Masarykova univerzita

Výpis publikací

česky | in English

Filtrování publikací

    2023

    1. PITNEROVÁ, Pavla. Artificial intelligence. 2023.
      Název česky: Umělá inteligence
      Název anglicky: Artificial intelligence
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Artificial intelligence; painting; drawing; music; movies; deepfake; LLM; benefits and riscs

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 31. 1. 2024 14:42.
    2. DOSEDLA, Martin, Zdeněk HODIS, Martina JANČOVÁ, Jiří LEDVINKA, Leni LVOVSKÁ, Kamil MALINKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Vladimír SCHINDLER, Vojtěch STANĚK, Libuše VODOVÁ a Tomáš STAUDEK. Integration of 3D printing technology into teaching in primary and secondary schools. Certified Methodology. Online. 1. vyd. Brno: Masaryk University Press, 2023. odborné a technické vzdělávání. ISBN 978-80-280-0350-0.
      Čítárna Munispace
      Název česky: Integrace technologie 3D tisku do výuky na základních a středních školách. Ověřená metodika
      Název anglicky: Integration of 3D printing technology into teaching in primary and secondary schools. Certified Methodology
      angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: methodology; 3D printing; teaching; primary schools; secondary schools; teaching aids
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 11. 3. 2024 12:04.
    3. DOSEDLA, Martin, Zdeněk HODIS, Martina JANČOVÁ, Jiří LEDVINKA, Leni LVOVSKÁ, Kamil MALINKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Vladimír SCHINDLER, Vojtěch STANĚK, Libuše VODOVÁ a Tomáš STAUDEK. Integration of 3D printing technology into teaching in primary and secondary schools. Certified Methodology. 2023.
      Čítárna Munispace
      Název česky: Integrace technologie 3D tisku do výuky na základních a středních školách. Ověřená metodika
      Název anglicky: Integration of 3D printing technology into teaching in primary and secondary schools. Certified Methodology

      Klíčová slova anglicky: methodology, 3D printing, teaching, primary schools, secondary schools, teaching aids

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 2. 10. 2023 14:31.
    4. DOSEDLA, Martin, Zdeněk HODIS, Martina JANČOVÁ, Jiří LEDVINKA, Leni LVOVSKÁ, Kamil MALINKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Vladimír SCHINDLER, Vojtěch STANĚK, Libuše VODOVÁ a Petr VYBÍRAL. Výuková pomůcka - soubor výukových pomůcek pro integraci technologie 3D tisku do výuky na základních a středních školách. Online. Brno: Masarykova univerzita, 2023.
      Výukové pomůcky 3D modely Výukové lekce
      Název česky: Výuková pomůcka - soubor výukových pomůcek pro integraci technologie 3D tisku do výuky na základních a středních školách
      Název anglicky: Teaching aid - a set of teaching aids for the integration of 3D printing technology into teaching at primary and secondary schools
      RIV/00216224:14410/23:00134583 Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích). čeština. Česká republika.
      Dosedla, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Hodis, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí) -- Jančová, Martina (203 Česká republika, domácí) -- Ledvinka, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Lvovská, Leni (203 Česká republika, domácí) -- Malinka, Kamil (203 Česká republika, domácí) -- Mísařová, Darina (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Schindler, Vladimír (203 Česká republika, domácí) -- Staněk, Vojtěch (203 Česká republika, domácí) -- Vodová, Libuše (203 Česká republika, domácí) -- Vybíral, Petr (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: 3D printing; teaching; Elementary School; high schools; teaching aids
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 11. 3. 2024 12:01.
    5. DOSEDLA, Martin, Zdeněk HODIS, Martina JANČOVÁ, Jiří LEDVINKA, Leni LVOVSKÁ, Kamil MALINKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Vladimír SCHINDLER, Vojtěch STANĚK a Libuše VODOVÁ. 3D tisk a jeho uplatnění na základních a středních školách. 2023.
      Název česky: 3D tisk a jeho uplatnění na základních a středních školách
      Název anglicky: 3D printing and its application in primary and secondary schools
      RIV/00216224:14410/23:00134480 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
      Dosedla, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Hodis, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí) -- Jančová, Martina (203 Česká republika, domácí) -- Ledvinka, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Lvovská, Leni (203 Česká republika, domácí) -- Malinka, Kamil (203 Česká republika, domácí) -- Mísařová, Darina (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Schindler, Vladimír (203 Česká republika, domácí) -- Staněk, Vojtěch (203 Česká republika, domácí) -- Vodová, Libuše (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: methodology; 3D printing; teaching; Elementary School; high schools; teaching aids

      Změnil: Mgr. Kamil Malinka, Ph.D., učo 49967. Změněno: 5. 3. 2024 15:58.

    2022

    1. DOSEDLA, Martin, Zdeněk HODIS, Martina JANČOVÁ, Jiří LEDVINKA, Leni LVOVSKÁ, Kamil MALINKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Vladimír SCHINDLER, Vojtěch STANĚK a Libuše VODOVÁ. Integrace technologie 3D tisku do výuky na základních a středních školách. Ověřená metodika. Brno: Masarykova univerzita, 2022. ISBN 978-80-280-0279-4.
      URL
      Název česky: Integrace technologie 3D tisku do výuky na základních a středních školách. Ověřená metodika
      Název anglicky: Implementation of 3D printing technology into primary and secondary school education. Verified Methodology
      RIV/00216224:14410/22:00134475 Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích). čeština. Česká republika.
      Dosedla, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Hodis, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí) -- Jančová, Martina (203 Česká republika, domácí) -- Ledvinka, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Lvovská, Leni (203 Česká republika, domácí) -- Malinka, Kamil (203 Česká republika, domácí) -- Mísařová, Darina (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Schindler, Vladimír (203 Česká republika, domácí) -- Staněk, Vojtěch (203 Česká republika, domácí) -- Vodová, Libuše (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: methodology; 3D printing; teaching; Elementary School; high schools; teaching aids
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 11. 3. 2024 12:12.
    2. DOSEDLA, Martin, Zdeněk HODIS, Martina JANČOVÁ, Jiří LEDVINKA, Leni LVOVSKÁ, Kamil MALINKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Vladimír SCHINDLER, Vojtěch STANĚK, Libuše VODOVÁ a Tomáš STAUDEK. Integrace technologie 3D tisku do výuky na základních a středních školách. Ověřená metodika. 2022.
      Název anglicky: Integration of 3D printing technology into teaching in primary and secondary schools. Certified Methodology

      Klíčová slova anglicky: methodology, 3D printing, teaching, primary schools, secondary schools, teaching aids

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 7. 6. 2023 14:04.
    3. DOSEDLA, Martin, Zdeněk HODIS, Martina JANČOVÁ, Jiří LEDVINKA, Leni LVOVSKÁ, Kamil MALINKA, Darina MÍSAŘOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Vladimír SCHINDLER, Vojtěch STANĚK, Libuše VODOVÁ a Tomáš STAUDEK. Integrace technologie 3D tisku do výuky na základních a středních školách. Ověřená metodika. 2022.
      Čítárna Munispace
      Název anglicky: Integration of 3D printing technology into teaching in primary and secondary schools. Certified Methodology

      Klíčová slova anglicky: methodology, 3D printing, teaching, primary schools, secondary schools, teaching aids

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 4. 5. 2023 11:48.

    2021

    1. PITNEROVÁ, Pavla a Petra TUŽILOVÁ. Podpůrná opatření pohledem studentů učitelství. Online. In Renata Kovářová, Iva Klugová. Inovativní přístupy k edukaci osob se speciálními potřebami. Ostrava: Pedagogická fakulta Ostravské univerzity, 2021, s. 86-95. ISBN 978-80-7599-270-3.
      URL
      Název česky: Podpůrná opatření pohledem studentů učitelství
      Název anglicky: Supporting measures from the perspective of teachers
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: questionnaire survey; inclusion; quantitative research; support measures; special education; teacher; education of pupils with special educational needs
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 17. 3. 2022 13:42.

    2020

    1. LESŇÁK, Slavomír, Petr JEMELKA, Svatopluk NOVÁK, Radim ŠTĚRBA, Viliam ZÁTHURECKÝ, Michal ŠKERLE, Pavla PITNEROVÁ, Jan KRÁSA, Jan ŠŤÁVA, Karel ČERVENKA, Pavel SOMOGYI, Klára LEŠKOVÁ, Adéla OTHOVÁ a Petra PROCHÁZKOVÁ. Rozvíjení personální, sociální a občanské kompetence učitelů, studentů a žáků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2020, 123 s. ISBN 978-80-210-9612-7.
      Název česky: Rozvíjení personální, sociální a občanské kompetence učitelů, studentů a žáků
      Název anglicky: The Development of Social, Personal, and Civic Competency for Teachers and Students
      RIV/00216224:14410/20:00116249 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Lesňák, Slavomír (703 Slovensko, garant, domácí) -- Jemelka, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Novák, Svatopluk (203 Česká republika, domácí) -- Štěrba, Radim (203 Česká republika, domácí) -- Záthurecký, Viliam (203 Česká republika, domácí) -- Škerle, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Krása, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Šťáva, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Červenka, Karel (203 Česká republika, domácí) -- Somogyi, Pavel (203 Česká republika) -- Lešková, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Othová, Adéla (203 Česká republika, domácí) -- Procházková, Petra (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: competency; development; teacher; evaluation; student
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 4. 3. 2021 11:33.

    2019

    1. PITNEROVÁ, Pavla a Petra TUŽILOVÁ. Podpůrná opatření pohledem studentů učitelství. In Konference Inovativní přístupy k edukaci osob se speciálními potřebami. 2019.
      Název česky: Podpůrná opatření pohledem studentů učitelství
      Název anglicky: Supporting measures from the perspective of teachers
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: questionnaire survey; inclusion; quantitative research; support measures; special education; teacher; education of pupils with special educational needs
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 23. 1. 2020 16:45.
    2. BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Barbora CHLEBORADOVÁ, Veronika JÁNSKÁ, Petr KACHLÍK, Petr KOPEČNÝ, Michaela KRISTLOVÁ, Štěpánka LAUKOVÁ, Martina MALENOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Jiří MARTINEC, Jarmila MÁTLOVÁ, Eva MATULOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Kristýna PIPALOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Dita ŠIMÁČKOVÁ, Dagmar TRCHALÍKOVÁ, Mária VINDIŠOVÁ, Věra VOJTOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice - speciální pedagog a jeho role. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 250 s. ISBN 978-80-210-9562-5.
      Název česky: Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice - speciální pedagog a jeho role
      Název anglicky: Here we are! Case studies in special needs education - special educator and his role
      RIV/00216224:14410/19:00113228 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, garant, domácí) -- Doležalová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Chleboradová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Jánská, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Kachlík, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Kristlová, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Lauková, Štěpánka (203 Česká republika, domácí) -- Malenová, Martina (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Martinec, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Mátlová, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Matulová, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pipalová, Kristýna (203 Česká republika, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Röderová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Šimáčková, Dita (203 Česká republika, domácí) -- Trchalíková, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Vindišová, Mária (703 Slovensko, domácí) -- Vojtová, Věra (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: case study; special needs teacher; sensory disability; developmental impairment; physical disability; health disadvantage; speech and language disability; specific learning disability; autism spectrum disorder; emotional and behavioural disorders.
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 23. 2. 2023 13:54.
    3. BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Barbora CHLEBORADOVÁ, Veronika JÁNSKÁ, Petr KACHLÍK, Petr KOPEČNÝ, Michaela KRISTLOVÁ, Štěpánka LAUKOVÁ, Martina MALENOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Jiří MARTINEC, Jarmila MÁTLOVÁ, Eva MATULOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Kristýna PIPALOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Dita ŠIMÁČKOVÁ, Dagmar TRCHALÍKOVÁ, Mária VINDIŠOVÁ, Věra VOJTOVÁ a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice - speciální pedagog a jeho role. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2019, 258 s. ISBN 978-80-210-9562-5.
      Název česky: Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice - speciální pedagog a jeho role
      Název anglicky: Here we are! Case studies in special needs education - special educator and his role
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: case study; special needs teacher; sensory disability; developmental impairment; physical disability; health disadvantage; speech and language disability; specific learning disability; autism spectrum disorder; emotional and behavioural disorders.
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 16. 12. 2021 11:09.

    2018

    1. LESŇÁK, Slavomír, Viliam ZÁTHURECKÝ, Jan ŠŤÁVA, Svatopluk NOVÁK, Jan KRÁSA a Pavla PITNEROVÁ. Společenství praxe MU: Cílený rozvoj klíčových kompetencí (workshop). 2018.
      URL
      Název česky: Společenství praxe MU: Cílený rozvoj klíčových kompetencí (workshop)
      čeština. Česká republika.
      Změnil: Mgr. Slavomír Lesňák, PhD., učo 233657. Změněno: 26. 2. 2019 15:14.

    2017

    1. PITNEROVÁ, Pavla a Tereza MAČALÍKOVÁ. Postoje žáků středních škol k osobám se sluchovým postižením. Acta Humanica. Žilina: Žilinská univerzita, 2017, roč. 14, č. 2, s. 62-76. ISSN 1336-5126.
      URL
      Název česky: Postoje žáků středních škol k osobám se sluchovým postižením
      Název anglicky: The High School Students Attitudes Toward Hering Impaired Persons
      RIV/00216224:14410/17:00100311 Článek v odborném periodiku. čeština. Slovensko.
      Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mačalíková, Tereza (203 Česká republika)
      Klíčová slova anglicky: attitudes; hearing impairment; high school; questionnaire
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 23. 3. 2018 13:05.
    2. PITNEROVÁ, Pavla a Petra TUŽILOVÁ. Teacher training for inclusive school environment in the Czech Republic. In 2017 EAPRIL Conference. 2017.
      Název česky: Příprava učitelů pro vzdělávání v inkluzivních školách v České republice
      Název anglicky: Teacher training for inclusive school environment in the Czech Republic
      angličtina. Česká republika.
      Druh účasti: aktivní účast
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 3. 6. 2019 16:15.
    3. HORÁKOVÁ, Radka, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Jana BLÁHOVÁ, Bronislava BUBENÍČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Daniela ĎÁSKOVÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Nora JÁGEROVÁ, Petr KOPEČNÝ, Barbora KULIHOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva MATĚJÍČKOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Jana SEDLÁČKOVÁ, Milada TAICHOVÁ, Veronika UHROVÁ, Jan VIKTORIN, Jan VROŽINA, Dana ZÁMEČNÍKOVÁ a Barbora CHLEBORADOVÁ. Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí. první. Brno: MU, 2017, 311 s. ISBN 978-80-210-8915-0.
      Název česky: Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
      Název anglicky: Education and Support for Children, Pupils and Students with Special Educational Needs in the Inclusive Environment
      RIV/00216224:14410/17:00100342 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
      Horáková, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Bláhová, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Bubeníčková, Bronislava (203 Česká republika) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Ďásková, Daniela (203 Česká republika, domácí) -- Doležalová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí) -- Jágerová, Nora (703 Slovensko, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Kulihová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Matějíčková, Eva (703 Slovensko, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Röderová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Sedláčková, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Taichová, Milada (203 Česká republika, domácí) -- Uhrová, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Viktorin, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Vrožina, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Chleboradová, Barbora (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; pupil with special educational needs; support measures; support; therapy; teaching methods; speech therapy intervention; psychohygienic
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 17. 5. 2018 13:21.
    4. HORÁKOVÁ, Radka, Marie VÍTKOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Jana BLÁHOVÁ, Bronislava BUBENÍČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Daniela ĎÁSKOVÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Nora JÁGEROVÁ, Petr KOPEČNÝ, Barbora KULIHOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva MATEJIČKOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Jana SEDLÁČKOVÁ, Milada TAICHOVÁ, Veronika UHROVÁ, Jan VIKTORIN, Jan VROŽINA, Dana ZÁMEČNÍKOVÁ a Barbora CHLEBORADOVÁ. Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2017, 311 s. ISBN 978-80-210-8915-0.
      Název česky: Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
      Název anglicky: Education and Support for Children, Pupils and Students with Special Educational Needs in the Inclusive Environment
      čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inclusive education; pupil with special educational needs; support measures; support; therapy; teaching methods; speech therapy intervention; psychohygienic
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 28. 5. 2018 15:20.

    2016

    1. BOČKOVÁ, Barbora, Marie VÍTKOVÁ, Monika AUGUSTINOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Dana BUČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Adéla ĎÁSKOVÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Helena GAJDOŠÍKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Miroslava HYNŠTOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Tinatin CHITORELIDZE, Barbora ILGNEROVÁ, Godwin Jude Uchenna IROKABA, Petr KOPEČNÝ, Eva MINÁŘOVÁ, Dana NOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Zuzana PAŽITNÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Kateřina ŠIMČÍKOVÁ, Kristina ŠIMEČKOVÁ, Petra ŠEVČÍKOVÁ, Veronika UHROVÁ, Jan VIKTORIN a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Brno: MU, 2016, 384 s. ISBN 978-80-210-8508-4.
      Název česky: Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání
      Název anglicky: Support of Pupils with Special Educational Needs in the Context of Inclusive Education
      RIV/00216224:14410/16:00093784 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Bočková, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Augustinová, Monika (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Bučková, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Ďásková, Adéla (203 Česká republika, domácí) -- Doležalová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Gajdošíková, Helena (203 Česká republika, domácí) -- Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Hynštová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí) -- Chitorelidze, Tinatin (268 Gruzie, domácí) -- Ilgnerová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Irokaba, Godwin Jude Uchenna (566 Nigérie, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Minářová, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Nová, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pažitná, Zuzana (703 Slovensko, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Röderová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Šimčíková, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Šimečková, Kristina (203 Česká republika, domácí) -- Ševčíková, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Uhrová, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Viktorin, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: pupil with special educational needs; support; support measures; inclusive education; small school; climate in the class; pedagogical assistant
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 31. 3. 2017 13:58.
    2. BOČKOVÁ, Barbora, Marie VÍTKOVÁ, Monika AUGUSTINOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Dana BUČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Adéla ĎÁSKOVÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Helena GAJDOŠÍKOVÁ, Radka HORÁKOVÁ, Miroslava HYNŠTOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Tinatin CHITORELIDZE, Barbora ILGNEROVÁ, Godwin Jude Uchenna IROKABA, Petr KOPEČNÝ, Eva MINÁŘOVÁ, Dana NOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Zuzana PAŽITNÁ, Jarmila PIPEKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Kateřina ŠIMČÍKOVÁ, Kristina ŠIMEČKOVÁ, Petra ŠEVČÍKOVÁ, Veronika UHROVÁ, Jan VIKTORIN a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2016, 338 s. ISBN 978-80-210-8508-4.
      Název česky: Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání
      Název anglicky: Support of Pupils with Special Educational Needs in the Context of Inclusive Education
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: pupil with special educational needs; support; support measures; inclusive education; small school; climate in the class; pedagogical assistant
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 30. 6. 2017 14:30.
    3. PITNEROVÁ, Pavla. Role Rámcových vzdělávacích programů v rozvoji digitální gramotnosti u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Media4u Magazine. Jan Chromý, 2016, roč. 13., 3/2016, s. 1-5. ISSN 1214-9187.
      Název anglicky: Role of Framework Educational Programmes in Developing Digital Literacy of Pupils with Special Educational Needs
      RIV/00216224:14410/16:00090851 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: digital literacy; ICT; competence; Framework Educational Programme; SEN; overview

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 23. 3. 2017 13:08.
    4. PITNEROVÁ, Pavla a Dana NOVÁ. Vliv asistenta pedagoga na klima třídy. In Bočková, B., Vítková, M. et al. Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2016, s. 171-184. ISBN 978-80-210-8508-4.
      Název anglicky: Impact of an Assistant Teacher on the Classroom Climate
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: class; children with SEN; inclusion; questionnaire
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 12. 4. 2017 13:38.

    2015

    1. BUCHTOVÁ, Veronika, Tomáš ČECH, Karel ČERVENKA, Martina DAMIANOVÁ, Michaela FIALOVÁ, Petr KACHLÍK, Ivana KOLIBOVÁ, Viktor KRIŽO, Pavlína GRÁC LIVŇANSKÁ, Jiří MARTINEC, Jarmila MATOCHOVÁ, Lucie NOVÁČKOVÁ, Jan OLBERT, Hana PAVLÍČKOVÁ, Tereza PETINISOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Pavlína PŘIBYLOVÁ, Petra SEGEŤOVÁ, Kateřina ŠTRAUSOVÁ, Adéla TICOVÁ a Věra VOJTOVÁ. Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii. první. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 303 s. ISBN 978-80-210-8131-4.
      Název česky: Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii
      Název anglicky: The Factors of Resiliency in 3P Intervention as a Concept of Inclusive Strategies in Education of Children with Special Behavioural Difficulties/Disorders
      RIV/00216224:14410/15:00086878 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Buchtová, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Čech, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Červenka, Karel (203 Česká republika, garant, domácí) -- Damianová, Martina (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Kachlík, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Kolibová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Križo, Viktor (703 Slovensko, domácí) -- Grác Livňanská, Pavlína (203 Česká republika, domácí) -- Martinec, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Matochová, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Nováčková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Olbert, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Pavlíčková, Hana (203 Česká republika, domácí) -- Petinisová, Tereza (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Přibylová, Pavlína (203 Česká republika, domácí) -- Segeťová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Štrausová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Ticová, Adéla (203 Česká republika, domácí) -- Vojtová, Věra (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: special education; special educational needs; informed intervention; inclusion; behavioural disorder; behavioural difficulties
      Recenzováno: ano

      Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 13. 3. 2016 19:23.
    2. BUCHTOVÁ, Veronika, Tomáš ČECH, Karel ČERVENKA, Martina DAMIANOVÁ, Michaela FIALOVÁ, Petr KACHLÍK, Ivana KOLIBOVÁ, Viktor KRIŽO, Pavlína GRÁC LIVŇANSKÁ, Jiří MARTINEC, Jarmila MATOCHOVÁ, Lucie NOVÁČKOVÁ, Jan OLBERT, Hana PAVLÍČKOVÁ, Tereza PETINISOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Pavlína PŘIBYLOVÁ, Petra SEGEŤOVÁ, Kateřina ŠTRAUSOVÁ, Adéla TICOVÁ a Věra VOJTOVÁ. Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2015, 303 s. ISBN 978-80-210-8131-4.
      Název česky: Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii
      Název anglicky: The Factors of Resiliency in 3P Intervention as a Concept of Inclusive Strategies in Education of Children with Special Behavioural Difficulties/Disorders
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: special education; special educational needs; informed intervention; inclusion; behavioural disorder; behavioural difficulties
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 1. 6. 2016 09:29.
    3. PITNEROVÁ, Pavla a Martina SOLDÁNOVÁ. Proces hledání zaměstnání osobami se sluchovým postižením. Špeciálny pedagóg : časopis pre špeciálnopedagogickú teóriu a prax. Prešov: Vydavateľstvo Prešovskej univerzity, 2015, roč. 4, č. 2, s. 40-51. ISSN 1338-6670.
      Název česky: Proces hledání zaměstnání osobami se sluchovým postižením
      Název anglicky: Job search process of persons with hearing impairment
      RIV/00216224:14410/15:00086214 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Slovensko.
      Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí) -- Soldánová, Martina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Employment; Hearing Impairments; People with Disability
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 22. 4. 2017 17:51.

    2014

    1. PITNEROVÁ, Pavla. Možnosti podpory žáka se sluchovým postižením v podmínkách běžné základní školy. In HUTYROVÁ, M., SOURALOVÁ, E., CHRASTINA, J., MOUDRÁ, L. Interdisciplinární pohledy na jinakost. 1. vyd. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2014, s. 247-253. ISBN 978-80-244-4483-3.
      URL
      Název česky: Možnosti podpory žáka se sluchovým postižením v podmínkách běžné základní školy
      Název anglicky: Possibilities of Support for Children with Hearing Impairment in Elementary School
      RIV/00216224:14410/14:00079226 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: education; teacher; children with special educational needs; integration; hearing impairment
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 25. 3. 2015 17:32.
    2. PITNEROVÁ, Pavla. Možnosti podpory žáka se sluchovým postižením v podmínkách běžné základní školy. 2014.
      Název česky: Možnosti podpory žáka se sluchovým postižením v podmínkách běžné základní školy
      Název anglicky: Possibilities of Support for Children with Hearing Impairment in Elementary School
      RIV/00216224:14410/14:00075151 Uspořádání workshopu. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: education; teacher; children with special educational needs; integration; hearing impairment
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 20. 2. 2015 15:50.
    3. PIPEKOVÁ, Jarmila, Marie VÍTKOVÁ, Kristýna BALÁTOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Lenka BÁRTOVÁ, Kristýna BĚLOHLÁVKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka GAJZLEROVÁ, Lenka HRICOVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Nora JÁGEROVÁ, Kateřina JISKROVÁ, Barbora KITTLEROVÁ, Soňa KLEMPOVÁ, Jiřina KLENKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Nela LEŠKANIČOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva MATĚJÍČKOVÁ, Eva Valerie MAXOVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Martina PUDIŠOVÁ, Tereza SÝSOVÁ, Zuzana ŠIRMEROVÁ, Lucie ŠPIČÁKOVÁ, Zuzana TIHELKOVÁ, Simona TOMANOVÁ, Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 456 s. ISBN 978-80-210-7530-6.
      Název anglicky: From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inclusion; social inclusion; education; student with special needs; preparatory class in elementary school; child with social disadvantage; tablet; alternative augmentative communication; professional training; visual handicap; autistic spectrum disorder
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Dykastová, učo 371418. Změněno: 12. 6. 2015 12:53.
    4. PIPEKOVÁ, Jarmila, Marie VÍTKOVÁ, Kristýna BALÁTOVÁ, Miroslava BARTOŇOVÁ, Lenka BÁRTOVÁ, Kristýna BĚLOHLÁVKOVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Ilona BYTEŠNÍKOVÁ, Ilona FIALOVÁ, Alena FRANKOVÁ, Lenka GAJZLEROVÁ, Lenka HRICOVÁ, Jana HRČOVÁ, Soňa CHALOUPKOVÁ, Nora JÁGEROVÁ, Kateřina JISKROVÁ, Barbora KITTLEROVÁ, Soňa KLEMPOVÁ, Jiřina KLENKOVÁ, Petr KOPEČNÝ, Nela LEŠKANIČOVÁ, Ivana MÁROVÁ, Eva MATĚJÍČKOVÁ, Eva Valerie MAXOVÁ, Petra ODEHNALOVÁ, Dagmar OPATŘILOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Martina PUDIŠOVÁ, Tereza SÝSOVÁ, Zuzana ŠIRMEROVÁ, Lucie ŠPIČÁKOVÁ, Zuzana TIHELKOVÁ, Simona TOMANOVÁ, Martin VRUBEL a Dana ZÁMEČNÍKOVÁ. Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti. první. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 456 s. ISBN 978-80-210-7530-6.
      Název česky: Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti.
      Název anglicky: From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society
      RIV/00216224:14410/14:00079015 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, garant, domácí) -- Balátová, Kristýna (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Bártová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Bělohlávková, Kristýna (203 Česká republika, domácí) -- Bočková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Franková, Alena (703 Slovensko, domácí) -- Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Hricová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Hrčová, Jana (703 Slovensko, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí) -- Jágerová, Nora (703 Slovensko, domácí) -- Jiskrová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kittlerová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Klempová, Soňa (703 Slovensko, domácí) -- Klenková, Jiřina (203 Česká republika, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Leškaničová, Nela (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Matějíčková, Eva (703 Slovensko, domácí) -- Maxová, Eva Valerie (203 Česká republika, domácí) -- Odehnalová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Procházková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Přinosilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pudišová, Martina (703 Slovensko, domácí) -- Sýsová, Tereza (203 Česká republika, domácí) -- Širmerová, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Špičáková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Tihelková, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Tomanová, Simona (203 Česká republika, domácí) -- Vrubel, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: inclusion; social inclusion; education; student with special needs; preparatory class in elementary school; child with social disadvantage; tablet; alternative augmentative communication; professional training; visual handicap; autistic spectrum disorder
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 10. 2. 2015 13:43.
    5. PITNEROVÁ, Pavla. Role komunikace v procesu integrace žáka se sluchovým postižením. 1. vydání. Brno: MSD s.r.o., 2014, 171 s. ISBN 978-80-210-7596-2.
      Název česky: Role komunikace v procesu integrace žáka se sluchovým postižením
      Název anglicky: The Role of the Communication in the Integration Process of the Pupil with Hearing
      RIV/00216224:14410/14:00078096 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: education; pupils with special educational needs; integration; inclusion; hearing impairment; communication; research; quantitative methodology; qualitative methodology; case study
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 25. 3. 2015 17:17.
    6. PITNEROVÁ, Pavla. Role komunikace v procesu integrace žáka se sluchovým postižením. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2014, 171 s. ISBN 978-80-210-7596-2.
      Název česky: Role komunikace v procesu integrace žáka se sluchovým postižením
      Název anglicky: The Role of the Communication in the Integration Process of the Pupil with Hearing
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: education; pupils with special educational needs; integration; inclusion; hearing impairment; communication; research; quantitative methodology; qualitative methodology; case study
      Recenzováno: ano

      Změnila: Mgr. Jana Dykastová, učo 371418. Změněno: 2. 4. 2015 14:11.
    7. PITNEROVÁ, Pavla. Vzdělávání žáka se sluchovým postižením v běžné škole. 2014.
      URL
      Název česky: Vzdělávání žáka se sluchovým postižením v běžné škole
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 10. 3. 2015 14:13.

    2013

    1. PITNEROVÁ, Pavla a Kateřina SAYOUD SOLÁROVÁ. Klíčové kompetence ve školním vzdělávání. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami VII. Education of Pupils with Special Educational Needs VII. 1. vyd. Brno: Paido, 2013, s. 63-74. ISBN 978-80-7315-246-8.
      Název anglicky: Key Competences in School Education
      RIV/00216224:14410/13:00071094 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí) -- Sayoud Solárová, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: education; school; framework educational programmes; key competences; pupils with special educational needs; inclusion
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Kateřina Sayoud Solárová, Ph.D., učo 75235. Změněno: 5. 3. 2014 16:45.
    2. PANČOCHA, Karel, Helena VAĎUROVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ, Martin VRUBEL a Pavel SOCHOR. Sociální determinanty inkluzivního vzdělávání - Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 2013.
      URL
      Název česky: Sociální determinanty inkluzivního vzdělávání - Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
      Název anglicky: Social Conditions for Inclusive Education - Education of Pupils with Special Educational Needs
      RIV/00216224:14410/13:00072290 Uspořádání konference. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pančocha, Karel (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vaďurová, Helena (203 Česká republika, domácí) -- Procházková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Slepičková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Vrubel, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Sochor, Pavel (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Inclusive education; Framework Educational Programme; Special educational needs; Professional preparation; Social conditions for inclusion;
      Mezinárodní význam: ano

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 25. 3. 2014 10:30.
    3. PANČOCHA, Karel, Helena VAĎUROVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Pavla PITNEROVÁ, Lenka SLEPIČKOVÁ, Martin VRUBEL a Pavel SOCHOR. TILE: "Průvodce inkluzivním vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole". 2013.
      Název česky: TILE: "Průvodce inkluzivním vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole"
      Název anglicky: TILE: "Guide to inclusive education for pupils with special educational needs in secondary school"
      Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Inclusive education; VET learning environments; student with SEN; Roadmap to Inclusion; TILE
      Mezinárodní význam: ano

      Změnil: Mgr. Martin Vrubel, Ph.D., učo 214871. Změněno: 3. 3. 2014 12:14.
    4. PITNEROVÁ, Pavla. Význam komunikace v rámci inkluze žáka se sluchovým postižením. In BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. et al. Intervence v inkluzivní edukaci dětí, žáků a studentů se zdravotním postižením a jejich pracovní uplatnění. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2013, s. 112-121. ISBN 978-80-210-6515-4.
      Název anglicky: The Importance of Communication in the Inclusion of Pupils with Hearing Impairments
      RIV/00216224:14410/13:00072005 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: communication; communication skills; school; teaching pupils with hearing impairments
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 13. 2. 2014 10:53.
    5. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Pavla PITNEROVÁ, Marie VÍTKOVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Jiřina KLENKOVÁ a Lenka DOLEŽALOVÁ. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami ve středním školství. Texty k distančnímu vzdělávání. Brno: Paido, 2013, 259 s. ISBN 978-80-7315-243-7.
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 7. 4. 2015 11:52.

    2012

    1. PECHANCOVÁ, Andrea a Pavla PITNEROVÁ. Informovanost žáků a studentů o dobrovolnické činnosti. In Opatřilová, D., Vítková, M. et al. Faktory úspěchu ve vztahu k inkluzivnímu vzdělávání u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami I. Factors of success in context with inclusive education of pupils with special educational needs I. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 203-217. ISBN 978-80-210-5995-5.
      Název česky: Informovanost žáků a studentů o dobrovolnické činnosti
      Název anglicky: Awareness of Pupils and Students about Volunteering
      RIV/00216224:14410/12:00063097 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pechancová, Andrea (203 Česká republika, garant, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Volunteering; volunteer; people with physical disabilities; non-governmental organisations; selection of volunteers; motivation of volunteers; training of volunteers; communication; awareness of students about volunteering.
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 4. 2. 2013 14:02.
    2. PITNEROVÁ, Pavla. Podmínky pro vzdělávání žáků se sluchovým postižením v běžných školách. In Vítková, M., Friedmann, Z. (eds.). Profesní orientace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Professional Orientation of Students with Special Educational Needs. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. první. Brno: Masarykova univerzita, 2012, s. 499-506, 7 s. ISBN 978-80-210-5941-2.
      Název česky: Podmínky pro vzdělávání žáků se sluchovým postižením v běžných školách
      Název anglicky: Conditions of Education of Pupils with Hearing Impairment in Mainstream Schools
      RIV/00216224:14410/12:00063068 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: integration; learning conditions; a pupil with hearing impairments
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 18. 3. 2013 09:41.
    3. BARTOŇOVÁ, Miroslava, Pavla PITNEROVÁ, Barbora BOČKOVÁ, Lenka DOLEŽALOVÁ, Jiřina KLENKOVÁ, Lucie PROCHÁZKOVÁ, Dagmar PŘINOSILOVÁ, Petra RÖDEROVÁ, Marie VÍTKOVÁ a Věra VOJTOVÁ. Strategie vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012, 221 s. ISBN 978-80-210-6001-2.
      Název anglicky: Strategy for the Education of Pupils with Special Educational Needs in High School
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 9. 4. 2013 15:11.

    2011

    1. PITNEROVÁ, Pavla a Kateřina SAYOUD SOLÁROVÁ. Osoby se zdravotním postižením a jejich kompetence potřebné pro trh práce. In Vítková, M., Opatřilová, D. Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. první. Brno: Paido, 2011, s. 270-280. ISBN 978-80-7315-216-1.
      Název česky: Osoby se zdravotním postižením a jejich kompetence potřebné pro trh práce
      Název anglicky: People with Disabilities and their Competences needed at the Job Market
      RIV/00216224:14410/11:00055009 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí) -- Sayoud Solárová, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: inclusion; job market; employment of persons with disabilities; economic activity; education of pupils with special educational needs; vocational education; key competencies; social inclusion; experience of employers
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 13. 4. 2012 07:53.
    2. PITNEROVÁ, Pavla a Kateřina SAYOUD SOLÁROVÁ. Osoby se zdravotním postižením a jejich kompetence potřebné pro trh práce. In Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. 2011. ISBN 978-80-7315-215-4.
      Název česky: Osoby se zdravotním postižením a jejich kompetence potřebné pro trh práce
      Název anglicky: People with Disabilities and their Competences needed at the Job Market
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: inclusion; job market; employment of persons with disabilities; economic activity; education of pupils with special educational needs; vocational education; key competencies; social inclusion; experience of employers
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 3. 4. 2012 12:37.
    3. PITNEROVÁ, Pavla a Kateřina SAYOUD SOLÁROVÁ. Připravenost osob se zdravotním postižením pro uplatnění na trhu práce jako nástroj sociální inkluze. In Vítková, M., Opatřilová, D. Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. první. Brno: Paido, 2011, s. 270-280. ISBN 978-80-7315-216-1.
      Název česky: Připravenost osob se zdravotním postižením pro uplatnění na trhu práce jako nástroj sociální inkluze
      Název anglicky: Readiness of People with Disabilities for Success at the Job Market as a Tool for Social Inclusion
      RIV/00216224:14410/11:00055010 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí) -- Sayoud Solárová, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: people with disabilities; work success; job market; social inclusion; social exclusion; participation; inclusive education; key competencies
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 13. 4. 2012 08:09.
    4. PITNEROVÁ, Pavla a Kateřina SAYOUD SOLÁROVÁ. Připravenost osob se zdravotním postižením pro uplatnění na trhu práce jako nástroj sociální inkluze. In Inkluzivní vzdělávání žáků se zdravotním postižením v základní škole. Inclusive Education of Students with Health Disabilities in Primary School. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Education of Students with Special Educational Needs. 2011. ISBN 978-80-7315-215-4.
      Název česky: Připravenost osob se zdravotním postižením pro uplatnění na trhu práce jako nástroj sociální inkluze
      Název anglicky: Readiness of People with Disabilities for Success at the Job Market as a Tool for Social Inclusion
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: people with disabilities; work success; job market; social inclusion; social exclusion; participation; inclusive education; key competencies
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 29. 2. 2012 15:40.
    5. PITNEROVÁ, Pavla a Karel PANČOCHA. Znalosti budoucích učitelů z oblasti speciální pedagogiky jako předpoklad úspěšného inkluzivního vzdělávání. In KLENKOVÁ, J., VÍTKOVÁ, M. et al. Inkluzivní vzdělávání se zřetelem na věkové skupiny a druhy postižení. Inclusive Education - Provisions for Different Age Groups and Disabilities. Brno: MU, 2011, s. 331-342, 13 s. ISBN 978-80-210-5731-9.
      Název anglicky: Future Teacher’s Knowledge of Special Education as a Precondition for Successful Inclusive Education
      RIV/00216224:14410/11:00055462 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí) -- Pančocha, Karel (203 Česká republika, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Inclusion; inclusive education; individuals with disabilities; special education; pre-service teacher training; research
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 26. 3. 2012 13:29.

    2010

    1. PITNEROVÁ, Pavla. Postavení rodiny v systému péče o dítě se sluchovým postižením. E-Pedagogium. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2010, roč. 2010, 2., s. 90-101. ISSN 1213-7499.
      Název česky: Postavení rodiny v systému péče o dítě se sluchovým postižením
      Název anglicky: Family in the System of Care for Hearing-impaired Children
      RIV/00216224:14410/10:00052872 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: hering-impaired child; family; early care; communication means; research
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 19. 8. 2011 10:57.
    2. PITNEROVÁ, Pavla. Připravenost učitelů na práci se žáky se sluchovým postižením. In Pančocha, K. (ed.) Životní dráha jedince v inkluzivním prostředí. 1. vydání. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 109-117. ISBN 978-80-210-5340-3.
      Název česky: Připravenost učitelů na práci se žáky se sluchovým postižením
      Název anglicky: Readiness of Teachers for Education of Children with Hearig Impairment
      RIV/00216224:14410/10:00046128 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: integration; education of pupils with special needs; hearing impairment; quantitative research; questionnaire
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 4. 1. 2011 11:20.
    3. PITNEROVÁ, Pavla. Role učitele při integraci žáka se sluchovým postižením. In Vítková, M., Havel, J. (eds.) Inkluzivní vzdělávání v primární škole. Vzdělání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Paido, 2010, 13 s. ISBN 978-80-7315-199-7.
      Název česky: Role učitele při integraci žáka se sluchovým postižením
      Název anglicky: The role of teacher in the integration of pupil with a hearing impairment
      RIV/00216224:14410/10:00045620 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: Basic education; inclusion; integration; hearing impairment; the case study.
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 7. 1. 2011 13:30.
    4. PITNEROVÁ, Pavla. Žáci se sluchovým postižením ve škole. In Bartoňová, M., Vítková, M. et al. Inkluzivní vzdělávání v podmínkách současné české školy Inclusive Education in Current Czech School. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010, s. 153-164. ISBN 978-80-210-5383-0.
      Název česky: Žáci se sluchovým postižením ve škole
      Název anglicky: Hearing-impaired Pupils in School
      RIV/00216224:14410/10:00046343 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: education; pupils with hearing-impairment; integration; inclusion; research; preparation of future teachers

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 26. 1. 2011 13:08.

    2009

    1. PITNEROVÁ, Pavla. Jsou budoucí učitelé připraveni na integraci žáků? In „Aktuální problémy metodologie a metodiky ve speciální pedagogice“ Pedagogická fakulta Univerzity Palackého v Olomouci. 1. vydání. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2009, 11 s. ISBN 978-80-244-2492-7.
      Název anglicky: Are future teachers prepared for the integration of pupils?
      RIV/00216224:14410/09:00037062 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: integration; the education of pupils with special educational needs; hearing impairment; quantitative research; questionnaire survey
      Druh účasti: aktivní účast
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 13. 3. 2010 12:51.
    2. PITNEROVÁ, Pavla. Jsou budoucí učitelé připraveni na integraci žáků? In X. Mezinárodní konference k problematice osob se specifickými potřebami. 2009. ISBN 978-80-244-2492-7.
      Název česky: Jsou budoucí učitelé připraveni na integraci žáků?
      Název anglicky: Are future teachers prepared for the integration of pupils?
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: Integration; education of hearing impairment;
      Druh sborníku: postkonferenční sborník

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 4. 1. 2011 12:02.
    3. PITNEROVÁ, Pavla. Připravenost budoucích učitelů na integraci sluchově postižených žáků. In "Metodologické otázky kvalifikačních prací studentů speciální pedagogiky" Pedagogická fakulta, Univerzita Hradec Králové. 2009.
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: integration; the education of pupils with special educational needs; hearing impairment; quantitative research; questionnaire survey
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Druh účasti: aktivní účast

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 9. 12. 2009 22:43.
    4. PITNEROVÁ, Pavla. Připravujeme budoucí učitele na integraci žáků se sluchovým postižením. In MÜHLPACHR, Pavel. Sociální inkluze v prostředí biodromální speciální pedagogiky. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2009, s. 121-130, 9 s. Publikace Pd-22/09-02/58. ISBN 978-80-210-4951-2.
      Název anglicky: We are preparing future teachers to integrate pupils with hearing disabilities
      RIV/00216224:14410/09:00037061 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: education; school; integration; pupils with hearing impairment; education of future teachers
      Druh sborníku: postkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 14. 3. 2010 19:51.

    2008

    1. PITNEROVÁ, Pavla. Některá úskalí komunikace s integrovaným sluchově postiženým dítětem. In KLENKOVÁ, Jiřina a Marie VÍTKOVÁ. Vzdělávání žáků s narušenou komunikační schopností. Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. 1. vyd. Brno: Paido, 2008, s. 76-76, 14 s. ISBN 978-80-7315-167-6.
      Název česky: Některá úskalí komunikace s integrovaným sluchově postiženým dítětem
      Název anglicky: Selected Issues in Communication with Hearing-Impaired Children
      RIV/00216224:14410/08:00027133 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: communication; integration; hearing impairment; personality of a hearing-impaired child; communication rules; recommendations for teachers
      Druh sborníku: předkonferenční sborník
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 1. 1. 2009 19:19.
    2. PITNEROVÁ, Pavla. Výsledky výzkumného šetření, provedeného v rámci projektu "Analýza připravenosti budoucích učitelů na integraci sluchově postižených žáků". In MÜHLPACHR, Pavel. Speciální pedagogika v interdisciplinárních a multidisciplinárních souvislostech. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2008, s. 107-120. ISBN 978-80-210-4762-4.
      Název česky: Výsledky výzkumného šetření, provedeného v rámci projektu "Analýza připravenosti budoucích učitelů na integraci sluchově postižených žáků".
      Název anglicky: Research Results of the Project: Are Future Teachers Ready for Integration of Hearing-impaired Pupils?
      RIV/00216224:14410/08:00027312 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant)
      Klíčová slova anglicky: integration; education of pupils with special needs; hearing impairment; education of future teachers; special pedagogy; quantitative research; questionnaire
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 12. 3. 2010 14:10.

    2007

    1. PITNEROVÁ, Pavla. Sluchově postižené dítě ve slyšícím světě. In MÜHLPACHR, Pavel. Dilemata speciální pedagogiky. 1. vyd. Brno: MSD, 2007, s. 171-181. ISBN 978-80-7392-012-8.
      Název česky: Sluchově postižené dítě ve slyšícím světě
      Název anglicky: Hearing-Impaired Child in a Hearing Environment
      RIV/00216224:14410/07:00051080 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
      Klíčová slova anglicky: hearing-impairment; communication; speech; communication techniques; family care; personality;
      Recenzováno: ano

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 27. 3. 2012 10:03.

    2006

    1. PITNEROVÁ, Pavla. Komunikace u sluchově postižených dětí. Vliv mezilidských vztahů a komunikace na osobnost. In KLENKOVÁ, Jiřina a Věra VOJTOVÁ. Komunikace a její místo v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní a základní vzdělávání. brno: PdF MU Brno, 2006, 8 s.
      Název česky: Komunikace u sluchově postižených dětí. Vliv mezilidských vztahů a komunikace na osobnost
      Název anglicky: Communication of a hearing-impaired child.
      Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
      Klíčová slova anglicky: communication; hearing impairment; personality of a hearing-impaired child

      Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 29. 3. 2010 11:13.
    2. SVOBODOVÁ, Jindřiška a Pavla PITNEROVÁ. Portál pro školní vzdělávací programy. Brno: Projekt MŠMT, 2006.
      URL
      Název česky: Portál pro školní vzdělávací programy

      Klíčová slova anglicky: ŠVP

      Změnila: RNDr. Jindřiška Svobodová, Ph.D., učo 384. Změněno: 5. 4. 2017 22:47.
Zobrazeno: 11. 10. 2024 14:51