁK, Petr a Josef TRNA. Analýza experimentů metodou videostudie v hodinách fyziky na ZŠ. In Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 5. 2011.
    3. VACULOVÁ, Ivana a Petr NOVÁK. Didaktická příprava studentů katedry fyziky a spolupráce se základními školami. In Veletrh nápadů učitelů fyziky 16. 2011.
    4. VACULOVÁ, Ivana a Petr NOVÁK. Didaktická příprava studentů katedry fyziky a spolupráce se základními školami. In Holubová, R. Veletrh nápadů učitelů fyziky 16. Olomouc: UP Olomouc, 2011, s. 185-196, 7 s. ISBN 978-80-244-2894-9.
    5. TRNA, Josef, Eva TRNOVÁ a Petr NOVÁK. Improvement of science and technology literacy by means of ICT-based collaborative action research including hands-on experiments. Contemporary Issues in Education. Athens: PAPAZISSI, 2011, roč. 1, č. 2, s. 201-212. ISSN 1792-295X.
    6. NOVÁK, Petr. Jednoduché experimenty v hodinách fyziky analyzované metodou videostudie. In HÁJKOVÁ, E.; VÉMOLOVÁ, R. XXIX. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu. Brno: Univerzita obrany, 2011, 70 s. ISBN 978-80-7231-779-0.
    7. NOVÁK, Petr a Josef TRNA. Videostudie jednoduchého experimentu v hodinách fyziky na ZŠ. In Aktuálne problémy fyzikálneho vzdelávania v európskom priestore. Nitra, Slovakia: Pobočka JSMF v Nitre, Univerzita Konštantína Filozofa v Nitre, 2011, s. 305-311. ISBN 978-80-8094-988-4.

    2010

    1. TRNA, Josef, Eva TRNOVÁ a Petr NOVÁK. Improvement of science and technology literacy by means of ICT-based collaborative action research including hands-on experiments. In HSci2010. Bridgin the science and society gap. Rethymno: University of Crete. Rethymno. Greece, 2010, s. 326-332. ISBN 978-989-95095-6-6.
    2. TRNA, Josef a Petr NOVÁK. MOSEM project - experiments on magnetism, electromagnetism and superconductivity. In HSci2010. Bridging the science and society gap. 2010. ISBN 978-989-95095-6-6.
    3. TRNA, Josef, Petr NOVÁK a Ladislav DVOŘÁK. Motivační experimenty se soupravou MOSEM - LTK. In Drozd, Z. Veletrh nápadů učitelů fyziky 15. Praha: Prometheus, 2010, s. 223-229. ISBN 978-80-7196-417-9.
    4. JANÍK, Tomáš, Petr KNECHT, Petr NAJVAR, Marie DOSKOČILOVÁ, Gabriela DUCHÁČKOVÁ, Tomáš JANKO, Miroslav JIREČEK, Petr NOVÁK, Karolína PEŠKOVÁ, Jana PŘIKRYLOVÁ, Jana STEJSKALÍKOVÁ, Sonia ŠAMALÍKOVÁ, Simona ŠEBESTOVÁ, Jana ZERZOVÁ a Pavel ZLATNÍČEK. Nástroje pro monitoring a evaluaci kvality výuky a kurikula. 1. vyd. Brno: Paido, 2010, 222 s. Pedagogický výzkum v teorii a praxi, svazek 20. ISBN 978-80-7315-209-3.
    5. NOVÁK, Petr a Josef TRNA. Videostudie jednoduchého experimentu v hodinách fyziky na ZŠ. In DIDFYZ 2010. 2010.
    6. NOVÁK, Petr a Josef TRNA. Videostudie jednoduchého experimentu v hodinách fyziky na ZŠ. In DIDFYZ 2010. 2010. ISBN 978-80-8094-795-8.

    2009

    1. DVOŘÁK, Ladislav, Tomáš MILÉŘ, Petr NOVÁK a Ivana VACULOVÁ. Educational video from the textile sector as a resource for teaching physics. In Moderní trendy v přípravě učitelů 4. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2009, s. 91-93. ISBN 978-80-210-5022-8.
    2. DVOŘÁK, Ladislav, Tomáš MILÉŘ, Petr NOVÁK a Ivana VACULOVÁ. Educational video from the textile sector as a resource for teaching physics. In Moderní trendy v přípravě učitelů 4. 2009.
    3. DVOŘÁK, Ladislav, Petr NOVÁK a Ivana VACULOVÁ. Experimenty s textilem v laboratorních úlohách pro ZŠ. In Sborník příspěvků z konference XXVII. International Colloquium on the Management of Educational Process. 2009. vyd. Brno: Univerzita obrany, 2009, 74 s. ISBN 978-80-7231-650-2.
    4. DVOŘÁK, Ladislav, Petr NOVÁK a Ivana VACULOVÁ. Experimenty s textilem v laboratorních úlohách pro ZŠ. In Sborník příspěvků z konference XXVII. International Colloquium on the Management of Educational Process. 2009.
    5. NOVÁK, Petr. Jaké cíle experimentování preferují učitelé fyziky na základní škole. In Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 4. 2009. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2009, s. 176-181. ISBN 978-80-7043-785-8.
    6. NOVÁK, Petr. Jaké cíle experimentování preferují učitelé fyziky na základní škole. In Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 4. 2009.
    7. PECINA, Pavel, Petr SLÁDEK, Ivana VACULOVÁ, Renáta BEDNÁROVÁ, Denisa KAWULOKOVÁ, Jiří ŠIBOR, Ladislav DVOŘÁK, Tomáš MILÉŘ a Petr NOVÁK. Metodika pro tvorbu a aplikaci didaktických prostředků propagujících vědu a techniku a profesní kariéru v rámci stávajících předmětů fyzika, chemie a technická výchova na základních školách. 1. vydání. Brno: PdF MU, 2009, 72 s. Pd -55/09-02/58. ISBN 978-80-210-5088-4.
    8. PECINA, Pavel. Metodika pro tvorbu a aplikaci didaktických prostředků propagujících vědu a techniku a profesní kariéru v rámci stávajících předmětů fyzika, chemie a technická výchova na základních školách. 1. vydání. Brno: PdF MU, 2009, 72 s. Pd -55/09-02/58. ISBN 978-80-210-5088-4.
    9. VACULOVÁ, Ivana, Marta SVOBODOVÁ, Petr SLÁDEK, Petr BENEŠOVSKÝ, Renáta BEDNÁROVÁ, Ladislav DVOŘÁK, Denisa KAWULOKOVÁ, Tomáš MILÉŘ, Petr NOVÁK, Pavel PECINA a Jiří ŠIBOR. Metodika tvorby a využívání didaktických prostředků propagujících vědu, techniku a profesní kariéru: Tvorba výukových pořadů a pracovních listů a jejich následné využití při výuce na ZŠ. 1. vyd. Olomouc: Masarykova univerzita, 2009, 129 s. ISBN 978-80-210-5089-1.
    10. TRNA, Josef a Petr NOVÁK. MOSEM - low-tech souprava pro pokusy z elektromagnetismu. In Veletrh nápadů učitelů fyziky 14. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 239-241. ISBN 978-80-210-5022-8.
    11. DVOŘÁK, Ladislav, Petr NOVÁK a Ivana VACULOVÁ. Nejsou látky jako látky. In Veletrh nápadů učitelů fyziky 14. 2009. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 77-81. ISBN 978-80-210-5022-8.
    12. TRNA, Josef, Eva TRNOVÁ, Ivana VACULOVÁ a Petr NOVÁK. Problematika motivace přírodovědně nadaných žáků. In DIDFYZ 2008. Vyučovanie fyziky vo svetle nových poznatkov vedy. Nitra, Slovakia: Univerzita K. Filozofa v Nitre. Fakulta prírodných vied., 2009, 5 s. ISBN 978-80-8094-496-4.
    13. TRNA, Josef, Eva TRNOVÁ, Ivana VACULOVÁ a Petr NOVÁK. Problematika motivace přírodovědně nadaných žáků. In DIDFYZ 2008. 2009.
    14. TRNA, Josef a Petr NOVÁK. The educational roles of video programs with experiments. In Multimedia in Physics Teaching and Learning. Udine: University of Udine, 2009, 4 s. ISBN 2-914771-61-4.
    15. TRNA, Josef a Petr NOVÁK. The educational roles of video programs with experiments. In Multimedia in Physics Teaching and Learning. 2009.
    16. NOVÁK, Petr. Videostudie fází experimentování v hodinách fyziky na ZŠ. In Sborník příspěvků z konference DIDFYZ 2008. 2009. vyd. Nitra: Univerzita Konštantína Filosofa, 2009, 58 s. ISBN 978-80-8094-496-4.
    17. NOVÁK, Petr. Videostudie fází experimentování v hodinách fyziky na ZŠ. In Sborník příspěvků z konference DIDFYZ 2008. 2009.
    18. NOVÁK, Petr a Josef TRNA. Video-study of the role of experiments in physics education. In Multimedia in Physics Teaching and Learning. Udine: University of Udine, 2009, 4 s. ISBN 2-914771-61-4.

    2008

    1. DVOŘÁK, Ladislav a Petr NOVÁK. DIDACTEX aneb využití textilu ve výuce. In Zborník referátov zo 15. mezinárodnej konferencie DIDFYZ 2008 - Vyučovanie fyziky ve svetle nových poznatkov vedy. Nitra, Slovenská republika: Univerzita K. Filozofa v Nitre. Fakulta prírodných vied, 2008, 5 s. ISBN 978-80-8094-496-4.
    2. NOVÁK, Petr. Jednoduchý experiment v přírodovědném vzdělávání: disertační projekt. Brno: Masarykova Univerzita, 2008, 8 s. Bulletin CPV 2008. ISBN 978-80-210-4753-2.
    3. DVOŘÁK, Ladislav, Tomáš MILÉŘ, Petr NOVÁK, Petr SLÁDEK a Ivana VACULOVÁ. Využití textilních materiálů ve výuce fyzice. In XXVI. mezinárodní kolokvium o řízení vzdělávacího procesu zaměřené k aktuálním problémům vědy, výchovy, vzdělávání a rozvoje tvůrčího myšlení. Brno: Univerzita obrany, 2008, s. 55-60. ISBN 978-80-7231-511-6.

    2007

    1. NOVÁK, Petr a Josef TRNA. Metoda videostudie jako diagnostický nástroj při realizaci RVP. In Moderní trendy v přípravě učitelů fyziky 3. Rámcové vzdělávací programy. Plzeň: Západočeská univerzita, 2007, s. 195-198. ISBN 978-80-7043-603-5.
    2. NOVÁK, Petr. Videostudie jako metoda analýzy školního experimentu. In Sborník příspěvků z konference 50 let didaktiky fyziky v ČR. 2007. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého, 2007, s. 149-153. ISBN 978-80-244-1786-8.
Zobrazit podrobně
Zobrazeno: 9. 5. 2024 16:33