Upozornění:
Studijní plán je neaktivní.
PdF P20104 Speciální pedagogika - komunikační techniky (na dostudování) (neaktivní)
Název anglicky: Special Education - Communication Techniques (graduation)
bakalářský prezenční na dostudování, vyučovací jazyk: čeština
Zahrnut v programu: PdF B-LOG Logopedie
bakalářský prezenční na dostudování, vyučovací jazyk: čeština
Zahrnut v programu: PdF B-LOG Logopedie
Pedagogicko-psychologická propedeutika
Povinné předměty
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:SPp100 | Metodologie 1 | k | 4 | 1 | - |
PdF:SPp102 | Inkluzivní speciální pedagogika | zk | 3 | 5 | - |
PdF:SPp109 | Sociologie pro speciální pedagogy | k | 2 | 1 | - |
PdF:SPp111 | Základy zdravotních nauk | k | 2 | 1 | - |
PdF:SZ6000 | Úvod do pedagogiky a psychologie | zk | 4 | 1 | - |
PdF:SZ6001 | Seminář k úvodu do pedagogiky a psychologie | z | 2 | 1 | - |
PdF:SZ6003 | Vývojová psychologie | k | 3 | 2 | - |
PdF:SZ6004 | Teorie a metodika výchovy | k | 2 | 2 | - |
PdF:SZ6009 | Sociální psychologie | k | 3 | 4 | - |
PdF:SZ6010 | Základy pedagogické diagnostiky | z | 2 | 4 | - |
PdF:SZ6012 | Pedagogická komunikace | k | 3 | 5 | - |
30 kreditů |
Povinně volitelné předměty
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:SZ6013 | Dramatická výchova v pedagogické praxi | z | 2 | 2 | - |
PdF:SZ6014 | Globální rozvojové vzdělávání v přípravě učitele | z | 2 | 2 | - |
PdF:SZ6015 | Metodika průřezových témat v RVP | z | 2 | 2 | - |
PdF:SZ6016 | Metodika respektující výchovy | z | 2 | 2 | - |
PdF:SZ6017 | Multikulturní lekce na základních školách | z | 2 | 2 | - |
PdF:SZ6018 | Osobnostní a sociální příprava | z | 2 | 2 | - |
PdF:SZ6019 | Podpora seberozvoje žáka skrze koučovací techniky | z | 2 | 2 | - |
PdF:SZ6020 | Specifika práce v multietnické třídě | z | 2 | 2 | - |
PdF:SZ6021 | Sociálně patologické jevy v životě žáků ZŠ a studentů SŠ | z | 2 | 2 | - |
PdF:SZ6022 | Výchova k hodnotám jako součást pedagogické profese | z | 2 | 2 | - |
PdF:SZ6023 | Výchova nadaných žáků | z | 2 | 2 | - |
PdF:SZ6024 | Výchova v práci učitele | z | 2 | 2 | - |
PdF:SZ6025 | Výchovné situace ve škole: analýza a interpretace | z | 2 | 2 | - |
26 kreditů |
Cizí jazyk
Student si volí 3 předměty podle volby jazyka
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:JVp001 | Vstupní test A2 - AJ | z | 1 | 1 | - |
PdF:JVp002 | Vstupní test A2 - NJ | z | 1 | 1 | - |
PdF:JVp015 | Angličtina pro speciální pedagogy - A | z | 2 | 2 | - |
PdF:JVp016 | Angličtina pro speciální pedagogy - B | zk | 3 | 3 | - |
PdF:JVp035 | Němčina pro speciální/sociální pedagogy - A | z | 2 | 2 | - |
PdF:JVp036 | Němčina pro speciální/sociální pedagogy - B | zk | 3 | 3 | - |
12 kreditů |
Volitelné předměty
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:JV005 | Vstupní test A2 - FJ | z | 1 | 4 | - |
PdF:JV006 | Angličtina pro studijní pobyty v zahraničí | z | 3 | 3 | - |
PdF:JV007 | Němčina pro studijní pobyty v zahraničí | z | 3 | 3 | - |
PdF:SZ6057 | Pravopis a gramatika současné češtiny v praxi | k | 3 | 2 | - |
PdF:SZ6059 | Jazyková situace v Evropské unii | k | 3 | 4 | - |
PdF:SZ6060 | Kreativní výtvarné techniky jako prostor pro jinakost v inkluzivní škole | k | 3 | 4 | - |
PdF:SZ6061 | Seminář ke školní pedagogice | z | 2 | 2 | - |
PdF:SZ6062 | Virtuální třída | k | 3 | 1 | - |
PdF:SZ6063 | Antropologie lidské sexuality | k | 3 | 2 | - |
PdF:SZ6064 | Úvod do filosofie | k | 3 | 1 | - |
PdF:SZ6065 | Individuální pedagogická praxe - třída | k | 3 | 2 | - |
PdF:SZ6066 | Individuální pedagogická praxe - zájmové vzdělávání | k | 3 | 2 | - |
PdF:SZ6068 | Úvod do Feuersteinova instrumentálního obohacování | k | 3 | 2 | - |
PdF:SZ6070 | E-learningové systémy ve vzdělávání | k | 3 | 1 | - |
PdF:SZ6071 | Interaktivní tabule a didaktická technika ve vzdělávání | k | 3 | 1 | - |
PdF:SZ6072 | E-KURZ: IT bezpečnost a gramotnost ve vzdělávání | k | 3 | 1 | - |
PdF:SZ6073 | Zpracování informací z elektronických zdrojů | k | 3 | 1 | - |
PdF:SZ6075 | Projektová výuka v teorii a praxi | k | 3 | 2 | - |
PdF:SZ6077 | Praktikum environmentální výchovy | k | 3 | 4 | - |
PdF:SZ6078 | Výchova k hodnotám jako součást pedagogické profese | k | 3 | 3 | - |
57 kreditů |
Sportovní aktivity
Speciálněpedagogický základ
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:SPp105 | Internacionalizace oboru speciální pedagogika | z | - | 2 | - |
PdF:SPp106 | Patopsychologie 1 | zk | 4 | 2 | - |
PdF:SPp110 | Speciální pedagogika | zk | 4 | 1 | - |
PdF:SPp113 | Etopedie – základy oboru | zk | 4 | 5 | - |
PdF:SPp114 | Logopedie – základy oboru | zk | 4 | 2 | - |
PdF:SPp115 | Oftalmopedie – základy oboru | zk | 5 | 3 | - |
PdF:SPp116 | Psychopedie – základy oboru | zk | 5 | 4 | - |
PdF:SPp117 | Somatopedie – základy oboru | zk | 5 | 3 | - |
PdF:SPp118 | Surdopedie – základy oboru | zk | 5 | 2 | - |
PdF:SPpK00 | Alternativní a augmentativní komunikace | zk | 5 | 4 | - |
PdF:SPpK01 | Komunikace osob s duálním smyslovým postižením | k | 3 | 5 | - |
PdF:SPpK02 | Logopedie 2 | zk | 4 | 5 | - |
PdF:SPpK03 | Komunikační a simulační techniky oftalmopedické | k | 4 | 5 | - |
PdF:SPpK04 | Komunikační a simulační techniky somatopedické | k | 4 | 5 | - |
PdF:SPpK05 | Surdopedie 2 | zk | 4 | 5 | - |
PdF:SPpK06 | Logopedie 3 | zk | 6 | 3 | - |
PdF:SPpK07 | Speciálněpedagogická diagnostika oftalmopedická | zk | 6 | 4 | - |
PdF:SPpK08 | Speciálněpedagogická diagnostika somatopedická | zk | 6 | 4 | - |
PdF:SPpK09 | Surdopedie 3 | zk | 6 | 3 | - |
84 kreditů |
Volitelné předměty
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:SPp005 | Komunikační principy a techniky u osob se zrakovým postižením | z | 2 | 6 | - |
PdF:SPp008 | Případová studie | z | 10 | 6 | - |
PdF:SPp009 | Reedukace mozkové obrny | z | 2 | 3 | - |
PdF:SPp011 | Rodinná terapie pro handicapované | z | 2 | 3 | - |
PdF:SPp015 | Symptomatické poruchy řeči | z | 2 | 3 | - |
PdF:TI9001 | Techniky a materiály v práci speciálního pedagoga | z | 2 | 1 | - |
PdF:TI9002 | Využití ICT k tvorbě didaktických pomůcek | z | 2 | 1 | - |
PdF:TI9003 | Základy stavby a programování robotů pro učitele | z | 2 | 1 | - |
PdF:TI9004 | Mikroprocesorem řízené aplikace a modely ve výuce na ZŠ | z | 2 | 3 | - |
26 kreditů |
Medicínská propedeutika
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:SPp101 | Neurologie | zk | 3 | 2 | - |
PdF:SPp103 | ORL – Foniatrie | zk | 3 | 1 | - |
PdF:SPp104 | Oftalmologie | zk | 3 | 1 | - |
PdF:SPp107 | Pediatrie | zk | 3 | 2 | - |
PdF:SPp108 | Psychiatrie | zk | 3 | 2 | - |
15 kreditů |
Praxe
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:SPpK10 | Reflektivní seminář ke speciálněpedagogické praxi diagnostické | z | 5 | 5 | - |
PdF:SPpK11 | Reflektivní seminář ke speciálněpedagogické praxi intervenční | z | 5 | 6 | - |
PdF:SPpK12 | Speciálněpedagogická praxe | z | 4 | 4 | - |
PdF:SPpK13 | Speciálněpedagogická praxe diagnostická | z | 10 | 5 | - |
PdF:SPpK14 | Speciálněpedagogická praxe intervenční | z | 10 | 6 | - |
34 kreditů |
Bakalářská práce
Kód | Název | Ukončení | Kreditů | Semestr | Profilace |
PdF:SP_BP | Bakalářská práce | z | 2 | 5 | - |
PdF:SP_BPd | Bakalářská práce - Dokončení | z | 4 | 6 | - |
PdF:SP_BPp | Bakalářská práce - Projekt | z | 2 | 4 | - |
8 kreditů |