česky | in English
Název česky: Umělá inteligence
Název anglicky: Artificial intelligence
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Artificial intelligence; painting; drawing; music; movies; deepfake; LLM; benefits and riscs
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 31. 1. 2024 14:42.
Název česky: Integrace technologie 3D tisku do výuky na základních a středních školách. Ověřená metodika
Název anglicky: Integration of 3D printing technology into teaching in primary and secondary schools. Certified Methodology
angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: methodology; 3D printing; teaching; primary schools; secondary schools; teaching aids
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 11. 3. 2024 12:04.
Název česky: Integrace technologie 3D tisku do výuky na základních a středních školách. Ověřená metodika
Název anglicky: Integration of 3D printing technology into teaching in primary and secondary schools. Certified Methodology
Klíčová slova anglicky: methodology, 3D printing, teaching, primary schools, secondary schools, teaching aids
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 2. 10. 2023 14:31.
Název česky: Výuková pomůcka - soubor výukových pomůcek pro integraci technologie 3D tisku do výuky na základních a středních školách
Název anglicky: Teaching aid - a set of teaching aids for the integration of 3D printing technology into teaching at primary and secondary schools
RIV/00216224:14410/23:00134583 Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích). čeština. Česká republika.
Dosedla, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Hodis, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí) -- Jančová, Martina (203 Česká republika, domácí) -- Ledvinka, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Lvovská, Leni (203 Česká republika, domácí) -- Malinka, Kamil (203 Česká republika, domácí) -- Mísařová, Darina (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Schindler, Vladimír (203 Česká republika, domácí) -- Staněk, Vojtěch (203 Česká republika, domácí) -- Vodová, Libuše (203 Česká republika, domácí) -- Vybíral, Petr (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: 3D printing; teaching; Elementary School; high schools; teaching aids
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 11. 3. 2024 12:01.
Název česky: 3D tisk a jeho uplatnění na základních a středních školách
Název anglicky: 3D printing and its application in primary and secondary schools
RIV/00216224:14410/23:00134480 Uspořádání workshopu. čeština. Česká republika.
Dosedla, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Hodis, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí) -- Jančová, Martina (203 Česká republika, domácí) -- Ledvinka, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Lvovská, Leni (203 Česká republika, domácí) -- Malinka, Kamil (203 Česká republika, domácí) -- Mísařová, Darina (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Schindler, Vladimír (203 Česká republika, domácí) -- Staněk, Vojtěch (203 Česká republika, domácí) -- Vodová, Libuše (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: methodology; 3D printing; teaching; Elementary School; high schools; teaching aids
Změnil: Mgr. Kamil Malinka, Ph.D., učo 49967. Změněno: 5. 3. 2024 15:58.
Název česky: Integrace technologie 3D tisku do výuky na základních a středních školách. Ověřená metodika
Název anglicky: Implementation of 3D printing technology into primary and secondary school education. Verified Methodology
RIV/00216224:14410/22:00134475 Učební texty pomůcky (vč. dílčích kapitol v učebnicích). čeština. Česká republika.
Dosedla, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Hodis, Zdeněk (203 Česká republika, garant, domácí) -- Jančová, Martina (203 Česká republika, domácí) -- Ledvinka, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Lvovská, Leni (203 Česká republika, domácí) -- Malinka, Kamil (203 Česká republika, domácí) -- Mísařová, Darina (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Schindler, Vladimír (203 Česká republika, domácí) -- Staněk, Vojtěch (203 Česká republika, domácí) -- Vodová, Libuše (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: methodology; 3D printing; teaching; Elementary School; high schools; teaching aids
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Daniela Marcollová, učo 111148. Změněno: 11. 3. 2024 12:12.
Název anglicky: Integration of 3D printing technology into teaching in primary and secondary schools. Certified Methodology
Klíčová slova anglicky: methodology, 3D printing, teaching, primary schools, secondary schools, teaching aids
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 7. 6. 2023 14:04.
Název anglicky: Integration of 3D printing technology into teaching in primary and secondary schools. Certified Methodology
Klíčová slova anglicky: methodology, 3D printing, teaching, primary schools, secondary schools, teaching aids
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 4. 5. 2023 11:48.
Název česky: Podpůrná opatření pohledem studentů učitelství
Název anglicky: Supporting measures from the perspective of teachers
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: questionnaire survey; inclusion; quantitative research; support measures; special education; teacher; education of pupils with special educational needs
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 17. 3. 2022 13:42.
Název česky: Rozvíjení personální, sociální a občanské kompetence učitelů, studentů a žáků
Název anglicky: The Development of Social, Personal, and Civic Competency for Teachers and Students
RIV/00216224:14410/20:00116249 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
Lesňák, Slavomír (703 Slovensko, garant, domácí) -- Jemelka, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Novák, Svatopluk (203 Česká republika, domácí) -- Štěrba, Radim (203 Česká republika, domácí) -- Záthurecký, Viliam (203 Česká republika, domácí) -- Škerle, Michal (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Krása, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Šťáva, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Červenka, Karel (203 Česká republika, domácí) -- Somogyi, Pavel (203 Česká republika) -- Lešková, Klára (203 Česká republika, domácí) -- Othová, Adéla (203 Česká republika, domácí) -- Procházková, Petra (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: competency; development; teacher; evaluation; student
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 4. 3. 2021 11:33.
Název česky: Podpůrná opatření pohledem studentů učitelství
Název anglicky: Supporting measures from the perspective of teachers
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: questionnaire survey; inclusion; quantitative research; support measures; special education; teacher; education of pupils with special educational needs
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 23. 1. 2020 16:45.
Název česky: Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice - speciální pedagog a jeho role
Název anglicky: Here we are! Case studies in special needs education - special educator and his role
RIV/00216224:14410/19:00113228 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, garant, domácí) -- Doležalová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Chleboradová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Jánská, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Kachlík, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Kristlová, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Lauková, Štěpánka (203 Česká republika, domácí) -- Malenová, Martina (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Martinec, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Mátlová, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Matulová, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pipalová, Kristýna (203 Česká republika, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Röderová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Šimáčková, Dita (203 Česká republika, domácí) -- Trchalíková, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Vindišová, Mária (703 Slovensko, domácí) -- Vojtová, Věra (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: case study; special needs teacher; sensory disability; developmental impairment; physical disability; health disadvantage; speech and language disability; specific learning disability; autism spectrum disorder; emotional and behavioural disorders.
Recenzováno: ano
Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 23. 2. 2023 13:54.
Název česky: Tady jsme! Kazuistické studie ve speciální pedagogice - speciální pedagog a jeho role
Název anglicky: Here we are! Case studies in special needs education - special educator and his role
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: case study; special needs teacher; sensory disability; developmental impairment; physical disability; health disadvantage; speech and language disability; specific learning disability; autism spectrum disorder; emotional and behavioural disorders.
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Martina Švaříčková Hlavatá, učo 13047. Změněno: 16. 12. 2021 11:09.
Název česky: Společenství praxe MU: Cílený rozvoj klíčových kompetencí (workshop)
čeština. Česká republika.
Změnil: Mgr. Slavomír Lesňák, PhD., učo 233657. Změněno: 26. 2. 2019 15:14.
Název česky: Postoje žáků středních škol k osobám se sluchovým postižením
Název anglicky: The High School Students Attitudes Toward Hering Impaired Persons
RIV/00216224:14410/17:00100311 Článek v odborném periodiku. čeština. Slovensko.
Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí) -- Mačalíková, Tereza (203 Česká republika)
Klíčová slova anglicky: attitudes; hearing impairment; high school; questionnaire
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 23. 3. 2018 13:05.
Název česky: Příprava učitelů pro vzdělávání v inkluzivních školách v České republice
Název anglicky: Teacher training for inclusive school environment in the Czech Republic
angličtina. Česká republika.
Druh účasti: aktivní účast
Mezinárodní význam: ano
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 3. 6. 2019 16:15.
Název česky: Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Název anglicky: Education and Support for Children, Pupils and Students with Special Educational Needs in the Inclusive Environment
RIV/00216224:14410/17:00100342 Odborná kniha. čeština. Česká republika.
Horáková, Radka (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Bláhová, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Bubeníčková, Bronislava (203 Česká republika) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Ďásková, Daniela (203 Česká republika, domácí) -- Doležalová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí) -- Jágerová, Nora (703 Slovensko, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Kulihová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Matějíčková, Eva (703 Slovensko, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Röderová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Sedláčková, Jana (203 Česká republika, domácí) -- Taichová, Milada (203 Česká republika, domácí) -- Uhrová, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Viktorin, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Vrožina, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Chleboradová, Barbora (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: inclusive education; pupil with special educational needs; support measures; support; therapy; teaching methods; speech therapy intervention; psychohygienic
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 17. 5. 2018 13:21.
Název česky: Vzdělávání a podpora dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v inkluzivním prostředí
Název anglicky: Education and Support for Children, Pupils and Students with Special Educational Needs in the Inclusive Environment
čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: inclusive education; pupil with special educational needs; support measures; support; therapy; teaching methods; speech therapy intervention; psychohygienic
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 28. 5. 2018 15:20.
Název česky: Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání
Název anglicky: Support of Pupils with Special Educational Needs in the Context of Inclusive Education
RIV/00216224:14410/16:00093784 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Bočková, Barbora (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, domácí) -- Augustinová, Monika (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Bučková, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Ďásková, Adéla (203 Česká republika, domácí) -- Doležalová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Gajdošíková, Helena (203 Česká republika, domácí) -- Horáková, Radka (203 Česká republika, domácí) -- Hynštová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí) -- Chitorelidze, Tinatin (268 Gruzie, domácí) -- Ilgnerová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Irokaba, Godwin Jude Uchenna (566 Nigérie, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Minářová, Eva (203 Česká republika, domácí) -- Nová, Dana (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pažitná, Zuzana (703 Slovensko, domácí) -- Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Röderová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Šimčíková, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Šimečková, Kristina (203 Česká republika, domácí) -- Ševčíková, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Uhrová, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Viktorin, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: pupil with special educational needs; support; support measures; inclusive education; small school; climate in the class; pedagogical assistant
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 31. 3. 2017 13:58.
Název česky: Podpora žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v kontextu inkluzivního vzdělávání
Název anglicky: Support of Pupils with Special Educational Needs in the Context of Inclusive Education
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: pupil with special educational needs; support; support measures; inclusive education; small school; climate in the class; pedagogical assistant
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 30. 6. 2017 14:30.
Název anglicky: Role of Framework Educational Programmes in Developing Digital Literacy of Pupils with Special Educational Needs
RIV/00216224:14410/16:00090851 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: digital literacy; ICT; competence; Framework Educational Programme; SEN; overview
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 23. 3. 2017 13:08.
Název anglicky: Impact of an Assistant Teacher on the Classroom Climate
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: class; children with SEN; inclusion; questionnaire
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 12. 4. 2017 13:38.
Název česky: Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii
Název anglicky: The Factors of Resiliency in 3P Intervention as a Concept of Inclusive Strategies in Education of Children with Special Behavioural Difficulties/Disorders
RIV/00216224:14410/15:00086878 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Buchtová, Veronika (203 Česká republika, domácí) -- Čech, Tomáš (203 Česká republika, domácí) -- Červenka, Karel (203 Česká republika, garant, domácí) -- Damianová, Martina (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Michaela (203 Česká republika, domácí) -- Kachlík, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Kolibová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Križo, Viktor (703 Slovensko, domácí) -- Grác Livňanská, Pavlína (203 Česká republika, domácí) -- Martinec, Jiří (203 Česká republika, domácí) -- Matochová, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Nováčková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Olbert, Jan (203 Česká republika, domácí) -- Pavlíčková, Hana (203 Česká republika, domácí) -- Petinisová, Tereza (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Přibylová, Pavlína (203 Česká republika, domácí) -- Segeťová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Štrausová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Ticová, Adéla (203 Česká republika, domácí) -- Vojtová, Věra (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: special education; special educational needs; informed intervention; inclusion; behavioural disorder; behavioural difficulties
Recenzováno: ano
Změnila: doc. PhDr. Věra Vojtová, Ph.D., učo 17410. Změněno: 13. 3. 2016 19:23.
Název česky: Faktory resilience v intervenci 3P jako koncept inkluzivních strategií v etopedii
Název anglicky: The Factors of Resiliency in 3P Intervention as a Concept of Inclusive Strategies in Education of Children with Special Behavioural Difficulties/Disorders
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: special education; special educational needs; informed intervention; inclusion; behavioural disorder; behavioural difficulties
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Radka Vyskočilová, učo 2368. Změněno: 1. 6. 2016 09:29.
Název česky: Proces hledání zaměstnání osobami se sluchovým postižením
Název anglicky: Job search process of persons with hearing impairment
RIV/00216224:14410/15:00086214 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Slovensko.
Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí) -- Soldánová, Martina (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Employment; Hearing Impairments; People with Disability
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 22. 4. 2017 17:51.
Název česky: Možnosti podpory žáka se sluchovým postižením v podmínkách běžné základní školy
Název anglicky: Possibilities of Support for Children with Hearing Impairment in Elementary School
RIV/00216224:14410/14:00079226 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: education; teacher; children with special educational needs; integration; hearing impairment
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 25. 3. 2015 17:32.
Název česky: Možnosti podpory žáka se sluchovým postižením v podmínkách běžné základní školy
Název anglicky: Possibilities of Support for Children with Hearing Impairment in Elementary School
RIV/00216224:14410/14:00075151 Uspořádání workshopu. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: education; teacher; children with special educational needs; integration; hearing impairment
Mezinárodní význam: ano
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 20. 2. 2015 15:50.
Název anglicky: From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: inclusion; social inclusion; education; student with special needs; preparatory class in elementary school; child with social disadvantage; tablet; alternative augmentative communication; professional training; visual handicap; autistic spectrum disorder
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Jana Dykastová, učo 371418. Změněno: 12. 6. 2015 12:53.
Název česky: Od inkluze ve školním prostředí k sociální inkluzi a participaci ve společnosti.
Název anglicky: From School Inclusion to Social Inclusion and Participation in Society
RIV/00216224:14410/14:00079015 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Pipeková, Jarmila (203 Česká republika, domácí) -- Vítková, Marie (203 Česká republika, garant, domácí) -- Balátová, Kristýna (203 Česká republika, domácí) -- Bartoňová, Miroslava (203 Česká republika, domácí) -- Bártová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Bělohlávková, Kristýna (203 Česká republika, domácí) -- Bočková, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Bytešníková, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Fialová, Ilona (203 Česká republika, domácí) -- Franková, Alena (703 Slovensko, domácí) -- Gajzlerová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Hricová, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Hrčová, Jana (703 Slovensko, domácí) -- Chaloupková, Soňa (203 Česká republika, domácí) -- Jágerová, Nora (703 Slovensko, domácí) -- Jiskrová, Kateřina (203 Česká republika, domácí) -- Kittlerová, Barbora (203 Česká republika, domácí) -- Klempová, Soňa (703 Slovensko, domácí) -- Klenková, Jiřina (203 Česká republika, domácí) -- Kopečný, Petr (203 Česká republika, domácí) -- Leškaničová, Nela (203 Česká republika, domácí) -- Márová, Ivana (203 Česká republika, domácí) -- Matějíčková, Eva (703 Slovensko, domácí) -- Maxová, Eva Valerie (203 Česká republika, domácí) -- Odehnalová, Petra (203 Česká republika, domácí) -- Opatřilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Procházková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Přinosilová, Dagmar (203 Česká republika, domácí) -- Pudišová, Martina (703 Slovensko, domácí) -- Sýsová, Tereza (203 Česká republika, domácí) -- Širmerová, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Špičáková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Tihelková, Zuzana (203 Česká republika, domácí) -- Tomanová, Simona (203 Česká republika, domácí) -- Vrubel, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Zámečníková, Dana (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: inclusion; social inclusion; education; student with special needs; preparatory class in elementary school; child with social disadvantage; tablet; alternative augmentative communication; professional training; visual handicap; autistic spectrum disorder
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Lenka Gajzlerová, Ph.D., učo 135477. Změněno: 10. 2. 2015 13:43.
Název česky: Role komunikace v procesu integrace žáka se sluchovým postižením
Název anglicky: The Role of the Communication in the Integration Process of the Pupil with Hearing
RIV/00216224:14410/14:00078096 Odborná kniha. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: education; pupils with special educational needs; integration; inclusion; hearing impairment; communication; research; quantitative methodology; qualitative methodology; case study
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 25. 3. 2015 17:17.
Název česky: Role komunikace v procesu integrace žáka se sluchovým postižením
Název anglicky: The Role of the Communication in the Integration Process of the Pupil with Hearing
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: education; pupils with special educational needs; integration; inclusion; hearing impairment; communication; research; quantitative methodology; qualitative methodology; case study
Recenzováno: ano
Změnila: Mgr. Jana Dykastová, učo 371418. Změněno: 2. 4. 2015 14:11.
Název česky: Vzdělávání žáka se sluchovým postižením v běžné škole
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 10. 3. 2015 14:13.
Název anglicky: Key Competences in School Education
RIV/00216224:14410/13:00071094 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí) -- Sayoud Solárová, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: education; school; framework educational programmes; key competences; pupils with special educational needs; inclusion
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Kateřina Sayoud Solárová, Ph.D., učo 75235. Změněno: 5. 3. 2014 16:45.
Název česky: Sociální determinanty inkluzivního vzdělávání - Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Název anglicky: Social Conditions for Inclusive Education - Education of Pupils with Special Educational Needs
RIV/00216224:14410/13:00072290 Uspořádání konference. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Pančocha, Karel (203 Česká republika, garant, domácí) -- Vaďurová, Helena (203 Česká republika, domácí) -- Procházková, Lucie (203 Česká republika, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí) -- Slepičková, Lenka (203 Česká republika, domácí) -- Vrubel, Martin (203 Česká republika, domácí) -- Sochor, Pavel (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Inclusive education; Framework Educational Programme; Special educational needs; Professional preparation; Social conditions for inclusion;
Mezinárodní význam: ano
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 25. 3. 2014 10:30.
Název česky: TILE: "Průvodce inkluzivním vzděláváním žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na střední škole"
Název anglicky: TILE: "Guide to inclusive education for pupils with special educational needs in secondary school"
Pedagogika a školství. angličtina. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Inclusive education; VET learning environments; student with SEN; Roadmap to Inclusion; TILE
Mezinárodní význam: ano
Změnil: Mgr. Martin Vrubel, Ph.D., učo 214871. Změněno: 3. 3. 2014 12:14.
Název anglicky: The Importance of Communication in the Inclusion of Pupils with Hearing Impairments
RIV/00216224:14410/13:00072005 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: communication; communication skills; school; teaching pupils with hearing impairments
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 13. 2. 2014 10:53.
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 7. 4. 2015 11:52.
Název česky: Informovanost žáků a studentů o dobrovolnické činnosti
Název anglicky: Awareness of Pupils and Students about Volunteering
RIV/00216224:14410/12:00063097 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Pechancová, Andrea (203 Česká republika, garant, domácí) -- Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Volunteering; volunteer; people with physical disabilities; non-governmental organisations; selection of volunteers; motivation of volunteers; training of volunteers; communication; awareness of students about volunteering.
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 4. 2. 2013 14:02.
Název česky: Podmínky pro vzdělávání žáků se sluchovým postižením v běžných školách
Název anglicky: Conditions of Education of Pupils with Hearing Impairment in Mainstream Schools
RIV/00216224:14410/12:00063068 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: integration; learning conditions; a pupil with hearing impairments
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 18. 3. 2013 09:41.
Název anglicky: Strategy for the Education of Pupils with Special Educational Needs in High School
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Změnila: Mgr. Martina Dvořáková, učo 180818. Změněno: 9. 4. 2013 15:11.
Název česky: Osoby se zdravotním postižením a jejich kompetence potřebné pro trh práce
Název anglicky: People with Disabilities and their Competences needed at the Job Market
RIV/00216224:14410/11:00055009 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí) -- Sayoud Solárová, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: inclusion; job market; employment of persons with disabilities; economic activity; education of pupils with special educational needs; vocational education; key competencies; social inclusion; experience of employers
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 13. 4. 2012 07:53.
Název česky: Osoby se zdravotním postižením a jejich kompetence potřebné pro trh práce
Název anglicky: People with Disabilities and their Competences needed at the Job Market
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: inclusion; job market; employment of persons with disabilities; economic activity; education of pupils with special educational needs; vocational education; key competencies; social inclusion; experience of employers
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 3. 4. 2012 12:37.
Název česky: Připravenost osob se zdravotním postižením pro uplatnění na trhu práce jako nástroj sociální inkluze
Název anglicky: Readiness of People with Disabilities for Success at the Job Market as a Tool for Social Inclusion
RIV/00216224:14410/11:00055010 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí) -- Sayoud Solárová, Kateřina (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: people with disabilities; work success; job market; social inclusion; social exclusion; participation; inclusive education; key competencies
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: Dana Nesnídalová, učo 831. Změněno: 13. 4. 2012 08:09.
Název česky: Připravenost osob se zdravotním postižením pro uplatnění na trhu práce jako nástroj sociální inkluze
Název anglicky: Readiness of People with Disabilities for Success at the Job Market as a Tool for Social Inclusion
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: people with disabilities; work success; job market; social inclusion; social exclusion; participation; inclusive education; key competencies
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 29. 2. 2012 15:40.
Název anglicky: Future Teacher’s Knowledge of Special Education as a Precondition for Successful Inclusive Education
RIV/00216224:14410/11:00055462 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí) -- Pančocha, Karel (203 Česká republika, domácí)
Klíčová slova anglicky: Inclusion; inclusive education; individuals with disabilities; special education; pre-service teacher training; research
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 26. 3. 2012 13:29.
Název česky: Postavení rodiny v systému péče o dítě se sluchovým postižením
Název anglicky: Family in the System of Care for Hearing-impaired Children
RIV/00216224:14410/10:00052872 Článek v odborném periodiku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: hering-impaired child; family; early care; communication means; research
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 19. 8. 2011 10:57.
Název česky: Připravenost učitelů na práci se žáky se sluchovým postižením
Název anglicky: Readiness of Teachers for Education of Children with Hearig Impairment
RIV/00216224:14410/10:00046128 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: integration; education of pupils with special needs; hearing impairment; quantitative research; questionnaire
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 4. 1. 2011 11:20.
Název česky: Role učitele při integraci žáka se sluchovým postižením
Název anglicky: The role of teacher in the integration of pupil with a hearing impairment
RIV/00216224:14410/10:00045620 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: Basic education; inclusion; integration; hearing impairment; the case study.
Druh sborníku: předkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 7. 1. 2011 13:30.
Název česky: Žáci se sluchovým postižením ve škole
Název anglicky: Hearing-impaired Pupils in School
RIV/00216224:14410/10:00046343 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: education; pupils with hearing-impairment; integration; inclusion; research; preparation of future teachers
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 26. 1. 2011 13:08.
Název anglicky: Are future teachers prepared for the integration of pupils?
RIV/00216224:14410/09:00037062 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: integration; the education of pupils with special educational needs; hearing impairment; quantitative research; questionnaire survey
Druh účasti: aktivní účast
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 13. 3. 2010 12:51.
Název česky: Jsou budoucí učitelé připraveni na integraci žáků?
Název anglicky: Are future teachers prepared for the integration of pupils?
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: Integration; education of hearing impairment;
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 4. 1. 2011 12:02.
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: integration; the education of pupils with special educational needs; hearing impairment; quantitative research; questionnaire survey
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Druh účasti: aktivní účast
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 9. 12. 2009 22:43.
Název anglicky: We are preparing future teachers to integrate pupils with hearing disabilities
RIV/00216224:14410/09:00037061 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: education; school; integration; pupils with hearing impairment; education of future teachers
Druh sborníku: postkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 14. 3. 2010 19:51.
Název česky: Některá úskalí komunikace s integrovaným sluchově postiženým dítětem
Název anglicky: Selected Issues in Communication with Hearing-Impaired Children
RIV/00216224:14410/08:00027133 Stať ve sborníku. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: communication; integration; hearing impairment; personality of a hearing-impaired child; communication rules; recommendations for teachers
Druh sborníku: předkonferenční sborník
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 1. 1. 2009 19:19.
Název česky: Výsledky výzkumného šetření, provedeného v rámci projektu "Analýza připravenosti budoucích učitelů na integraci sluchově postižených žáků".
Název anglicky: Research Results of the Project: Are Future Teachers Ready for Integration of Hearing-impaired Pupils?
RIV/00216224:14410/08:00027312 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant)
Klíčová slova anglicky: integration; education of pupils with special needs; hearing impairment; education of future teachers; special pedagogy; quantitative research; questionnaire
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 12. 3. 2010 14:10.
Název česky: Sluchově postižené dítě ve slyšícím světě
Název anglicky: Hearing-Impaired Child in a Hearing Environment
RIV/00216224:14410/07:00051080 Kapitola resp. kapitoly v odborné knize. Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Pitnerová, Pavla (203 Česká republika, garant, domácí)
Klíčová slova anglicky: hearing-impairment; communication; speech; communication techniques; family care; personality;
Recenzováno: ano
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 27. 3. 2012 10:03.
Název česky: Komunikace u sluchově postižených dětí. Vliv mezilidských vztahů a komunikace na osobnost
Název anglicky: Communication of a hearing-impaired child.
Pedagogika a školství. čeština. Česká republika.
Klíčová slova anglicky: communication; hearing impairment; personality of a hearing-impaired child
Změnila: PhDr. Pavla Pitnerová, Ph.D., učo 32695. Změněno: 29. 3. 2010 11:13.
Název česky: Portál pro školní vzdělávací programy
Klíčová slova anglicky: ŠVP
Změnila: RNDr. Jindřiška Svobodová, Ph.D., učo 384. Změněno: 5. 4. 2017 22:47.